Календарне планування 1 клас
Українська мова
175 год
(5 годин на тиждень)
№ № з/п з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
|
|
І семестр Добукварний період (читання, письмо) |
|
|
|
1. 2. |
Я вивчаю українську мову. Я вітаюсь і знайомлюсь. Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (С.3- 4 – підручник, с.1 – зошит) |
2 |
|
|
3. |
Усне і писемне мовлення. Орієнтування на сторінці зошита (С. 5, с.1) |
1 |
|
|
4. |
Слова – назви предметів. Постава під час письма. Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії за зразком (С. 6, с.2) |
1 |
|
|
5. |
Слова – назви дій. Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Міжрядкова лінія (надрядкова, підрядкова). Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії за зразком (С. 7, с.3) |
1 |
|
|
6. |
Слово і речення. Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії за зразком (С. 8, с.4) |
1 |
|
|
7. |
Слово і речення. Письмо знаків оклику і знаків питання за зразком. Робота з дитячою книжкою: слухаю вірші про школу (С. 9, с.5) |
1 |
|
|
8. |
Поняття про мовні і немовні звуки. Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії до підрядкової за зразком. Розвиток зв’язного мовлення: інтерв’ю з однокласником «Де ти живеш?» (С. 10, с.6) |
1 |
|
|
9. |
Поняття про букви. Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії до надрядкової за зразком (С. 11, с.7) |
1 |
|
|
|
Букварний період |
|
|
|
10. |
Звук [а]. Букви А і а. Друкування букв. Службові слова в реченні. Факти і думки (С. 12, с.8) |
1 |
|
|
11. |
Звук [о]. Букви О і о. Текст. Тема тексту. Друкування букв (С. 13, с.9) |
1 |
|
|
12. |
Звук [м]. Букви М і м. Текст. Тема тексту. Друкування букв, складів, слів (С. 14, с.10) |
1 |
|
|
13. |
Звук [м]. Букви М і м. Друкування букв, складів, слів, речення (С. 15, с.10) |
1 |
|
|
14. |
Звуки [л], [лʼ]. Букви Л і л. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички (С. 16, с.11) |
1 |
|
|
15. |
Звук [л], [л’]. Букви Л і л. Друкування букв, складів, слів, речень. Текст. Тема тексту. Порівняння. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички (С. 17, с.11) |
1 |
|
|
16. |
Звук [у]. Букви У і у. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички (С. 18, с.14) |
1 |
|
|
17. |
Звук [у]. Букви У і у. Текст. Передбачення. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички. Робота з дитячою книжкою: слухаю українські народні казки (С. 19, с.14) |
1 |
|
|
18. |
Звук [н]. Букви Н і н. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички. Розвиток зв’язного мовлення: відповідаю на запитання (С. 20, с.15) |
1 |
|
|
19. |
Звук [н]. Букви Н і н. Факти і думки. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички (С. 21, с.15) |
1 |
|
|
20. |
Звуки [с], [сʼ]. Букви С і с. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички (С. 22, с.16) |
1 |
|
|
21. |
Звуки [с], [сʼ]. Букви С і с. Текст. Тема тексту. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички (С. 23, с.16) |
1 |
|
|
22. |
Звуки. Голосні і приголосні (С. 24, с.20) |
1 |
|
|
23. |
Склад. Поділ слова на склади (С. 25, с.20) |
1 |
|
|
24. |
Звук [к]. Букви К і к. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички (С. 26, с.17) |
1 |
|
|
25. |
Звук [к]. Букви К і к. Текст. Тема тексту. Заголовок. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички (С. 27, с.17) |
1 |
|
|
26. |
Наголос. Текст. Тема тексту. Робота з дитячою книжкою: слухаю вірші про осінь (С. 28, с.21) |
1 |
|
|
27. |
Звуковий склад слова. Як зробити звуковий аналіз слова. Розвиток зв’язного мовлення: ставлю запитання (С. 29, с.21) |
1 |
|
|
28. |
Звук [и]. Букви И й и. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 30, с.22) |
1 |
|
|
29. |
Звук [и]. Букви И й и. Текст. Заголовок. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 31, с.22) |
1 |
|
|
30. |
Звуки [р], [рʼ]. Букви Р і р. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 32, с.23) |
1 |
|
|
31. |
Звуки [р], [рʼ]. Букви Р і р. Друкування букв, складів, слів, речень. Правопис імен людей. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 33, с.23) |
1 |
|
|
32. |
Звук [б]. Букви Б і б. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 34, с.24) |
1 |
|
|
33. |
Звук [б]. Букви Б і б. Послідовність подій. Друкування букв, складів, слів, речень. Правопис імен людей. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 35, с.24) |
1 |
|
|
34. |
Звук [в]. Букви В і в. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 36, с.25) |
1 |
|
|
35. |
Звук [в]. Букви В і в. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 37, с.25) |
1 |
|
|
36. |
Звуки [д], [дʼ]. Букви Д і д. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі. Робота з дитячою книжкою: слухаю тексти про ліс (С. 38, с.28) |
1 |
|
|
37. |
Звуки [д], [дʼ]. Букви Д і д. Службові слова. Друкування букв, складів, слів, речень. Правопис кличок тварин. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі. Розвиток зв’язного мовлення: розповідаю про ліс (С. 39, с.28) |
1 |
|
|
38. |
Звук [і]. Букви І та і. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі (С. 40, с.29) |
1 |
|
|
39. |
Звук [і]. Букви І та і. Тверді та м’які приголосні звуки. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі (С. 41, с.29) |
1 |
|
|
40. |
Звук [п]. Букви П і п. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі та внизу (С. 42, с.30) |
1 |
|
|
41. |
Звук [п]. Букви П і п. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Факти і думки. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі та внизу (С. 43, с.30) |
1 |
|
|
42. |
Звуки [т], [тʼ]. Букви Т і т. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі (С. 44, с.31) |
1 |
|
|
43. |
Звуки [т], [тʼ]. Букви Т і т. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа. Реклама. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі та внизу (С. 45, с.31) |
1 |
|
|
44. |
Звук [г]. Букви Г і г. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі та внизу (С. 46, с.36) |
1 |
|
|
45. |
Звук [г]. Букви Г і г. Текст. Тема тексту. Заголовок. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі та внизу (С. 47, с.36) |
1 |
|
|
46. |
Звук [ґ]. Букви Ґ і ґ. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички (С. 48, с.37) |
1 |
|
|
47. |
Звук [ґ]. Букви Ґ і ґ. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички. Робота з дитячою книжкою: читаю про тварин (С. 49, с.37) |
1 |
|
|
48. |
Звук [е]. Букви Е і е. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички. Розвиток зв’язного мовлення: розповідаю про тварин (С. 50, с.38) |
1 |
|
|
49. |
Звук [е]. Букви Е і е. Тверді і м’які приголосні звуки. Факти і думки. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички (С. 51, с.38) |
1 |
|
|
50. |
Звуки [з], [зʼ]. Букви З і з. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички із петлею внизу (С. 52, с.39) |
1 |
|
|
51. |
Звуки [з], [зʼ]. Букви З і з. Послідовність подій. Зачин, головна частина, кінцівка. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички із петлею внизу (С. 53, с.39) |
1 |
|
|
52. |
Звук [ж]. Букви Ж і ж. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею вгорі (С. 54, с.42) |
1 |
|
|
53. |
Звук [ж]. Букви Ж і ж. Тема. Послідовність подій. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею вгорі (С. 55, с.42) |
1 |
|
|
54. |
Звук [ш]. Букви Ш і ш. Скоромовка. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею вгорі (С. 56, с.43) |
1 |
|
|
55. |
Звук [ш]. Букви Ш і ш. Вірш. Рима. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею вгорі (С. 57, с.43) |
1 |
|
|
56. |
Звук [х]. Букви Х і х. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо лівого півовала. Робота з дитячою книжкою: читаю про зиму (С. 58, с.44) |
1 |
|
|
57. |
Звук [х]. Букви Х і х. Текст. Послідовність подій. Головна думка. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо лівого півовала. Розвиток зв’язного мовлення: розповідаю про зиму (С. 59, с.44) |
1 |
|
|
58. |
Звук [й]. Букви Й і й. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо лівого півовала (С. 60, с.45) |
1 |
|
|
59. |
М’який приголосний звук [й]. Слова – назви ознак. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо лівого півовала (С. 61, с.45) |
1 |
|
|
60. |
Звук [ч]. Букви Ч і ч. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала (С. 62, с.48) |
1 |
|
|
61. |
Звук [ч]. Букви Ч і ч. Текст. Тема тексту. Заголовок. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала (С. 63, с.48) |
|
|
|
62. |
Букви Щ і щ, позначення ними звуків [шч]. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала (С. 64, с.49) |
1 |
|
|
63. |
Букви Щ і щ. Вірш. Прислів’я. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала (С. 65, с.49) |
1 |
|
|
64. |
Букви Я і я, позначення звуків [йа]. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала (С. 66, с.50) |
1 |
|
|
65. |
Букви Я і я, позначення звука [а] та пом’якшення попереднього приголосного. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала. Робота з дитячою книжкою: читаю про домашніх улюбленців (С. 67, с.50) |
1 |
|
|
66. |
Букви Ю і ю, позначення звуків [йу]. Послідовність подій. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала. Розвиток зв’язного мовлення: запитую і розповідаю про домашніх улюбленців (С. 68, с.51) |
1 |
|
|
67. |
Букви Ю і ю, позначення звука [у] та пом’якшення попереднього приголосного. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала (С. 69, с.51) |
1 |
|
|
68. |
Букви Є і є, позначення звуків [йе]. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала (С. 70, с.52) |
1 |
|
|
69. |
Букви Є і є, позначення звука [е] та пом’якшення попереднього приголосного. Текст. Тема тексту. Заголовок. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала (С. 71, с.52) |
1 |
|
|
70. |
Буква ь (знак м’якшення). Загадка. Опис предмета. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала (С. 72, с.53) |
1 |
|
|
71. |
Букви Ї та ї, позначення звуків [йі]. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала (С. 73, с.56) |
1 |
|
|
72. |
Звуки [ц], [цʼ]. Букви Ц і ц. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала (С. 74, с.57) |
1 |
|
|
73. |
Звуки [ц], [цʼ]. Букви Ц і ц. Текст. Тема тексту. Передбачення. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала (С. 75, с.57) |
1 |
|
|
74. |
Звук [ф]. Букви Ф і ф. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала. Робота з дитячою книжкою: читаю про зимові свята (С. 76, с.58) |
1 |
|
|
75. |
Звук [ф]. Букви Ф і ф. Текст. Головна думка. Передбачення. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала. Розвиток зв’язного мовлення: запитую і розповідаю про зимові свята (С. 77, с.58) |
1 |
|
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
76. |
Читання текстів. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо вивчених елементів |
1 |
|
|
77. |
Читання текстів. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо вивчених елементів |
1 |
|
|
78. |
Читання текстів. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо вивчених елементів |
1 |
|
|
79-80. |
Алфавіт. Розташування слів за алфавітом. Новий рік на поріг (С. 78, с.59-60) |
2 |
|
|
|
ІІ семестр |
|
|
|
81. |
Повторення вивченого в І семестрі. Абетка. Підготовчі вправи до написання рукописних літер (С. 4, с.1) |
1 |
|
|
82. |
Абетка. Тема тексту. «Зайві» речення. Підготовчі вправи до написання рукописних букв (С. 5, с.1) |
1 |
|
|
83. |
Букви С і с. Письмо малої букви с. Тема тексту. Заголовок (С. 6, с.2) |
1 |
|
|
84. |
Букви С і с. Письмо великої букви С. Текст. Тема тексту. Заголовок (С. 7, с.2) |
1 |
|
|
85. |
Букви О і о. Письмо малої букви о. Слова-омоніми (без називання терміну) (С. 8, с.3) |
1 |
|
|
86. |
Букви О і о. Письмо великої букви О. Текст і малюнки (С. 9, с.3) |
1 |
|
|
87. |
Письмо вивчених букв. Робота з дитячою книжкою: читаю про зимові розваги (с.6) |
1 |
|
|
88. |
Букви А і а. Письмо малої букви а. Послідовність подій. Передбачення. Розвиток зв’язного мовлення: складаю речення за малюнком (С. 10, с.4) |
1 |
|
|
89. |
Букви А і а. Письмо великої букви А. Слово – підпис до малюнка (С. 11, с.4) |
1 |
|
|
90. |
Текст. Головна думка. Опис предмета. Передбачення (С. 11) |
1 |
|
|
91. |
Букви Б і б. Письмо малої букви б. Послідовність дій (С. 12, с.5) |
1 |
|
|
92. |
Букви Б і б. Письмо великої букви Б. Текст. Зачин, головна частина, кінцівка (С. 13, с.5) |
1 |
|
|
93. |
Букви Л і л. Письмо малої букви л (С. 14, с.7,8) |
1 |
|
|
94. |
Букви Л і л. Письмо великої букви Л. Казка. Приказка. Головні герої. Театралізуємо (С. 15, с.8) |
1 |
|
|
95. |
Письмо вивчених літер, складів, слів, речень (с.12) |
1 |
|
|
96. |
Букви М і м. Письмо малої букви м. Текст. Тема тексту (С. 16, с.9) |
1 |
|
|
97. |
Букви М і м. Письмо великої букви М. Казка. Тема казки. Передбачення. Робота з дитячою книжкою: знайомство з Хрестоматією сучасної української дитячої літератури (С. 17, с.9) |
1 |
|
|
98. |
Письмо вивчених букв, складів, слів. Розвиток зв’язного мовлення: складаю текст-опис за зразком (с.13) |
1 |
|
|
99. |
Букви Я і я. Письмо малої букви я. Послідовність дій (С. 18, с.10) |
1 |
|
|
100. |
Букви Я і я. Письмо великої букви Я (С. 7, с.10) |
1 |
|
|
101. |
Букви Ґ і ґ. Письмо малої букви ґ. Текст. Тема. Головна думка. Ключові слова (С. 20, с.11) |
1 |
|
|
102. |
Букви Ґ і ґ. Письмо великої букви Ґ. Факти і думки (С. 21, с.11) |
1 |
|
|
103. |
Апостроф. Читання та письмо слів з апострофом. Текст. Тема тексту (С. 22, с.14) |
1 |
|
|
104. |
Апостроф. Читання та письмо слів з апострофом. Правопис імен. Театралізуємо (С. 23, с.15) |
1 |
|
|
105. |
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень |
1 |
|
|
106. |
Букви Н і н. Письмо малої букви н. Текст. Тема тексту (С. 24, с.16) |
1 |
|
|
107. |
Букви Н і н. Письмо великої букви Н. Текст. Передбачення. Робота з дитячою книгою: слухаю пісню і читаю текст «Україна – це ти» (С. 25, с.16, Хрестоматія – с.7-9) |
1 |
|
|
108. |
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Розвиток зв’язного мовлення: переказую текст про школу з опорою на малюнки |
1 |
|
|
109. |
Букви К і к. Письмо малої букви к. Речення і малюнок (С. 26, с.17) |
1 |
|
|
110. |
Букви К і к. Письмо великої букви К. Вірш. Заголовок. Послідовність подій (С. 27, с.17) |
1 |
|
|
111. |
Букви І та і. Письмо малої букви і. Слова-омоніми (С. 28, с.18) |
1 |
|
|
112. |
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень |
1 |
|
|
113. |
Букви І та і. Письмо великої букви І. Текст. Зачин, головна частина, кінцівка. Передбачення (С. 29, с.18) |
1 |
|
|
114. |
Букви Ї та ї. Письмо малої букви ї. Слова, які називають один/багато предметів (С. 30, с.19) |
1 |
|
|
115. |
Букви Ї та ї. Письмо великої букви Ї. Вірш. Головний герой. Послідовність подій (С. 31, с.19) |
1 |
|
|
116. |
Букви И та и. Письмо малої букви и. Обкладинка та назва книги. Передбачення (С. 32, с.22) |
1 |
|
|
117. |
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: знайомлю друзів з своєю улюбленою книгою (с.20) |
1 |
|
|
118. |
Букви И та и. Письмо великої букви И. Слова, які називають багато предметів. Розвиток зв’язного мовлення: добираю заголовок (С. 33, с.21, 22) |
1 |
|
|
119. |
Букви Й і й. Письмо малої та великої букв Й і й. Казка. Головний герой (С. 34, с.23) |
1 |
|
|
120. |
Буквосполучення йо. Текст. Театралізуємо (С. 35, с 26) |
1 |
|
|
121. |
Букви Ц і ц. Письмо малої букви ц. Текст. Тема тексту. Дискусія (С. 36, с.24) |
1 |
|
|
122. |
Букви Ц і ц. Письмо великої букви Ц. Текст. Заголовок. Передбачення (С. 37, с.24) |
1 |
|
|
123. |
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень (с.27) |
1 |
|
|
124. |
Букви Ш і ш. Письмо малої букви ш (С. 38, с.25) |
1 |
|
|
125. |
Букви Ш і ш. Письмо великої букви Ш. Текст. Заголовок. Передбачення. Театралізуємо (С. 39, с.25) |
1 |
|
|
126. |
Букви Щ і щ. Письмо малої букви щ. Текст-опис. Заголовок. Скоромовка (С. 40, с.28) |
1 |
|
|
127. |
Букви Щ і щ. Письмо великої букви Щ. Вірш. Рима. Робота з дитячою книжкою: знайомлюсь з дитячими енциклопедіями (С. 41, с.28) |
1 |
|
|
128. |
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Розвиток зв’язного мовлення: ставлю запитання до речень (с.32) |
1 |
|
|
129. |
Букви Е і е. Письмо малої букви е. Текст. Тема тексту. Головна думка (С. 42, с.29) |
1 |
|
|
130. |
Букви Е і е. Письмо великої букви Е. Театралізуємо (С. 43, с.29) |
1 |
|
|
131. |
Букви Є і є. Письмо малої букви є. Факти і думки (С. 44, с.30) |
1 |
|
|
132. |
Букви Є і є. Письмо великої букви Є Текст. Тема тексту. Заголовок. Театралізуємо (С. 45, с.30) |
1 |
|
|
133. |
Буква ь. Письмо букви ь. Змінюю слова: «Один – багато» (С. 46, с.31) |
1 |
|
|
134. |
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень (с.33) |
1 |
|
|
135. |
Буквосполучення ьо. Письмо буквосполучення ьо (С. 47, с.31) |
1 |
|
|
136. |
Букви В і в. Письмо малої букви в. Текст-розповідь. Головна думка. Театралізуємо (С. 48, с.36) |
1 |
|
|
137. |
Букви В і в. Письмо великої букви В. Текст і малюнок. Робота з дитячою книжкою: читаю вірші Оксани Кротюк (С. 49, с.36, Хрестоматія – с.10-15) |
1 |
|
|
138. |
Букви У і у. Письмо малої букви у. Вірш. Головний герой. Головна думка. Розвиток зв’язного мовлення: передбачаю кінцівку твору (С. 50, с.37) |
1 |
|
|
139. |
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень (с.35) |
1 |
|
|
140. |
Букви У і у. Письмо великої букви У. Правопис власних назв: країни. Читаємо інформаційний текст (С. 51, с.37) |
1 |
|
|
141. |
Букви Д і д. Письмо малої букви д. Текст. Заголовок. Головна думка (С. 52, с.38) |
1 |
|
|
142. |
Букви Д і д. Письмо великої букви Д. Вірш. Заголовок. Головна думка (С. 53, с.38) |
1 |
|
|
143. |
Букви З і з. Письмо малої букви з. Лічилка. Опис (С. 54, с.39) |
1 |
|
|
144. |
Букви З і з. Письмо великої букви З. Дзвінкі і глухі приголосні (С. 55, с.39) |
1 |
|
|
145. |
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень |
1 |
|
|
146. |
Буквосполучення [дз]. Текст. Заголовок. Головна думка. Передбачення (С. 56, с.44) |
1 |
|
|
147. |
Буквосполучення [дз ’]. Текст. Тема тексту. Ключові слова. Робота з дитячою книжкою: читаю казки про тварин (С. 57, с.44) |
1 |
|
|
148. |
Букви Г і г. Письмо малої букви г. Текст. Головна думка. Заголовок. «Протилежні» слова. Розвиток зв’язного мовлення: добираю «протилежні» слова (С. 58, с.45) |
1 |
|
|
149. |
Букви Г і г. Письмо великої букви Г. Досліджуємо медіа: газета (С. 59, с.45) |
1 |
|
|
150. |
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень (с.43) |
1 |
|
|
151. |
Букви П і п. Письмо малої букви п. Текст. Тема тексту. Головна думка. Ключові слова (С. 60, с.46) |
1 |
|
|
152. |
Букви П і п. Письмо великої букви П. Дзвінкі і глухі приголосні. Текст. Послідовність подій (С. 61, с.46) |
1 |
|
|
153. |
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень (с.48-49) |
1 |
|
|
154. |
Букви Р і р. Письмо малої букви р. Досліджуємо медіа: реклама (С. 62, с.47) |
1 |
|
|
155. |
Букви Р і р. Письмо великої букви Р. Правопис власних назв: річки. Вірш. Заголовок. Опис (С. 63, с.47) |
1 |
|
|
156. |
Букви Т і т. Письмо малої букви т. Вірш. Тема вірша. Робота з дитячою книжкою: читаю вірші Оксани Лущевської (С. 64, с.50, Хрестоматія – с.18-23) |
1 |
|
|
157. |
Букви Т і т. Письмо великої букви Т. Дзвінкі і глухі приголосні. Текст. Тема тексту. Заголовок. Розвиток зв’язного мовлення: підтримую діалог з другом / подругою (С. 65, с.50) |
1 |
|
|
158. |
Букви Ю та ю. Письмо малої букви ю. Вірш. Тема вірша. Головний герой (С. 66, с.51) |
1 |
|
|
159. |
Букви Ю та ю. Письмо великої букви Ю (С. 67, с.51, 54) |
1 |
|
|
160. |
Букви Х і х. Письмо малої букви х. Текст. Передбачення за заголовком тексту. Послідовність подій (С. 68, с.52) |
1 |
|
|
161. |
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень (с.55) |
1 |
|
|
162. |
Букви Х і х. Письмо великої букви Х. Вірш. Заголовок. Головна думка (С. 69, с.52) |
1 |
|
|
163. |
Букви Ж і ж. Письмо малої букви ж. Досліджуємо медіа: журнали (С. 70, с.53) |
1 |
|
|
164. |
Букви Ж і ж. Письмо великої букви Ж. Вірш і малюнок. Головний герой (С. 71, с.53) |
1 |
|
|
165. |
Буквосполучення [дж]. Текст. Тема тексту. Головна думка. Прислів’я. Робота з дитячою книжкою: читаю оповідання Зоряни Живки (С. 72, с.56, Хрестоматія – с.26-27) |
1 |
|
|
166. |
Буквосполучення [дж]. Текст. Заголовок. Театралізуємо. Розвиток зв’язного мовлення: пояснюю прислів’я (С. 73, с.56) |
1 |
|
|
167. |
Букви Ч і ч. Письмо малої букви ч. Вірш. Заголовок. Головний герой (С. 74, с.57) |
1 |
|
|
168. |
Букви Ч і ч. Письмо великої букви Ч. Текст. Послідовність подій. Передбачення (С. 75, с.57) |
1 |
|
|
169. |
Букви Ф і ф. Письмо малої букви ф. Текст. Тема тексту (С. 76, с.58) |
1 |
|
|
170. |
Букви Ф і ф. Письмо великої букви Ф. Досліджуємо медіа: афіша (С. 77, с.58) |
1 |
|
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
171. |
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень (С. 78, с.59) |
|
|
|
172. |
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень (С. 78, с.60) |
1 |
|
|
173. |
Письмо вивчених слів, речень. Розташування слів за абеткою. Списування тексту (с.61-62) |
1 |
|
|
174. |
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень |
1 |
|
|
175. |
Підсумковий урок за рік. |
1 |
|
|
1