Календарне тематичне планування з хімії 8 клас

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з хімії для 8 класу з викоритсанням посилань на електронні ресурси (можливість вибору електронного ресурсу для проведення уроку). Це даю економію часу для вчителя під час підготовки до уроків.

Перегляд файлу

Календарно-тематичний план курсу хімії для 8 класу

(2 години на тиждень, 70 година, із них 2 години – резервний час)

(2 контрольні роботи, 3 практичні роботи, 7 лабораторних робіт, 18 демонстрацій)

Складено згідно з навчальною программою «Програма для загальноосвітніх навчальних закладів хімія 7-9 клас»

затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 року № 804 (Київ. Видавничий дім освіта)

 

п/п

Дата

Тема уроку

Демонстрація та

лабораторні  досліди

Електронні ресурси

Домашнє завдання

8-А

8-Б

Повторення найважливіших питань курсу хімії 7 класу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:

Учень/учениця

Знаннєвий компонент

називає хімічні елементи (не менше 20-ти) за сучасною науковою українською номенклатурою, записує їхні символи;

наводить приклади формул і назв простих (метали і неметали) і складних (оксидів, основ, кислот) речовин; рівнянь реакцій: добування кисню з гідроген пероксиду і води;  кисню з воднем, вуглецем, сіркою, магнієм, залізом, міддю, метаном, гідроген сульфідом, води з кальцій оксидом, натрій оксидом, фосфор (V) оксидом, карбон (ІV) оксидом; реакцій розкладу і сполучення.

Діяльнісний компонент

обчислює відносну молекулярну масу речовини за її формулою, масову частку елемента в складній речовині.

Ціннісний компонент

критично ставиться до власних знань і умінь із хімії.

1.

 

 

Вступний інструктаж з БЖД (1,2,3). Найважливіші хімічні поняття. Прості й складні речовини (кисень, вода). Реакції розкладу, сполучення.

 

https://www.youtube.com/watch?v=-wUg2AAuTUA

 

Гра

https://learningapps.org/4944101

 

 

2.

 

 

Прості й складні речовини (кисень, вода). Реакції розкладу, сполучення.

 

Гра

https://learningapps.org/8270138

 

 

3.

 

 

Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою. Масова частка елемента в складній речовині.

 

https://www.youtube.com/watch?v=-wUg2AAuTUA

 

Гра

https://learningapps.org/6327084

 

4.

 

 

Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою. Масова частка елемента в складній речовині

 

https://www.youtube.com/watch?v=xu5lq-sCpvc

 

https://www.youtube.com/watch?v=JeTba96tS4Y

 

 

5.

 

 

Діагностичний контроль знань за курс 7 класу. Самостійна робота.

 

 

 

Тема 1. Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів (14 годин)

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:

Учень/учениця

Знаннєвий компонент

формулює періодичний закон;

записує: електронні та графічні електронні формули атомів 20 хімічних елементів;

пояснює періодичність зміни властивостей хімічних елементів (№ 1–20); залежність характеру елементів та властивостей їхніх сполук від електронної будови атомів;

наводить приклади лужних, інертних елементів, галогенів.

Діяльнісний компонент

розрізняє атомне ядро, електрони, протони, нейтрони; періоди (великі й малі), головні (А) та побічні (Б) підгрупи періодичної системи; металічні та неметалічні елементи;

характеризує склад атомних ядер (кількість протонів і нейтронів), розподіл електронів (за енергетичними рівнями та підрівнями) в атомах перших 20 хімічних елементів; хімічний елемент (№ 1–20) за його положенням у періодичній системі, зміни радіусів атомів у періодах і підгрупах, металічних і неметалічних властивостей елементів; структуру періодичної системи (періоди: великі й малі, групи й підгрупи (А і Б);

аналізує інформацію, закладену в періодичній системі, та використовує її для характеристики хімічного елемента;

використовує інформацію, закладену в періодичній системі, для класифікації елементів (металічний або неметалічний), та визначення їхньої валентності, класифікації простих речовин (метал або неметал).

Ціннісний компонент

усвідомлює значення прийому класифікації в науці;

обґрунтовує фізичну сутність періодичного закону;

оцінює значення періодичного закону як одного із фундаментальних законів природи.

Наскрізні змістові лінії

Підприємливість і фінансова грамотність

Значення періодичного закону

6.

 

 

Короткі історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів.

 

Навчальний проект №1 «Із історії відкриття періодичної системи хімічних елементів»

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=2pcFWwHyFkI

 

 

7.

 

 

Поняття про лужні, інертні елементи, галогени.

Коригуюче навчання. Оксиди. Складання формул оксидів за валентністю, назви оксидів.

 

Гра https://learningapps.org/1666113

Онлайн тести

https://ukrerudyt.com/test_pass.php?test=313

 

 

8.

 

 

Будова атома. Склад атомних ядер (протони і нейтрони). Протонне число. Нуклонне число.

 

 

Коригуюче навчання. Валентність елементів. Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою.

Демонстрації

2.Моделі атомів (віртуальні 3D).

 

https://www.youtube.com/watch?v=v-2Uh7eFj0Q

 

 

Будова атома https://www.youtube.com/watch?v=RWrbri8B4-8

Гра https://learningapps.org/1475381

https://learningapps.org/7937796

Онлайн тест

https://ukrerudyt.com/test.php?test=73

 

 

9.

 

 

Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів 1-20. Стан електронів у атомі. Поняття про радіус атома.

Коригуюче навчання. Прості та складні речовини.

Демонстрації

3. Форми електронних орбіталей (віртуальні 3D).

Відео урок

https://www.youtube.com/watch?v=cJDSI-Wyivc

 

https://www.youtube.com/watch?v=AAO1J7Vd2Ls

https://www.youtube.com/watch?v=Gp6_39Zj6lg

 

 

10.

 

 

Електронні орбіталі. Енергетичні рівні та підрівні; їх заповнення електронами в атомах хімічних елементів № 1-20.

 

Демонстрації

3. Форми електронних орбіталей (віртуальні 3D).

Гра

https://learningapps.org/7937796

 

 

 

11.

 

 

Електронні орбіталі. Енергетичні рівні та підрівні; їх заповнення електронами в атомах хімічних елементів № 1-20.

 

Онлайн тест

https://ukrerudyt.com/test_pass.php?test=315

Онлайн пазли

https://learningapps.org/7947313

 

12.

 

 

Періодичний закон Д. І. Менделєєва (сучасне формулювання).

 

 

 

 

Коригуюче навчання. Валентність елементів. Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою.

 

відео урок

https://www.youtube.com/watch?v=L5-ac3Q5gy4

 

https://schxalo71.github.io/chemistry/class7test30/

 

Вправа

https://learningapps.org/view8758749

 

 

13.

 

 

Періодична система хімічних елементів, її структура.

Представлення результатів навчаль-ного проекту №2  «Форми Періодичної системи хімічних елементів»

Демонстрації

4. Періодична система хімічних елементів (довга і коротка форми).

https://www.youtube.com/watch?v=gAuU_G_rtmg

 

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=gAuU_G_rtmg

Онлайн тест

https://ukrerudyt.com/test_pass.php?test=314

 

 

14.

 

 

Характеристика хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома.

 

Онлайн тест https://ukrerudyt.com/test_pass.php?test=315

 

 

15.

 

 

Характеристика хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома.

 

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=RKlpWWHJiHU

Онлайн хімічний диктант

https://learningapps.org/10800737

 

 

16.

 

 

 Представлення результатів навчаль-них проектів №3 «Хімічні елементи в літературних творах.»; №4 «Цікаві історичні факти з відкриття і походження назв хімічних елементів.»

 

 

 

17.

 

 

Значення періодичного закону.

 

Відео презентація

https://www.youtube.com/watch?v=r0__H2sETcs

Тести

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-8-klas/zalkova-robota-1/zalkova-robota-1

 

 

18.

 

 

Контроль знань з теми «Будова атома. Періодичний закон та періодична система хімічних елементів»

 

Тести

https://onlinetestpad.com/ua/testview/78134-8-klas-p%D1%96dsumkova-per%D1%96odichnij-zakon-ta-budova-atoma

 

 

Тематична 1

Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини (9 годин)

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:

Учень/учениця

Знаннєвий компонент

називає види хімічного зв’язку, типи кристалічних ґраток;

наводить приклади сполук із ковалентним (полярним і неполярним) та йонним хімічними зв’язками, атомними, молекулярними та йонними кристалічними ґратками;

пояснює утворення йонного, ковалентного (полярного і неполярного) зв'язків.

Діяльнісний компонент

складає електронні формули молекул;

характеризує особливості ковалентного та йонного зв’язків, кристалічної будови речовин з різними видами хімічного зв'язку;

визначає вид хімічного зв’язку в типових випадках, полярність ковалентного зв'язку;

прогнозує фізичні властивості та практичне використання речовин залежно від виду хімічного зв'язку і типу кристалічних ґраток;

використовує поняття електронегативності для характеристики хімічних зв'язків.

Ціннісний компонент

обґрунтовує природу хімічних зв'язків; фізичні властивості речовин залежно від типів кристалічних ґраток;

робить висновки про тип кристалічних ґраток речовин на основі виду хімічного зв’язку в них.

Наскрізні змістові лінії

Підприємливість і фінансова грамотність. Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

Атомні, молекулярні та йонні кристали.

19.

 

 

Природа хімічного зв’язку. Електронегативність атомів хімічних елементів. Зразки речовин атомної, молекулярної та йонної будови.

Демонстрації

5. Моделі кристалічних ґраток різних типів.

 

Відео урок

https://www.youtube.com/watch?v=QD4kFye8lNY

 

 

20.

 

 

Ковалентний зв'язок, його утворення. Полярний і неполярний ковалентний зв’язок. Електронні формули молекул.

 

 

 

21.

 

 

Ковалентний зв'язок, його утворення. Полярний і неполярний ковалентний зв’язок. Електронні формули молекул.

 

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=gP5faNTMzVc

Відео урок

https://www.youtube.com/watch?v=Gc3rIsKfYtw

 

 

22.

 

 

Йони. Йонний зв’язок, його утворення.

Інструктаж з БЖД. Лабораторний дослід №1 «Ознайомлення з фізичними властивостями речовин атомної, молекулярної та йонної будови»

https://www.youtube.com/watch?v=RkBWOhNIMAI

 

https://www.youtube.com/watch?v=3mUvFFplY10

 

Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=XX-rdZD6abc

 

 

 

23.

 

 

Йони. Йонний зв’язок, його утворення.

 

Онлайн тести

https://ukrerudyt.com/test.php?test=76

Гра

https://learningapps.org/5885242

 

 

24.

 

 

Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали. Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних ґраток.

Демонстрації 5. Моделі кристалічних ґраток різних типів. Зразки речовин атомної, молекулярної та йонної будови.

https://www.youtube.com/watch?v=GhVqQ33FEwI

 

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=-OIkxMVYijM

 

 

25.

 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота №1 «Дослідження фізичних властивостей речовин з різними типами кристалічних ґраток (наприклад: цукру, кухонної солі, графіту)»

 

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=d-oZmXUCyZc

 

 

26.

 

 

Представлення результатів навчальних проектів  №5 «Використання кристалів у техніці.»; №6 «Кристали: краса і користь.»

 

Тести

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-8-klas/zalkova-robota-2/zalkova-robota-2

 

 

27.

 

 

Контрольна робота №1.

 

 

 

Тематична 2

Тема 3. Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами (9 годин)

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:

Учень/учениця

Знаннєвий компонент

називає одиницю вимірювання кількості речовини, молярний об’єм газів за нормальних умов, сталу Авогадро;

пояснює сутність фізичної величини кількість речовини.

Діяльнісний компонент

установлює взаємозв'язок між фізичними величинами (масою, молярною масою, об’ємом, молярним об’ємом, кількістю речовини);

обчислює число частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини, масі, об’ємі; молярну масу, масу і кількість речовини; об’єм даної маси або кількості речовини газу за нормальних умов; відносну густину газу за іншим газом, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання;

Ціннісний компонент

робить висновки щодо значущості математичних знань для розв’язування хімічних задач.

Наскрізні змістові лінії

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність

Розв’язування розрахункових задач за даною темою.

28.

 

 

Кількість речовини. Моль – одиниця кількості речовини. Стала Авогадро.

 

Демонстрації 6. Зразки речовин кількістю речовини 1 моль (або однакової кількості речовини).

https://www.youtube.com/watch?v=qwTbeRygjZM

 

Тест

https://ukrerudyt.com/test.php?test=319

Відео-урок

https://www.youtube.com/watch?v=vaeoYoWVW6c

https://www.youtube.com/watch?v=cNMo2YnVeM4

 

 

29.

 

 

Розвязування розрахункових задач №6 «Обчислення числа частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини, масі, об’ємі»

 

Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=QxYQe5tsr_0

 

 

30.

 

 

Молярна маса. Розвязування розрахун-кових задач №5 «Обчислення молярної маси речовини»

 

Відео урок

https://www.youtube.com/watch?v=UrM43H0naGA

Гра

https://learningapps.org/16156311

 

 

31.

 

 

Молярна маса. Розвязування розрахун-кових задач №7 «Обчислення за хімічною формулою маси даної кількості речовини і кількості речовини за відомою масою»

 

Онлайн гра

https://learningapps.org/14014460

 

 

32.

 

 

Закон Авогадро. Молярний об’єм газів. Розвязування розрахункових задач №8 «Обчислення об’єму певної маси або кількості речовини відомого газу за нормальних умов»

 

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=2BWa2ALrZ7U

 

https://www.youtube.com/watch?v=Rt_wr0GOlco

 

 

33.

 

 

Закон Авогадро. Молярний об’єм газів. Розвязування розрахункових задач №8 «Обчислення об’єму певної маси або кількості речовини відомого газу за нормальних умов»

 

 

 

34.

 

 

Відносна густина газів. Розвязування розрахункових задач №9 «Обчислення з використанням відносної густини газів»

 

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=bL4fANnrebw

 

https://www.youtube.com/watch?v=BeEyosedHd8

 

https://www.youtube.com/watch?v=l250I3Dvsp8&t=276s

 

 

35.

 

 

Відносна густина газів. Розвязування розрахункових задач №9 «Обчислення з використанням відносної густини газів»

 

Тести

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-8-klas/zalkova-robota-3/zalkova-robota-3

 

 

36.

 

 

Контроль знань з теми «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами».  

 

 

 

Тематична 3

Тема 4.  Основні класи неорганічних сполук

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Учень/учениця

Знаннєвий компонент

називає оксиди, основи, кислоти, амфотерні гідроксиди, середні солі за сучасною науковою українською номенклатурою;

наводить приклади оснόвних, кислотних і амфотерних оксидів, оксигеновмісних і безоксигенових, одно-, дво-, триосновних кислот, розчинних і нерозчинних основ, амфотерних гідроксидів, середніх солей.

Діяльнісний компонент

розрізняє несолетворні й солетворні (кислотні, основні, амфотерні) оксиди, розчинні й нерозчинні основи, кислоти за складом (оксигеновмісні, безоксигенові) та основністю (одно-, дво-, триосновні), середні солі; реакції заміщення, обміну, нейтралізації;

описує поширеність представників основних класів неорганічних сполук у природі;

складає хімічні формули оксидів, основ, амфотерних гідроксидів (Алюмінію, Цинку), кислот, середніх солей; рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів; кислот, лугів, нерозчинних основ, амфотерних гідроксидів,  середніх солей;

порівнює за хімічними властивостями основні, кислотні та амфотерні оксиди, луги і нерозчинні основи;

класифікує неорганічні сполуки за класами;

характеризує поняття амфотерності, фізичні та хімічні властивості оксидів, основ, кислот, солей, амфотерних гідроксидів;

установлює генетичні зв’язки між простими і складними речовинами, основними класами неорганічних сполук;

обчислює за рівняннями хімічних реакцій масу, кількість речовини та об’єм газу (н. у.) за відомою масою, кількістю речовини, об’єму одного з реагентів чи продуктів реакції, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання;

використовує сучасну українську номенклатуру основних класів неорганічних сполук; таблицю розчинності кислот, основ та солей для складання рівнянь хімічних реакцій; індикатори для виявлення кислот і лугів;

планує експеримент, проводить його, описує спостереження, робить висновки;

прогнозує перебіг хімічних реакцій солей і кислот з металами, використовуючи ряд активності металів;

дотримується запобіжних заходів під час роботи з кислотами і лугами;

розв’язує експериментальні задачі, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання.

Ціннісний компонент

обґрунтовує залежність між складом, властивостями та застосуванням неорганічних речовин;

оцінює значення найважливіших представників основних класів неорганічних сполук;

висловлює судження про значення хімічного експерименту як способу набуття нових знань; вплив речовин на навколишнє середовище і здоров’я людини; вплив діяльності людини на стан довкілля й охорону від забруднень.

Наскрізні змістові лінії

Громадянська відповідальність

Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах.

Здоров’я і безпека

Хімічні властивості води.

Кислотні дощі.

Екологічна безпека і сталий розвиток

Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення.

Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Кислотні дощі.

Підприємливість і фінансова грамотність

Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах.

Охорона водойм від забруднення.

Розв’язування розрахункових задач за темою «Масова частка розчиненої речовини».

37.

 

 

Класифікація неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура.

 

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=KiZFmRc-I1U

 

https://www.youtube.com/watch?v=dlX9aZjDJFE

 

Гра

https://learningapps.org/1502639

https://learningapps.org/5006947

https://learningapps.org/5127536

 

 

38.

 

 

Фізичні властивості оксидів. Поширеність у природі та використання оксидів. Вплив на довкілля і здоров’я людини.

 

Демонстрації 7. Зразки оксидів.

https://www.youtube.com/watch?v=TNaAVQCWHqQ

 

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=ypH4Yw9oDq4

 

https://www.youtube.com/watch?v=JaX4vkN8NMs

 

Гра

https://learningapps.org/1460183

Пазли

https://learningapps.org/4711312

 

 

 

39.

 

 

Хімічні властивості оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів: взаємодія з водою, кислотами, лугами, іншими оксидами.

 

Демонстрації 8. Взаємодія кислотних і основних оксидів з водою.

https://www.youtube.com/watch?v=SCNpbR-vvF8

 

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=yPlrRvjxzrE

 

 

40.

 

 

Хімічні властивості оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів: взаємодія з водою, кислотами, лугами, іншими оксидами.

 

Онлайн тест

https://ukrerudyt.com/test.php?test=86

 

 

41.

 

 

Фізичні властивості кислот. Поширеність у природі та використання кислот. Вплив на довкілля і здоров’я людини.

 

Демонстрації 9. Зразки кислот.

https://www.youtube.com/watch?v=sOFVmk6FgmA

 

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=u6rC3jJzg2w

 

Гра

https://learningapps.org/1463965

 

https://learningapps.org/4805473

 

 

42.

 

 

Хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними оксидами, основами, солями. Реакція нейтралізації. Ряд активності металів. Реакції заміщення й обміну. Заходи безпеки під час роботи з кислотами.

 

Інструктаж з БЖД. Лабораторний дослід №3 «Взаємодія хлоридної кислоти з металами»

https://www.youtube.com/watch?v=SqOEJvwHlcY

 

Демонстрації 10. Хімічні властивості кислот.

https://www.youtube.com/watch?v=gdeX08iOqXs

 

https://www.youtube.com/watch?v=jUYd4JGvcq4

 

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=JI8s-BszmiM

 

https://www.youtube.com/watch?v=s1OrYEZ_XdM

 

 

 

43.

 

 

Хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними оксидами, основами, солями. Реакція нейтралізації. Ряд активності металів. Реакції заміщення й обміну. Заходи безпеки під час роботи з кислотами.

.

 

Демонстрації 15. Таблиця розчинності кислот, основ, амфотерних гідроксидів і солей.

Домашній експеримент 1. Дія на сік буряка чи червоноголової капусти лимонного соку, оцту, розчину харчової соди, мильного розчину

 

 

44.

 

 

Хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними оксидами, основами, солями. Реакція нейтралізації. Ряд активності металів. Реакції заміщення й обміну. Заходи безпеки під час роботи з кислотами.

 

Відео урок

https://www.youtube.com/watch?v=s1OrYEZ_XdM

Відео https://www.youtube.com/watch?v=JI8s-BszmiM

Онлайн тест

https://ukrerudyt.com/test.php?test=87

 

 

45.

 

 

Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.»

 

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=a9RBNQ8GBMs

 

https://www.youtube.com/watch?v=pcqwxgiKB-8

 

 

46.

 

 

Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.»

 

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=VTRN_Hb6Kgc

 

 

47.

 

 

Фізичні властивості основ.    Поширеність у природі та використання основ. Вплив на довкілля і здоров’я людини.

 

Демонстрації 11.  Зразки основ.

https://www.youtube.com/watch?v=BY48oTiBfNU&pp=ygUX0JfRgNCw0LfQutC4INC-0YHQvdC-0LI%3D

 

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=uW2iEMZYZJw&t=11s

 

 

48.

 

 

Хімічні властивості лугів: дія на індикатори, взаємодія з кислотами, кислотними оксидами, солями. Заходи безпеки під час роботи з лугами.

 

Інструктаж з БЖД. Лабораторний дослід №2 «Взаємодія лугів з кислотами в розчині»

https://www.youtube.com/watch?v=wsKMH3uHI8g

 

 

Демонстрації 12. Хімічні властивості лугів.

https://www.youtube.com/watch?v=K5pMt3RNcK4

 

https://www.youtube.com/watch?v=qIROR7Snfek

 

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=aD8SQIRN_u8

 

https://www.youtube.com/watch?v=jeN4prYWifI&t=307s

 

https://www.youtube.com/watch?v=yPlrRvjxzrE&t=419s

 

Гра

https://learningapps.org/4718208

 

 

49.

 

 

Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання.

 

Демонстрації 13. Добування і хімічні властивості нерозчинних основ.

https://www.youtube.com/watch?v=u_qSy7jwLms

 

https://www.youtube.com/watch?v=XIcvYsTDFvA

 

 Відео

https://www.youtube.com/watch?v=eWUx2_5hYHY

 

 

50.

 

 

Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами (в розчині, при сплавлянні).

 

Демонстрації 14. Доведення амфотер-ності цинк гідроксиду. 

https://www.youtube.com/watch?v=xm6rkV7CT7s

 

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=lc4qO_6nf84

 

https://www.youtube.com/watch?v=HhG0QP-TNSs

 

Онлайн тест

https://ukrerudyt.com/test.php?test=89

 

 

51.

 

 

Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.»

 

 

 

52.

 

 

Контроль знань з тем: «Оксиди. Кислоти. Основи». Самостійна робота.

 

 

 

53.

 

 

Фізичні властивості середніх солей.    Поширеність у природі та використання середніх солей. Вплив на довкілля і здоров’я людини.

 

Демонстрації 16. Зразки солей.

https://www.youtube.com/watch?v=zly98HH5Vfo&pp=ygUY0JfRgNCw0LfQutC4INGB0L7Qu9C10Lku

 

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=rAQ52CaI9No

 

 

54.

 

 

Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями.

Демонстрації 17. Хімічні властивості солей.

Інструктаж з БЖД. Лабораторні досліди №4 «Взаємодія металів із солями у водному розчині» (https://www.youtube.com/watch?v=jvi_rpEw9IA); №5 «Взаємодія солей з лугами у водному розчині» (https://www.youtube.com/watch?v=dsOpE73b8Ec); №6 «Реакція обміну між солями в розчині» (https://www.youtube.com/watch?v=6QgtSR7yUGk)

Демонстрації 15. Таблиця розчинності кислот, основ, амфотерних гідроксидів і солей.

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=H7jbTtV7T2M

 

Онлайн тест

https://ukrerudyt.com/test.php?test=90

 

 

55.

 

 

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

 

Інструктаж з БЖД. Лабораторний дослід №7 «Розв’язування експериментальної задачі на прикладі реакції обміну»

Демонстрації 18. Взаємодія кальцій оксиду з водою, дослідження добутого розчину індикатором, пропускання вуглекислого газу в   розчин, що утворився. (https://www.youtube.com/watch?v=vgeInwyt9Og)

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=FiHoVJOoIsk

 

https://www.youtube.com/watch?v=er0o4kfbXIw

 

https://www.youtube.com/watch?v=GziosLaWZXU

 

 

56.

 

 

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

 

 

 

 

57.

 

 

Інструктаж з БЖД. Практична  робота №2: «Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук»

 

https://www.youtube.com/watch?v=v910xwSRIN4

 

 

58.

 

 

Інструктаж з БЖД. Практична  робота №3: «Розв’язування експериментальних задач»

 

https://www.youtube.com/watch?v=upYMUWBbhAc

 

https://www.youtube.com/watch?v=QeHNeWDtL-g

 

 

59.

 

 

Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій»

 

 

 

60.

 

 

 

Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій»

 

 

 

61.

 

 

Представлення результатів навчальних проектів №7 «Неорганічні речовини – представники основних класів у будівництві й побуті»; №8 «Хімічний склад і використання мінералів»; №9  «Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини»

 

 

 

62.

 

 

Контрольна робота №2.

 

 

 

63.

 

 

Систематизація, аналіз та коригування знань учнів

 

 

 

Тематична 4

64.

 

 

Повторення. Ковалентний та йонний зв'язки, їх утворення.

 

 

 

65.

 

 

Повторення. Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

 

Онлайн тести

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-8-klas/zalkova-robota-4/zalkova-robota-4

 

 

66.

 

 

Повторення. Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

 

Гра

https://learningapps.org/11454752

 

 

67.

 

 

Повторення. Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій»

 

 

 

68.

 

 

Повторення. Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій»

 

 

 

*https://sites.google.com/view/chemschool8/