Календарне тематичне планування 5 клас 1 сем 4 години підручник Будна

Про матеріал
Планування за підручником Будна 5 клас, зі змістовними лінями, результатами, та ключевими компетентностями
Перегляд файлу

КТП з англійської мови за підручником Т. Будна – 2022 на І семестр 2024-2025 н.р.

Тема1. Я, моя родина та друзі.

Ключові компетентності:

 громадянська компетентність - здатність учня активно, відповідально та ефективно реалізовувати права та обов’язки з метою розвитку демократичного суспільства;  комунікативна компетентність - здатність особистості застосовувати у конкретному виді спілкування знання мови, способи взаємодії з людьми, що оточують її та перебувають на відстані, навички роботи у групі, володіння різними соціальними ролями;

Інтегровані змістові лінії:

Здоров‘я і безпека; Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.

 Громаданська відповідальність: Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

Learning outcomes: By the end of studying the topic, learners will be able to: ● introduce the members of their families ● describe family members and friends ● identify jobs ● talk about parents’ jobs ● write a paragraph about a family

 

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

CLIL

Домашнє завдання

 

 

 

Граматика

Лексика

Аудіювання/

Читання

Письмо/

Говоріння

1

03.09

Повертаємось до школи

a/an, the

займенники

to  be

can

have got

like+ing

be going to

questions

 

 

Short  beautiful

Thin

Slim

Handsome

Husband

Wife

Uncle

Aunt

Wander

Leap

Swing

Have fun

Впр 5,8 с 11

 

Maths.

World literature.

Folk tales.

(sequencing the story)

Впр 4 с 10

2

3

04.09

05.09

Дні тижня. Цифри. Класна кімната.

Дні тижня. Цифри. Класна кімната

 

Впр 9 с 11

Впр 5 с 11

4

5

06.09

10.09

Моя родина

Моя родина

Впр 1 с 12

Впр 2 с 12

Впр 6 с 13

Впр 7 с 13

6

11.09

Хто як виглядає

Впр 3 с 14

Впр 6 с 15

Впр 4 с 14

Впр 8 с 15

7

8

12.09

13.09

Домашні обов’язки

Домашні обов’язки

Впр 1,2 с 16

Впр 6,7 с 17

Впр 10 с 17

9

17.09

Вільний час

Впр 1 с 18

Впр 4 с 19

Впр 5 с 19

10

11

18.09

19.09

Мої друзі

Мої друзі

Впр 1,3 с 20

 

Впр 7 с 21

12

20.09

Мої вподобання

Впр 2 с 22

Впр 5,6 с 23

Впр 1 с 24 слова

13

24.09

Діагностувальна робота. Підсумковий урок.

Впр 2,3 с 24

Впр 4 с 25

Повторення

Тема 2. Шкільне життя.

Ключові компетентності:

комунікативна компетентність - здатність особистості застосовувати у конкретному виді спілкування знання мови, способи взаємодії з людьми, що оточують її та перебувають на відстані, навички роботи у групі, володіння різними соціальними ролями;

проектно-технологічна компетентність - здатність учнів застосовувати знання, уміння та особистий досвід у предметно-перетворювальній діяльності;

соціальна компетентність - здатність особистості продуктивно співпрацювати з партнерами у групі та команді, виконувати різні ролі та функції у колективі.

 

Інтегровані змістові лінії:

Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння потреби працювати разом. Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.

Learning outcomes: By the end of studying the topic, learners will be able to: ● identify their favourite activities at the lesson ● fully justify an ideal working day based on simple analysis of own preferences ● suspiciously present a perfect timetable ● sufficiently compare different working days/timetables ● opportunely use simple techniques to start and maintain a conversation with teachers/classmates ● make relevant suggestions based on the current topic of conversation

 

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

CLIL

Домашнє завдання

 

 

 

Граматика

Лексика

Аудіювання/

Читання

Письмо/

Говоріння

14

15

25.09

26.09

Моя школа

Моя школа

There is­\there are

Must\mustn’t

Ступені порівняння прикметників

Whiteboard

Laptop

Globe

Map

Canteen

Pool

Gym

Laboratory

Science

Tidy the room

Take a shower

Subject

Have breakfast

 

Впр 1,3,4 с 28

Впр 5 с 29

Maths

Calculations

(finishing sentences)

Впр 8 с 29

16

27.09

Мій клас

Впр 1,4 с 30

Впр 5,6 с 31

Впр 8 с 31

17

18

01.10

02.10

Шкільні приладдя

Шкільні приладдя

Впр 1,3 с 32

Впр 6,7 с 33

Впр 8 с 33

19

03.10

Мій розклад

Впр 1,3 с 34

Впр 5,6 с 35

Впр 7 с 35

20

04.10

Мій улюблений предмет

Впр 1,2 с 36

Впр 7 с 37

Впр 8 с 37

21

08.10

Що я роблю на уроці

Впр 1,2,3 с 38

 

Впр 4 с 38

22

09.10

Свята та традиції моєї школи

 

Впр 7 с 39

Впр 8 с 39

23

24

10.10

11.10

Мій робочий день

Мій робочий день

Впр 2 с 40

Впр 3,4 с 41

Впр 7,8 с 41

25

15.10

Урок англійської мови

Впр 1 с 42

 

Впр 2 с 42

26

16.10

Діагностувальна робота. Підсумковий урок

 

Стор 43

Повторення

Тема 3. Рідне місто, село.

Ключові компетентності:

громадянська компетентність - здатність учня активно, відповідально та ефективно реалізовувати права та обов’язки з метою розвитку демократичного суспільства;

соціальна компетентність - здатність особистості продуктивно співпрацювати з партнерами у групі та команді, виконувати різні ролі та функції у колективі.

Інтегровані змістові лінії:

Екологічна безпека та сталий розвиток: Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів.

Громадянська відповідальність: Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади.

Learning outcomes: By the end of studying the topic, learners will be able to: ● Reproduce the names of places and buildings in cities and villages. ● Тell about the history and historical places of his town. ● Reproduce the use of impersonal sentences, 'There is/are' structures and other structures to describe the world around us. ● Possess the skills and abilities of writing an informal letter with a description of the area.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

CLIL

Домашнє завдання

 

 

 

Граматика

Лексика

Аудіювання/

Читання

Письмо/

Говоріння

27

17.10

Місцезнаходження

Plural nouns

Possessive case

Articles

Demonstrative pronouns

Prepositions of time and place

Post office

Monument

University

Church

Hospital

Cinema

Bus tour

Building

Prison

Treasury

Walking tour

Attraction

Festival

Orchard

Compass

Climate

Впр 1,2 с 44

Впр 3,4 с 44

Art.

Still life

(a mini project, following directions, solving problems)

 

Впр 6,8 с 45

28

29

18.10

22.10

Основні історичні та культурні відомості

Впр 1,2 с 46

 

Впр 4 с 47

30

23.10

Опис мого міста

Впр 1,2 с 48

Впр 3,5 с 49

Впр 6 с 49

31

32

24.10

25.10

Як пройти?

Маршрутизація.

Впр 1,2 с 50

Впр 3,4 с 51

Впр 6 с 51

33

05.11

Два дні у Оксфорді

Впр 1,2 с 52

Впр 3,4 с 53

Впр 6 с 53

34

06.11

Одеса – Лондон. Порівняємо?

Впр 1,2 с 54

Впр 3,4 с 55

Впр 7 с 55

35

07.11

Місцеві проблеми

Впр 1,2 с 56

Впр 3 с 56

Впр 4,5 с 57

36

37

08.11

12.11

Моє улюблене місце

Моє улюблене місце

Впр 6 с 57

Впр 7 с 57

Впр 8 c 57

38

 

13.11

Діагностувальна робота.

Впр 1 с 58

Впр 2 с 58

Повторення

39

14.11

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

Повторення

Тема 4. Свята та традиції.

Ключові компетентності:

громадянська компетентність - здатність учня активно, відповідально та ефективно реалізовувати права та обов’язки з метою розвитку демократичного суспільства;

загальнокультурна компетентність - здатність учня аналізувати та оцінювати досягнення національної та світової культури, орієнтуватися в культурному та духовному контексті сучасного суспільства, застосовувати методи самовиховання, орієнтовані на загальнолюдські цінності;

Інтегровані змістові лінії:

Громадянська відповідальність: Порівнює свята й традиції в різних країнах.

Learning outcomes: By the end of studying the topic, learners will be able to: ● understand and operate the new words and grammar rules about holidays and traditions in Great Britain and Ukraine. ● talk about some holidays and special holidays. ● communicate with friends on the theme “Holidays”. ● recommend what to buy for the party. ● elicit main information about tradition in Ukraine and Britain

 

 

 

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

 

CLIL

Домашнє завдання

 

 

 

Граматика

Лексика

Аудіювання/

Читання

Письмо/

Говоріння

40

41

15.11

19.11

Свята

Свята

Past simple

Future Simple

Will\be going to

Independence day

Fireworks

Selfie spot

Bring luck

Adopt a dog

Candy cane

Wreath

Reindeer

Sleigh

Candles

Cookies

 

present

Впр 1 с 60

Впр 4 с 61

Впр 6,7 с 61

History of Ukraine.

The Ukrainian cassacks

Впр 8 с 61

42

20.11

Свята в Україні

Впр 4,5 с 63

Впр 2,3 с 62

Впр 7 с 63

43

21.11

Розваги на вихідні

Впр 2 с 64

Впр 3 с 64

Впр 5 с 65

Впр 8 с 65

44

45

22.11

26.11

Новий Рік

Новий рік

Впр 1,2 с 66

Впр 3 с 66

Впр 4 с 67

Впр 6,8 с 67

46

47

27.11

28.11

Різдво

Різдво

Впр 1,2 с 68

Впр 4 с 68

Впр 6 с 69

Впр 9 с 69

48

29.11

Улюблене свято

Впр 1,2 с 70

Впр 4,5 с 71

Впр  8 с71

49

50

03.12

04.12

День народження

День народження

Впр 1,2,3 с 72

Впр 6 с 73

Впр 7 с 73

51

05.12

Традиції святкування

Впр 2 с 74

 

Впр 7 с 74

52

53

06.12

10.12

Діагностувальна робота. Підсумковий урок.

 

Стор 75

Повторення

54

11.12

Домашнє читання

 

 

 

 

 

Повторення

55

12.12

Контроль читання

 

 

 

 

 

Повторення

56

13.12

Домашнє читання

 

 

 

 

 

Повторення

57

17.12

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

Повторення

58

18.12

Домашнє читання

 

 

 

 

 

Повторення

59

19.12

                  Конроль письма

 

 

 

 

 

Повторення

60

20.12

Домашнє читання

 

 

 

 

 

Повторення

61

24.12

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

Повторення

62

25.12

Повторення

 

 

 

 

 

Повторення

63

26.12

Повторення

 

 

 

 

 

Повторення

64

27.12

Резервний урок

 

 

 

 

 

Повторення

 

 

Спрямованість корекційно-розвиткової роботи та очікувані результати

Тема: Я, моя сім’я і друзі - Формування слухової уваги та пам'яті на матеріалі англомовних одиниць мовлення шляхом багаторазової гучної та виразної вимови слів та коротких речень педагогом з акцентом на  довільному зоровому зосередженні на еталонній вимові педагога (органах артикуляції педагога) та ситуації, у якій відбувається сприймання з метою розуміння мовного матеріалу. Формування слухового контролю за власною вимовою шляхом її співставлення із еталонним мовленням педагога (оцінювання якості власних вимовних умінь та їхня самостійна корекція) у процесі активного застосування мови. Формування навичок вимови відповідно до мовленнєвих можливостей з опорою на еквіваленти рідної мови та відповідно до послідовності перебігу корекційної роботи з подолання порушень мовленнєвого розвитку на матеріалі рідної мови, а також з опорою на наочність з метою підтвердження розуміння значення мовних одиниць.

Формування умінь спиратися на власні фонематичні уявлення (акустико-артикуляційні образи слів) у процесі конструювання висловлювань з метою наближення навчального процесу до ситуацій вільної комунікації, у яких відбувається внутрішній переклад з рідної мови на іноземну.

Формування впевненості у власних мовленнєвих можливостях з метою профілактики виникнення психологічного бар'єра на шляху до розвитку англомовних комунікативних навичок за допомогою створення ситуацій успіху, що супроводжуються незмінно доброзичливим та толерантним ставленням з боку педагога, яке полягає у наданні можливості здійснити декілька спроб під час відповіді учня для досягнення позитивного результату.

Формування навичок самоконтролю у процесі прийняття рішення щодо визначення часу та здійснення поточної корекції у разі необхідності з метою вдосконалення мовлення для точної передачі подій, які відбуваються або через певні проміжки часу у повсякденному житті, або мали місце в минулому, або матимуть місце у майбутньому. Формування навичок постановки різноманітних питань до речень, що мають конструкції різного часу, з орієнтацією на суттєві ознаки певного часу шляхом залучення до комунікативних ситуацій, які спрямовані на актуалізацію більшої кількості інформації, важливої для спілкування.

Формування фонематичного сприймання та аналізу на основі привертання уваги до кінцевої фонеми слова з метою розпізнавання множини іменників шляхом навмисного підсилення голосу педагогом в момент її звучання та багаторазового повторення слова (або окремо кінцевої фонеми) у разі необхідності Формування антонімічного, синонімічного значення прикметників та уміння правильно добирати їх відповідно до ситуації англомовного спілкування шляхом привертання уваги до особливостей звучання у контексті ігрових ситуацій.

Формування зорових, фонематичних, мовнорухових операцій та функцій (сприймання, уваги, пам'яті, контролю) та умінь спиратися на них послідовно або одночасно у процесі опанування оптико-акустико-вимовних образів англійських слів, швидко актуалізуючи необхідний та переключаючись з одного на інший, шляхом залучення учнів до роботи зі словником (внесення нових слів з опорою на зразок, коментарі та допомогу педагога, який виконує відповідні записи на дошці), що полягає у подальшому вивченні занесених до словника слів у ігрових ситуаціях.

 

 

Формування навичок дискурсивно-логічного розуміння прочитаного (передбачає деяке "відставання" процесу усвідомлення від процесів сприймання), що потребує попереднього лексико-граматичного, а інколи стилістичного аналізу окремих частин тексту шляхом створення

навчальних ситуацій, спрямованих на змістову ідентифікацію ("Знайдіть у прочитаному тексті речення, які схожі за змістом на це", "Визначте, чи відповідає це речення змісту оповідання" тощо).

Формування умінь співвідносити написане слово із еталонним на основі зорового сприймання та виправляти помилки у разі їхнього виникнення спочатку в навмисно створених умовах (на дошці: у неправильно записаних педагогом словах), у писемній продукції сусіда по парті  шляхом створення ситуацій співробітництва, потім у власній з опорою на алгоритм, що передбачає запропоновану педагогом послідовність дій.

Формування умінь запам'ятовувати англомовні лінгвістичні одиниці (англійські слова) спочатку на основі лише зорового сприймання та письмово відтворювати їх, спираючись на оперативну зорову пам'ять; далі - на основі зорового сприймання (слова, словосполучення, короткі речення) та письмово відтворювати їх, спираючись на слухове сприймання мовлення педагога та зорово-слухову оперативну пам'ять; далі - на основі лише слухового сприймання мовлення педагога, спираючись на слухову оперативну пам'ять, з метою вдосконалення письма.

Формування навичок контролю за якістю вимови (у разі її присутності) в процесі письма, співставлення результатів вимови (уявлень у разі відсутності вимови) та написання з метою адекватно оцінювати власний результат та вносити відповідні поточні корективи.

Формування умінь здійснювати переклад з рідної мови на англійську шляхом актуалізації англомовних еквівалентів (уявлень про їхній звуко-буквений склад) з метою автоматизації іншомовних комунікативних навичок у процесі організації різноманітних колективних ігор, що передбачають спочатку часткове відтворення (доповнення слів, словосполучень, речень елементами, яких не вистачає тощо), а далі - повне письмове відтворення у контексті лексичної теми, яка вивчається.

Формування іншомовного творчого письма з метою розвитку умінь самостійно будувати необхідні конструкції, дотримуючись правил граматики та орфографії, а також здійснювати контроль з опорою на зорове сприймання результатів писемного відтворення лінгвістичних одиниць, шляхом створення ситуацій довільного зосередження уваги на технологіях породження іншомовних висловлювань з їх подальшим писемним відтворенням.

 

 

 

 

 

 

  Тема: Шкільне життя - Формування слухової уваги та пам'яті на матеріалі англомовних одиниць мовлення шляхом багаторазової гучної та виразної вимови слів та коротких речень педагогом з акцентом на  довільному зоровому зосередженні на еталонній вимові педагога (органах артикуляції педагога) та ситуації, у якій відбувається сприймання з метою розуміння мовного матеріалу.

Формування слухового контролю за власною вимовою шляхом її співставлення із еталонним мовленням педагога (оцінювання якості власних вимовних умінь та їхня самостійна корекція).

Формування навичок вимови відповідно до мовленнєвих можливостей з опорою на еквіваленти рідної мови та відповідно до послідовності перебігу корекційної роботи з подолання порушень мовленнєвого розвитку на матеріалі рідної мови, а також з опорою на наочність з метою підтвердження розуміння значення мовних одиниць.

Формування умінь частково спиратися на власні фонематичні уявлення (акустико-артикуляційні образи слів) у процесі конструювання висловлювань з метою наближення навчального процесу до ситуацій вільної комунікації, у яких відбувається внутрішній переклад з рідної мови на іноземну.

Формування впевненості у власних мовленнєвих можливостях з метою профілактики виникнення психологічного бар'єра на шляху до розвитку англомовних комунікативних навичок за допомогою створення ситуацій успіху, що супроводжуються незмінно доброзичливим та толерантним ставленням з боку педагога, яке полягає у наданні можливості здійснити декілька спроб під час відповіді учня для досягнення позитивного результату.

Формування навичок самоконтролю у процесі прийняття рішення щодо визначення часу та здійснення поточної корекції у разі необхідності з метою вдосконалення мовлення для точної передачі подій, які відбуваються або через певні проміжки часу у повсякденному житті, або прямо зараз, або вже відбулися, або мали місце в минулому, або матимуть місце у майбутньому, або плануються.

Формування уваги до лінгвістичних одиниць, мовлення, які дозволяють урізноманітнювати засоби виразу думок та сприяють розвитку особистісних якостей, шляхом багаторазового повторення конструкцій, що містять формули позитивних настанов (у формі порад) щодо виконання різноманітних обов'язків повсякденного життя.

Формування довільної уваги до дрібних лінгвістичних елементів з метою подальшого вдосконалення аналізу на рівні речення шляхом створення ігрових ситуацій із зосередженням на важливій функціональній ролі прийменника у контексті повідомлення. Формування зорових, фонематичних, мовнорухових операцій та функцій (сприймання, уваги, пам'яті, контролю) та умінь спиратися на них послідовно або одночасно у процесі опанування оптико-акустико-вимовних образів англійських слів, швидко актуалізуючи необхідний та переключаючись з одного на інший, шляхом залучення учнів до роботи зі словником (внесення нових слів з опорою на зразок, коментарі та допомогу педагога, який виконує відповідні записи на дошці), що полягає у подальшому вивченні занесених до словника слів у ігрових ситуаціях.

Формування навичок дискурсивно-логічного розуміння прочитаного (передбачає деяке "відставання" процесу усвідомлення від процесів сприймання), що потребує попереднього лексико-граматичного, а інколи стилістичного аналізу окремих частин тексту шляхом створення навчальних ситуацій, спрямованих на змістову ідентифікацію ("Знайдіть у прочитаному тексті речення, які схожі за змістом на це", "Визначте, чи відповідає це речення змісту оповідання" тощо).

Формування умінь співвідносити написане слово із еталонним на основі зорового сприймання та виправляти помилки у разі їхнього виникнення спочатку в навмисно створених умовах (на дошці: у неправильно записаних педагогом словах), у писемній продукції сусіда по парті  шляхом створення ситуацій співробітництва, потім у власній з опорою на алгоритм, що передбачає запропоновану педагогом послідовність дій.

Формування умінь запам'ятовувати англомовні лінгвістичні одиниці (англійські слова) спочатку на основі лише зорового сприймання лише зорового сприймання та письмово відтворювати їх, спираючись на оперативну зорову пам'ять; далі - на основі зорового сприймання (слова, словосполучення, короткі речення) та письмово відтворювати їх, спираючись на слухове сприймання мовлення педагога та зорово-слухову оперативну пам'ять; далі - на основі лише слухового сприймання мовлення педагога, спираючись на слухову оперативну пам'ять, з метою вдосконалення письма.

Формування навичок контролю за якістю вимови (у разі її присутності) в процесі письма, співставлення результатів вимови (уявлень у разі відсутності вимови) та написання з метою адекватно оцінювати власний результат та вносити відповідні поточні корективи.

Формування умінь здійснювати переклад з рідної мови на англійську шляхом актуалізації англомовних еквівалентів (уявлень про їхній звуко-буквений склад) з метою автоматизації іншомовних комунікативних навичок у процесі організації різноманітних колективних ігор, що передбачають спочатку часткове відтворення (доповнення слів, словосполучень, речень елементами, яких не вистачає тощо), а далі - повне письмове відтворення у контексті лексичної теми, яка вивчається.

Формування іншомовного творчого письма з метою розвитку умінь самостійно будувати необхідні конструкції, дотримуючись правил граматики та орфографії, а також здійснювати контроль з опорою на зорове сприймання результатів писемного відтворення лінгвістичних одиниць, шляхом створення ситуацій довільного зосередження уваги на технологіях породження іншомовних висловлювань з їх подальшим писемним відтворенням.

Тема: Рідне місто, село -  Формування слухової уваги та пам'яті на матеріалі англомовних одиниць мовлення шляхом багаторазової гучної та виразної вимови слів та коротких речень педагогом з акцентом на  довільному зоровому зосередженні на еталонній вимові педагога (органах артикуляції педагога) та ситуації, у якій відбувається сприймання з метою розуміння мовного матеріалу.

Формування слухового контролю за власною вимовою шляхом її співставлення із еталонним мовленням педагога (оцінювання якості власних вимовних умінь та їхня самостійна корекція).

Формування навичок вимови відповідно до мовленнєвих можливостей з опорою на еквіваленти рідної мови та відповідно до послідовності перебігу корекційної роботи з подолання порушень мовленнєвого розвитку на матеріалі рідної мови, а також з опорою на наочність з метою підтвердження розуміння значення мовних одиниць.

Формування умінь частково спиратися на власні фонематичні уявлення (акустико-артикуляційні образи слів) у процесі конструювання висловлювань з метою наближення навчального процесу до ситуацій вільної комунікації, у яких відбувається внутрішній переклад з рідної мови на іноземну.

Формування впевненості у власних мовленнєвих можливостях з метою профілактики виникнення психологічного бар'єра на шляху до розвитку англомовних комунікативних навичок за допомогою створення ситуацій успіху, що супроводжуються незмінно доброзичливим та толерантним ставленням з боку педагога, яке полягає у наданні можливості здійснити декілька спроб під час відповіді учня для досягнення позитивного результату.

Формування навичок самоконтролю у процесі прийняття рішення щодо визначення часу та здійснення поточної корекції у разі необхідності з метою вдосконалення мовлення для точної передачі подій, які відбуваються у різний час. Формування зорових, фонематичних, мовнорухових операцій та функцій (сприймання, уваги, пам'яті, контролю) та умінь спиратися на них послідовно або одночасно у процесі опанування оптико-акустико-вимовних образів англійських слів, швидко актуалізуючи необхідний та переключаючись з одного на інший, шляхом залучення учнів до роботи зі словником (внесення нових слів з опорою на зразок, коментарі та допомогу педагога, який виконує відповідні записи на дошці), що полягає у подальшому вивченні занесених до словника слів у ігрових ситуаціях.

Формування навичок дискурсивно-логічного розуміння прочитаного (передбачає деяке "відставання" процесу усвідомлення від процесів сприймання), що потребує попереднього лексико-граматичного, а інколи стилістичного аналізу окремих частин тексту шляхом створення навчальних ситуацій, спрямованих на змістову ідентифікацію ("Знайдіть у прочитаному тексті речення, які схожі за змістом на це", "Визначте, чи відповідає це речення змісту оповідання" тощо).

Формування умінь співвідносити написане слово із еталонним на основі зорового сприймання та виправляти помилки у разі їхнього виникнення спочатку в навмисно створених умовах (на дошці: у неправильно записаних педагогом словах), у писемній продукції сусіда по парті  шляхом створення ситуацій співробітництва, потім у власній з опорою на алгоритм, що передбачає запропоновану педагогом послідовність дій.

Формування умінь запам'ятовувати англомовні лінгвістичні одиниці (англійські слова) спочатку на основі лише зорового сприймання та письмово відтворювати їх, спираючись на оперативну зорову пам'ять; далі - на основі зорового сприймання (слова, словосполучення, короткі речення) та письмово відтворювати їх, спираючись на слухове сприймання мовлення педагога та зорово-слухову оперативну пам'ять; далі - на основі лише слухового сприймання мовлення педагога, спираючись на слухову оперативну пам'ять, з метою вдосконалення письма.

Формування навичок контролю за якістю вимови (у разі її присутності) в процесі письма, співставлення результатів вимови (уявлень у разі відсутності вимови) та написання з метою адекватно оцінювати власний результат та вносити відповідні поточні корективи.

Формування умінь здійснювати переклад з рідної мови на англійську шляхом актуалізації англомовних еквівалентів (уявлень про їхній звуко-буквений склад) з метою автоматизації іншомовних комунікативних навичок у процесі організації різноманітних колективних ігор, що передбачають спочатку часткове відтворення (доповнення слів, словосполучень, речень елементами, яких не вистачає тощо), а далі - повне письмове відтворення у контексті лексичної теми, яка вивчається.

Формування іншомовного творчого письма з метою розвитку умінь самостійно будувати необхідні конструкції, дотримуючись правил граматики та орфографії, а також здійснювати контроль з опорою на зорове сприймання результатів писемного відтворення лінгвістичних одиниць, шляхом створення ситуацій довільного зосередження уваги на технологіях породження іншомовних висловлювань з їх подальшим писемним відтворенням.

Тема: Свята та традиції - Формування слухової уваги та пам'яті на матеріалі англомовних одиниць мовлення шляхом багаторазової гучної та виразної вимови слів та коротких речень педагогом з акцентом на  довільному зоровому зосередженні на еталонній вимові педагога (органах артикуляції педагога) та ситуації, у якій відбувається сприймання з метою розуміння мовного матеріалу.

Формування слухового контролю за власною вимовою шляхом її співставлення із еталонним мовленням педагога (оцінювання якості власних

вимовних умінь та їхня самостійна корекція).

Формування навичок вимови відповідно до мовленнєвих можливостей з опорою на еквіваленти рідної мови та відповідно до послідовності перебігу корекційної роботи з подолання порушень мовленнєвого розвитку на матеріалі рідної мови, а також з опорою на наочність з метою підтвердження розуміння значення мовних одиниць.

Формування умінь частково спиратися на власні фонематичні уявлення (акустико-артикуляційні образи слів) у процесі конструювання висловлювань з метою наближення навчального процесу до ситуацій вільної комунікації, у яких відбувається внутрішній переклад з рідної мови на іноземну.

Формування впевненості у власних мовленнєвих можливостях з метою профілактики виникнення психологічного бар'єра на шляху до розвитку англомовних комунікативних навичок за допомогою створення ситуацій успіху, що супроводжуються незмінно доброзичливим та толерантним ставленням з боку педагога, яке полягає у наданні можливості здійснити декілька спроб під час відповіді учня для досягнення позитивного результату.

Формування навичок самоконтролю у процесі прийняття рішення щодо визначення часу та здійснення поточної корекції у разі необхідності з метою вдосконалення мовлення для точної передачі подій, які відбуваються або через певні проміжки часу у повсякденному житті, або прямо зараз, або вже відбулися, або мали місце в минулому, або матимуть місце у майбутньому, або плануються.

Формування зорових, фонематичних, мовнорухових операцій та функцій (сприймання, уваги, пам'яті, контролю) та умінь спиратися на них послідовно або одночасно у процесі опанування оптико-акустико-вимовних образів англійських слів, швидко актуалізуючи необхідний та переключаючись з одного на інший, шляхом залучення учнів до роботи зі словником (внесення нових слів з опорою на зразок, коментарі та допомогу педагога, який виконує відповідні записи на дошці), що полягає у подальшому вивченні занесених до словника слів у ігрових ситуаціях.

Формування навичок дискурсивно-логічного розуміння прочитаного (передбачає деяке "відставання" процесу усвідомлення від процесів сприймання), що потребує попереднього лексико-граматичного, а інколи стилістичного аналізу окремих частин тексту шляхом створення навчальних ситуацій, спрямованих на змістову ідентифікацію ("Знайдіть у прочитаному тексті речення, які схожі за змістом на це", "Визначте, чи відповідає це речення змісту оповідання" тощо).

Формування умінь співвідносити написане слово із еталонним на основі зорового сприймання та виправляти помилки у разі їхнього виникнення спочатку в навмисно створених умовах (на дошці: у неправильно записаних педагогом словах), у писемній продукції сусіда по парті  шляхом створення ситуацій співробітництва, потім у власній з опорою на алгоритм, що передбачає запропоновану педагогом послідовність дій.

Формування умінь запам'ятовувати англомовні лінгвістичні одиниці (англійські слова) спочатку на основі лише зорового сприймання та письмово відтворювати їх, спираючись на оперативну зорову пам'ять; далі - на основі зорового сприймання (слова, словосполучення, короткі речення) та письмово відтворювати їх, спираючись на слухове сприймання мовлення педагога та зорово-слухову оперативну пам'ять; далі - на основі лише слухового сприймання мовлення педагога, спираючись на слухову оперативну пам'ять, з метою вдосконалення письма.

Формування навичок контролю за якістю вимови (у разі її присутності) в процесі письма, співставлення результатів вимови (уявлень у разі відсутності вимови) та написання з метою адекватно оцінювати власний результат та вносити відповідні поточні корективи.

Формування умінь здійснювати переклад з рідної мови на англійську шляхом актуалізації англомовних еквівалентів (уявлень про їхній звуко-буквений склад) з метою автоматизації іншомовних комунікативних навичок у процесі організації різноманітних колективних ігор, що передбачають спочатку часткове відтворення (доповнення слів, словосполучень, речень елементами, яких не вистачає тощо), а далі - повне письмове відтворення у контексті лексичної теми, яка вивчається.

Формування іншомовного творчого письма з метою розвитку умінь самостійно будувати необхідні конструкції, дотримуючись правил граматики та орфографії, а також здійснювати контроль з опорою на зорове сприймання результатів писемного відтворення лінгвістичних одиниць, шляхом створення ситуацій довільного зосередження уваги на технологіях породження іншомовних висловлювань з їх подальшим писемним відтворенням.