Календарне_планування_2_семестр_Quick_Minds2

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови за підручником Quick Minds 2
Перегляд файлу

CambridgecolorsmSmall

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 2-А, 2-Б  класів за підручників  Quick Minds 2

(3 години на тиждень)

 

 уроку

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Очікувані результати

 

Інтегровані змістові лінії

Мовний інвентар

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємли-вість та фінансова грамотність

Лексика/Фонетика

Граматика

Рецептивні

Інтеракційні/

продуктивні

5. Off we go! Ми їдемо, їдемо, їдемо!

46.

 

Ми їдемо, їдемо, їдемо!

Введення нової лексики, робота з картками

 

SB p.44

Розповідає про подорож,

Розуміє  і

відтворює

мовленнєві зразки

 

 

 

Виявляє ціннісне ставлення до природи під час подорожі

 

Обирає безпечний шлях пересування

Обирає оптимальний вид транспорту

helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike

I’m flying a plane.

I’m not driving a bus.

Читає та розуміє значення окремих слів

Обмінюється репліками на рівні мікродіалогу

47.

 

Чим я подорожую?

Розвиток

говоріння.

Теперішній тривалий час

 

SB p.45

Повідомляє про свої дії, вживає конструкцію I’m ..ing…

 

helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike

I’m flying a plane.

I’m not driving a bus.

Прослуховує та реагує  на прослухані висловлювання

Читає  про себе і розуміє речення

Обмінюється репліками на рівні мікродіалогу

48.

 

Співаємо із задоволенням

Прослуховування пісні

 

SB p. 46

Розвиток навичок

аудіювання

 

Car, plane, rocket, train

I’m flying a plane.

I’m not driving a bus.

Прослуховує та реагує  на прослухані висловлювання

 

Повторює  за прослуханим

Ставить  питання та відповідає  на них

 

49.

 

Діалогічне мовлення.

Запитання й відповіді, робота в парі

 

SB p.47

Запитує  з метою отримати більш детальну інформацію

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

What are you doing?

I’m flying a plane.

Are you swimming?

Yes, I am. / No, I’m not.

Прослуховує та реагує на прослухані висловлювання

Повторює  за прослуханим

Ставити питання та відповідати на них

 

50.

 

Оповідання  «Подорож на автобусі».

Розвиток навичок аудіювання

 

SB p.48-49

Розвиток навичок аудіювання.

Читає на відтворює фрази з тексту

 

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

It’s my turn to help you!

Розрізняє  мовлення основних діючих осіб, слідкує за малюнками

Читає  речення з історії

Повторює  за прослуханим

Ставить питання та відповідає  на них

 

51.

 

Оповідання «Подорож на автобусі».

Розвиток навичок читання

 

SB p.48-49

Розвиток навичок аудіювання,

читання.

Вчиться інсценову-вати історію

 

 

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

You’re welcome!

Розуміє короткі і прості вказівки

Розуміє детальну інформацію  при аудіюванні

Читає  короткі повідомлення та розуміє  їх значення

Інсценує історію

52.

 

Вимірюємо предмети навкруги

 

SB p.50

Повторює структури, представ-

лені  у розділі.

Виконує вправи

 

Height,

length

My rubber is 4cm long.

Вказує  відповідний малюнок

Відмічає  правильну відповідь

53.

 

Вимірюємо все навкруги

Проєктна робота

 

SB p.51

Повторює структури, представ-лені  у розділі

 

Height,

length

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читає  короткі повідомлення та розуміє  їх значення

Розповідає про результати практичної роботи

54.

 

Чарівний робот.

 

SB p.92

Повторює структури, представ-лені  у розділі

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читає короткі повідомлення та розуміє їх значення

Ставить питання та відповідає на них

 

 

55.

 

 

Я це вмію!

 

SB p.101

Повторює структури, представ-лені  у розділі

 

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читає  короткі повідомлення та розуміє  їх значення

Ставить питання та відповідає  на них

 

56.

 

Unit 5 Test

6. Sports Club Cпортивні клуби

57.

 

Спортивний

клуб.

 Введення

 нової лексики

 

SB p.52

Розповідає

про свої

улюблені

види спорту

 

Визначає власні спортивні уподобання та потреби.

 

 

Переконує  в необхідності  дотримання особистої гігієни,

займаючись спортом.

Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних

занять і змагань

 

badminton, baseball,

basketball, football,

hockey, table tennis,

tennis, volleyball

Повторення

Мовного

 матеріалу з

попередніх уроків

Прослуховує

висловлювання та

реагує на нього

Називає

 види спорту

 

58.

 

Спортивний

клуб

 

SB p.53

Робота зі

 словами

Запитує

з метою

підтвердже-

ння

або

заперече-

ння

інформації,

про яку

 питають

 

 

badminton, baseball,

basketball, football,

hockey, table tennis,

tennis, volleyball

Flying a kite is

difficult.

Playing hockey

 is fun.

Прослуховує та

реагує  на

прослухані висловлювання

Повторює за

прослуханим

Ставить

питання та

відповідає 

на них

 

59.

 

Співаємо із

задоволенням.

Розвиток

Говоріння

 

SB p.54

Розповідає

про

свої улюб-

лені

види спорту

 

 

badminton, baseball,

basketball, football,

hockey, table tennis,

tennis, volleyball

Flying a kite is

difficult.

Playing hockey is

 fun.

Демонструє 

розуміння

ключових слів у

висловлюванні

 

Повторює за

прослуханим

 

60.

 

Які ігри ти любиш

грати? Діалогічне

мовлення.

 

SB p.55

Запрошує

 Інформацію

 про

членів

 родини

 

 

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

What sport do you

like doing?

I like playing

hockey.

Me too.

I like playing

football.

I don’t.

Прослуховує та

відповідно

реагує

на прослухані

висловлювання

Ставить

 питання та

відповідає

 на них

61.

 

Оповідання

«Футбольний клуб».

Розвиток навичок

аудіювання.

 

SB p.56-57

Розповідає

про вдалу

гру

 

 

Great goal, Misty!

Повторення

мовного

матеріалу з

 попередніх уроків

Розрізняє

 мовлення

основних діючих

 осіб,

слідкує  за

малюнками

Інсценовує 

історію

62.

 

Оповідання

«Футбольний клуб».

Розвиток навичок

читання.

SB p.56-57

Розповідає

 про вдалу

гру

 

 

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Розуміє

детальну

Інформацію при

аудіюванні

 

Інсценовує 

історію

63.

 

Мій улюблений

спорт

 

SB p.58

 

Складає

класне

анкетування

 

 

Повторення

 мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Розуміє 

детальну

Інформацію при аудіюванні

Обмінюється

репліками на

 рівні

мікродіалогу

 

64.

 

Опис

своїх

спортивних

трофеїв

 

SB p.59

Повторює

структури, представле-

ні  у

розділі

 

 

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

What’s your

favourite

sport?

Вказує

 відповідний

малюнок

Розповідає

 про свої

спортивні

 трофеї

65.

 

Улюблені

розваги

 

SB p.93

 

Повторює

структури, представле-

ні  у

 розділі

 

 

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Розуміє

 детальної

інформації при аудіюванні

 

Обмінюється

репліками на

рівні

 мікродіалогу

 

66.

 

Я це вмію!

Робота з

малюнками

 

SB p.102

Називає слова, що зображені на

малюнку

 

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміє

детальну

 Інформацію

при аудіюванні

 

Обмінюється

 репліками на

 рівні

мікродіалогу

 

67.

 

Спорт

Проектна робота

Виготовлення

плаката

 

SB p.60

Повторює

структури, представле-

ні

у розділі

 

 

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Робить плаката та розповідає  про зображене

 

Описує  малюнки

68.

 

Час вікторини. Ігри.

 

SB p.61

Повторює

структури, представле-

ні  у

розділі

 

 

Повторення

мовного

матеріалу

з попередніх уроків

Повторення

мовного

матеріалу з

 попередніх уроків

Читає  короткі повідомлення та розуміє їх значення

Називає  слова на малюнках та проговорює  їх правопис

Ставить  питання та відповідає  на них

 

69.

 

Unit 6 Test

 

7. In the countryside. У селі

70.

 

У селі

Введення

нової

лексики

 

SB p.62

Обговорює

хатніх

тварин

 

 

 

 

mouse, horse, cow,

 sheep, rabbit, tail,

child, chicken, goat

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Прослуховує

Висловлюва-

ння

 та

реагує  на

нього

Елементи

читання –

презентація

слів

Називає 

тварин

Правопис слів

71.

 

У селі.

Множина

іменників. Винятки.

 

SB p.63

Обговорює

хатніх

тварин

 

 

 

 

mouse, horse, cow, sheep, rabbit, tail, child, chicken, goat

mouse – mice

sheep – sheep

person – people

child – children

woman – women

man – men

Прослуховує

та

Реагує  на

прослухані висловлювання

Розуміє 

короткі і

прості вказівки

Ставить

питання та

Відповідає  на

 них

72.

 

Співаємо із

задоволенням .

Розвиток

навичок

аудіювання

 

SB p.64

 

Обговорює

хатніх

тварин

 

 

 

 

 

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Демонструє

розуміння

ключових слів

 у

висловлюванні

Читає 

словосполуче-

ння

та розуміє  їх

значення

Повторює  за

прослуханим

 

73.

 

 

 

 

Діалогічне мовлення.

Запитання та

 відповіді з

How many…?

 

SB p.65

Обговорює

хатніх

тварин

 

 

 

 

Повторення

мовного

матеріалу з

 попередніх

уроків

Cows have got

 four legs.

How many legs

have chickens got?

They’ve got two

 legs.

Розуміє

 короткі і

прості

 вказівки

 

Гра

Обмінюється репліками

на рівні

мікродіалогу

 

74.

 

Оповідання

«Ми загубилися!»

Розвиток навичок

аудіювання

 

SB p.66-67

 

Обговорює

хатніх

тварин

 

 

 

 

 

 

Повторення

мовного

матеріалу з

 попередніх

уроків

Here you are.

Розрізняє

 мовлення

основних

діючих осіб,

слідкує  за малюнками

Читає  історію

 про себе,

Слідкує  за малюнками

Інсценує

  історію

75.

 

Оповідання

«Ми загубилися!»

Розвиток навичок

читання

 

SB p.66-67

Обговорює

тварин

 

 

 

 

Come with me.

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Розуміє

детальну

інформацію

Визначає та

називає

тварину за

 описом

76.

 

Види тварин.

 Робота з

малюнками

 

SB p.68

Повторює

структури, представле-

ні  у

розділі

 

 

 

 

skin, hair, feathers,

scales

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Вказує 

відповідний

малюнок

Розфарбовує

відповідно до

прочитаного

77.

 

Види тварин .

Опис

Тварин

 

SB p.69

Повторює

структури, представле-

ні  у розділі

 

 

 

 

Повторення

мовного

матеріалу з

 попередніх

уроків

Повторення

мовного

матеріалу з

 попередніх

уроків

Розуміє детальну

інформацію

Визначає та

 називає

тварину за

 описом

78.

 

Допоможи

друзям

SB p.94

Дає і

виконує

вказівки

 

 

 

 

Smile!

Look at the camera!

Watch out!

Listen to your

teacher!

Help Tania!

Don’t run!

Smile!

Look at the camera!

Watch out!

Listen to your

 teacher!

Help Tania!

Don’t run!

Розуміє

 детальну

інформацію

Дає

ефективні

інстркуції

79.

 

Я це вмію!

Тварини.  Рахуємо

тварин

 

SB p.103

 

Повторює

структури, представле-

ні

у розділі

 

 

 

 

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Розуміє

детальну

інформацію

Описує

тварин

80.

 

Unit 7 Test

 

8. Amusement park. Парк розваг

81.

 

Парк розваг .

Введення

нової

лексики

SB p.70

 

Описує

похід до

 парку

розваг

 

Розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку

Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку

Розуміє  базові правила безпечної поведінки

 

ride a roller coaster,

ride a horse,

win a prize,

buy chips,

drink lemonade,

throw a ball,

eat a burger

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Прослуховує

Висловлювання

 та

реагує  на

нього

Читає  окремі

слова

Розповідає

про

похід до парку

82.

 

Діалогічне мовлення

Робота в

Зошиті

 

SB p.71

 

Описує

похід до

 парку

розваг

 

ride a roller coaster,

ride a horse,

win a prize,

buy chips,

drink lemonade,

throw a ball,

eat a burger

I’d like to drink

 some

lemonade.

I’d like to ride a

horse.

Прослуховує  та

реагує на

прослухані висловлювання

Розуміє  короткі

 і прості

вказівки

Повідомляє

 про

здатність

виконувати

певні дії

 

83.

 

Співаємо із

задоволенням.

Прослуховування

пісні

 

SB p.72

 

Описує

людину, її

здібності

 

ride a roller coaster

, ride a horse, win a

 prize, buy chips,

drink lemonade,

throw a ball, eat a

burger

I’d like to drink

some

lemonade.

I’d like to ride a

horse.

Демонструє

розуміння

 ключових слів у

 висловлюванні

Гра.

Ставить 

запитання та повідомляє

про

здатність

 виконувати

певні дії

84.

 

 

Гра «Відгадай».

Запитання та

відповіді

 

SB p.73

 

Вирішує

проблемну

ситуацію

 

Повторення

 мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Повторення

мовного

матеріалу

з попередніх

уроків

Прослуховує  та

реагує на

 прослухані висловлювання

Розуміє  короткі і

прості вказівки

Ставить 

питання та

відповідає  на

 них

85.

 

Оповідання

«Погані яблука»

Розвиток

Читання

 

SB p.74-75

Вирішує

проблемну

ситуацію

 

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

 

 

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Розрізняє

мовлення

основних

діючих осіб,

слідкує  за

малюнками

Інсценує 

історію

86.

 

Оповідання

«Погані яблука»

Розвиток

аудіювання

 

SB p.74-75

Обговорює

історії

 

Повторення

мовного матеріалу

 з попередніх уроків

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Розуміє  короткі і прості

 вказівки

Читає  речення, засвоєні в

 усному

мовленні

Складає  

слова із запропонова-

них літер

87.

 

Правда / неправда

Робота з

зошитом

SB p.76

 

Повторює

структури, представле-

ні  у

розділі

 

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Вказує 

відповідний

малюнок

Відмічає 

правильну

відповідь

Парк розваг

SB p.77

 

Розповідає

про

свій парк

розваг

 

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Розуміє  короткі

 і прості

вказівки

Читає  речення,

засвоєні в

усному

мовленні

Ставить 

питання та

Відповідає  на

 них

88.

 

Unit 8 Test

 

 

9. At the beach На пляжі

89.

 

На пляжі.

Введення

нової

лексики

 

SB p.78

 

Описує

похід на

 пляж

Розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку

Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку

Розуміє  базові правила безпечної поведінки

 

swim in the sea,

paint a picture,

eat ice cream,

catch a fish,

take a photo,

listen to music,

look for shells,

make a sandcastle

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Прослуховує

висловлювання

 та

реагує  на нього

Читати окремі

слова

Говорить  про

 похід на

пляж

90.

 

На пляжі .

Послухай і

скажи

 

SB p.79

 

Описує

похід на

 пляж

 

swim in the sea,

paint a picture,

eat ice cream,

catch a fish,

take a photo,

listen to music,

look for shells,

make a sandcastle

Let’s listen to music.

Good idea.

I’m not sure.

Sorry, I don’t want

to.

Прослуховує

Висловлювання

 та

реагує  на нього

Читає  окремі

 слова

Виражає  своє

ставлення

91.

 

Співаємо із

задоволенням .

Розвиток

аудіювання

 

SB p.80

Описує

похід на

пляж

 

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Демонструє 

значення

ключових слів у

висловлюваннях

Повторює  за

прослуханим

 

92.

 

Розвиток

говоріння .

Сполучники

 

SB p.81

Описує

речі

 

 

 

 

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

The sand castle is

 nice

and I like it.

The bike is old,

But I like it.

Прослуховує

висловлювання

 та

реагує  на

нього

 

Розповідає

 про

улюблені речі

93.

 

Оповідання

«Подорож до

вершини гори».

Розвиток

аудіювання

 

SB p.82-83

Обговорює

як гарно

провести час

з друзями

Розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку

Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку

Розуміє  базові правила безпечної поведінки

 

Повторення

мовного

матеріалу з

 попередніх

уроків

Повторення

мовного

матеріалу з

 попередніх

уроків

Розрізняє 

мовлення

основних діючих осіб,

слідкує  за

 малюнками

Обговорює

 історію

94.

 

Оповідання

«Подорож до

вершини гори».

Читання

 

SB p.82-83

Обговорює

історії

 

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків сan keeps

 her teeth really

 clean.

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Розрізняє 

мовлення

основних

діючих осіб,

слідкує  за

малюнками

Інсценує

 історію

95.

 

Пори року.

Описуємо

пори року

 

SB p.84

Описує

пори року

 

spring

summer

autumn

winter

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Демонструє

розуміння

ключових слів у

висловлюванні

Обговорює

погоду в різні

пори  року

96.

 

Пори року.

Проєктна

Робота

 

SB p.85

Робить

 проект

про пори

року в

Україні

 

plant flowers,

make bonfires,

play in the snow,

ski

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Демонструє

розуміння

 ключових слів у

висловлюванні

Виготовляє

 постер про

Україну та

розповідати

пори року

97.

 

Пори року та

одяг .

Розвиток

Говоріння

 

SB p.96

 

Описує

 одяг

відповідно

до

 пори року і

погоди

 

boots, rubber boots,

trainers, sandals

Повторення

 мовного

матеріалу з

 попередніх

уроків

Демонструє

 розуміння

 ключових слів у

 

висловлюванні

Описує  одяг і

обґрунтовує

вибір одягу

98.

 

Повторення

вивченого

матеріалу

SB p.86

Гра

 

 

 

 

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

 уроків

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх уроків

Грає в гру,

 називає

вивчені слова і

 їх вимову

Називає

вивчені слова

і їх вимову

99.

 

Повторення

вивченого

матеріалу

 

SB p.87

Гра-віктори-

на

 

 

 

 

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

 уроків

Вказує

 відповідний

малюнок

Відмічає

 правильну

відповідь

100.

 

Проектна

робота

 

Виготовляє

 постер,

 

Обговорює

як гарно

провести час

влітку

 

 

 

 

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Повторення

 мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Демонструє

розуміння

 ключових слів у

висловлюванні

Виготовляє

 постер про

літо  та

розповідає

про улюблені

заняття влітку

 

101.

 

Я це вмію!

 

SB p.105

 

Описує

похід

на пляж

 

 

 

 

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Розуміє

детальну

 інформацію

Описує речі

102.

 

Unit 9 Test

 

 

103.

 

 Перегляд

мультфільму

Обговорює

мультфільм,

Розвиток навичок аудіювання

 

 

 

 

 

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

 уроків

 

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

 уроків

Розрізняє 

мовлення

основних діючих осіб,

слідкує за

їхніми діями

 

Обговорює  прослухане

 

104.

 

 

Повторення

вивчених

пісень

 

Обговорює улюблену

пісню

 

 

 

 

 

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

 уроків

Повторення

мовного

матеріалу з

 попередніх

 уроків

Прослуховує

Висловлювання

 та

реагує  на нього

 

Обговорює  прослухане

 

 

Виконання

логічних

граматичних

вправ

Називає слова, що зображені на

малюнку

 

 

 

 

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

 уроків

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

 уроків

Вказує

 відповідний

малюнок

Відмічає 

правильну

відповідь

105.

 

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за ІІ семестр

 

 

За Типовою освітньою програмою НУШ

( розроблена під керівництвом О. Я. Савченко)

Наказ МОН від 12.08.2022 743-22  ІІ семестр

 

Календарно-тематичне планування НМК Quick Minds

© Cambridge University Press PHOTOCOPIABLE

 

doc
Додано
3 березня
Переглядів
215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку