Календарно-тематичне планування з англ. мови у 5 кл. за новою програмою підр. А. Несвіт на 2018-2019 н.р допоможе вчителю при плануванні уроків у 5 кл. Планування відповідає Програмі та змісту підручника.
5 клас (3,5 год.)
І. Моя сім’я та друзі. (12 годин)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
1. |
Моя сім’я, друзі |
Вміти розповідати про свою сім’ю, родину |
Ex. 1 p.4 |
|
|
|
2. |
Сім’я мого друга по листуванню |
Вміти запитати про родину, вміти погодитись чи не погодитись |
Linking words (p.4) |
Degrees of Comperison of the Ajectives (p.8) |
|
|
3. |
Найкращий друг |
Вміти отримати інформацію про друга, поділитися нею з іншими |
p.10 |
|
|
|
4. |
Риси характеру друзів |
Вміти характеризувати своїх друзів, обговорювати прочитане |
p. 13 |
|
|
|
5. |
Вільний час |
Вміти обговорювати важливі речі в житті, висловлюватися про проведення вільного часу |
|
|
|
|
6. |
Професії моїх батьків |
Вміти розповідати про професії своїх батьків |
p.15 |
Present Simple Tense, Present Continuous Tense |
|
|
7. |
Моя майбутня професія |
Вміти обговорювати професії своїх батьків та плани на майбутнє, аргументувати свій вибір. |
p.19 |
Past Simple Tense |
|
|
8.
9-10
11-12 |
Життя на селі
Робота з текстом дом.чит
Проектна робота з теми. |
Вміти розповідати про бабусь і дідусів та життя у селі. Порівнювати з життям у місті. Читати текст, давати характер.героям Презентувати проектні роботи. Створити власне родинне дерево. |
p.22
р.24-25 |
|
|
|
ІІ. Одяг. (12 годин)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
13. |
Одяг. Що ми носимо |
Вміти розповідати про одяг для різних ситуацій, описувати малюнки |
p. 28 |
|
|
|
14. |
Одяг. Види одягу. |
Вміти описувати малюнки та висловлювати свою думку |
|
Let Somebody, Do Something (41) |
|
|
15. |
Що ми носимо. Шкільна форма. |
Вміти описувати людей, обговорювати шкільну форму |
p. 32 |
|
|
|
16. |
Одяг в подорож |
Вміти зробити комплімент, обговорити подорож, висловитися про улюблений одяг.
|
p.36 |
Future with be going to |
|
|
17-18 |
Улюблений одяг |
Вміти описувати улюблений одяг, обговорювати вподобання |
p.38 |
|
|
|
18-20. |
Одяг за сезоном |
Вміти обговорити, який одяг носять Вміти описувати малюнки. |
p.44 |
|
|
|
21-22. |
Робота з текстом дом.чит. «The Magic Dress». |
Вміти давати оцінку подіям, висловлювати власну думку. |
p.47 |
|
|
|
23-24. |
Проектна робота з теми.
|
Презентувати проектні роботи «Мода». |
|
|
|
|
Тематична
ІІІ. Харчування. (12 годин)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
25. |
Їжа |
Вміти розказати про своє харчування, про вподобання в їжі |
p.52 |
Countable/ Uncountable Nouns |
|
|
26. |
Їжа. Овочі. Фрукти |
Вміти розказати про уподобання в їжі, розпитати інформацію, розповісти про прийом їжі |
|
Much/Many/Lots of/A lot of |
|
|
27-28. |
Дії на кухні |
Вміти розповідати про дії з продуктами. Вміти описати приготування святкового столу
|
p. 57 |
|
|
|
29. |
Харчування у школі
|
Вміти розпитати інформацію про меню. Вміти замовити їжу, обговорити переваги меню |
p.60 |
|
|
|
30-31. |
Моє улюблене блюдо |
Вміти отримати інформацію про приготування їжі |
p.62-63 |
|
|
|
32. |
Їжа в Англії. |
Вміти поділитися інформацією про прийом їжі в Англії. |
p.65 |
|
|
|
33-34.
35-36 |
Робота з текстом дом. чит. «George Goes Picnicking»
Проектна робота з теми. |
Вміти описувати факти та аналізувати прочитане.
Презентувати проектні роботи з теми: «Making a Sandwich» |
|
|
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
|
Мовний інвентар |
|
|
|
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Лексика |
Граматика |
Дата |
Примітка |
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45-46.
47-48.
49.
50.
51.
52.
53. |
Відпочинок
Організація відпочинку Плани на тиждень.
Де ми відпочиваємо
Улюблені телепередачі
Телепередачі
Хобі
Вільний час
Вільний час у різні пори року
Робота з текстом дом. чит. «Camping Out».
Проектна робота з теми.
Контрольні роботи за І семестр
Аудіювання
Говоріння
Читання
Письмо
Аналіз к/р. Підсумковий урок.
|
ІV. Відпочинок і дозвілля (12 год)
Вміти розказати , як ми проводимо вільний час, про свої уподобання.
Вміти розпитати та розповісти про плани на тиждень
Вміти розповісти та розпитати про місця для відпочинку
Вміти розказати та розпитати про улюблені телепередачі
Вміти обговорити програму телепередач
Вміти розказати та розпитати про хобі
Вміти описувати дії в минулому
Вміти розповідати про дії у різні пори року.
Вміти описувати факти та аналізувати прочитане.
Презентувати проектні роботи з теми: «Наша шкільна подорож»
Тематична
|
p.74
p.78
p.80
p.85
p.90
|
Present Perfect Tense (p.81) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|