План індивідуального навчання з предмету «СПО» для учня 3класу на І-ІІ семестр
№ з/п |
Дата |
Тема уроків |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
|
|
Інструктаж з безпеки життєдіяльності. Дотримання правил безпеки і санітарно-гігієнічних вимог у кабінеті соціально – побутового орієнтування |
Розширення уявлення про навчальні кабінети та правила безпечного поводження в них. Формування уявлення про обладнання приміщення для уроків соціально-побутового орієнтування, зміст навчання та правила безпеки і санітарно-гігієнічних вимог у кабінеті соціально-побутового орієнтування |
|
|
Правила поведінки у школі (у класній кімнаті, коридорі, туалетній кімнаті) |
Розширення уявлень про правила безпечної поведінки в школі. Формування початкового уявлення про можливі надзвичайні ситуації у школі, правила поведінки у разі їх виникнення |
|
|
Правила поведінки у школі (у їдальні, спортзалі, бібліотеці) |
Розширення уявлень про правила безпечної поведінки в школі. Формування початкового уявлення про можливі надзвичайні ситуації у школі, правила поведінки у разі їх виникнення |
|
|
Правила поведінки у школі (на шкільному подвір’ї, спортмайданчику) |
Розширення уявлень про правила безпечної поведінки в школі. Формування початкового уявлення про можливі надзвичайні ситуації у школі, правила поведінки у разі їх виникнення |
|
|
Дотримання порядку у шкільних приміщеннях |
Розширення уявлень про правила безпечної поведінки в школі |
|
|
Правила безпечної поведінки вдома (вибір місця для ігор) |
Розширення уявлень про правила безпечної поведінки у дома |
|
|
Правила безпечної поведінки вдома (протипожежна безпека) |
Розширення уявлень про правила безпечної поведінки у дома |
|
|
Правила безпечного поводження дома. Екстрені служби |
Розширення уявлень про правила безпечної поведінки у дома |
|
|
Правила користування джерелами водопостачання |
Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил користування джерелами електроенергії |
|
|
Правила користування джерелами електроенергії |
Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил користування джерелами електроенергії. |
|
|
Правила користування джерелами газу |
Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил користування джерелами газу |
|
|
Правила поводження на канікулах та в довільний час (Інструктаж) |
|
|
|
Безпека на дорозі. Правила пішохідного руху. Екстрені служби |
Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил пішохідного руху та телефонів екстрених служб допомоги |
|
|
Безпека на дорозі. Правила пішохідного руху |
Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил пішохідного руху та телефонів екстрених служб допомоги |
|
|
Гігієна оселі. Основи догляду за власним житлом |
Формування уявлення про необхідність догляду за власним житлом |
|
|
Гігієна оселі. Основи догляду за власним житлом |
Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування послідовності проведення сухого та волого прибирання |
|
|
Охайність та особиста гігієна |
Формування уявлення про важливість дотримання особистої гігієни |
|
|
Охайність та особиста гігієна. Дотримання особистої гігієни |
Збагачення словникового запасу словами-назвами частин тіла |
|
|
Предмети особистої гігієни (зубна щітка, рушник, гребінець) |
Формування навичок особистої гігієни |
|
|
Засоби особистої гігієни (мило, зубна паста, шампунь) |
Формування навичок особистої гігієни |
|
|
Розпорядок дня школяра |
Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування розпорядку дня школьора |
|
|
Гігієна зору |
Формування уявлення про важливість дотримання гігієни зору |
|
|
Гігієна зору під час читання, користування телевізором, компютером |
Формування уявлення про важливість дотримання гігієни зору |
|
|
Корисні та шкідливі звички |
Розвиток мислення на основі формування вміння класифікувати та розрізняти корисні та шкідливі звички. Формування вміння класифікувати та розрізняти корисні та шкідливі звички |
|
|
Корисні звички |
Розвиток мислення на основі формування вміння класифікувати та розрізняти корисні та шкідливі звички. Формування вміння класифікувати та розрізняти корисні та шкідливі звички |
|
|
Шкідливі звички |
Формування уявлення про шкоду вживання тютюну і алкоголю |
|
|
Правила поводження на канікулах та в довільний час (інструктаж) |
|
Календарне- планування з суспільно-побутового орієнтування на ІІ півріччя ( 2 Години на тиждень)
№ |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Мета навчального матеріалу. |
|
|
Правила вибору одягу та взуття (за сезоном) |
Розвиток мовлення на основі збагачення словникового запасу словами-назвами одягу |
|
|
Правила вибору одягу та взуття (за призначенням) |
Розвиток мовлення на основі збагачення словникового запасу словами-назвами одягу |
|
|
Догляд за одягом (попередження забруднення) |
Розвиток координації рухів рук та дрібної моторики. Формування навичок охайності, старанності |
|
|
Догляд за одягом (чищення) |
Розвиток координації рухів рук та дрібної моторики. Формування навичок охайності, старанності |
|
|
Догляд за взуттям (попередження забруднення) |
Розвиток координації рухів рук та дрібної моторики. Формування навичок охайності, старанності |
|
|
Догляд за взуттям (чищення) |
Розвиток координації рухів рук та дрібної моторики. Формування навичок охайності, старанності |
|
|
Прання білизни (ручне прання) |
Формування навичок охайності, старанності |
|
|
Прання білизни (прання у пральній машині) |
Формування навичок охайності, старанності |
|
|
Засоби для прання (ручне прання) |
Формування навичок охайності, старанності |
|
|
Засоби для прання (прання у пральній машині) |
Формування навичок охайності, старанності |
|
|
Культура харчування |
Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил культури харчування |
|
|
Правила поведінки за столом |
Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил поведінки за столом. |
|
|
Збалансоване харчування |
Формування мотивації щодо дбайливого ставлення до власного здоров’я шляхом усвідомлення значення «збалансоване харчування» |
|
|
Значення збалансованого харчування для здоров’я. |
Формування мотивації щодо дбайливого ставлення до власного здоров’я шляхом усвідомлення значення «збалансоване харчування» |
|
|
Корисні продукти, їх значення для росту й розвитку організму |
Збагачення словникового запасу назвами корисних продуктів |
|
|
Шкідливі продукти, їх значення для організму. |
Збагачення словникового запасу назвами корисних продуктів |
|
|
Сервірування столу |
Формування елементів самостійності в діяльності під час практичного засвоєння матеріалу |
|
|
Правила поведінки за столом |
Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил поведінки за столом |
|
|
Правила поводження на канікулах та в довільний час (інструктаж) |
|
|
|
Правила поведінки за столом |
Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил поведінки за столом |
|
|
Технологія приготування простих бутербродів (з ковбасою) |
Формування елементів самостійності в діяльності під час практичного засвоєння матеріалу |
|
|
Технологія приготування простих бутербродів ( з сиром) |
Формування елементів самостійності в діяльності під час практичного засвоєння матеріалу |
|
|
Родина |
Формування поважного ставлення до батьків та родини |
|
|
Взаємовідносини членів родини(дідусь та бабуся) |
Формування поважного ставлення до батьків та родини |
|
|
Взаємовідносини членів родини (мама та тато) |
Формування поважного ставлення до батьків та родини |
|
|
Взаємодія з оточуючими людьми |
Формування культури спілкування з однолітками та працівниками школи. |
|
|
Взаємодія з оточуючими людьми |
Формування соціально-адаптаційних навичок перебування у колективі |
|
|
Дружба та дружні стосунки |
Формування культури спілкування з однолітками та працівниками школи. Формування соціально-адаптаційних навичок перебування у колективі |
|
|
Що таке толерантність |
Виховання позитивного ставлення до оточуючих людей |
|
|
Що таке толерантність |
Виховання позитивного ставлення до оточуючих людей |
|
|
Люди з особливими потребами |
Виховання позитивного ставлення до оточуючих людей |
|
|
Толерантне ставлення до людей з особливими потребами |
Виховання позитивного ставлення до оточуючих людей |
|
|
Догляд за домашніми тваринами. |
Виховання позитивного ставлення до тварин |
|
|
Гуманне ставлення до тварин |
Виховання позитивного ставлення до тварин |
|
|
Повторення: правила безпечної поведінки в школі.
|
Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил безпечної поведінки
|
|
|
Правила безпечної поведінки вдома |
Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил безпечної поведінки |
|
|
Повторення: правила безпечної поведінки (автономна ситуація) |
Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил безпечної поведінки |
|
|
Повторення: правила безпечної поведінки ( незнайомці) |
Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил безпечної поведінки |
|
|
Правила поводження на канікулах та в довільний час (інструктаж) |
|