Календарне планування з ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ для 6 класу(Ісеместр)

Про матеріал
Календарне планування з ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ для 6 класів (І семестр) відповідає навчальним програмам, що затверджені педагогічною радою(протокол №1 від 29.08.2023р), складеним на основі Модельної програми «Пізнаємо природу» 5-6 класи , що (авт. Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.), що рекомендовано Міністерством освіти і науки України»(наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795) Рекомендована кількість годин за програмою(6клас) - 2год. на тиждень Кількість годин за навчальним планом(6клас) - 3год на тиждень Навчально-методичне забезпечення : Пізнаємо природу: підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти / Дарія Біда. – Київ: видавничий світ «Освіта», 2023.
Перегляд файлу

Календарне планування з ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ для  6 класів відповідає навчальним програмам, що затверджені педагогічною радою(протокол №1 від 29.08.2023р), складеним на основі Модельної програми «Пізнаємо природу» 5-6 класи , що (авт. Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.), що рекомендовано Міністерством освіти і науки України»(наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)

Рекомендована кількість годин за програмою(6клас) - 2год. на тиждень

Кількість годин за навчальним планом(6клас)  - 2год на тиждень

Навчально-методичне забезпечення :

Пізнаємо природу: підручник  для  6 класу закладів загальної середньої освіти  / Дарія Біда. –  Київ: видавничий світ «Освіта», 2023.

 

 

№з/п

Дата

 

Тема уроку

Орієнтири для оцінювання . Види діяльності

Дом.

завд

Примітка

РОЗДІЛ 1. Пізнаємо світ науки (3 год.)

Тема 1. Перший крок у науку (3 год.)

1

01.09

Інструктаж з БЖД

Що вивчають природничі науки

Об’єкт та предмет дослідження. Предмет вивчення природничих наук.

Здійснює пошук інформації природничого змісту в доступних джерелах; Робота з різними джерелами інформації про природу, використання QR- кодів та цифрового контенту природничого змісту; створює таблиці «Об’єкт і предмет природничих наук»

§1

Завд. 3,4  

Ст.8

 

2

04.09

Як досягнути успіху

Природничі науки, STEM і професії майбутнього.

Розуміє внесок учених-природознавців і винахідників у створення нових технологій та вдосконалення техніки;

§2

Завд. 2,3  

Ст. 12

  •    

 

3

08.09

Як стати дослідником

Причинно-наслідкові зв’язки у природі. Праця науковців.

Ставить запитання про будову і властивості об’єктів природи, умови виникнення та перебігу природних явищ, їх ознаки;

§3

Завд. 2-4  

  •      Ст.18

 

 

 

РОЗДІЛ 2. Пізнаємо явища природи

Тема 1. Пізнаємо фізичні явища

4

11.09

Що таке рух і спокій

Механічний рух тіл. Відносність руху і спокою. Траєкторія. Шлях. Час. Відстань. Швидкість.

  •         відповідає самостійно на чітко сформульовані запитання за відомою / опрацьованою інформацією природничого змісту; пояснює призначення інструментів / створених моделей,

§4

Завд.  3,4 

  •         Ст.22

 

5

15.09

Як передається тепло

Теплопередача. Поняття про передачу тепла у твердих тілах, рідинах і газах. Пароутворення.

пояснює призначення інструментів / створених моделей, які використовувалися для досліджень і фіксування результатів;

§5

Завд.  3-5 

Ст.26

 

6

18.09

Що відбувається з тілами за нагрівання

Теплове розширення твердих тіл, рідин і газів. Негативні впливи теплового розширення.

ставить запитання про будову і властивості об’єктів природи, умови виникнення та перебігу природних явищ, їхні ознаки;

§6

Завд.  3 

Ст.30

 

7

22.09

Що таке електризація

Електричний заряд: позитивний та негативний. Електричний розряд. Провідники та ізолятори. Блискавка.

  •         складає план дослідження; виконує самостійно / в групі, спостереження та експерименти за складеним планом, використовуючи запропоновані інструменти / створені моделі;

§7

Завд.   2,3

  •         Ст.34

 

8

25.09

Як скласти електричне колоЕлектричне коло. Елементи електричних кіл.Пр.р№1.Складання найпростішого електричного кола.

  •         виконує спостереження та експерименти за складеним планом, використовуючи запропоновані інструменти / створені моделі; визначає і пояснює з допомогою вчителя чи інших осіб необхідні етапи дослідження;

§8

Завд.  3 

  •         Ст.37

 

9

29.09

Як ми використовуємо електричний струм

Електрична енергія у нашому домі. Транспорт майбутнього.

використовує наукові факти для формулювання власних суджень; пояснює прості причинно-наслідкові зв’язки в готовій моделі, використовуючи шаблон «якщо, то», «що треба зробити, щоб»

§9

Завд.  3,4 

  •         Ст.41

 

10

02.10

Світло й тінь

Джерела світла. Природні та штучні джерела світла. Світловий промінь. Утворення тіні.

  •         описує етапи дослідження; формулює з допомогою вчителя чи інших осіб очікувані результати дослідження; фіксує результати етапів дослідження у запропонований спосіб;

§10

Завд.   3

  •         Ст.45

 

11

06.10

Як ми використовуємо світлові явища.

Дзеркальне та дифузне відбиття.

  •         формулює очікувані результати дослідження; фіксує результати етапів дослідження у запропонований спосіб;

§11

Завд.2,3   

  •         Ст.49

 

12

09.10

Як діє оптична лінза.

Будова лупи. Утворення зображення у оці.

  •         досліджує об’єкти та явища, використовуючи відповідні моделі, зокрема цифрові;

§12

Завд.3   

  •         Ст.52

 

13

13.10

Що таке звук.

Джерела звуку. Гучність і висота звуку. Поширення звуку.

  •         зіставляє одержані результати дослідження з відомими (довідковими) даними; виявляє невідомі для себе знання;

§13

Завд. 1,3  

  •         Ст. 57

 

14

16.10

Урок узагальнення і контролю.

узагальнює опрацьовану інформацію природничого змісту-

  •         Повторити

 

Тема 2. Пізнаємо речовини та їхні зміни

15

20.10

Що таке чисті речовини та суміші

Однорідні та неоднорідні суміші. Способи розділення сумішей однорідних та неоднорідних сумішей.

  •         складає план дослідження; виконує самостійно / в групі, з допомогою вчителя чи інших осіб спостереження та експерименти за складеним планом, використовуючи запропоновані інструменти / створені моделі

§14

Завд.    3

  •         Ст.60

 

16

23.10

Практична робота №2 . «Приготування та розділення сумішей»

  •         представляє результати дослідження у запропонований спосіб, зокрема з використанням цифрових пристроїв;

§15

Завд. 3 

  •         Ст.65

 

17

27.10

Яких перетворень зазнають речовини.

Зворотні та незворотні зміни речовин.

  •         вибирає окремі об’єкти / явища, властивості, які можна дослідити; ставить запитання про будову і властивості об’єктів природи, умови виникнення та перебігу природних явищ,

§16

Завд. 3-5  

  •         Ст.69

 

Тема 3. Пізнаємо астрономічні явища.

18

06.11

Із чого складається Земля.

Геохімія як наука. Хімічний склад Землі

  •         пояснює значення інформації для розв’язання життєвої / використовуючи відповідну наукову термінологію- дослідницьке завдання «Як утворюються кратери?»;

§17

Завд.  3 -5

  •         Ст.79

 

19

10.11

Які явища пов’язані з рухами Землі та Місяця.Теорія гравітації Енштейна. Зміна дня і ночі. Зміна пір року. Сонячні та місячні затемнення.

  •         описує явища і процеси, використовуючи відповідну наукову термінологію; формулює самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб словесні описи об’єктів,

§17

Завд. 9  

  •         Ст.79

 

20

13.11

Припливи та відпливи.Вплив Місяця на гідросферу.

формулює словесні описи об’єктів, явищ і процесів на основі нетекстової інформації;

§17

Завд.  10 

  •         Ст.79

 

21

17.11

Урок узагальнення і контролю

узагальнює опрацьовану інформацію природничого змісту-

Повторити тему

 

Тема 4. Пізнаємо біологічні явища.

22

20.11

Чому і як живляться організми

Органічні та неорганічні речовини. Роль живлення для організмів. Живлення рослин. Фотосинтез.

  •         вибирає окремі об’єкти / явища, властивості об’єктів / явищ, які можна дослідити; ставить запитання про будову і властивості об’єктів природи, умови виникнення та перебігу природних явищ, їхні ознаки

 домашні тварини»;

§18

Завд.  1-5 

  •         Ст.84

 

23

24.11

Як живляться тварини.

Типи живлення тварин. Перетворення речовин в організмі людини.

обирає з допомогою вчителя чи інших осіб наукове пояснення явищ природи / фактів / даних; використовує правила, способи і відповідні засоби для розв’язання навчальної

§19

Завд.   3-6

  •         Ст.89

 

24

27.11

Що таке дихання організмів.

Дихання живих істот. Основні етапи дихання. Дихання рослин пов’язане з фотосинтезом.

  •         складає з допомогою вчителя чи інших осіб план власної діяльності для розв’язання навчальної / життєвої проблеми відповідно до своєї ролі в групі; відповідає самостійно на чітко сформульовані запитання за відомою / опрацьованою інформацією природничого змісту;

§20

Завд.  3 

  •         Ст.96

 

25

01.12

Як організми використовують інформацію з навколишнього середовища.Біологічне значення подразливості рослин тварин та людини.

  •         відповідає самостійно на чітко сформульовані запитання за відомою / опрацьованою інформацією природничого змісту; наводить з допомогою вчителя чи інших осіб міркування / докази, що підтверджують / спростовують досягнення мети дослідження;

§21

Завд. 4,5  

  •         Ст.102

 

26

04.12

Чи можливе життя без руху.Рухи рослин: ростові, тургорні рухи. Рухи тварин.

  •         представляє самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб текстову інформацію/ аудіоінформацію у формі графічної, табличної інформації або інфографіки. - дослідження за рухами рослин на підвіконні; - обговорення відео з прикладами рухів тварин;

§22

Завд.  3,5 

  •         Ст.106

 

27

08.12

Що таке розмноження організмів. 

Форми розмноження організмів. Особливості розмноження рослин.

Практична робота №3, «Розмноження рослин»

  •         визначає і пояснює з допомогою вчителя чи інших осіб необхідні етапи дослідження; передбачає з допомогою вчителя чи інших осіб результати кожного етапу дослідження;
  •          

§23

Завд. 3-5  

  •         Ст.112

 

28

11.12

Особливості розмноження тварин.

Статеве та нестатеве розмноження.

складає з допомогою вчителя чи інших осіб план власної діяльності для розв’язання навчальної / життєвої проблеми відповідно до своєї ролі в групі;

§24

Завд.   3,4

  •         Ст.113

 

29

15.12

Що таке ріст і розвиток.

Основні етапи індивідуального розвитку квіткової рослин та тварин.

  •         складає план власної діяльності для розв’язання навчальної / життєвої проблеми відповідно до своєї ролі в групі; - складання в парах схеми «Етапи розвитку рослин (на прикладі квіткових рослин)»;

§24

Завд.    5

  •         Ст.114

 

30

18.12

Життєві цикли організмів.

Тривалість життя організмів. Ріст рослин, тварин та людини

передбачає результати кожного етапу дослідження; - виконання проєкту на вибір учнів «Розвиток квіткової рослини (обраної учнями)», «Розвиток тварини (обраної учнями)», «Розвиток людини»

§24

Завд.    3

  •         Ст.115

 

31

22.12

Узагальнення і контроль знань до теми.

узагальнює опрацьовану інформацію обробка і систематизація інформації за двома і більше джерелами

Повор теми

 

32

25.12

Узагальнення і контроль знань до розділу 2. ПІЗНАЄМО ЯВИЩА ПРИРОДИ

узагальнює обробка і систематизація інформації за двома і більше джерелами

Повтор розділу

 

 

docx
Додано
3 серпня
Переглядів
149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку