№ з/п |
7 клас л-ра II c. Тема уроку |
Год |
Дата |
|
№ з/п |
Тема уроку |
Год |
Дата |
|
«ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ — ЛЮДИНА…» |
|
|
49 |
Любов ПОНОМАРЕНКО. Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності в новелі «Гер переможений». |
1 |
26.03 |
|
30 |
Олекса СТОРОЖЕНКО. Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. Морально-етичні проблеми в оповіданні «Скарб». |
1 |
20.01 |
|||||
50 |
Особливостіхудожніхзасобів новелиЛюбові ПОНОМАРЕНКО «Гер переможений» (роль деталей, поєднання різних часових площин). ТЛ: новела. |
1 |
30.03 |
|||||
31 |
Гумористичне, викривальне зображення головного героя твору О. Стороженка «Скарб». Узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання. |
1 |
22.01 |
|||||
51 52 |
Позакласне читання № 3 і № 4. Марина Павленко «Русалонька із 7-В плюс дуже морська історія».Обмін враженнями, аналіз твору. зошит |
2 |
02.04 07.04 |
|||||
32 |
Богдан ЛЕПКИЙ. «Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)». Актуальні морально-етичні проблеми твору. |
1 |
27.01 |
|||||
53 |
Контрольна робота № 5. «Ти знаєш, що ти – людина» (О.Стороженко, Б.Лепкий, Л.Костенко, В.Симоненко, М.Павленко, Л.Пономаренко). Тест. «Тематична». |
1 |
09.04 |
|||||
33 |
Збереження загальнолюдських цінностей – необхідна умова життя в суспільстві. Трагічна й комічна ситуації, їхня роль у розкритті головної думки, моралі твору Б. Лепкого «Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)». зошит |
1 |
29.01 |
|||||
|
МИ – УКРАЇНЦІ |
|
|
|||||
34 |
Ліна КОСТЕНКО. Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне й реальне в її поезіях. «Дощ полив…» . |
1 |
03.02 |
54 |
Олег Ольжич. «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»), «Господь багатий нас благословив» (на вибір учителя). Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом. |
1 |
14.04 |
|
35 |
Ідея зіткнення неповторності й буденності в поезії Л. Костенко «Кольорові миші». |
1 |
05.02 |
|||||
36 |
Відтворення роздумів про смисл життя людини у вірші Ліни КОСТЕНКО. «Чайка на крижині». |
1 |
10.02 |
55 |
ОленаТеліга. «Сучасникам», «Радість» (на вибір учителя). Ідея оптимізму й життєлюбства у творах. Моральний заповіт нащадкам. |
1 |
16.04 |
|
37 |
Ліна КОСТЕНКО. «Крила». Ідея глибокого духовного наповнення людини – її «крилатості», що проявляється індивідуально. Напам’ять 1 вірш (на вибір) |
1 |
12.02 |
56 |
Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Чехословаччини та Європи з кількох видів спорту. |
1 |
21.04 |
|
38 |
Виразне читання (№ 3) поезій Ліни Костенко. |
1 |
17.02 |
57
|
Іван Фірцак– утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості (Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили»). |
1 |
23.04 |
|
39 |
Василь СИМОНЕНКО. Коротко про митця. Громадянські, патріотичні мотиви його лірики .«Лебеді материнства». |
1 |
19.02 |
|||||
40 |
Загальнолюдські цінності та ідеї в поезії В. Симоненка «Ти знаєш, що ти — людина…». |
1 |
24.02 |
58 59
|
Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба й любов, чесність і підступність у творі Олександра ГАВРОША «Неймовірні пригоди Івана Сили». |
2 |
28.04 05.05
|
|
41 |
Патріотизм, почуття власної гідності, самодостатності у вірші В. Симоненка «Гей, нові Колумби й Магеллани…». Напам’ять 1 вірш (на вибір). зошит |
1 |
26.02 |
|||||
60 61
|
Володимир ІВАСЮК. Пісенна творчість («Червона рута», «Я піду в далекі гори», «Балада про мальви», «Водограй»). Пісні митця, що сприяли відродженню національної самосвідомості, патріотичних почуттів. Напам’ять 1 вірш (на вибір) |
2
|
07.05 12.05
|
|||||
42 |
Виразне читання (№ 4) поезій В. Симоненка. |
1 |
03.03 |
|||||
43 |
Марина ПАВЛЕНКО. Коротко про письменницю. «Русалонька із 7–В, або Прокляття роду Кулаківських». Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній. |
1 |
05.03 |
|||||
62 63 |
Бесіда про твори, які вивчались упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість. зошит |
2 |
14.05 19.05
|
|||||
44 |
Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7–В, або Прокляття роду Кулаківських». Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного. |
1 |
10.03 |
|||||
64 |
Контрольна робота № 6. Ми – українці. (О. Ольжич, О.Теліга, О.Гаврош, А.Малишко). Тест. «Тематична» |
1 |
21.05 |
|||||
45 |
Добро і зло в повісті Марини ПАВЛЕНКО «Русалонька із 7–В, або Прокляття роду Кулаківських, у сучасному світі та в людині. |
1 |
12.03 |
|||||
65 66 |
Література рідного краю № 3 і № 4. Улюблений патріотичний твір рівненського письменника, його презентація. |
2 |
26.05 28.05 |
|||||
67 |
Підбиття підсумків. Семестрове й річне оцінювання. |
1 |
02.06 |
|||||
46 47 |
Розвиток мовлення № 3. Усне висловлення у формі есе на тему «У чому полягає суть людського життя» (за твором Марини Павленко «Русалонька із 7-В…»). зошит |
2 |
17.03 19.03 |
|
|
|
|
|
48 |
Розвиток мовлення № 4 Контрольна робота № 4. Контрольний письмовий твір-роздум на тему «У чому полягає суть людського життя». «Тематична»
|
1 |
24.03 |