Календарно-тематичний план
проведення навчально-польових зборів
ЗЗСО«Бірківський ліцей»
в 2022-2023 н.р.
№ уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Дата проведення |
1 |
Тактична підготовка |
|
Тема 3.2.1. Солдат в бою. Дії солдата в бою. Дії солдата в бою у складі бойової групи. Дії солдата в обороні. Підготовка до оборони (тактико-стройове).Одержання та усвідомлення завдання на оборону. Вибір і обладнання окопу для стрільби лежачи і його маскування, пристосування місцевих предметів до оборони. Підготовка до ведення вогню: вивчення місцевості, визначення відстані до орієнтирів, ділянок місцевості, закритих і які не прострілюються, імовірних шляхів руху противника, способів ведення вогню. Спостереження за полем бою (Н-Т-1,3). |
||
2 |
Тема 3.2.2. Дії в обороні під час відбиття атаки противника. Дії під час артилерійського (мінометного) обстрілу з боку противника. Ведення вогню за командою командира і самостійно, оцінка і вибір цілі, прицілу і точки прицілювання. Знищення противника, що атакує, вогнем зі стрілецької зброї і гранатою. Бій з противником, що увірвався в траншею, допомога товаришу вогнем і гранатою. Зміна вогневої позиції (місця для стрільби), самодопомога при пораненнях. Дії за сигналами оповіщення. Дії солдата у складі бойової групи в ході оборони.
|
|
3 |
Тема 3.2.3. Дії солдата у наступі. Підготовка і рух в атаку (тактико-стройове). Одержання та усвідомлення завдання на наступ. Зайняття вихідної позиції для атаки і маскування. Спостереження за полем бою. Підготовка до атаки: поповнення боєприпасів, зарядження зброї, спорядження гранат, вибір шляху руху в атаку, спостереження за сигналами командира і дій за ними. Рух в атаку по пересіченій місцевості зі стрільбою на ходу, з подоланням природних перешкод. Знищення противника вогнем, гранатами, багнетом і прикладом. Підтримка сусіда вогнем для його просування вперед (Н-Т-1). Підготовка до атаки і атака з положення безпосереднього зіткнення з противником. Підготовка до атаки. Вистрибування з траншеї. Рух в атаку, ураження відкритих цілей противника вогнем на ходу, подолання природних перешкод, закидання противника гранатами. Бій у траншеї, взаємодія з сусідом, знищення противника гранатою, вогнем упритул і в рукопашному бою. (Н-Т-1). |
|
4 |
Тема 3.2.4. Перехід в атаку з ходу. Підготовка зброї і гранат до дії. Висування до рубежу переходу в атаку, спішування, подолання мінного поля, ведення вогню на ходу, атака переднього краю і знищення противника в першій траншеї гранатами, вогнем упритул і в рукопашному бою. Швидке просування вперед у пішому порядку. (Н-Т-1) Наступ у глибині оборони. Дії солдата у складі бойової групи у наступі в глибині. Просування вперед різними способами в поєднанні з вогнем. Вибір місця для стрільби. Знищення вогневих засобів противника. Здійснення маневру, забезпечення атаки вогнем і атака об'єкта у фланг або тил. Заходи щодо збереження прихованого пересування. |
|
5 |
Тема 3.2.4. Дії солдата, призначеного спостерігачем (тактико-стройове). Одержання та усвідомлення завдання на спостереження. Вибір, обладнання і маскування місця для спостереження. Огляд місцевості по зонах, виявлення цілей та визначення їх положення на місцевості. Доповідь про результати спостереження (Н-Т-3). |
|
6 |
Тема 3.3.1.Відділення в бою. Підготовка солдата до бою у складі відділення. Пересування відділення і розташування на місці (тактичне). Пересування відділення своїм ходом (маршем) в пішому порядку. Швидкість руху та привали. Управління відділенням встановленими сигналами. Дії відділення за сигналами оповіщення про повітряного противника, про радіоактивне, хімічне та біологічне зараження, при подоланні (обході) мінного поля. Розташування відділення на місці, інженерне обладнання і маскування місця розташування. Дії в екстремальних ситуаціях: порядок дій патрулів під час виявлення неозброєної людини. Надання захисту місцевому населенню та укриття у загрозливих ситуаціях (МГП). |
|
7 |
Тема 3.3.2.Дії солдата в бою у складі бойових груп та відділення. Дії відділення в обороні (тактичне). Одержання завдання на оборону. Заняття відділенням указаної позиції та її обладнання з використанням захисних властивостей місцевості. Ведення спостереження. Мінування підступів до позиції відділення(Н-Т-2,3,4). |
|
8 |
Тема 3.3.3. Дії відділення в обороні (тактичне).Дії відділення з початком вогневої підготовки противника і переходом його в атаку. Відбиття атак піхоти та танків противника перед переднім краєм. Знищення противника, що увірвався на позицію відділення, вогнем упритул, гранатами та в рукопашному бою. Знищення вертольотів противника. Зміна позиції. Дії відділення у складі бойових груп в ході оборони. Виконання другої вправи з метання ручних гранат.
|
|
9 |
Тема 3.3.4. Дії відділення у наступі (тактичне). Дії відділення під час наступу з положення безпосереднього зіткнення з противником. Одержання завдання на наступ. Заняття вихідного положення для наступу та підготовка до атаки.Спостереження за полем бою. Дії відділення з початком вогневої підготовки. Позначення проходів для танків. Перехід в атаку з траншеї, ураження противника вогнем у ході атаки(Н-Т-1). Подолання мінного поля та ділянки місцевості з радіоактивним (хімічним) зараженням. Дії під час виявлення вогневих засобів противника, танків противника, ведення вогню снайперів, у разі появи літаків (вертольотів). Бій у траншеї, знищення противника вогнем, гранатою, у рукопашному бою. Виконання першої вправи з метання ручних гранат. Ведення бою в глибині оборони бойовими групами відділення: маневр для виходу у фланг або тил противника, оволодіння об’єктом атаки. |
|
10 |
Тема 3.3.5. Дії відділення під час наступу з ходу. Підготовка до наступу з ходу. Висування до рубежу переходу в атаку в пішому порядку. Розгортання в цеп. Рух в атаку, ураження противника вогнем з ходу, подолання різних перешкод і загороджень. Бій у траншеї, ході сполучення, знищення противника вогнем і в рукопашному бою. Знищення об’єктів противника в глибині оборони бойовими групами відділення.Оволодіння об'єктом атаки. Порядок дій на об’єктах, які перебувають під захистом МГП. |
|
11 |
Тема 3.3.6. Дії дозорного відділення на маршруті руху (тактичне).Складання кроків маршруту руху. Шикування похідного порядку дозорного відділення. Порядок руху дозорного відділення з додержанням маскування (Н-Т-3). Дії під час огляду місцевості (узлісся, лощини, висот, інше), під час проходження тіснин та інших вузьких місць, у разі зустрічі водної перешкоди, замінованих та заражених ділянок маршруту. Дії відділення, коли противник не виявлений, при виявленні дрібної групи противника та при раптовій зустрічі з ним. Дії в екстремальних ситуаціях: порядок дій дозорних під час захоплення полоненого. Поводження з військово-полоненими (МГП).
|
|
12 |
Тема 3.4.1. Озброєння та бойова техніка родів військ Сухопутних військ. Ознайомлення учнів з озброєнням та бойовою технікою родів військ Сухопутних військпід час навчально-польових зборів у військових частинах. Демонстрація озброєння та бойової техніки в дії.
|
|
13 |
Вогнева підготовка |
|
Тема 4.4.1. Стрільба по наземним і повітряним цілям. Виконання вогневих завдань бойовою зброєю.Вимоги безпеки під час проведення стрільб. Вправа бойових стрільб з автомата Калашникова: «Стрільба з місця по нерухомих цілях».Виконання нормативів №№ 1, 2, 3, 4, 5.
|
||
14 |
Тема 4.7.1. Метання ручних гранат у бою. Вимоги безпеки під часметання гранат. Вогневі тренування: виконання першої і другої навчальної вправи з метання ручних гранат.
|
|
15 |
Прикладна фізична підготовка |
|
Тема 8.2.1.Прискорене пересування та легка атлетика. Контрольні вправи. Біг на 1км (Н-ПФП-6). Метання гранати Ф-1 на дальність (Н-ПФП-7). |
||
16 |
Тема 8.2.2.Прискорене пересування та легка атлетика. Контрольна вправа. Марш-кидок на 5 км у складi навчального підрозділу (Н-ПФП-8). |
|
17 |
Тема 8.3.1.Подолання перешкод. Подолання єдиної смуги перешкод. Тренування у подоланні перешкод за умовами загальної контрольної вправи на смузі перешкод. Комплексне тренування (подолання перешкод поточно і змагально-груповим методом).
Тема 8.3.2. Подолання єдиної смуги перешкод. Контрольна вправа. Виконання загальної контрольної вправи на єдиній смузi перешкод (Н-ПФП-9).
|
|
18 |
Підсумковий урок
|
|
1