Календарне-тематичне планування уроків англійської мови у 8-му класі

Про матеріал
За Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти затвердженого Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року № 1392 та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (базова середня освіта) яка розроблена на виконання Закону України «Про освіту» затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 № 408.
Перегляд файлу

Календарне-тематичне  планування уроків англійської мови в 8-А, Б класах

(за підручником О. Карпюк – 3 години на тиждень)

 

№ з/п

Дата

Сфера (тематика) спілку-вання.

Тема

Очікувані результати

 

Інтегровані змістові лінії

Мовний інвентар

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Рецептивні

Інтерак-ційні

 

Продук-

тивні

 

Зорове сприйняття

Сприйняття на слух

                                       ІІ семестр      Lesson 5. Do you need a book?         Тема 5. Література

48

10.01

Чи потрібна тобі книга?

Розповідає про прочитані книги

Громадянська відповідальність: обговорює розмаїття літературної спадщини.

Підприємливість та фінансова грамотність: обговорює витрати на створення друкованої книги.

Catalogue, fiction, non-fiction, title, to consult, to contain, make up stories

Present Tenses Active Voice

Впр. 1, с. 114-115

Short dialogues

Pair work, впр. 2, с. 116;

Ex. 3, p. 117

Усне повідомлення за текстом,

с. 114-115

49

12.01

Жанри літератури

Називає  жанри літературних творів

Author, genre, emotion, pattern, poet, novel, drama, dramatist, amusing

Past Tenses Active Voice

Matching activity

Повідомлен-ня за текстом

Короткі діалоги

Ex. 5,6, p.117-118

Впр, 7 c. 119 (розп. про письменника)

50

14.01

Відомі англійські письменники

Обговорює твори англійських письменників

ЛО уроку, с. 121

Present Simple Active Voice

Ex. 7, p. 120

Text for listening

Ex.1, p. 122

Ex. 2, p. 122

Повідомл. My favourite writer”

51

17.01

Вибір книги для читання. Літературні жанри

Аргументує свою думку

ЛО уроку,

с. 123

Present Simple Passive Voice

Ex. 3, p. 123

Guessing Game

Ex.1, p. 122

Mind Map

Ex. 2, p. 122

52

19.01

Чи гарний ти читач?

Розповідає про відвідини бібліотеки

Exciting, easy, difficult

Present Simple Passive Voice

Впр.2 с. 125

Впр. 1 с. 125

Впр. 5 с. 125

Впр. 3, 4,

c. 125.

Таблиця

Впр.7, с. 125 (письмово)

53

21.01

Алан Мілн – дитячий письменник

Відповідає на поставлені питання

Achievement, essay, inspiration, success, noble, due to smth

Passive Voice

Ex. 6, p. 127

Ex. 3, p. 127

Short dialogues

Вікторина

Впр. 7,

c. 128

10 питань для вікторини (письмово)

54

24.01

Книга чи фільм?

Аргументує свою думку

ЛО уроку,

с. 130

Present simple (questions)

Впр.1,  с.129

Впр.1,  с.129-130

Mingle

Survey, p. 130

Впр. 3 c. 130 (письмово)

55

26.01

Улюблені книги

Розповідає про улюблену книгу

Сatalogue, cover, choice, conents

Ст. порів. прикметників

Впр. 4 с. 131

Впр. 5, c. 131 

Onion discussion

Впр. 6, c. 131

Скласти та інсц. діалог

56

28.01

Що ти читаєш в даний час

 

Обговорює читацькі уподобання

Imagination, truthful, true-to-life, to hold smb’s attention/interest

Загальні та спеціальні запитання

Впр. 7, c. 132

Впр. 8, с. 132

Short dialogues

Впр. 9, c. 134

Впр. 10, c. 134 (письмово)

57

31.01

Відгук на прочитану книгу

Пише відгук на прочитану книгу

Громадянська відповідальність: обговорює розмаїття літературної спадщини.

 

Relationship, replace, subject, warning

Passive Voice

Впр. 1 с. 135 (article)

Short dialogues

Group work, ex. 1, p. 135 (questions)

Short dialogues

Відгук на прочитану книгу (впр.3, с. 136)

58

02.02

Читати – ко-рисно! Урок позакласного читання

Читати з метою отримання зага- льної та детальної інформації

ЛО попередніх уроків

Вживання артиклів

Впр. 4, c. 175

Впр.5, c. 17 Factfile

Впр. 6, с. 177

Впр.3, c. 174

Впр. 1, c. 174

Впр. 9,  

с. 177 (письмово)

59

04.02

Вибір книги для читання. Узагальнення вивчення теми

Підтримує розмову

Повторення вивчених ЛО до теми «Література»

Word order in questions

Впр. 2 с. 164

Впр. 1 с. 164;

короткі діалоги

Short dialogues

Впр. 4, 5,

с. 165-166

Усне повідомлення за ситуацією, с. 166

                                             Тема 6. Music is heard everywhere        Тема 6. Музика - скрізь

60

07.02

Улюблені музичні стилі, музич-ні жанри

Розповідає про музичні жанри

Здоров’я і безпека: наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття. Підприємливість та фінансова грамотність: обговорює можливості замовлення квитків онлайн.

 

Concert, conductor, orchestra, piano, composer, perform

Вживання артиклів

Впр. 2, с. 137

Впр. 3, с. 139

Таблиця

Dialogues

Spidergram “Music”;

впр. 2, с.138        

 

Впр.5, с. 140; вивчити нові ЛО

61

09.02

Ти музичний фан?

Розповідає про музичних виконавців

Tower Bridge, the Tower of London

Adjectives

Ex.6, p. 140

Text for listening

Ex. 7, p. 141

Mind Map

Впр. 7, 

c. 141 (п-во)

62

11.02

Музика в моєму житті

Розповідає про улюблений музичний жанр

Release, broadcast, produce, relax

Present tenses

Впр. 2  c. 143

Впр. 1, с.142

Впр. 3, 4,

с. 144

Вікторина «Music»

Впр.6, c.145

63

14.02

Відомі композитори

Підтримує розмову

ЛО попередніх уроків

Past Simple Passive Voice

Впр. 1  c. 146

Dialogues,

p. 147, ex. 2

Short dialogues, ex. 3, p. 147  

Короткі діалоги

Скласти та інсценізувати діалог

64

16.02

Відомі музиканти

 

Веде дискусію

ЛО уроку, с. 148

Past Simple Passive Voice

Впр. 4, 

 с. 147, 148

Впр. 5 

c. 148

Pair work

Quiz

Впр. 6, с. 148 (письмово)

65

18.02

Розмаїття музичних жанрів

Аргументує свою думку

Identity

Present/Past Simple Passive Voice

Впр. 1, c. 149

Dialogues

Впр. 2c.149

Короткі діалоги

Впр.3, c.149 (письмово)

66

21.02

Ліверпульська четвірка

Описує музичну групу

ЛО уроку, с. 150

Passive Voice

Впр. 4 (a),

c.150

Quiz “Music in Great Britain”

Group work (matching activity)

 

Впр. 4 (b, c),

c.151

Повідомл. «Бітлз»

67

23.02

Урок грама-тики. пасивний

Бере участь в обговоренні про-слуханого тексту

 

ЛО попередніх уроків

Past Simple passive Voice

Picture-based discussion

Впр. 4 (b, c),

c.151

Drilling

Word cloud

Розп. про улюбленого виконавця

68

25.02

Пісенний конкурс «Євро-бачення»

Бере інтерв’ю у відомого співака

Громадянська відповідальність: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

Deputy, UNESCO

Prepositions

Впр. 7, с. 153-154

Text  (HO)

Mind map

 

Запитання до тексту

Впр.7, c. 155

Впр.8, c.155 (підготувати постер)

 

69

28.02

На концерті сучасної музики

Описує концерт

Lean over, give a hand, walk out

Passive Voice

Short dialogues

Text, p. 155, 156

Впр. 2, с. 157

Короткі діалоги

Розповісти про концерт

70

02.03

Музика на радіо

Ділиться інформацією

ЛО попередніх уроків

Adjectives,

p. 159

Впр. 4 (a, b), с. 158

Повідомлен-ня учнів

Робота в групах

Project work

Впр. 5, с. 159

71

04.03

Як стати хорошим музикантом?

Аргументує свою думку

ЛО уроку, с. 161

Модальні дієслова can, should, might

Text “How  to Be a Good Musision”, p.161

Mini-research project, p. 160, Ex. 7

Впр. 9, с. 161

Впр. 8, с. 160

Підготувати статтю «Зірки музики»

72

09.03

Музика в Україні

Бере участь в обговоренні тексту

 

ЛО попередніх уроків

Passive Voice

Text “Music in Our Country”

Short dialogues

Впр. 1, с. 162, 163

Short dialogues

Усне повідомлення «Музика в Україні»

73

11.03

Музика в житті людини. Узагальнення вивчення теми

Підтримує розмову

Повторення вивчених ЛО до теми «Музика»

Word order in questions

Впр. 8 с. 168

Впр. 9, 10,

с. 168;

короткі діалоги

Впр. 14, с. 171

Впр. 12,

с. 169

Усне повідомлення за ситуацією, с. 170

                                        Тема 7. Broaden your mind!     Тема 7. Засоби масової інформації

74

12.03

Друковані видання

Описує процес друкування газети

Громадянська відповідальність:  демонст-рує розуміння основ медіаграмотності; визначає достовірність інформації

Compositor,  correspondent, machine, deliver

Present Tenses

Впр. 1 (b),

с. 182

Short dialogues

Pair work

Ex. 1 (a),

p. 182

Matching activity;

ex. 2, p. 183

Впр. 3, с. 183 (п-во)

75

14.03

Преса на будь який смак

Запитує про різні види преси

ЛО уроку,

с. 184

Adverbs

Впр. 2,  c. 184

Впр. 5,  c. 184

Short dialogues

Picture-based discussion

Впр.1, с. 185 (письмово)

76

16.03

Українська преса

Розповідає про періодичні видання України

Journalist, official, periodical, society, trade, appeal

Present Simple Passive

Впр.2, c. 185, 186

Впр. 1,  c.185

Впр. 3,  c. 147

Впр. 3, с. 187

Усне повід. за текстом, с.185

77

18.03

Преса Великої Британії

Запитує про пресу Великої Британії

Item, heading, to cater, quality, to catch the eye

Present Tenses

Впр. 1, c. 189

Впр. 2,  c. 189

Short dialogues

Впр.3, с. 190

Впр. 4, 5,

с. 190, 191

78

21.03

Преса США

Ділиться інформацією

ЛО уроку,

с. 191

Mixed Tenses

Впр. 1, c.191

Повідом-лення учнів

Впр. 2,  c.192

Впр. 3, с. 192

Впр. 4, с. 192

79

23.03

Улюблена газета моєї сім’ї

Бере участь в обговоренні тексту

 

ЛО теми

Future Tenses

Впр. 5, с. 193

Впр. 6, с. 193

Short dialogues

Ex. 7, p. 193

 

Написати повідомл. про улюбл. газету

80

25.03

Журнали для дітей та підліт-ків

Ділиться інформацією

Здоров’я і безпека: пояснює правила безпечної поведінки онлайн. Громадянська відповідальність: визначає достовірність інформації

 

ЛО уроку,

с. 195

General and special questions

Впр. 3, c.195

Впр. 1, c.194

Group work

Впр. 2, с. 195

Інтерв’ю (впр. 4, с. 196)

81

04.04

Герої підлітків

Працює в парі

Reputation, to advertise

Past Continuous

Впр. 8, c.198

Text for listening

Pair work

Впр. 7,  с.197

Усне повід. «Мій кумир »

82

06.04

Інформаційна сторінка в газеті

Пише коротку email презентацію газети чи журналу

ЛО попередніх уроків

Present Tenses

Short dialogues

Впр. 1, с. 199

Short dialogues

Mind Map

Впр. 2, с. 199 (описати місцеву газуту)

83

08.04

Урок домашнього читання. Оповідання «Nellie Bly»

Визначає головну думку оповідання

Власні назви,

с. 233

Past Simple Active / Passive Voice

Оповідання «Nellie Bly»? c. 233-235

Ex. 1, p. 233

Ex. 2,3, p. 236

Ex. 4, p. 236

Factfile «Nellie Bly» (письмово)

84

11.04

Засоби масової інформації. Узагальнення вивчення теми

Підтримує розмову

Повторення ЛО до теми «Засоби масової інформації»

Word order in questions

Впр. 6 с. 237 (стаття «Writing an article»

Короткі діалоги

Role play

“At the Newsstand’

Picture-based discussion

Усне повідомлення за ситуацією, с. 170

                                           Тема 8. Geographical outlook    Тема 8. Велика Британія

85

13.04

Географічні цікавинки

Аргументує свою думку

Екологічна безпека та сталий розвиток: описує види еко-туризму.

Географічні назви, с. 200

The з географічни-ми назвами

Впр. 1, с. 200

Впр. 2, с. 200

Діалоги біля карти Вели-кої Британії

Впр. 3, с. 201

Впр. 4, 5,

с. 202

86

15.04

Подорож країнами

Підтримує розмову

Shamrock, thistle

Вживання артикля the

Впр.1, c. 203-204

Quiz

Впр.2, 3, 4,

c. 205

Group work

Mind map

Впр. 1,

c. 91/РЗ (кросворд)

87

18.04

Населення Великої Британії

Слухає з метою отримання специфічної інформації

Fisherman, industry, inhabitant, population, sailor

The з географічни-ми назвами

Learning Tip, p. 207

Впр. 6 (a),

с. 206; впр. 7, с. 207

Pair work (впр. 8, с. 208)

Таблиця, с. 206, впр. 6 (b)

Усне повід. про насе-лення Вели-кої Британії

88

20.04

Навіщо ми вчимо географію?

Аргументує свою думку

ЛО уроку,

 с. 208

Simple Tense Passive forms

Впр. 1, 2, c.208-209

Впр. 3, c.209

Quiz

Matching activity

Впр. 4, с. 209

89

22.04

Граматичний практикум. Пасивний стан в англ. мові

Бере участь у лексичній грі

Громадянська відповідальність: демонструє  розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

ЛО уроку,

с. 210

Present Perfect Passive Voice

Впр. 5,

c. 210

Впр. 9,

c. 211

Впр. 6,

c. 210

Впр. 7, 8,

с. 211

Скласти оповідання з використан-ням пасив-ного стану

90

27.04

Клімат та гео-графічне поло-ження Великої Британії.

Бере участь в обговоренні тексту

Kingdom, current, climate, island, strait, mild, to occupy, to separate, to border (on), major, mountainous, to stretch, territory, flat, area

The з географічни-ми назвами

Text, p. 212-213

Short dialogues “At the map of Great Britain”

Group work (matching activity)

Short dialogues

Усне повідомл. за текстом,

с. 212-213

91

29.04

Обєднане Королівство Великої Бри-танії та Північ-ної Ірландії

Бере участь в  обговоренні коротких

текстів

Types of questions

Short texts

Впр. 4. с. 214

Matching activity

Впр. 3, с. 214

Впр. 4,      

с. 176

92

04.05

Географічне положення України

Веде діалог

Articles

Впр. 4, с. 215

Текст для аудіювання

Short dialogues “At the map of Ukraine”

Впр. 5, с. 216

Розп. про гео-графічне положення України

93

06.05

Подорож до Великої Британії

Висловлює своє враження

ЛО попередніх уроків

Контрасту-вання часо-вих форм

Впр. 7 (b), с. 217

Повідомлен-ня учнів

Pair work (matching activity)

Впр. 8,

с. 218

Переказ тексту, c. 217

94

11.05

Клімат України

Підтримує дискусію

To influence, to have an influence on

Numerals

Впр. 8,

с. 218

Впр. 9,с. 220

Onion discussion

Learning Tip

(таблиця)

Розп. про клімат України 

95

13.05

Подорож до Британії

Аргументує власну думку

ЛО попередніх уроків

Types of questions

Впр.1,

с. 220

Впр. 2,              

с. 220-221

Role-play,

ex. 3, p. 222

Впр. 4,              

с. 222

Розп. про подорож до Британії

96

16.05

Країна моєї мрії.

Лист додому

Працює в парі/групі

ЛО попередніх уроків

Grammar revision

Впр. 2 (а),

с. 223

Впр. 1,

с. 223

Впр. 2 (b),

с. 224

Writing a letter

Написати лист за ситуацією

97

18.05

Наші враження від віртуальної подорожі

Ділиться інформацією

ЛО попередніх уроків

Modal verbs can, must, have to

Обговорення коротких текстів, с. 228

Текст для аудіювання

Mind Map

Короткі діалоги

Повторити вивчені ЛО

98

20.05

Подорожувати цікаво! Шотландія

Підтримує дискусію

ЛО попередніх уроків

Modal verb  must/mustn’t

Quiz, p. 228-229, ex.12

Впр. 11,

с. 229

Brainstorming

Впр. 13,

с. 230

Впр. 15,

с. 231-232 (усно)

99

23.05

Контроль аудіювання

100

25.05

Контроль читання

101

27.05

Контроль письма

102

30.05

Контроль говоріння

103

01.06

Узагальнення вивченого за ІІ семестр

104

03.06

Робота з мовним портфоліо. Творчий проект «Улюблені справи влітку»

105

06.06

Узагальнення вивченого матеріалу за рік

 

За Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти затвердженого Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року № 1392 та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (базова середня освіта) яка розроблена на виконання Закону України «Про освіту» затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 № 408.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Палєнкова Світлана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Несвіт А.М.)
Додано
12 січня 2022
Переглядів
9396
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку