Алгебра, 7 клас
(2 год на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
Програма: Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика. 5–9 класи» (колектив авторів) що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.. Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas
Підручник: О.С. Істер Алгебра: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів К.: Генеза, 2015 р.
№ уроку |
Теми уроку |
Дата |
Примітки |
||||
Тема 1. ЦІЛІ ВИРАЗИ (36 год) Учень/учениця: наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів пояснює: · як знайти числове значення виразу зі змінними при заданих значеннях змінних; · що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт; формулює: · означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена; · властивості степеня з натуральним показником; · правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів; розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень |
|||||||
|
Повторення вивченого матеріалу за 6 клас |
|
|
||||
|
Контрольна робота №1 «Діагностична» |
|
|
||||
|
Корекція знань, умінь, навичок. Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази |
|
|
||||
|
Тотожність. Тотожні перетворення виразу |
|
|
||||
|
Степінь з натуральним показником |
|
|
||||
|
Властивості степеня з натуральним показником |
|
|
||||
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
||||
|
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена |
|
|
||||
|
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня. |
|
|
||||
|
Розв’язування вправ та задач |
|
|
||||
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
||||
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Тотожності . Одночлени» |
|
|
||||
|
Корекція знань, умінь, навичок. Многочлен. Степінь многочлена. Подібні члени многочлена та їх зведення |
|
|
||||
|
Многочлен. Степінь многочлена. Подібні члени многочлена та їх зведення |
|
|
||||
|
Додавання і віднімання многочленів |
|
|
||||
|
Додавання і віднімання многочленів |
|
|
||||
|
Множення многочленів. |
|
|
||||
|
Множення многочленів. |
|
|
||||
|
Розкладання многочленів на множники |
|
|
||||
|
Розв’язування вправ та задач |
|
|
||||
|
Узагальнення і систематизація знань. Самостійна робота №1 |
|
|
||||
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Многочлени. Розкладання многочленів на множники» |
|
|
||||
|
Корекція знань, умінь, навичок. Формула квадрата суми та квадрата різниці двох виразів |
|
|
||||
|
Формула квадрата суми та квадрата різниці двох виразів |
|
|
||||
|
Добуток різниці та суми двох виразів |
|
|
||||
|
Добуток різниці та суми двох виразів |
|
|
||||
|
Різниця квадратів двох виразів |
|
|
||||
|
Різниця квадратів двох виразів |
|
|
||||
|
Сума і різниця кубів двох виразів |
|
|
||||
|
Сума і різниця кубів двох виразів |
|
|
||||
|
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
|
|
||||
|
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
|
|
||||
|
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
|
|
||||
|
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
|
|
||||
|
Узагальнення і систематизація знань Самостійна робота №2 |
|
|
||||
|
Контрольна робота № 4 за темою: «Формули скороченого множення» |
|
|
||||
Тема 2. ФУНКЦІЇ (10 год) Учень/учениця: наводить приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій; пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції; формулює означення понять: функція; графік функції; лінійна функція; пряма пропорційність; називає та ілюструє на прикладах способи задання функції; описує побудову графіка функції, зокрема лінійної та її окремого виду – прямої пропорційності; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі); складає та розв'язує задачі на: пряму пропорційність на основі життєвого досвіду; побудову графіків при моделюванні реальних процесів з використанням лінійної функції тощо |
|||||||
|
Корекція знань, умінь, навичок . Функція. Область визначення та область значень функції. Способи задання функцій. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів |
|
|
||||
|
Функція. Область визначення та область значень функції. Способи задання функцій. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів |
|
|
||||
|
Графік функції |
|
|
||||
|
Графік функції |
|
|
||||
|
Лінійна функція, її властивості та графік |
|
|
||||
|
Лінійна функція, її властивості та графік |
|
|
||||
|
Лінійна функція, її властивості та графік |
|
|
||||
|
Лінійна функція, її властивості та графік |
|
|
||||
|
Узагальнення і систематизація знань. Самостійна робота №3 |
|
|
||||
|
Контрольна робота № 5 за темою: «Функції» |
|
|
||||
Тема 3. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ ТА ЇХ СИСТЕМИ (18 год) Учень/учениця: наводить приклади: рівняння з однією та двома змінними; лінійних рівнянь з однією та двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; пояснює: · що таке система двох лінійних рівнянь з двома змінними; · скільки розв’язків може мати система двох лінійних рівнянь з двома змінними; формулює означення: лінійних рівнянь з однією та двома змінними; розв’язку рівняння з двома змінними; розв’язку системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; будує графіки лінійних рівнянь із двома змінними; описує способи розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; характеризує випадки, коли система двох лінійних рівнянь з двома змінними має один розв’язок; має безліч розв’язків; не має розв’язків; складає: рівняння та системи рівнянь за умовою текстової задачі; розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у змісті способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними |
|||||||
|
Корекція знань, умінь, навичок .Лінійне рівняння з однією змінною |
|
|
||||
|
Лінійне рівняння з однією змінною |
|
|
||||
|
Лінійні рівняння як математичні моделі текстових задач |
|
|
||||
|
Лінійні рівняння як математичні моделі текстових задач |
|
|
||||
|
Лінійне рівняння із двома змінними |
|
|
||||
|
Лінійне рівняння із двома змінними |
|
|
||||
|
Графік лінійного рівняння із двома змінними |
|
|
||||
|
Графік лінійного рівняння із двома змінними |
|
|
||||
|
Система рівнянь із двома змінними. Графічний метод розв’язування системи |
|
|
||||
|
Система рівнянь із двома змінними. Графічний метод розв’язування системи |
|
|
||||
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь методом підстановки |
|
|
||||
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь методом підстановки |
|
|
||||
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь методом додавання |
|
|
||||
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь методом додавання |
|
|
||||
|
Системи лінійних рівнянь як математичні моделі текстових задач |
|
|
||||
|
Системи лінійних рівнянь як математичні моделі текстових задач |
|
|
||||
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
||||
|
Контрольна робота № 6 за темою: «Лінійні рівняння та їх системи» |
|
|
||||
Тема 4. ПОВТОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З КУРСУ АЛГЕБРИ 7-ГО КЛАСУ (6 год) |
|||||||
|
Цілі вирази. Розв’язування вправ і задач |
|
|
||||
|
Функції. Лінійні рівняння та їх системи. |
|
|
||||
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
||||
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
|
||||
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
||||
|
Підсумковий урок |
|
|
||||