Календарно-тематичне планування
уроків мистецтва: образотворче мистецтво
За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я.
( з нововведеннями )
Підручник:. Мистецтво: підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти./ Л. М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило
(1 година на тиждень)
Iсеместр
№ з/п |
Дата |
Календарне планування |
Очікувані результати |
|
|
Прощавай, веселе літечко! Організація робочого місця. Живопис. Пейзаж. Утворення похідних кольорів. Створення пейзажу « Яскраві спогади про літо» (акварель. гуаш) (с.6-7) |
|
|
|
Звуки та кольори природи. Лінія горизонту. Утворення на палітрі різних відтінків осінніх кольорів. Малювання композиції «Осіння чудо-дерево». (матеріали на вибір) (с.10-11) |
|
|
|
Осінні перетворення. Колорит. Художня техніка монотипія. Створення композиції «Осінні квіти» в теплому або холодному колориті в техніці монотипія (акварель, гуаш) (14-15). |
|
|
|
Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Настрій картини. Порівняння колориту в пейзажах. Створення композиції «Хмаринки – мандрівниці» (гуаш). (с.18.19). |
|
|
|
Ритми осіннього дощу. Графіка. Рух на картині. Штрих . Малювання гриба під дощем у вітряний день (кольорові олівці) (с.22-23). |
|
|
|
Про що розповів натюрморт. Натюрморт. Композиційний центр. Гра «Оживи картину». Малювання натюрморту з кавуна та фруктів (акварель, сіль) (с.26-27). |
|
|
|
Про що розповів натюрморт. Правила роботи з пластиліном. Ліплення овочів. Створення колективного натюрморту. (Пластилін. Солоне тісто) (с.27) |
|
|
|
Троїсті музики. Орнамент. Створення візерунка, яким можна прикрасити народний інструмент цимбали.(матеріали і техніки на вибір) .(с.30-31). |
|
|
|
Як сопілка флейтою стала. Основні засоби виразності (лінія, штрих, крапка, пляма).Зображення кольоровими лініями ніжної мелодії флейти або гнучних звуків барабана (фломастери) (с.34-35). |
|
|
|
Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуетної композиції «Бережіть птахів!» (гуаш) (с.38-39). |
|
|
|
Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуету котика (крупа, клей). (с.39). |
|
|
|
Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Засоби виразності : форма і колір . Техніка роздмухування плям. Створення казкового лісу, роздмухуючи плями (акварель, трубочка для соку) (с.42-43). |
|
|
|
Зимові свята. Створення рамки для фотографій із зображенням морозних візерунків (воскові олівці, акварельні фарби) (с.46-47). |
|
|
|
Зимові свята. Витинанка. Створення витинанки – янголятка (папір) (с.47). |
|
|
|
Зимові етюди. Відтінки кольору. Створення композиції «Зимові етюди» із використанням різних відтінків кольорів ( воскові олівці, акварельні фарби) (. С.52-53) |
|
|
|
Корекційно-рефлексивний урок. Колективна робота на тему «Зима-чарівниця» |
|
|
|
Зимові захоплення і спорт. Рельєф. Створення настільної гри «До спортивних вершин» (гуаш, пластилін) (с. 56-57). |
Розрізнює рельєфне та силуетне зображення; створює тематичні рельєфні зображення; співпрацює у групі |
|
|
Карнавал тварин. Анімалістичний жанр. Зображення веселого левенятка або мрійливого слоника (на вибір) (олівці, фломастери) (с. 60-61) |
Порівнює особливості зображення звірів різними художниками; експерементує з кольорами; створює художні образи пластикою тіла |
|
|
Карнавал птахів. Малювання птахів (олівець). Створення сторінки Червоної книги з малюнком птаха (акварель, гуаш) (с. 64-65). |
Визначає композиційний центр картини; створює тематичну композицію із зображенням птаха; висловлює ідеї для створення леп-буку |
|
|
Подорож до далеких країн. Вправа: утворення рибок із геометричних фігур. Малювання рибок в акваріумі (воскові олівці) (с. 68-69). |
Порівнює природні форми; передає задуману композицію графічно і в кольорі; придумує частомовки про звірів, птахів та риб |
|
|
Космічна подорож. Затемнення і розбілення кольору. Техніка набризку. Створення космічного пейзажу (гуаш) (с. 72-73). |
Фантазує на тему космічних подорожей; створює композиції використовуючи різні техніки; |
|
|
Завітаймо до театру. Ляльковий театр. Декорації. Вправа: створення будиночків із геометричних фігур. Малювання чарівного будиночка для казкової декорації (техніка за вибором - акварель, гуаш, кольорові олівці) (с. 76-77). |
Створює ескізи декорацій до казки; передає задуману композицію; виявляє ініціативу у творчості |
|
|
Пори року зустрічаються. Одяг для різних пір року. Малювання парасольок «Чотири пори року» (кольорові олівці, фломастери) (с. 80-81). |
Характеризує особливості пір року; створює образи зими і весни; експериментує з кольорами |
|
|
Пори року зустрічаються. Створення одягу дія Лясольки та Барвика (кольорові олівці, фломастери) (с. 81). |
Сприймає твір мистецтва; створює ескізи одягу відносно пори року; |
|
|
Наша рідна Україна, мов веснянка солов’їна. Петриківський розпис. Вправа: малювання ягідок пальчиком і зерняток пензликом (гуаш). Створення візерунка зі стебелець, листочків і ягідок (гуаш) (с. 84-85). |
Досліджує та порівнює об’єкти природи; створює декоративну композицію; бере участь у обговоренні, висловлює враження |
|
|
Квіткові фантазії. Український віночок. Створення святкового віночка (робота в парах) (кольоровий папір, картон) (с. 88-89). |
Характеризує кольори весни та літа; створює аплікативно ескіз віночка; спостерігає та називає квіти у вінку |
|
|
Квіткові фантазії. Створення чарівних квітів (гуаш, відбитки рук) (с. 89). |
Сприймає твори мистецтва; створює декоративні квіти; висловлює бажання імпровізувати |
|
|
Ритми життя в мистецтві. Декоративно -ужиткове мистецтво. Орнамент. Створення орнаменту для оздоблення закладки д ля книжки (кольоровий папір, картон) (с. 92-93). |
Розрізняє рослинні та геометричні орнаменти; створює орнаменти; бере активну участь у грі |
|
|
Ритми життя в мистецтві. Колективна робота «Стрічка миру». Створення візерунку - частини стрічки (кольорові олівці, фломастери) (с. 93). |
Спостерігає за зразками мистецтва; створює графічно візерунок; співпрацює в групі |
|
|
Рекламуємо красиве й корисне. Реклама. Створення реклами улюбленого соку з веселим героєм (матеріали за вибором) (с. 96-97). |
Сприймає твори фотомистецтва; створює веселі образи фруктів та овочів; бере участь у створенні цікавих ідей |
|
|
Мистецька подорож до Європи. Створення транспортного засобу у техніці аплікація (кольоровий папір) (с. 100-101). |
Сприймає та обговорює твори мистецтва; створює незвичайні образи транспортних засобів аплікаційно з овочів чи фруктів |
|
|
Мистецька подорож до Європи. Створення транспортного засобу з овочів (с. 101). |
Сприймає та обговорює твори мистецтва; створює незвичайні образи транспортних засобів з овочів чи фруктів |
|
|
Корекційно-рефлексивний урок |
|
|
|
Корекційно –рефлексивний урок. Завдання Барвика. Діагностувальна робота.(с.103) |
|
|
|
Корекційно рефлексивний урок. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика. (с.103) |
|