Конспект уроку з теми "Форматування тексту"

Про матеріал
Конспект уроку для 4 класу за підручником автори Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, Л. В. Пономаренко, О. Л. Хомич
Перегляд файлу

 

Тема: Інструктаж з БЖД. Форматування тексту.

Мета: сформувати свідомі знання з даної теми, потренуватися редагувати й форматувати символи, навчити форматувати текст, змінювати колір шрифт, розмір, накреслення,  закріпити правила поведінки за комп’ютером, розвивати моторику рук, сприяти всебічному розвитку; виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Очікувані результати: учні повинні знати що таке фрагмент тексту, вміти виділяти текст, вміти форматувати символи, фрагменти тексту.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручник, картки, презентація.

Програмне забезпечення: LibreOffice Writer.

ХІД УРОКУ

 

І. Організаційний момент.

 Перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка вивченого матеріалу.

-         Пригадаємо що таке текстовий редактор, правила введення тексту за допомогою гри Kahoot. Об’єднайтесь в пари, уважно читайте запитання.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Вправа «квіточка»

 Подивіться на сторінки підручника, який текст ви перед собою бачите. Чи однаковий текст? Давайте заповнимо пелюстки нашої квіточки.

Сьогодні ми вивчимо різні прийоми роботи з текстом та його фрагментами, А допоможе нам у цьому панель інструментів. Ми навчимось форматувати текст.

IV. Вивчення нового матеріалу.

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації.

Текстовими об’єктами є символ, слово, речення, абзац тощо. Окрему частину текстового документа називають фрагментом.

Фрагментом тексту може бути слово, рядок, абзац, довільна частина тексту. Виділити текст можна за допомогою протягування миші. Виділений фрагмент фарбується кольором — як правило, синім. Для того щоб зняти виділення, достатньо клацнути за межами виділеного фрагмента.

Процес зміни зовнішнього вигляду тексту називають  форматуванням.

Для змінення зовнішнього вигляду тексту:

  1. Виділи фрагмент тексту.
  2. Вибери відповідну кнопку для роботи з виділеним фрагментом тексту.

VI.ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VІІ. Формування вмінь та навичок

  1.  Робота з підручником

- Ст. 90 прочитайте вірш і  обговоріть які інструменти використано для форматування тексту.

2. Робота за комп’ютером

2.Інструктаж учителя

3. Практична робота за комп’ютерами

РІДНЕ

Україна рідний край,
Рідне поле, зелен гай,
Рідне місто й рідна хата,
Рідне небо й рідна мати.

 

VIII.  Рефлексія й підсумок навчальної діяльності

Рефлексія «загадкові листи»

Оберіть лист, який вам подобається, та наповніть знаннями, які отримали на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 березня
Переглядів
447
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку