Урок (дистанційний) у класі з інклюзивною формою навчання

Про матеріал
У даному конспекті уроку представлено дидактичні, інтерактивні вправи за допомогою яких можна формувати уявлення про форму предметів і геометричні фігури у дітей молодшої ланки. Розкрито поняття геометричні фігури та показано як за допомогою інтерактивних вправ розвивати мотивацію навчально-пізнавальної діяльності. Розглянуто пріоритетні методи та прийоми формування уявлень про геометричні фігури у дітей.
Перегляд файлу

КО «ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ 

ДОБРОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ»

Академія PROFРОЗВИТКУ

Кафедра «інклюзивної освіти»

Секція «Особливості роботи з дітьми, які мають інтелектуальні труднощі»

C:\Users\localadmin\Downloads\Логотип Академія.png

 

 

 

 

 

               

              

 

 

https://i.pinimg.com/564x/17/cb/21/17cb21f158e1c96fe790bd3b1da1d86f.jpg 

 

                  Підготувала

                                                     Щербак Тетяна Володимирівна

                                                                НВК №1 Добропільської міської ради

                            Асистент вчителя

                              тел: +380667517188

                                                   tanya.sherbak.1988@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2024

 

Анотація. У даному конспекті уроку представлено  основні особливості формування уявлень про форму предметів і геометричні фігури у дітей молодшої ланки.

 Розкрито поняття геометричні фігури та показано як за допомогою інтерактивних вправ формувати  мотивацію навчально-пізнавальної діяльності.

Розглянуто пріоритетні методи та прийоми формування уявлень про геометричні фігури у дітей.

 

Конспект

дистанційного уроку з математики у 1 класі

де навчаються  три учні з ООП (ІІ, ІІІ та IV рівнями підтримки)

 

Тема: Формування уявлень про геометричні фігури.

Мета: продовжувати знайомити учнів із геометричними фігурами – кругом, квадратом, трикутником; вчити дітей обстежувати моделі геометричних фігур, порівнювати їх, знаходити ознаки подібності і відмінностей, правильно називати їх елементи: кут, сторона; коригувати розвиток навичок навчально-пізнавальної діяльності, розвиток дрібної моторики пальців рук; виховувати бережне ставлення до природи рідного краю, самостійність та активність.

         Обладнання: малюнки моделей  геометричних фігур, інтерактивні матеріали (посилання, презентації), електронне відео до вірша, шаблони, музичний супровід.

Хід уроку

І. Загально-корекційний етап.

1. Організація підготовки учнів до праці.

2. Нервово-психологічна підготовка учнів до уроку.

         Вправа « Даруємо добро»

( Коментує вчитель, асистент вчителя проводить відеосупровід уроку).

Діти встають  із – за своїх  робочих місць, промовляють за вчителем вірш, виконуючи певні рухи.

Сонечко, сонечко ! 

З неба усміхається!..

Сонечко, сонечко

До малят вітається!..

Сонечко, сонечко

На сопілці грає!..

Сонечко, сонечко

Пісеньку співає!..

Сонечко, сонечко

Наше золотеньке,

Світи, світи, сонечко,

Діточкам маленьким!

Сонечко, сонечко

З неба усміхається!..

Сонечко, сонечко

До малят вітається!..

ІІ. Основний етап.

1. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

         Діти, сьогодні ми з вами вирушаємо в цікаву подорож до Лісового Царства. Воно надзвичайно гарне і чарівне. І в ньому живуть цікаві звірята, з якими ми будемо знайомитися.

         Та по дорозі нам траплятимуться труднощі, які ми обов’язково маємо подолати. Чи готові ви до цього?  Тоді – вирушаймо!

2. Підготовча частина.

         Ну що, дітки, підемо лісовою стежинкою? Рушаємо! (Учні крокують сидячи на місці, імітуючи  постукування ніжками тим самим виконуючи массаж ступні та зняття напруги)

         Ось ідуть малята

         Лісом мандрувати,

         Дітки не сумують –

         Весело крокують

Сюрпризний момент

Діти, гляньте, нам хтось залишив листа (знаходимо конверт, на якому зображена сова). Та це ж Мудра Сова нам залишила цього конверта. Ану, давайте подивимося, що ж в ньому?

C:\Users\localadmin\Downloads\сова.jpg

3. Формуюча частина

https://i.pinimg.com/564x/57/48/0c/57480c43ad3eafd545e144c8dc996d3e.jpg         3.1. Обстеження геометричних фігур

Виймаємо із конверта відео про різноманітність геометричних фігур, але фокусуємо дитячу увагу на вивченні : квадрату, кола та трикутника.

 

http://surl.li/qidra

         Діти, це іграшки? Ні, це – фігури. Чи однакові вони за кольором, розміром? А за формою? Що ж це за фігури?

         Круг На прикладі червоного маленького круга навчаємося прийомів обстеження геометричної фігури: обвести  в повітрі пальчиком, переконатися, що в круга відсутні куточки, тому він може котитися.

Які предмети, що вас оточують схожі на круг?

Пин содержит это изображение:          Квадрат  Квадрати можуть бути різного кольору, великі і маленькі; за кольором і розміром вони не схожі один на одного. Але вони однакові за формою. Обстежуємо маленький квадрат: скільки в нього сторін, кутів? (Показ кутів: вказівний і великий пальці сковзають від середини двох сторін до вершини кута, з’єднуючись). Аналогічно діти обстежують великий квадрат.

Які предмети, що вас оточують схожі на квадрат?

         

Трикутник

Пин содержит это изображение: Діти обстежують його так само, як квадрат, порівнюють із кругом.

Які предмети, що вас оточують схожі на трикутник?

 

 

 

 

3.2. Дидактична гра «Фігури та предмети»

Робота над загадкою

Колючий клубочок

Прибіг у садочок ( Їжачок) – для дітей з ООП на екрані виводимо картинку відповіді

-         Діти, Їжачок нам придумав цікаве завдання. Справимося з ним?

(Учні переходять за посиланням до гри, де їм потрібно зіставити форму предмета з геометричною фігурою)

https://learningapps.org/231433

 

3.3.«Залатай ковдру»

Робота над загадкою

Влітку медом ласував

Досхочу малини мав.

А як впав глибокий сніг,

Позіхнув і спати ліг. (Ведмідь) – для дітей з ООП на екрані виводимо картинку відповіді

 

-         Діти, у Ведмедика сталося лихо – Мишка прогризла дірочки в його ковдрі. Він просить , щоб  ви допомогли її залатати. Допоможемо?

(Учні переходять за посиланням до гри, де їм потрібно додати частину, якої бракує)

http://surl.li/qidww

 

3.4. Вправа з геометричними фігурами «Танграм хатка для Білочки»

Робота над загадкою

         Пухова руденька шуба

Із сосни стриба на дуба.

Хвіст у неї, як мітла,

А сама на зріст мала. (Білка) – для дітей з ООП на екрані виводимо картинку відповіді

         - Діти, давайте подаруємо Білочці хатку!

(Учні переходять за посиланням до гри, де їм потрібно з геометричних фігур скласти хатинку для білочки)

http://surl.li/rscqi

 

3.7. Пальчикова гімнастика. Гра «Пальчик, пальчик, де ти був?»

Робота над загадкою

         Сіренький кожушок,

         Пара довгих вушок,

         Жвавий побігайчик,

         Що зоветься … (Зайчик) – для дітей з ООП на екрані виводимо картинку відповіді

         Зайчик запрошує вас погратися з ним у пальчикову  гру, що ж діти пограємо?

(Учні переходять за посиланням, де виконують вправу з пальчикової гімнастики)

http://surl.li/qiefz

        

ІІІ. Заключна частина.

         1. Обведення шаблонів фігур та їх штрихування.

Діти, давайте пригадаємо, які фігури ми вивчали сьогодні з вами? А куди ми мандрували? З якими звірятами зустрічалися?

         Я пропоную на кінець нашої мандрівки подарувати нашим друзям – звіряткам малюнки. Подаруємо?

(Учням заздалегідь надіслано на платформу «Нові знання» шаблони написання  географічних фігур)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

 

 

         2. Рефлексія « Вправа смайлик»

https://i.pinimg.com/564x/91/8d/55/918d55b64f977f8cdc78be1c0a47029c.jpg   Давайте скажемо один одному : «До побачення! До нових зустрічей!» і покажемо за допомогою смайликів ваш  настрій у кінці уроку.

(Учням пропонують обрати смайлик та поставити собі на екран).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

 

Відповіді на загадки

  1.                                         2.

Пин может содержать: a hedgehog is wearing a scarf and standing in the snowИзображение пина-истории 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.                                                                         4.

Изображение пина-историиhttps://i.pinimg.com/564x/c6/24/74/c6247403f5457cab69647dc592bbe124.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Посилання на завдання взяті на платформі «Розвиток дитини» розділ Практичні завдання онлайн http://surl.li/qjgay ,  сайт «Граємо» http://surl.li/qjggy , learningapps.org  http://surl.li/roko    та на просторах youtube.com http://surl.li/baj :

 

1.Вправа « Даруємо добро»  http://surl.li/qicxe

2.Обстеження геометричних фігур http://surl.li/qidra

3. Дидактична гра «Фігури та предмети» https://learningapps.org/231433

4.  Гра «Залатай ковдру» http://surl.li/qidww

5. Вправа з геометричними фігурами «Танграм хатка для Білочки»  

http://surl.li/rscqi

 

6. Пальчикова гімнастика. Гра «Пальчик, пальчик, де ти був?» http://surl.li/qiefz

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
20 березня
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку