Календарне планування з предмету Інформатика 2-4 класи І семестр

Про матеріал
календарне планування для 2-4 класах з предмету інформатики перший семестр за підручником корнієнко до програми Савченко
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

Інформатика (у курсі “Я досліджую світ”)

для 2-А класу (І та ІІ підгрупа)

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Примітки

Очікуванні результати навчання здобувачів освіти

Змістова лінія «Інформація. Дії з інформацією»

1

 

Правила поведінки та безпеки

Підручник: с.4-5

Робочий зошит : с.3

 

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду

2

 

Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації

Підручник: с.6-7

Робочий зошит : с.4-5

 

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду

3

 

Об’єкти навколишнього світу і їх властивості.

Підручник: с.9-10

Робочий зошит : с.6

 

називає органи чуття, якими людина отримує інформацію із навколишнього середовища

4

 

Види інформації за способом подання: текстова, графічна, звукова.

Підручник: с.12-13

Робочий зошит : с.7-8

Самостійна робота №1

 

наводить приклади інформації у різних видах: текстовій, графічні, звуковій

5

 

Дії з інформацією. Правдива і неправдива інформація.

Підручник: с.16-17

Робочий зошит : с.10

 

розрізняє правдиву і неправдиву інформацію, припущення і фантазію

 

 

Контрольна робота № 1. «Інформація.Дії з інформацією»

 

оцінює результати своїх навчальних досягнень

Змістова лінія «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією»

6

 

Пристрої для роботи з інформацією.

Підручник: с.18-19

Робочий зошит : с.11

 

розуміє, що комп’ютер та інші комп’ютерні пристрої це інструменти для виконання дій з інформацією;

7

 

Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією.

Підручник: с.

Робочий зошит : с

 

наводить приклади технічних засобів, що допомагають передавати інформацію, поширювати інформацію;

8

 

Світ сучасних професій.

Підручник: с.21-23

Робочий зошит : с.12

 

наводить приклади технічних засобів, що допомагають передавати інформацію, поширювати інформацію;

9

 

Комп’ютер та його складові.

Підручник : с.24-25

Робочий зошит : с.13

Самостійна робота №2

 

розуміє, що комп’ютер та інші комп’ютерні пристрої це

інструменти для виконання дій з інформацією;

10

 

Увімкнення та вимкнення комп’ютера та інших пристроїв.

Підручник: с.26-27

Робочий зошит : с.14

 

використовує цифрові пристрої у близькому для себе

середовищі;

11

 

Робочий стіл комп’ютера.

Підручник: с.29-30

Робочий зошит : с.15

 

звертається за допомогою у випадку наявності проблем

та збоїв у роботі комп’ютера;

12

 

Об’єкти робочого стола комп’ютера.

Підручник: с.32-33

Робочий зошит : с.16

 

запускає знайомі програми; завершує роботу з програмою;

13

 

Комп’ютерна програма. Меню комп’ютерної програми.

Підручник: с.34-35

Робочий зошит : с.17

 

запускає знайомі програми; завершує роботу з програмою;

 

 

Контрольна робота №2  «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій з інформацією»

 

оцінює результати своїх навчальних досягнень

Змістова лінія «Малюнки й моделі»

14

 

Комп’ютерна графіка.

Підручник: с.36-37

Робочий зошит : с.18

 

називає інструменти малювання у графічному редактор

15

 

Графічні зображення

Підручник: с.38-39

Робочий зошит : с.19

 

називає інструменти малювання у графічному редактор

16

 

Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування.

Підручник: с.40-41

Робочий зошит : с.20

 

обирає інструмент малювання для досягнення конкретного результату

 

 

Самостійна робота  №3

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків

Інформатика (у курсі “Я досліджую світ”)

для 2-Б класу (І та ІІ підгрупа)

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Примітки

Оцікуванні результати навчання здобувачів освіти

Змістова лінія «Інформація. Дії з інформацією»

1

 

Правила поведінки та безпеки

Підручник: с.4-5

Робочий зошит : с.3

 

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду

2

 

Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації

Підручник: с.6-7

Робочий зошит : с.4-5

 

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду

3

 

Об’єкти навколишнього світу і їх властивості.

Підручник: с.9-10

Робочий зошит : с.6

 

називає органи чуття, якими людина отримує інформацію із навколишнього середовища

4

 

Види інформації за способом подання: текстова, графічна, звукова.

Підручник: с.12-13

Робочий зошит : с.7-8

Самостійна робота №1

 

наводить приклади інформації у різних видах: текстовій, графічні, звуковій

5

 

Дії з інформацією. Правдива і неправдива інформація.

Підручник: с.16-17

Робочий зошит : с.10

 

розрізняє правдиву і неправдиву інформацію, припущення і фантазію

 

 

Контрольна робота № 1. «Інформація.Дії з інформацією»

 

оцінює результати своїх навчальних досягнень

Змістова лінія «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією»

6

 

Пристрої для роботи з інформацією.

Підручник: с.18-19

Робочий зошит : с.11

 

розуміє, що комп’ютер та інші комп’ютерні пристрої це інструменти для виконання дій з інформацією;

7

 

Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією.

Підручник

Робочий зошит : с.

 

наводить приклади технічних засобів, що допомагають передавати інформацію, поширювати інформацію;

8

 

Світ сучасних професій.

Підручник: с.21-23

Робочий зошит : с.12

 

наводить приклади технічних засобів, що допомагають передавати інформацію, поширювати інформацію;

9

 

Комп’ютер та його складові.

Підручник: с.24-25

Робочий зошит : с.13

Самостійна робота №2

 

розуміє, що комп’ютер та інші комп’ютерні пристрої це

інструменти для виконання дій з інформацією;

10

 

Увімкнення та вимкнення комп’ютера та інших пристроїв.

Підручник: с.26-27

Робочий зошит : с.14

 

використовує цифрові пристрої у близькому для себе

середовищі;

11

 

Робочий стіл комп’ютера.

Підручник: с.29-30

Робочий зошит : с.15

 

допомогою у випадку наявності проблем

та збоїв у роботі комп’ютера;

12

 

Об’єкти робочого стола комп’ютера.

Підручник: с. 32-33

Робочий зошит : с.16

 

запускає знайомі програми; завершує роботу з програмою;

13

 

Комп’ютерна програма. Меню комп’ютерної програми.

Підручник: с.34-35

Робочий зошит : с.17

 

запускає знайомі програми; завершує роботу з програмою;

 

 

Контрольна робота №2  «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій з інформацією»

 

оцінює результати своїх навчальних досягнень

Змістова лінія «Малюнки й моделі»

14

 

Комп’ютерна графіка.

Підручник: с.36-37

Робочий зошит : с.18

 

називає інструменти малювання у графічному редактор

15

 

Графічні зображення

Підручник: с.38-39

Робочий зошит : с.19

 

називає інструменти малювання у графічному редактор

16

 

Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування.

Підручник: с.40-41

Робочий зошит : с.20

 

обирає інструмент малювання для досягнення конкретного результату

 

 

Самостійна робота  №3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

Інформатика (у курсі “Я досліджую світ”)

для 3-А класу (І та ІІ підгрупа)

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Примітки

 

Змістова лінія «Інформація. Дії з інформацією.

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією»

1

 

Правила безпечної роботи з комп’ютерними пристроям

Підручник: с.4-5

Робочий зошит : с.3

 

пояснює значення інформації для життя людини, наводить

приклади із власного досвіду;

2

 

Способи подання повідомлень, носії повідомлень

 

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду;

3

 

Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією

Підручник: с.8-9

Робочий зошит : с.4-5

 

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду;

4

 

Поняття символу. Кодування і декодування текстових повідомлень

Підручник: с.16-17

Робочий зошит : с.7-8

 

уміє перетворювати одну форму подання інформації в іншу: (текстове – в графічне, числове – в текстове тощо);

5

 

Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією

Підручник: с.21-23

Робочий зошит : с.9

Самостійна робота № 1

 

розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією;

6

 

Пристрої введення та виведення інформації

Підручник: с.24-25

Робочий зошит : с.10

 

називає носії інформації; розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації;

7

 

Введення текстових даних

Підручник: с.27-28

Робочий зошит : с.11

 

 

наводить приклади пристроїв для введення та виведення інформації;

8

 

Робочий стіл комп’ютера

Підручник: с.30-31

Робочий зошит : с.12

 

 

використовує необхідні значки на Робочому столі для

запуску і роботи в програмах

9

 

Структурування інформації. Поняття файлу і папки

Підручник: с.32-33

Робочий зошит : с.13-15

Самостійна робота №2

 

створює папку та документи в ній

10

 

Поняття про мережу Інтернет, програма-браузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання

Підручник: с.36-38

Робочий зошит : с.16

 

розуміє призначення програми-браузера;

11

 

Безпечна робота в Інтернеті

Підручник: с.40-41

Робочий зошит : с.17

 

використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування; висловлює припущення про достовірність інформації

12

 

Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. Авторське право

Підручник: с.44-46

Робочий зошит : с.18-19

 

дотримується правил використання власних і чужих творів; виявляє повагу до авторства інших осіб

 

 

Контрольна робота №1«Інформація. Дії з інформацією.Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією»

 

оцінює результати своїх навчальних досягнень

Змістова лінія « Комп’ютерні програми. Меню та інструменти.

Об’єкт. Властивості об’єкта»

13

 

Текстові редактори. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати

Підручник: с.48-49

Робочий зошит : с.20-21

 

розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією

14

 

Види об'єктів: текстові, графічні. Уведення символів за допомогою клавіатури.

Підручник: с.52-53

Робочий зошит : с.22

 

вміє змінювати значення властивостей текстових та

графічних об’єктів;

15

 

Редагування тексту

Підручник: с.56-57

Робочий зошит : с.23

 

визначає об’єкти, які відповідають заданим

властивостям

16

 

Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити

Підручник: с.59-60

Робочий зошит : с.24-25

 

Розрізняє команди редагування, вирізання та копіювання.

 

 

Самостійна робота № 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

Інформатика (у курсі “Я досліджую світ”)

для 3-Б класу (І та ІІ підгрупа)

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Примітки

 

Змістова лінія «Інформація. Дії з інформацією.

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією»

1

 

Правила безпечної роботи з комп’ютерними пристроям

Підручник: с.4-5

Робочий зошит : с.3

 

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду

2

 

Способи подання повідомлень, носії повідомлень

Підручник: с.8-9

Робочий зошит : с.4-5

 

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду;

3

 

Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією

Підручник: с.12-13

Робочий зошит : с.6

 

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду;

4

 

Поняття символу. Кодування і декодування текстових повідомлень

Підручник: с.16-17

Робочий зошит : с.7-8

 

уміє перетворювати одну форму подання інформації в іншу: (текстове – в графічне, числове – в текстове тощо);

5

 

Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією

Підручник: с.21-22

Робочий зошит : с.9

Самостійна робота № 1

 

розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією;

6

 

Пристрої введення та виведення інформації

Підручник: с.24-25

Робочий зошит : с.10

 

називає носії інформації; розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації;

7

 

Введення текстових даних

Підручник: с. 27-28

Робочий зошит : с.11

 

 

наводить приклади пристроїв для введення та виведення інформації;

8

 

Робочий стіл комп’ютера

Підручник: с.30-31

Робочий зошит : с.12

 

використовує необхідні значки на Робочому столі для

запуску і роботи в програмах

9

 

Структурування інформації. Поняття файлу і папки

Підручник: с.32-33

Робочий зошит : с.13-15

 

Самостійна робота №2

 

створює папку та документи в ній

10

 

Поняття про мережу Інтернет, програма-браузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання

Підручник: с.36-38

Робочий зошит : с.16

 

розуміє призначення програми-браузера;

11

 

Безпечна робота в Інтернеті

Підручник: с.40-41

Робочий зошит : с.17

 

використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування; висловлює припущення про достовірність інформації

12

 

Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. Авторське право

Підручник: с.44-46

Робочий зошит : с.18-19

 

дотримується правил використання власних і чужих творів; виявляє повагу до авторства інших осіб

 

 

Контрольна робота №1«Інформація. Дії з інформацією.Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією»

 

оцінює результати своїх навчальних досягнень

Змістова лінія « Комп’ютерні програми. Меню та інструменти.

Об’єкт. Властивості об’єкта»

13

 

Текстові редактори. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати

Підручник: с.48-49

Робочий зошит : с.20-21

 

Об’єкт. Властивості об’єкта

14

 

Види об'єктів: текстові, графічні. Уведення символів за допомогою клавіатури.

Підручник: с.52-53

Робочий зошит : с.22

 

розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією

15

 

Редагування тексту

Підручник: с.56-57

Робочий зошит : с.23

 

п

16

 

Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити

Підручник:с. 59-60

Робочий зошит : с.23-25

 

Розрізняє команди редагування, вирізання та копіювання.

 

 

Самостійна робота № 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

Інформатика

для 4-А класу (І підгрупа )

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Примітка

 

Змістова лінія « Інформація. Дії з інформацією»

1

 

Правила поведінки та безпеки під час роботи з комп’ютерними пристроями

Підручник: с.4-5

Робочий зошит : с.

 

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду

2

 

Інформація навколо нас. Дії з інформацією

Підручник: с.8-10

Робочий зошит : с.2-3

 

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду

3

 

Мережа інтернет

Підручник: с.13-15

Робочий зошит : с.4-5

 

 

знає адреси деяких сайтів, зокрема електронних бібліотек, сайтів з навчальним контентом;

4

 

Пошук інформації у мережі Інтернет

Підручник: с.18-19

Робочий зошит : с.6-7

 

Самостійна робота №1

 

вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет;

5

 

Інформаційна взаємодія

Підручник: с.22-24

Робочий зошит : с.8-9

 

 

пояснює наслідки використання інформаційних технологій, відповідальність за свою діяльність в Інтернеті;

6

 

Критичне оцінювання інформації

Підручник: с.26-28

Робочий зошит : с.10-11

 

 

добирає належні засоби для спілкування з іншими особами, зокрема з людьми з особливими потребами безпосередньо та через Інтернет

7

 

Навчання в інтернеті

Підручник: с.31-33

Робочий зошит : с.12

 

 

висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел; [4 ІФО 1.4] розрізняє факти і судження

 

 

Контрольна робота №1 «Інформація. Дії з інформацією»

 

оцінює результати своїх навчальних досягнень

Змістова лінія « Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією»

8

 

Цифрові пристрої, їх призначення і взаємодія

Підручник: с.34-36

Робочий зошит : с.13-15

 

 

пояснює, як організована робота з даними у будь-якому цифровому пристрої;

9

 

Сучасні носії інформації. Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня)

Підручник: с.38-40

Робочий зошит : с.16-17

 

 

наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв

10

 

Файли і папки

Підручник: с.43-44

Робочий зошит : с.18-19

 

Самостійна робота №2

 

створює папку та документи в ній

11

 

Операції з файлами та папками

Підручник: с.47-49

Робочий зошит : с.20-21

 

 

створює папку та документи в ній

12

 

Програмне забезпечення комп’ютера

Підручник: с.52-54

Робочий зошит : с.22-23

 

 

вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах для програмування (офлайн та онлайн);

 

 

Контрольна робота №2 «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією»

 

оцінює результати своїх навчальних досягнень

Змістова лінія «Створення інформаційних моделей. Змінення готових.

Використання. Лінійні алгоритми»

13

 

Поняття моделі та моделювання

Підручник: с.56-57

Робочий зошит : с.24-25

 

 

наводить приклади необхідності моделювання для розв’язування конкретних задач

14

 

Алгоритми та способи їх подання. Розв’язування задач з використанням лінійних алгоритмів у середовищі Скретч

Підручник: с.60-62

Робочий зошит : с.26-27

 

 

називає етапи створення інформаційної моделі; створює математичні моделі;

15

 

Логічні висловлювання.

Підручник: с.64-65

Робочий зошит : с.28-29

 

 

визначає алгоритмічні структури

16

 

Поняття розгалуження.

Підручник: с.68-69

Робочий зошит : с.30

 

 

створює алгоритми з розгалуженням у середовищі програмування

 

 

Самостійна робота №3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

Інформатика

для 4-А класу (ІІ підгрупа )

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Примітка

 

Змістова лінія « Інформація. Дії з інформацією»

1

 

Правила поведінки та безпеки під час роботи з комп’ютерними пристроями

Підручник: с.4-5

Робочий зошит : с.

 

 

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду

2

 

Інформація навколо нас. Дії з інформацією

Підручник: с.8-10

Робочий зошит : с.2-3

 

 

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного

3

 

Мережа інтернет

Підручник: с.13-15

Робочий зошит : с.4-5

 

знає адреси деяких сайтів, зокрема електронних бібліотек, сайтів з навчальним контентом;

4

 

Пошук інформації у мережі Інтернет

Підручник: с.18-19

Робочий зошит : с.6-7

Самостійна робота №1

 

вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет;

5

 

Інформаційна взаємодія

Підручник: с.22-24

Робочий зошит : с.8-9

 

пояснює наслідки використання інформаційних технологій, відповідальність за свою діяльність в Інтернеті;

6

 

Критичне оцінювання інформації

Підручник: с.26-28

Робочий зошит : с.10-11

 

добирає належні засоби для спілкування з іншими особами, зокрема з людьми з особливими потребами безпосередньо та через Інтернет

7

 

Навчання в інтернеті

Підручник: с.31-33

Робочий зошит : с.12

 

висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел;

 

 

Контрольна робота №1 «Інформація. Дії з інформацією»

 

оцінює результати своїх навчальних досягнень

Змістова лінія « Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією»

8

 

Цифрові пристрої, їх призначення і взаємодія

Підручник: с.34-36

Робочий зошит : с.13-15

 

пояснює, як організована робота з даними у будь-якому цифровому пристрої;

9

 

Сучасні носії інформації. Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня)

Підручник: с.38-40

Робочий зошит : с.16-17

 

наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв

10

 

Файли і папки

Підручник: с.43-44

Робочий зошит : с.18-19

Самостійна робота №2

 

створює папку та документи в ній

11

 

Операції з файлами та папками

Підручник: с.47-49

Робочий зошит : с.20-21

 

створює папку та документи в ній

12

 

Програмне забезпечення комп’ютера

Підручник: с.52-54

Робочий зошит : с.22-23

 

вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах для програмування (офлайн та онлайн);

 

 

Контрольна робота №2 «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією»

 

оцінює результати своїх навчальних досягнень

Змістова лінія «Створення інформаційних моделей. Змінення готових.

Використання. Лінійні алгоритми»

13

 

Поняття моделі та моделювання

Підручник: с.56-57

Робочий зошит : с.24-25

 

наводить приклади необхідності моделювання для розв’язування конкретних задач

14

 

Алгоритми та способи їх подання. Розв’язування задач з використанням лінійних алгоритмів у середовищі Скретч

Підручник: с.60-62

Робочий зошит : с.26-27

 

називає етапи створення інформаційної моделі; створює математичні моделі;

15

 

Логічні висловлювання.

Підручник: с.64-65

Робочий зошит : с.28-29

 

визначає алгоритмічні структури

16

 

Поняття розгалуження.

Підручник: с.68-69

Робочий зошит : с.30

 

створює алгоритми з розгалуженням у середовищі програмування

 

 

Самостійна робота №3

 

 

 

Календарно-тематичне планування

Інформатика

для 4-Б класу (І та ІІ  підгрупа )

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Примітка

 

Змістова лінія « Інформація. Дії з інформацією»

1

 

Правила поведінки та безпеки під час роботи з комп’ютерними пристроями

Підручник: с.4-5

Робочий зошит : с.

 

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду

2

 

Інформація навколо нас. Дії з інформацією

Підручник: с.8-10

Робочий зошит : с.2-3

 

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного

3

 

Мережа інтернет

Підручник: с.13-15

Робочий зошит : с.4-5

 

знає адреси деяких сайтів, зокрема електронних бібліотек, сайтів з навчальним контентом;

4

 

Пошук інформації у мережі Інтернет

Підручник: с.18-19

Робочий зошит : с.6-7

Самостійна робота №1

 

вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет;

5

 

Інформаційна взаємодія

Підручник: с.22-24

Робочий зошит : с.8-9

 

пояснює наслідки використання інформаційних технологій, відповідальність за свою діяльність в Інтернеті;

6

 

Критичне оцінювання інформації

Підручник: с.26-28

Робочий зошит : с.10-11

 

добирає належні засоби для спілкування з іншими особами, зокрема з людьми з особливими потребами безпосередньо та через Інтернет

7

 

Навчання в інтернеті

Підручник: с.31-33

Робочий зошит : с.12

 

висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел; [4 ІФО 1.4] розрізняє факти і судження

 

 

Контрольна робота №1 «Інформація. Дії з інформацією»

 

оцінює результати своїх навчальних досягнень

Змістова лінія « Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією»

8

 

Цифрові пристрої, їх призначення і взаємодія

Підручник: с.34-36

Робочий зошит : с.13-15

 

пояснює, як організована робота з даними у будь-якому цифровому пристрої;

9

 

Сучасні носії інформації. Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня)

Підручник: с.38-40

Робочий зошит : с.16-17

 

наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв

10

 

Файли і папки

Підручник: с.43-44

Робочий зошит : с.18-19

Самостійна робота №2

 

створює папку та документи в ній

11

 

Операції з файлами та папками

Підручник: с.47-49

Робочий зошит : с.20-21

 

створює папку та документи в ній

12

 

Програмне забезпечення комп’ютера

Підручник: с.52-54

Робочий зошит : с.22-23

 

вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах для програмування (офлайн та онлайн);

 

 

Контрольна робота №2 «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією»

 

оцінює результати своїх навчальних досягнень

Змістова лінія «Створення інформаційних моделей. Змінення готових.

Використання. Лінійні алгоритми»

13

 

Поняття моделі та моделювання

Підручник: с.56-57

Робочий зошит : с.24-25

 

наводить приклади необхідності моделювання для розв’язування конкретних задач

14

 

Алгоритми та способи їх подання. Розв’язування задач з використанням лінійних алгоритмів у середовищі Скретч

Підручник: с.60-62

Робочий зошит : с.26-27

 

називає етапи створення інформаційної моделі; створює математичні моделі;

15

 

Логічні висловлювання.

Підручник: с.64-65

Робочий зошит : с.28-29

 

 

визначає алгоритмічні структури

16

 

Поняття розгалуження.

Підручник: с.68-69

Робочий зошит : с.30

 

створює алгоритми з розгалуженням у середовищі програмування

 

 

Самостійна робота №3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

Інформатика

для 4-В класу (І та ІІ підгрупа )

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Примітка

 

Змістова лінія « Інформація. Дії з інформацією»

1

 

Правила поведінки та безпеки під час роботи з комп’ютерними пристроями

Підручник: с.4-5

Робочий зошит : с.

 

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду

2

 

Інформація навколо нас. Дії з інформацією

Підручник: с.8-10

Робочий зошит : с.2-3

 

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного

3

 

Мережа інтернет

Підручник: с.13-15

Робочий зошит : с.4-5

 

знає адреси деяких сайтів, зокрема електронних бібліотек, сайтів з навчальним контентом;

4

 

Пошук інформації у мережі Інтернет

Підручник: с.18-19

Робочий зошит : с.6-7

Самостійна робота №1

 

вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет;

5

 

Інформаційна взаємодія

Підручник: с.22-24

Робочий зошит : с.8-9

 

пояснює наслідки використання інформаційних технологій, відповідальність за свою діяльність в Інтернеті;

6

 

Критичне оцінювання інформації

Підручник: с.26-28

Робочий зошит : с.10-11

 

добирає належні засоби для спілкування з іншими особами, зокрема з людьми з особливими потребами безпосередньо та через Інтернет

7

 

Навчання в інтернеті

Підручник: с.31-33

Робочий зошит : с.12

 

висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел; [

 

 

Контрольна робота №1 «Інформація. Дії з інформацією»

 

оцінює результати своїх навчальних досягнень

Змістова лінія « Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією»

8

 

Цифрові пристрої, їх призначення і взаємодія

Підручник: с.34-36

Робочий зошит : с.13-15

 

пояснює, як організована робота з даними у будь-якому цифровому пристрої;

9

 

Сучасні носії інформації. Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня)

Підручник: с.38-40

Робочий зошит : с.16-17

 

наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв

10

 

Файли і папки

Підручник: с.43-44

Робочий зошит : с.18-19

Самостійна робота №2

 

створює папку та документи в ній

11

 

Операції з файлами та папками

Підручник: с.47-49

Робочий зошит : с.20-21

 

створює папку та документи в ній

12

 

Програмне забезпечення комп’ютера

Підручник: с.52-54

Робочий зошит : с.22-23

 

вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах для програмування (офлайн та онлайн);

 

 

Контрольна робота №2 «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією»

 

оцінює результати своїх навчальних досягнень

Змістова лінія «Створення інформаційних моделей. Змінення готових.

Використання. Лінійні алгоритми»

13

 

Поняття моделі та моделювання

Підручник: с.56-57

Робочий зошит : с.24-25

 

наводить приклади необхідності моделювання для розв’язування конкретних задач

14

 

Алгоритми та способи їх подання. Розв’язування задач з використанням лінійних алгоритмів у середовищі Скретч

Підручник: с.60-62

Робочий зошит : с.26-27

 

називає етапи створення інформаційної моделі; створює математичні моделі;

15

 

Логічні висловлювання.

Підручник: с.64-65

Робочий зошит : с.28-29

 

визначає алгоритмічні структури

16

 

Поняття розгалуження.

Підручник: с.68-69

Робочий зошит : с.30

 

створює алгоритми з розгалуженням у середовищі програмування

 

 

Самостійна робота №3

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Додано
2 листопада 2021
Переглядів
586
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку