Календарне-тематичне планування уроків англійської мови в 8-А, Б класах
(за підручником О. Карпюк – 3 години на тиждень)
№ з/п |
Дата |
Сфера (тематика) спілку-вання. Тема |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Рецептивні |
Інтерак-ційні |
Продук- тивні
|
|||||||
Зорове сприйняття |
Сприйняття на слух |
||||||||||
ІІ семестр Lesson 5. Do you need a book? Тема 5. Література |
|||||||||||
48 |
10.01 |
Чи потрібна тобі книга? |
Розповідає про прочитані книги |
Catalogue, fiction, non-fiction, title, to consult, to contain, make up stories |
Present Tenses Active Voice |
Впр. 1, с. 114-115 |
Short dialogues |
Pair work, впр. 2, с. 116; |
Ex. 3, p. 117 |
Усне повідомлення за текстом, с. 114-115 |
|
49 |
12.01 |
Жанри літератури |
Називає жанри літературних творів |
Author, genre, emotion, pattern, poet, novel, drama, dramatist, amusing |
Past Tenses Active Voice |
Matching activity |
Повідомлен-ня за текстом |
Короткі діалоги |
Ex. 5,6, p.117-118 |
Впр, 7 c. 119 (розп. про письменника) |
|
50 |
14.01 |
Відомі англійські письменники |
Обговорює твори англійських письменників |
ЛО уроку, с. 121 |
Present Simple Active Voice |
Ex. 7, p. 120 |
Text for listening |
Ex.1, p. 122 |
Ex. 2, p. 122 |
Повідомл. My favourite writer” |
|
51 |
17.01 |
Вибір книги для читання. Літературні жанри |
Аргументує свою думку |
ЛО уроку, с. 123 |
Present Simple Passive Voice |
Ex. 3, p. 123 |
Guessing Game |
Ex.1, p. 122 |
Mind Map |
Ex. 2, p. 122 |
|
52 |
19.01 |
Чи гарний ти читач? |
Розповідає про відвідини бібліотеки |
Exciting, easy, difficult |
Present Simple Passive Voice |
Впр.2 с. 125 |
Впр. 1 с. 125 |
Впр. 5 с. 125 |
Впр. 3, 4, c. 125. Таблиця |
Впр.7, с. 125 (письмово) |
|
53 |
21.01 |
Алан Мілн – дитячий письменник |
Відповідає на поставлені питання |
Achievement, essay, inspiration, success, noble, due to smth |
Passive Voice |
Ex. 6, p. 127 |
Ex. 3, p. 127 |
Short dialogues |
Вікторина Впр. 7, c. 128 |
10 питань для вікторини (письмово) |
|
54 |
24.01 |
Книга чи фільм? |
Аргументує свою думку |
ЛО уроку, с. 130 |
Present simple (questions) |
Впр.1, с.129 |
Впр.1, с.129-130 |
Mingle |
Survey, p. 130 |
Впр. 3 c. 130 (письмово) |
|
55 |
26.01 |
Улюблені книги |
Розповідає про улюблену книгу |
Сatalogue, cover, choice, conents |
Ст. порів. прикметників |
Впр. 4 с. 131 |
Впр. 5, c. 131 |
Onion discussion |
Впр. 6, c. 131 |
Скласти та інсц. діалог |
|
56 |
28.01 |
Що ти читаєш в даний час
|
Обговорює читацькі уподобання |
Imagination, truthful, true-to-life, to hold smb’s attention/interest |
Загальні та спеціальні запитання |
Впр. 7, c. 132 |
Впр. 8, с. 132 |
Short dialogues |
Впр. 9, c. 134 |
Впр. 10, c. 134 (письмово) |
|
57 |
31.01 |
Відгук на прочитану книгу |
Пише відгук на прочитану книгу |
Relationship, replace, subject, warning |
Passive Voice |
Впр. 1 с. 135 (article) |
Short dialogues |
Group work, ex. 1, p. 135 (questions) |
Short dialogues |
Відгук на прочитану книгу (впр.3, с. 136) |
|
58 |
02.02 |
Читати – ко-рисно! Урок позакласного читання |
Читати з метою отримання зага- льної та детальної інформації |
ЛО попередніх уроків |
Вживання артиклів |
Впр. 4, c. 175 Впр.5, c. 17 Factfile |
Впр. 6, с. 177 |
Впр.3, c. 174 |
Впр. 1, c. 174 |
Впр. 9, с. 177 (письмово) |
|
59 |
04.02 |
Вибір книги для читання. Узагальнення вивчення теми |
Підтримує розмову |
Повторення вивчених ЛО до теми «Література» |
Word order in questions |
Впр. 2 с. 164 |
Впр. 1 с. 164; короткі діалоги |
Short dialogues |
Впр. 4, 5, с. 165-166 |
Усне повідомлення за ситуацією, с. 166 |
|
Тема 6. Music is heard everywhere Тема 6. Музика - скрізь |
|||||||||||
60 |
07.02 |
Улюблені музичні стилі, музич-ні жанри |
Розповідає про музичні жанри |
Concert, conductor, orchestra, piano, composer, perform |
Вживання артиклів |
Впр. 2, с. 137 |
Впр. 3, с. 139 Таблиця |
Dialogues |
Spidergram “Music”; впр. 2, с.138
|
Впр.5, с. 140; вивчити нові ЛО |
|
61 |
09.02 |
Ти музичний фан? |
Розповідає про музичних виконавців |
Tower Bridge, the Tower of London |
Adjectives |
Ex.6, p. 140 |
Text for listening |
Ex. 7, p. 141 |
Mind Map |
Впр. 7, c. 141 (п-во) |
|
62 |
11.02 |
Музика в моєму житті |
Розповідає про улюблений музичний жанр |
Release, broadcast, produce, relax |
Present tenses |
Впр. 2 c. 143 |
Впр. 1, с.142 |
Впр. 3, 4, с. 144 |
Вікторина «Music» |
Впр.6, c.145 |
|
63 |
14.02 |
Відомі композитори |
Підтримує розмову |
ЛО попередніх уроків |
Past Simple Passive Voice |
Впр. 1 c. 146 |
Dialogues, p. 147, ex. 2 |
Short dialogues, ex. 3, p. 147 |
Короткі діалоги |
Скласти та інсценізувати діалог |
|
64 |
16.02 |
Відомі музиканти
|
Веде дискусію |
ЛО уроку, с. 148 |
Past Simple Passive Voice |
Впр. 4, с. 147, 148 |
Впр. 5 c. 148 |
Pair work |
Quiz |
Впр. 6, с. 148 (письмово) |
|
65 |
18.02 |
Розмаїття музичних жанрів |
Аргументує свою думку |
Identity |
Present/Past Simple Passive Voice |
Впр. 1, c. 149 |
Dialogues |
Впр. 2c.149 |
Короткі діалоги |
Впр.3, c.149 (письмово) |
|
66 |
21.02 |
Ліверпульська четвірка |
Описує музичну групу |
ЛО уроку, с. 150 |
Passive Voice |
Впр. 4 (a), c.150 |
Quiz “Music in Great Britain” |
Group work (matching activity)
|
Впр. 4 (b, c), c.151 |
Повідомл. «Бітлз» |
|
67 |
23.02 |
Урок грама-тики. пасивний |
Бере участь в обговоренні про-слуханого тексту |
|
ЛО попередніх уроків |
Past Simple passive Voice |
Picture-based discussion |
Впр. 4 (b, c), c.151 |
Drilling |
Word cloud |
Розп. про улюбленого виконавця |
68 |
25.02 |
Пісенний конкурс «Євро-бачення» |
Бере інтерв’ю у відомого співака |
Deputy, UNESCO |
Prepositions |
Впр. 7, с. 153-154 |
Text (HO) |
Mind map
|
Запитання до тексту Впр.7, c. 155 |
Впр.8, c.155 (підготувати постер)
|
|
69 |
28.02 |
На концерті сучасної музики |
Описує концерт |
Lean over, give a hand, walk out |
Passive Voice |
Short dialogues |
Text, p. 155, 156 |
Впр. 2, с. 157 |
Короткі діалоги |
Розповісти про концерт |
|
70 |
02.03 |
Музика на радіо |
Ділиться інформацією |
ЛО попередніх уроків |
Adjectives, p. 159 |
Впр. 4 (a, b), с. 158 |
Повідомлен-ня учнів |
Робота в групах |
Project work |
Впр. 5, с. 159 |
|
71 |
04.03 |
Як стати хорошим музикантом? |
Аргументує свою думку |
ЛО уроку, с. 161 |
Модальні дієслова can, should, might |
Text “How to Be a Good Musision”, p.161 |
Mini-research project, p. 160, Ex. 7 |
Впр. 9, с. 161 |
Впр. 8, с. 160 |
Підготувати статтю «Зірки музики» |
|
72 |
09.03 |
Музика в Україні |
Бере участь в обговоренні тексту
|
ЛО попередніх уроків |
Passive Voice |
Text “Music in Our Country” |
Short dialogues |
Впр. 1, с. 162, 163 |
Short dialogues |
Усне повідомлення «Музика в Україні» |
|
73 |
11.03 |
Музика в житті людини. Узагальнення вивчення теми |
Підтримує розмову |
Повторення вивчених ЛО до теми «Музика» |
Word order in questions |
Впр. 8 с. 168 |
Впр. 9, 10, с. 168; короткі діалоги |
Впр. 14, с. 171 |
Впр. 12, с. 169 |
Усне повідомлення за ситуацією, с. 170 |
|
Тема 7. Broaden your mind! Тема 7. Засоби масової інформації |
|||||||||||
74 |
12.03 |
Друковані видання |
Описує процес друкування газети |
Compositor, correspondent, machine, deliver |
Present Tenses |
Впр. 1 (b), с. 182 |
Short dialogues |
Pair work Ex. 1 (a), p. 182 |
Matching activity; ex. 2, p. 183 |
Впр. 3, с. 183 (п-во) |
|
75 |
14.03 |
Преса на будь який смак |
Запитує про різні види преси |
ЛО уроку, с. 184 |
Adverbs |
Впр. 2, c. 184 |
Впр. 5, c. 184 |
Short dialogues |
Picture-based discussion |
Впр.1, с. 185 (письмово) |
|
76 |
16.03 |
Українська преса |
Розповідає про періодичні видання України |
Journalist, official, periodical, society, trade, appeal |
Present Simple Passive |
Впр.2, c. 185, 186 |
Впр. 1, c.185 |
Впр. 3, c. 147 |
Впр. 3, с. 187 |
Усне повід. за текстом, с.185 |
|
77 |
18.03 |
Преса Великої Британії |
Запитує про пресу Великої Британії |
Item, heading, to cater, quality, to catch the eye |
Present Tenses |
Впр. 1, c. 189 |
Впр. 2, c. 189 |
Short dialogues |
Впр.3, с. 190 |
Впр. 4, 5, с. 190, 191 |
|
78 |
21.03 |
Преса США |
Ділиться інформацією |
ЛО уроку, с. 191 |
Mixed Tenses |
Впр. 1, c.191 |
Повідом-лення учнів |
Впр. 2, c.192 |
Впр. 3, с. 192 |
Впр. 4, с. 192 |
|
79 |
23.03 |
Улюблена газета моєї сім’ї |
Бере участь в обговоренні тексту |
ЛО теми |
Future Tenses |
Впр. 5, с. 193 |
Впр. 6, с. 193 |
Short dialogues |
Ex. 7, p. 193
|
Написати повідомл. про улюбл. газету |
|
80 |
25.03 |
Журнали для дітей та підліт-ків |
Ділиться інформацією |
ЛО уроку, с. 195 |
General and special questions |
Впр. 3, c.195 |
Впр. 1, c.194 |
Group work |
Впр. 2, с. 195 |
Інтерв’ю (впр. 4, с. 196) |
|
81 |
04.04 |
Герої підлітків |
Працює в парі |
Reputation, to advertise |
Past Continuous |
Впр. 8, c.198 |
Text for listening |
Pair work |
Впр. 7, с.197 |
Усне повід. «Мій кумир » |
|
82 |
06.04 |
Інформаційна сторінка в газеті |
Пише коротку email презентацію газети чи журналу |
ЛО попередніх уроків |
Present Tenses |
Short dialogues |
Впр. 1, с. 199 |
Short dialogues |
Mind Map |
Впр. 2, с. 199 (описати місцеву газуту) |
|
83 |
08.04 |
Урок домашнього читання. Оповідання «Nellie Bly» |
Визначає головну думку оповідання |
Власні назви, с. 233 |
Past Simple Active / Passive Voice |
Оповідання «Nellie Bly»? c. 233-235 |
Ex. 1, p. 233 |
Ex. 2,3, p. 236 |
Ex. 4, p. 236 |
Factfile «Nellie Bly» (письмово) |
|
84 |
11.04 |
Засоби масової інформації. Узагальнення вивчення теми |
Підтримує розмову |
Повторення ЛО до теми «Засоби масової інформації» |
Word order in questions |
Впр. 6 с. 237 (стаття «Writing an article» |
Короткі діалоги |
Role play “At the Newsstand’ |
Picture-based discussion |
Усне повідомлення за ситуацією, с. 170 |
|
Тема 8. Geographical outlook Тема 8. Велика Британія |
|||||||||||
85 |
13.04 |
Географічні цікавинки |
Аргументує свою думку |
Географічні назви, с. 200 |
The з географічни-ми назвами |
Впр. 1, с. 200 |
Впр. 2, с. 200 |
Діалоги біля карти Вели-кої Британії |
Впр. 3, с. 201 |
Впр. 4, 5, с. 202 |
|
86 |
15.04 |
Подорож країнами |
Підтримує розмову |
Shamrock, thistle |
Вживання артикля the |
Впр.1, c. 203-204 Quiz |
Впр.2, 3, 4, c. 205 |
Group work |
Mind map |
Впр. 1, c. 91/РЗ (кросворд) |
|
87 |
18.04 |
Населення Великої Британії |
Слухає з метою отримання специфічної інформації |
Fisherman, industry, inhabitant, population, sailor |
The з географічни-ми назвами |
Learning Tip, p. 207 |
Впр. 6 (a), с. 206; впр. 7, с. 207 |
Pair work (впр. 8, с. 208) |
Таблиця, с. 206, впр. 6 (b) |
Усне повід. про насе-лення Вели-кої Британії |
|
88 |
20.04 |
Навіщо ми вчимо географію? |
Аргументує свою думку |
ЛО уроку, с. 208 |
Simple Tense Passive forms |
Впр. 1, 2, c.208-209 |
Впр. 3, c.209 |
Quiz |
Matching activity |
Впр. 4, с. 209 |
|
89 |
22.04 |
Граматичний практикум. Пасивний стан в англ. мові |
Бере участь у лексичній грі |
ЛО уроку, с. 210 |
Present Perfect Passive Voice |
Впр. 5, c. 210 |
Впр. 9, c. 211 |
Впр. 6, c. 210 |
Впр. 7, 8, с. 211 |
Скласти оповідання з використан-ням пасив-ного стану |
|
90 |
27.04 |
Клімат та гео-графічне поло-ження Великої Британії. |
Бере участь в обговоренні тексту |
Kingdom, current, climate, island, strait, mild, to occupy, to separate, to border (on), major, mountainous, to stretch, territory, flat, area |
The з географічни-ми назвами |
Text, p. 212-213 |
Short dialogues “At the map of Great Britain” |
Group work (matching activity) |
Short dialogues |
Усне повідомл. за текстом, с. 212-213 |
|
91 |
29.04 |
Обєднане Королівство Великої Бри-танії та Північ-ної Ірландії |
Бере участь в обговоренні коротких текстів |
Types of questions |
Short texts |
Впр. 4. с. 214 |
Matching activity |
Впр. 3, с. 214 |
Впр. 4, с. 176 |
||
92 |
04.05 |
Географічне положення України |
Веде діалог |
Articles |
Впр. 4, с. 215 |
Текст для аудіювання |
Short dialogues “At the map of Ukraine” |
Впр. 5, с. 216 |
Розп. про гео-графічне положення України |
||
93 |
06.05 |
Подорож до Великої Британії |
Висловлює своє враження |
ЛО попередніх уроків |
Контрасту-вання часо-вих форм |
Впр. 7 (b), с. 217 |
Повідомлен-ня учнів |
Pair work (matching activity) |
Впр. 8, с. 218 |
Переказ тексту, c. 217 |
|
94 |
11.05 |
Клімат України |
Підтримує дискусію |
To influence, to have an influence on |
Numerals |
Впр. 8, с. 218 |
Впр. 9,с. 220 |
Onion discussion |
Learning Tip (таблиця) |
Розп. про клімат України |
|
95 |
13.05 |
Подорож до Британії |
Аргументує власну думку |
ЛО попередніх уроків |
Types of questions |
Впр.1, с. 220 |
Впр. 2, с. 220-221 |
Role-play, ex. 3, p. 222 |
Впр. 4, с. 222 |
Розп. про подорож до Британії |
|
96 |
16.05 |
Країна моєї мрії. Лист додому |
Працює в парі/групі |
ЛО попередніх уроків |
Grammar revision |
Впр. 2 (а), с. 223 |
Впр. 1, с. 223 |
Впр. 2 (b), с. 224 |
Writing a letter |
Написати лист за ситуацією |
|
97 |
18.05 |
Наші враження від віртуальної подорожі |
Ділиться інформацією |
ЛО попередніх уроків |
Modal verbs can, must, have to |
Обговорення коротких текстів, с. 228 |
Текст для аудіювання |
Mind Map |
Короткі діалоги |
Повторити вивчені ЛО |
|
98 |
20.05 |
Подорожувати цікаво! Шотландія |
Підтримує дискусію |
ЛО попередніх уроків |
Modal verb must/mustn’t |
Quiz, p. 228-229, ex.12 |
Впр. 11, с. 229 |
Brainstorming |
Впр. 13, с. 230 |
Впр. 15, с. 231-232 (усно) |
|
99 |
23.05 |
Контроль аудіювання |
|||||||||
100 |
25.05 |
Контроль читання |
|||||||||
101 |
27.05 |
Контроль письма |
|||||||||
102 |
30.05 |
Контроль говоріння |
|||||||||
103 |
01.06 |
Узагальнення вивченого за ІІ семестр |
|||||||||
104 |
03.06 |
Робота з мовним портфоліо. Творчий проект «Улюблені справи влітку» |
|||||||||
105 |
06.06 |
Узагальнення вивченого матеріалу за рік |
За Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти затвердженого Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року № 1392 та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (базова середня освіта) яка розроблена на виконання Закону України «Про освіту» затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 № 408.