Календарне планування з математики з очікувальними результатами І-ІІ семестр за програмою О.Савченко, підручник Козак, Корчевська

Про матеріал
Календарне мланування з очікувальни результатами для 1 класу за програмою О.Савченко , підручник Козак, Корчевська
Перегляд файлу

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з математики

на 2023-2024 н.р.

для 1-го класу

 

 

 

 

 

 

 

Розроблене  на основі Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом
О.Я.Савченко для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти

та підручника Корчевської О.П. Математика:

підруч,для 1кл.закладів загальної середньої освіти/О.Корчевська,М.Козак. –Тернопіль:

Підручники і посібники, 2018. – 112с.

 

 

 

 

І семестр

(4 години на тиждень)

Дата

Тема уроку

 

Очікувальні результати

1

01.09

Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Ознаки об'єктів. Кількісна лічба. С.3

розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками;

співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур;

моделює геометричні фігури;

2

04.09

Спільні і відмінні ознаки об'єктів (форма, колір, розмір). Кількісна лічба. Підготовчі вправи для написання цифр. С.4

розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками;

співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур;

визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів

3

05.09

Порядкова лічба. Порівняння об'єктів. Підготовчі вправи до написання цифр. С.5

порівнює об’єкти за різними ознаками;

лічить до 10;

знаходить ознаки фігур, що змінилися

4

06.09

Відношення між об'єктами кількісна і порядкова лічба. Підготовчі вправи для написання цифр. С.6-7

розпізнає способи розміщення предметів;

порівнює предмети за величиною (більший – менший); розпізнає і описує предмети за їх формою;

вміє лічити у межах 10.

розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками;

5

08.09

Число 1. Точка. Пряма. Крива. Підготовчі вправи для написання цифр.с.8

пише цифру 1;

розуміє поняття «один-багато», «перший»;

порівнює предмети за кількістю;

розпізнає і описує предмети за їх формою;

6

11.09

Число 2. Відрізок. Промінь. Порівняння об'єктів. Підготовчі вправи для написання цифр.с.9

читає і записує числа,

розуміє поняття «другий»;

порівнює предмети за кількістю;

розпізнає і описує предмети за їх формою;

знає, що таке промінь, пряма, відрізок;

7

12.09

Більше, менше. Поняття «стільки ж». Знак дорівнює «=», рівність. Підготовчі вправи для написання цифр.с10

порівнює числа та використовує знаки «більше», «менші», «порівну»;

розуміє поняття «нерівність»;

розпізнає і описує предмети за їх формою;

лічить предмети у межах вивчених чисел;

установлює відношення рівності й нерівності між  числами

 

8

13.09

Число 3. Трикутник. Порівняння об'єктів. Підготовчі вправи для написання цифр.с.11

пише цифру 3;

розуміє поняття «третій»;

добирає попереднє та наступне число до поданого;

будує геометричні фігури.

9

15.09

Порівняння чисел у межах 3. Кількісна лічба. Розміщення об’єктів у просторі. Підготовчі вправи для написання цифр.с.12

порівнює предмети за кількістю;

розпізнає і описує предмети за їх формою;

установлює відношення рівності й нерівності між  числами

10

18.09

Склад чисел 2 і 3. Розпізнавання геометричних фігур. Підготовчі вправи для написання цифр.с.13

знає склад чисел 2, 3;

називає попереднє та наступне числа;

складає нерівності за малюнком;

вміє лічити предмети у межах вивчених чисел;

читає і записує числа,  утворює числа різними способами

знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше)  за дане

11

19.09

Дія додавання. Знак «плюс». Порядкова лічба.

Підготовчі вправи для написання цифр.с.14

Пише цифру від 1 до 3 та знак «+»;

додає числа у межах 3; порівнює предмети за кількістю;

виконує додавання на основі нумерації чисел

розуміє сутність арифметичної дій додавання чисел

12

20.09

Число 4. Чотирикутник. Порівняння об’єктів (важчий-легший). Підготовчі вправи для написання цифр.с.15

пише цифру 4; розуміє поняття «четвертий»;

порівнює предмети за кількістю;

розпізнає і описує предмети за їх формою;

вміє дібрати попереднє та наступне число до поданого;

13

22.09

Порівняння чисел у межах 4. Складання рівностей за малюнками. Підготовчі вправи для написання цифр.с.16

порівнює числа різними способами

знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше)  за дане

складає рівності за малюнком

 

14

25.09

Склад числа 4. Додавання на основі складу чисел 3,4. Складання рівностей. Підготовчі вправи для написання цифр.с.17

знає склад чисел 2, 3, 4;

складає нерівності за малюнком; розпізнає і описує предмети за їх формою; вміє лічити предмети у межах вивчених чисел;

будує геометричні фігури.

читає і записує числа,  утворює числа різними способами

порівнює числа різними способами

15

26.09

Числовий промінь. Попереднє і наступне числа. Складання рівностей за числовим променем. Підготовчі вправи для написання цифр.с.18

розпізнає і описує предмети за їх формою;

вміє дібрати попереднє та наступне число до поданого;

утворює числа за допомогою числового променя;

складає рівності за малюнком

 

16

27.09

Число 5. П’ятикутник. Попереднє і наступне числа. Вартість гривневих купюр. Підготовчі вправи для написання цифр.

пише цифру 5;

складає вирази на додавання за малюнком;

вміє дібрати попереднє та наступне число до поданого;

будує геометричні фігури.

17

29.09

Порівняння чисел у межах 5. Складання рівностей на додавання за числовим променем і за малюнком. Підготовчі вправи для написання цифр.с.20

 порівнює предмети за кількістю;

 розпізнає і описує предмети за їх формою

порівнює числа в межах 5, складає рівності і нерівності;

складає рівності за малюнками

18

02.10

Склад числа 5. Додавання на основі складу числа 5. Написання цифри 1. С.21

 

правильно визначає склад числа 5;

читає і записує математичні вирази;

утворює числа різними способами;

порівнює числа різними способами

19

03.10

Дія віднімання. Знак «мінус». Складання рівностей на віднімання за малюнком. Написання цифри 2.с.22

Розуміє поняття «мінус»

установлює відношення рівності й нерівності між числами

складає рівності за малюнками

20

04.10

Додавання і віднімання числа 1. Складання рівностей за малюнками. Розпізнавання геометричних фігур. Написання цифри 3.с.23

Встановлює відповідність між попереднім і наступним числами

установлює відношення рівності й нерівності між числами

складає рівності за малюнками

розпізнає геометричні фігури

21

06.10

Шестикутник. Складання рівностей за малюнками. Написання цифри 4.с.24

Записує цифру 6;

складає рівності за малюнками

розпізнає геометричні фігури

22

09.10

Знаки «більше» і «менше». Порівняння чисел на основі їх місця у числовому ряду. Складання рівностей за малюнками. Написання цифри 5.с.25

читає і записує математичні вирази: сума і різниця

установлює відношення рівності й нерівності між числами використовуючи знаки;

складає рівності за малюнками

 

23

10.10

Нерівність. Порівняння чисел. Складання рівностей і нерівностей. Написання цифри6.с.26

установлює відношення рівності й нерівності між числами;

складає рівності і нерівності;

записує вивчені цифри.

 

24

11.10

Склад числа 6.додавання на основі складу числа 6. Написання вивчених цифр.с27

правильно визначає склад числа 6;

читає і записує математичні вирази;

утворює числа різними способами;

порівнює числа різними способами

25

13.10

Переставний закон додавання. Складання рівностей за малюнками. Розподіл об’єктів на групи. Написання вивчених цифр. с.28

складає, читає й розв’язує приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами;

володіє навичками додавання і віднімання  одноцифрових чисел;

користується в обчисленнях переставним законом додавання

26

16.10

Число і цифра 7. Тиждень. Складання рівностей за малюнками. Написання цифри 7.с.29

Записує цифру 7;

складає рівності за малюнками

розпізнає геометричні фігури

оперує поняттям «тиждень»

27

17.10

Порівняння чисел у межах 7. Складання рівностей.с.30

 

порівнює предмети за кількістю;

 розпізнає і описує предмети за їх формою

порівнює числа в межах 7;

 складає рівності і нерівності;

складає рівності за малюнками

28

18.10

Склад числа 7. Додавання на основі складу числа 7. Ламана лінія.с.31

правильно визначає склад числа 7;

читає і записує математичні вирази;

утворює числа різними способами;

порівнює числа різними способами

29

20.10

Число8. Цифра 8. Розпізнавання геометричних фігур. Замкнена ламана лінія. Написання цифри 8.с.32

Записує цифру 8;

складає рівності за малюнками

розпізнає прямі, криві ті ламані лінії;

називає геометричні фігури за малюнком

30

30.10

Порівняння чисел у межах 8. Складання рівностей.с.33

 

порівнює предмети за кількістю;

 розпізнає і описує предмети за їх формою

порівнює числа в межах 8;

 складає рівності і нерівності;

складає рівності за малюнками

31

31.10

Склад числа 8. Додавання на основі складу числа 8. Складання рівностей за числовим променем.с.34

правильно визначає склад числа8;

читає і записує математичні вирази;

утворює числа різними способами;

порівнює числа різними способами

32

01.11

Число 9. Цифра 9. Розподіл об’єктів на групи. Написання цифри 9.с.35

Записує цифру 9;

складає рівності за малюнками

розпізнає прямі, криві ті ламані лінії;

називає геометричні фігури за малюнком

 

33

03.11

Порівняння чисел у межах 9. Складання рівностей за числовим променем. Порівняння об’єктів.с.36

порівнює предмети за кількістю;

 розпізнає і описує предмети за їх формою

порівнює числа в межах 9;

 складає рівності і нерівності;

складає рівності за малюнками

34

06.11

Склад числа 9. Додавання на основі складу числа 9. Порівняння чисел.с.37

правильно визначає склад числа 9;

читає і записує математичні вирази;

утворює числа різними способами;

порівнює числа різними способами

35

07.11

Число 10. Послідовність чисел у межах 10. Складання рівностей. Написання числа 10.с.38

відтворює послідовність чисел у межах 10;
читає і записує числа,

складає рівності за малюнком

36

08.11

Порівняння чисел у межах 10. Складання рівностей.с.39

 

порівнює предмети за кількістю;

 розпізнає і описує предмети за їх формою

порівнює числа в межах 10;

 складає рівності і нерівності;

складає рівності за малюнками

37

10.11

Склад числа 10. Додавання на основі складу числа 10. Доповнення рівностей.с.40

правильно визначає склад числа10;

читає і записує математичні вирази;

утворює числа різними способами;

порівнює числа різними способами

38

13.11

Закріплення вивченого матеріалу. Числа 1 – 10.

 

пише цифри від 0 до 10;

знає, що таке «доба», «замкнена лінія», «незамкнена лінія»;

будує замкнені та незамкнені лінії і вимірює довжини відрізків за допомогою лінійки;

складає, читає й розв’язує приклади на віднімання за малюнками і числовим відрізком, за схемами.

39

14.11

Число 0. Цифра 0. Віднімання рівних чисел. Порівняння чисел.с.41

знає, що таке сантиметр;

вимірює довжини відрізків за допомогою лінійки;

складає, читає й розв’язує приклади на віднімання за малюнками і числовим відрізком, за схемами.

вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість 

40

15.11

Додавання і віднімання з числом 0. Складання і доповнення рівностей. Порівняння чисел.с.42

виконує дії з нулем;

складає рівності і нерівності;

порівнює числа в межах 10

41

17.11

Порівняння довжини відрізків. Доповнення рівностей і нерівностей.с.43

креслить, вимірює і порівнює довжини відрізків;

складає рівності за малюнком;

записує рівності за допомогою числового променя

42

20.11

Вимірювання довжини відрізків. Сантиметр.с.44

 

оперує поняттям «сантиметр»;

креслить, вимірює і порівнює довжини відрізків;

записує числа в межах 10

43

21.11

Вираз. Значення виразу. Закріплення знань про значення виразу. Обчислення значень виразів.с.45

читає і записує математичні вирази;

 обчислює значення виразів на 1 дію;
установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами

44

22.11

Компоненти дії додавання (доданки, сума). Способи читання рівностей додавання. Обчислення виразів на додавання.с.46

коментує виконання обчислень ;
знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) за дане;

записує вирази, знаходить їх значення

45

24.11

Додавання і віднімання. Складання рівностей за малюнками. Обчислення виразів.с.47

складає і читає вирази на додавання і віднімання;

складає рівності за малюнком;

записує вирази

46

27.11

Зв’язок додавання і віднімання. Складання рівностей за малюнками. Обчислення виразів.с.48

встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання;

використовує його під час обчислень;

складає рівності за малюнком

47

28.11

Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів.

складає, читає й розв’язує приклади на віднімання за малюнками і числовим відрізком, за схемами;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання чисел;

володіє навичками додавання і віднімання  одноцифрових чисел у межах 10

48

29.11

Додавання і віднімання на основі складу чисел 2,3,4. Складання рівностей. Розпізнавання геометричних фігур.с.49

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

володіє навичками додавання і віднімання  одноцифрових чисел у межах 10

розпізнає геометричні фігури;

 

49

01.12

Додавання і віднімання на основі складу числа 5. Складання рівностей.  Розпізнавання геометричних фігур.с.50

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

володіє навичками додавання і віднімання  одноцифрових чисел у межах 10

розпізнає геометричні фігури;

 

50

04.12

Додавання і віднімання на основі складу числа 6. Складання рівностей за таблицею.  Порівняння іменованих чисел.с.51

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

володіє навичками додавання і віднімання  одноцифрових чисел у межах 10

порівнює іменовані числа;

складає рівності за таблицею

51

05.12

Додавання і віднімання на основі складу числа 7. Складання рівностей за малюнком і схемою . Доповнення рівностей.с.52

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

володіє навичками додавання і віднімання  одноцифрових чисел у межах 10

складає рівності за схемою і малюнком

52

06.12

Додавання і віднімання на основі складу числа 8. Складання рівностей. Розпізнавання геометричних фігур.с.53

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;
використовує у мовленні назви компонентів результатів арифметичних дій додавання і віднімання;

розпізнає геометричні фігури

53

08.12

Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач.

 

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;
використовує у мовленні назви компонентів результатів арифметичних дій додавання і віднімання;

складає рівності за малюнками

54

11.12

Додавання і віднімання на основі складу числа 9.вимірювання довжини відрізків. с.54

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;
використовує у мовленні назви компонентів результатів арифметичних дій додавання і віднімання;

вимірює довжини відрізків

55

12.12

Додавання і віднімання на основі складу числа 10. Доповнення рівностей. Розпізнавання геометричних фігур.с.55

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;
використовує у мовленні назви компонентів результатів арифметичних дій додавання і віднімання;

розпізнає геометричні фігури

56

13.12

Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів.

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;
використовує у мовленні назви компонентів результатів арифметичних дій додавання і віднімання;

складає рівності за малюнками

57

15.12

Таблиці додавання і віднімання числа 1. Вирази на дві дії.с.56

 

знає як додавати та віднімати число 1;

 вміє користуватися числовим відрізком під час розв’язування прикладів на віднімання та додавання;

вміє складати, читати й розв’язувати приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами.

 

58

18.12

Підготовка до введення задач. Порівняння чисел.с.57

 

знає, що таке задача;

виділяє компоненти задачі: умову і запитання;

вміє складати, читати й розв’язувати приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами.

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями  реальних ситуацій

 

59

19.12

Таблиці додавання і віднімання числа 2. Вирази на дві дії.с.58

 

знає як додавати та віднімати число 2;

 вміє користуватися числовим відрізком під час розв’язування прикладів на віднімання та додавання;

вміє складати, читати й розв’язувати приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами.

60

20.12

Ознайомлення з поняттям «задача». Структурні частини задачі. Задачі на знаходження суми та різниці (решти).с.59-60

знає, що таке задача;

виділяє компоненти задачі: умову і запитання;

вміє складати, читати й розв’язувати приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами.

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями  реальних ситуацій

61

22.12

Задачі на знаходження суми та різниці (решти). Вимірювання і порівняння довжин відрізків.с.61

розв’язує задачі на збільшення на декілька одиниць;

вміє порівнювати вирази і числа;

користується числовим відрізком під час розв’язування прикладів на віднімання та додавання; розв’язує задачі з виразом «стільки ж»;

62

25.12

Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів.

записує та складає вирази;

 правильно обчислює вирази та порівнює їх з визначенням «на скільки…»;

 розв’язує задачі;

порівнює іменовані числа;

 встановлює взаємозв’язок між діями додавання та віднімання;

63

26.12

Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів.

вміє складати, читати й розв’язувати приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами.

додає і віднімає іменовані числа, подані в одних  одиницях величини;

 виконує додавання та віднімання на основі нумерації  чисел

64

27.12

Підсумковий урок

 

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями  реальних ситуацій;

 створює допоміжну модель задачі різними способами;

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

складає прості сюжетні задачі;

 виконує елементарні дослідження математичних закономірностей з допомогою вчителя.

 

ІІ семестр

(4 години на тиждень)

Дата

Тема уроку

 

Очікувальні результати

65

15.01

Збільшення і зменшення на 1. Розв'язування задач.(с.62)

знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) Збільшення (зменшення) за дане;

розв’язує прості сюжетні задачі;

створює допоміжну модель задачі різними способами

66

16.01

Збільшення на 2. Розв'язування задач за малюнками і схемами.(с.63)

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) Збільшення (зменшення) за дане;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

67

17.01

Зменшення на 2. Розв'язування задач за малюнками і схемами.(с.64)

знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) Збільшення (зменшення) за дане;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

вносить дані до схем;

користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач і в практичних ситуаціях

68

19.01

Закріплення вивченого матеріалу. Додавання і віднімання чисел. Розв’язування задач.

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

користується в обчисленнях переставним законом додавання

69

22.01

Розв’язування задач. Обчислення виразів на дві дії.( с. 65 )

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

обчислює значення виразів на 1 – 2 дії;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

70

23.01

Таблиця додавання і віднімання числа 3. Обчислення виразів на дві дії. Розв'язування задач.( с. 66 )

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;;

обчислює значення виразів на 1 – 2 дії;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

71

24.01

Збільшення і зменшення на 3. Розв'язування задач. Обчислення довжини відрізків.( с. 67 )

знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) Збільшення (зменшення) за дане;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

вимірює довжину відрізка;

72

26.01

Розв'язування задач. Обчислення виразів на дві дії.(№1 – 2,с. 68)

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

створює допоміжну модель задачі різними способами;

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

 

73

29.01

Розв'язування задач. Задачі із зайвими даними та недостатніми даними.( №3 – 4, с. 68 )

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

створює допоміжну модель задачі різними способами;

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

74

30.01

Таблиці додавання і віднімання числа 4. Обчислення виразів на дві дії. Розв'язування задач.  ( с. 69 )

обчислює значення виразів на 1 – 2 дії;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;;

75

31.01

Побудова відрізка. Складання і розв'язування задачі. Обчислення «ланцюжків» виразів.( с. 70 )

креслить відрізки заданої довжини;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

читає і записує математичні вирази: сума і різниця

76

02.02

Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.

( с. 71, №1 – 2)

розуміє сутність різницевого порівняння чисел ;

знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

77

05.02

Обчислення виразів. Вимірювання довжини відрізка і його побудова. Доповнення  рівностей.

( с. 71, №3 – 5 )

креслить відрізки заданої довжини;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

читає і записує математичні вирази: сума і різниця;

установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами

78

06.02

Таблиці додавання і віднімання числа 5. Розв'язування задач. Обчислення виразів.( с. 72 )

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

розуміє сутність різницевого порівняння чисел ;

знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше;

79

07.02

Переставний закон додавання. Порівняння виразу і числа. ( с. 73 )

Застосовує переставний закон додавання;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами

80

09.02

Закріплення вивченого матеріалу. Додавання і віднімання чисел. Розв’язування задач.

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

користується в обчисленнях переставним законом додавання;

креслить відрізки заданої довжини.

81

12.02

Таблиці додавання і віднімання числа 6. Куля. Куб. Розв'язування задач. Дії з іменованими числами.( с. 74 )

 

 

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками;

додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини

 

 

82

13.02

Складання і розв'язування задач. Складання і обчислення виразів.

( с. 75 )

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

користується в обчисленнях переставним законом додавання;

читає і записує математичні вирази: сума і різниця

83

14.02

Таблиці додавання і віднімання числа 7. Розв'язування задач.

( с. 76, №1 – 3 )

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками;

84

16.02

Піраміда. Конус. Порівняння іменованих чисел. Складання рівностей за таблицею.( с. 76, №4–6 )

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками;

читає дані, вміщені на схематичному рисунку, в таблиці

85

19.02

Назви чисел при відніманні. Розв'язування і порівняння задач. Порівняння виразу і числа.( с. 77 )

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами;

називає числа при відніманні

86

20.02

Закріплення вивченого матеріалу. Додавання і віднімання чисел. Розв’язування задач.

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

користується в обчисленнях переставним законом додавання;

називає числа при відніманні

 

87

21.02

Таблиці додавання і віднімання чисел 8 і 9. Циліндр. Обчислення виразів. Розв’язування задач.( с. 78 )

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками;

обчислює вирази на 1-2 дії

88

23.02

Порівняння числа  і виразу. Розв’язування задач.( с. 79, №1 – 4 )

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами;

називає числа при відніманні

89

26.02

Складання і розв’язування задач за скороченим записом і розв’язанням. Обчислення виразів. Побудова відрізка.( с. 79, №5 – 7 )

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями  реальних ситуацій;

створює допоміжну модель задачі різними способами;

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

складає прості сюжетні задачі;

будує відрізки заданої довжини

 

90

27.02

Маса. Кілограм. Порівняння одиниць вимірювання маси.( с. 80 )

користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин;

використовує короткі позначення величин:місткість, час. місткості (літр – л), кг;

установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами;

91

28.02

Місткість. Літр. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.( с. 81, №1 – 4 )

використовує короткі позначення величин:місткість, час. місткості (літр – л), кг;

виконує дії з іменованими числами;

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями  реальних ситуацій;

створює допоміжну модель задачі різними способами;

92

01.03

Закріплення знань про масу предметів і місткість посудин. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач.( с. 81, №5 – 7 )

вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість;

установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами;

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями  реальних ситуацій;

93

04.03

Математичні вирази «сума» і «різниця». Складання й розв’язування задач.( с. 82 )

розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання чисел віднімання;

використовує у мовленні; назви компонентів та результатів арифметичних дій: додавання і віднімання;

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями  реальних ситуацій;

створює допоміжну модель задачі різними способами;

94

05.03

Різницеве порівняння чисел. Складання і розв’язування задач.

( с. 83 )

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями  реальних ситуацій;

створює допоміжну модель задачі різними способами;

розуміє сутність різницевого порівняння чисел;

знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше

95

06.03

Різницеве порівняння чисел. Вимірювання і порівняння довжин відрізків. Обчислення виразів.( с. 84 )

 

додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини;

розуміє сутність різницевого порівняння чисел;

знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше;

обчислює вирази на 1-2 дії

96

08.03

Різницеве порівняння чисел. Розв’язування задач. Обчислення виразів «ланцюжком».( с. 85 )

додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини;

розуміє сутність різницевого порівняння чисел;

знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше;

обчислює вирази на 1-2 дії

97

11.03

Задачі на різницеве порівняння. Доповнення рівностей. Побудова відрізків.( с. 86 )

розуміє сутність різницевого порівняння чисел;

знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше;

будує відрізки заданої довжини;

доповнює рівності;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

98

12.03

Порівняння двох виразів. Розв’язування і порівняння задач. Обчислення виразів на дві дії.( с. 87, №1 – 3 )

обчислює вирази на 1-2 дії;

розуміє сутність різницевого порівняння чисел;

знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

99

13.03

Порівняння іменованих чисел. Вимірювання і побудова відрізків. Робота з геометричним матеріалом.

( с. 87, №4 – 6 )

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

розуміє сутність різницевого порівняння чисел;

знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше;

будує відрізки заданої довжини;

100

15.03

Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів.

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

користується в обчисленнях переставним законом додавання;

називає числа при відніманні

Нумерація чисел у межах сотні

 

101

18.03

Десяток. Розв’язування задач.( с. 88 )

 

Розуміє поняття десяток; 

відтворює послідовність чисел у межах сотні ;

читає і записує числа;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

102

19.03

Утворення  чисел другого десятка. Розв’язування задач. Порівняння іменованих чисел.( с. 89 )

Розуміє поняття десяток; 

відтворює послідовність чисел у межах сотні ;

читає і записує числа;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

порівнює іменовані числа

103

20.03

Назви і запис чисел другого десятка. Обчислення виразів. Розв’язування задач.( с. 90, №1 – 3 )

утворює числа різними способами;

 визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

обчислює вирази на 1-2 дії

104

22.03

Назви і запис чисел другого десятка. Розв’язування задач. Доповнення рівностей. Робота з геометричним матеріалом.( с. 90, №4 – 7 )

утворює числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

розв’язує прості сюжетні задачі;

розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками;

105

01.04

Читання та запис чисел другого десятка. Нумераційна таблиця. Розв’язування задач.( с. 91 )

 

утворює числа різними способами;

 визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

обчислює вирази на 1-2 дії

 

106

02.04

Одноцифрові та двоцифрові числа. Складання рівностей за числовим променем. Розв’язування задач.(с.92 )

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

порівнює числа різними способами;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації додавання і чисел;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

107

03.04

Додавання і віднімання 1 у межах 20. «Сусіди» чисел. Обчислення виразів. Побудова відрізків.( с. 93 )

виконує додавання та віднімання на основі нумерації додавання і чисел;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

обчислює вирази на 1-2 дії;

будує відрізки заданої довжини

108

05.04

Годинник. Визначення часу за годинником. Складання і розв’язування задач.( с. 94 )

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями  реальних ситуацій;

створює допоміжну модель задачі різними способами;

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

складає прості сюжетні задачі;

користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин;

користується годинником (у межах цілих годин) і календарем для відстеження подій у своєму житті, спостережень у природі тощо

109

08.04

Годинник. Визначення часу за годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач.( с. 95 )

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями  реальних ситуацій;

створює допоміжну модель задачі різними способами;

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

складає прості сюжетні задачі;

користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин;

користується годинником (у межах цілих годин) і календарем для відстеження подій у своєму житті, спостережень у природі тощо

110

09.04

Порівняння чисел у межах 20. Обчислення виразів. Розв’язування задач.( с. 96 )

утворює числа різними способами;

 визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

обчислює вирази на 1-2 дії;

порівнює вираз і число;

111

10.04

Дециметр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Розв’язування задач.( с. 97 )

використовує короткі позначення величин (сантиметр - см, дециметр – дм);

вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість;

визначає співвідношення між одиницями вимірювання довжини;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

112

12.04

Круглі десятки. Додавання і віднімання. Порівняння чисел. Розв’язування задач.( с. 98 )

утворює числа різними способами;

 визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

обчислює вирази на 1-2 дії

113

15.04

Закріплення вивченого матеріалу. Додавання і віднімання чисел. Розв’язування задач.

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

користується в обчисленнях переставним законом додавання;

називає числа при відніманні;

записує числа в межах 100

114

16.04

Читання та запис двоцифрових чисел. Нумераційна таблиця. Складання і розв’язування задач за малюнками.

( с. 99 )

Розуміє поняття десяток; 

відтворює послідовність чисел у межах сотні ;

читає і записує числа;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

115

17.04

Запис чисел першої сотні. Доповнення умови задачі та ї розв'язування.( с. 100, №1 – 4 )

Розуміє поняття десяток; 

відтворює послідовність чисел у межах сотні ;

читає і записує числа;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

116

19.04

Запис чисел першої сотні. Розв’язування задач. Побудова відрізків.( с. 100, №5 – 7 )

 

Розуміє поняття десяток; 

відтворює послідовність чисел у межах сотні ;

читає і записує числа;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

будує відрізки заданої довжини

117

22.04

Додавання і віднімання 1 у межах 100. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом.( с. 101 )

Виконує додавання 1 в межах 100;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

визначає істотні ознаки даних геометричних фігур; обчислює вирази

118

23.04

Склад числа з десятків і одиниць. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом.( с. 102 )

утворює числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

порівнює числа різними способами;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

визначає істотні ознаки даних геометричних фігур; 

119

24.04

Закріплення вивченого матеріалу. Додавання і віднімання чисел. Розв’язування задач.

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

користується в обчисленнях переставним законом додавання;

називає числа при відніманні;

записує числа в межах 100

120

26.04

Метр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Складання і розв’язування задач за короткими записами.( с. 103 )

використовує короткі позначення величин (сантиметр Величини: довжина, маса, 38 – см, дециметр – дм, метр – м);

виконує дії на співвідношення одиниць вимірювання довжини;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

121

29.04

Вартість. Гривня. Обчислення вартості товару. Позиційне значення цифр. Розкладання чисел на розрядні доданки.(с. 104 )

оперує грошима в уявному (ігровому) процесі купівлі- продажу, використовує їх короткі позначення (гривня – грн, копійка – к.);

розкладає числа на розрядні доданки;

правильно записує числа в межах 100

122

30.04

Порівняння двоцифрових чисел. Обчислення вартості покупки. Складання і розв’язування задач.

(с. 105 )

оперує грошима в уявному (ігровому) процесі купівлі- продажу, використовує їх короткі позначення (гривня – грн, копійка – к.);

розкладає числа на розрядні доданки;

правильно записує числа в межах 100;

складає сюжетні задачі на вартість предметів 

123

01.05

Знаходження невідомого доданка. Взаємозв'язок між діями додавання і віднімання. Розв’язування задач.

( с. 106 )

встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання, використовує його під час обчислень;

визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

124

03.05

Задачі на знаходження невідомого доданка. Обчислення виразів на дві дії.( с. 107, №1 – 2 )

встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання, використовує його під час обчислень;

визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

125

06.05

Розв’язування задач. Доповнення рівностей.( с. 107, №3 – 6 )

визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

доповнює рівності;

креслить відрізки

126

07.05

Додавання і віднімання на основі нумерації чисел у межах 20. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач.( с. 108 )

визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

порівнює вирази і число;

записує числа в межах 100

127

08.05

Закріплення додавання і віднімання на основі нумерації чисел у межах 20. Розв’язування задач. Побудова відрізків.( с. 108 )

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

доповнює рівності;

креслить відрізки заданої довжини;

обчислює вирази, пов’язані з нумерацією чисел в межах 20 

128

10.05

Додавання і віднімання на основі нумерації чисел 11 – 100. Розв’язування задач. Порівняння іменованих чисел. ( с. 109 )

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

порівнює вирази і число;іменовані числа;

записує числа в межах 100;

обчислює вирази, пов’язані з нумерацією чисел в межах 20

129

13.05

Закріплення додавання і віднімання на основі нумерації чисел 11 – 100. Розв’язування задач.

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

порівнює вирази і число;іменовані числа;

записує числа в межах 100;

обчислює вирази, пов’язані з нумерацією чисел в межах 20

130

14.05

Діагностуваьна робота

використовує короткі позначення величин (сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм – кг); місткість, час. місткості (літр – л); часу (година – год, доба, тиждень);

користується годинником (у межах цілих годин) і календарем для відстеження подій у своєму житті, спостережень у природі тощо;

розв’язує прості задачі. 

131

15.05

Доба. Частина доби. Розв’язування задач.( с. 110, №1 – 3 )

Розв’язування задач. Порівняння виразів.( с. 110, №4 – 6 )

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

будує схеми до задач;

порівнює вирази і число.

порівнює вирази і число;

132

17.05

Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів.

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

користується в обчисленнях переставним законом додавання;

називає числа при відніманні;

записує числа в межах 100

Повторення

 

133

20.05

Повторення вивченого матеріалу.

Усна та письмова нумерація чисел в межах 100.( с. 111 )

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

користується в обчисленнях переставним законом додавання;

називає числа при відніманні;

записує числа в межах 100

134

21.05

Повторення вивченого матеріалу.

Додавання і віднімання на основі нумерації чисел в межа 100. Розв’язування задач.

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 100;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

користується в обчисленнях переставним законом додавання;

називає числа при відніманні;

записує числа в межах 100

135

22.05

Повторення вивченого матеріалу.

Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач.

Порівнює вирази і число;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 100;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

креслить схеми до задач

136

24.05

Повторення вивченого матеріалу.

Обчислення виразів на дві дії. Побудова відрізків.

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 100;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

креслить схеми до задач;

обчислює вирази на 1-2 дії;

будує відрізки заданої довжини;

вимірює довжини відрізків, записує їх;

137

27.05

Повторення вивченого матеріалу.

Розкладання чисел на розрядні доданки. Взаємозв'язок між діями додавання і віднімання.

 

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

користується в обчисленнях переставним законом додавання;

називає числа при відніманні;

записує числа в межах 100

138

28.05

Повторення вивченого матеріалу.

Розв'язування задач різних видів.

Робота з геометричним матеріалом.

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 100;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

креслить схеми до задач;

розпізнає геометричні фігури за їх особливостями

139

29.05

Повторення вивченого матеріалу.

Додавання і віднімання на основі нумерації чисел в межа 100.

Обчислення виразів на дві дії. Побудова відрізків.

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 100;

користується в обчисленнях переставназиває числа при відніманні;

будує відрізки заданої довжини;

вимірює довжини відрізків, записує їх;

140

31.05

Підсумковий урок.

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

розв’язує прості сюжетні задачі, користуючись малюнками  і схемами;

користується в обчисленнях переставним законом додавання;

називає числа при відніманні

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
18 березня
Переглядів
1913
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку