Календарне планування з очікуваними результатами. Образотворче мистецтво 2 клас (за Савченко О.Я.)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків мистецтва: образотворче мистецтво За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я. ( з нововведеннями) Підручник:. Мистецтво: підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти./ Л. М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (1 година на тиждень)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

уроків мистецтва:  образотворче мистецтво

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я.

                                                                                          ( з нововведеннями )

Підручник:. Мистецтво: підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти./ Л. М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило

 (1 година на тиждень)

 Iсеместр

 

№ з/п

Дата

Календарне планування

Очікувані результати

  1.  

 

Прощавай, веселе літечко! Організація робочого місця. Живопис. Пейзаж. Утворення похідних кольорів. Створення пейзажу « Яскраві спогади про літо» (акварель. гуаш) (с.6-7)

  • уважно спостерігає за довкіллям, називаючи кольори; створює пейзаж лінійно та в кольорі;
  • бере участь в обговоренні літніх вражень
  1.  

 

Звуки та кольори природи. Лінія горизонту. Утворення на палітрі різних відтінків осінніх кольорів. Малювання композиції «Осіння чудо-дерево». (матеріали на вибір) (с.10-11)

  • сприймає твори мистецтва, розрізняє кольори та їх відтінки;
  •  утворює відтінки теплих кольорів
  1.  

 

Осінні перетворення. Колорит. Художня техніка монотипія. Створення композиції «Осінні квіти» в теплому або холодному колориті в техніці монотипія (акварель, гуаш) (14-15).

  • розрізняє теплий, холодний колорит;
  • зображує осінні квіти різними способами; використовує техніку монотипія;
  • презентує власну творчіст
  1.  

 

 

Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Настрій картини. Порівняння колориту в пейзажах. Створення композиції «Хмаринки – мандрівниці» (гуаш). (с.18.19).

  • сприймає прейзажі;
  • визначає настрій зображуваного, розрізняє колорит;
  • утворює різні відтінки кольорів в зображенні хмар;
  • узагальнює вивчені поняття
  1.  

 

Ритми осіннього дощу. Графіка. Рух на картині. Штрих .

 Малювання гриба під дощем у вітряний день (кольорові олівці) (с.22-23).

  • порівнює штрихи в музиці та образотворчому мистецтві;
  • вміє передавати рух у пейзажі лініями, штрихами;
  • бере участь у обговоренні творів мистецтва
  1.  

 

Про що розповів натюрморт. Натюрморт. Композиційний центр. Гра «Оживи картину». Малювання натюрморту з кавуна та фруктів (акварель, сіль) (с.26-27).

  • вивчає композиційний центр;
  •  розрізнює форму овочів та фруктів;
  • створює натюрморт з овочів та фруктів шляхом комбінування
  1.  

 

Про що розповів натюрморт. Правила роботи з пластиліном. Ліплення овочів. Створення колективного натюрморту. (Пластилін. Солоне тісто) (с.27)

  • сприймає твори мистецтва; розрізняє форму овочів;
  •  створює власні художні образи з пластичного матеріали
  1.  

 

Троїсті музики. Орнамент. Створення візерунка, яким можна прикрасити народний інструмент цимбали.(матеріали і техніки на вибір) .(с.30-31).

  • уважно розглядає твір мистецтва; створює візерунки для оздоблення способом симетричного вирізання
  1.  

 

Як сопілка флейтою стала. Основні засоби виразності (лінія, штрих, крапка, пляма).Зображення кольоровими лініями ніжної мелодії флейти або гнучних звуків барабана (фломастери) (с.34-35).

  • називає способи виразності графіки; створює безпредметні композиції графічно;

 

  • бере участь в обговоренні твору мистецтва
  1.  

 

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуетної композиції «Бережіть птахів!» (гуаш) (с.38-39).

  • розрізняє живописні, скульптурні, силуетні зображення;
  • створює силуети птахів;
  • презентує власні творчі роботи
  1.  

 

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуету котика (крупа, клей). (с.39).

  • розрізняє живописні, скульптурні, силуетні зоображення;
  • створює силуети кота;
  • бере участь в іграх
  1.  

 

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Засоби виразності : форма і колір . Техніка роздмухування плям. Створення казкового лісу, роздмухуючи плями (акварель, трубочка для соку) (с.42-43).

  • називає кольори та відтінки;
  • уміє створювати композиції в техніці плямографії
  1.  

 

 

Зимові свята. Створення рамки для фотографій із зображенням морозних візерунків (воскові олівці, акварельні фарби) (с.46-47).

  • характеризує засоби зображення «морозних візерунків»;
  • створює композиції із зображенням морозних візерунків
  1.  

 

Зимові свята. Витинанка. Створення витинанки – янголятка (папір) (с.47).

  • висловлює емоційні враження від сприймання витинанок;
  • створює витинанку на тему Різдва;
  • бере участь в обговоренні творів мистецтва
  1.  

 

 

Зимові етюди. Відтінки кольору. Створення композиції «Зимові етюди» із використанням різних відтінків кольорів ( воскові олівці, акварельні фарби) (. С.52-53)

 

  • розрізнює кольори та їх відтінки;
  • досліджує та утворює відтінки зимових кольорів;
  • висловлює власні враження

 

 

  1.  

 

 

Корекційно-рефлексивний урок.

Колективна робота на тему «Зима-чарівниця»

  • називає кольори та відтінки;
  • уміє створювати композиції в техніці плямографії;
  • характеризує засоби зображення «морозних візерунків»;
  • створює композиції із зображенням морозних візерунків;
  • висловлює емоційні враження від сприймання витинанок; створює витинанку на тему Різдва;
     
  •  участь в обговоренні творів мистецтва

 

 

 

  1.  

 

Зимові захоплення і спорт. Рельєф. Створення настільної гри «До спортивних вершин» (гуаш, пластилін) (с. 56-57).

Розрізнює рельєфне та силуетне зображення; створює тематичні рельєфні зображення; співпрацює у групі

  1.  

 

Карнавал тварин. Анімалістичний жанр. Зображення веселого левенятка або мрійливого слоника (на вибір) (олівці, фломастери) (с. 60-61)

Порівнює особливості зображення звірів різними художниками; експерементує з кольорами; створює художні образи пластикою тіла

  1.  

 

Карнавал птахів. Малювання птахів (олівець). Створення сторінки Червоної книги з малюнком птаха (акварель, гуаш) (с. 64-65).

Визначає композиційний центр картини; створює тематичну композицію із зображенням птаха; висловлює ідеї для створення леп-буку

  1.  

 

Подорож до далеких країн. Вправа: утворення рибок із геометричних фігур. Малювання рибок в акваріумі (воскові олівці) (с. 68-69).

Порівнює природні форми; передає задуману композицію графічно і в кольорі; придумує частомовки про звірів, птахів та риб

  1.  

 

Космічна подорож. Затемнення і розбілення кольору. Техніка набризку. Створення космічного пейзажу (гуаш) (с. 72-73).

Фантазує на тему космічних подорожей; створює композиції використовуючи різні техніки;

  1.  

 

Завітаймо до театру. Ляльковий театр. Декорації. Вправа: створення будиночків із геометричних фігур. Малювання чарівного будиночка для казкової декорації (техніка за вибором - акварель, гуаш, кольорові олівці) (с. 76-77).

Створює ескізи декорацій до казки; передає задуману композицію; виявляє ініціативу у творчості

  1.  

 

Пори року зустрічаються. Одяг для різних пір року. Малювання парасольок «Чотири пори року» (кольорові олівці, фломастери) (с. 80-81).

Характеризує особливості пір року; створює образи зими і весни; експериментує з кольорами

  1.  

 

Пори року зустрічаються. Створення одягу дія Лясольки та Барвика (кольорові олівці, фломастери) (с. 81).

Сприймає твір мистецтва; створює ескізи одягу відносно пори року;

  1.  

 

Наша рідна Україна, мов веснянка солов’їна. Петриківський розпис. Вправа: малювання ягідок пальчиком і зерняток пензликом (гуаш). Створення візерунка зі стебелець, листочків і ягідок (гуаш) (с. 84-85).

Досліджує та порівнює об’єкти природи; створює декоративну композицію; бере участь у обговоренні, висловлює враження

  1.  

 

Квіткові фантазії. Український віночок. Створення святкового віночка (робота в парах) (кольоровий папір, картон) (с. 88-89).

Характеризує кольори весни та літа; створює аплікативно ескіз віночка; спостерігає та називає квіти у вінку

  1.  

 

Квіткові фантазії. Створення чарівних квітів (гуаш, відбитки рук) (с. 89).

Сприймає твори мистецтва; створює декоративні квіти; висловлює бажання імпровізувати

  1.  

 

Ритми життя в мистецтві. Декоративно -ужиткове мистецтво. Орнамент. Створення орнаменту для оздоблення закладки д ля книжки (кольоровий папір, картон) (с. 92-93).

Розрізняє рослинні та геометричні орнаменти; створює орнаменти; бере активну участь у грі

  1.  

 

Ритми життя в мистецтві. Колективна робота «Стрічка миру». Створення візерунку - частини стрічки (кольорові олівці, фломастери) (с. 93).

Спостерігає за зразками мистецтва; створює графічно візерунок; співпрацює в групі

  1.  

 

Рекламуємо красиве й корисне. Реклама. Створення реклами улюбленого соку з веселим героєм (матеріали за вибором) (с. 96-97).

Сприймає твори фотомистецтва; створює веселі образи фруктів та овочів; бере участь у створенні цікавих ідей

  1.  

 

Мистецька подорож до Європи. Створення транспортного засобу у техніці аплікація (кольоровий папір) (с. 100-101).

Сприймає та обговорює твори мистецтва; створює незвичайні образи транспортних засобів аплікаційно з овочів чи фруктів

  1.  

 

Мистецька подорож до Європи. Створення транспортного засобу з овочів (с. 101).

Сприймає та обговорює твори мистецтва; створює незвичайні образи транспортних засобів з овочів чи фруктів

  1.  

 

Корекційно-рефлексивний урок

 

  1.  

 

Корекційно –рефлексивний урок. Завдання Барвика.

Діагностувальна робота.(с.103)

 

  1.  

 

Корекційно рефлексивний урок. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика. (с.103)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Круковська Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 січня 2023
Переглядів
6386
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку