Календарне планування з образотворчого мистецтва 2 кл (О. Калініченко, Л.Аристова) за Типовою освітньою програмою О.Я. Савченко

Про матеріал
Календарне планування з образотворчого мистецтва 2 кл НУШ (О. Калініченко, Л.Аристова) за Типовою освітньою програмою О.Я. Савченко
Перегляд файлу

                                  Оразотворче мистецтво, 2 клас

                 (1 година на тиждень, 35 годин на рік)

 

Програма:    Нова українська школа. Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко. Затведжено наказом МОН України від 21.03.2018 № 268 “Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти”

Підручник: «Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 2 кл. закладів загальної середньої освіти/ Калініченко О. В., Аристова Л. С., видавничий дім «Освіта» - 2019.- 128 с. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407

 

 

№ з/п

Скор

№ з/п

Дата

Скор

дата

Зміст уроку

Прим.

I семестр

1

 

 

 

Тема 1. Здрастуй, рідна школо! Основні поняття: вітальна листівка СМ: персонажі-комунікатори підручника, які супроводжують учнів у мандрах світом Мистецтва; світлина із зображенням класної кімнати ХТД: виготовлення вітальної листівки, присвяченої Дню знань (кольоровий, тонований папір; олівці, фломастери, маркери; природні матеріали (листя, квіти, травинки); ножиці, клей)

 

2

 

 

 

Здрастуй, рідна школо! Основні поняття: графіка, графічні матеріали СМ: В. Мамчич «Кримське дерево»; методичний малюнок дерева пастеллю ХТД: зображення дерева, яке вітає учнів дорогою до школи. За бажанням можна доповнити малюнок паперовими пташками (білий або тонований папір; фломастер чи вуглина)

 

3

 

 

 

Осінні враження. Основні поняття: основні засоби виразності графіки: точка, лінія, штрих, пляма СМ: Н. Мачихіна «Натюрморт», методичний малюнок: зображення яблука лінією і плямою ХТД: зображення фруктів або овочів чи ягід у вигляді веселих танцівників на святі врожаю (кольорові олівці); штрихування

 

4

 

 

 

Осінні враження. Основні поняття: живопис, фарби (акварельні, гуашеві, акрилові, олійні) СМ: М. Наїрашвілі «Айстри», Т. Килівник «Айстри» ХТД: зображення айстр або хризантем, кольори яких покращать настрій учню/учениці (гуаш, кольоровий папір, картон); штампування

 

5

 

 

 

Барвисті ритми. Основні поняття: силует СМ: методична таблиця на розпізнавання силуетів (фото шести квіток і силуети чотирьох квіток) ХТД: створення малюнка «Танок квітів», де квіти зображено у вигляді силуетів (фломастери, маркери)

 

6

 

 

 

Барвисті ритми. Основні поняття: ритм СМ: український рушник з орнаментом ХТД: створення орнаменту для рушника (гуаш); штампування

 

7

 

 

 

Світ тварин у мистецтві. Основні поняття: замальовки, лінії (графічні матеріали на вибір) СМ: М. Степанов «Такса», С. М’юр «Пес», А. Дюрер «Лев» ХТД: виконання замальовок тварин з передачею їхніх характерних рис за допомогою різних ліній (графічні матеріали на вибір)

 

8

 

 

 

Світ тварин у мистецтві. Основні поняття: скульптура, рельєф СМ: фото тварини та її зображення у круглій скульптурі та рельєфі; С. Мердок «Білка» ХТД: створення рельєфного зображення веселого левенятка із фруктів, овочів, ягід тощо

 

9

 

 

 

У мистецтві завжди лад. Основні поняття: композиція СМ: Г. Гардет «Родина оленів», А. М. Делавега «Діти» ХТД: ліплення кумедного ведмедика (пластилін)

 

10

 

 

 

У мистецтві завжди лад. Основні поняття: композиція,. СМ: Лео Мол «Ведмеді» ХТД: робота у парах: створення із виліплених на попередньому уроці фігурок спільної композиції «Ведмеді-друзі» (пластилін, природні матеріали); гра-пантоміма

 

11

 

 

 

Мистецькі подорожі. Основні поняття: фантастичний краєвид СМ: Г. Вільямс «Море», А. Мак-Кі «Планета 111» ХТД: створення композиції «Барви далекої планети» (гуаш)

 

12

 

 

 

Мистецькі подорожі. Основні поняття: музей СМ: фотографії залів музеїв із різними експозиціями ХТД: колективна робота: влаштування виставки малюнків учнів класу у шкільній актовій залі або іншому великому приміщенні

 

13

 

 

 

Зимові фантазії. Основні поняття: відтінки кольорів СМ: А. Лях «Північне сяйво» ХТД: створення композиції «Зимові візерунки на вікні» (акварель або гуаш, білий папір чи кольоровий картон; блискітки тощо)

 

14

 

 

 

Зимові фантазії. Основні поняття: персонажі казок очима художників СМ: В. Єрко «Снігова королева»; Б. Белл «Снігова Королева»; О. Васильєв «Снігова Королева» ХТД: створення зображення Снігової Королеви (тонкий білий папір, картон); паперопластика

 

15

 

 

 

Зимові фантазії. Основні поняття: композиція СМ: В. Величкіна «З Новим роком!»; Р. Макнейл «Сільський сніговик»; Р. Дункан із циклу «Зимові забави» ХТД: створення композиції «Веселі сніговики» (білий або тонований папір, кольоровий картон, різні фактурні матеріали, за бажанням біла гуаш); аплікація

 

16

 

 

 

Урок-узагальнення. Підготовка до різдвяно-новорічних свят: виготовлення новорічних листівок, подарунків; оформлення класної кімнати до Нового року (сніжинки-витинанки, паперові гірлянди та новорічні іграшки)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оразотворче мистецтво

№ з/п

Скор

№ з/п

Дата

Скор

дата

Зміст уроку

Прим.

II семестр

1

 

 

 

Подорожуємо до театру. Основні поняття: декоративне мистецтво, декоративне зображення СМ: С. Касьянов «Самчиківський розпис», фото «Аліса у Задзеркаллі» Театру танцю у Вассо, Нью-Йорк; К. Жерар «Круки й дерева»; М. Приймаченко «Щур в дорозі» ХТД: зображення лісу для декорації до вистави «Лісова школа»

 

2

 

 

 

Подорожуємо до театру. Основні поняття: художникдекоратор, театральна декорація, рельєф СМ: декорації з рельєфними поверхнями ХТД: створення рельєфної композиції для декорації до вистави «Птахи у лісовій школі» (пластилін). Колективна робота: поєднання готових робіт у спільну композицію

 

3

 

 

 

Казка у театрі та кіно. Основні поняття: ляльки — герої казки К. Коллоді «Пригоди Піноккіо. Історія дерев’яної ляльки», їх образи в літературі, скульптурі та театрі СМ: В. Щербина, скульптурна група «Буратіно», Р. Інгпен «Піноккіо», Л. Владимирський «КарабасБарабас», «Мальвіна», «Буратіно, Кіт Базиліо, Лисиця Аліса» ХТД: створення смайликів із зображеннями героїв казки «Пригоди Піноккіо» («Буратіно») (олівці, фломастери)

 

4

 

 

 

Казка у театрі та кіно. Основні поняття: мультфільм, пластиліновий мультфільм СМ: Г. Чапенко скульптурна композиція «Буратіно», Л. Казбеков ілюстрація «Золотий ключик, або Пригоди Буратіно», скульптура черепахи ХТД: ліплення черепахи Тортіли — персонажа пластилінового мультфільму.

 

5

 

 

 

Казка у театрі та кіно. Основні поняття: театральна вистава, театральна програмка; порівняння зображення хвилі у різних видах мистецтва; ритм (повторення поняття) СМ: К.-Т. Трерн «Русалонька», У Мьон Кіль «Хвилі східного моря», Дж. Крауч «Зачарований острів» ХТД: зображення моря з хвилями, яке можна було б використати для театральної програмки до казкової вистави (фломастери, олівці)

 

6

 

 

 

Казка у театрі та кіно. Основні поняття: театральна вистава, театральна програмка; порівняння зображення хвилі у різних видах мистецтва; ритм (повторення поняття) СМ: К.-Т. Трерн «Русалонька», У Мьон Кіль «Хвилі східного моря», Дж. Крауч «Зачарований острів» ХТД: зображення моря з хвилями, яке можна було б використати для театральної програмки до казкової вистави (фломастери, олівці)

 

7

 

 

 

Цікава анімація. Основні поняття: анімація СМ: фото тварин і відповідних персонажів в анімації; м/ф «Курча в клітиночку» (фрагмент) ХТД: створення оригінального зображення тварини — персонажа мультфільму (кольорові олівці)

 

8

 

 

 

Цікава анімація. Основні поняття: анімація СМ: К. Сураджахроенджай «Ще один день в Раю», фотозображення слонів у скульптурі ХТД: ліплення слоника певного кольору для пластилінового мультфільму. Колективна робота: поєднання слоників у групи за кольорами і створення композицій «Слоники грають у м’яч»

 

9

 

 

 

Чарівні перетворення. Основні поняття: художники анімалісти, форма птаха СМ: Зенг Ксяо Лянг «Чайки», фото птаха і схематичне зображення його форми ХТД: зображення птаха, який радісно літає (акварель)

 

10

 

 

 

Чарівні перетворення. Основні поняття: декоративне мистецтво (повторення поняття на прикладі народного мистецтва) СМ: зображення півня у парковій скульптурі, а також у творах народних майстрів: В. Карпець «Петриківський розпис», свищик, фрагмент вишивки ХТД: зображення качечки, яка плаває (кольорові олівці), за мотивами української народної казки, де з качечкою відбуваються чарівні перетворення

 

11

 

 

 

Чарівні перетворення. Основні поняття: оригамі СМ: чарівні перетворення аркуша паперу на іграшки-оригамі (фото) ХТД: створення іграшки-оригамі: складання кумедного вовченя з паперу

 

12

 

 

 

Зустрічаємо літо! Основні поняття: колорит СМ: М. Глущенко «Київська осінь», «Весна в Карпатах», Е. Колеснікова «Літо», Я. Зяблов «Лютий» ХТД: поділ аркуша на чотири частини, щоб у кожній підібрати колорит певної пори року. Колективна робота: поєднання готових колористичних композицій у чотири — за порами року: зима, весна, літо, осінь

 

13

 

 

 

Зустрічаємо літо! Основні поняття: симетричні зображення СМ: М. Приймаченко «Червоні маки», вишитий рушник із симетричним зображенням квітів, орнаментів ХТД: створення симетричного квітучого диво-дерева (кольоровий папір, картон); аплікація

 

14

 

 

 

Зустрічаємо літо! Основні поняття: місто, вулиці, площі, будинки СМ: Р. Бернс «Котедж Тілдена у сутінках», А. Головіна «Казковий будиночок», Джей-Чел Пак «Казкове королівство» ХТД: зображення будиночка чарівниці Гармонії (фломастери, маркери)

 

15

 

 

 

Зустрічаємо літо! Основні поняття: центр композиції СМ: О. Гостєв «Присвята Ван Гогу» ХТД: створення аплікації «Сонце — господар неба», на якій сонце буде центром композиції (кольоровий папір); аплікація

 

16

 

 

 

Свято мистецтва. Підготовка дитячих робіт (малюнків, скульптур, аплікацій тощо) для експозиції на виставці ХТД: виготовлення рамок для кращих малюнків, аплікацій

 

17

 

 

 

Виготовлення виробів за вибором дітей.

 

18

 

 

 

Виготовлення виробів за вибором дітей.

 

19

 

 

 

Урок-узагальнення. Узагальнення Урочисте відкриття підсумкової виставки художніх робіт учнів у рідній школі або в Палаці культури, Центрі творчості тощо

 

СМ – сприймання мистецтва; ХТД – художньо-творча діяльність.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Таран Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Таран Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Таран Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 березня 2021
Переглядів
10407
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку