Календарне планування з образотворчого мистецтва 2 клас 2 семестр до підручника Л.Масол за альбомом-посібником С.Демчак,Т.Чернявської "Маленький художник"

Про матеріал

Календарне планування уроків з мистецтва образотворчого 2 клас до підручника Л.Масол, О.Гайдамака, О.Колотило «Мистецтво 2 клас» та альбомом-посібником С.Демчак,Т.Чернявської «Маленький художник» на 2 семестр.

Планування складено відповідно Типової освітньої програми ( під керівництвом О.Я.Савченко 1-2 клас ), затвердженої наказом МОН України від 08.10.2019 року .

Поурочно внесені до планування ключові компетентності учнів НУШ та очікувані результати навчальної діяльності учнів

Перегляд файлу

МИСТЕЦТВО (   Образотворче мистецтво ) 2 клас

 

(за посібником С.Демчак,Т.Чернявської  «Маленький художник»)

 (  1  год на тиждень )

ІІ семестр

 

Дата

Тема

Компетентнсті

Очікувані результати навчальної діяльності

17

 

Слоник.Ліплення об’ємного виробу

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою

 компетентності у галузі природничих наук

  • культурна компетентність

 

-виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];

- придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1];

-користується художніми засобами та матеріалами стеками [2 МИО 1-1.1-13];

-дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15];

-порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];

-описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2];

 

18

 

 

Лебідь.Створення рельєфного зображення

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою

 компетентності у галузі природничих наук

  • культурна компетентність

 

-виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];

- придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1];

-користується художніми засобами та матеріалами стеками [2 МИО 1-1.1-13];

-дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15];

-порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];

 

19

 

 

Створення композиції «Акваріумні рибки» (акварельні фарби)

 компетентності у галузі природничих наук

  • культурна компетентність

 

виконує прості площинні, прості  композиції [2 МИО 1-1.1-7];

-  придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1];

- використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8];

- користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, [2 МИО 1-1.1-13];

- експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1- 1.2-4]

 

20

 

 

Створення уявної композиціїї  «Подорож до далеких країн» (акварельні фарби)

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою

 компетентності у галузі природничих наук

  • ультурна компетентність

 

-виконує прості площинні, прості  композиції [2 МИО 1-1.1-7];

-  придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1];

- користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, [2 МИО 1-1.1-13];

- експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1- 1.2-4]

- порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];

 

21

 

 

Створення графічного зображення казкового будиночка

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  • математична
  • культурна компетентність

 

- виконує прості графічні  композиції; [2МИО1.1];

- використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8];

- відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11];

-складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10];

- порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];

 

22

 

 

Виготовлення композиціїї «Диво-квіти для мами»

  • математична
  • соціальна
  • культурна компетентність

 

-виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];

-користується художніми засобами та матеріалами, ножицями[2 МИО 1-1.1-13];

-конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];

-порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];

 

23

 

 

Виготовлення вітальної листівки  «Святкові фантазії»

 

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  • соціальна
  • культурна компетентність

 

-виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];

-користується художніми засобами та матеріалами, ножицями[2 МИО 1-1.1-13];

-конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];

-дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15];

-порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];

 

24

 

Виготовлення вітальної листівки  «Святкові фантазії»

 

  • математична
  • соціальна
  • культурна компетентність

 

-виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];

-користується художніми засобами та матеріалами, ножицями[2 МИО 1-1.1-13];

-конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];

-дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15];

-порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];

 

25

 

Створення уявного образу дерева «Чотири пори року»           

 

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  • компетентності у галузі природничих наук
  • культурна компетентність

 

- виконує прості графічні  композиції; [2МИО1.1];

-виконує прості площинні, прості  композиції [2 МИО 1-1.1-7];

- відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11]; використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]  складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10];

26

 

Створення яскравих моделей одягу «Чотири пори року»

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  • математична
  • соціальна
  • культурна компетентність

 

- виконує прості графічні  композиції; [2МИО1.1];

-виконує прості площинні, прості  композиції [2 МИО 1-1.1-7];

- відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11];

- використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]  складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10];

 

27

 

Створення орнаменту для  закладки

  • математична
  • підприємливість
  • культурна компетентність

 

- виконує прості графічні  композиції; [2МИО1.1];

-виконує прості площинні, прості  композиції [2 МИО 1-1.1-7];

- відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11];

- використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12];

-складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10];

 

28

 

Створення малюнка -реклами для пакета із соком

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  • математична
  • соціальна
  • підприємливість
  • культурна компетентність

 

-виконує прості площинні, прості  композиції [2 МИО 1-1.1-7];

- придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1];

- відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11];

- використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12];

-складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10];

 

29

 

Створення орнаменту для писанок

  • математична
  • соціальна
  • підприємливість
  • культурна компетентність

 

виконує прості графічні  композиції; [2МИО1.1];

-виконує прості площинні, прості  композиції [2 МИО 1-1.1-7];

- відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11];

- використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12];

-складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10];

 

30

 

Створення орнаменту для писанок

  • математична
  • соціальна
  • підприємливість
  • культурна компетентність

 

виконує прості графічні  композиції; [2МИО1.1];

-виконує прості площинні, прості  композиції [2 МИО 1-1.1-7];

- відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11];

- використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12];

-складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10];

 

31

 

Створення  візерунку «Калина»

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  •                 компетентності у галузі природничих наук
  • культурна компетентність

 

-виконує прості графічні  композиції; [2МИО1.1];

- відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11];використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12];

-складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10];

-придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1];

32

 

Створення композиціїї «Подорож до Європи»

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  • математична
  • компетентності у галузі природничих наук
  • культурна компетентність

 

-виконує прості площинні, прості  композиції [2 МИО 1-1.1-7];

-відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11];

-користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, [2 МИО 1-1.1-13];

-експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1- 1.2-4]

-порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];

 

33

 

Створення аплікації «Будиночок у горах»

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  • математична
  • компетентності у галузі природничих наук
  • культурна компетентність

 

-виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];

-користується художніми засобами та матеріалами, ножицями[2 МИО 1-1.1-13];

-конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];

-дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15];

порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; 

34

 

Створення аплікації «Вітрильник на морі»

 

  • математична
  • компетентності у галузі природничих наук, техніки і  технологій
  • культурна компетентність

 

виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];

-користується художніми засобами та матеріалами, ножицями[2 МИО 1-1.1-13];

-конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];

-дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15];

порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; 

35

 

Створення рельєфу з пластиліну «Веселі дельфіни»

  • компетентності у галузі природничих наук
  • підприємливість
  • культурна компетентність

 

-виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];

- придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1];

-користується художніми засобами та матеріалами стеками [2 МИО 1-1.1-13];

-порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];

-описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2];

 

36

 

Ліплення з пластиліну тварин «Потішні тваринки»

  • компетентності у галузі природничих наук, техніки і  технологій
  • культурна компетентність

 

 

-виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];

- придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1];

-користується художніми засобами та матеріалами стеками [2 МИО 1-1.1-13];

-дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15];

 

37

 

Створення композиції  «На порозі літо» Підсумковий урок

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  • компетентності у галузі природничих наук
  • культурна компетентність

 

виконує прості площинні, прості  композиції [2 МИО 1-1.1-7];

- придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1];

-відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11];-користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, [2 МИО 1-1.1-13];

-порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];

 

 

 

docx
Додано
12 квітня 2022
Переглядів
1025
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку