До вашої уваги пропонується календарно-тематичне планування
з природознавства ( Т.Г. Гільберг, Т.В. Сак) 3 клас, ІІ семестр ( з повторенням).
Природознавство
(2 години на тиждень)
2 семестр
№ |
Тема уроку |
|
Дата |
Прим |
Повторення |
Тема 5. Рослини, тварини і середовище їх існування. (20 години) |
|||||
|
Різноманітність рослин. |
1 |
|
|
Вода в природі. |
|
Рослини – живі організми. |
1 |
|
|
Три стани води |
|
Хвойні та квіткові рослини. |
1 |
|
|
|
|
Розмноження квіткових рослин. Однорічні та багаторічні рослини. Умови розвитку рослин. |
1 |
|
|
Вода - розчинник. |
|
Пристосування рослин до умов середовища (світло, тепло, вода, родючість ґрунту). Практична робота. Розпізнавання квіткових рослин за наочністю. |
1 |
|
|
Прісна та морська вода |
|
Культурні рослини. |
1 |
|
|
Робота води в природі |
|
Значення рослин у природі та для людини. |
1 |
|
|
Охорона води. |
|
Тварини. Різноманітність тварин. |
1 |
|
|
Повітря, його склад та властивості. |
|
Комахи. |
1 |
|
|
Рух повітря |
|
Риби. |
1 |
|
|
Гірські породи, їх різноманітність |
|
Земноводні і плазуни. |
|
|
|
Види корисних копалин. |
|
Птахи. |
1 |
|
|
Склад ґрунту. |
|
Звірі або ссавці. |
1 |
|
|
основна властивість ґрунту. |
|
Хто чим живиться. Ланцюги живлення. Контрольна робота№4: «Рослини, тварини та середовище їх існування». |
1 |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Свійські та дикі тварини. Пристосування тварин до життя в різних умовах. Тематичне оцінювання |
1 |
|
|
Значення і охорона ґрунтів.. |
|
Гриби — живі організми. Будова грибів. Значення грибів для природи. |
1 |
|
|
Поняття про енергію. |
|
Гриби їстівні та отруйні. |
1 |
|
|
Паливні корисні копалини |
|
Бактерії. Значення бактерій у природи і для людини. |
1 |
|
|
Різноманітність рослин.
|
|
Охорона рослинного і тваринного світу. Навчальний проект: Добра справа для природи. |
1 |
|
|
|
|
Червона книга України. |
1 |
|
|
Умови розвитку рослин. |
|
Державні заповідники. Ботанічні сади. |
1 |
|
|
Квіткові рослини.
|
|
Заповідні території рідного краю. |
1 |
|
|
|
|
Контрольна робота №5: «Живі організми та середовища їх існування» Тематичне оцінювання |
1 |
|
|
|
Тема 6. Людина та її організм (11 годин) |
|||||
|
Аналіз контрольної роботи. Організм людини. Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини. Нервова система. |
1 |
|
|
Тварини. |
|
Опорно-рухова система. |
1 |
|
|
Комахи. |
|
Формування постави. |
1 |
|
|
Риби. |
|
Травна система. |
1 |
|
|
Земноводні і плазуни. |
|
Харчування. Практична робота: Складання раціону здорового харчування. |
1 |
|
|
Птахи. |
|
Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання. |
1 |
|
|
Звірі або ссавці. |
|
Кровоносна система. Значення крові в організмі людини. |
1 |
|
|
Гриби — живі організми. |
|
Шкіра. Значення шкіри для організму людини та її гігієна. |
1 |
|
|
Гриби їстівні та отруйні. |
|
Органи чуття. Гігієна органів чуття. |
1 |
|
|
Бактерії. |
|
Здоровий спосіб життя. Екскурсія «Твоє здоров’я» (медичний кабінет) |
1 |
|
|
|
|
Підсумковий урок за темою «Людина та її організм». Контрольна робота №6: «Людина та її організм» Тематичне оцінювання |
1 |
|
|
|