Інформатика 1 семестр 2023-24 |
|||
№ |
Дата |
Зміст |
Корекція |
1 |
05.09 |
І СЕМЕСТР ІНФОРМАЦІЯ. ДІЇ З ІНФОРМАЦІЄЮ Правила поведінки та безпеки під час роботи з комп’ютерними пристроями |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями. Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію. |
2 |
12.09 |
Інструктаж з БЖД. Інформація навколо нас. Дії з інформацією |
Очно. Корекція уваги. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями. Ознайомився з поняттям «Інформація» навколо нас. Дії з інформацією. Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію. Вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет. |
3 |
19.09 |
Інструктаж з БЖД. Мережа інтернет |
Очно. Корекція уваги. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями. Ознайомився з поняттям «Інформація» навколо нас. Дії з інформацією. Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію. Вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет. |
4 |
26.09 |
Інструктаж з БЖД. Пошук інформації у мережі Інтернет |
Очно. Корекція уваги. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями. Ознайомився з поняттям «Інформація» навколо нас. Дії з інформацією. Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію. Вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет. |
5 |
03.10 |
Інструктаж з БЖД. Інформаційна взаємодія |
Очно. Корекція уваги. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями. Ознайомився з поняттям «Інформація» навколо нас. Дії з інформацією. Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію. Вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет. |
6 |
10.10 |
Інструктаж з БЖД. Критичне оцінювання інформації |
Очно. Корекція уваги. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями. Ознайомився з поняттям «Інформація» навколо нас. Дії з інформацією. Переглянув з АВ навчальний відеоролик та презентацію. Вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет. Висловлює (враховуючи порушення мовлення) припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел |
7 |
17.10 |
Інструктаж з БЖД. Навчання в інтернеті |
Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями. Ознайомився з поняттям «Інформація» навколо нас. Дії з інформацією. Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію. Вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет. За зразком, разом з асистентом вчителя користується сайтом з навчальним контентом; |
8 |
24.10 |
Інструктаж з БЖД. Цифрові пристрої, їх призначення і взаємодія |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги вербально або персонально по телефону, в чаті Зуму. Ознайомився з поняттям - . цифрові пристрої, їх призначення і взаємодія. Наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв. Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію. |
9 |
07.11 |
Інструктаж з БЖД. Сучасні носії інформації. Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня) |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги вербально або персонально по телефону, в чаті Зуму. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями; розуміє необхідність бути обережним у використанні ПК Ознайомився з поняттям - сучасні носії інформації; пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня). Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію. |
10 |
14.11 |
Інструктаж з БЖД. Файли і папки |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги вербально або персонально по телефону, в чаті Зуму. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями; розуміє необхідність бути обережним у використанні ПК Ознайомився з поняттям - файли і папки. З допомогою асистента вчителя і мами створили папку на ПК. |
11 |
21.11 |
Інструктаж з БЖД. Операції з файлами та папками |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги вербально або персонально по телефону, в чаті Зуму. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями; розуміє необхідність бути обережним у використанні ПК Ознайомився з поняттям - файли і папки. З допомогою асистента вчителя і мами створили папку на ПК, помістили фото в папку. |
12 |
28.11 |
Інструктаж з БЖД. Програмне забезпечення комп’ютера |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги вербально або персонально по телефону, в чаті Зуму. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями; розуміє необхідність бути обережним у використанні ПК Ознайомився з поняттям - програмне забезпечення комп’ютера. Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію. |
13 |
05.12 |
ТЕМА3. СТВОРЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ МОДЕЛЕЙ. ЗМІНЕННЯ ГОТОВИХ. ВИКОРИСТАННЯ. ЛІНІЙНІ АЛГОРИТМИ Інструктаж з БЖД. Поняття моделі та моделювання |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги вербально або персонально по телефону, в чаті Зуму. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями; розуміє необхідність бути обережним у використанні ПК Ознайомився з поняттям - поняття моделі та моделювання. Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію. |
14 |
12.12 |
Інструктаж з БЖД. Алгоритми та способи їх подання. Розв’язування задач з використанням лінійних алгоритмів у середовищі Скретч |
Очно. Корекція уваги. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями; розуміє необхідність бути обережним у використанні ПК Ознайомився з поняттям - алгоритму. Алгоритми і виконавці. З допомогою дорослого діє за інструкцією. Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію. Разом складали алгоритм дій. Середовище програмування для дітей Scratch встановила у свій ПК асистент вчителя, мама учня не могла цього зробити. створювали з учнем змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. Порядок виконання команд виконавцем виконувався з допомогою АВ. Учню подобається робота. |
15 |
19.12 |
Інструктаж з БЖД. Логічні висловлювання |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги вербально або персонально по телефону, в чаті Зуму. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями; розуміє необхідність бути обережним у використанні ПК Ознайомився з поняттям - логічні висловлювання. Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію |
16 |
26.12 |
Інструктаж з БЖД. Поняття розгалуження |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги вербально або персонально по телефону, в чаті Зуму. Прослухав Інструктаж з БЖД під час роботи з комп’ютерними пристроями; розуміє необхідність бути обережним у використанні ПК Ознайомився з поняттям - розгалуження. Переглянув з АВ та мамою навчальний відеоролик та презентацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|