Календарне планування з Музичного мистецтва 4 клас

Про матеріал
Календарне планування з Музичного мистецтва для 4 класу з очікуваними результатами
Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

ІI семестр ( 1 година)

з Музичного мистецтва  на 2024-2025 н.р.

За підручником Мистецтво: підруч. інтегр. курсу для 4 класу закл. заг. серед. освіти/ Людмила Масол, Олена Гайдамака, Оксана Колотило.- Київ: Генеза, 2021.-128с.

Типова освітня програма для 3-4 класів закладів загальної середньої освітим, розробленої під керівництвом Р.Б.Шияна, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022р. № 743-22

Тема уроку

Очікувані результати

Сторінка

Дата

16

Подорож до Німеччини та Австрії. Слухання: Людвіг ван Бетховен «До Елізи». Йоганн Себастьян Бах «Анданте». Виконання: «Сніг» (музика та вірші Д. Пташинської)

 

  1.                  Змістова лінія «Художньо-практична діяльність»

співає вокальні вправи, дитячі пісні (зокрема музичний фольклор), добирає засоби виразності (темп, динаміку, штрихи), необхідні для відтворення настрою, характеру; стежить за точністю інтонування, чіткістю дикції (вимови); виконує прості канони [4 МИО 1-1.1-1];

 стежить за співацькою поставою, диханням [4 МИО 1- 1.1-2];

 грає в ансамблі нескладні композиції (трикутники, бубни сопілка (як індивідуальний інструмент), ксилофон, синтезатор тощо) [4 МИО 1-1.1-3]; самостійно добирає тембр музичного інструменту для передачі відповідного образу, пояснює свій вибір [4 МИО 1-1.1-4];

орієнтується в нотному записі, необхідному для виконання [4 МИО 1-1.1-5];

читає і виконує найпростіші ритмічні партитури, зокрема в різних темпах та динаміці [4 МИО 1-1.1-6];

дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15];

організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16];

 виконує нескладні ролі (у тому числі, пісні «у ролях»), добирає засоби вираження (темп, тембр голосу, динаміку, рухи, міміку) [4 МИО 1-1.1-17]; грає елементарні театральні етюди (самостійно обирає відомих персонажів та перевтілюється у них, зокрема імітує характерні рухи, ходу, звуки тощо) [4 МИО 1-1.1- 18];

 вправляється над інтонацією, мовленням, диханням; дикцією, мімікою, жестами [4 МИО 1-1.1-19]; дотримується загальноприйнятих правил поведінки в закладах культури та мистецтва (театрі, музеї тощо) [4 МИО 1-1.1-20];

рухається під музику, добираючи відомі танцювальні елементи (народні, сучасні); узгоджує свої рухи з музичним супроводом (співом), орієнтується у просторі [4 МИО 1-1.1-21]

придумує образи, використовуючи знайомі засоби та способи творення образів (звуки, слова, пантоміму, рухи, лінії, кольори тощо), якими може виразити свої почуття та емоції, застосовує їх окремо чи у поєднанні [4 МИО 1-1.2- 1];

імпровізує голосом (музичні, мовленнєві інтонації), на музичних інструментах [4 МИО 1-1.2-2];

створює варіанти ритмічного супроводу до пісні, самостійно добирає інструменти для супроводу [4 МИО 1-1.2-3];

досліджує довкілля, виявляє цікаві, незвичайні об’єкти для створення художніх образів, фіксує їх у різний спосіб (фото, аудіо, відеозйомка, замальовки тощо) [4 МИО 1- 1.3-1];

 створює елементи композиції / декору для оформлення середовища, в якому живе і навчається; за потреби, використовує побачене і почуте в художньо-творчійдіяльності [4 МИО 1-1.3-2];

визначає улюблені види мистецької діяльності, займається ним/ ними у вільний час для задоволення; пояснює, від чого одержує насолоду у своїй творчості [4 МИО 1-3.4-1];

розпізнає і виражає власні емоції від художньої творчості [4 МИО 1- 3.4-2];

обирає види художньо-творчої діяльності відповідно до свого настрою, виявляє свої почуття та емоції у творчості [4 МИО 1-3.4-3]

54-55

 

17

Подорож до Німеччини та Австрії. (продовження). Віденський бал. Йоганн Штраус «Вальс». (фрагменти)

Слухання: Вольфганг Амадей Моцарт «Маленька нічна серенада». IV ч. (Рондо). Виконання: Робота в парах: ритмічна імпровізація у формі рондо.

 

58-59

 

18

Франція та Англія-країни палаців, театрів, музеїв. Менует. Слухання: Жан Філіпп Рамо. Менует (клавесин). Поль Моріа. Менует. Виконання: французької народної пісні «Пастух»

 

 62-63

 

19

Франція та Англія-країни палаців, театрів, музеїв (продовження). Динаміка. Екранізація. Гаррі Грегсон – Вільямс. Музика з к/ф «Хроніки Нарнії». Джон Вільямс. Музика з к/ф «Гаррі Поттер і філософський камінь». Виконання: «Хлоп! Хлоп!» Англійська пісня – гра.

 

 66-67

 

20

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії.

Карло Мюньє «Баркарола». Микола Лисенко «Баркарола». Тарантела. Виконання: «Промінчик» (музика й вірші Н. Май)

 

 70-71

 

21

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії (продовження). Музичні інструменти симфонічного оркестру. Слухання: Ісаак Альбеніс «Легенда». Мануель де Фалья «Ночь в садах Іспанії». М/ф «Моріс Равель «Болеро»». Виконання: «Щебетала пташечка» (українська народна пісня)

 

47-75

 

22

Скандинавія – суворий і загадковий край. Перегляд: Едвард Гріг Сюїта «Пер Гюнт»: «Ранок», «У печері гірського короля». Виконання: «Треба мріяти завжди» (музика О. Янушкевич, вірші Н. Погребняк.

 78-79

 

23

Скандинавія – суворий і загадковий край (продовження). Лібрето. Антракт. Слухання: Едвард Гріг Сюїта «Пер Гюнт»: «Сольвейг», «Анітра». Виконання: Шведська дитяча пісня.

 

  1.                  Змістова лінія «Сприймання та інтерпретація мистецтва»

сприймає твір мистецтва, виявляє здатність цілісно охопити увагою художній твір, зосереджує увагу на деталях; вербально характеризує побачене (почуте) [4 МИО 2-2.1-1];

добирає слова для характеристики власних емоцій та вражень; пояснює, що подобається у творі, а що – ні, визначає відомі засоби художньої виразності [4 МИО 2- 2.1-2];

порівнює музичні та візуальні образи, твори мистецтва та явища довкілля [4 МИО 2-2.1-3]; порівнює засоби виразності різних видів мистецтва (музичного, візуальних, кіно) у створенні аналогічних образів (зокрема персонажів казок) [4 МИО 2-2.1-4];

розрізняє види мистецтва; мистецькі професії, пов’язані з цими видами мистецтва [4 МИО 2-2.2-1]; розпізнає елементи художньої мови творів музичного мистецтва для характеристики художнього образу: характеризує мелодію, темп, динаміку, ритм, регістр, характер музичної інтонації; тембр та склад виконавців (соліст, хор, оркестр, деякі тембри музичних інструментів), лад (мажор, мінор), прості музичні форми (двочастинна, тричастинна, рондо, варіації) [4 МИО 2-2.2- 2];

розпізнає елементи художньої мови творів синтетичних видів мистецтва для характеристики художнього образу: акторську гру, костюми, декорації, музичне оформлення театрального/ екранного твору [4 МИО 2-2.2-4];

розрізняє різновиди образотворчого (живопис, графіка, скульптура); музичного (вокальна, інструментальна), театрального (драматичний, ляльковий, музичний) мистецтва, хореографії (народна, класична, сучасна) та кіно (кінофільм, мультфільм) за їхніми характерними виражальними засобами [4 МИО 2-2.2-6];

 розпізнає за характерними ознаками деякі жанри музичного (пісня, танець, опера, балет тощо)визначає улюблені твори мистецтва та рекомендує їх іншим [4 МИО 2-3.4-1];

пояснює, що подобається (чи не подобається) у творі мистецтва [4 МИО 2-3.4-2];

 вирізняє твори мистецтва, що змінюють або передають його / її настрій; характеризує власні емоції [4 МИО 2-3.4- 3]

  1.                  Змістова лінія «Комунікація через мистецтво»

характеризує власну творчість за поданими орієнтирами, пояснює, що вдалося чи не вдалося [4 МИО 3-3.1-1];

 аналізує свої досягнення, свої сильні сторони, обирає (з допомогою вчителя/ вчительки) спосіб удосконалення та може пояснити свій вибір [4 МИО 3-3.1-2]

представляє результати власної творчості (співає улюблені пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні твори образотворчого мистецтва тощо) перед рідними, однолітками [4 МИО 3-3.2-1]; пояснює свій задум, захищає свою позицію [4 МИО 3- 3.2- 2]

виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями [4 МИО 3-3.3- 1];

 знаходить просту мистецьку інформацію (підручники, енциклопедії; аудіо- та відеозаписи, інтернет-ресурси тощо), ділиться нею з іншими, пояснює свої вподобання [4 МИО 3-3.3-2];

 ділиться власними враженнями від творів різних видів мистецтва [4 МИО 3-3.3-3];

бере участь у шкільних мистецьких заходах (концертах, конкурсах, інсценізаціях, елементах народних обрядів, арт-мобах тощо), виконує різні дії / ролі у творчому процесі [4 МИО 3-3.3-4];

 бере участь у колективних творчих проектах, зокрема із використанням засобів різних видів мистецтва (оформлення класної кімнати, створення колективних художніх композицій, виставки творів тощо [4 МИО 3-3.3- 5];

дотримується правил взаємодії і творчої співпраці, виявляє повагу до інших [4 МИО 3-3.3-6]

 82-83

 

24

Мистецькі візерунки з теплих країв. Ключові знаки. Слухання: Ревазо Лагідзе «Тбілісо». Грузинські танці «Лезгінка», «Хорумі». Виконання: «Курчатка» ( музика Г. Гусейнлі, вірші Т. Муталібова)

 

86-87

 

25-26

Мистецькі візерунки з теплих країв (продовження). Слухання: Микола Римський-Корсаков «Арія індійського гостя з опери «Садко». Індійський танець. Виконання: «Зелене слоненя» (музика І. Кириліна, вірші О. Вратарьова)

 90-91

 

27

Східні мотиви. Басовий ключ Слухання: Микола Римський-Корсаков. Сюїта «Шехерезада». Виконання: «Казковий світ» (музика М. Ведмедері, вірші Н. Бонь)

94-95

 

28

Східні мотиви (продовження). Лад. Дзьо Хісайсі. Вальс «Карусель життя» з м/ф «Ходячий замок». М/ф «Віолончеліст Госю», «Золота струна». П.Чайковський. Слухання: Китайська народна мелодія. Китайський танець «Чай». Виконання: «Гібікус» з балету «Лускунчик»

 98-99

 

29

Ритми й кольори Америки та Африки. Кек-уок. Банджо. Слухання: Клод Дебюссі «Ляльковий кек-уок». Виконання: Гра «Відгадай мультфільм за піснею». «Дитячий джаз» (Музика І. Хрисаніді)

 102-103

 

30

Ритми й кольори Америки та Африки. (продовження)

Музичні інструменти Африки. Симфонія. Виконання: «Чунга-чанга» (музика В. Шаїнського, текст М. Демків).

106-107

 

31

Місто майбутнього. Флешмоб. Слухання: Ігор Поклад «Чарівна скрипка». Виконання: «Танець дружби» (музика М. Балеми, вірші П. Карася)

110-111

 

32

Урок-концерт. Слухання та виконання улюблених пісень.

 

 

 

33

Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки.

 

 

 

34

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік.

 

114-115

 

 

docx
Додано
6 березня
Переглядів
73
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку