Календарно-тематичне планування з хімії для 8 класу з викоритсанням посилань на електронні ресурси (можливість вибору електронного ресурсу для проведення уроку). Це даю економію часу для вчителя під час підготовки до уроків.
Календарно-тематичний план курсу хімії для 8 класу
(2 години на тиждень, 70 година, із них 2 години – резервний час)
(2 контрольні роботи, 3 практичні роботи, 7 лабораторних робіт, 18 демонстрацій)
Складено згідно з навчальною программою «Програма для загальноосвітніх навчальних закладів хімія 7-9 клас»
затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 року № 804 (Київ. Видавничий дім освіта)
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Демонстрація та лабораторні досліди |
Електронні ресурси |
Домашнє завдання |
|
8-А |
8-Б |
|||||
Повторення найважливіших питань курсу хімії 7 класу |
||||||
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів: Учень/учениця Знаннєвий компонент називає хімічні елементи (не менше 20-ти) за сучасною науковою українською номенклатурою, записує їхні символи; наводить приклади формул і назв простих (метали і неметали) і складних (оксидів, основ, кислот) речовин; рівнянь реакцій: добування кисню з гідроген пероксиду і води; кисню з воднем, вуглецем, сіркою, магнієм, залізом, міддю, метаном, гідроген сульфідом, води з кальцій оксидом, натрій оксидом, фосфор (V) оксидом, карбон (ІV) оксидом; реакцій розкладу і сполучення. Діяльнісний компонент обчислює відносну молекулярну масу речовини за її формулою, масову частку елемента в складній речовині. Ціннісний компонент критично ставиться до власних знань і умінь із хімії. |
||||||
1. |
|
|
Вступний інструктаж з БЖД (1,2,3). Найважливіші хімічні поняття. Прості й складні речовини (кисень, вода). Реакції розкладу, сполучення. |
|
https://www.youtube.com/watch?v=-wUg2AAuTUA
Гра https://learningapps.org/4944101
|
|
2. |
|
|
Прості й складні речовини (кисень, вода). Реакції розкладу, сполучення. |
|
Гра https://learningapps.org/8270138
|
|
3. |
|
|
Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою. Масова частка елемента в складній речовині. |
|
https://www.youtube.com/watch?v=-wUg2AAuTUA
Гра |
|
4. |
|
|
Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою. Масова частка елемента в складній речовині |
|
https://www.youtube.com/watch?v=xu5lq-sCpvc
https://www.youtube.com/watch?v=JeTba96tS4Y
|
|
5. |
|
|
Діагностичний контроль знань за курс 7 класу. Самостійна робота. |
|
|
|
Тема 1. Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів (14 годин) |
||||||
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів: Учень/учениця Знаннєвий компонент формулює періодичний закон; записує: електронні та графічні електронні формули атомів 20 хімічних елементів; пояснює періодичність зміни властивостей хімічних елементів (№ 1–20); залежність характеру елементів та властивостей їхніх сполук від електронної будови атомів; наводить приклади лужних, інертних елементів, галогенів. Діяльнісний компонент розрізняє атомне ядро, електрони, протони, нейтрони; періоди (великі й малі), головні (А) та побічні (Б) підгрупи періодичної системи; металічні та неметалічні елементи; характеризує склад атомних ядер (кількість протонів і нейтронів), розподіл електронів (за енергетичними рівнями та підрівнями) в атомах перших 20 хімічних елементів; хімічний елемент (№ 1–20) за його положенням у періодичній системі, зміни радіусів атомів у періодах і підгрупах, металічних і неметалічних властивостей елементів; структуру періодичної системи (періоди: великі й малі, групи й підгрупи (А і Б); аналізує інформацію, закладену в періодичній системі, та використовує її для характеристики хімічного елемента; використовує інформацію, закладену в періодичній системі, для класифікації елементів (металічний або неметалічний), та визначення їхньої валентності, класифікації простих речовин (метал або неметал). Ціннісний компонент усвідомлює значення прийому класифікації в науці; обґрунтовує фізичну сутність періодичного закону; оцінює значення періодичного закону як одного із фундаментальних законів природи. Наскрізні змістові лінії Підприємливість і фінансова грамотність Значення періодичного закону |
||||||
6. |
|
|
Короткі історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів.
|
Навчальний проект №1 «Із історії відкриття періодичної системи хімічних елементів» |
Відео https://www.youtube.com/watch?v=2pcFWwHyFkI
|
|
7. |
|
|
Поняття про лужні, інертні елементи, галогени. Коригуюче навчання. Оксиди. Складання формул оксидів за валентністю, назви оксидів. |
|
Гра https://learningapps.org/1666113 Онлайн тести https://ukrerudyt.com/test_pass.php?test=313
|
|
8. |
|
|
Будова атома. Склад атомних ядер (протони і нейтрони). Протонне число. Нуклонне число.
Коригуюче навчання. Валентність елементів. Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою. |
Демонстрації 2.Моделі атомів (віртуальні 3D).
https://www.youtube.com/watch?v=v-2Uh7eFj0Q
|
Будова атома https://www.youtube.com/watch?v=RWrbri8B4-8 Гра https://learningapps.org/1475381 https://learningapps.org/7937796 Онлайн тест https://ukrerudyt.com/test.php?test=73
|
|
9. |
|
|
Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів № 1-20. Стан електронів у атомі. Поняття про радіус атома. Коригуюче навчання. Прості та складні речовини. |
Демонстрації 3. Форми електронних орбіталей (віртуальні 3D). |
Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=cJDSI-Wyivc
https://www.youtube.com/watch?v=AAO1J7Vd2Ls https://www.youtube.com/watch?v=Gp6_39Zj6lg
|
|
10. |
|
|
Електронні орбіталі. Енергетичні рівні та підрівні; їх заповнення електронами в атомах хімічних елементів № 1-20.
|
Демонстрації 3. Форми електронних орбіталей (віртуальні 3D). |
Гра https://learningapps.org/7937796
|
|
11. |
|
|
Електронні орбіталі. Енергетичні рівні та підрівні; їх заповнення електронами в атомах хімічних елементів № 1-20. |
|
Онлайн тест https://ukrerudyt.com/test_pass.php?test=315 Онлайн пазли |
|
12. |
|
|
Періодичний закон Д. І. Менделєєва (сучасне формулювання).
Коригуюче навчання. Валентність елементів. Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою. |
|
відео урок https://www.youtube.com/watch?v=L5-ac3Q5gy4
https://schxalo71.github.io/chemistry/class7test30/
Вправа https://learningapps.org/view8758749
|
|
13. |
|
|
Періодична система хімічних елементів, її структура. Представлення результатів навчаль-ного проекту №2 «Форми Періодичної системи хімічних елементів» |
Демонстрації 4. Періодична система хімічних елементів (довга і коротка форми). https://www.youtube.com/watch?v=gAuU_G_rtmg
|
Відео https://www.youtube.com/watch?v=gAuU_G_rtmg Онлайн тест https://ukrerudyt.com/test_pass.php?test=314
|
|
14. |
|
|
Характеристика хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома. |
|
Онлайн тест https://ukrerudyt.com/test_pass.php?test=315
|
|
15. |
|
|
Характеристика хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома. |
|
Відео https://www.youtube.com/watch?v=RKlpWWHJiHU Онлайн хімічний диктант https://learningapps.org/10800737
|
|
16. |
|
|
Представлення результатів навчаль-них проектів №3 «Хімічні елементи в літературних творах.»; №4 «Цікаві історичні факти з відкриття і походження назв хімічних елементів.» |
|
|
|
17. |
|
|
Значення періодичного закону. |
|
Відео презентація https://www.youtube.com/watch?v=r0__H2sETcs Тести
|
|
18. |
|
|
Контроль знань з теми «Будова атома. Періодичний закон та періодична система хімічних елементів» |
|
Тести
|
|
Тематична 1 |
||||||
Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини (9 годин) |
||||||
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів: Учень/учениця Знаннєвий компонент називає види хімічного зв’язку, типи кристалічних ґраток; наводить приклади сполук із ковалентним (полярним і неполярним) та йонним хімічними зв’язками, атомними, молекулярними та йонними кристалічними ґратками; пояснює утворення йонного, ковалентного (полярного і неполярного) зв'язків. Діяльнісний компонент складає електронні формули молекул; характеризує особливості ковалентного та йонного зв’язків, кристалічної будови речовин з різними видами хімічного зв'язку; визначає вид хімічного зв’язку в типових випадках, полярність ковалентного зв'язку; прогнозує фізичні властивості та практичне використання речовин залежно від виду хімічного зв'язку і типу кристалічних ґраток; використовує поняття електронегативності для характеристики хімічних зв'язків. Ціннісний компонент обґрунтовує природу хімічних зв'язків; фізичні властивості речовин залежно від типів кристалічних ґраток; робить висновки про тип кристалічних ґраток речовин на основі виду хімічного зв’язку в них. Наскрізні змістові лінії Підприємливість і фінансова грамотність. Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Атомні, молекулярні та йонні кристали. |
||||||
19. |
|
|
Природа хімічного зв’язку. Електронегативність атомів хімічних елементів. Зразки речовин атомної, молекулярної та йонної будови. |
Демонстрації 5. Моделі кристалічних ґраток різних типів.
|
Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=QD4kFye8lNY
|
|
20. |
|
|
Ковалентний зв'язок, його утворення. Полярний і неполярний ковалентний зв’язок. Електронні формули молекул. |
|
|
|
21. |
|
|
Ковалентний зв'язок, його утворення. Полярний і неполярний ковалентний зв’язок. Електронні формули молекул. |
|
Відео https://www.youtube.com/watch?v=gP5faNTMzVc Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=Gc3rIsKfYtw
|
|
22. |
|
|
Йони. Йонний зв’язок, його утворення. |
Інструктаж з БЖД. Лабораторний дослід №1 «Ознайомлення з фізичними властивостями речовин атомної, молекулярної та йонної будови» https://www.youtube.com/watch?v=RkBWOhNIMAI
https://www.youtube.com/watch?v=3mUvFFplY10
|
Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=XX-rdZD6abc
|
|
23. |
|
|
Йони. Йонний зв’язок, його утворення. |
|
Онлайн тести https://ukrerudyt.com/test.php?test=76 Гра https://learningapps.org/5885242
|
|
24. |
|
|
Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали. Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних ґраток. |
Демонстрації 5. Моделі кристалічних ґраток різних типів. Зразки речовин атомної, молекулярної та йонної будови. https://www.youtube.com/watch?v=GhVqQ33FEwI
|
Відео https://www.youtube.com/watch?v=-OIkxMVYijM
|
|
25. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №1 «Дослідження фізичних властивостей речовин з різними типами кристалічних ґраток (наприклад: цукру, кухонної солі, графіту)» |
|
Відео https://www.youtube.com/watch?v=d-oZmXUCyZc
|
|
26. |
|
|
Представлення результатів навчальних проектів №5 «Використання кристалів у техніці.»; №6 «Кристали: краса і користь.» |
|
Тести
|
|
27. |
|
|
Контрольна робота №1. |
|
|
|
Тематична 2 |
||||||
Тема 3. Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами (9 годин) |
||||||
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів: Учень/учениця Знаннєвий компонент називає одиницю вимірювання кількості речовини, молярний об’єм газів за нормальних умов, сталу Авогадро; пояснює сутність фізичної величини кількість речовини. Діяльнісний компонент установлює взаємозв'язок між фізичними величинами (масою, молярною масою, об’ємом, молярним об’ємом, кількістю речовини); обчислює число частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини, масі, об’ємі; молярну масу, масу і кількість речовини; об’єм даної маси або кількості речовини газу за нормальних умов; відносну густину газу за іншим газом, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання; Ціннісний компонент робить висновки щодо значущості математичних знань для розв’язування хімічних задач. Наскрізні змістові лінії Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність Розв’язування розрахункових задач за даною темою. |
||||||
28. |
|
|
Кількість речовини. Моль – одиниця кількості речовини. Стала Авогадро.
|
Демонстрації 6. Зразки речовин кількістю речовини 1 моль (або однакової кількості речовини). https://www.youtube.com/watch?v=qwTbeRygjZM
|
Тест https://ukrerudyt.com/test.php?test=319 Відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=vaeoYoWVW6c https://www.youtube.com/watch?v=cNMo2YnVeM4
|
|
29. |
|
|
Розв’язування розрахункових задач №6 «Обчислення числа частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини, масі, об’ємі» |
|
Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=QxYQe5tsr_0
|
|
30. |
|
|
Молярна маса. Розв’язування розрахун-кових задач №5 «Обчислення молярної маси речовини» |
|
Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=UrM43H0naGA Гра https://learningapps.org/16156311
|
|
31. |
|
|
Молярна маса. Розв’язування розрахун-кових задач №7 «Обчислення за хімічною формулою маси даної кількості речовини і кількості речовини за відомою масою» |
|
Онлайн гра https://learningapps.org/14014460
|
|
32. |
|
|
Закон Авогадро. Молярний об’єм газів. Розв’язування розрахункових задач №8 «Обчислення об’єму певної маси або кількості речовини відомого газу за нормальних умов» |
|
Відео https://www.youtube.com/watch?v=2BWa2ALrZ7U
https://www.youtube.com/watch?v=Rt_wr0GOlco
|
|
33. |
|
|
Закон Авогадро. Молярний об’єм газів. Розв’язування розрахункових задач №8 «Обчислення об’єму певної маси або кількості речовини відомого газу за нормальних умов» |
|
|
|
34. |
|
|
Відносна густина газів. Розв’язування розрахункових задач №9 «Обчислення з використанням відносної густини газів» |
|
Відео https://www.youtube.com/watch?v=bL4fANnrebw
https://www.youtube.com/watch?v=BeEyosedHd8
https://www.youtube.com/watch?v=l250I3Dvsp8&t=276s
|
|
35. |
|
|
Відносна густина газів. Розв’язування розрахункових задач №9 «Обчислення з використанням відносної густини газів» |
|
Тести
|
|
36. |
|
|
Контроль знань з теми «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами». |
|
|
|
Тематична 3 |
||||||
Тема 4. Основні класи неорганічних сполук |
||||||
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів Учень/учениця Знаннєвий компонент називає оксиди, основи, кислоти, амфотерні гідроксиди, середні солі за сучасною науковою українською номенклатурою; наводить приклади оснόвних, кислотних і амфотерних оксидів, оксигеновмісних і безоксигенових, одно-, дво-, триосновних кислот, розчинних і нерозчинних основ, амфотерних гідроксидів, середніх солей. Діяльнісний компонент розрізняє несолетворні й солетворні (кислотні, основні, амфотерні) оксиди, розчинні й нерозчинні основи, кислоти за складом (оксигеновмісні, безоксигенові) та основністю (одно-, дво-, триосновні), середні солі; реакції заміщення, обміну, нейтралізації; описує поширеність представників основних класів неорганічних сполук у природі; складає хімічні формули оксидів, основ, амфотерних гідроксидів (Алюмінію, Цинку), кислот, середніх солей; рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів; кислот, лугів, нерозчинних основ, амфотерних гідроксидів, середніх солей; порівнює за хімічними властивостями основні, кислотні та амфотерні оксиди, луги і нерозчинні основи; класифікує неорганічні сполуки за класами; характеризує поняття амфотерності, фізичні та хімічні властивості оксидів, основ, кислот, солей, амфотерних гідроксидів; установлює генетичні зв’язки між простими і складними речовинами, основними класами неорганічних сполук; обчислює за рівняннями хімічних реакцій масу, кількість речовини та об’єм газу (н. у.) за відомою масою, кількістю речовини, об’єму одного з реагентів чи продуктів реакції, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання; використовує сучасну українську номенклатуру основних класів неорганічних сполук; таблицю розчинності кислот, основ та солей для складання рівнянь хімічних реакцій; індикатори для виявлення кислот і лугів; планує експеримент, проводить його, описує спостереження, робить висновки; прогнозує перебіг хімічних реакцій солей і кислот з металами, використовуючи ряд активності металів; дотримується запобіжних заходів під час роботи з кислотами і лугами; розв’язує експериментальні задачі, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання. Ціннісний компонент обґрунтовує залежність між складом, властивостями та застосуванням неорганічних речовин; оцінює значення найважливіших представників основних класів неорганічних сполук; висловлює судження про значення хімічного експерименту як способу набуття нових знань; вплив речовин на навколишнє середовище і здоров’я людини; вплив діяльності людини на стан довкілля й охорону від забруднень. Наскрізні змістові лінії Громадянська відповідальність Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах. Здоров’я і безпека Хімічні властивості води. Кислотні дощі. Екологічна безпека і сталий розвиток Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення. Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Кислотні дощі. Підприємливість і фінансова грамотність Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах. Охорона водойм від забруднення. Розв’язування розрахункових задач за темою «Масова частка розчиненої речовини». |
||||||
37. |
|
|
Класифікація неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура. |
|
Відео https://www.youtube.com/watch?v=KiZFmRc-I1U
https://www.youtube.com/watch?v=dlX9aZjDJFE
Гра https://learningapps.org/1502639 https://learningapps.org/5006947 https://learningapps.org/5127536
|
|
38. |
|
|
Фізичні властивості оксидів. Поширеність у природі та використання оксидів. Вплив на довкілля і здоров’я людини.
|
Демонстрації 7. Зразки оксидів. https://www.youtube.com/watch?v=TNaAVQCWHqQ
|
Відео https://www.youtube.com/watch?v=ypH4Yw9oDq4
https://www.youtube.com/watch?v=JaX4vkN8NMs
Гра https://learningapps.org/1460183 Пазли https://learningapps.org/4711312
|
|
39. |
|
|
Хімічні властивості оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів: взаємодія з водою, кислотами, лугами, іншими оксидами.
|
Демонстрації 8. Взаємодія кислотних і основних оксидів з водою. https://www.youtube.com/watch?v=SCNpbR-vvF8
|
Відео https://www.youtube.com/watch?v=yPlrRvjxzrE
|
|
40. |
|
|
Хімічні властивості оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів: взаємодія з водою, кислотами, лугами, іншими оксидами. |
|
Онлайн тест https://ukrerudyt.com/test.php?test=86
|
|
41. |
|
|
Фізичні властивості кислот. Поширеність у природі та використання кислот. Вплив на довкілля і здоров’я людини.
|
Демонстрації 9. Зразки кислот. https://www.youtube.com/watch?v=sOFVmk6FgmA
|
Відео https://www.youtube.com/watch?v=u6rC3jJzg2w
Гра https://learningapps.org/1463965
https://learningapps.org/4805473
|
|
42. |
|
|
Хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними оксидами, основами, солями. Реакція нейтралізації. Ряд активності металів. Реакції заміщення й обміну. Заходи безпеки під час роботи з кислотами.
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторний дослід №3 «Взаємодія хлоридної кислоти з металами» https://www.youtube.com/watch?v=SqOEJvwHlcY
Демонстрації 10. Хімічні властивості кислот. https://www.youtube.com/watch?v=gdeX08iOqXs
https://www.youtube.com/watch?v=jUYd4JGvcq4
|
Відео https://www.youtube.com/watch?v=JI8s-BszmiM
https://www.youtube.com/watch?v=s1OrYEZ_XdM
|
|
43. |
|
|
Хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними оксидами, основами, солями. Реакція нейтралізації. Ряд активності металів. Реакції заміщення й обміну. Заходи безпеки під час роботи з кислотами. .
|
Демонстрації 15. Таблиця розчинності кислот, основ, амфотерних гідроксидів і солей. Домашній експеримент 1. Дія на сік буряка чи червоноголової капусти лимонного соку, оцту, розчину харчової соди, мильного розчину |
|
|
44. |
|
|
Хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними оксидами, основами, солями. Реакція нейтралізації. Ряд активності металів. Реакції заміщення й обміну. Заходи безпеки під час роботи з кислотами. |
|
Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=s1OrYEZ_XdM Відео https://www.youtube.com/watch?v=JI8s-BszmiM Онлайн тест https://ukrerudyt.com/test.php?test=87
|
|
45. |
|
|
Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.» |
|
Відео https://www.youtube.com/watch?v=a9RBNQ8GBMs
https://www.youtube.com/watch?v=pcqwxgiKB-8
|
|
46. |
|
|
Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.» |
|
Відео https://www.youtube.com/watch?v=VTRN_Hb6Kgc
|
|
47. |
|
|
Фізичні властивості основ. Поширеність у природі та використання основ. Вплив на довкілля і здоров’я людини.
|
Демонстрації 11. Зразки основ. https://www.youtube.com/watch?v=BY48oTiBfNU&pp=ygUX0JfRgNCw0LfQutC4INC-0YHQvdC-0LI%3D
|
Відео https://www.youtube.com/watch?v=uW2iEMZYZJw&t=11s
|
|
48. |
|
|
Хімічні властивості лугів: дія на індикатори, взаємодія з кислотами, кислотними оксидами, солями. Заходи безпеки під час роботи з лугами.
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторний дослід №2 «Взаємодія лугів з кислотами в розчині» https://www.youtube.com/watch?v=wsKMH3uHI8g
Демонстрації 12. Хімічні властивості лугів. https://www.youtube.com/watch?v=K5pMt3RNcK4
https://www.youtube.com/watch?v=qIROR7Snfek
|
Відео https://www.youtube.com/watch?v=aD8SQIRN_u8
https://www.youtube.com/watch?v=jeN4prYWifI&t=307s
https://www.youtube.com/watch?v=yPlrRvjxzrE&t=419s
Гра https://learningapps.org/4718208
|
|
49. |
|
|
Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання.
|
Демонстрації 13. Добування і хімічні властивості нерозчинних основ. https://www.youtube.com/watch?v=u_qSy7jwLms
https://www.youtube.com/watch?v=XIcvYsTDFvA
|
Відео https://www.youtube.com/watch?v=eWUx2_5hYHY
|
|
50. |
|
|
Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами (в розчині, при сплавлянні).
|
Демонстрації 14. Доведення амфотер-ності цинк гідроксиду. https://www.youtube.com/watch?v=xm6rkV7CT7s
|
Відео https://www.youtube.com/watch?v=lc4qO_6nf84
https://www.youtube.com/watch?v=HhG0QP-TNSs
Онлайн тест https://ukrerudyt.com/test.php?test=89
|
|
51. |
|
|
Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.» |
|
|
|
52. |
|
|
Контроль знань з тем: «Оксиди. Кислоти. Основи». Самостійна робота. |
|
|
|
53. |
|
|
Фізичні властивості середніх солей. Поширеність у природі та використання середніх солей. Вплив на довкілля і здоров’я людини.
|
Демонстрації 16. Зразки солей. https://www.youtube.com/watch?v=zly98HH5Vfo&pp=ygUY0JfRgNCw0LfQutC4INGB0L7Qu9C10Lku
|
Відео https://www.youtube.com/watch?v=rAQ52CaI9No
|
|
54. |
|
|
Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями. |
Демонстрації 17. Хімічні властивості солей. Інструктаж з БЖД. Лабораторні досліди №4 «Взаємодія металів із солями у водному розчині» (https://www.youtube.com/watch?v=jvi_rpEw9IA); №5 «Взаємодія солей з лугами у водному розчині» (https://www.youtube.com/watch?v=dsOpE73b8Ec); №6 «Реакція обміну між солями в розчині» (https://www.youtube.com/watch?v=6QgtSR7yUGk) Демонстрації 15. Таблиця розчинності кислот, основ, амфотерних гідроксидів і солей. |
Відео https://www.youtube.com/watch?v=H7jbTtV7T2M
Онлайн тест https://ukrerudyt.com/test.php?test=90
|
|
55. |
|
|
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторний дослід №7 «Розв’язування експериментальної задачі на прикладі реакції обміну» Демонстрації 18. Взаємодія кальцій оксиду з водою, дослідження добутого розчину індикатором, пропускання вуглекислого газу в розчин, що утворився. (https://www.youtube.com/watch?v=vgeInwyt9Og) |
Відео https://www.youtube.com/watch?v=FiHoVJOoIsk
https://www.youtube.com/watch?v=er0o4kfbXIw
https://www.youtube.com/watch?v=GziosLaWZXU
|
|
56. |
|
|
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.
|
|
|
|
57. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №2: «Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук» |
|
https://www.youtube.com/watch?v=v910xwSRIN4
|
|
58. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №3: «Розв’язування експериментальних задач» |
|
https://www.youtube.com/watch?v=upYMUWBbhAc
https://www.youtube.com/watch?v=QeHNeWDtL-g
|
|
59. |
|
|
Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій» |
|
|
|
60.
|
|
|
Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій» |
|
|
|
61. |
|
|
Представлення результатів навчальних проектів №7 «Неорганічні речовини – представники основних класів у будівництві й побуті»; №8 «Хімічний склад і використання мінералів»; №9 «Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини» |
|
|
|
62. |
|
|
Контрольна робота №2. |
|
|
|
63. |
|
|
Систематизація, аналіз та коригування знань учнів |
|
|
|
Тематична 4 |
||||||
64. |
|
|
Повторення. Ковалентний та йонний зв'язки, їх утворення. |
|
|
|
65. |
|
|
Повторення. Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. |
|
Онлайн тести
|
|
66. |
|
|
Повторення. Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. |
|
Гра https://learningapps.org/11454752
|
|
67. |
|
|
Повторення. Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій» |
|
|
|
68. |
|
|
Повторення. Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій» |
|
|
|
*https://sites.google.com/view/chemschool8/