6 клас Пізнаємо природу (70год./2 год. в тиждень)
І семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|||
|
Розділ 1. Пізнаємо світ науки (3 год) |
|
|
|||
1 |
Тема 1. Пеший крок у науку. Що вивчають природничі науки. Предмет і об'єкт природничих наук. Взаємозв'язок природничих наук. Причинно-наслідкові зв’язки у природі |
01.09 |
1 |
|||
2 |
Як досягти успіху. Природничі науки, STEM і професії майбутнього. |
06.09 |
2 |
|||
3 |
Як стати дослідником |
08.09 |
3 |
|||
|
Розділ 2. Пізнаємо явища природи (26 год) |
|
|
|||
4 |
Тема 1. Пізнаємо фізичні явища. Механічні явища. Що таке рух і спокій. Прямолінійний і криволінійних рух. Як визначити швидкість |
13.09 |
4 |
|||
5 |
Теплові явища. Як передається тепло. Що таке ізолятори та провідники тепла. Теплопередача. Як передають тепло тверді тіла, рідини й гази |
15.09 |
5 |
|||
6 |
Що відбувається з тілами за нагрівання. Теплове розширення. Пароутворення |
20.09 |
6 |
|||
7 |
Електричні явища. Що таке електризація, як взаємодіють заряджені тіла. Електричний заряд та розряд. Провідники та ізолятори |
22.09 |
7 |
|||
8 |
Як виникає блискавка. Правила безпечної поведінки під час грози |
27.09 |
7 |
|||
9 |
Як скласти електричне коло. Що таке електричний струм |
29.09 |
8 |
|||
10 |
Як ми використовуємо електричний струм, поняття про передачу та перетворення електроенергії. Електроприлади, правила безпечної поведінки з ними. Транспорт майбутнього |
04.10 |
9 |
|||
11 |
Світлові явища. Світло й тінь. Що таке природні й штучні джерела світла. Як утворюється тінь. |
06.10 |
10 |
|||
12 |
Як ми використовуємо світлові явища. Що таке дзеркальне відбиття |
11.10 |
11 |
|||
13 |
Як діє оптична лінза. Лупа. Як утворюється зображення в оці |
13.10 |
12 |
|||
14 |
Звукові явища. Що таке звук, що є джерелом звуку. Характеристики звуку |
18.10 |
13 |
|||
15 |
Як поширюється звук, як ми чуємо |
20.10 |
13 |
|||
16 |
Узагальнення вивченого. Т.о. |
25.10 |
|
|||
17 |
Тема 2. Пізнаємо речовини та їхні зміни. Із чого складається Земля. Який хімічний склад Землі |
27.10 |
14 |
|||
18 |
Що таке чисті речовини та суміші. Однорідні та неоднорідні суміші. Способи розділення сумішей. |
|
15 |
|||
19 |
Практична робота «Приготування та розділення сумішей» Виготовлення фільтра |
01.11 |
|
|||
20 |
Яких пертворень зазнають речовини. Зворотні та незворотні зміни |
03.11 |
16 |
|||
21 |
Тема 3. Пізнаємо астрономічні явища. Які явища пов*язані із рухами Землі та Місяця. Зміна дня і ночі, пір року. Сонячне та місячне затемнення. Припливи та відпливи |
10.11 |
17 |
|||
22 |
Тема 4. Пізнаємо біологічні явища. Живлення організмів. Що таке органічні і неорганічні речовини. Способи живлення рослин |
15.11 |
18 |
|||
23 |
Як живляться тварини |
17.11 |
19 |
|||
24 |
Дихання оранізмів. Що таке дихання організмів, як дихють рослини і тварин |
22.11 |
20 |
|||
25 |
Подразливість, рухи організмів. Як організми використовують інформацію з навколишнього середовища |
24.11 |
21 |
|||
26 |
Чи можливе життя без руху |
29.11 |
22 |
|||
27 |
Розмноження організмів. Що таке розмноження організмів. Які є форми розмноження |
01.12 |
23 |
|||
28 |
Ріст і розвиток організмів. Чому ростуть організми, етапи індивідуального розвитку, життєві цикли. |
06.12 |
|
|||
29 |
Практична робота «Розмноження рослин» |
08.12 |
24 |
|||
30 |
Контрольна робота |
13.12 |
|
|||
31 |
Узагальнення вивченого |
15.12 |
|
|||
32 |
Повторення та узагальнення вивченого.Т.О. |
22.12 |
|
|||
Перевірено «___» ____________ 2023 р. Заступник директора ___________
|
||||||
|
|
|||||
|
|
|||||
6 клас Пізнаємо природу, 2 семестр |
|
|||||
|
Розділ 3. Пізнаємо сонячну систему |
|
|
|||
33 |
Тема 1. Астрономічні інструменти та спостереження. Що вивчає астрономія, астрологічні прилади |
|
25 |
|||
34 |
Що ми бачимо на небі. Небесна сфера, сузір'я |
|
26 |
|||
35 |
Тема 2. Сонячна система Що кружляє навколо нас. Сонячна система |
|
27 |
|||
36 |
Які планети належать до Земної групи |
|
28 |
|||
37 |
Які планети називають Гігантами |
|
29 |
|||
38 |
Малеча сонячної системи |
|
30 |
|||
39 |
Як досліджують сонячну систему |
|
31 |
|||
40 |
Тема 3. Всесвіт Що таке зона життя |
|
32 |
|||
41 |
Як влаштований Всесвіт. Гео- та геліоцентрична система |
|
33 |
|||
42 |
Узагальнення вивченого. Т.О. |
|
|
|||
|
Розділ 4. Пізнаємо взаємозв'язки в природі |
|
|
|||
43 |
Тема 1. Взаємозв'язки організмів з неживою природою. Що таке середовище існування |
|
34 |
|||
44 |
Які умови існування у водному середовищі |
|
35 |
|||
45 |
Які умови наземно-повітряного середовища |
|
36 |
|||
46 |
Як тварини пристосовані до життя у грунті |
|
37 |
|||
47 |
Організм як середовище життя. Проєкти «Паразити домашніх тварин», «Як тварини впливають на родючість грунту»; |
|
38 |
|||
48 |
Тема 2. Взаємоз'язки між живими організмами. Паразити і хижаки |
|
39 |
|||
49 |
Нахлібники і квартиранти. Мутуалізм |
|
40 |
|||
50 |
Ланцюги живлення Практична робота «Складання ланцюгів живлення водойми, парку, лісу, поля, грядки (на вибір)»; |
|
41 |
|||
51 |
Що таке мистецтво виживання |
|
42 |
|||
52 |
Контрольна робота. Т.О. |
|
|
|||
53 |
Тема 3. Взаємозв'язки організмів між собою та неживою природою в різних угрупованнях. Що таке природні та штучні угруповання |
|
43 |
|||
54 |
Які взаємозв'язки організмів у прісній водоймі, морі чи океані |
|
44 |
|||
55 |
У чому відмінність лісу та парку |
|
45 |
|||
56 |
Які взаємини організмів між собою та неживою природою на луках і городах |
|
46 |
|||
57 |
Які взаємозв'язки організмів у грунті |
|
47 |
|||
58 |
Як організми виживають у пустелях |
|
48 |
|||
59 |
Вплив режиму дня, сну та емоцій на здоров’я людини |
|
63 |
|||
60 |
Як рослини і тварини живуть серед людей |
|
49 |
|||
61 |
Захист проєктів на вибір: «Організми та їхні зв’язки в нашому озері», «Організми та їхні зв’язки в нашому лісі»,«Організми та їхні зв’язки на городі»; «Життя рослин і тварин біля нас»; |
|
|
|||
62 |
Тема 4 . Біологічні ритми організмів. Як організми пристосовуються до періодичних змін середовища. Практична робота « Квітковий годинник на подвір'ї» |
|
50 |
|||
|
Розділ 5. Пізнаємо себе і світ |
|
|
|||
63 |
Тема 1. Пізнай свої здібності. Як пізнати свої здібності. Мозок – орган, який керує діяльністю організмі |
|
51 |
|||
63 |
Тема 2. Мистецтво виживання. Як підкорили царство холоду. Станції Вернадського |
|
52 |
|||
64 |
Як підкорили Земні оболонки |
|
53 |
|||
65 |
Що приховує Амазонія |
|
54 |
|||
66 |
Як змінити світ на краще |
|
55 |
|||
68 |
Узагальнююче повторення Контроль знань.Т.О. |
|
|
|||
69 |
Узагальнююче повторення. |
|
|
|||
70 |
Підсумковий урок. |
|
|
|||
Перевірено «___» ____________ 2024 р.
Заступник директора ___________