Календарне_планування_2_семестр_Quick_Minds3

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови за підручником Quick Minds 3
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

  Навчальний рік   2024                                           Семестр  ІІ                          Вчитель: Козловська О.М.                     Клас   3 Б        Підручник:                   Quick  Minds 3

 

№ уроку

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Лексика

Граматика/Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/продуктивні

 4. The haunted house. Будинок з привидами

46.

 

Мій будинок Введення нових ЛО

SB p.36

 

Розповідає  про будинок / квартиру

Здоров’я і безпека:

дотримуватися чистоти у будинку

Стежити за презентованою інформацією

Співпрацювати в групі

bathroom, bedroom, living room, hall, dining room, kitchen, stairs, cellar

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховує висловлювання та реагує  на нього

Повторює  за прослуханим

Називає  кімнати

47.

 

Місцезнахо-дження людей

SB p.37

 

Визначає місцезнаходження людей

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими членами суспільства

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

bathroom, bedroom, living room, hall, dining room, kitchen, stairs, cellar

Where’s Mike?

He’s in the kitchen.

Where’s Linda?

She’s in the bedroom.

Where are Hanryy and Freddie?

They’re in the living room.

Прослуховує  та реагує  на прослухані висловлювання

Грає в гру.

Ставить  питання та відповідає  на них

48.

 

Співаємо із задоволенням

SB p.38

Визначає місцезнаходження людей

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими членами суспільства

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Where are the crocodiles?

Where are the tigers?

Демонструє  розуміння ключових слів у висловлюванні

Ставить  питання та відповідає  на них

49.

 

Діалогічне мовлення. Запитання та відповіді

SB p.39

Описує  товаришів та героїв історії

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими членами суспільства

Розуміє  і виконує мовленнєві зразки. Співпрацює  в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Is there a plane?

Yes there is.

Are there any rats?

No, there aren’t.

How many cars are there?

There are four cars.

Прослуховує  та реагує  на прослухані висловлювання

Грає в гру.

Ставить  питання та відповідає  на них

50.

 

Оповідання «Ще вище!

Розвиток навичок аудіювання

SB p.40-41

Пошук вказівки

Підприємливість і фінансова грамотність:

уміння використовувати нестандартне мислення для  досягнення мети

Нестандартне мислення

 

over there, No time to play! Pirate Ship, really, above, the wrong place

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розрізняє  мовлення основних діючих осіб, слідкує  за малюнками

Читає  речення з історії

Інсценовує  історію

51.

 

Оповідання «Ще вище!

Розвиток навичок читання

SB p.40-41

Планує  дії разом

Громадянська відповідальність:

співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

Нестандартне мислення

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Roxy, Ron and Ray are the Triple R rock stars from Mars.

Читає  про себе і розуміє речення, опрацьовані усно

Реагує  на повідомлення

52.

 

Мій дім

 

SB p.42

 

Повторення структур, представлених  у розділі

Підприємливість і фінансова грамотність:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Виконання тестових завдань

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказує  відповідний малюнок

Відмічає   правильну відповідь

53.

 

Описуємо будинок з привидами

SB p.43

Обговорює будинок

Підприємливість і фінансова грамотність:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Listen and imagine.

Прослуховує  висловлювання та реагує  на нього.

Читає  та розуміє  значення окремих слів

Описує   будинок

54.

 

Урок читання. Мій дім

SB p.91

Обговорює  місце проживання

Громадянська відповідальність:

поважати кожну людину

 

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читає  та розуміє  значення окремих слів

Описує  місце проживання

55.

 

Я це вмію!

SB p.100

 

Unit 4 test The haunted hоuse 

Обговорює

місце проживання

Громадянська відповідальність:

уміння співпрацювати з іншими

Стежити за презентованою інформацією.

 

Виконання тестових завдань.

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Демонструє  розуміння ключових слів у висловлюванні

Відповідає  на питання про свій дім

 

Відмічає правильну відповідь

5. By the sea. Біля моря

 

56.

 

Біля моря

Введення

нових ЛО

SB p.44

Розповідає  про дозвілля

Здоров’я і безпека:

Розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини

Стежити за презентованою інформацією

fish, play with the dog, clean your goggles, play the guitar, talk on the phone, dance, listen to the radio, read a book

What am I doing?

You’re cleaning your goggles.

Читає  та розуміє  значення окремих слів

Обмінюється репліками на рівні мікродіалогу

57.

 

Улюблені заняття.

Теперішній

тривалий час

 

SB p.45

Повідомляє  про свої дії та дії інших

Здоров’я і безпека:

розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини

Стежити за презентованою інформацією

Співпрацювати в групі

fish, play with the dog, clean your goggles, play the guitar, talk on the phone, dance, listen to the radio, read a book

Peter is eating an ice cream.

He isn’t reading  a book.

Emma and Bob are dancing.

They aren’t fishing.

Прослуховує  та реагує  на прослухані висловлювання

Читає про себе і розуміє речення

Обмінюється репліками на рівні мікродіалогу

58.

 

Співаємо із задоволенням

SB p.46

Повідомляє  про свої дії та дії інших

Здоров’я і безпека:

розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Демонструє  розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторює за прослуханим

 

59.

 

Запитання в теперішньому тривалому часі

Діалогічне мовлення

SB p.47

Запитує  з метою отримати більш детальну інформацію

Громадянська відповідальність:

проявляти зацікавленість щодо інших членів колективу

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Is Ana Having lunch?

Yes, she is.

Is Tim swimming?

No, he isn’t.

Are Chris and Luc reading?

Yes, they are.

Are Maria and Jane sleeping?

No, they aren’t.

Прослуховує  та реагує  на прослухані висловлювання

Повторює за прослуханим

Ставить питання та відповідає на них

 

60.

 

Оповідання «Пастка»

Розвиток навичок аудіювання

SB p.48-49

Розвиток навичок аудіювання

 

Здоров’я і безпека: просити про допомогу у небезпечній ситуації

 

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

trap, shell, different place, get (my arm) out, shark, cage, octopus

Розрізняє  мовлення основних діючих осіб, слідкує  за малюнками

Читає  речення з історії Розуміє  короткі і прості вказівки

 

Повторює за прослуханим

Ставить питання та відповідає на них

 

61.

 

Оповідання «Пастка»

Розвиток навичок читання

SB p.48-49

Розвиток навичок читання

Громадянська відповідальність:

уміння співпрацювати з іншими

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

trap, shell, different place, get (my arm) out, shark, cage, octopus

Розуміє  детальну  інформацію при аудіюванні

Читає  короткі повідомлення та розуміє  їх значення

 

Інсценовує  історію Обмінюється репліками на рівні мікродіалогу

62.

 

Біля моря

Візерунки і симетрія

 

SB p.50-51

Повторення структур, представлених  у розділі

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

розуміння законів природи

Виконання тестових завдань

pattern, symmetry, stripes, vertical, diagonal, horizontal, spiral, spots, symmetrical, asymmetrical, middle, sides, same

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказує  відповідний малюнок Читає  короткі повідомлення та розуміє  їх значення

Відмічає правильну відповідь .

Розповідає про результати практичної роботи

63.

 

Пори року та вибір одягу

SB p.92

Повторення структур, представлених  у розділі

Здоров’я і безпека:

Розуміння важливості правильно вибрати одяг залежно від погоди та пори року

Розуміти  конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читає короткі повідомлення та розуміє  їх значення

Розповідає про улюблену пору року та вибір одягу

 

64.

 

Біля моря*

SB p.101

Unit 5 test

 By the sea 

Повторення структур, представлених  у розділі

Підприємливість і фінансова грамотність:

використовувати

ефективні

навчальні стратегії

 для вивчення мови відповідно до

власного стилю

навчання

Розуміти інформацію, представлену на малюнку, і  проговорювати її

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Описує  дії людей на малюнку

Ставить питання та відповідає на них

 

Виконання тестових завдань

 

6. Our school. Наша школа

65.

 

Наша школа

Введення нових

 ЛО

SB p.52

Розповідає  про

свою школу

Громадянська відповідальність:

значення школи і

 навчання в

 житті людини

Уважно стежити за презентованою

інформацією

playground, classroom,

music room, toilets,

computer room, library,

 reception, dining hall, gym,

do exercise

Повторення

мовного матеріалу з

попередніх уроків

Прослуховує

висловлювання та

реагує  на нього

Називає  приміщення в

школі

 

66.

 

Наша школа

Минулий

неозначений

час

SB p.53

Запитує

з метою

підтвердження

або

 заперечення

інформацію,

про яку питають

Громадянська відповідальність:

значення школи і

навчання в  житті

 людини

Розуміти і

виконувати

мовленнєві зразки

 

playground, classroom, music room, toilets, computer room, library, reception, dining hall, gym, do exercise

I was in the music room

at 10 o’clock.

I wan’t in the library.

You were in the gym

at 11 o’clock.

You weren’t in the

classroom.

Прослуховує  та

реагує  на прослухані

висловлювання

Говорить  про  минуле

 

67.

 

Пісня

Описуємо події,

які відбувалися

 вчора

SB p.54

Розповідає  про

своє

місцезнаходження в певний момент в минулому

Підприємливість і фінансова грамотність:

уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати

в їх доцільності

та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

I was …

I wan’t …

Демонструє  розуміння

ключових слів у

висловлюванні

 

Повторює  за

прослуханим

 

68.

 

Діалогічне

мовлення.

Запитання та

 відповіді в

минулому часі

SB p.55

Запрошує 

інформацію про

інших людей

Підприємливість і фінансова грамотність:

уміння

ініціювати усну

взаємодію для

розв’язання

конкретного

комунікативного

 завдання

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Were you in the park

yesterday at 6 o’clock?

Yes, I was.

Were you at the cinema

yesterday afternoon?

No, I wasn’t.

 

Прослуховує  та

відповідно реагує  на

прослухані

висловлювання

Ставить  питання та

Відповідає  на них,

Грає  у комунікативну

гру з однокласниками

69.

 

Оповідання

«В класі музики»

Розвиток

навичок

читання

SB p.56-57

Пошук вказівки

Здоров’я і безпека:

Розуміння

важливості

правильного

 харчування та його

 впливу на

життєдіяльність

людини

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

break, snack, shall, hot

chocolate, cup, Well spotted!, lighthouse, rich, leave,

trumpet, baton

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняє  мовлення

основних діючих осіб,

слідкує  за малюнками

 

Інсценовує  історію

70.

 

Оповідання

«В класі музики»

Розвиток

навичок

аудіювання

SB p.56-57

Пошук вказівки

Здоров’я і безпека:

розуміння

важливості

правильного

 харчування та його

 впливу на

життєдіяльність

людини

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміє  детальну

Інформацію при

аудіюванні

 

Інсценовує  історію

71.

 

Самостійна

Робота

 Школа моєї мрії

 

Виконання

тестових

завдань

SB p.58-59

Виконує 

тестові

завдання .

Повторення

структур,

представлених 

у розділі

Підприємливість і фінансова грамотність:

використовувати

ефективні

навчальні

стратегії для

вивчення мови

 

 

Виконання

тестових завдань

Проектна робота

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

This is my dream school.

There are…

Розуміє  детальну

Інформацію  при аудіюванні

Обмінюється репліками

на рівні мікродіалогу

Розповідає  про школу

 своєї мрії

72.

 

Свято

«Масляна»

SB p.93

Повторення

структур,

представлених 

у розділі

Громадянська відповідальність:

усвідомлення

важливості

культурної

спадщини і

цінності  різних

країн

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

pancake, Lent, toss, delicious

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміє  детальну

Інформацію   при аудіюванні

 

Обмінюється репліками

на рівні мікродіалогу

 

73.

 

Час вікторини

SB p.60

Гра: будинок

SB p.61

Називає  слова, що зображені на

Малюнку

 Повторення

структур,

представлених

у розділі

 

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати

їх

доцільності та

об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Відповідати на питання

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміє  питання та

відповідає  на них

 Називає  слова на малюнках, описує  малюнки

 

Обмінюється репліками на

 рівні мікродіалогу

Описує  кімнати та дії людей

Відповідає на питання

74.

 

Наша школа*

SB p.102

Unit 6 test

 Our school 

Повторення

структур,

представлених

у розділі

 

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати

їх

доцільності та

об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Виконання тестових завдань

Виконання

практичних

завдань

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Відмічає правильну відповідь

 

7. In the hospital. У лікарні

75.

 

У лікарні

Введення нових

ЛО

SB p.62

Називає 

хвороби

Здоров’я і безпека:

Розуміти вплив

хвороб на  організм людини

Уважно стежити за презентованою

інформацією

hospital, doctor, nurse,

cold (n), cough, headache,

toothache, earache,

stomach-ache, ill, get better,

 quickly, What’s the matter?

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховує

висловлювання та

реагує  на нього

Елементи читання –

презентація слів

Розповідає про види хвороб

76.

 

У лікарні

Правильні

дієслова в мин.

часі

SB p.63

Обговорює

минулі події

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Здоров’я і безпека:

Розуміти

необхідність

звертатися до

лікаря,

якщо захворів

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

jump-jumped

shout-shouted

land-landed

Прослуховує  та

Реагує  на прослухані

висловлювання

 

Ставить питання та

відповідає на них

77.

 

Пісня

SB p.64

Обговорює

хатніх тварин

Громадянська відповідальність:

взаємодія з нішими членами колективу

під час спільної

діяльності

 

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструє  розуміння

 ключових слів у

висловлюванні

Читає  словосполучення

та розуміє  їх значення

Повторює  за

прослуханим,

обмінюється репліками

на рівні мікродіалогу

 

78.

 

Неправильні

дієслова в мин.

часі

SB p.65

Обговорює

похід до лікаря

Здоров’я і безпека:

Розуміти

необхідність дотримуватися

порад лікаря

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

wake up – woke up

feel – felt

have – had

go – went

give – gave

say – said

Розуміє  короткі і прості

вказівки

 

Розповідає  історію за

 малюнками

 

79.

 

«У лікарні»

Аудіювання

SB p.66-67

Обговорює

похід до лікаря

Громадянська відповідальність: проявляти турботу до людей літнього віку

Стежити за

презентованою

інформацією

go right in, I’ll see you later,

Are you all right? play a trick,

leave us alone, no way,

injection, lie down

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняє  мовлення

основних діючих осіб,

слідкує  за малюнками

Читає  історію про себе,

 Слідкує  за малюнками

Інсценовує  історію

80.

 

«У лікарні»

Читання

SB p.66-67

Обговорює

похід до лікаря

Громадянська

відповідальність:

розуміти, що в

кожної людини

можуть бути різні

вподобання

Розуміння

конкретної

інформації

Someone played a trick on us!

 

Mike hiked – he liked it!

Kate skated – she hated it!

Розуміє  детальну

інформацію

Говорить  про минулі події

81.

 

Температура

Обговорюємо

ознаки хвороби

SB p.68

Робота над

проектом

SB p.69

Обговорює

ознаки хвороби

Здоров’я і безпека:

Розуміти ознаки

хвороби і що

робити при цьому

Виконання

тестових завдань

Розуміння

конкретної

інформації

fever, last, temperature,

perfect, virus/viruses,

thermometer

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Вказує  відповідне значення відповідно до тексту

Виконує  проектну роботу

Описує  своє самопочуття

Виконує  чіткі вказівки

82.

 

Погода і

природні явища

SB p.94

Обговорює

природні явища

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

розуміння впливу природних явищ на життєдіяльність

людини

Розуміння

Конкретної

інформації

Strong wind, heavy rain,

lightning, flood

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміє  детальну

інформацію

Відповідає  на питання про

природні явища

83.

 

У лікарні *

Повторення

SB p.103

Unit 7 test

In the hospital

Обговорює

ознаки хвороби

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

співпрацювати

з іншими

на результат,

спілкуючись

іноземною

мовою

Розуміння

конкретної

інформації

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Розуміє  детальну

інформацію

Описує  хвороби,

Говорить  про події в

минулому

 

8. The market. На базарі

84.

 

На базарі

Продукти

Харчування

Введення нових

ЛО

SB p.70

Описує

похід на базар

 

Здоров’я і безпека: розуміння необхідності купувати здорову їжу

Уважно стежити за презентованою

інформацією

fish, bread, eggs, grapes,

lemons, watermelons,

mangos, beans, tomatoes,

potatoes, delicious

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховує

висловлювання та

реагує на нього

Читає  окремі слова

Розповідає  про

продукти харчування

85.

 

Смаки та

уподобання

SB p.71

Говорить  про

смаки

Здоров’я і безпека:

розуміння

необхідності

вживати здорову

їжу

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

fish, bread, eggs, grapes,

 lemons, watermelons,

mangos, beans, tomatoes,

potatoes

Would you like a tomato?

Yes, please.

Would you like some bread?

No, thank you.

I’d like orange, please.

Прослуховує  та

реагує  на прослухані

висловлювання

Розуміє  короткі і прості

вказівки

Відповідає на питання

 та ставить  запитання  

про смаки

86.

 

Пісня

SB p.72

Говорить  про

смаки

Здоров’я і безпека:

 розуміння

необхідності

вживати здорову їжу

Стежити за

презентованою

інформацією

food, would like (for offers)

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Демонструє  розуміння

ключових слів у висловлюванні

Повторює  за

прослуханим

 

 

87.

 

Запитання з

Some/any

SB p.73

Говорить  про

смаки

Громадянська

відповідальність:

вміння працювати в

парі під час спільної

діяльності

Стежити за

 презентованою інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Are there any pears in the

fridge?

Yes, there are.

No, there aren’t any.

Is there any bread in the

 basket?

Yes, there is.

No, there isn’t any.

 

Прослуховує  та

Реагує  на прослухані

висловлювання

Розуміє  короткі і

прості вказівки

Ставить  питання та

відповідає  на них

88.

 

«У печері»

Аудіювання

SB p.74-75

Вирішує

проблемну

ситуацію

Ініціативність і

підприємливість:

використовувати

дані ресурси

масимально з

метою досягнення

результату

Правила

поведінки:

командна робота

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняє  мовлення основних

 діючих осіб, слідкує  за

малюнками

Інсценовує  історію

89.

 

«У печері»

Читання

SB p.74-75

Обговорює

історію

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати в

їх доцільності та

об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Стежити за

презентованою

 інформацією

Irene uses her nse to smell limes, cakes and roses.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміє  короткі і прості

вказівки

Читає  речення, засвоєні в

усному мовленні

Відповідає  на запитання

щодо історії

90.

 

Улюблені

продукти

харчування моєї

сім’ї

Тестові

завдання

SB p.76

Повторення

структур,

представлених 

у розділі

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

ініціювати

усну взаємодію

для розв’язання

конкретного

комунікативного

завдання

 

Виконання

тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Вказує  відповідний

малюнок

Відмічає  правильну

відповідь

91.

 

Приготування

улюбленої

страви

Проект

SB p.77

Розповідає про

улюблену страву

Громадянська

відповідальність:

вміння

представляти

свою роботу

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміє  короткі і прості

вказівки

Читає  речення,

засвоєні в усному

мовленні

Розповідає  про свою

страву

Описує  свій малюнок

92.

 

Давай

приготуємо

разом!

SB p.95

Розповідає  про приготування

страви

Громадянська

відповідальність:

Вміння взаємодіяти  з

іншими членами

суспільства з метою

досягнення

спільної мети

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

deruny, flour, salt, butter

Give me potatoes, please. We can give him one. You can ask her. Give it to me, please.

I can help you. Let’s give them some, too. She can give us some flour.

Розуміє  детальну

інформацію

Розповідає  про

свою страву

93.

 

Продукти

Харчування*

Повторення

SB p.104

Розповідає  про

продукти

харчування

Громадянська

відповідальність:

взаємодія з іншими

учасниками групи

 

Відповідати на

питання

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Знаходить  предмети на

 малюнку і називає  їх

Відповідає  на питання про  вподобання  щодо продуктів харчування

94.

 

Unit 8 test The market

9. Our Daily tasks. Щоденні обов’язки

95.

 

Щоденні

обов’язки

введення нових

ЛО

SB p.78

Перераховує

щоденні

обов’язки

 

Громадянська

відповідальність:

взаємодія з іншими

учасниками

Уважно стежити за презентованою

інформацією

sweep, do the shopping,

tidy up, cook,

take the dog for a walk,

feed the dog,

wash up,

dry the dishes,

every

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховує

висловлювання та

реагує на нього

Читає окремі слова

Говорить  про щоденні

обов’язки

 

 

96.

 

Щоденні

обов’язки.

Годинник

SB p.79

Перераховує

щоденні

обов’язки та час їх виконання

Громадянська

відповідальність:

взаємодія з іншими

учасниками

у спільній грі

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

sweep, do the shopping,

tidy up, cook,

take the dog for a walk,

feed the dog, wash up,

dry the dishes, every

Eight o’clock.

It’s quarter past eight.

It’s half past eight.

It’s quarter  to nine.

I sart doing my homework

at quarter past for.

Прослуховує

висловлювання та

реагує  на нього

Читає  окремі слова

Говорить  про початок

та закінчення дії

97.

 

Пісня

Описуємо

заняття

погодинно

SB p.80

Описує

щоденні

обов’язки

 

 

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

співпрацювати

з іншими на

результат,

спілкуючись

англійською

мовою

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструє  значення

ключових слів у

висловлюваннях

Повторює  за

прослуханим

 

98.

 

Щоденні

обов’язки

Дотримуємось

розкладу

SB p.81

Описує 

щоденні дії

Громадянська

відповідальність:

взаємодія з іншими

учасниками у

 спільній грі

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

John always goes swimming

at quarter to six.

Mary sometimes washes

up after dinner at quarter

to eight.

Laura never goes to bed

 before half past eight.

Прослуховує

висловлювання та

реагує  на нього

 

Розповідає  про

щоденні дії

99.

 

«Скарб»

Аудіювання

SB p.82-83

Обговорює

як краще

вирішити задачу

Ініціативність і

підприємливість:

самостійно шукати

шляхи вирішення

 задач

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняє  мовлення основних

діючих осіб, слідкує  за

малюнками

Обговорює  історію

100.

 

«Скарб»

Читання

SB p.82-83

Обговорює

історію

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати в

їх доцільності та

об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Розуміння

Конкретної

інформації

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроківean keeps her teeth

really clean.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняє  мовлення основних

 діючих осіб, слідкує  за

малюнками

Інсценовує  історію

101.

 

Я здоровий

SB p.84

Я здоровий

Проектна

робота

SB p.85

Говорить  про

 здоровий спосіб

життя

Робить

проект-опитування

про

однокласників

Здоров’я і безпека: розуміння

необхідності

вживати здорову

їжу ;

Ініціативність і

підприємливість:

ефективно

 спілкуватися

з оточуючими

з метою  виконання

завдання

Стежити за

презентованою

інформацією

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

eating fruit

going to bed late

eating sweets

doing sport

going to bed early

watching a lot of TV

 

Seven people in our class

watch TV for one or two

hours a week.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструє  розуміння

 ключових слів у

висловлюванні

Обговорює   здоровий

спосіб житя

Робить постер про

результати дослідження

і обговорює  їх

102.

 

Сімейна вечеря

SB p.96

Описує

сімейну вечерю

та обов’язки

членів родини

Ініціативність і

підприємливість:

зваэмодія всіх

членів родини

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

spoon, fork, chop sticks, plate, bowl

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструє  розуміння

ключових слів у

висловлюванні

Описує  свою сімейну

вечерю та обов’язки членів

родини

103.

 

Повторення

вивченого

матеріалу

SB p.86-87

 

Гра-вікторина

Описує

щоденні

обов’язки та

уточенює 

час їх виконання

Ініціативність і

підприємливість:

зваємодія всіх

членів родини

Повторення мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміє

детальну  інформацію

Описує  дії та час і

 періодичність їх виконання

Називає

вивчені слова і їх вимову

104.

 

Щоденні

обов’язки*

Повторення

 SB p.105

 

Unit 9 test

 Our daily tasks

 

 

Виконання

тестових завдань

 

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

 уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

 уроків

Вказує  відповідну

 відповідь

 

Відмічає правильну

відповідь

 

105.

 

Повторення вивченого за ІІ семестр

За Типовою освітньою програмою НУШ

( розроблена під керівництвом О. Я. Савченко)

Наказ МОН від 12.08.2022 743-22  ІІ семестр

 

Календарно-тематичне планування НМК Quick Minds

© Cambridge University Press PHOTOCOPIABLE

 

docx
Додано
3 березня
Переглядів
175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку