Календарно-тематичне планування
з математики
на 2023-2024 н.р.
для 1-го класу
Розроблене на основі Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом
О.Я.Савченко для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти
та підручника Корчевської О.П. Математика:
підруч,для 1кл.закладів загальної середньої освіти/О.Корчевська,М.Козак. –Тернопіль:
Підручники і посібники, 2018. – 112с.
І семестр
(4 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку
|
Очікувальні результати |
1 |
01.09 |
Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Ознаки об'єктів. Кількісна лічба. С.3 |
розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур; моделює геометричні фігури; |
2 |
04.09 |
Спільні і відмінні ознаки об'єктів (форма, колір, розмір). Кількісна лічба. Підготовчі вправи для написання цифр. С.4 |
розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур; визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів |
3 |
05.09 |
Порядкова лічба. Порівняння об'єктів. Підготовчі вправи до написання цифр. С.5 |
порівнює об’єкти за різними ознаками; лічить до 10; знаходить ознаки фігур, що змінилися |
4 |
06.09 |
Відношення між об'єктами кількісна і порядкова лічба. Підготовчі вправи для написання цифр. С.6-7 |
розпізнає способи розміщення предметів; порівнює предмети за величиною (більший – менший); розпізнає і описує предмети за їх формою; вміє лічити у межах 10. розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; |
5 |
08.09 |
Число 1. Точка. Пряма. Крива. Підготовчі вправи для написання цифр.с.8 |
пише цифру 1; розуміє поняття «один-багато», «перший»; порівнює предмети за кількістю; розпізнає і описує предмети за їх формою; |
6 |
11.09 |
Число 2. Відрізок. Промінь. Порівняння об'єктів. Підготовчі вправи для написання цифр.с.9 |
читає і записує числа, розуміє поняття «другий»; порівнює предмети за кількістю; розпізнає і описує предмети за їх формою; знає, що таке промінь, пряма, відрізок; |
7 |
12.09 |
Більше, менше. Поняття «стільки ж». Знак дорівнює «=», рівність. Підготовчі вправи для написання цифр.с10 |
порівнює числа та використовує знаки «більше», «менші», «порівну»; розуміє поняття «нерівність»; розпізнає і описує предмети за їх формою; лічить предмети у межах вивчених чисел; установлює відношення рівності й нерівності між числами
|
8 |
13.09 |
Число 3. Трикутник. Порівняння об'єктів. Підготовчі вправи для написання цифр.с.11 |
пише цифру 3; розуміє поняття «третій»; добирає попереднє та наступне число до поданого; будує геометричні фігури. |
9 |
15.09 |
Порівняння чисел у межах 3. Кількісна лічба. Розміщення об’єктів у просторі. Підготовчі вправи для написання цифр.с.12 |
порівнює предмети за кількістю; розпізнає і описує предмети за їх формою; установлює відношення рівності й нерівності між числами |
10 |
18.09 |
Склад чисел 2 і 3. Розпізнавання геометричних фігур. Підготовчі вправи для написання цифр.с.13 |
знає склад чисел 2, 3; називає попереднє та наступне числа; складає нерівності за малюнком; вміє лічити предмети у межах вивчених чисел; читає і записує числа, утворює числа різними способами знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) за дане |
11 |
19.09 |
Дія додавання. Знак «плюс». Порядкова лічба. Підготовчі вправи для написання цифр.с.14 |
Пише цифру від 1 до 3 та знак «+»; додає числа у межах 3; порівнює предмети за кількістю; виконує додавання на основі нумерації чисел розуміє сутність арифметичної дій додавання чисел |
12 |
20.09 |
Число 4. Чотирикутник. Порівняння об’єктів (важчий-легший). Підготовчі вправи для написання цифр.с.15 |
пише цифру 4; розуміє поняття «четвертий»; порівнює предмети за кількістю; розпізнає і описує предмети за їх формою; вміє дібрати попереднє та наступне число до поданого; |
13 |
22.09 |
Порівняння чисел у межах 4. Складання рівностей за малюнками. Підготовчі вправи для написання цифр.с.16 |
порівнює числа різними способами знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) за дане складає рівності за малюнком
|
14 |
25.09 |
Склад числа 4. Додавання на основі складу чисел 3,4. Складання рівностей. Підготовчі вправи для написання цифр.с.17 |
знає склад чисел 2, 3, 4; складає нерівності за малюнком; розпізнає і описує предмети за їх формою; вміє лічити предмети у межах вивчених чисел; будує геометричні фігури. читає і записує числа, утворює числа різними способами порівнює числа різними способами |
15 |
26.09 |
Числовий промінь. Попереднє і наступне числа. Складання рівностей за числовим променем. Підготовчі вправи для написання цифр.с.18 |
розпізнає і описує предмети за їх формою; вміє дібрати попереднє та наступне число до поданого; утворює числа за допомогою числового променя; складає рівності за малюнком
|
16 |
27.09 |
Число 5. П’ятикутник. Попереднє і наступне числа. Вартість гривневих купюр. Підготовчі вправи для написання цифр. |
пише цифру 5; складає вирази на додавання за малюнком; вміє дібрати попереднє та наступне число до поданого; будує геометричні фігури. |
17 |
29.09 |
Порівняння чисел у межах 5. Складання рівностей на додавання за числовим променем і за малюнком. Підготовчі вправи для написання цифр.с.20 |
порівнює предмети за кількістю; розпізнає і описує предмети за їх формою порівнює числа в межах 5, складає рівності і нерівності; складає рівності за малюнками |
18 |
02.10 |
Склад числа 5. Додавання на основі складу числа 5. Написання цифри 1. С.21
|
правильно визначає склад числа 5; читає і записує математичні вирази; утворює числа різними способами; порівнює числа різними способами |
19 |
03.10 |
Дія віднімання. Знак «мінус». Складання рівностей на віднімання за малюнком. Написання цифри 2.с.22 |
Розуміє поняття «мінус» установлює відношення рівності й нерівності між числами складає рівності за малюнками |
20 |
04.10 |
Додавання і віднімання числа 1. Складання рівностей за малюнками. Розпізнавання геометричних фігур. Написання цифри 3.с.23 |
Встановлює відповідність між попереднім і наступним числами установлює відношення рівності й нерівності між числами складає рівності за малюнками розпізнає геометричні фігури |
21 |
06.10 |
Шестикутник. Складання рівностей за малюнками. Написання цифри 4.с.24 |
Записує цифру 6; складає рівності за малюнками розпізнає геометричні фігури |
22 |
09.10 |
Знаки «більше» і «менше». Порівняння чисел на основі їх місця у числовому ряду. Складання рівностей за малюнками. Написання цифри 5.с.25 |
читає і записує математичні вирази: сума і різниця установлює відношення рівності й нерівності між числами використовуючи знаки; складає рівності за малюнками
|
23 |
10.10 |
Нерівність. Порівняння чисел. Складання рівностей і нерівностей. Написання цифри6.с.26 |
установлює відношення рівності й нерівності між числами; складає рівності і нерівності; записує вивчені цифри.
|
24 |
11.10 |
Склад числа 6.додавання на основі складу числа 6. Написання вивчених цифр.с27 |
правильно визначає склад числа 6; читає і записує математичні вирази; утворює числа різними способами; порівнює числа різними способами |
25 |
13.10 |
Переставний закон додавання. Складання рівностей за малюнками. Розподіл об’єктів на групи. Написання вивчених цифр. с.28 |
складає, читає й розв’язує приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел; користується в обчисленнях переставним законом додавання |
26 |
16.10 |
Число і цифра 7. Тиждень. Складання рівностей за малюнками. Написання цифри 7.с.29 |
Записує цифру 7; складає рівності за малюнками розпізнає геометричні фігури оперує поняттям «тиждень» |
27 |
17.10 |
Порівняння чисел у межах 7. Складання рівностей.с.30
|
порівнює предмети за кількістю; розпізнає і описує предмети за їх формою порівнює числа в межах 7; складає рівності і нерівності; складає рівності за малюнками |
28 |
18.10 |
Склад числа 7. Додавання на основі складу числа 7. Ламана лінія.с.31 |
правильно визначає склад числа 7; читає і записує математичні вирази; утворює числа різними способами; порівнює числа різними способами |
29 |
20.10 |
Число8. Цифра 8. Розпізнавання геометричних фігур. Замкнена ламана лінія. Написання цифри 8.с.32 |
Записує цифру 8; складає рівності за малюнками розпізнає прямі, криві ті ламані лінії; називає геометричні фігури за малюнком |
30 |
30.10 |
Порівняння чисел у межах 8. Складання рівностей.с.33
|
порівнює предмети за кількістю; розпізнає і описує предмети за їх формою порівнює числа в межах 8; складає рівності і нерівності; складає рівності за малюнками |
31 |
31.10 |
Склад числа 8. Додавання на основі складу числа 8. Складання рівностей за числовим променем.с.34 |
правильно визначає склад числа8; читає і записує математичні вирази; утворює числа різними способами; порівнює числа різними способами |
32 |
01.11 |
Число 9. Цифра 9. Розподіл об’єктів на групи. Написання цифри 9.с.35 |
Записує цифру 9; складає рівності за малюнками розпізнає прямі, криві ті ламані лінії; називає геометричні фігури за малюнком
|
33 |
03.11 |
Порівняння чисел у межах 9. Складання рівностей за числовим променем. Порівняння об’єктів.с.36 |
порівнює предмети за кількістю; розпізнає і описує предмети за їх формою порівнює числа в межах 9; складає рівності і нерівності; складає рівності за малюнками |
34 |
06.11 |
Склад числа 9. Додавання на основі складу числа 9. Порівняння чисел.с.37 |
правильно визначає склад числа 9; читає і записує математичні вирази; утворює числа різними способами; порівнює числа різними способами |
35 |
07.11 |
Число 10. Послідовність чисел у межах 10. Складання рівностей. Написання числа 10.с.38 |
відтворює послідовність чисел у межах 10; складає рівності за малюнком |
36 |
08.11 |
Порівняння чисел у межах 10. Складання рівностей.с.39
|
порівнює предмети за кількістю; розпізнає і описує предмети за їх формою порівнює числа в межах 10; складає рівності і нерівності; складає рівності за малюнками |
37 |
10.11 |
Склад числа 10. Додавання на основі складу числа 10. Доповнення рівностей.с.40 |
правильно визначає склад числа10; читає і записує математичні вирази; утворює числа різними способами; порівнює числа різними способами |
38 |
13.11 |
Закріплення вивченого матеріалу. Числа 1 – 10.
|
пише цифри від 0 до 10; знає, що таке «доба», «замкнена лінія», «незамкнена лінія»; будує замкнені та незамкнені лінії і вимірює довжини відрізків за допомогою лінійки; складає, читає й розв’язує приклади на віднімання за малюнками і числовим відрізком, за схемами. |
39 |
14.11 |
Число 0. Цифра 0. Віднімання рівних чисел. Порівняння чисел.с.41 |
знає, що таке сантиметр; вимірює довжини відрізків за допомогою лінійки; складає, читає й розв’язує приклади на віднімання за малюнками і числовим відрізком, за схемами. вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість |
40 |
15.11 |
Додавання і віднімання з числом 0. Складання і доповнення рівностей. Порівняння чисел.с.42 |
виконує дії з нулем; складає рівності і нерівності; порівнює числа в межах 10 |
41 |
17.11 |
Порівняння довжини відрізків. Доповнення рівностей і нерівностей.с.43 |
креслить, вимірює і порівнює довжини відрізків; складає рівності за малюнком; записує рівності за допомогою числового променя |
42 |
20.11 |
Вимірювання довжини відрізків. Сантиметр.с.44
|
оперує поняттям «сантиметр»; креслить, вимірює і порівнює довжини відрізків; записує числа в межах 10 |
43 |
21.11 |
Вираз. Значення виразу. Закріплення знань про значення виразу. Обчислення значень виразів.с.45 |
читає і записує математичні вирази;
обчислює значення виразів на 1 дію; |
44 |
22.11 |
Компоненти дії додавання (доданки, сума). Способи читання рівностей додавання. Обчислення виразів на додавання.с.46 |
коментує виконання обчислень ; записує вирази, знаходить їх значення |
45 |
24.11 |
Додавання і віднімання. Складання рівностей за малюнками. Обчислення виразів.с.47 |
складає і читає вирази на додавання і віднімання; складає рівності за малюнком; записує вирази |
46 |
27.11 |
Зв’язок додавання і віднімання. Складання рівностей за малюнками. Обчислення виразів.с.48 |
встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання; використовує його під час обчислень; складає рівності за малюнком |
47 |
28.11 |
Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
складає, читає й розв’язує приклади на віднімання за малюнками і числовим відрізком, за схемами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання чисел; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 |
48 |
29.11 |
Додавання і віднімання на основі складу чисел 2,3,4. Складання рівностей. Розпізнавання геометричних фігур.с.49 |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 розпізнає геометричні фігури;
|
49 |
01.12 |
Додавання і віднімання на основі складу числа 5. Складання рівностей. Розпізнавання геометричних фігур.с.50 |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 розпізнає геометричні фігури;
|
50 |
04.12 |
Додавання і віднімання на основі складу числа 6. Складання рівностей за таблицею. Порівняння іменованих чисел.с.51 |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 порівнює іменовані числа; складає рівності за таблицею |
51 |
05.12 |
Додавання і віднімання на основі складу числа 7. Складання рівностей за малюнком і схемою . Доповнення рівностей.с.52 |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 складає рівності за схемою і малюнком |
52 |
06.12 |
Додавання і віднімання на основі складу числа 8. Складання рівностей. Розпізнавання геометричних фігур.с.53 |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; розпізнає геометричні фігури |
53 |
08.12 |
Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач.
|
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; складає рівності за малюнками |
54 |
11.12 |
Додавання і віднімання на основі складу числа 9.вимірювання довжини відрізків. с.54 |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; вимірює довжини відрізків |
55 |
12.12 |
Додавання і віднімання на основі складу числа 10. Доповнення рівностей. Розпізнавання геометричних фігур.с.55 |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; розпізнає геометричні фігури |
56 |
13.12 |
Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; складає рівності за малюнками |
57 |
15.12 |
Таблиці додавання і віднімання числа 1. Вирази на дві дії.с.56
|
знає як додавати та віднімати число 1; вміє користуватися числовим відрізком під час розв’язування прикладів на віднімання та додавання; вміє складати, читати й розв’язувати приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами.
|
58 |
18.12 |
Підготовка до введення задач. Порівняння чисел.с.57
|
знає, що таке задача; виділяє компоненти задачі: умову і запитання; вміє складати, читати й розв’язувати приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами. розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій
|
59 |
19.12 |
Таблиці додавання і віднімання числа 2. Вирази на дві дії.с.58
|
знає як додавати та віднімати число 2; вміє користуватися числовим відрізком під час розв’язування прикладів на віднімання та додавання; вміє складати, читати й розв’язувати приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами. |
60 |
20.12 |
Ознайомлення з поняттям «задача». Структурні частини задачі. Задачі на знаходження суми та різниці (решти).с.59-60 |
знає, що таке задача; виділяє компоненти задачі: умову і запитання; вміє складати, читати й розв’язувати приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами. розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій |
61 |
22.12 |
Задачі на знаходження суми та різниці (решти). Вимірювання і порівняння довжин відрізків.с.61 |
розв’язує задачі на збільшення на декілька одиниць; вміє порівнювати вирази і числа; користується числовим відрізком під час розв’язування прикладів на віднімання та додавання; розв’язує задачі з виразом «стільки ж»; |
62 |
25.12 |
Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
записує та складає вирази; правильно обчислює вирази та порівнює їх з визначенням «на скільки…»; розв’язує задачі; порівнює іменовані числа; встановлює взаємозв’язок між діями додавання та віднімання; |
63 |
26.12 |
Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
вміє складати, читати й розв’язувати приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами. додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел |
64 |
27.12 |
Підсумковий урок
|
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; створює допоміжну модель задачі різними способами; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; складає прості сюжетні задачі; виконує елементарні дослідження математичних закономірностей з допомогою вчителя. |
ІІ семестр
(4 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку
|
Очікувальні результати |
65 |
15.01 |
Збільшення і зменшення на 1. Розв'язування задач.(с.62) |
знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) Збільшення (зменшення) за дане; розв’язує прості сюжетні задачі; створює допоміжну модель задачі різними способами |
66 |
16.01 |
Збільшення на 2. Розв'язування задач за малюнками і схемами.(с.63) |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) Збільшення (зменшення) за дане; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; |
67 |
17.01 |
Зменшення на 2. Розв'язування задач за малюнками і схемами.(с.64) |
знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) Збільшення (зменшення) за дане; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; вносить дані до схем; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач і в практичних ситуаціях |
68 |
19.01 |
Закріплення вивченого матеріалу. Додавання і віднімання чисел. Розв’язування задач. |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; користується в обчисленнях переставним законом додавання |
69 |
22.01 |
Розв’язування задач. Обчислення виразів на дві дії.( с. 65 ) |
розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; обчислює значення виразів на 1 – 2 дії; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; |
70 |
23.01 |
Таблиця додавання і віднімання числа 3. Обчислення виразів на дві дії. Розв'язування задач.( с. 66 ) |
розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами;; обчислює значення виразів на 1 – 2 дії; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; |
71 |
24.01 |
Збільшення і зменшення на 3. Розв'язування задач. Обчислення довжини відрізків.( с. 67 ) |
знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) Збільшення (зменшення) за дане; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; вимірює довжину відрізка; |
72 |
26.01 |
Розв'язування задач. Обчислення виразів на дві дії.(№1 – 2,с. 68) |
розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; створює допоміжну модель задачі різними способами; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;
|
73 |
29.01 |
Розв'язування задач. Задачі із зайвими даними та недостатніми даними.( №3 – 4, с. 68 ) |
розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; створює допоміжну модель задачі різними способами; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; |
74 |
30.01 |
Таблиці додавання і віднімання числа 4. Обчислення виразів на дві дії. Розв'язування задач. ( с. 69 ) |
обчислює значення виразів на 1 – 2 дії; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами;; |
75 |
31.01 |
Побудова відрізка. Складання і розв'язування задачі. Обчислення «ланцюжків» виразів.( с. 70 ) |
креслить відрізки заданої довжини; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; читає і записує математичні вирази: сума і різниця |
76 |
02.02 |
Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. ( с. 71, №1 – 2) |
розуміє сутність різницевого порівняння чисел ; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; |
77 |
05.02 |
Обчислення виразів. Вимірювання довжини відрізка і його побудова. Доповнення рівностей. ( с. 71, №3 – 5 ) |
креслить відрізки заданої довжини; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; читає і записує математичні вирази: сума і різниця; установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами |
78 |
06.02 |
Таблиці додавання і віднімання числа 5. Розв'язування задач. Обчислення виразів.( с. 72 ) |
розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; розуміє сутність різницевого порівняння чисел ; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше; |
79 |
07.02 |
Переставний закон додавання. Порівняння виразу і числа. ( с. 73 ) |
Застосовує переставний закон додавання; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами |
80 |
09.02 |
Закріплення вивченого матеріалу. Додавання і віднімання чисел. Розв’язування задач. |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; користується в обчисленнях переставним законом додавання; креслить відрізки заданої довжини. |
81 |
12.02 |
Таблиці додавання і віднімання числа 6. Куля. Куб. Розв'язування задач. Дії з іменованими числами.( с. 74 )
|
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини
|
82 |
13.02 |
Складання і розв'язування задач. Складання і обчислення виразів. ( с. 75 ) |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; користується в обчисленнях переставним законом додавання; читає і записує математичні вирази: сума і різниця |
83 |
14.02 |
Таблиці додавання і віднімання числа 7. Розв'язування задач. ( с. 76, №1 – 3 ) |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; |
84 |
16.02 |
Піраміда. Конус. Порівняння іменованих чисел. Складання рівностей за таблицею.( с. 76, №4–6 ) |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; читає дані, вміщені на схематичному рисунку, в таблиці |
85 |
19.02 |
Назви чисел при відніманні. Розв'язування і порівняння задач. Порівняння виразу і числа.( с. 77 ) |
розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; називає числа при відніманні |
86 |
20.02 |
Закріплення вивченого матеріалу. Додавання і віднімання чисел. Розв’язування задач. |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; користується в обчисленнях переставним законом додавання; називає числа при відніманні
|
87 |
21.02 |
Таблиці додавання і віднімання чисел 8 і 9. Циліндр. Обчислення виразів. Розв’язування задач.( с. 78 ) |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; обчислює вирази на 1-2 дії |
88 |
23.02 |
Порівняння числа і виразу. Розв’язування задач.( с. 79, №1 – 4 ) |
розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; називає числа при відніманні |
89 |
26.02 |
Складання і розв’язування задач за скороченим записом і розв’язанням. Обчислення виразів. Побудова відрізка.( с. 79, №5 – 7 ) |
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; створює допоміжну модель задачі різними способами; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; складає прості сюжетні задачі; будує відрізки заданої довжини
|
90 |
27.02 |
Маса. Кілограм. Порівняння одиниць вимірювання маси.( с. 80 ) |
користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин; використовує короткі позначення величин:місткість, час. місткості (літр – л), кг; установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; |
91 |
28.02 |
Місткість. Літр. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.( с. 81, №1 – 4 ) |
використовує короткі позначення величин:місткість, час. місткості (літр – л), кг; виконує дії з іменованими числами; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; створює допоміжну модель задачі різними способами; |
92 |
01.03 |
Закріплення знань про масу предметів і місткість посудин. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач.( с. 81, №5 – 7 ) |
вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість; установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; |
93 |
04.03 |
Математичні вирази «сума» і «різниця». Складання й розв’язування задач.( с. 82 ) |
розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання чисел віднімання; використовує у мовленні; назви компонентів та результатів арифметичних дій: додавання і віднімання; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; створює допоміжну модель задачі різними способами; |
94 |
05.03 |
Різницеве порівняння чисел. Складання і розв’язування задач. ( с. 83 ) |
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; створює допоміжну модель задачі різними способами; розуміє сутність різницевого порівняння чисел; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше |
95 |
06.03 |
Різницеве порівняння чисел. Вимірювання і порівняння довжин відрізків. Обчислення виразів.( с. 84 )
|
додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини; розуміє сутність різницевого порівняння чисел; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше; обчислює вирази на 1-2 дії |
96 |
08.03 |
Різницеве порівняння чисел. Розв’язування задач. Обчислення виразів «ланцюжком».( с. 85 ) |
додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини; розуміє сутність різницевого порівняння чисел; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше; обчислює вирази на 1-2 дії |
97 |
11.03 |
Задачі на різницеве порівняння. Доповнення рівностей. Побудова відрізків.( с. 86 ) |
розуміє сутність різницевого порівняння чисел; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше; будує відрізки заданої довжини; доповнює рівності; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; |
98 |
12.03 |
Порівняння двох виразів. Розв’язування і порівняння задач. Обчислення виразів на дві дії.( с. 87, №1 – 3 ) |
обчислює вирази на 1-2 дії; розуміє сутність різницевого порівняння чисел; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; |
99 |
13.03 |
Порівняння іменованих чисел. Вимірювання і побудова відрізків. Робота з геометричним матеріалом. ( с. 87, №4 – 6 ) |
розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; розуміє сутність різницевого порівняння чисел; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше; будує відрізки заданої довжини; |
100 |
15.03 |
Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; користується в обчисленнях переставним законом додавання; називає числа при відніманні |
Нумерація чисел у межах сотні
|
|||
101 |
18.03 |
Десяток. Розв’язування задач.( с. 88 )
|
Розуміє поняття десяток; відтворює послідовність чисел у межах сотні ; читає і записує числа; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; |
102 |
19.03 |
Утворення чисел другого десятка. Розв’язування задач. Порівняння іменованих чисел.( с. 89 ) |
Розуміє поняття десяток; відтворює послідовність чисел у межах сотні ; читає і записує числа; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; порівнює іменовані числа |
103 |
20.03 |
Назви і запис чисел другого десятка. Обчислення виразів. Розв’язування задач.( с. 90, №1 – 3 ) |
утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; обчислює вирази на 1-2 дії |
104 |
22.03 |
Назви і запис чисел другого десятка. Розв’язування задач. Доповнення рівностей. Робота з геометричним матеріалом.( с. 90, №4 – 7 ) |
утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; розв’язує прості сюжетні задачі; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; |
105 |
01.04 |
Читання та запис чисел другого десятка. Нумераційна таблиця. Розв’язування задач.( с. 91 )
|
утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; обчислює вирази на 1-2 дії
|
106 |
02.04 |
Одноцифрові та двоцифрові числа. Складання рівностей за числовим променем. Розв’язування задач.(с.92 ) |
визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації додавання і чисел; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; |
107 |
03.04 |
Додавання і віднімання 1 у межах 20. «Сусіди» чисел. Обчислення виразів. Побудова відрізків.( с. 93 ) |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації додавання і чисел; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; обчислює вирази на 1-2 дії; будує відрізки заданої довжини |
108 |
05.04 |
Годинник. Визначення часу за годинником. Складання і розв’язування задач.( с. 94 ) |
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; створює допоміжну модель задачі різними способами; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; складає прості сюжетні задачі; користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин; користується годинником (у межах цілих годин) і календарем для відстеження подій у своєму житті, спостережень у природі тощо |
109 |
08.04 |
Годинник. Визначення часу за годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач.( с. 95 ) |
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; створює допоміжну модель задачі різними способами; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; складає прості сюжетні задачі; користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин; користується годинником (у межах цілих годин) і календарем для відстеження подій у своєму житті, спостережень у природі тощо |
110 |
09.04 |
Порівняння чисел у межах 20. Обчислення виразів. Розв’язування задач.( с. 96 ) |
утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; обчислює вирази на 1-2 дії; порівнює вираз і число; |
111 |
10.04 |
Дециметр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Розв’язування задач.( с. 97 ) |
використовує короткі позначення величин (сантиметр - см, дециметр – дм); вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість; визначає співвідношення між одиницями вимірювання довжини; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; |
112 |
12.04 |
Круглі десятки. Додавання і віднімання. Порівняння чисел. Розв’язування задач.( с. 98 ) |
утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; обчислює вирази на 1-2 дії |
113 |
15.04 |
Закріплення вивченого матеріалу. Додавання і віднімання чисел. Розв’язування задач. |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; користується в обчисленнях переставним законом додавання; називає числа при відніманні; записує числа в межах 100 |
114 |
16.04 |
Читання та запис двоцифрових чисел. Нумераційна таблиця. Складання і розв’язування задач за малюнками. ( с. 99 ) |
Розуміє поняття десяток; відтворює послідовність чисел у межах сотні ; читає і записує числа; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; |
115 |
17.04 |
Запис чисел першої сотні. Доповнення умови задачі та ї розв'язування.( с. 100, №1 – 4 ) |
Розуміє поняття десяток; відтворює послідовність чисел у межах сотні ; читає і записує числа; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; |
116 |
19.04 |
Запис чисел першої сотні. Розв’язування задач. Побудова відрізків.( с. 100, №5 – 7 )
|
Розуміє поняття десяток; відтворює послідовність чисел у межах сотні ; читає і записує числа; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; будує відрізки заданої довжини |
117 |
22.04 |
Додавання і віднімання 1 у межах 100. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом.( с. 101 ) |
Виконує додавання 1 в межах 100; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; визначає істотні ознаки даних геометричних фігур; обчислює вирази |
118 |
23.04 |
Склад числа з десятків і одиниць. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом.( с. 102 ) |
утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; порівнює числа різними способами; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; визначає істотні ознаки даних геометричних фігур; |
119 |
24.04 |
Закріплення вивченого матеріалу. Додавання і віднімання чисел. Розв’язування задач. |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; користується в обчисленнях переставним законом додавання; називає числа при відніманні; записує числа в межах 100 |
120 |
26.04 |
Метр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Складання і розв’язування задач за короткими записами.( с. 103 ) |
використовує короткі позначення величин (сантиметр Величини: довжина, маса, 38 – см, дециметр – дм, метр – м); виконує дії на співвідношення одиниць вимірювання довжини; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; |
121 |
29.04 |
Вартість. Гривня. Обчислення вартості товару. Позиційне значення цифр. Розкладання чисел на розрядні доданки.(с. 104 ) |
оперує грошима в уявному (ігровому) процесі купівлі- продажу, використовує їх короткі позначення (гривня – грн, копійка – к.); розкладає числа на розрядні доданки; правильно записує числа в межах 100 |
122 |
30.04 |
Порівняння двоцифрових чисел. Обчислення вартості покупки. Складання і розв’язування задач. (с. 105 ) |
оперує грошима в уявному (ігровому) процесі купівлі- продажу, використовує їх короткі позначення (гривня – грн, копійка – к.); розкладає числа на розрядні доданки; правильно записує числа в межах 100; складає сюжетні задачі на вартість предметів |
123 |
01.05 |
Знаходження невідомого доданка. Взаємозв'язок між діями додавання і віднімання. Розв’язування задач. ( с. 106 ) |
встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання, використовує його під час обчислень; визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; |
124 |
03.05 |
Задачі на знаходження невідомого доданка. Обчислення виразів на дві дії.( с. 107, №1 – 2 ) |
встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання, використовує його під час обчислень; визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; |
125 |
06.05 |
Розв’язування задач. Доповнення рівностей.( с. 107, №3 – 6 ) |
визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; доповнює рівності; креслить відрізки |
126 |
07.05 |
Додавання і віднімання на основі нумерації чисел у межах 20. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач.( с. 108 ) |
визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; порівнює вирази і число; записує числа в межах 100 |
127 |
08.05 |
Закріплення додавання і віднімання на основі нумерації чисел у межах 20. Розв’язування задач. Побудова відрізків.( с. 108 ) |
розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; доповнює рівності; креслить відрізки заданої довжини; обчислює вирази, пов’язані з нумерацією чисел в межах 20 |
128 |
10.05 |
Додавання і віднімання на основі нумерації чисел 11 – 100. Розв’язування задач. Порівняння іменованих чисел. ( с. 109 ) |
розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; порівнює вирази і число;іменовані числа; записує числа в межах 100; обчислює вирази, пов’язані з нумерацією чисел в межах 20 |
129 |
13.05 |
Закріплення додавання і віднімання на основі нумерації чисел 11 – 100. Розв’язування задач. |
розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; порівнює вирази і число;іменовані числа; записує числа в межах 100; обчислює вирази, пов’язані з нумерацією чисел в межах 20 |
130 |
14.05 |
Діагностуваьна робота |
використовує короткі позначення величин (сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм – кг); місткість, час. місткості (літр – л); часу (година – год, доба, тиждень); користується годинником (у межах цілих годин) і календарем для відстеження подій у своєму житті, спостережень у природі тощо; розв’язує прості задачі. |
131 |
15.05 |
Доба. Частина доби. Розв’язування задач.( с. 110, №1 – 3 ) Розв’язування задач. Порівняння виразів.( с. 110, №4 – 6 ) |
розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; будує схеми до задач; порівнює вирази і число. порівнює вирази і число; |
132 |
17.05 |
Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; користується в обчисленнях переставним законом додавання; називає числа при відніманні; записує числа в межах 100 |
Повторення
|
|||
133 |
20.05 |
Повторення вивченого матеріалу. Усна та письмова нумерація чисел в межах 100.( с. 111 ) |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; користується в обчисленнях переставним законом додавання; називає числа при відніманні; записує числа в межах 100 |
134 |
21.05 |
Повторення вивченого матеріалу. Додавання і віднімання на основі нумерації чисел в межа 100. Розв’язування задач. |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 100; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; користується в обчисленнях переставним законом додавання; називає числа при відніманні; записує числа в межах 100 |
135 |
22.05 |
Повторення вивченого матеріалу. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. |
Порівнює вирази і число; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 100; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; креслить схеми до задач |
136 |
24.05 |
Повторення вивченого матеріалу. Обчислення виразів на дві дії. Побудова відрізків. |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 100; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; креслить схеми до задач; обчислює вирази на 1-2 дії; будує відрізки заданої довжини; вимірює довжини відрізків, записує їх; |
137 |
27.05 |
Повторення вивченого матеріалу. Розкладання чисел на розрядні доданки. Взаємозв'язок між діями додавання і віднімання.
|
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; користується в обчисленнях переставним законом додавання; називає числа при відніманні; записує числа в межах 100 |
138 |
28.05 |
Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування задач різних видів. Робота з геометричним матеріалом. |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 100; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; креслить схеми до задач; розпізнає геометричні фігури за їх особливостями |
139 |
29.05 |
Повторення вивченого матеріалу. Додавання і віднімання на основі нумерації чисел в межа 100. Обчислення виразів на дві дії. Побудова відрізків. |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 100; користується в обчисленнях переставназиває числа при відніманні; будує відрізки заданої довжини; вимірює довжини відрізків, записує їх; |
140 |
31.05 |
Підсумковий урок. |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками і схемами; користується в обчисленнях переставним законом додавання; називає числа при відніманні |