Календарне планування з математики (О.Листопад) за програмою О.Я.Савченко

Про матеріал
Календарне планування з математики 2 клас за підручником Н.П. Листопад (відповідно до Типової освітньої програми О. Я. Савченко)
Перегляд файлу

 

Комунальний заклад « Бугаївський ліцей Ізюмської районної ради Харківської області»

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з предмета «Математика»

курсу інваріантної складової робочого навчального плану у 2 класі

на 2019/2020 навчальний рік

 

 

 

 

Учитель початкових класів

11тарифний розряд,

спеціаліст, старший учитель

Павленко Надія  Петрівна

 

 

Розглянуто

на засіданні методичного об’єднання

вчителів початкових класів від 31.08.2019, протокол № 1

 

 

ПОГОДЖУЮ

Заступник директора

з навчальної роботи

Бугаївського ліцею

____________ А.В.Дикань

___________ 2019

 

 

 

 

Бугаївка  2019

 

Математика

(4 год на тиждень, 140 год на рік)

Програма:    Нова українська школа. Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко. Затведжено наказом МОН України від 21.03.2018 № 268 “Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти”

 

Підручник: Математика: підручник  для 1 кл закл. загал. серед. освіти/ Листопад Н.П. «ВД Освіта», 2019. -  224 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407

 

№ з/п

Скор

№ з/п

Дата

Скор

дата

Зміст уроку

Прим.

I семестр

Повторення вивченого в 1-му класі

1

 

03.09

 

Ознайомлення з підручником. Лічба об’єктів. Геометричні фігури: пряма, промінь, відрізок. Розв’язування задач на знаходження суми чисел

 

2

 

04.09

 

Повторення про складові задачі. Творча робота над задачами. Розв’язування задачі на знаходження різниці. Лінії: прямі, криві, ламані 

 

3

 

05.09

 

Нерівності. Порівняння чисел, числа та виразу. Розв’язування прикладів ланцюжком по колу. Визначення дії розв’язання задачі за її типом. Об’ємні геометричні фігури

 

4

 

07.09

 

Лічба десятками. Додавання та віднімання на основі десяткового складу чисел. Розв’язування задач на збільшення числа на декілька одиниць

 

5

 

10.09

 

Одноцифрові та двоцифрові числа. Нумерація двоцифрових чисел у межах 20. Вимірювання довжини предметів у дециметрах та сантиметрах. Креслення відрізків. Розв’язування задач на зменшення числа на декілька одиниць

 

6

 

11.09

 

Нумерація двоцифрових чисел. Сума розрядних доданків. Розв’язування задач на різницеве порівняння чисел

 

7

 

12.09

 

Нумерація двоцифрових чисел. Десятковий склад чисел. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка 

 

8

 

14.09

 

Нумерація двоцифрових чисел. Десятковий склад чисел. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка. Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток 

 

9

 

17.09

 

Лічба десятками. Порівняння чисел у межах 100. Запис та розв’язування числових виразів. Довжина ламаної. Розрізнення задач на знаходження суми та різниці

 

10

 

18.09

 

Узагальнення і систематизація вивченого 

 

 

 

 

 

Додавання та віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток

 

11

 

19.09

 

Ознайомлення з прийомом додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 9 + Розрізнення та порівняння задач на знаходження суми і різницеве порівняння

 

12

 

21.09

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 8 +
Розрізнення та порівняння задач на знаходження суми і задач на збільшення на декілька одиниць. Творча робота над задачею

 

13

 

24.09

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка. Знаходження значення числових виразів

 

14

 

25.09

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Повторення про масу предметів. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. Логічні вправи 

 

15

 

26.09

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 7 +
Застосування переставного закону додавання при обчисленні значення виразів. Знаходження невідомого від’ємника. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника 

 

16

 

28.09

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 6 +
. Складання таблиці додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Обчислення значення виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника 

 

17

 

01.10

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування прикладів. Робота над задачами на знаходження невідомого зменшуваного. Логічні вправи

 

18

 

02.10

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Складання та обчислення значення

виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника. Логічні вправи.

 

19

 

03.10

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Обчислення прикладів ланцюжком

по колу. Розв’язування двох послідовних задач. Визначення часу за годинником  .  .  .  .  .  .

 

20

 

05.10

 

Діагностична робота  з теми «Додавання та віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток»

 

21

 

08.10

 

Ознайомлення з прийомом віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 11 –   .

Розв’язування задач з двома запитаннями. Порівняння довжини відрізків.

 

22

 

09.10

 

Ознайомлення з прийомом віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 11 –

на основі десяткового складу числа. Творча робота над задачею. Розв’язування задач з двома

запитаннями.

 

23

 

10.10

 

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 12 –

дії розв’язання задачі. Творча робота над задачею. Порівняння числа та виразу.

 

24

 

12.10

 

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 12 –

числа. Ознайомлення із задачами на дві дії. План розв’язування .

 

25

 

 

 

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 13 –

двома способами. Задачі на дві дії. Складання плану розв’язування. Логічні вправи .

 

26

 

16.10

 

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду14 –

двома способами. Задачі на дві дії. Складання плану розв’язування .

 

27

 

17.10

 

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 15 –

двома способами. Задачі на дві дії. Творча робота над задачами

 

28

 

19.10

 

Закріплення віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток. Творча робота над задачами.

Визначення часу за годинником.

 

29

 

29.10

 

Обчислення значення виразу типу 17 – 8 різними способами. Розв’язування задач. Віднімання

іменованих чисел. Логічні вправи .

 

30

 

30.10

 

Закріплення додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 20. Робота з таблицею

на знаходження невідомого доданка. Розв’язування задач. Логічні вправи.

 

31

 

31.10

 

Закріплення додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 20. Робота з таблицею на знаходження невідомого компонента віднімання. Складання задач за малюнком. Розв’язування задач різних типів 

 

32

 

02.11

 

 Діагностична робота  з теми «Додавання та віднімання одноцифрових чисел» 

 

 

 

 

 

Додавання і віднімання двоцифрових чисел 

 

33

 

05.11

 

Повторення випадків додавання та віднімання двоцифрових чисел, пов’язані з нумерацією чисел у межах 100. Творча робота над задачею. Обчислення довжини ламаної лінії

 

34

 

06.11

 

Ознайомлення з прийомами обчислення суми виду 29 + 1 та різниці виду 40 – 1. Порівняння виразу та числа, двох виразів. Розв’язування задач виразом. Елементи трикутника. Поняття «многокутник»

 

35

 

07.11

 

Запис та обчислення значення виразів. Робота над задачами: визначення виразу розв’язання. Розрізнення многокутників. Ознайомлення з поняттям «периметр многокутника»

 

36

 

09.11

 

Робота над задачами. Дужки. Порядок дій у виразах з дужками 

 

37

 

12.11

 

Порядок дій у виразах з дужками. Різні способи читання виразів з дужками. Робота над задачами 

 

38

 

13.11

 

Додавання та віднімання одноцифрового числа виду 32 + 4, 28 – 5. Творча робота над задачею

 

39

 

14.11

 

Додавання виду 34 + 20, 30 + 15. Складання та розв’язування задач різного типу 

 

40

 

16.11

 

Повторення вивченого

 

41

 

19.11

 

Віднімання виду 65 – 20. Обчислення значення виразів. Творча робота над задачею. Робота з числовими даними таблиці

 

42

 

20.11

 

Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Розв’язування задач. Робота з таблицею

 

43

 

21.11

 

Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування складених задач з відношеннями «на              більше», «на              менше». Календар

 

44

 

23.11

 

Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування задач різних типів. Визначення часу за різними видами годинників

 

45

 

26.11

 

Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування складених задач з відношенням «стільки, скільки». Логічно-геометрична вправа

 

46

 

27.11

 

Додавання виду 26 + 4. Творча робота над задачею. Визначення часу

 

47

 

28.11

 

Віднімання виду 40 – 3. Розв’язування задачі виразом. Логічно-геометрична вправа 

 

48

 

30.11

 

Закріплення вивчених випадків додавання та віднімання чисел у межах 100. Розв’язування задачі з двома запитаннями. Складання виразів та обчислення їхнього значення. Порівняння виразів

 

49

 

03.12

 

Діагностична робота  з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел» 

 

50

 

04.12

 

Ознайомлення з додаванням виду 38 + 4. Розв’язування задач різних типів. Обчислення довжини ламаної

 

51

 

05.12

 

Додавання виду 38 + 4 (другий спосіб). Перевірка додавання. Обчислення периметра трикутника

 

52

 

07.12

 

Міра довжини — міліметр. Розв’язування задач. Обчислення значення виразів. Визначення довжини відрізків у міліметрах

 

53

 

10.12

 

Віднімання виду 34 – 6. Визначення помилок у розв’язанні задачі. Вимірювання довжини предметів

 

54

 

11.12

 

Закріплення вивчених видів додавання та віднімання чисел. Творча робота над задачами. Обчислення периметра чотирикутника. Логічно-геометрична вправа

 

55

 

12.12

 

Повторення вивченого

 

56

 

14.12

 

Ознайомлення з додаванням двоцифрових чисел з переходом через розряд. Дії з іменованими числами. Порівняння виразів. Розв’язування задачі двома способами

 

57

 

17.12

 

Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач. Творча робота над задачами

 

58

 

18.12

 

Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток (другий спосіб). Розв’язування задач. Визначення вартості покупки. Креслення відрізків заданої довжини (см, мм)

 

59

 

19.12

 

Діагностична робота  з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел» 

 

60

 

21.12

 

Прямий кут. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Складання задач за виразом

 

61

 

22.12

 

Повторення про міри часу. Порівняння іменованих чисел. Визначення часу за годинником у 24-годинному форматі

 

62

 

 

 

Повторення та узагальнення вивченого за розділом «Додавання та віднімання двоцифрових чисел» 

 

63

 

26.12

 

Узагальнення і систематизація вивченого

 

64

 

28.12

 

Підсумковий урок за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

№ з/п

Скор

№ з/п

Дата

Скор

дата

Зміст уроку

Прим.

II семестр

Множення та ділення

1

 

13.01

 

Ознайомлення з множенням та діленням.

Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач

 

2

 

14.01

 

Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач

(508-515).

 

3

 

15.01

 

Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач ( 516-523).

 

4

 

17.01

 

Перевірка множення додаванням. Розв’язування задач на множення. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання гео­метричних фігур (524-533).

 

5

 

20.01

 

Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на множення. Обчислення периметра фігур

(534-542).

 

6

 

21.01

 

Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення зна­чень виразів на дві дії. Розв’язування задач

(543-550).

 

7

 

22.01

 

Складання таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення ( 551— 559).

 

8

 

24.01

 

Закріплення вивченого матеріалу. Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач ( 560-570).

 

9

 

27.01

 

Складання таблиці множення числа 3. Обчислення довжи­ни ламаної лінії. Розв’язування задач (571-578).

 

10

 

28.01

 

Закріплення таблиці множення числа 3. Обчислення зна­чень виразів на дві дії. Розв’язування задач

(579-586).

 

11

 

29.01

 

Складання таблиці множення на 2. Розв’язування задач. Обчислення периметра п’ятикутника (587-596).

 

12

 

31.01

 

Закріплення вивченого матеріалу. Побудова відрізка. Складання і розв’язування задач (597-603).

 

13

 

03.02

 

Закріплення вивчених випадків множення. Спрощення і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач

( 604-611).

 

14

 

04.02

 

Діагностичнаперевірна робота 5.

Закріплення вивчених випадків множення.

Розв’язування задач.

________________________________________________

 

 

15

 

05.02

 

Корекційно-рефлексійний урок.

Самоаналіз перевірної роботи.

 

16

 

07.02

 

Дія ділення. Знак ділення. Перевірка результату ділення дією множення. Розв’язування задач (612-619).

 

17

 

10.02

 

Назви компонентів і результату дії ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (620-627).

 

18

 

11.02

 

Зв’язок дій множення і ділення. Складання таблиці ділення на 2. Розв’язування задач ( 628-636).

 

19

 

12.02

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на рівні частини

(637- 644).

 

20

 

14.02

 

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра трикутника ( 645-651).

 

21

 

17.02

 

Складання таблиці ділення на 3. Побудова відрізка. Обчи­слення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (652-661).

 

22

 

18.02

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Скла­дання і обчислення виразів. Розв’язування задач

(662- 669).

 

23

 

19.02

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на вміщення. Визначення часу за годинником (670-677).

 

24

 

21.02

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчис­лення довжин ламаних ліній. Розв’язування і порівняння задач ( 678-684).

 

25

 

24.02

 

Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач

( 685-692).

 

26

 

25.02

 

Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порі­вняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел Розв’язування і порівняння задач (693-700).

 

27

 

26.02

 

Складання таблиці множення числа 4. Знаходження зна­чень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Побудова відрізка. Розв’язування задач

(701- 710).

 

28

 

28.02

 

Складання таблиці множення на 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач (711-719).

 

29

 

02.03

 

Складання за схемою добутків з множником 4 і частки з дільником 4. Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач (720-729).

 

30

 

03.03

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел

(730- 737).

 

31

 

04.03

 

Діагностичнаперевірна робота 6.

Закріплення вивчених випадків множення.

Розв’язування задач.

______________________________________________________________

 

 

32

 

06.03

 

Корекційно-рефлексійний урок.

Самоаналіз перевірної роботи.

 

33

 

 

 

Складання за схемою добутків з першим множником 5. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником

(738-747).

 

34

 

10.03

 

Обчислення добутків за таблицею множення. Порівняння виразу і числа.Розв’язування задач

(748-757).

 

35

 

11.03

 

Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення (758-766).

 

36

 

13.03

 

Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником (767-774).

 

37

 

16.03

 

Корекційно-рефлексійний урок.

__________________________________________

 

 

38

 

17.03

 

Корекційно-рефлексійний урок.

__________________________________________

 

 

39

 

18.03

 

Корекційно-рефлексійний урок.

__________________________________________

 

 

40

 

20.03

 

Корекційно-рефлексійний урок.

__________________________________________

 

 

41

 

30.03

 

Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх зна­чень за таблицею. Розв’язування задач (775-782).

 

42

 

31.03

 

Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач ( 783-790).

 

43

 

01.04

 

Складання за схемою добутків з першим множником 6. Творча робота над задачею ( 791- 799).

 

44

 

03.04

 

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником ( 800-807).

 

45

 

06.04

 

Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Скла­дання і розв’язування задач (808-816).

 

46

 

07.04

 

Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (817-825).

 

47

 

08.04

 

Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (826-834).

 

48

 

10.04

 

Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з імено­ваними числами. Розв’язування задач (835-843).

 

49

 

13.04

 

Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач (844-852).

 

50

 

14.04

 

Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач (853-860).

 

51

 

15.04

 

Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папе­рі в клітинку. Розв’язування задач (861-870).

 

52

 

17.04

 

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника(871-880).

 

53

 

 

 

Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач(881-889).

 

54

 

21.04

 

Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач ( 890-897).

 

55

 

22.04

 

Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач (898-907).

 

56

 

24.04

 

Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (908-915)

 

57

 

27.04

 

Корекційно-рефлексійний урок.

 

 

58

 

28.04

 

Діагностичнаперевірна робота 7.

Закріплення вивчених випадків множення.

Розв’язування задач.

________________________________________________

 

 

59

 

29.04

 

Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою (916-924).

 

60

 

 

 

Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач (925-933).

 

61

 

04.05

 

Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямо­кутника (934-942).

 

62

 

05.05

 

Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (943-951).

 

63

 

06.05

 

Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач (952-960).

 

64

 

08.05

 

Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числа­ми. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач ( 961-972).

 

65

 

 

 

Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Скла­дання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника (973-980).

 

66

 

12.05

 

Діагностичнаперевірна робота 8.

Закріплення вивчених випадків множення.

Розв’язування задач.

________________________________________________

 

 

67

 

13.05

 

Корекційно-рефлексійний урок.

Самоаналіз перевірної роботи.

 

 

 

 

 

Повторення за рік

 

68

 

15.05

 

Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел (981-986).

 

69

 

18.05

 

Повторення вивчених випадків множення ( 987-989).

 

70

 

19.05

 

Повторення вивчених випадків ділення (990-993).

 

71

 

20.05

 

Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числа­ми. Визначення часу за годинником ( 994-998).

 

72

 

22.05

 

Календар весняних місяців. Складання і розв’язування задач (999-1001).

 

73

 

25.05

 

Складання і розв’язування задач (1002-1003).

 

74

 

26.05

 

Корекційно-рефлексійний урок.

 

 

75

 

27.05

 

Корекційно-рефлексійний урок.

 

 

76

 

29.05

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Підсумок за рік

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Konotop Natasha
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
15 березня 2021
Переглядів
6504
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку