Календарне планування з української мови для 1 класу (до підручника І.О. Большакової, М.С.Пристінської)

Про матеріал
Календарне планування складено відповідно до чинної програми НУШ за підручниками та робочими зошитами І.О. Большакової, М.С.Пристінської
Перегляд файлу

Календарне планування 1 клас

Українська мова

175 год

 (5 годин на тиждень)

 

  1. Українська мова. Буквар : підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) / І.О. Большакова, М.С.Пристінська. –  Харків: Вид-во «Ранок», 2018.
  2. Українська мова. 1 клас : робочий зошит : до підручника І.О. Большакової, М.С.Пристінської : У 2 ч. / І.О. Большакова, М.С.Пристінська. –  Харків: Вид-во «Ранок», 2019.

 

з/п

з/п

Тема уроку

Кількість

годин

Дата

Примітки

 

І семестр

Добукварний період (читання, письмо)

 

 

 

1.

2.

Я вивчаю українську мову. Я вітаюсь і знайомлюсь. Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (С.3- 4 – підручник, с.1 – зошит)

2

 

 

3.

Усне і писемне мовлення. Орієнтування на сторінці зошита (С. 5, с.1)

1

 

 

4.

Слова – назви предметів. Постава під час письма. Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії за зразком (С. 6, с.2)

1

 

 

5.

Слова – назви дій. Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Міжрядкова лінія (надрядкова, підрядкова). Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії за зразком (С. 7, с.3)

1

 

 

6.

Слово і речення. Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії за зразком (С. 8, с.4)

1

 

 

7.

Слово і речення. Письмо знаків оклику і знаків питання за зразком. Робота з дитячою книжкою: слухаю вірші про школу (С. 9, с.5)

1

 

 

8.

Поняття про мовні і немовні звуки. Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії до підрядкової за зразком. Розвиток зв’язного мовлення: інтерв’ю з однокласником «Де ти живеш?» (С. 10, с.6)

1

 

 

9.

Поняття про букви. Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії до надрядкової за зразком (С. 11, с.7)

1

 

 

 

Букварний період

 

 

 

10.

Звук [а]. Букви А і а. Друкування букв. Службові слова в реченні. Факти і думки (С. 12, с.8)

1

 

 

11.

Звук [о]. Букви О і о. Текст. Тема тексту. Друкування букв (С. 13, с.9)

1

 

 

12.

Звук [м]. Букви М і м. Текст. Тема тексту. Друкування букв, складів, слів (С. 14, с.10)

1

 

 

13.

Звук [м]. Букви М і м. Друкування букв, складів, слів, речення (С. 15, с.10)

1

 

 

14.

Звуки [л], [лʼ]. Букви Л і л. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички (С. 16, с.11)

1

 

 

15.

Звук [л], [л’]. Букви Л і л. Друкування букв, складів, слів, речень. Текст. Тема тексту. Порівняння. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички (С. 17, с.11)

1

 

 

16.

Звук [у]. Букви У і у. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички (С. 18, с.14)

1

 

 

17.

Звук [у]. Букви У і у. Текст. Передбачення. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички. Робота з дитячою книжкою: слухаю українські народні казки (С. 19, с.14)

1

 

 

18.

Звук [н]. Букви Н і н. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички. Розвиток зв’язного мовлення: відповідаю на запитання (С. 20, с.15)

1

 

 

19.

Звук [н]. Букви Н і н. Факти і думки. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички (С. 21, с.15)

1

 

 

20.

Звуки [с], [сʼ]. Букви С і с. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички (С. 22, с.16)

1

 

 

21.

Звуки [с], [сʼ]. Букви С і с. Текст. Тема тексту. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички (С. 23, с.16)

1

 

 

22.

Звуки. Голосні і приголосні (С. 24, с.20)

1

 

 

23.

Склад. Поділ слова на склади (С. 25, с.20)

1

 

 

24.

Звук [к]. Букви К і к. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички (С. 26, с.17)

1

 

 

25.

Звук [к]. Букви К і к. Текст. Тема тексту. Заголовок. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички (С. 27, с.17)

1

 

 

26.

Наголос. Текст. Тема тексту. Робота з дитячою книжкою: слухаю вірші про осінь (С. 28, с.21)

1

 

 

27.

Звуковий склад слова. Як зробити звуковий аналіз слова. Розвиток зв’язного мовлення: ставлю запитання  (С. 29, с.21)

1

 

 

28.

Звук [и]. Букви И й и. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 30, с.22)

1

 

 

29.

Звук [и]. Букви И й и. Текст. Заголовок. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 31, с.22)

1

 

 

30.

Звуки [р], [рʼ]. Букви Р і р. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 32, с.23)

1

 

 

31.

Звуки [р], [рʼ]. Букви Р і р. Друкування букв, складів, слів, речень. Правопис імен людей. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 33, с.23)

1

 

 

32.

Звук [б]. Букви Б і б. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 34, с.24)

1

 

 

33.

Звук [б]. Букви Б і б. Послідовність подій. Друкування букв, складів, слів, речень. Правопис імен людей. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 35, с.24)

1

 

 

34.

Звук [в]. Букви В і в. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 36, с.25)

1

 

 

35.

Звук [в]. Букви В і в. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 37, с.25)

1

 

 

36.

Звуки [д], [дʼ]. Букви Д і д. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі. Робота з дитячою книжкою: слухаю тексти про ліс  (С. 38, с.28)

1

 

 

37.

Звуки [д], [дʼ]. Букви Д і д. Службові слова. Друкування букв, складів, слів, речень. Правопис кличок тварин. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі. Розвиток зв’язного мовлення: розповідаю про ліс (С. 39, с.28)

1

 

 

38.

Звук [і]. Букви І та і. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі (С. 40, с.29)

1

 

 

39.

Звук [і]. Букви І та і. Тверді та м’які приголосні звуки. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі (С. 41, с.29)

1

 

 

40.

Звук [п]. Букви П і п. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі та внизу (С. 42, с.30)

1

 

 

41.

Звук [п]. Букви П і п. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Факти і думки. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі та внизу (С. 43, с.30)

1

 

 

42.

Звуки [т], [тʼ]. Букви Т і т. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі (С. 44, с.31)

1

 

 

43.

Звуки [т], [тʼ]. Букви Т і т. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа. Реклама. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі та внизу (С. 45, с.31)

1

 

 

44.

Звук [г]. Букви Г і г. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі та внизу (С. 46, с.36)

1

 

 

45.

Звук [г]. Букви Г і г. Текст. Тема тексту. Заголовок. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі та внизу (С. 47, с.36)

1

 

 

46.

Звук [ґ]. Букви Ґ і ґ. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички (С. 48, с.37)

1

 

 

47.

Звук [ґ]. Букви Ґ і ґ. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички. Робота з дитячою книжкою: читаю про тварин (С. 49, с.37)

1

 

 

48.

Звук [е]. Букви Е і е. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички. Розвиток зв’язного мовлення: розповідаю про тварин (С. 50, с.38)

1

 

 

49.

Звук [е]. Букви Е і е. Тверді і м’які приголосні звуки. Факти і думки. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички (С. 51, с.38)

1

 

 

50.

Звуки [з], [зʼ]. Букви З і з. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички із петлею внизу (С. 52, с.39)

1

 

 

51.

Звуки [з], [зʼ]. Букви З і з. Послідовність подій. Зачин, головна частина, кінцівка. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички із петлею внизу (С. 53, с.39)

1

 

 

52.

Звук [ж]. Букви Ж і ж. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею вгорі (С. 54, с.42)

1

 

 

53.

Звук [ж]. Букви Ж і ж. Тема. Послідовність подій. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею вгорі (С. 55, с.42)

1

 

 

54.

Звук [ш]. Букви Ш і ш. Скоромовка. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею вгорі (С. 56, с.43)

1

 

 

55.

Звук [ш]. Букви Ш і ш. Вірш. Рима. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею вгорі (С. 57, с.43)

1

 

 

56.

Звук [х]. Букви Х і х. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо лівого півовала. Робота з дитячою книжкою: читаю про зиму (С. 58, с.44)

1

 

 

57.

Звук [х]. Букви Х і х. Текст. Послідовність подій. Головна думка. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо лівого півовала. Розвиток зв’язного мовлення: розповідаю про зиму (С. 59, с.44)

1

 

 

58.

Звук [й]. Букви Й і й. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо лівого півовала (С. 60, с.45)

1

 

 

59.

М’який приголосний звук [й]. Слова – назви ознак. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо лівого півовала (С. 61, с.45)

1

 

 

60.

Звук [ч]. Букви Ч і ч. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала (С. 62, с.48)

1

 

 

61.

Звук [ч]. Букви Ч і ч. Текст. Тема тексту. Заголовок. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала (С. 63, с.48)

 

 

 

62.

Букви Щ і щ, позначення ними звуків [шч]. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала (С. 64, с.49)

1

 

 

63.

Букви Щ і щ. Вірш. Прислів’я. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала (С. 65, с.49)

1

 

 

64.

Букви Я і я, позначення звуків [йа]. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала (С. 66, с.50)

1

 

 

65.

Букви Я і я, позначення звука [а] та пом’якшення попереднього приголосного. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала. Робота з дитячою книжкою: читаю про домашніх улюбленців (С. 67, с.50)

1

 

 

66.

Букви Ю і ю, позначення звуків [йу]. Послідовність подій. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала. Розвиток зв’язного мовлення: запитую і розповідаю про домашніх улюбленців (С. 68, с.51)

1

 

 

67.

Букви Ю і ю, позначення звука [у] та пом’якшення попереднього приголосного. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала (С. 69, с.51)

1

 

 

68.

Букви Є і є, позначення звуків [йе]. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала (С. 70, с.52)

1

 

 

69.

Букви Є і є, позначення звука [е] та пом’якшення попереднього приголосного. Текст. Тема тексту. Заголовок. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала (С. 71, с.52)

1

 

 

70.

Буква ь (знак м’якшення). Загадка. Опис предмета. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала (С. 72, с.53)

1

 

 

71.

Букви Ї та ї, позначення звуків [йі]. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала (С. 73, с.56)

1

 

 

72.

Звуки [ц], [цʼ]. Букви Ц і ц. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала (С. 74, с.57)

1

 

 

73.

Звуки [ц], [цʼ]. Букви Ц і ц. Текст. Тема тексту. Передбачення. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала (С. 75, с.57)

1

 

 

74.

Звук [ф]. Букви Ф і ф. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала. Робота з дитячою книжкою: читаю про зимові свята (С. 76, с.58)

1

 

 

75.

Звук [ф]. Букви Ф і ф. Текст. Головна думка. Передбачення. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала. Розвиток зв’язного мовлення: запитую і розповідаю про зимові свята (С. 77, с.58)

1

 

 

 

Повторення вивченого

 

 

 

76.

Читання текстів. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо вивчених елементів

1

 

 

77.

Читання текстів. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо вивчених елементів

1

 

 

78.

Читання текстів. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо вивчених елементів

1

 

 

79-80.

Алфавіт. Розташування слів за алфавітом. Новий рік на поріг (С. 78, с.59-60)

2

 

 

 

ІІ семестр

 

 

 

81.

Повторення вивченого в І семестрі. Абетка. Підготовчі вправи до написання рукописних літер (С. 4, с.1)

1

 

 

82.

Абетка. Тема тексту. «Зайві» речення. Підготовчі вправи до написання рукописних букв (С. 5, с.1)

1

 

 

83.

Букви С і с. Письмо малої букви с. Тема тексту. Заголовок (С. 6, с.2)

1

 

 

84.

Букви С і с. Письмо великої букви С. Текст. Тема тексту. Заголовок (С. 7, с.2)

1

 

 

85.

Букви О і о. Письмо малої букви о. Слова-омоніми (без називання терміну) (С. 8, с.3)

1

 

 

86.

Букви О і о. Письмо великої букви О. Текст і малюнки (С. 9, с.3)

1

 

 

87.

Письмо вивчених букв. Робота з дитячою книжкою: читаю про зимові розваги (с.6)

1

 

 

88.

Букви А і а. Письмо малої букви а. Послідовність подій. Передбачення. Розвиток зв’язного мовлення: складаю речення за малюнком (С. 10, с.4)

1

 

 

89.

Букви А і а. Письмо великої букви А. Слово – підпис до малюнка (С. 11, с.4)

1

 

 

90.

Текст. Головна думка. Опис предмета. Передбачення (С. 11)

1

 

 

91.

Букви Б і б. Письмо малої букви б. Послідовність дій (С. 12, с.5)

1

 

 

92.

Букви Б і б. Письмо великої букви Б. Текст. Зачин, головна частина, кінцівка (С. 13, с.5)

1

 

 

93.

Букви Л і л. Письмо малої букви л (С. 14, с.7,8)

1

 

 

94.

Букви Л і л. Письмо великої букви Л. Казка. Приказка. Головні герої. Театралізуємо (С. 15, с.8)

1

 

 

95.

Письмо вивчених літер, складів, слів, речень (с.12)

1

 

 

96.

Букви М і м. Письмо малої букви м. Текст. Тема тексту (С. 16, с.9)

1

 

 

97.

Букви М і м. Письмо великої букви М. Казка. Тема казки. Передбачення. Робота з дитячою книжкою: знайомство з Хрестоматією сучасної української дитячої літератури (С. 17, с.9)

1

 

 

98.

Письмо вивчених букв, складів, слів. Розвиток зв’язного мовлення: складаю текст-опис за зразком (с.13)

1

 

 

99.

Букви Я і я. Письмо малої букви я. Послідовність дій (С. 18, с.10)

1

 

 

100.

Букви Я і я. Письмо великої букви Я (С. 7, с.10)

1

 

 

101.

Букви Ґ і ґ. Письмо малої букви ґ. Текст. Тема. Головна думка. Ключові слова (С. 20, с.11)

1

 

 

102.

Букви Ґ і ґ. Письмо великої букви Ґ. Факти і думки (С. 21, с.11)

1

 

 

103.

Апостроф. Читання та письмо слів з апострофом. Текст. Тема тексту (С. 22, с.14)

1

 

 

104.

Апостроф. Читання та письмо слів з апострофом. Правопис імен. Театралізуємо (С. 23, с.15)

1

 

 

105.

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень

1

 

 

106.

Букви Н і н. Письмо малої букви н. Текст. Тема тексту (С. 24, с.16)

1

 

 

107.

Букви Н і н. Письмо великої букви Н. Текст. Передбачення. Робота з дитячою книгою: слухаю пісню і читаю текст «Україна – це ти»  (С. 25, с.16, Хрестоматія – с.7-9)

1

 

 

108.

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Розвиток зв’язного мовлення: переказую текст про школу з опорою на малюнки

1

 

 

109.

Букви К і к. Письмо малої букви к. Речення і малюнок (С. 26, с.17)

1

 

 

110.

Букви К і к. Письмо великої букви К. Вірш. Заголовок. Послідовність подій (С. 27, с.17)

1

 

 

111.

Букви І та і. Письмо малої букви і. Слова-омоніми (С. 28, с.18)

1

 

 

112.

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень

1

 

 

113.

Букви І та і. Письмо великої букви І. Текст. Зачин, головна частина, кінцівка. Передбачення (С. 29, с.18)

1

 

 

114.

Букви Ї та ї. Письмо малої букви ї. Слова, які називають один/багато предметів (С. 30, с.19)

1

 

 

115.

Букви Ї та ї. Письмо великої букви Ї. Вірш. Головний герой. Послідовність подій (С. 31, с.19)

1

 

 

116.

Букви И та и. Письмо малої букви и. Обкладинка та назва книги. Передбачення (С. 32, с.22)

1

 

 

117.

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: знайомлю друзів з своєю улюбленою книгою (с.20)

1

 

 

118.

Букви И та и. Письмо великої букви И. Слова, які називають багато предметів. Розвиток зв’язного мовлення: добираю заголовок (С. 33, с.21, 22)

1

 

 

119.

Букви Й і й. Письмо малої та великої букв Й і й. Казка. Головний герой (С. 34, с.23)

1

 

 

120.

Буквосполучення йо. Текст. Театралізуємо (С. 35, с 26)

1

 

 

121.

Букви Ц і ц. Письмо малої букви ц. Текст. Тема тексту. Дискусія (С. 36, с.24)

1

 

 

122.

Букви Ц і ц. Письмо великої букви Ц. Текст. Заголовок. Передбачення (С. 37, с.24)

1

 

 

123.

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень (с.27)

1

 

 

124.

Букви Ш і ш. Письмо малої букви ш (С. 38, с.25)

1

 

 

125.

Букви Ш і ш. Письмо великої букви Ш. Текст. Заголовок. Передбачення. Театралізуємо (С. 39, с.25)

1

 

 

126.

Букви Щ і щ. Письмо малої букви щ. Текст-опис. Заголовок. Скоромовка (С. 40, с.28)

1

 

 

127.

Букви Щ і щ. Письмо великої букви Щ. Вірш. Рима. Робота з дитячою книжкою: знайомлюсь з дитячими енциклопедіями (С. 41, с.28)

1

 

 

128.

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Розвиток зв’язного мовлення: ставлю запитання до речень (с.32)

1

 

 

129.

Букви Е і е. Письмо малої букви е. Текст. Тема тексту. Головна думка (С. 42, с.29)

1

 

 

130.

Букви Е і е. Письмо великої букви Е. Театралізуємо (С. 43, с.29)

1

 

 

131.

Букви Є і є. Письмо малої букви є. Факти і думки (С. 44, с.30)

1

 

 

132.

Букви Є і є. Письмо великої букви Є Текст. Тема тексту. Заголовок. Театралізуємо (С. 45, с.30)

1

 

 

133.

Буква ь. Письмо букви ь. Змінюю слова: «Один – багато» (С. 46, с.31)

1

 

 

134.

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень (с.33)

1

 

 

135.

Буквосполучення ьо. Письмо буквосполучення ьо (С. 47, с.31)

1

 

 

136.

Букви В і в. Письмо малої букви в. Текст-розповідь. Головна думка. Театралізуємо (С. 48, с.36)

1

 

 

137.

Букви В і в. Письмо великої букви В. Текст і малюнок. Робота з дитячою книжкою: читаю вірші Оксани Кротюк (С. 49, с.36, Хрестоматія – с.10-15)

1

 

 

138.

Букви У і у. Письмо малої букви у. Вірш. Головний герой. Головна думка. Розвиток зв’язного мовлення: передбачаю кінцівку твору (С. 50, с.37)

1

 

 

139.

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень (с.35)

1

 

 

140.

Букви У і у. Письмо великої букви У. Правопис власних назв: країни. Читаємо інформаційний текст (С. 51, с.37)

1

 

 

141.

Букви Д і д. Письмо малої букви д. Текст. Заголовок. Головна думка (С. 52, с.38)

1

 

 

142.

Букви Д і д. Письмо великої букви Д. Вірш. Заголовок. Головна думка (С. 53, с.38)

1

 

 

143.

Букви З і з. Письмо малої букви з. Лічилка. Опис (С. 54, с.39)

1

 

 

144.

Букви З і з. Письмо великої букви З. Дзвінкі і глухі приголосні (С. 55, с.39)

1

 

 

145.

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень

1

 

 

146.

Буквосполучення [дз]. Текст. Заголовок. Головна думка. Передбачення (С. 56, с.44)

1

 

 

147.

Буквосполучення [дз ’]. Текст. Тема тексту. Ключові слова. Робота з дитячою книжкою: читаю казки про тварин (С. 57, с.44)

1

 

 

148.

Букви Г і г. Письмо малої букви г. Текст. Головна думка. Заголовок. «Протилежні» слова. Розвиток зв’язного мовлення: добираю «протилежні» слова (С. 58, с.45)

1

 

 

149.

Букви Г і г. Письмо великої букви Г. Досліджуємо медіа: газета (С. 59, с.45)

1

 

 

150.

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень (с.43)

1

 

 

151.

Букви П і п. Письмо малої букви п. Текст. Тема тексту. Головна думка. Ключові слова (С. 60, с.46)

1

 

 

152.

Букви П і п. Письмо великої букви П. Дзвінкі і глухі приголосні. Текст. Послідовність подій (С. 61, с.46)

1

 

 

153.

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень (с.48-49)

1

 

 

154.

Букви Р і р. Письмо малої букви р. Досліджуємо медіа: реклама (С. 62, с.47)

1

 

 

155.

Букви Р і р. Письмо великої букви Р. Правопис власних назв: річки. Вірш. Заголовок. Опис (С. 63, с.47)

1

 

 

156.

Букви Т і т. Письмо малої букви т. Вірш. Тема вірша. Робота з дитячою книжкою: читаю вірші Оксани Лущевської (С. 64, с.50, Хрестоматія – с.18-23)

1

 

 

157.

Букви Т і т. Письмо великої букви Т. Дзвінкі і глухі приголосні. Текст. Тема тексту. Заголовок. Розвиток зв’язного мовлення: підтримую діалог з другом / подругою (С. 65, с.50)

1

 

 

158.

Букви Ю та ю. Письмо малої букви ю. Вірш. Тема вірша. Головний герой (С. 66, с.51)

1

 

 

159.

Букви Ю та ю. Письмо великої букви Ю (С. 67, с.51, 54)

1

 

 

160.

Букви Х і х. Письмо малої букви х. Текст. Передбачення за заголовком тексту. Послідовність подій (С. 68, с.52)

1

 

 

161.

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень (с.55)

1

 

 

162.

Букви Х і х. Письмо великої букви Х. Вірш. Заголовок. Головна думка (С. 69, с.52)

1

 

 

163.

Букви Ж і ж. Письмо малої букви ж. Досліджуємо медіа: журнали (С. 70, с.53)

1

 

 

164.

Букви Ж і ж. Письмо великої букви Ж. Вірш і малюнок. Головний герой (С. 71, с.53)

1

 

 

165.

Буквосполучення [дж]. Текст. Тема тексту. Головна думка. Прислів’я. Робота з дитячою книжкою: читаю оповідання Зоряни Живки (С. 72, с.56, Хрестоматія – с.26-27)

1

 

 

166.

Буквосполучення [дж]. Текст. Заголовок. Театралізуємо. Розвиток зв’язного мовлення: пояснюю прислів’я (С. 73, с.56)

1

 

 

167.

Букви Ч і ч. Письмо малої букви ч. Вірш. Заголовок. Головний герой (С. 74, с.57)

1

 

 

168.

Букви Ч і ч. Письмо великої букви Ч. Текст. Послідовність подій. Передбачення (С. 75, с.57)

1

 

 

169.

Букви Ф і ф. Письмо малої букви ф. Текст. Тема тексту (С. 76, с.58)

1

 

 

170.

Букви Ф і ф. Письмо великої букви Ф. Досліджуємо медіа: афіша (С. 77, с.58)

1

 

 

 

Повторення вивченого

 

 

 

171.

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень (С. 78, с.59)

 

 

 

172.

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень (С. 78, с.60)

1

 

 

173.

Письмо вивчених слів, речень. Розташування слів за абеткою. Списування тексту (с.61-62)

1

 

 

174.

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень

1

 

 

175.

Підсумковий урок за рік.

1

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 10
Оцінки та відгуки
  1. Дмитренко Інна Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ребрина Maйя Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мокротин Школа
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Родюк Тетяна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Бучак Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. грабовецька ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Анодіна Олена Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Булатова Ліана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Білаш Оксана Йосифівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Локкер Лоліта Мікулашівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 7 відгуків
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
23 серпня 2020
Переглядів
45863
Оцінка розробки
5.0 (10 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку