Календарне-планування з предмету «Суспільно-побутове орієнтування» 3 класу (порушення інтелектуального розвитку) на І-ІІ півріччя

Про матеріал
Календарне-планування з предмету «Суспільно-побутове орієнтування» 3 класу (порушення інтелектуального розвитку) на І-ІІ півріччя
Перегляд файлу

План індивідуального навчання з предмету «СПО» для учня 3класу на І-ІІ семестр

 

з/п

Дата

Тема уроків

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

  1.  

 

Інструктаж з безпеки життєдіяльності. Дотримання правил безпеки і санітарно-гігієнічних вимог у кабінеті соціально – побутового орієнтування

Розширення  уявлення про навчальні кабінети та правила безпечного поводження в них. Формування уявлення про обладнання приміщення для уроків соціально-побутового орієнтування, зміст навчання та правила безпеки і санітарно-гігієнічних вимог у кабінеті соціально-побутового орієнтування

  1.  

 

Правила поведінки у школі (у класній кімнаті, коридорі, туалетній кімнаті)

Розширення уявлень про правила безпечної поведінки в школі. Формування початкового уявлення про можливі  надзвичайні ситуації у школі, правила поведінки у разі їх виникнення

  1.  

 

Правила поведінки у школі (у їдальні, спортзалі, бібліотеці)

Розширення уявлень про правила безпечної поведінки в школі. Формування початкового уявлення про можливі  надзвичайні ситуації у школі, правила поведінки у разі їх виникнення

  1.  

 

Правила поведінки у школі (на шкільному подвір’ї, спортмайданчику)

Розширення уявлень про правила безпечної поведінки в школі. Формування початкового уявлення про можливі  надзвичайні ситуації у школі, правила поведінки у разі їх виникнення

  1.  

 

Дотримання порядку у шкільних приміщеннях

Розширення уявлень про правила безпечної поведінки в школі

  1.  

 

Правила безпечної поведінки вдома (вибір місця для ігор)

Розширення уявлень про правила безпечної поведінки у дома

  1.  

 

Правила безпечної поведінки вдома (протипожежна безпека)

Розширення уявлень про правила безпечної поведінки у дома

  1.  

 

Правила безпечного поводження дома. Екстрені служби

Розширення уявлень про правила безпечної поведінки у дома

  1.  

 

Правила користування джерелами водопостачання

Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил користування джерелами електроенергії

  1.  

 

Правила користування джерелами електроенергії

Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил користування джерелами електроенергії.

  1.  

 

Правила користування джерелами газу

Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил користування джерелами газу

  1.  

 

Правила поводження на канікулах та в довільний час (Інструктаж)

 

  1.  

 

Безпека на дорозі. Правила пішохідного руху. Екстрені служби

Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил пішохідного руху та телефонів екстрених служб допомоги

  1.  

 

Безпека на дорозі. Правила пішохідного руху

Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил пішохідного руху та телефонів екстрених служб допомоги

  1.  

 

Гігієна оселі. Основи догляду за власним житлом

Формування уявлення про необхідність догляду за власним житлом

  1.  

 

Гігієна оселі. Основи догляду за власним житлом

Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування послідовності проведення сухого та волого прибирання

  1.  

 

Охайність та особиста гігієна

Формування уявлення про важливість дотримання особистої гігієни

  1.  

 

Охайність та особиста гігієна. Дотримання особистої гігієни

Збагачення словникового запасу словами-назвами частин тіла

  1.  

 

Предмети особистої гігієни (зубна щітка, рушник, гребінець)

Формування навичок особистої гігієни

  1.  

 

Засоби особистої гігієни (мило, зубна паста, шампунь)

Формування навичок особистої гігієни

  1.  

 

Розпорядок дня школяра

Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування розпорядку дня школьора

  1.  

 

Гігієна зору

Формування уявлення про важливість дотримання гігієни зору

  1.  

 

Гігієна зору під час читання, користування телевізором, компютером

Формування уявлення про важливість дотримання гігієни зору

  1.  

 

Корисні та шкідливі звички

Розвиток  мислення на основі формування вміння класифікувати та розрізняти корисні та шкідливі звички. Формування вміння класифікувати та розрізняти корисні та шкідливі звички

  1.  

 

Корисні звички

Розвиток  мислення на основі формування вміння класифікувати та розрізняти корисні та шкідливі звички. Формування вміння класифікувати та розрізняти корисні та шкідливі звички

  1.  

 

Шкідливі звички

Формування уявлення про шкоду вживання тютюну і алкоголю

  1.  

 

Правила поводження на канікулах та в довільний час (інструктаж)

 

 

Календарне- планування з суспільно-побутового орієнтування на ІІ півріччя ( 2 Години на тиждень)

 №

Дата

Зміст навчального матеріалу

 Мета навчального матеріалу.

 

 

  1.  

 

Правила вибору одягу та взуття (за сезоном)

Розвиток мовлення на основі збагачення словникового запасу словами-назвами одягу

  1.  

 

Правила вибору одягу та взуття (за призначенням)

Розвиток мовлення на основі збагачення словникового запасу словами-назвами одягу

  1.  

 

Догляд за одягом (попередження забруднення)

Розвиток координації рухів рук та дрібної моторики. Формування навичок охайності, старанності

  1.  

 

Догляд за одягом (чищення)

Розвиток координації рухів рук та дрібної моторики. Формування навичок охайності, старанності

  1.  

 

Догляд за взуттям (попередження забруднення)

Розвиток координації рухів рук та дрібної моторики. Формування навичок охайності, старанності

  1.  

 

Догляд за взуттям (чищення)

Розвиток координації рухів рук та дрібної моторики. Формування навичок охайності, старанності

  1.  

 

Прання білизни (ручне прання)

Формування навичок охайності, старанності

  1.  

 

Прання білизни (прання у пральній машині)

Формування навичок охайності, старанності

  1.  

 

Засоби для прання (ручне прання)

Формування навичок охайності, старанності

  1.  

 

Засоби для прання (прання у пральній машині)

Формування навичок охайності, старанності

  1.  

 

Культура харчування

Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил культури харчування

  1.  

 

Правила поведінки за столом

Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил поведінки за столом.

  1.  

 

Збалансоване харчування

Формування мотивації щодо дбайливого ставлення до власного здоров’я шляхом усвідомлення значення  «збалансоване харчування»

  1.  

 

Значення збалансованого харчування для здоров’я.

Формування мотивації щодо дбайливого ставлення до власного здоров’я шляхом усвідомлення значення  «збалансоване харчування»

  1.  

 

Корисні продукти,  їх значення для росту й розвитку організму

Збагачення словникового запасу назвами корисних продуктів

  1.  

 

Шкідливі продукти, їх значення для організму.

Збагачення словникового запасу назвами корисних продуктів

  1.  

 

Сервірування столу

Формування елементів самостійності в діяльності під час практичного засвоєння матеріалу

  1.  

 

Правила поведінки за столом

Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил поведінки за столом

  1.  

 

Правила поводження на канікулах та в довільний час (інструктаж)

 

  1.  

 

Правила поведінки за столом

Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил поведінки за столом

  1.  

 

Технологія приготування простих бутербродів (з ковбасою)

Формування елементів самостійності в діяльності під час практичного засвоєння матеріалу

  1.  

 

Технологія приготування простих бутербродів ( з сиром)

Формування елементів самостійності в діяльності під час практичного засвоєння матеріалу

  1.  

 

Родина

Формування поважного ставлення до батьків та родини

  1.  

 

Взаємовідносини членів родини(дідусь та бабуся)

Формування поважного ставлення до батьків та родини

  1.  

 

Взаємовідносини членів родини (мама та тато)

Формування поважного ставлення до батьків та родини

  1.  

 

Взаємодія з оточуючими людьми

Формування культури спілкування  з однолітками та працівниками школи.

  1.  

 

Взаємодія з оточуючими людьми

Формування соціально-адаптаційних навичок перебування у колективі

  1.  

 

Дружба та дружні стосунки

Формування культури спілкування  з однолітками та працівниками школи. Формування соціально-адаптаційних навичок перебування у колективі

  1.  

 

Що таке толерантність

Виховання позитивного ставлення до оточуючих людей

  1.  

 

Що таке толерантність

Виховання позитивного ставлення до оточуючих людей

  1.  

 

Люди з особливими потребами

Виховання позитивного ставлення до оточуючих людей

  1.  

 

Толерантне ставлення до людей  з особливими потребами

Виховання позитивного ставлення до оточуючих людей

  1.  

 

Догляд за домашніми тваринами. 

Виховання позитивного ставлення до тварин

  1.  

 

Гуманне ставлення до тварин

Виховання позитивного ставлення до тварин

  1.  

 

Повторення: правила безпечної поведінки в школі.

 

Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил безпечної поведінки

 

  1.  

 

Правила безпечної поведінки вдома

Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил безпечної поведінки

  1.  

 

Повторення: правила безпечної поведінки (автономна ситуація)

Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил безпечної поведінки

  1.  

 

Повторення: правила безпечної поведінки ( незнайомці)

Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил безпечної поведінки

  1.  

 

Правила поводження на канікулах та в довільний час (інструктаж)

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
Інкл
Додано
9 січня 2023
Переглядів
957
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку