Календарно-тематичне планування уроків англійської мови за підручником " Fly High 4". I семестр. 2 години в тиждень.
Чітко описані 4 змістовні лінії, соціокультурна компетенція та очікуваний результат на кінець уроку. Маю надію , що цей матеріал стане в пригоді вчителям англійської мови.
Дата/уроки |
Очікувані результати |
Тема |
Домашнє завдання |
Мовний інвентар |
4 змістові лінії |
Соціокульт., загальнонавч. комп. |
||||
Лексика |
Граматика |
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємл. Та фінансова грамот. |
|||||
Тема: Шкільне життя
|
|
|||||||||
1 |
Вести бесіду про свою родину; правильно запитувати |
Welcome: A great adventure стор. 4 -5 |
С. 5, впр.3 |
Нова лексика: Detective, missing Found, adventure, aunt Match, true, false |
Повторення займенників, використання дієслів To be, Can Наказовий відмінок у надаванні інструкцій
|
Бережливе ставлення до природи, любов до тварин |
Формування ціннісного ставлення до родинних зв’язків |
|
Усвідомленість потреби в працевлаштуванні. |
Навчати правилам ввічливого спілкування |
2
|
Отримувати та надавати інформацію про зовнішність та місце роботи/або навчання |
UNIT 1
Where’s Toto?
стор. 6 |
Вивч. Слова, “Activity book” с.7, впр.1 |
Нова лексика: Clever, nice, nephew, friendly, helpful
|
Present Simple Особові займенники |
Виховання бережливого ставлення до природи |
Формування бажання допомагати іншим, бути товариськими та привітними |
|
|
Навчати правилам розмови по телефону |
3 |
Учень ставить особисті питання та описує зовнішність |
стор. 7 |
С. 7, впр.1, читати діалогна с.6 |
Закріплення лексики: Toucan, zoo, funny, clever, lazy, kind, nationality
|
Питальні слова What, How, Who, Where
|
|
|
Навчати правильно будувати структуру мовлення для ефективного спілкування |
||
4 |
Надає інформацію про наявність предметів особистого вжитку
|
UNIT 2
We’re getting ready!
стор. 8
|
Вивчити нові слова, чит. діалог с.8 |
Нова лексика: Laptop, binoculars, compass, can opener, need, diary, torch |
Present Continuous Have/ has got |
Любов до живої природи |
Формування в учнів почуття відповідальності, вміння працювати гуртом |
|
|
Навчання соціальним правилам поведінки та спілкуванню |
5 |
Учень ставить питання щодо дії, місцезнаходження та вигляду |
стор. 9 Урок домашнього читання ________________________________________________________ |
«Activity book” с.7, впр.4 |
Закріплення лексики: Video, wear, t-shirt, sent, watch, leave, sleep, pack, eat, need |
Відпрацювання Present Continuous |
|
|
|
Навчати умінню спілкуватись з однолітками під час виконання ігрових завдань |
|
6 |
Учень висловлює свою думку, робить аналіз певних подій |
UNIT 3 Dr Wild drives well
стор. 10 |
С.10 – читати, вивч. нові слова |
Нова лексика: Well, carefully, badly, slowly, quietly, happily, quickly |
Практика використання Present Simple
|
|
розрізняє та дає оцінку діям різних осіб |
Демонструє розуміння цінності життя та свободи |
|
Навчання правилам поведінки у громадських місцях |
7 |
Учень ставить особисті питання стосовно місця проживання, уподобань, занять у вільний час |
UNIT 4
Skills: Let’s phone Mel ст. 12 |
Activity Book Впр. 1-2 ст.10 |
Functional language: saying your phone number
|
Практика використання Present Simple, Present Continuous у письмовому мовленні |
|
Формує особисті цінності, пріоритети |
|
|
Навчання поведінці у повсякденному житті |
8 |
Надає інформацію про дії та місцезнаходження |
ст. 13 |
С.12 – вивч. напам’ять
|
Punctuation: Question mark, apostrophes, commas, full stop |
Порядкові числівники Практика використання при написанні телефонних номерів |
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, розподіл обов’язків у родині |
|
|
Навчання розмовляти по телефону та отримувати необхідну інформацію |
9 |
Розповідає про свої враження від мандрівок |
FlyHigh File: Countries and nationalities ст. 14 Проектна робота Make a passport
|
С. 14 – вивч. нові слова |
Нова лексика: Country, capital city, flag, nationality, language
|
Практика використання Present Simple, Present Continuous
|
|
Поважає різні національності світу |
|
|
Навчання розуміти, спів ставляти та порівнювати рідну й іноземну культури |
10 |
Розповідає про свою країну та місце проживання |
ст. 15 Урок домашнього читання __________________________________________
|
Activity Book Впр. 3-4 ст.13 |
Закріплення лексики: Назви країн та національності
|
Правила написання назв країн, національностей Артиклі у назвах країн |
|
Розглядає себе як частинку світу та патріота України |
|
|
Вміння спілкуватись та презентувати свою роботу
|
11 |
Перевірка та оцінювання засвоєного матеріалу |
Підсумок за темою |
|
Перевірка та оцінювання знання лексичного матеріалу |
Перевірка, оцінювання та вживання вивчених граматичних конструкцій |
|
|
|
|
Перевірка навичок індивідуальної роботи |
Тема: Природа і навколишнє середовище (Part1)
|
||||||||||
12 |
Інформує про погодні умови |
There was a storm с. 16 |
С.16 – вивч. слова |
Нова лексика: Storm, behind, windy, thunder, lightning, in front of |
Вживання дієслова To Be у минулому часі |
Любов до природи, бажання вивчати навколишній світ |
|
Дає оцінку погоднім умовам та вміє жити в гармонії з природою |
|
Навчання вмінню давати оцінку погодним умовам |
13 |
Учень надає інформацію про погодні явища та клімат |
UNIT 5
There was a storm ст. 17 |
Activity Book Впр. 4-5 ст.15 |
Закріплення лексики: Terrible, beach, far away, worried,
|
There was/ There were There wasn’t/ There weren’t
|
|
|
Навчання правилам поведінки на воді |
||
14 |
Учень надає інформацію про погодні явища та клімат |
Клімат моєї країни |
|
|
|
|
||||
15 |
|
Урок домашнього читання ________________________________________________________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
Висловлює свої враження від проведення часу на відпочинку |
UNIT 6 We landed on a beach
Ст. 18 |
С. 18 – вивч. нові слова, читати |
Нова лексика: Aquarium, town hall, police station, pet shop, museum, cafe |
Past Simple regular: Стверджувальна форма |
|
Ідентифікує себе як частину соціуму, ввічливо спілкується та просить про допомогу |
|
|
Навчання правилам спілкування за допомогою Інтернету Електронна пошта |
17 |
Надає інформацію про події та вчинки у минулому |
Написання електронного листа ст. 19 |
Activity Book Впр.4-5 ст.17 |
Закріплення лексики: Exciting, to land, noisy, library, delicious, worried
Affirmative, regular |
Практика вживання простого минулого часу в письмовій формі та в усному мовленні |
|
|
|
Навчання правильної поведінки у громадських місцях |
|
18 |
Висловлює вибачення та ввічливо запитувати |
UNIT 7
Did you talk to them? ст. 20 |
С. 20 – читати , вивч. слова |
Нова лексика: Notice, blond, moustache, beard, thin, wavy, face |
Past Simple regular: Заперечувальна та питальна форми |
Любов до тварин |
Розуміє потребу у ввічливому спілкуванню з людьми |
|
|
Навчання ввічливому спілкуванню з незнайомими людьми |
19 |
Надає інформацію про зовнішність |
Learn with Oscar ст. 21 |
С. 21, ВПР.3 |
Закріплення лексики: Decide, look for, notice, look like, tall, quick, follow, remember, glasses |
Практика використання питальних та заперечних речень у минулому часі |
|
|
|
Навчання вмінню правильно підбирати слова для опису обличчя людини |
|
20 |
|
Урок домашнього читання ______________________________________________ |
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
Перевірка та оцінювання засвоєного матеріалу |
Підсумок за темою |
|
Перевірка та оцінювання знання лексичного матеріалу |
Перевірка, оцінювання та вживання вивчених граматичних конструкцій |
|
|
|
|
Перевірка навичок індивідуальної роботи |
Тема: Природа і навколишнє середовище (Part 2)
|
||||||||||
22 |
Надає інформацію про події у минулому та ставити питання |
UNIT 8 Skills: I’d like tickets for the museum, please ст. 22 |
С.22 – вивч. нові слова |
Закріплення лексики: Park, swing, slide, playground, climb, strawberry, chocolate, cake, ice cream, horrible, outside, spy,
|
Правила пунктуація та з‘єднування змістовних частин у реченні
|
|
Любов до мистецтва, |
|
|
Навчання вмінню вести щоденні записи про події у житті |
23 |
|
Контрольна робота : аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
Пропонує допомогу Висловлює побажання |
С.23 |
Activity Book Впр.4-6 ст.21 |
Functional language: Asking for tickets |
Практика використанні числівників |
|
Культура спілкування, любов до мистецтва |
|
|
Навчання спілкуванню при купівлі квитків на концерт, у музей, кінотеатр, тощо |
25 |
Учень інформує про стихійні лиха |
FlyHigh File:
Hurricanes ст. 24 Урок дом. Чит. |
Вивчити нові слова |
Нова лексика: Hurricane, last, flood, cause, tornado, produce, trsavel, destroy, natural disaster |
Present Simple, Past Simple |
|
Учні співчувають чужому лиху |
Учень усвідомлює всю загрозу від природніх катастроф та правильно на це реагує. |
|
Навчати співчуттю та здатності правильно реагувати на природні катастрофи |
26 |
|
Контрольна робота : читання |
|
|
|
|
|
|
||
27 |
Учень висловлює своє ставлення до природних явищ |
FlyHigh File:
Hurricanes ст. 25 |
|
Закріплення лексики: Kilometre, destroy, between, terrible, especially, the worst, weather, wheel |
Практика вживання простого минулого часу в письмовій формі та в усному мовленні |
|
|
Проект Weather Wheel Вміння спілкуватись та презентувати свою роботу
|
||
28 |
Відпрацьовує та закріплює засвоєний матеріал |
FlyHigh Review 1 ст. 26-27
|
|
Закріплювання лексичного матеріалу |
Закрплення граматичного матеріалу |
|
Учень продуктивно працює як самостійно, так і в групі |
|
|
Відпрацювання навичок самостійної роботи |
29 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
Робить повідомлення про факти та події літературного твору |
Storytime: Robinson Crusoe
ст.28 |
Вивч. нові слова, с. 28 |
Нова лексика: Ill, tool, gun, knife, journey, land, island, tent, cave, strange, footprint
|
Практика використання простого теперішнього часу |
Любов до природи |
|
Розуміє цінність життя людини, вчиться на прикладі героїв знаходити правильне рішення |
Зважує усі «за» та «проти» у важкій ситуації та вміє знайти вихід |
Навчати умінню читати для задоволення та отримання детальної інформації |
31 |
|
Підсумок за темою |
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
Контрольна робота : говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
Розповідає про свої улюблені книжки |
Storytime: Robinson Crusoe ст. 29. Підсумок за семестр. |
|
Значення та пояснення слів Storm, gun, knife, wall, heavy rain, tent, island, |
Практика використання простого теперішнього часу |
|
Любов до мистецтва та книг |
|
|
Навчання логічно формувати свою думку |