Календарно-тематичне планування
Інформатика
І семестр
для 4 класу
До підручника «Інформатика» для 4 класу закладів загальної середньої освіти (автори: Морзе Н. В., Барна О. В.) За програмою НУШ (починаючи з 2021-2022 н.р.)
Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О.Я.Савченко інформатична освітня галузь,
інформатика – 35 годин на рік, 1 година на тиждень
№ уро-ку |
Зміст уроку |
Дата проведення |
Тема 1. Інформація. Дії з інформацією. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
||
|
Первинний інструктаж з БЖД. Діагностична робота з метою визначення рівня засвоєння навчального матеріалу. Цифрові пристрої, їх призначення і взаємодія |
|
|
Інструктаж з БЖД. Організація роботи цифрового пристрою (введення, збереження, опрацювання, збереження або виведення даних) |
|
|
Інструктаж з БЖД. Збереження інформації. Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня). Сучасні носії інформації |
|
|
Інструктаж з БЖД. Пошук інформації у мережі Інтернет. Критичне оцінювання інформації |
|
|
Інструктаж з БЖД. Збереження результатів пошуку. Поняття про захист авторських прав |
|
|
Інструктаж з БЖД. Критерії оцінювання надійності інтернет-сайтів |
|
|
Інструктаж з БЖД. Інформаційна взаємодія |
|
Тема 2. Об’єкт. Властивості об’єкта Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання |
||
|
Інструктаж з БЖД. Форматування та редагування об’єктів |
|
|
Інструктаж з БЖД. Складові частини об’єктів. Дії об’єктів |
|
|
Інструктаж з БЖД. Об’єкти для створення моделей |
|
|
Інструктаж з БЖД. Етапи створення інформаційної моделі |
|
|
Інструктаж з БЖД. Додавання анімаційних ефектів до об’єктів |
|
|
Інструктаж з БЖД. Додавання таблиць до слайда чи текстового документа |
|
|
Інструктаж з БЖД. Математичні моделі |
|
|
Інструктаж з БЖД. Розв’язування задач з використанням математичного моделювання |
|
Календарно-тематичне планування
Інформатика
ІІ семестр
для 4 класу
До підручника «Інформатика» для 4 класу закладів загальної середньої освіти (автори: Морзе Н. В., Барна О. В.) За програмою НУШ (починаючи з 2021-2022 н.р.) Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко інформатична освітня галузь, інформатика – 35 годин на рік, 1 година на тиждень
№ |
Зміст уроку |
Дата проведення |
Тема 3. Лінійні алгоритми |
||
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритмічні структури слідування, повторення та розгалуження |
|
|
Інструктаж з БЖД. Складання алгоритмів з повторенням |
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення програмованих проєктів з анімацією |
|
|
Інструктаж з БЖД. Перевірка можливих помилок в алгоритмі. Ігри та стратегії перемоги |
|
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з розгалуженням. Неповне розгалуження |
|
|
Інструктаж з БЖД. Повне розгалуження |
|
|
Інструктаж з БЖД. Складання алгоритмів з розгалуженням та повторенням |
|
|
Інструктаж з БЖД. Складання алгоритмів з розгалуженням та повторенням |
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення програмованих проєктів |
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення програмованих проєктів |
|
|
Інструктаж з БЖД. Роботи. Способи створення роботів |
|
|
Інструктаж з БЖД. Конструктори для роботів. Плата Micro:Bit |
|
|
Інструктаж з БЖД. Середовище програмування |
|
|
Інструктаж з БЖД. Робота з датчиками. Команди розгалуження |
|
|
Інструктаж з БЖД. Програмування повторення в середовищі програмування |
|
|
Інструктаж з БЖД. Програмування повторення в середовищі програмування |
|
|
Інструктаж з БЖД. Завантаження готових проєктів. Додавання нових команд до середовища |
|
|
Інструктаж з БЖД. Визначення стану довкілля за допомогою плати Micro:Bit. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення проєктів у середовищі програмування |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік |
|