Календарне планування з природознавства. 3 клас. ІІ семестр

Про матеріал

До вашої уваги пропонується календарно-тематичне планування

з природознавства ( Т.Г. Гільберг, Т.В. Сак) 3 клас, ІІ семестр ( з повторенням).

Перегляд файлу

Природознавство

(2 години на тиждень)

2 семестр

Тема уроку

 

Дата

Прим

Повторення

Тема 5. Рослини, тварини і середовище їх існування.  (20 години)

 

Різноманітність рослин.

1

 

 

Вода в природі.

 

Рослини – живі організми.

1

 

 

Три стани води

 

Хвойні та квіткові рослини.

1

 

 

 

Розмноження квіткових рослин. Однорічні та багаторічні рослини. Умови розвитку рослин.

1

 

 

Вода - розчинник.

 

Пристосування рослин до умов середовища (світло, тепло, вода, родючість ґрунту). Практична робота. Розпізнавання квіткових рослин за наочністю.

1

 

 

Прісна та морська вода

 

Культурні рослини.

1

 

 

Робота води в природі

 

Значення рослин у природі та для людини.

1

 

 

Охорона води.

 

Тварини. Різноманітність тварин.

1

 

 

Повітря, його склад та властивості.

 

Комахи.

1

 

 

Рух повітря

 

Риби.

1

 

 

Гірські породи, їх різноманітність

 

Земноводні і плазуни.

 

 

 

Види корисних копалин.

 

Птахи.

1

 

 

Склад ґрунту.

 

Звірі або ссавці.

1

 

 

основна властивість ґрунту.

 

Хто чим живиться. Ланцюги живлення. Контрольна робота№4: «Рослини, тварини та середовище їх існування».

1

 

 

 

 

Аналіз контрольної роботи. Свійські та дикі тварини. Пристосування тварин до життя в різних умовах.

 Тематичне оцінювання 

1

 

 

Значення і охорона ґрунтів..

 

Гриби — живі організми. Будова грибів. Значення грибів для природи.

1

 

 

Поняття про енергію.

 

Гриби їстівні та отруйні.

1

 

 

Паливні корисні копалини

 

Бактерії. Значення бактерій у природи і для людини.

1

 

 

Різноманітність рослин.

 

 

Охорона рослинного і тваринного світу. Навчальний проект: Добра справа для природи.

1

 

 

 

Червона книга України.

1

 

 

Умови розвитку рослин.

 

Державні заповідники. Ботанічні сади.

1

 

 

Квіткові рослини.

 

 

Заповідні території рідного краю.

1

 

 

 

Контрольна  робота №5: «Живі організми та середовища їх існування» Тематичне оцінювання

1

 

 

 

Тема 6. Людина та її організм   (11 годин)

 

Аналіз контрольної роботи. Організм людини. Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини. Нервова система.

1

 

 

Тварини.

 

Опорно-рухова система.

1

 

 

Комахи.

 

Формування постави.

1

 

 

Риби.

 

Травна система.

1

 

 

Земноводні і плазуни.

 

Харчування. Практична робота: Складання раціону здорового харчування.

1

 

 

Птахи.

 

Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання.

1

 

 

Звірі або ссавці.

 

Кровоносна система.  Значення крові в організмі людини.

1

 

 

Гриби — живі організми.

 

Шкіра. Значення шкіри для організму людини та її гігієна.

1

 

 

Гриби їстівні та отруйні.

 

Органи чуття. Гігієна органів чуття.

1

 

 

Бактерії.

 

Здоровий спосіб життя. Екскурсія «Твоє здоров’я» (медичний кабінет)

1

 

 

 

 

Підсумковий урок за темою «Людина та її організм». Контрольна  робота №6: «Людина та її організм»

Тематичне оцінювання

1

 

 

 

 

doc
Додано
2 січня
Переглядів
1197
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку