Календарне планування уроків з мистецтва образотворчого 2 клас до підручника Л.Масол, О.Гайдамака, О.Колотило «Мистецтво 2 клас» та альбомом-посібником С.Демчак,Т.Чернявської «Маленький художник» на 2 семестр.
Планування складено відповідно Типової освітньої програми ( під керівництвом О.Я.Савченко 1-2 клас ), затвердженої наказом МОН України від 08.10.2019 року .
Поурочно внесені до планування ключові компетентності учнів НУШ та очікувані результати навчальної діяльності учнів
МИСТЕЦТВО ( Образотворче мистецтво ) 2 клас
(за посібником С.Демчак,Т.Чернявської «Маленький художник»)
( 1 год на тиждень )
ІІ семестр
№ |
Дата |
Тема |
Компетентнсті |
Очікувані результати навчальної діяльності |
17 |
|
Слоник.Ліплення об’ємного виробу |
• компетентності у галузі природничих наук
|
-виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; -користується художніми засобами та матеріалами стеками [2 МИО 1-1.1-13]; -дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; -порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; -описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2];
|
18 |
|
Лебідь.Створення рельєфного зображення |
• компетентності у галузі природничих наук
|
-виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; -користується художніми засобами та матеріалами стеками [2 МИО 1-1.1-13]; -дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; -порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];
|
19 |
|
Створення композиції «Акваріумні рибки» (акварельні фарби) |
• компетентності у галузі природничих наук
|
виконує прості площинні, прості композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; - використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, [2 МИО 1-1.1-13]; - експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1- 1.2-4]
|
20 |
|
Створення уявної композиціїї «Подорож до далеких країн» (акварельні фарби) |
• компетентності у галузі природничих наук
|
-виконує прості площинні, прості композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, [2 МИО 1-1.1-13]; - експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1- 1.2-4] - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];
|
21 |
|
Створення графічного зображення казкового будиночка |
|
- виконує прості графічні композиції; [2МИО1.1]; - використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11]; -складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10]; - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];
|
22 |
|
Виготовлення композиціїї «Диво-квіти для мами» |
|
-виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; -користується художніми засобами та матеріалами, ножицями[2 МИО 1-1.1-13]; -конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14]; -порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];
|
23 |
|
Виготовлення вітальної листівки «Святкові фантазії»
|
|
-виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; -користується художніми засобами та матеріалами, ножицями[2 МИО 1-1.1-13]; -конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14]; -дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; -порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];
|
24 |
|
Виготовлення вітальної листівки «Святкові фантазії»
|
|
-виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; -користується художніми засобами та матеріалами, ножицями[2 МИО 1-1.1-13]; -конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14]; -дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; -порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];
|
25 |
|
Створення уявного образу дерева «Чотири пори року»
|
|
- виконує прості графічні композиції; [2МИО1.1]; -виконує прості площинні, прості композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11]; використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12] складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10]; |
26 |
|
Створення яскравих моделей одягу «Чотири пори року» |
|
- виконує прості графічні композиції; [2МИО1.1]; -виконує прості площинні, прості композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12] складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10];
|
27 |
|
Створення орнаменту для закладки |
|
- виконує прості графічні композиції; [2МИО1.1]; -виконує прості площинні, прості композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; -складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10];
|
28 |
|
Створення малюнка -реклами для пакета із соком |
|
-виконує прості площинні, прості композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; -складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10];
|
29 |
|
Створення орнаменту для писанок |
|
виконує прості графічні композиції; [2МИО1.1]; -виконує прості площинні, прості композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; -складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10];
|
30 |
|
Створення орнаменту для писанок |
|
виконує прості графічні композиції; [2МИО1.1]; -виконує прості площинні, прості композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; -складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10];
|
31 |
|
Створення візерунку «Калина» |
|
-виконує прості графічні композиції; [2МИО1.1]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11];використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; -складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10]; -придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; |
32 |
|
Створення композиціїї «Подорож до Європи» |
|
-виконує прості площинні, прості композиції [2 МИО 1-1.1-7]; -відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11]; -користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, [2 МИО 1-1.1-13]; -експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1- 1.2-4] -порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];
|
33 |
|
Створення аплікації «Будиночок у горах» |
|
-виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; -користується художніми засобами та матеріалами, ножицями[2 МИО 1-1.1-13]; -конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14]; -дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; |
34 |
|
Створення аплікації «Вітрильник на морі» |
|
виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; -користується художніми засобами та матеріалами, ножицями[2 МИО 1-1.1-13]; -конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14]; -дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; |
35 |
|
Створення рельєфу з пластиліну «Веселі дельфіни» |
|
-виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; -користується художніми засобами та матеріалами стеками [2 МИО 1-1.1-13]; -порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; -описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2];
|
36 |
|
Ліплення з пластиліну тварин «Потішні тваринки» |
|
-виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; -користується художніми засобами та матеріалами стеками [2 МИО 1-1.1-13]; -дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15];
|
37 |
|
Створення композиції «На порозі літо» Підсумковий урок |
|
виконує прості площинні, прості композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; -відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11];-користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, [2 МИО 1-1.1-13]; -порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];
|