Календарне планування з математики для 5 класу за програмою науково-педагогічного проекту "Росток" складено з розрахунку 5 годин на тиждень (175 годин на рік).
Календарне планування з математики для 5 класу (Росток). Вчитель Чусов С.Є.
Математика, 5 клас (175 годин, 5 годин на тиждень)
№з/п |
№ ур |
ущ. |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим. |
|||||||
Повторення /10 годин/ |
|||||||||||||
1 |
1 |
|
Дії з натуральними числами. |
1 |
|
|
|||||||
2 |
2 |
|
Порядок дій |
1 |
|
|
|||||||
3 |
3 |
|
Розв’язування задач на рух |
1 |
|
|
|||||||
4 |
4 |
|
Дробові числа |
1 |
|
|
|||||||
5 |
5 |
|
Відрізок. Промінь. Координатний промінь. Координатний кут. |
1 |
|
|
|||||||
6 |
6 |
|
Розв’язування задач |
1 |
|
|
|||||||
7 |
7 |
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|||||||
8 |
8 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
|||||||
9 |
9 |
|
Контрольна робота №1. |
1 |
|
|
|||||||
10 |
10 |
|
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
|||||||
Вирази. Властивості дій над натуральними числами /14 годин/ |
|||||||||||||
11 |
1 |
|
Натуральні числа. Побудова натурального ряду чисел. Класи і розряди натуральних чисел. |
1 |
|
|
|||||||
12 |
2 |
|
Порівняння натуральних чисел. |
1 |
|
|
|||||||
13 |
3 |
|
Округлення натуральних чисел. |
1 |
|
|
|||||||
14 |
4 |
|
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання. |
1 |
|
|
|||||||
15 |
5 |
|
Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання. |
1 |
|
|
|||||||
16 |
6 |
|
Множення натуральних чисел. Властивості множення. |
1 |
|
|
|||||||
17 |
7 |
|
Квадрат і куб числа. |
1 |
|
|
|||||||
18 |
8 |
|
Ділення натуральних чисел. Властивості ділення. |
1 |
|
|
|||||||
19 |
9 |
|
Ділення з остачею. |
1 |
|
|
|||||||
20 |
10 |
|
Числові вирази. Значення виразу. Буквені вирази. |
1 |
|
|
|||||||
21 |
11 |
|
Формули |
1 |
|
|
|||||||
22 |
12 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
|||||||
23 |
13 |
|
Контрольна робота №2. |
1 |
|
|
|||||||
24 |
14 |
|
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
|||||||
Рівняння /14 годин/ |
|||||||||||||
25 |
1 |
|
Переклад умови задачі на математичну мову. |
1 |
|
|
|||||||
26 |
2 |
|
Математичні моделі. Робота з математичними моделями. |
1 |
|
|
|||||||
27 |
3 |
|
Метод спроб та помилок |
1 |
|
|
|||||||
28 |
4 |
|
Метод перебору |
1 |
|
|
|||||||
29 |
5 |
|
Рівняння та його корені. |
1 |
|
|
|||||||
30 |
6 |
|
Розв’язування рівнянь. |
1 |
|
|
|||||||
31 |
7 |
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
1 |
|
|
|||||||
32 |
8 |
|
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|||||||
№з/п |
№ ур |
ущ. |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим. |
|||||||
33 |
9 |
|
Висловлювання. |
1 |
|
|
|||||||
34 |
10 |
|
Загальні висловлювання. |
1 |
|
|
|||||||
35 |
11 |
|
Мова та логіка. |
1 |
|
|
|||||||
36 |
12 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
|||||||
37 |
13 |
|
Контрольна робота №3. |
1 |
|
|
|||||||
38 |
14 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|||||||
Подільність натуральних чисел /11 годин / |
|||||||||||||
39 |
1 |
|
Дільники та кратні натурального числа. |
1 |
|
|
|||||||
40 |
2 |
|
Прості та складені числа. Таблиця простих чисел. |
1 |
|
|
|||||||
41 |
3 |
|
Основні властивості подільності добутку. |
1 |
|
|
|||||||
42 |
4 |
|
Основні властивості подільності суми та різниці. |
1 |
|
|
|||||||
43 |
5 |
|
Ознаки подільності на 2, 5, 10. |
1 |
|
|
|||||||
44 |
6 |
|
Ознаки подільності на 3, 9. |
1 |
|
|
|||||||
45 |
7 |
|
Ознаки подільності на 4, 25. |
1 |
|
|
|||||||
46 |
8 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
|||||||
47 |
9 |
|
Контрольна робота №4. |
1 |
|
|
|||||||
48 |
10 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|||||||
Прості числа та подільність /11 годин / |
|||||||||||||
49 |
1 |
|
Розкладання чисел на прості множники |
1 |
|
|
|||||||
50 |
2 |
|
Спільний дільник кількох чисел. Найбільший спільний дільник. |
1 |
|
|
|||||||
51 |
3 |
|
Взаємно прості числа. |
1 |
|
|
|||||||
52 |
4 |
|
Спільне кратне кількох чисел. Найменше спільне кратне. |
1 |
|
|
|||||||
53 |
5 |
|
Степінь числа. |
1 |
|
|
|||||||
54 |
6 |
|
Знаходження НСД. |
1 |
|
|
|||||||
55 |
7 |
|
Знаходження НСК. |
1 |
|
|
|||||||
56 |
8 |
|
Додаткові властивості множення і додавання. |
1 |
|
|
|||||||
57 |
9 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
|||||||
58 |
10 |
|
Контрольна робота №5. |
1 |
|
|
|||||||
59 |
11 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|||||||
Геометричні фігури /16 годин/ |
|||||||||||||
60 |
1 |
|
Відрізок. Кут. Площина, пряма, промінь. |
1 |
|
|
|||||||
61 |
2 |
|
Многокутник та його периметр. Рівність фігур. |
1 |
|
|
|||||||
62 |
3 |
|
Трикутник. Види трикутників. |
1 |
|
|
|||||||
63 |
4 |
|
Площа прямокутника, квадрата. |
1 |
|
|
|||||||
64 |
5 |
|
Площа трикутника. |
1 |
|
|
|||||||
65 |
6 |
|
Паралелограм. Площа паралелограма. |
1 |
|
|
|||||||
66 |
7 |
|
Коло та круг. Круговий сектор. Площа круга, довжина кола. |
1 |
|
|
|||||||
67 |
8 |
|
Призма. Прямокутний паралелепіпед. Куб. |
1 |
|
|
|||||||
№з/п |
№ ур |
ущ. |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим. |
|||||||
68 |
9 |
|
Циліндр. Куля. |
1 |
|
|
|||||||
69 |
10 |
|
Формули об’ємів та площ поверхонь. |
1 |
|
|
|||||||
70 |
11 |
|
Співвідношення між одиницями площі, об’єму. |
1 |
|
|
|||||||
71 |
12 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
|||||||
72 |
13 |
|
Контрольна робота №6. |
1 |
|
|
|||||||
73 |
14 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|||||||
74 |
15 |
|
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|||||||
75 |
16 |
|
Підсумковий урок першого семестру |
1 |
|
|
|||||||
Поняття дробу /14 годин/ |
|||||||||||||
76 |
1 |
|
Дробові числа. Звичайні дроби. Правильні і неправильні дроби. |
1 |
|
|
|||||||
77 |
2 |
|
Мішані числа. |
1 |
|
|
|||||||
78 |
3 |
|
Основна властивість дробу. |
1 |
|
|
|||||||
79 |
4 |
|
Скорочення дробів. |
1 |
|
|
|||||||
80 |
5 |
|
Найменший спільний знаменник. |
1 |
|
|
|||||||
81 |
6 |
|
Зведення дробів до спільного знаменника. |
1 |
|
|
|||||||
82 |
7 |
|
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|||||||
83 |
8 |
|
Порівняння дробів. |
1 |
|
|
|||||||
84 |
9 |
|
Додавання і віднімання звичайних дробів. |
1 |
|
|
|||||||
85 |
10 |
|
Додавання і віднімання мішаних чисел. |
1 |
|
|
|||||||
86 |
11 |
|
Дії зі звичайними дробами. |
1 |
|
|
|||||||
87 |
12 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
|||||||
88 |
13 |
|
Контрольна робота №7. |
1 |
|
|
|||||||
89 |
14 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|||||||
Десяткові дроби /16 годин/ |
|||||||||||||
90 |
1 |
|
Новий запис чисел. Десятковий дріб. Розряди десяткового дробу. Запис і читання десяткових дробів. |
1 |
|
|
|||||||
91 |
2 |
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|||||||
92 |
3 |
|
Порівняння десяткових дробів. |
1 |
|
|
|||||||
93 |
4 |
|
Приблизні обчислення. |
1 |
|
|
|||||||
94 |
5 |
|
Округлення десяткових дробів |
1 |
|
|
|||||||
95 |
6 |
|
Додавання десяткових дробів. |
1 |
|
|
|||||||
96 |
7 |
|
Рівняння з десятковими дробами. |
1 |
|
|
|||||||
97 |
8 |
|
Віднімання десяткових дробів. |
1 |
|
|
|||||||
98 |
9 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
|||||||
99 |
10 |
|
Задачі з десятковими дробами. |
1 |
|
|
|||||||
100 |
11 |
|
Розв’язування задач на рух. |
1 |
|
|
|||||||
101, 102 |
12, 13 |
|
Задачі з десятковими дробами, що розв’язуються за допомогою рівнянь. |
2 |
|
|
|||||||
№з/п |
№ ур |
ущ. |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим. |
|||||||
103 |
14 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
|||||||
104 |
15 |
|
Контрольна робота №8. |
1 |
|
|
|||||||
105 |
16 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|||||||
Множення і ділення десяткових дробів /16 годин/ |
|||||||||||||
106 |
1 |
|
Множення десяткового дробу на натуральне число. |
1 |
|
|
|||||||
107 |
2 |
|
Множення десяткових дробів. |
1 |
|
|
|||||||
108 |
3 |
|
Множення десяткового дробу на 10; 100; 1000…. |
1 |
|
|
|||||||
109 |
4 |
|
Множення десяткового дробу на 0,1; 0,01; 0,001…. |
1 |
|
|
|||||||
110 |
5 |
|
Задачі на знаходження дробу від числа. |
1 |
|
|
|||||||
111 |
6 |
|
Задачі з десятковими дробами, що розв’язуються за допомогою рівнянь. |
1 |
|
|
|||||||
112 |
7 |
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число. |
1 |
|
|
|||||||
113 |
8 |
|
Ділення десяткових дробів. |
1 |
|
|
|||||||
114 |
9 |
|
Ділення десяткового дробу на 10; 100; 1000…. |
1 |
|
|
|||||||
115 |
10 |
|
Ділення десяткового дробу на 0,1; 0,01; 0,001…. |
1 |
|
|
|||||||
116 |
11 |
|
Задачі на знаходження числа за його дробом. |
1 |
|
|
|||||||
117 |
12 |
|
Задачі на рух. |
1 |
|
|
|||||||
118 |
13 |
|
Задачі з десятковими дробами, що розв’язуються за допомогою рівнянь. |
1 |
|
|
|||||||
119 |
14 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
|||||||
120 |
15 |
|
Контрольна робота №9. |
1 |
|
|
|||||||
121 |
16 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|||||||
Звичайні і десяткові дроби /16 годин/ |
|||||||||||||
122 |
1 |
|
Звичайні і десяткові дроби |
1 |
|
|
|||||||
123 |
2 |
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові. |
1 |
|
|
|||||||
124 |
3 |
|
Наближена частка. |
1 |
|
|
|||||||
125 |
4 |
|
Нескінченний десятковий дріб. |
1 |
|
|
|||||||
126 |
5 |
|
Періодичний десятковий дріб. |
1 |
|
|
|||||||
127 |
6 |
|
Спільні дії з десятковими і звичайними дробами. |
1 |
|
|
|||||||
128 |
7 |
|
Масштаб. |
1 |
|
|
|||||||
129 |
8 |
|
Середнє арифметичне. |
1 |
|
|
|||||||
130 |
9 |
|
Використання середнього арифметичного для розв’язування задач практичного змісту. |
1 |
|
|
|||||||
131 |
10 |
|
Задачі з десятковими дробами, що розв’язуються за допомогою рівнянь. |
1 |
|
|
|||||||
132 |
11 |
|
Середнє значення величини. |
1 |
|
|
|||||||
133, 134 |
12, 13 |
|
Розв’язування текстових задач. |
2 |
|
|
|||||||
135 |
14 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
|||||||
136 |
15 |
|
Контрольна робота №10. |
1 |
|
|
|||||||
137 |
16 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|||||||
№з/п |
№ ур |
ущ. |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим. |
|||||||
Відсотки /17 годин/ |
|||||||||||||
138 |
1 |
|
Відсотки. |
1 |
|
|
|||||||
139 |
2 |
|
Відсотки та дріб. |
1 |
|
|
|||||||
140 |
3 |
|
Знаходження відсотків від числа. |
1 |
|
|
|||||||
141 |
4 |
|
Розв’язування текстових задач з відсотками. |
1 |
|
|
|||||||
142 |
5 |
|
Знаходження числа за його відсотками. |
1 |
|
|
|||||||
143 |
6 |
|
Розв’язування текстових задач з відсотками. |
1 |
|
|
|||||||
144 |
7 |
|
Зміна величини у відсотках. |
1 |
|
|
|||||||
145 |
8 |
|
Задачі економічного змісту. |
1 |
|
|
|||||||
146, 147 |
9,10 |
|
Основні типи задач на відсотки. |
2 |
|
|
|||||||
148 |
11 |
|
Прості та складені відсотки. |
1 |
|
|
|||||||
149 |
12 |
|
Відсоткове відношення двох чисел. |
1 |
|
|
|||||||
150 |
13 |
|
Знаходження відсоткового відношення двох чисел. |
1 |
|
|
|||||||
151 |
14 |
|
Задачі з відсотками, що розв’язуються за допомогою рівнянь. |
1 |
|
|
|||||||
152 |
15 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
|||||||
153 |
16 |
|
Контрольна робота №11. |
1 |
|
|
|||||||
154 |
17 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|||||||
Повторення /21 година/ |
|||||||||||||
155 |
1 |
|
Натуральні числа. Дії з натуральними числами. |
1 |
|
|
|||||||
156 |
2 |
|
Рівняння. |
1 |
|
|
|||||||
157 |
3 |
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
1 |
|
|
|||||||
158 |
4 |
|
Звичайні дроби. |
1 |
|
|
|||||||
159 |
5 |
|
Десяткові дроби. |
1 |
|
|
|||||||
160 |
6 |
|
Дії з десятковими та звичайними дробами. |
1 |
|
|
|||||||
161 |
7 |
|
Відсотки. |
1 |
|
|
|||||||
162 |
8 |
|
Задачі на відсотки. |
1 |
|
|
|||||||
163 |
9 |
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|||||||
164 |
10 |
|
Геометричні фігури. |
1 |
|
|
|||||||
165,166 |
11,12 |
|
Розв’язування текстових задач |
2 |
|
|
|||||||
167 |
13 |
|
Контрольна робота №12. |
1 |
|
|
|||||||
168 |
14 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|||||||
169,170 |
15,16 |
|
Розв’язування задач практичної спрямованості. |
2 |
|
|
|||||||
171,172 |
17,18 |
|
Математика навколо нас. |
2 |
|
|
|||||||
173,174 |
19,20 |
|
Розв’язування вправ. |
2 |
|
|
|||||||
175 |
21 |
|
Підсумковий урок. |
1 |
|
|
|||||||