Комунальний заклад « Бугаївський ліцей Ізюмської районної ради Харківської області»
Календарно-тематичне планування
з предмета «Математика»
курсу інваріантної складової робочого навчального плану у 2 класі
на 2019/2020 навчальний рік
Учитель початкових класів
11тарифний розряд,
спеціаліст, старший учитель
Павленко Надія Петрівна
Розглянуто
на засіданні методичного об’єднання
вчителів початкових класів від 31.08.2019, протокол № 1
ПОГОДЖУЮ
Заступник директора
з навчальної роботи
Бугаївського ліцею
____________ А.В.Дикань
___________ 2019
Бугаївка 2019
(4 год на тиждень, 140 год на рік)
Підручник: Математика: підручник для 1 кл закл. загал. серед. освіти/ Листопад Н.П. «ВД Освіта», 2019. - 224 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407
№ з/п |
Скор № з/п |
Дата |
Скор дата |
Зміст уроку |
Прим. |
I семестр |
|||||
Повторення вивченого в 1-му класі |
|||||
1 |
|
03.09 |
|
Ознайомлення з підручником. Лічба об’єктів. Геометричні фігури: пряма, промінь, відрізок. Розв’язування задач на знаходження суми чисел |
|
2 |
|
04.09 |
|
Повторення про складові задачі. Творча робота над задачами. Розв’язування задачі на знаходження різниці. Лінії: прямі, криві, ламані |
|
3 |
|
05.09 |
|
Нерівності. Порівняння чисел, числа та виразу. Розв’язування прикладів ланцюжком по колу. Визначення дії розв’язання задачі за її типом. Об’ємні геометричні фігури |
|
4 |
|
07.09 |
|
Лічба десятками. Додавання та віднімання на основі десяткового складу чисел. Розв’язування задач на збільшення числа на декілька одиниць |
|
5 |
|
10.09 |
|
Одноцифрові та двоцифрові числа. Нумерація двоцифрових чисел у межах 20. Вимірювання довжини предметів у дециметрах та сантиметрах. Креслення відрізків. Розв’язування задач на зменшення числа на декілька одиниць |
|
6 |
|
11.09 |
|
Нумерація двоцифрових чисел. Сума розрядних доданків. Розв’язування задач на різницеве порівняння чисел |
|
7 |
|
12.09 |
|
Нумерація двоцифрових чисел. Десятковий склад чисел. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка |
|
8 |
|
14.09 |
|
Нумерація двоцифрових чисел. Десятковий склад чисел. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка. Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток |
|
9 |
|
17.09 |
|
Лічба десятками. Порівняння чисел у межах 100. Запис та розв’язування числових виразів. Довжина ламаної. Розрізнення задач на знаходження суми та різниці |
|
10 |
|
18.09 |
|
Узагальнення і систематизація вивченого |
|
|
|
|
|
Додавання та віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток |
|
11 |
|
19.09 |
|
Ознайомлення з прийомом додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 9 + Розрізнення та порівняння задач на знаходження суми і різницеве порівняння |
|
12 |
|
21.09 |
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 8 + |
|
13 |
|
24.09 |
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка. Знаходження значення числових виразів |
|
14 |
|
25.09 |
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Повторення про масу предметів. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. Логічні вправи |
|
15 |
|
26.09 |
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 7 + |
|
16 |
|
28.09 |
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 6 + |
|
17 |
|
01.10 |
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування прикладів. Робота над задачами на знаходження невідомого зменшуваного. Логічні вправи |
|
18 |
|
02.10 |
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Складання та обчислення значення виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника. Логічні вправи. |
|
19 |
|
03.10 |
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Обчислення прикладів ланцюжком по колу. Розв’язування двох послідовних задач. Визначення часу за годинником . . . . . . |
|
20 |
|
05.10 |
|
Діагностична робота з теми «Додавання та віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток» |
|
21 |
|
08.10 |
|
Ознайомлення з прийомом віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 11 – . Розв’язування задач з двома запитаннями. Порівняння довжини відрізків. |
|
22 |
|
09.10 |
|
Ознайомлення з прийомом віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 11 – на основі десяткового складу числа. Творча робота над задачею. Розв’язування задач з двома запитаннями. |
|
23 |
|
10.10 |
|
Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 12 – дії розв’язання задачі. Творча робота над задачею. Порівняння числа та виразу. |
|
24 |
|
12.10 |
|
Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 12 – числа. Ознайомлення із задачами на дві дії. План розв’язування . |
|
25 |
|
|
|
Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 13 – двома способами. Задачі на дві дії. Складання плану розв’язування. Логічні вправи . |
|
26 |
|
16.10 |
|
Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду14 – двома способами. Задачі на дві дії. Складання плану розв’язування . |
|
27 |
|
17.10 |
|
Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 15 – двома способами. Задачі на дві дії. Творча робота над задачами |
|
28 |
|
19.10 |
|
Закріплення віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток. Творча робота над задачами. Визначення часу за годинником. |
|
29 |
|
29.10 |
|
Обчислення значення виразу типу 17 – 8 різними способами. Розв’язування задач. Віднімання іменованих чисел. Логічні вправи . |
|
30 |
|
30.10 |
|
Закріплення додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 20. Робота з таблицею на знаходження невідомого доданка. Розв’язування задач. Логічні вправи. |
|
31 |
|
31.10 |
|
Закріплення додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 20. Робота з таблицею на знаходження невідомого компонента віднімання. Складання задач за малюнком. Розв’язування задач різних типів |
|
32 |
|
02.11 |
|
Діагностична робота з теми «Додавання та віднімання одноцифрових чисел» |
|
|
|
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел |
|
33 |
|
05.11 |
|
Повторення випадків додавання та віднімання двоцифрових чисел, пов’язані з нумерацією чисел у межах 100. Творча робота над задачею. Обчислення довжини ламаної лінії |
|
34 |
|
06.11 |
|
Ознайомлення з прийомами обчислення суми виду 29 + 1 та різниці виду 40 – 1. Порівняння виразу та числа, двох виразів. Розв’язування задач виразом. Елементи трикутника. Поняття «многокутник» |
|
35 |
|
07.11 |
|
Запис та обчислення значення виразів. Робота над задачами: визначення виразу розв’язання. Розрізнення многокутників. Ознайомлення з поняттям «периметр многокутника» |
|
36 |
|
09.11 |
|
Робота над задачами. Дужки. Порядок дій у виразах з дужками |
|
37 |
|
12.11 |
|
Порядок дій у виразах з дужками. Різні способи читання виразів з дужками. Робота над задачами |
|
38 |
|
13.11 |
|
Додавання та віднімання одноцифрового числа виду 32 + 4, 28 – 5. Творча робота над задачею |
|
39 |
|
14.11 |
|
Додавання виду 34 + 20, 30 + 15. Складання та розв’язування задач різного типу |
|
40 |
|
16.11 |
|
Повторення вивченого |
|
41 |
|
19.11 |
|
Віднімання виду 65 – 20. Обчислення значення виразів. Творча робота над задачею. Робота з числовими даними таблиці |
|
42 |
|
20.11 |
|
Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Розв’язування задач. Робота з таблицею |
|
43 |
|
21.11 |
|
Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування складених задач з відношеннями «на більше», «на менше». Календар |
|
44 |
|
23.11 |
|
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування задач різних типів. Визначення часу за різними видами годинників |
|
45 |
|
26.11 |
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування складених задач з відношенням «стільки, скільки». Логічно-геометрична вправа |
|
46 |
|
27.11 |
|
Додавання виду 26 + 4. Творча робота над задачею. Визначення часу |
|
47 |
|
28.11 |
|
Віднімання виду 40 – 3. Розв’язування задачі виразом. Логічно-геометрична вправа |
|
48 |
|
30.11 |
|
Закріплення вивчених випадків додавання та віднімання чисел у межах 100. Розв’язування задачі з двома запитаннями. Складання виразів та обчислення їхнього значення. Порівняння виразів |
|
49 |
|
03.12 |
|
Діагностична робота з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел» |
|
50 |
|
04.12 |
|
Ознайомлення з додаванням виду 38 + 4. Розв’язування задач різних типів. Обчислення довжини ламаної |
|
51 |
|
05.12 |
|
Додавання виду 38 + 4 (другий спосіб). Перевірка додавання. Обчислення периметра трикутника |
|
52 |
|
07.12 |
|
Міра довжини — міліметр. Розв’язування задач. Обчислення значення виразів. Визначення довжини відрізків у міліметрах |
|
53 |
|
10.12 |
|
Віднімання виду 34 – 6. Визначення помилок у розв’язанні задачі. Вимірювання довжини предметів |
|
54 |
|
11.12 |
|
Закріплення вивчених видів додавання та віднімання чисел. Творча робота над задачами. Обчислення периметра чотирикутника. Логічно-геометрична вправа |
|
55 |
|
12.12 |
|
Повторення вивченого |
|
56 |
|
14.12 |
|
Ознайомлення з додаванням двоцифрових чисел з переходом через розряд. Дії з іменованими числами. Порівняння виразів. Розв’язування задачі двома способами |
|
57 |
|
17.12 |
|
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач. Творча робота над задачами |
|
58 |
|
18.12 |
|
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток (другий спосіб). Розв’язування задач. Визначення вартості покупки. Креслення відрізків заданої довжини (см, мм) |
|
59 |
|
19.12 |
|
Діагностична робота з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел» |
|
60 |
|
21.12 |
|
Прямий кут. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Складання задач за виразом |
|
61 |
|
22.12 |
|
Повторення про міри часу. Порівняння іменованих чисел. Визначення часу за годинником у 24-годинному форматі |
|
62 |
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого за розділом «Додавання та віднімання двоцифрових чисел» |
|
63 |
|
26.12 |
|
Узагальнення і систематизація вивченого |
|
64 |
|
28.12 |
|
Підсумковий урок за І семестр |
|
Математика |
|||||
№ з/п |
Скор № з/п |
Дата |
Скор дата |
Зміст уроку |
Прим. |
II семестр |
|||||
Множення та ділення |
|||||
1 |
|
13.01 |
|
Ознайомлення з множенням та діленням. Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач |
|
2 |
|
14.01 |
|
Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач (508-515). |
|
3 |
|
15.01 |
|
Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач ( 516-523). |
|
4 |
|
17.01 |
|
Перевірка множення додаванням. Розв’язування задач на множення. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання геометричних фігур (524-533). |
|
5 |
|
20.01 |
|
Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на множення. Обчислення периметра фігур (534-542). |
|
6 |
|
21.01 |
|
Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (543-550). |
|
7 |
|
22.01 |
|
Складання таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення ( 551— 559). |
|
8 |
|
24.01 |
|
Закріплення вивченого матеріалу. Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач ( 560-570). |
|
9 |
|
27.01 |
|
Складання таблиці множення числа 3. Обчислення довжини ламаної лінії. Розв’язування задач (571-578). |
|
10 |
|
28.01 |
|
Закріплення таблиці множення числа 3. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (579-586). |
|
11 |
|
29.01 |
|
Складання таблиці множення на 2. Розв’язування задач. Обчислення периметра п’ятикутника (587-596). |
|
12 |
|
31.01 |
|
Закріплення вивченого матеріалу. Побудова відрізка. Складання і розв’язування задач (597-603). |
|
13 |
|
03.02 |
|
Закріплення вивчених випадків множення. Спрощення і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач ( 604-611). |
|
14 |
|
04.02 |
|
Діагностичнаперевірна робота 5. Закріплення вивчених випадків множення. Розв’язування задач. ________________________________________________
|
|
15 |
|
05.02 |
|
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевірної роботи. |
|
16 |
|
07.02 |
|
Дія ділення. Знак ділення. Перевірка результату ділення дією множення. Розв’язування задач (612-619). |
|
17 |
|
10.02 |
|
Назви компонентів і результату дії ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (620-627). |
|
18 |
|
11.02 |
|
Зв’язок дій множення і ділення. Складання таблиці ділення на 2. Розв’язування задач ( 628-636). |
|
19 |
|
12.02 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на рівні частини (637- 644). |
|
20 |
|
14.02 |
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра трикутника ( 645-651). |
|
21 |
|
17.02 |
|
Складання таблиці ділення на 3. Побудова відрізка. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (652-661). |
|
22 |
|
18.02 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (662- 669). |
|
23 |
|
19.02 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на вміщення. Визначення часу за годинником (670-677). |
|
24 |
|
21.02 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення довжин ламаних ліній. Розв’язування і порівняння задач ( 678-684). |
|
25 |
|
24.02 |
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач ( 685-692). |
|
26 |
|
25.02 |
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел Розв’язування і порівняння задач (693-700). |
|
27 |
|
26.02 |
|
Складання таблиці множення числа 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Побудова відрізка. Розв’язування задач (701- 710). |
|
28 |
|
28.02 |
|
Складання таблиці множення на 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач (711-719). |
|
29 |
|
02.03 |
|
Складання за схемою добутків з множником 4 і частки з дільником 4. Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач (720-729). |
|
30 |
|
03.03 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел (730- 737). |
|
31 |
|
04.03 |
|
Діагностичнаперевірна робота 6. Закріплення вивчених випадків множення. Розв’язування задач. ______________________________________________________________
|
|
32 |
|
06.03 |
|
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевірної роботи. |
|
33 |
|
|
|
Складання за схемою добутків з першим множником 5. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (738-747). |
|
34 |
|
10.03 |
|
Обчислення добутків за таблицею множення. Порівняння виразу і числа.Розв’язування задач (748-757). |
|
35 |
|
11.03 |
|
Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення (758-766). |
|
36 |
|
13.03 |
|
Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником (767-774). |
|
37 |
|
16.03 |
|
Корекційно-рефлексійний урок. __________________________________________
|
|
38 |
|
17.03 |
|
Корекційно-рефлексійний урок. __________________________________________
|
|
39 |
|
18.03 |
|
Корекційно-рефлексійний урок. __________________________________________
|
|
40 |
|
20.03 |
|
Корекційно-рефлексійний урок. __________________________________________
|
|
41 |
|
30.03 |
|
Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею. Розв’язування задач (775-782). |
|
42 |
|
31.03 |
|
Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач ( 783-790). |
|
43 |
|
01.04 |
|
Складання за схемою добутків з першим множником 6. Творча робота над задачею ( 791- 799). |
|
44 |
|
03.04 |
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником ( 800-807). |
|
45 |
|
06.04 |
|
Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Складання і розв’язування задач (808-816). |
|
46 |
|
07.04 |
|
Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (817-825). |
|
47 |
|
08.04 |
|
Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (826-834). |
|
48 |
|
10.04 |
|
Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (835-843). |
|
49 |
|
13.04 |
|
Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач (844-852). |
|
50 |
|
14.04 |
|
Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач (853-860). |
|
51 |
|
15.04 |
|
Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папері в клітинку. Розв’язування задач (861-870). |
|
52 |
|
17.04 |
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника(871-880). |
|
53 |
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач(881-889). |
|
54 |
|
21.04 |
|
Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач ( 890-897). |
|
55 |
|
22.04 |
|
Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач (898-907). |
|
56 |
|
24.04 |
|
Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (908-915) |
|
57 |
|
27.04 |
|
Корекційно-рефлексійний урок.
|
|
58 |
|
28.04 |
|
Діагностичнаперевірна робота 7. Закріплення вивчених випадків множення. Розв’язування задач. ________________________________________________
|
|
59 |
|
29.04 |
|
Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою (916-924). |
|
60 |
|
|
|
Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач (925-933). |
|
61 |
|
04.05 |
|
Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (934-942). |
|
62 |
|
05.05 |
|
Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (943-951). |
|
63 |
|
06.05 |
|
Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач (952-960). |
|
64 |
|
08.05 |
|
Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач ( 961-972). |
|
65 |
|
|
|
Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника (973-980). |
|
66 |
|
12.05 |
|
Діагностичнаперевірна робота 8. Закріплення вивчених випадків множення. Розв’язування задач. ________________________________________________
|
|
67 |
|
13.05 |
|
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевірної роботи. |
|
|
|
|
|
Повторення за рік |
|
68 |
|
15.05 |
|
Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел (981-986). |
|
69 |
|
18.05 |
|
Повторення вивчених випадків множення ( 987-989). |
|
70 |
|
19.05 |
|
Повторення вивчених випадків ділення (990-993). |
|
71 |
|
20.05 |
|
Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником ( 994-998). |
|
72 |
|
22.05 |
|
Календар весняних місяців. Складання і розв’язування задач (999-1001). |
|
73 |
|
25.05 |
|
Складання і розв’язування задач (1002-1003). |
|
74 |
|
26.05 |
|
Корекційно-рефлексійний урок.
|
|
75 |
|
27.05 |
|
Корекційно-рефлексійний урок.
|
|
76 |
|
29.05 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік |
|