Календарно-тематичне планування з англійської мови для 2-А, 2-Б класів за підручників Quick Minds 2
(3 години на тиждень)
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Очікувані результати
|
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
|||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємли-вість та фінансова грамотність |
Лексика/Фонетика |
Граматика |
Рецептивні |
Інтеракційні/ продуктивні |
5. Off we go! Ми їдемо, їдемо, їдемо!
46. |
|
Ми їдемо, їдемо, їдемо! Введення нової лексики, робота з картками
SB p.44 |
Розповідає про подорож, Розуміє і відтворює мовленнєві зразки |
|
helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike |
I’m flying a plane. I’m not driving a bus. |
Читає та розуміє значення окремих слів |
Обмінюється репліками на рівні мікродіалогу |
|||||||
47. |
|
Чим я подорожую? Розвиток говоріння. Теперішній тривалий час
SB p.45 |
Повідомляє про свої дії, вживає конструкцію I’m ..ing… |
|
helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike |
I’m flying a plane. I’m not driving a bus. |
Прослуховує та реагує на прослухані висловлювання Читає про себе і розуміє речення |
Обмінюється репліками на рівні мікродіалогу |
|||||||
48. |
|
Співаємо із задоволенням Прослуховування пісні
SB p. 46 |
Розвиток навичок аудіювання |
|
Car, plane, rocket, train |
I’m flying a plane. I’m not driving a bus. |
Прослуховує та реагує на прослухані висловлювання
|
Повторює за прослуханим Ставить питання та відповідає на них
|
|||||||
49. |
|
Діалогічне мовлення. Запитання й відповіді, робота в парі
SB p.47 |
Запитує з метою отримати більш детальну інформацію |
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What are you doing? I’m flying a plane. Are you swimming? Yes, I am. / No, I’m not. |
Прослуховує та реагує на прослухані висловлювання |
Повторює за прослуханим Ставити питання та відповідати на них
|
|||||||
50. |
|
Оповідання «Подорож на автобусі». Розвиток навичок аудіювання
SB p.48-49 |
Розвиток навичок аудіювання. Читає на відтворює фрази з тексту
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
It’s my turn to help you! |
Розрізняє мовлення основних діючих осіб, слідкує за малюнками Читає речення з історії |
Повторює за прослуханим Ставить питання та відповідає на них
|
|||||||
51. |
|
Оповідання «Подорож на автобусі». Розвиток навичок читання
SB p.48-49 |
Розвиток навичок аудіювання, читання. Вчиться інсценову-вати історію
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
You’re welcome! |
Розуміє короткі і прості вказівки Розуміє детальну інформацію при аудіюванні Читає короткі повідомлення та розуміє їх значення |
Інсценує історію |
|||||||
52. |
|
Вимірюємо предмети навкруги
SB p.50 |
Повторює структури, представ- лені у розділі. Виконує вправи |
|
Height, length |
My rubber is 4cm long. |
Вказує відповідний малюнок |
Відмічає правильну відповідь |
|||||||
53. |
|
Вимірюємо все навкруги Проєктна робота
SB p.51 |
Повторює структури, представ-лені у розділі |
|
Height, length |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читає короткі повідомлення та розуміє їх значення |
Розповідає про результати практичної роботи |
|||||||
54. |
|
Чарівний робот.
SB p.92 |
Повторює структури, представ-лені у розділі |
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читає короткі повідомлення та розуміє їх значення |
Ставить питання та відповідає на них
|
|||||||
55. |
|
Я це вмію!
SB p.101 |
Повторює структури, представ-лені у розділі |
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читає короткі повідомлення та розуміє їх значення |
Ставить питання та відповідає на них
|
|||||||
56. |
|
Unit 5 Test |
|||||||||||||
6. Sports Club Cпортивні клуби |
|||||||||||||||
57. |
|
Спортивний клуб. Введення нової лексики
SB p.52 |
Розповідає про свої улюблені види спорту |
|
|
badminton, baseball, basketball, football, hockey, table tennis, tennis, volleyball |
Повторення Мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховує висловлювання та реагує на нього |
Називає види спорту
|
||||||
58. |
|
Спортивний клуб
SB p.53 Робота зі словами |
Запитує з метою підтвердже- ння або заперече- ння інформації, про яку питають |
|
|
badminton, baseball, basketball, football, hockey, table tennis, tennis, volleyball |
Flying a kite is difficult. Playing hockey is fun. |
Прослуховує та реагує на прослухані висловлювання |
Повторює за прослуханим Ставить питання та відповідає на них
|
||||||
59. |
|
Співаємо із задоволенням. Розвиток Говоріння
SB p.54 |
Розповідає про свої улюб- лені види спорту |
|
|
badminton, baseball, basketball, football, hockey, table tennis, tennis, volleyball |
Flying a kite is difficult. Playing hockey is fun. |
Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні
|
Повторює за прослуханим
|
||||||
60. |
|
Які ігри ти любиш грати? Діалогічне мовлення.
SB p.55 |
Запрошує Інформацію про членів родини |
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What sport do you like doing? I like playing hockey. Me too. I like playing football. I don’t. |
Прослуховує та відповідно реагує на прослухані висловлювання |
Ставить питання та відповідає на них |
||||||
61. |
|
Оповідання «Футбольний клуб». Розвиток навичок аудіювання.
SB p.56-57 |
Розповідає про вдалу гру |
|
|
Great goal, Misty! |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняє мовлення основних діючих осіб, слідкує за малюнками |
Інсценовує історію |
||||||
62. |
|
Оповідання «Футбольний клуб». Розвиток навичок читання. SB p.56-57 |
Розповідає про вдалу гру |
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє детальну Інформацію при аудіюванні
|
Інсценовує історію |
||||||
63. |
|
Мій улюблений спорт
SB p.58
|
Складає класне анкетування |
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє детальну Інформацію при аудіюванні |
Обмінюється репліками на рівні мікродіалогу
|
||||||
64. |
|
Опис своїх спортивних трофеїв
SB p.59 |
Повторює структури, представле- ні у розділі |
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What’s your favourite sport? |
Вказує відповідний малюнок |
Розповідає про свої спортивні трофеї |
||||||
65. |
|
Улюблені розваги
SB p.93
|
Повторює структури, представле- ні у розділі |
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє детальної інформації при аудіюванні
|
Обмінюється репліками на рівні мікродіалогу
|
||||||
66. |
|
Я це вмію! Робота з малюнками
SB p.102 |
Називає слова, що зображені на малюнку |
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє детальну Інформацію при аудіюванні
|
Обмінюється репліками на рівні мікродіалогу
|
||||||
67. |
|
Спорт Проектна робота Виготовлення плаката
SB p.60 |
Повторює структури, представле- ні у розділі
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Робить плаката та розповідає про зображене
|
Описує малюнки |
||||||
68. |
|
Час вікторини. Ігри.
SB p.61 |
Повторює структури, представле- ні у розділі |
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читає короткі повідомлення та розуміє їх значення Називає слова на малюнках та проговорює їх правопис |
Ставить питання та відповідає на них
|
||||||
69. |
|
Unit 6 Test
|
|||||||||||||
7. In the countryside. У селі |
|||||||||||||||
70. |
|
У селі Введення нової лексики
SB p.62 |
Обговорює хатніх тварин |
|
|
|
|
mouse, horse, cow, sheep, rabbit, tail, child, chicken, goat |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховує Висловлюва- ння та реагує на нього Елементи читання – презентація слів |
Називає тварин Правопис слів |
||||
71. |
|
У селі. Множина іменників. Винятки.
SB p.63 |
Обговорює хатніх тварин |
|
|
|
|
mouse, horse, cow, sheep, rabbit, tail, child, chicken, goat |
mouse – mice sheep – sheep person – people child – children woman – women man – men |
Прослуховує та Реагує на прослухані висловлювання Розуміє короткі і прості вказівки |
Ставить питання та Відповідає на них |
||||
72. |
|
Співаємо із задоволенням . Розвиток навичок аудіювання
SB p.64
|
Обговорює хатніх тварин |
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні Читає словосполуче- ння та розуміє їх значення |
Повторює за прослуханим
|
||||
73. |
|
Діалогічне мовлення. Запитання та відповіді з How many…?
SB p.65 |
Обговорює хатніх тварин |
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Cows have got four legs. How many legs have chickens got? They’ve got two legs. |
Розуміє короткі і прості вказівки
|
Гра Обмінюється репліками на рівні мікродіалогу
|
||||
74. |
|
Оповідання «Ми загубилися!» Розвиток навичок аудіювання
SB p.66-67
|
Обговорює хатніх тварин |
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Here you are. |
Розрізняє мовлення основних діючих осіб, слідкує за малюнками Читає історію про себе, Слідкує за малюнками |
Інсценує історію |
||||
75. |
|
Оповідання «Ми загубилися!» Розвиток навичок читання
SB p.66-67 |
Обговорює тварин |
|
|
|
|
Come with me. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє детальну інформацію |
Визначає та називає тварину за описом |
||||
76. |
|
Види тварин. Робота з малюнками
SB p.68 |
Повторює структури, представле- ні у розділі |
|
|
|
|
skin, hair, feathers, scales |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказує відповідний малюнок |
Розфарбовує відповідно до прочитаного |
||||
77. |
|
Види тварин . Опис Тварин
SB p.69 |
Повторює структури, представле- ні у розділі |
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє детальну інформацію |
Визначає та називає тварину за описом |
||||
78. |
|
Допоможи друзям SB p.94 |
Дає і виконує вказівки |
|
|
|
|
Smile! Look at the camera! Watch out! Listen to your teacher! Help Tania! Don’t run! |
Smile! Look at the camera! Watch out! Listen to your teacher! Help Tania! Don’t run! |
Розуміє детальну інформацію |
Дає ефективні інстркуції |
||||
79. |
|
Я це вмію! Тварини. Рахуємо тварин
SB p.103
|
Повторює структури, представле- ні у розділі |
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє детальну інформацію |
Описує тварин |
||||
80. |
|
Unit 7 Test |
|||||||||||||
|
8. Amusement park. Парк розваг |
||||||||||||||
81. |
|
Парк розваг . Введення нової лексики SB p.70
|
Описує похід до парку розваг |
|
ride a roller coaster, ride a horse, win a prize, buy chips, drink lemonade, throw a ball, eat a burger |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховує Висловлювання та реагує на нього Читає окремі слова |
Розповідає про похід до парку |
|||||||
82. |
|
Діалогічне мовлення Робота в Зошиті
SB p.71
|
Описує похід до парку розваг |
|
ride a roller coaster, ride a horse, win a prize, buy chips, drink lemonade, throw a ball, eat a burger |
I’d like to drink some lemonade. I’d like to ride a horse. |
Прослуховує та реагує на прослухані висловлювання Розуміє короткі і прості вказівки |
Повідомляє про здатність виконувати певні дії
|
|||||||
83. |
|
Співаємо із задоволенням. Прослуховування пісні
SB p.72
|
Описує людину, її здібності |
|
ride a roller coaster , ride a horse, win a prize, buy chips, drink lemonade, throw a ball, eat a burger |
I’d like to drink some lemonade. I’d like to ride a horse. |
Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні |
Гра. Ставить запитання та повідомляє про здатність виконувати певні дії |
|||||||
84. |
|
Гра «Відгадай». Запитання та відповіді
SB p.73
|
Вирішує проблемну ситуацію |
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховує та реагує на прослухані висловлювання Розуміє короткі і прості вказівки |
Ставить питання та відповідає на них |
|||||||
85. |
|
Оповідання «Погані яблука» Розвиток Читання
SB p.74-75 |
Вирішує проблемну ситуацію |
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняє мовлення основних діючих осіб, слідкує за малюнками |
Інсценує історію |
|||||||
86. |
|
Оповідання «Погані яблука» Розвиток аудіювання
SB p.74-75 |
Обговорює історії |
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє короткі і прості вказівки Читає речення, засвоєні в усному мовленні |
Складає слова із запропонова- них літер |
|||||||
87. |
|
Правда / неправда Робота з зошитом SB p.76
|
Повторює структури, представле- ні у розділі |
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказує відповідний малюнок |
Відмічає правильну відповідь |
|||||||
Парк розваг SB p.77
|
Розповідає про свій парк розваг |
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє короткі і прості вказівки Читає речення, засвоєні в усному мовленні |
Ставить питання та Відповідає на них |
|||||||||
88. |
|
Unit 8 Test |
|||||||||||||
9. At the beach На пляжі |
|||||||||||||||
89. |
|
На пляжі. Введення нової лексики
SB p.78
|
Описує похід на пляж |
|
swim in the sea, paint a picture, eat ice cream, catch a fish, take a photo, listen to music, look for shells, make a sandcastle |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховує висловлювання та реагує на нього Читати окремі слова |
Говорить про похід на пляж |
|||||||
90. |
|
На пляжі . Послухай і скажи
SB p.79
|
Описує похід на пляж |
|
swim in the sea, paint a picture, eat ice cream, catch a fish, take a photo, listen to music, look for shells, make a sandcastle |
Let’s listen to music. Good idea. I’m not sure. Sorry, I don’t want to. |
Прослуховує Висловлювання та реагує на нього Читає окремі слова |
Виражає своє ставлення |
|||||||
91. |
|
Співаємо із задоволенням . Розвиток аудіювання
SB p.80 |
Описує похід на пляж |
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструє значення ключових слів у висловлюваннях |
Повторює за прослуханим
|
|||||||
92. |
|
Розвиток говоріння . Сполучники
SB p.81 |
Описує речі |
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
The sand castle is nice and I like it. The bike is old, But I like it. |
Прослуховує висловлювання та реагує на нього
|
Розповідає про улюблені речі |
||||
93. |
|
Оповідання «Подорож до вершини гори». Розвиток аудіювання
SB p.82-83 |
Обговорює як гарно провести час з друзями |
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняє мовлення основних діючих осіб, слідкує за малюнками |
Обговорює історію |
|||||||
94. |
|
Оповідання «Подорож до вершини гори». Читання
SB p.82-83 |
Обговорює історії |
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків сan keeps her teeth really clean. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняє мовлення основних діючих осіб, слідкує за малюнками |
Інсценує історію |
|||||||
95. |
|
Пори року. Описуємо пори року
SB p.84 |
Описує пори року |
|
spring summer autumn winter |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні |
Обговорює погоду в різні пори року |
|||||||
96. |
|
Пори року. Проєктна Робота
SB p.85 |
Робить проект про пори року в Україні |
|
plant flowers, make bonfires, play in the snow, ski |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні |
Виготовляє постер про Україну та розповідати пори року |
|||||||
97. |
|
Пори року та одяг . Розвиток Говоріння
SB p.96
|
Описує одяг відповідно до пори року і погоди |
|
boots, rubber boots, trainers, sandals |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструє розуміння ключових слів у
висловлюванні |
Описує одяг і обґрунтовує вибір одягу |
|||||||
98. |
|
Повторення вивченого матеріалу SB p.86 |
Гра |
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Грає в гру, називає вивчені слова і їх вимову |
Називає вивчені слова і їх вимову |
||||
99. |
|
Повторення вивченого матеріалу
SB p.87 |
Гра-віктори- на |
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказує відповідний малюнок |
Відмічає правильну відповідь |
||||
100. |
|
Проектна робота
|
Виготовляє постер,
Обговорює як гарно провести час влітку |
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні |
Виготовляє постер про літо та розповідає про улюблені заняття влітку
|
||||
101. |
|
Я це вмію!
SB p.105
|
Описує похід на пляж |
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє детальну інформацію |
Описує речі |
||||
102. |
|
Unit 9 Test
|
|||||||||||||
103. |
|
Перегляд мультфільму |
Обговорює мультфільм, Розвиток навичок аудіювання
|
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняє мовлення основних діючих осіб, слідкує за їхніми діями
|
Обговорює прослухане
|
||||
104. |
|
Повторення вивчених пісень |
Обговорює улюблену пісню
|
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховує Висловлювання та реагує на нього
|
Обговорює прослухане
|
||||
Виконання логічних граматичних вправ |
Називає слова, що зображені на малюнку |
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказує відповідний малюнок |
Відмічає правильну відповідь |
||||||
105. |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за ІІ семестр
|
|||||||||||||
За Типовою освітньою програмою НУШ
( розроблена під керівництвом О. Я. Савченко)
Наказ МОН від 12.08.2022 № 743-22 ІІ семестр
Календарно-тематичне планування НМК Quick Minds
© Cambridge University Press PHOTOCOPIABLE