Календарне планування з образотворчого мистецтва 2 кл (О. Калініченко, Л.Аристова) за Типовою освітньою програмою О.Я. Савченко

Про матеріал
Календарне планування з образотворчого мистецтва 2 кл НУШ (О. Калініченко, Л.Аристова) за Типовою освітньою програмою О.Я. Савченко
Перегляд файлу

                                  Оразотворче мистецтво, 2 клас

                 (1 година на тиждень, 35 годин на рік)

 

Програма:    Нова українська школа. Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко. Затведжено наказом МОН України від 21.03.2018 № 268 “Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти”

Підручник: «Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 2 кл. закладів загальної середньої освіти/ Калініченко О. В., Аристова Л. С., видавничий дім «Освіта» - 2019.- 128 с. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407

 

 

№ з/п

Скор

№ з/п

Дата

Скор

дата

Зміст уроку

Прим.

I семестр

1

 

 

 

Тема 1. Здрастуй, рідна школо! Основні поняття: вітальна листівка СМ: персонажі-комунікатори підручника, які супроводжують учнів у мандрах світом Мистецтва; світлина із зображенням класної кімнати ХТД: виготовлення вітальної листівки, присвяченої Дню знань (кольоровий, тонований папір; олівці, фломастери, маркери; природні матеріали (листя, квіти, травинки); ножиці, клей)

 

2

 

 

 

Здрастуй, рідна школо! Основні поняття: графіка, графічні матеріали СМ: В. Мамчич «Кримське дерево»; методичний малюнок дерева пастеллю ХТД: зображення дерева, яке вітає учнів дорогою до школи. За бажанням можна доповнити малюнок паперовими пташками (білий або тонований папір; фломастер чи вуглина)

 

3

 

 

 

Осінні враження. Основні поняття: основні засоби виразності графіки: точка, лінія, штрих, пляма СМ: Н. Мачихіна «Натюрморт», методичний малюнок: зображення яблука лінією і плямою ХТД: зображення фруктів або овочів чи ягід у вигляді веселих танцівників на святі врожаю (кольорові олівці); штрихування

 

4

 

 

 

Осінні враження. Основні поняття: живопис, фарби (акварельні, гуашеві, акрилові, олійні) СМ: М. Наїрашвілі «Айстри», Т. Килівник «Айстри» ХТД: зображення айстр або хризантем, кольори яких покращать настрій учню/учениці (гуаш, кольоровий папір, картон); штампування

 

5

 

 

 

Барвисті ритми. Основні поняття: силует СМ: методична таблиця на розпізнавання силуетів (фото шести квіток і силуети чотирьох квіток) ХТД: створення малюнка «Танок квітів», де квіти зображено у вигляді силуетів (фломастери, маркери)

 

6

 

 

 

Барвисті ритми. Основні поняття: ритм СМ: український рушник з орнаментом ХТД: створення орнаменту для рушника (гуаш); штампування

 

7

 

 

 

Світ тварин у мистецтві. Основні поняття: замальовки, лінії (графічні матеріали на вибір) СМ: М. Степанов «Такса», С. М’юр «Пес», А. Дюрер «Лев» ХТД: виконання замальовок тварин з передачею їхніх характерних рис за допомогою різних ліній (графічні матеріали на вибір)

 

8

 

 

 

Світ тварин у мистецтві. Основні поняття: скульптура, рельєф СМ: фото тварини та її зображення у круглій скульптурі та рельєфі; С. Мердок «Білка» ХТД: створення рельєфного зображення веселого левенятка із фруктів, овочів, ягід тощо

 

9

 

 

 

У мистецтві завжди лад. Основні поняття: композиція СМ: Г. Гардет «Родина оленів», А. М. Делавега «Діти» ХТД: ліплення кумедного ведмедика (пластилін)

 

10

 

 

 

У мистецтві завжди лад. Основні поняття: композиція,. СМ: Лео Мол «Ведмеді» ХТД: робота у парах: створення із виліплених на попередньому уроці фігурок спільної композиції «Ведмеді-друзі» (пластилін, природні матеріали); гра-пантоміма

 

11

 

 

 

Мистецькі подорожі. Основні поняття: фантастичний краєвид СМ: Г. Вільямс «Море», А. Мак-Кі «Планета 111» ХТД: створення композиції «Барви далекої планети» (гуаш)

 

12

 

 

 

Мистецькі подорожі. Основні поняття: музей СМ: фотографії залів музеїв із різними експозиціями ХТД: колективна робота: влаштування виставки малюнків учнів класу у шкільній актовій залі або іншому великому приміщенні

 

13

 

 

 

Зимові фантазії. Основні поняття: відтінки кольорів СМ: А. Лях «Північне сяйво» ХТД: створення композиції «Зимові візерунки на вікні» (акварель або гуаш, білий папір чи кольоровий картон; блискітки тощо)

 

14

 

 

 

Зимові фантазії. Основні поняття: персонажі казок очима художників СМ: В. Єрко «Снігова королева»; Б. Белл «Снігова Королева»; О. Васильєв «Снігова Королева» ХТД: створення зображення Снігової Королеви (тонкий білий папір, картон); паперопластика

 

15

 

 

 

Зимові фантазії. Основні поняття: композиція СМ: В. Величкіна «З Новим роком!»; Р. Макнейл «Сільський сніговик»; Р. Дункан із циклу «Зимові забави» ХТД: створення композиції «Веселі сніговики» (білий або тонований папір, кольоровий картон, різні фактурні матеріали, за бажанням біла гуаш); аплікація

 

16

 

 

 

Урок-узагальнення. Підготовка до різдвяно-новорічних свят: виготовлення новорічних листівок, подарунків; оформлення класної кімнати до Нового року (сніжинки-витинанки, паперові гірлянди та новорічні іграшки)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оразотворче мистецтво

№ з/п

Скор

№ з/п

Дата

Скор

дата

Зміст уроку

Прим.

II семестр

1

 

 

 

Подорожуємо до театру. Основні поняття: декоративне мистецтво, декоративне зображення СМ: С. Касьянов «Самчиківський розпис», фото «Аліса у Задзеркаллі» Театру танцю у Вассо, Нью-Йорк; К. Жерар «Круки й дерева»; М. Приймаченко «Щур в дорозі» ХТД: зображення лісу для декорації до вистави «Лісова школа»

 

2

 

 

 

Подорожуємо до театру. Основні поняття: художникдекоратор, театральна декорація, рельєф СМ: декорації з рельєфними поверхнями ХТД: створення рельєфної композиції для декорації до вистави «Птахи у лісовій школі» (пластилін). Колективна робота: поєднання готових робіт у спільну композицію

 

3

 

 

 

Казка у театрі та кіно. Основні поняття: ляльки — герої казки К. Коллоді «Пригоди Піноккіо. Історія дерев’яної ляльки», їх образи в літературі, скульптурі та театрі СМ: В. Щербина, скульптурна група «Буратіно», Р. Інгпен «Піноккіо», Л. Владимирський «КарабасБарабас», «Мальвіна», «Буратіно, Кіт Базиліо, Лисиця Аліса» ХТД: створення смайликів із зображеннями героїв казки «Пригоди Піноккіо» («Буратіно») (олівці, фломастери)

 

4

 

 

 

Казка у театрі та кіно. Основні поняття: мультфільм, пластиліновий мультфільм СМ: Г. Чапенко скульптурна композиція «Буратіно», Л. Казбеков ілюстрація «Золотий ключик, або Пригоди Буратіно», скульптура черепахи ХТД: ліплення черепахи Тортіли — персонажа пластилінового мультфільму.

 

5

 

 

 

Казка у театрі та кіно. Основні поняття: театральна вистава, театральна програмка; порівняння зображення хвилі у різних видах мистецтва; ритм (повторення поняття) СМ: К.-Т. Трерн «Русалонька», У Мьон Кіль «Хвилі східного моря», Дж. Крауч «Зачарований острів» ХТД: зображення моря з хвилями, яке можна було б використати для театральної програмки до казкової вистави (фломастери, олівці)

 

6

 

 

 

Казка у театрі та кіно. Основні поняття: театральна вистава, театральна програмка; порівняння зображення хвилі у різних видах мистецтва; ритм (повторення поняття) СМ: К.-Т. Трерн «Русалонька», У Мьон Кіль «Хвилі східного моря», Дж. Крауч «Зачарований острів» ХТД: зображення моря з хвилями, яке можна було б використати для театральної програмки до казкової вистави (фломастери, олівці)

 

7

 

 

 

Цікава анімація. Основні поняття: анімація СМ: фото тварин і відповідних персонажів в анімації; м/ф «Курча в клітиночку» (фрагмент) ХТД: створення оригінального зображення тварини — персонажа мультфільму (кольорові олівці)

 

8

 

 

 

Цікава анімація. Основні поняття: анімація СМ: К. Сураджахроенджай «Ще один день в Раю», фотозображення слонів у скульптурі ХТД: ліплення слоника певного кольору для пластилінового мультфільму. Колективна робота: поєднання слоників у групи за кольорами і створення композицій «Слоники грають у м’яч»

 

9

 

 

 

Чарівні перетворення. Основні поняття: художники анімалісти, форма птаха СМ: Зенг Ксяо Лянг «Чайки», фото птаха і схематичне зображення його форми ХТД: зображення птаха, який радісно літає (акварель)

 

10

 

 

 

Чарівні перетворення. Основні поняття: декоративне мистецтво (повторення поняття на прикладі народного мистецтва) СМ: зображення півня у парковій скульптурі, а також у творах народних майстрів: В. Карпець «Петриківський розпис», свищик, фрагмент вишивки ХТД: зображення качечки, яка плаває (кольорові олівці), за мотивами української народної казки, де з качечкою відбуваються чарівні перетворення

 

11

 

 

 

Чарівні перетворення. Основні поняття: оригамі СМ: чарівні перетворення аркуша паперу на іграшки-оригамі (фото) ХТД: створення іграшки-оригамі: складання кумедного вовченя з паперу

 

12

 

 

 

Зустрічаємо літо! Основні поняття: колорит СМ: М. Глущенко «Київська осінь», «Весна в Карпатах», Е. Колеснікова «Літо», Я. Зяблов «Лютий» ХТД: поділ аркуша на чотири частини, щоб у кожній підібрати колорит певної пори року. Колективна робота: поєднання готових колористичних композицій у чотири — за порами року: зима, весна, літо, осінь

 

13

 

 

 

Зустрічаємо літо! Основні поняття: симетричні зображення СМ: М. Приймаченко «Червоні маки», вишитий рушник із симетричним зображенням квітів, орнаментів ХТД: створення симетричного квітучого диво-дерева (кольоровий папір, картон); аплікація

 

14

 

 

 

Зустрічаємо літо! Основні поняття: місто, вулиці, площі, будинки СМ: Р. Бернс «Котедж Тілдена у сутінках», А. Головіна «Казковий будиночок», Джей-Чел Пак «Казкове королівство» ХТД: зображення будиночка чарівниці Гармонії (фломастери, маркери)

 

15

 

 

 

Зустрічаємо літо! Основні поняття: центр композиції СМ: О. Гостєв «Присвята Ван Гогу» ХТД: створення аплікації «Сонце — господар неба», на якій сонце буде центром композиції (кольоровий папір); аплікація

 

16

 

 

 

Свято мистецтва. Підготовка дитячих робіт (малюнків, скульптур, аплікацій тощо) для експозиції на виставці ХТД: виготовлення рамок для кращих малюнків, аплікацій

 

17

 

 

 

Виготовлення виробів за вибором дітей.

 

18

 

 

 

Виготовлення виробів за вибором дітей.

 

19

 

 

 

Урок-узагальнення. Узагальнення Урочисте відкриття підсумкової виставки художніх робіт учнів у рідній школі або в Палаці культури, Центрі творчості тощо

 

СМ – сприймання мистецтва; ХТД – художньо-творча діяльність.

docx
Додано
15 березня
Переглядів
970
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку