КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Українська мова за підручником К. Пономарьова
І семестр
№п/п |
Тема уроку |
Дата |
1. |
Вступ. Нумо знайомитись! Повідомлення (1-13, с.4)
|
|
Повторення вивченого за 1 клас |
||
2.
|
Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень |
|
3.
|
Розрізнення слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком |
|
4.
|
Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами |
|
5.
|
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів. |
|
6. |
Діагностична робота № 1 Списування |
|
Досліджую звуки і букви, склад, наголос |
||
7.
|
Розвиток зв’язного мовлення 1 Згадую про літо |
|
8.
|
Розрізняємо мовні звуки і букви. Складання речень (1-12, с 6) |
|
9.
|
Розпізнаю голосні звуки. Букви, що позначають голосні звуки (1-11, с 8) |
|
10.
|
Розрізняємо голосні і приголосні звука. Букви, що позначають приголосні звуки (1-9, с 10) |
|
11.
|
Спостерігаю за м’якими приголосними звуками. Букви, що позначають приголосні звуки (1-10, с 11) |
|
12.
|
Правильно записую слова з «ьо», і «йо» (1-7, с 13)
|
|
13.
|
Досліджуємо слова з подовженими приголосними звуками (1-9, с 14) |
|
14.
|
Розвиток зв’язного мовлення 2 Малюю осінній сад |
|
15.
|
Розпізнаю слова зі звуками [дз], [дз'], [дж]. (1-11, с 16)
|
|
16.
|
Спостерігаю за словами з буквами ґ. щ (1-11, с 17)
|
|
17.
|
Досліджую, коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки (1-10, с 19) |
|
18. |
Правильно пишу слова з апострофом (1-10, с 21) |
|
19.
|
Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слів і складів (1-7, с 24) |
|
20.
|
Спостерігаю за наголосом у словах. Роль наголосу в словах (1-7, с.24) |
|
21.
|
Розвиток зв’язного мовлення 3 Малюю осіннє листя |
|
22.
|
Діагностична робота № 2 Диктант |
|
23.
|
Правильно наголошую слова. Робота зі словником (1-10, с.26
|
|
24.
|
Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и] (1-8, с.28) |
|
25. |
Контролюю слова зі складів. Роль голосних звуків в складотворенні (1-11, с.30) |
|
26. |
Поділяю слова на склади для переносу. Перенос слів зі збігом приголосних звуків (1-11, с.32) |
|
27. |
Правильно переношу слова (1-11, с.34)
|
|
28. |
Розвиток зв’язного мовлення 4 Розповідаю про осінні турботи тварин |
|
29. |
Розташовую слова за алфавітом (1- 11, с.36)
|
|
30. |
Шукаю слова у словнику за алфавітом робота з орфографічним словником (1- 9, с.37) |
|
31. |
Закріплення знань і вмінь із розділу «Досліджую звуки і букви»
|
|
32. |
Діагностична робота № 3 Мовна тема (звуки, букви, склад, наголос). |
|
Досліджую значення слова |
||
33. |
Спостереження за значенням слова (1- 9, с.39)
|
|
34. |
Розпізнаю пряме і переносне значення слів (1- 12, с.41)
|
|
35. |
Розвиток зв’язного мовлення 5 Малюю перший сніг |
|
36. |
Розпізнаю значення слова (1- 9, с.43)
|
|
37. |
Добираю протилежні за значенням слова (1- 7, с.44) Добираю близькі за значенням слова (1- 8, с.46) |
|
38. |
Добираю слова, які прикрашають мовлення (1- 8, с.47)
|
|
39. |
Уживаю ввічливі слова (1- 10, с.49)
|
|
40. |
Добираю слова на певну тему (1- 8, с.51) |
|
41. |
Розвиток зв’язного мовлення 5. Пишу листа святому Миколаю
|
|
42. |
Діагностична робота № 3 Мовна тема (значення слова) |
|
Досліджую іменники |
||
43. |
Ставлю питання до назв предметів (1- 11, с.54) Розпізнаю іменники (1-9, с.56) |
|
44. |
Добираю іменники (1- 12, с.58)
|
|
45. |
Пишу з великої букви імена, по батькові, прізвища (1- 10, с.60) |
|
46. |
Дізнаюсь про походження імен і прізвищ (1- 12, с.62)
|
|
47. |
Розвиток зв’язного мовлення 6 Малюю новорічну ялинку |
|
48. |
Узагальнення і систематизація знань за І семестр
|
|
47. |
Пишу з великої букви клички тварин (1- 8, с.64) |
|
48. |
Пишу з великої букви назви міст і сіл (1- 8, с.65) |
|
51. |
|
|
49. |
Пишу з великої букви назви гір, річок, озер і морів (1- 11, с.67) |
|
50. |
Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато (1- 11, с.69, 70) (1- 7,с.70,71) |
|
51. |
Закріплення знань і вмінь із розділу «Досліджую іменники» |
|
52. |
Урок контролю навчальних досягнень. |
|
53. |
Розвиток зв’язного мовлення Розповідаю про улюблене заняття |
|
54. |
|
|