Календарно-тематичне планування уроків
Інформатика (у курсі “Я досліджую світ”)
для 2-А класу (І та ІІ підгрупа)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Очікуванні результати навчання здобувачів освіти |
Змістова лінія «Інформація. Дії з інформацією» |
||||
1 |
|
Правила поведінки та безпеки Підручник: с.4-5 Робочий зошит : с.3 |
|
пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду |
2 |
|
Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації Підручник: с.6-7 Робочий зошит : с.4-5 |
|
пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду |
3 |
|
Об’єкти навколишнього світу і їх властивості. Підручник: с.9-10 Робочий зошит : с.6 |
|
називає органи чуття, якими людина отримує інформацію із навколишнього середовища |
4 |
|
Види інформації за способом подання: текстова, графічна, звукова. Підручник: с.12-13 Робочий зошит : с.7-8 Самостійна робота №1 |
|
наводить приклади інформації у різних видах: текстовій, графічні, звуковій |
5 |
|
Дії з інформацією. Правдива і неправдива інформація. Підручник: с.16-17 Робочий зошит : с.10 |
|
розрізняє правдиву і неправдиву інформацію, припущення і фантазію |
|
|
Контрольна робота № 1. «Інформація.Дії з інформацією» |
|
оцінює результати своїх навчальних досягнень |
Змістова лінія «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією» |
||||
6 |
|
Пристрої для роботи з інформацією. Підручник: с.18-19 Робочий зошит : с.11 |
|
розуміє, що комп’ютер та інші комп’ютерні пристрої це інструменти для виконання дій з інформацією; |
7 |
|
Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією. Підручник: с. Робочий зошит : с |
|
наводить приклади технічних засобів, що допомагають передавати інформацію, поширювати інформацію; |
8 |
|
Світ сучасних професій. Підручник: с.21-23 Робочий зошит : с.12 |
|
наводить приклади технічних засобів, що допомагають передавати інформацію, поширювати інформацію; |
9 |
|
Комп’ютер та його складові. Підручник : с.24-25 Робочий зошит : с.13 Самостійна робота №2 |
|
розуміє, що комп’ютер та інші комп’ютерні пристрої це інструменти для виконання дій з інформацією; |
10 |
|
Увімкнення та вимкнення комп’ютера та інших пристроїв. Підручник: с.26-27 Робочий зошит : с.14 |
|
використовує цифрові пристрої у близькому для себе середовищі; |
11 |
|
Робочий стіл комп’ютера. Підручник: с.29-30 Робочий зошит : с.15 |
|
звертається за допомогою у випадку наявності проблем та збоїв у роботі комп’ютера; |
12 |
|
Об’єкти робочого стола комп’ютера. Підручник: с.32-33 Робочий зошит : с.16 |
|
запускає знайомі програми; завершує роботу з програмою; |
13 |
|
Комп’ютерна програма. Меню комп’ютерної програми. Підручник: с.34-35 Робочий зошит : с.17 |
|
запускає знайомі програми; завершує роботу з програмою; |
|
|
Контрольна робота №2 «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій з інформацією» |
|
оцінює результати своїх навчальних досягнень |
Змістова лінія «Малюнки й моделі» |
||||
14 |
|
Комп’ютерна графіка. Підручник: с.36-37 Робочий зошит : с.18 |
|
називає інструменти малювання у графічному редактор |
15 |
|
Графічні зображення Підручник: с.38-39 Робочий зошит : с.19 |
|
називає інструменти малювання у графічному редактор |
16 |
|
Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування. Підручник: с.40-41 Робочий зошит : с.20 |
|
обирає інструмент малювання для досягнення конкретного результату |
|
|
Самостійна робота №3 |
|
|
Календарно-тематичне планування уроків
Інформатика (у курсі “Я досліджую світ”)
для 2-Б класу (І та ІІ підгрупа)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Оцікуванні результати навчання здобувачів освіти |
Змістова лінія «Інформація. Дії з інформацією» |
||||
1 |
|
Правила поведінки та безпеки Підручник: с.4-5 Робочий зошит : с.3 |
|
пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду |
2 |
|
Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації Підручник: с.6-7 Робочий зошит : с.4-5 |
|
пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду |
3 |
|
Об’єкти навколишнього світу і їх властивості. Підручник: с.9-10 Робочий зошит : с.6 |
|
називає органи чуття, якими людина отримує інформацію із навколишнього середовища |
4 |
|
Види інформації за способом подання: текстова, графічна, звукова. Підручник: с.12-13 Робочий зошит : с.7-8 Самостійна робота №1 |
|
наводить приклади інформації у різних видах: текстовій, графічні, звуковій |
5 |
|
Дії з інформацією. Правдива і неправдива інформація. Підручник: с.16-17 Робочий зошит : с.10 |
|
розрізняє правдиву і неправдиву інформацію, припущення і фантазію |
|
|
Контрольна робота № 1. «Інформація.Дії з інформацією» |
|
оцінює результати своїх навчальних досягнень |
Змістова лінія «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією» |
||||
6 |
|
Пристрої для роботи з інформацією. Підручник: с.18-19 Робочий зошит : с.11 |
|
розуміє, що комп’ютер та інші комп’ютерні пристрої це інструменти для виконання дій з інформацією; |
7 |
|
Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією. Підручник Робочий зошит : с. |
|
наводить приклади технічних засобів, що допомагають передавати інформацію, поширювати інформацію; |
8 |
|
Світ сучасних професій. Підручник: с.21-23 Робочий зошит : с.12 |
|
наводить приклади технічних засобів, що допомагають передавати інформацію, поширювати інформацію; |
9 |
|
Комп’ютер та його складові. Підручник: с.24-25 Робочий зошит : с.13 Самостійна робота №2 |
|
розуміє, що комп’ютер та інші комп’ютерні пристрої це інструменти для виконання дій з інформацією; |
10 |
|
Увімкнення та вимкнення комп’ютера та інших пристроїв. Підручник: с.26-27 Робочий зошит : с.14 |
|
використовує цифрові пристрої у близькому для себе середовищі; |
11 |
|
Робочий стіл комп’ютера. Підручник: с.29-30 Робочий зошит : с.15 |
|
допомогою у випадку наявності проблем та збоїв у роботі комп’ютера; |
12 |
|
Об’єкти робочого стола комп’ютера. Підручник: с. 32-33 Робочий зошит : с.16 |
|
запускає знайомі програми; завершує роботу з програмою; |
13 |
|
Комп’ютерна програма. Меню комп’ютерної програми. Підручник: с.34-35 Робочий зошит : с.17 |
|
запускає знайомі програми; завершує роботу з програмою; |
|
|
Контрольна робота №2 «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій з інформацією» |
|
оцінює результати своїх навчальних досягнень |
Змістова лінія «Малюнки й моделі» |
||||
14 |
|
Комп’ютерна графіка. Підручник: с.36-37 Робочий зошит : с.18 |
|
називає інструменти малювання у графічному редактор |
15 |
|
Графічні зображення Підручник: с.38-39 Робочий зошит : с.19 |
|
називає інструменти малювання у графічному редактор |
16 |
|
Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування. Підручник: с.40-41 Робочий зошит : с.20 |
|
обирає інструмент малювання для досягнення конкретного результату |
|
|
Самостійна робота №3 |
|
|
Календарно-тематичне планування
Інформатика (у курсі “Я досліджую світ”)
для 3-А класу (І та ІІ підгрупа)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|
Змістова лінія «Інформація. Дії з інформацією. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією» |
||||
1 |
|
Правила безпечної роботи з комп’ютерними пристроям Підручник: с.4-5 Робочий зошит : с.3 |
|
пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду; |
2 |
|
Способи подання повідомлень, носії повідомлень |
|
пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду; |
3 |
|
Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією Підручник: с.8-9 Робочий зошит : с.4-5 |
|
пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду; |
4 |
|
Поняття символу. Кодування і декодування текстових повідомлень Підручник: с.16-17 Робочий зошит : с.7-8 |
|
уміє перетворювати одну форму подання інформації в іншу: (текстове – в графічне, числове – в текстове тощо); |
5 |
|
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією Підручник: с.21-23 Робочий зошит : с.9 Самостійна робота № 1 |
|
розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією; |
6 |
|
Пристрої введення та виведення інформації Підручник: с.24-25 Робочий зошит : с.10 |
|
називає носії інформації; розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації; |
7 |
|
Введення текстових даних Підручник: с.27-28 Робочий зошит : с.11 |
|
наводить приклади пристроїв для введення та виведення інформації; |
8 |
|
Робочий стіл комп’ютера Підручник: с.30-31 Робочий зошит : с.12 |
|
використовує необхідні значки на Робочому столі для запуску і роботи в програмах |
9 |
|
Структурування інформації. Поняття файлу і папки Підручник: с.32-33 Робочий зошит : с.13-15 Самостійна робота №2 |
|
створює папку та документи в ній |
10 |
|
Поняття про мережу Інтернет, програма-браузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання Підручник: с.36-38 Робочий зошит : с.16 |
|
розуміє призначення програми-браузера; |
11 |
|
Безпечна робота в Інтернеті Підручник: с.40-41 Робочий зошит : с.17 |
|
використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування; висловлює припущення про достовірність інформації |
12 |
|
Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. Авторське право Підручник: с.44-46 Робочий зошит : с.18-19 |
|
дотримується правил використання власних і чужих творів; виявляє повагу до авторства інших осіб |
|
|
Контрольна робота №1«Інформація. Дії з інформацією.Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією» |
|
оцінює результати своїх навчальних досягнень |
Змістова лінія « Комп’ютерні програми. Меню та інструменти. Об’єкт. Властивості об’єкта» |
||||
13 |
|
Текстові редактори. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати Підручник: с.48-49 Робочий зошит : с.20-21 |
|
розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією |
14 |
|
Види об'єктів: текстові, графічні. Уведення символів за допомогою клавіатури. Підручник: с.52-53 Робочий зошит : с.22 |
|
вміє змінювати значення властивостей текстових та графічних об’єктів; |
15 |
|
Редагування тексту Підручник: с.56-57 Робочий зошит : с.23 |
|
визначає об’єкти, які відповідають заданим властивостям |
16 |
|
Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити Підручник: с.59-60 Робочий зошит : с.24-25 |
|
Розрізняє команди редагування, вирізання та копіювання. |
|
|
Самостійна робота № 3 |
|
|
Календарно-тематичне планування
Інформатика (у курсі “Я досліджую світ”)
для 3-Б класу (І та ІІ підгрупа)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|
Змістова лінія «Інформація. Дії з інформацією. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією» |
||||
1 |
|
Правила безпечної роботи з комп’ютерними пристроям Підручник: с.4-5 Робочий зошит : с.3 |
|
пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду |
2 |
|
Способи подання повідомлень, носії повідомлень Підручник: с.8-9 Робочий зошит : с.4-5 |
|
пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду; |
3 |
|
Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією Підручник: с.12-13 Робочий зошит : с.6 |
|
пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду; |
4 |
|
Поняття символу. Кодування і декодування текстових повідомлень Підручник: с.16-17 Робочий зошит : с.7-8 |
|
уміє перетворювати одну форму подання інформації в іншу: (текстове – в графічне, числове – в текстове тощо); |
5 |
|
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією Підручник: с.21-22 Робочий зошит : с.9 Самостійна робота № 1 |
|
розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією; |
6 |
|
Пристрої введення та виведення інформації Підручник: с.24-25 Робочий зошит : с.10 |
|
називає носії інформації; розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації; |
7 |
|
Введення текстових даних Підручник: с. 27-28 Робочий зошит : с.11 |
|
наводить приклади пристроїв для введення та виведення інформації; |
8 |
|
Робочий стіл комп’ютера Підручник: с.30-31 Робочий зошит : с.12 |
|
використовує необхідні значки на Робочому столі для запуску і роботи в програмах |
9 |
|
Структурування інформації. Поняття файлу і папки Підручник: с.32-33 Робочий зошит : с.13-15
Самостійна робота №2 |
|
створює папку та документи в ній |
10 |
|
Поняття про мережу Інтернет, програма-браузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання Підручник: с.36-38 Робочий зошит : с.16 |
|
розуміє призначення програми-браузера; |
11 |
|
Безпечна робота в Інтернеті Підручник: с.40-41 Робочий зошит : с.17 |
|
використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування; висловлює припущення про достовірність інформації |
12 |
|
Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. Авторське право Підручник: с.44-46 Робочий зошит : с.18-19 |
|
дотримується правил використання власних і чужих творів; виявляє повагу до авторства інших осіб |
|
|
Контрольна робота №1«Інформація. Дії з інформацією.Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією» |
|
оцінює результати своїх навчальних досягнень |
Змістова лінія « Комп’ютерні програми. Меню та інструменти. Об’єкт. Властивості об’єкта» |
||||
13 |
|
Текстові редактори. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати Підручник: с.48-49 Робочий зошит : с.20-21 |
|
Об’єкт. Властивості об’єкта |
14 |
|
Види об'єктів: текстові, графічні. Уведення символів за допомогою клавіатури. Підручник: с.52-53 Робочий зошит : с.22 |
|
розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією |
15 |
|
Редагування тексту Підручник: с.56-57 Робочий зошит : с.23 |
|
п |
16 |
|
Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити Підручник:с. 59-60 Робочий зошит : с.23-25 |
|
Розрізняє команди редагування, вирізання та копіювання. |
|
|
Самостійна робота № 3 |
|
|
Календарно-тематичне планування
Інформатика
для 4-А класу (І підгрупа )
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
|
Змістова лінія « Інформація. Дії з інформацією» |
||||
1 |
|
Правила поведінки та безпеки під час роботи з комп’ютерними пристроями Підручник: с.4-5 Робочий зошит : с. |
|
пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду |
2 |
|
Інформація навколо нас. Дії з інформацією Підручник: с.8-10 Робочий зошит : с.2-3 |
|
пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду |
3 |
|
Мережа інтернет Підручник: с.13-15 Робочий зошит : с.4-5
|
|
знає адреси деяких сайтів, зокрема електронних бібліотек, сайтів з навчальним контентом; |
4 |
|
Пошук інформації у мережі Інтернет Підручник: с.18-19 Робочий зошит : с.6-7
Самостійна робота №1 |
|
вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет; |
5 |
|
Інформаційна взаємодія Підручник: с.22-24 Робочий зошит : с.8-9
|
|
пояснює наслідки використання інформаційних технологій, відповідальність за свою діяльність в Інтернеті; |
6 |
|
Критичне оцінювання інформації Підручник: с.26-28 Робочий зошит : с.10-11
|
|
добирає належні засоби для спілкування з іншими особами, зокрема з людьми з особливими потребами безпосередньо та через Інтернет |
7 |
|
Навчання в інтернеті Підручник: с.31-33 Робочий зошит : с.12
|
|
висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел; [4 ІФО 1.4] розрізняє факти і судження |
|
|
Контрольна робота №1 «Інформація. Дії з інформацією» |
|
оцінює результати своїх навчальних досягнень |
Змістова лінія « Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією» |
||||
8 |
|
Цифрові пристрої, їх призначення і взаємодія Підручник: с.34-36 Робочий зошит : с.13-15
|
|
пояснює, як організована робота з даними у будь-якому цифровому пристрої; |
9 |
|
Сучасні носії інформації. Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня) Підручник: с.38-40 Робочий зошит : с.16-17
|
|
наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв |
10 |
|
Файли і папки Підручник: с.43-44 Робочий зошит : с.18-19
Самостійна робота №2 |
|
створює папку та документи в ній |
11 |
|
Операції з файлами та папками Підручник: с.47-49 Робочий зошит : с.20-21
|
|
створює папку та документи в ній |
12 |
|
Програмне забезпечення комп’ютера Підручник: с.52-54 Робочий зошит : с.22-23
|
|
вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах для програмування (офлайн та онлайн); |
|
|
Контрольна робота №2 «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією» |
|
оцінює результати своїх навчальних досягнень |
Змістова лінія «Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання. Лінійні алгоритми» |
||||
13 |
|
Поняття моделі та моделювання Підручник: с.56-57 Робочий зошит : с.24-25
|
|
наводить приклади необхідності моделювання для розв’язування конкретних задач |
14 |
|
Алгоритми та способи їх подання. Розв’язування задач з використанням лінійних алгоритмів у середовищі Скретч Підручник: с.60-62 Робочий зошит : с.26-27
|
|
називає етапи створення інформаційної моделі; створює математичні моделі; |
15 |
|
Логічні висловлювання. Підручник: с.64-65 Робочий зошит : с.28-29
|
|
визначає алгоритмічні структури |
16 |
|
Поняття розгалуження. Підручник: с.68-69 Робочий зошит : с.30
|
|
створює алгоритми з розгалуженням у середовищі програмування |
|
|
Самостійна робота №3 |
|
|
Календарно-тематичне планування
Інформатика
для 4-А класу (ІІ підгрупа )
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
|
Змістова лінія « Інформація. Дії з інформацією» |
||||
1 |
|
Правила поведінки та безпеки під час роботи з комп’ютерними пристроями Підручник: с.4-5 Робочий зошит : с.
|
|
пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду |
2 |
|
Інформація навколо нас. Дії з інформацією Підручник: с.8-10 Робочий зошит : с.2-3
|
|
пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного |
3 |
|
Мережа інтернет Підручник: с.13-15 Робочий зошит : с.4-5 |
|
знає адреси деяких сайтів, зокрема електронних бібліотек, сайтів з навчальним контентом; |
4 |
|
Пошук інформації у мережі Інтернет Підручник: с.18-19 Робочий зошит : с.6-7 Самостійна робота №1 |
|
вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет; |
5 |
|
Інформаційна взаємодія Підручник: с.22-24 Робочий зошит : с.8-9 |
|
пояснює наслідки використання інформаційних технологій, відповідальність за свою діяльність в Інтернеті; |
6 |
|
Критичне оцінювання інформації Підручник: с.26-28 Робочий зошит : с.10-11 |
|
добирає належні засоби для спілкування з іншими особами, зокрема з людьми з особливими потребами безпосередньо та через Інтернет |
7 |
|
Навчання в інтернеті Підручник: с.31-33 Робочий зошит : с.12 |
|
висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел; |
|
|
Контрольна робота №1 «Інформація. Дії з інформацією» |
|
оцінює результати своїх навчальних досягнень |
Змістова лінія « Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією» |
||||
8 |
|
Цифрові пристрої, їх призначення і взаємодія Підручник: с.34-36 Робочий зошит : с.13-15 |
|
пояснює, як організована робота з даними у будь-якому цифровому пристрої; |
9 |
|
Сучасні носії інформації. Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня) Підручник: с.38-40 Робочий зошит : с.16-17 |
|
наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв |
10 |
|
Файли і папки Підручник: с.43-44 Робочий зошит : с.18-19 Самостійна робота №2 |
|
створює папку та документи в ній |
11 |
|
Операції з файлами та папками Підручник: с.47-49 Робочий зошит : с.20-21 |
|
створює папку та документи в ній |
12 |
|
Програмне забезпечення комп’ютера Підручник: с.52-54 Робочий зошит : с.22-23 |
|
вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах для програмування (офлайн та онлайн); |
|
|
Контрольна робота №2 «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією» |
|
оцінює результати своїх навчальних досягнень |
Змістова лінія «Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання. Лінійні алгоритми» |
||||
13 |
|
Поняття моделі та моделювання Підручник: с.56-57 Робочий зошит : с.24-25 |
|
наводить приклади необхідності моделювання для розв’язування конкретних задач |
14 |
|
Алгоритми та способи їх подання. Розв’язування задач з використанням лінійних алгоритмів у середовищі Скретч Підручник: с.60-62 Робочий зошит : с.26-27 |
|
називає етапи створення інформаційної моделі; створює математичні моделі; |
15 |
|
Логічні висловлювання. Підручник: с.64-65 Робочий зошит : с.28-29 |
|
визначає алгоритмічні структури |
16 |
|
Поняття розгалуження. Підручник: с.68-69 Робочий зошит : с.30 |
|
створює алгоритми з розгалуженням у середовищі програмування |
|
|
Самостійна робота №3 |
|
|
Календарно-тематичне планування
Інформатика
для 4-Б класу (І та ІІ підгрупа )
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
|
Змістова лінія « Інформація. Дії з інформацією» |
||||
1 |
|
Правила поведінки та безпеки під час роботи з комп’ютерними пристроями Підручник: с.4-5 Робочий зошит : с. |
|
пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду |
2 |
|
Інформація навколо нас. Дії з інформацією Підручник: с.8-10 Робочий зошит : с.2-3 |
|
пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного |
3 |
|
Мережа інтернет Підручник: с.13-15 Робочий зошит : с.4-5 |
|
знає адреси деяких сайтів, зокрема електронних бібліотек, сайтів з навчальним контентом; |
4 |
|
Пошук інформації у мережі Інтернет Підручник: с.18-19 Робочий зошит : с.6-7 Самостійна робота №1 |
|
вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет; |
5 |
|
Інформаційна взаємодія Підручник: с.22-24 Робочий зошит : с.8-9 |
|
пояснює наслідки використання інформаційних технологій, відповідальність за свою діяльність в Інтернеті; |
6 |
|
Критичне оцінювання інформації Підручник: с.26-28 Робочий зошит : с.10-11 |
|
добирає належні засоби для спілкування з іншими особами, зокрема з людьми з особливими потребами безпосередньо та через Інтернет |
7 |
|
Навчання в інтернеті Підручник: с.31-33 Робочий зошит : с.12 |
|
висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел; [4 ІФО 1.4] розрізняє факти і судження |
|
|
Контрольна робота №1 «Інформація. Дії з інформацією» |
|
оцінює результати своїх навчальних досягнень |
Змістова лінія « Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією» |
||||
8 |
|
Цифрові пристрої, їх призначення і взаємодія Підручник: с.34-36 Робочий зошит : с.13-15 |
|
пояснює, як організована робота з даними у будь-якому цифровому пристрої; |
9 |
|
Сучасні носії інформації. Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня) Підручник: с.38-40 Робочий зошит : с.16-17 |
|
наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв |
10 |
|
Файли і папки Підручник: с.43-44 Робочий зошит : с.18-19 Самостійна робота №2 |
|
створює папку та документи в ній |
11 |
|
Операції з файлами та папками Підручник: с.47-49 Робочий зошит : с.20-21 |
|
створює папку та документи в ній |
12 |
|
Програмне забезпечення комп’ютера Підручник: с.52-54 Робочий зошит : с.22-23 |
|
вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах для програмування (офлайн та онлайн); |
|
|
Контрольна робота №2 «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією» |
|
оцінює результати своїх навчальних досягнень |
Змістова лінія «Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання. Лінійні алгоритми» |
||||
13 |
|
Поняття моделі та моделювання Підручник: с.56-57 Робочий зошит : с.24-25 |
|
наводить приклади необхідності моделювання для розв’язування конкретних задач |
14 |
|
Алгоритми та способи їх подання. Розв’язування задач з використанням лінійних алгоритмів у середовищі Скретч Підручник: с.60-62 Робочий зошит : с.26-27 |
|
називає етапи створення інформаційної моделі; створює математичні моделі; |
15 |
|
Логічні висловлювання. Підручник: с.64-65 Робочий зошит : с.28-29
|
|
визначає алгоритмічні структури |
16 |
|
Поняття розгалуження. Підручник: с.68-69 Робочий зошит : с.30 |
|
створює алгоритми з розгалуженням у середовищі програмування |
|
|
Самостійна робота №3 |
|
|
Календарно-тематичне планування
Інформатика
для 4-В класу (І та ІІ підгрупа )
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
|
Змістова лінія « Інформація. Дії з інформацією» |
||||
1 |
|
Правила поведінки та безпеки під час роботи з комп’ютерними пристроями Підручник: с.4-5 Робочий зошит : с. |
|
пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду |
2 |
|
Інформація навколо нас. Дії з інформацією Підручник: с.8-10 Робочий зошит : с.2-3 |
|
пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного |
3 |
|
Мережа інтернет Підручник: с.13-15 Робочий зошит : с.4-5 |
|
знає адреси деяких сайтів, зокрема електронних бібліотек, сайтів з навчальним контентом; |
4 |
|
Пошук інформації у мережі Інтернет Підручник: с.18-19 Робочий зошит : с.6-7 Самостійна робота №1 |
|
вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет; |
5 |
|
Інформаційна взаємодія Підручник: с.22-24 Робочий зошит : с.8-9 |
|
пояснює наслідки використання інформаційних технологій, відповідальність за свою діяльність в Інтернеті; |
6 |
|
Критичне оцінювання інформації Підручник: с.26-28 Робочий зошит : с.10-11 |
|
добирає належні засоби для спілкування з іншими особами, зокрема з людьми з особливими потребами безпосередньо та через Інтернет |
7 |
|
Навчання в інтернеті Підручник: с.31-33 Робочий зошит : с.12 |
|
висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел; [ |
|
|
Контрольна робота №1 «Інформація. Дії з інформацією» |
|
оцінює результати своїх навчальних досягнень |
Змістова лінія « Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією» |
||||
8 |
|
Цифрові пристрої, їх призначення і взаємодія Підручник: с.34-36 Робочий зошит : с.13-15 |
|
пояснює, як організована робота з даними у будь-якому цифровому пристрої; |
9 |
|
Сучасні носії інформації. Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня) Підручник: с.38-40 Робочий зошит : с.16-17 |
|
наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв |
10 |
|
Файли і папки Підручник: с.43-44 Робочий зошит : с.18-19 Самостійна робота №2 |
|
створює папку та документи в ній |
11 |
|
Операції з файлами та папками Підручник: с.47-49 Робочий зошит : с.20-21 |
|
створює папку та документи в ній |
12 |
|
Програмне забезпечення комп’ютера Підручник: с.52-54 Робочий зошит : с.22-23 |
|
вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах для програмування (офлайн та онлайн); |
|
|
Контрольна робота №2 «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією» |
|
оцінює результати своїх навчальних досягнень |
Змістова лінія «Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання. Лінійні алгоритми» |
||||
13 |
|
Поняття моделі та моделювання Підручник: с.56-57 Робочий зошит : с.24-25 |
|
наводить приклади необхідності моделювання для розв’язування конкретних задач |
14 |
|
Алгоритми та способи їх подання. Розв’язування задач з використанням лінійних алгоритмів у середовищі Скретч Підручник: с.60-62 Робочий зошит : с.26-27 |
|
називає етапи створення інформаційної моделі; створює математичні моделі; |
15 |
|
Логічні висловлювання. Підручник: с.64-65 Робочий зошит : с.28-29 |
|
визначає алгоритмічні структури |
16 |
|
Поняття розгалуження. Підручник: с.68-69 Робочий зошит : с.30 |
|
створює алгоритми з розгалуженням у середовищі програмування |
|
|
Самостійна робота №3 |
|
|