"Календарне планування з образотворчого мистецтва для 4 класу"

Про матеріал

Календарне планування для 4 класу (2 семестр) складено за підручником О. В. Калініченко, В. В. Сергієнко.

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Перегляд файлу

 

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

За підручником О. В. Калініченко, В. В. Сергієнко

35 годин

1 година на тиждень

II семест

Тема уроку

Дата

Примітка

16

Відтворення явищ природи, глибини простору в пейзажному жанрі. Засоби створення художнього образу в пейзажі. Свідомий вибір формату, положення аркуша, межі зламу простору (вище, нижче на аркуші). Композиція «Морські фантазії» (гуаш або акварельні фарби)

  1.        
  1.        

17

Фантастичні та реалістичні образи в мистецтві. Ознайомлення з графічною технікою штампування. Виготовлення кліше (картон, гумка, морква, картопля). Орієнтовне практичне завдання: створення композиції «Невідома планета» (картон, гумка, картопля).

  1.        
  1.        

18

Зображення явищ природи, глибини простору в пейзажі. Засоби створення художнього образу в пейзажі. Свідомий вибір формату, положення аркуша, межі зламу простору (вище, нижче на аркуші). Орієнтовне практичне завдання: виконання композиції «Караван у пустелі» (гуаш, тонований папір).

  1.        
  1.        

19

Пропедевтичні відомості про ілюзорне зближення паралельних горизонтальних ліній, що йдуть у глибину (річка, доріжка тощо). Передавання плановості відкритого простору за допомогою кольору та тону. Орієнтовне практичне завдання: створення композиції «Морські фантазії» (гуаш або акварельні фарби).

  1.        
  1.        

20

Актуалізація знань про колір як засіб вираження настрою у пейзажі. Усвідомлення залежності колірної гами від кольору неба. Орієнтовне практичне завдання: виконання композиції «Свято весняної природи» (гуаш або акварельні фарби).

  1.        
  1.        

21

Казкові звірі та істоти у творах образотворчого мистецтва. Трансформація форми як засіб створення фантастичного образу. Орієнтовне практичне завдання: створення декоративного образу тварин (гуаш).

  1.        
  1.        

22

Виражальні засоби під час створення образів фантастичних істот за мотивами творів народних художників. Орієнтовне практичне завдання: виконання композиції «Фантастична істота» (гуаш, тонований папір).

  1.        
  1.        

23

Образи тварин у творах художників-анімалістів. Поняття «пропорції», «динаміка», «статика». Зображення фігури тварини (на площині чи в об’ємі) у статичному або динамічному станах. Орієнтовне практичне завдання: зображення фігури тварини в композиції «Мій чотирилапий друг» (гуаш або акварельні фарби).

  1.        
  1.        

24

Портрет як художній образ. Засоби створення виразного портрету казкового образу. Орієнтовне практичне завдання: виконання портрету казкового героя (гуаш або акварельні фарби).

  1.        
  1.        

25

Зображення людини в статичному та динамічному станах. Орієнтовне практичне завдання: виконання композиції «Веселі старти» (гуаш або акварельні фарби).

  1.        
  1.        

26

Ознайомлення з художніми традиціями рідного краю. Орієнтовне практичне завдання: створення композиції «Український рушничок» (гуаш або акварельні фарби).

  1.        
  1.        

27

Особливості природного середовища рідного міста (села). Розвиток спостережливості, зорової пам’яті, вміння сприймати красу природи рідного краю та відтворювати її на площині. Орієнтовне практичне завдання: виконання композиції «Пам’ятки архітектури» (гуаш або акварельні фарби).

  1.        
  1.        

28

Особливості архітектури рідного міста (села). Важливість збереження пам’яток архітектури. Значення вибору формату для створення виразної врівноваженої композиції. Орієнтовне практичне завдання: виконання композиції «Садки цвітуть» (гуаш або акварельні фарби).

  1.        
  1.        

29

Зв’язок архітектури з природним середовищем. Уявлення про ландшафтну архітектуру. Вибір колірної гами, художньої техніки та манери зображення, визначення композиційного центру під час створення пейзажу. Орієнтовне практичне завдання: виконання композиції «Святковий день» (гуаш або акварельні фарби).

  1.        
  1.        

30

Розширення уявлень про роботу художника-дизайнера. Ознайомлення з поняттям малих архітектурних форм (ліхтарі, альтанки, фонтани, лави тощо). Орієнтовне практичне завдання: виконання композиції «Шпаківня» (гуаш або акварельні фарби).

  1.        
  1.        

31

Різноманітність форм металевих виробів. Ковальське та ливарське мистецтво. Розвиток навичок створювати ажурні витинанки. Орієнтовне практичне завдання: виконання композиції «Металеве мереживо. Чудо-дзвіночки» (кольоровий папір).

  1.        
  1.        

32

Поняття про оформлення вітрин як один із різновидів прикладного мистецтва. Прийоми групування предметів різних за розміром та кольором. Орієнтовне практичне завдання: створення дизайну вітрини магазину (матеріали на вибір).

  1.        
  1.        

33

Створення святкового настрою за допомогою кольору та декору в багатоплановій тематичній композиції. Орієнтовне практичне завдання: виконання композиції «Україна — моя Батьківщина» (гуаш або акварельні фарби).

  1.        
  1.        

34

Узагальнення і систематизація знань учнів. Виставка дитячих робіт. Підсумок за рік.

  1.        
  1.        

 

docx
Додано
26 грудня 2017
Переглядів
123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні

Отримайте безкоштовний сертифікат про публікацію авторської розробки

Кожна публікація гарантує участь у конкурсі для вчителів

Додати розробку