Календарно-тематичний план з корекцією з предмета "Інформатика" для немовленнєвої дитини із ЗПР, 4 клас, 1 семестр НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичний план з корекцією з предмета "Інформатика" для немовленнєвої дитини із ЗПР, 4 клас, 1 семестр НУШ
Перегляд файлу

 Інформатика 1 семестр 2023-24

Дата

Зміст

Корекція

1

05.09

І СЕМЕСТР

ІНФОРМАЦІЯ. ДІЇ З ІНФОРМАЦІЄЮ

Правила поведінки та безпеки під час роботи з комп’ютерними пристроями

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги.

Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями. Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію.

2

12.09

Інструктаж з БЖД. Інформація навколо нас. Дії з інформацією

Очно. Корекція уваги.

Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями. Ознайомився з поняттям «Інформація» навколо нас. Дії з інформацією. Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію. Вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет.

3

19.09

Інструктаж з БЖД. Мережа інтернет

Очно.  Корекція уваги.

Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями. Ознайомився з поняттям «Інформація» навколо нас. Дії з інформацією. Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію. Вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет.

4

26.09

Інструктаж з БЖД. Пошук інформації у мережі Інтернет

Очно.  Корекція уваги.

Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями. Ознайомився з поняттям «Інформація» навколо нас. Дії з інформацією. Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію. Вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет.

5

03.10

Інструктаж з БЖД. Інформаційна взаємодія

 Очно. Корекція уваги. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями. Ознайомився з поняттям «Інформація» навколо нас. Дії з інформацією. Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію. Вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет.

6

10.10

Інструктаж з БЖД. Критичне оцінювання інформації

 Очно. Корекція уваги. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями. Ознайомився з поняттям «Інформація» навколо нас. Дії з інформацією. Переглянув з АВ  навчальний відеоролик та презентацію. Вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет. Висловлює (враховуючи порушення мовлення) припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел

7

17.10

Інструктаж з БЖД. Навчання в інтернеті

Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями. Ознайомився з поняттям «Інформація» навколо нас. Дії з інформацією. Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію. Вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет. За зразком, разом з асистентом вчителя користується сайтом  з навчальним контентом;

8

24.10

Інструктаж з БЖД. Цифрові пристрої, їх призначення і взаємодія

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги вербально або персонально по телефону, в чаті Зуму. Ознайомився з поняттям  - . цифрові пристрої, їх призначення і взаємодія. Наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв. Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію.

9

07.11

Інструктаж з БЖД. Сучасні носії інформації. Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня)

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги вербально або персонально по телефону, в чаті Зуму. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями; розуміє необхідність бути обережним у використанні ПК  Ознайомився з поняттям  - сучасні носії інформації; пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня). Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію.

10

14.11

Інструктаж з БЖД. Файли і папки

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги вербально або персонально по телефону, в чаті Зуму. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями; розуміє необхідність бути обережним у використанні ПК  Ознайомився з поняттям  - файли і папки. З допомогою асистента вчителя і мами створили папку на ПК.

11

21.11

Інструктаж з БЖД. Операції з файлами та папками

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги вербально або персонально по телефону, в чаті Зуму. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями; розуміє необхідність бути обережним у використанні ПК  Ознайомився з поняттям  - файли і папки. З допомогою асистента вчителя і мами створили папку на ПК, помістили фото в папку.

12

28.11

Інструктаж з БЖД. Програмне забезпечення комп’ютера

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги вербально або персонально по телефону, в чаті Зуму. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями; розуміє необхідність бути обережним у використанні ПК  Ознайомився з поняттям  - програмне забезпечення комп’ютера. Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію.

13

05.12

ТЕМА3. СТВОРЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ МОДЕЛЕЙ. ЗМІНЕННЯ ГОТОВИХ. ВИКОРИСТАННЯ. ЛІНІЙНІ АЛГОРИТМИ

Інструктаж з БЖД. Поняття моделі та моделювання

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги вербально або персонально по телефону, в чаті Зуму. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями; розуміє необхідність бути обережним у використанні ПК  Ознайомився з поняттям  - поняття моделі та моделювання. Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію.

14

12.12

Інструктаж з БЖД. Алгоритми та способи їх подання. Розв’язування задач з використанням лінійних алгоритмів у середовищі Скретч

Очно. Корекція уваги. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями; розуміє необхідність бути обережним у використанні ПК  Ознайомився з поняттям  - алгоритму. Алгоритми і виконавці. З допомогою дорослого  діє за інструкцією. Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію. Разом складали алгоритм дій. Середовище програмування для дітей Scratch встановила у свій ПК асистент вчителя, мама учня не могла цього зробити. створювали з учнем змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. Порядок виконання команд виконавцем виконувався з допомогою АВ. Учню подобається робота.

15

19.12

Інструктаж з БЖД. Логічні висловлювання

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги вербально або персонально по телефону, в чаті Зуму. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями; розуміє необхідність бути обережним у використанні ПК  Ознайомився з поняттям  - логічні висловлювання. Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію

16

26.12

Інструктаж з БЖД. Поняття розгалуження

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги вербально або персонально по телефону, в чаті Зуму. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями; розуміє необхідність бути обережним у використанні ПК  Ознайомився з поняттям  - розгалуження.  Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Інші матеріали
НУШ
Інкл
Додано
13 березня
Переглядів
80
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку