Календарне планування з всесвітньої історії 7 клас
(1 година на тиждень, 35 – на рік)
7 кл. Всесвітня історія. О. І. Пометун, «Освіта», 2020 ;
№ |
Теми уроків |
Клас/Дата
|
Д/З сторінки |
||||
7-А |
7-Б |
|
|||||
І семестр Вступ. Назустріч історії Средньовіччя |
|||||||
|
Перехід людства від Стародавнього світу до середній віків |
|
|
с. 6 - 10 |
|||
|
Середньовіччя як період розвитку людства |
|
|
с. 10 - 14 |
|||
Розділ 1. Перші середньовічні держави |
|||||||
|
Становлення середньовічної Європи |
|
|
с. 15 - 19 |
|||
|
Імперія Карла Великого |
|
|
с. 20 - 24 |
|||
|
Візантійська імперія |
|
|
с. 24 - 30 |
|||
|
Арабський світ |
|
|
с.31 - 38 |
|||
|
Практичне заняття. Спільні риси раньосередньовічних монархій |
|
|
с. 39 - 40 |
|||
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Перші середньовічні держави» |
|
|
|
|||
Розділ 2. Середньовічний світ Західної Європи |
|||||||
|
Зв’язок людини і природи. Рух середньовічного населення. |
|
|
с. 41 - 45 |
|||
|
Середньовічне європейське суспільство |
|
|
с. 45 - 51 |
|||
|
Практичне заняття. Життя і традиції рицарів та селян. |
|
|
с. 52 - 58 |
|||
|
Світ середньовічного міста |
|
|
с. 58 - 65 |
|||
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Середньовічний світ Західної Європи» |
|
|
|
|||
Розділ 3. Європейське суспільство і держави в Х – ХV ст. |
|||||||
|
Походи вікінгів та їхні завоювання. |
|
|
с. 66 - 71 |
|||
|
Хрестові походи. |
|
|
с. 71 - 78 |
|||
|
Середньовічні держави: від роздробленості до станово-представницьких монархій |
|
|
с. 79 - 83 |
|||
|
Франція в ХІ–ХV ст. |
|
|
с. 84 - 89 |
|||
|
Англія в ХІ–ХV ст. |
|
|
с. 90 - 93 |
|||
|
Практичне заняття. Велика Хартія Вольностей |
|
|
с. 94 - 96 |
|||
|
Священна Римська Імперія |
|
|
с. 97 -103 |
|||
|
Держави Середземномор’я в середні віки. |
|
|
с. 103-111 |
|||
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Європейське суспільство і держави в Х – ХV ст.» |
|
|
|
|||
Розділ 4. Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя |
|||||||
|
Вплив Церкви на середньовічне суспільство |
|
|
с. 112-117 |
|||
|
Практична робота. Середньовічні школи та університети. Життя середньовічного студента. |
|
|
с. 117-122 |
|||
|
Наукові і технічні досягнення. Книгодрукування. |
|
|
с. 122-126 |
|||
|
Раннє відродження і гуманізм. |
|
|
с. 126-131 |
|||
|
Архітектура і мистецтво. |
|
|
с. 132-140 |
|||
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя» |
|
|
|
|||
Розділ 5. Країни Центральної та Східної Європи |
|||||||
|
Держави Центральної та Східної Європи в Х–ХV ст. |
|
|
с. 141-148 |
|||
|
Новгородська боярська республіка. Велике Князівство Московське в Х–ХV ст. |
|
|
с. 149-154 |
|||
|
Практичне заняття. Взаємодія візантійської, слов’янської та європейської культурних традицій. |
|
|
с. 154-160 |
|||
|
Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ |
|
|
с. 160-168 |
|||
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Країни Центральної та Східної Європи в Х – ХV ст.» |
|
|
|
|||
Розділ 6. Середньовічний Схід |
|||||||
|
Країни Середньовічного Сходу |
|
|
с. 169-175 |
|||
|
Узагальнення до курсу: «Середні віки в історії людства». |
|
|
|
|||