Будинок творчості дітей та юнацтва
Мирноградської міської ради
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор БТДЮ ММР
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
гуртка «Основи науково-дослідницької діяльності»
групи №1
основного рівня першого року навчання
на II семестр 2021-2022 навчального року
Кількість годин на тиждень: 4 години.
Програма: НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ»
(автори: Ігор Коляда, Яніна Камбалова). Дослідницько-експериментальний напрям «Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах» (лист ІМЗО від 27.03.2019 № 22.1/12-Г-145; протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН від 15.03.2019 № 1).
№ |
Дата заняття |
Тема заняття |
Примітки |
1. Реформація і Контрреформація (6 год.) |
|||
32. |
04.01 |
Німеччина напередодні Реформації. |
|
33 |
11.01 |
Поширення Реформації |
|
34 |
14.01 |
Контрреформація |
|
2. Західноєвропейські держави у XVI – першій половині XVII ст. (6 год.) |
|||
35 |
18.01 |
Іспанія на межі ХV – ХVІ ст. |
|
36 |
21.01 |
Нідерланди у складі іспанської монархії. |
|
37 |
25.01. |
Народження абсолютизму у Франції. |
|
3. Культура Західної Європи XVI – першої половини XVII ст. (6 год.) |
|||
38 |
28.01 |
Досягнення науки. |
|
39 |
01.02 |
Література і мистецтво. |
|
40 |
04.02 |
Мистецтво доби бароко. |
|
4. Криза старого порядку. Початок модернізації (6 год.) |
|||
41 |
08.02 |
Англія напередодні революції. |
|
42 |
11.02 |
Французький класицизм. |
|
43 |
15.02 |
Просвітництво. |
|
5. Країни Сходу (6 год.) |
|||
44 |
18.02 |
Османська імперія |
|
45 |
22.02 |
Індія |
|
46 |
25.02 |
Китай та Японія |
|
6. Основи науково-дослідницької діяльності (42 год.) |
|||
47 |
01.03 |
Поняття про науку та науково-дослідницьку діяльність. |
|
48 |
04.03 |
Особливості наукового пізнання. |
|
49 |
11.03 |
Норми та ідеали наукового пізнання. |
|
50 |
15.03 |
Основні характеристики наукового пізнання. |
|
51 |
18.03 |
Проблема обґрунтування наукового пізнання. |
|
52 |
22.03 |
Проблеми істинності наукового пізнання. |
|
53 |
25.03 |
Основні види досліджень |
|
54 |
29.03 |
Типи і методи аналітичної діяльності дослідника. |
|
55 |
01.04 |
Види учнівських дослідницьких робіт. |
|
56 |
05.04 |
Вимоги до науково-дослідницьких учнівських робіт. |
|
57 |
08.04 |
Поняття актуальності й новизни дослідження. |
|
56 |
12.04 |
Науковий апарат дослідницької роботи. |
|
57 |
15.04 |
Етапи історичного дослідження. |
|
58 |
19.04 |
Формулювання теми роботи, її мети і завдань |
|
59 |
22.04 |
Складання плану роботи. |
|
60 |
26.04 |
Збирання матеріалу в бібліотеці, Інтернеті. |
|
61 |
29.04 |
Опрацювання зібраних матеріалів. |
|
62 |
03.05 |
Оформлення роботи. |
|
63 |
06.05 |
Формування списку використаної літератури. |
|
64 |
10.05 |
Створення мультимедійної презентації. |
|
65 |
13.05 |
Захист наукової роботи з використанням мультимедійної презентації. |
|
7. Освітньо-презентаційна діяльність (8 год.) |
|||
66 |
17.05 |
Наукове читання |
|
67 |
20.05 |
Зустріч з місцевими науковцями. |
|
68 |
24.05 |
Екскурсія до міського музею. |
|
69 |
27.05 |
Екскурсія до музею м. Покровськ |
|
8. Підсумок (2 год.) |
|||
70 |
31.05 |
Підбиття підсумків роботи за навчальний рік. |
|
ПОГОДЖЕНО
Завідувач методичного відділу
Укладач:
керівник гуртка
Костянтин Медведєв