КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік 2024 Семестр ІІ Вчитель: Козловська О.М. Клас 3 Б Підручник: Quick Minds 3
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/продуктивні |
4. The haunted house. Будинок з привидами
46. |
|
Мій будинок Введення нових ЛО SB p.36
|
Розповідає про будинок / квартиру |
Здоров’я і безпека: дотримуватися чистоти у будинку |
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
bathroom, bedroom, living room, hall, dining room, kitchen, stairs, cellar |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховує висловлювання та реагує на нього |
Повторює за прослуханим Називає кімнати |
47. |
|
Місцезнахо-дження людей SB p.37
|
Визначає місцезнаходження людей |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими членами суспільства |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки |
bathroom, bedroom, living room, hall, dining room, kitchen, stairs, cellar |
Where’s Mike? He’s in the kitchen. Where’s Linda? She’s in the bedroom. Where are Hanryy and Freddie? They’re in the living room. |
Прослуховує та реагує на прослухані висловлювання |
Грає в гру. Ставить питання та відповідає на них |
48. |
|
Співаємо із задоволенням SB p.38 |
Визначає місцезнаходження людей |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими членами суспільства |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Where are the crocodiles? Where are the tigers? |
Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні |
Ставить питання та відповідає на них |
49. |
|
Діалогічне мовлення. Запитання та відповіді SB p.39 |
Описує товаришів та героїв історії |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими членами суспільства |
Розуміє і виконує мовленнєві зразки. Співпрацює в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Is there a plane? Yes there is. Are there any rats? No, there aren’t. How many cars are there? There are four cars. |
Прослуховує та реагує на прослухані висловлювання |
Грає в гру. Ставить питання та відповідає на них |
50. |
|
Оповідання «Ще вище! Розвиток навичок аудіювання SB p.40-41 |
Пошук вказівки |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати нестандартне мислення для досягнення мети |
Нестандартне мислення
|
over there, No time to play! Pirate Ship, really, above, the wrong place |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняє мовлення основних діючих осіб, слідкує за малюнками Читає речення з історії |
Інсценовує історію |
51. |
|
Оповідання «Ще вище! Розвиток навичок читання SB p.40-41 |
Планує дії разом |
Громадянська відповідальність: співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Нестандартне мислення
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Roxy, Ron and Ray are the Triple R rock stars from Mars. |
Читає про себе і розуміє речення, опрацьовані усно |
Реагує на повідомлення |
52. |
|
Мій дім
SB p.42
|
Повторення структур, представлених у розділі |
Підприємливість і фінансова грамотність: використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказує відповідний малюнок |
Відмічає правильну відповідь |
53. |
|
Описуємо будинок з привидами SB p.43 |
Обговорює будинок |
Підприємливість і фінансова грамотність: використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Listen and imagine. |
Прослуховує висловлювання та реагує на нього. Читає та розуміє значення окремих слів |
Описує будинок |
54. |
|
Урок читання. Мій дім SB p.91 |
Обговорює місце проживання |
Громадянська відповідальність: поважати кожну людину
|
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читає та розуміє значення окремих слів |
Описує місце проживання |
55. |
|
Я це вмію! SB p.100
Unit 4 test The haunted hоuse |
Обговорює місце проживання |
Громадянська відповідальність: уміння співпрацювати з іншими |
Стежити за презентованою інформацією.
Виконання тестових завдань. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні |
Відповідає на питання про свій дім
Відмічає правильну відповідь |
5. By the sea. Біля моря
56. |
|
Біля моря Введення нових ЛО SB p.44 |
Розповідає про дозвілля |
Здоров’я і безпека: Розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини |
Стежити за презентованою інформацією |
fish, play with the dog, clean your goggles, play the guitar, talk on the phone, dance, listen to the radio, read a book |
What am I doing? You’re cleaning your goggles. |
Читає та розуміє значення окремих слів |
Обмінюється репліками на рівні мікродіалогу |
57. |
|
Улюблені заняття. Теперішній тривалий час
SB p.45 |
Повідомляє про свої дії та дії інших |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини |
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
fish, play with the dog, clean your goggles, play the guitar, talk on the phone, dance, listen to the radio, read a book |
Peter is eating an ice cream. He isn’t reading a book. Emma and Bob are dancing. They aren’t fishing. |
Прослуховує та реагує на прослухані висловлювання Читає про себе і розуміє речення |
Обмінюється репліками на рівні мікродіалогу |
58. |
|
Співаємо із задоволенням SB p.46 |
Повідомляє про свої дії та дії інших |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторює за прослуханим
|
59. |
|
Запитання в теперішньому тривалому часі Діалогічне мовлення SB p.47 |
Запитує з метою отримати більш детальну інформацію |
Громадянська відповідальність: проявляти зацікавленість щодо інших членів колективу |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Is Ana Having lunch? Yes, she is. Is Tim swimming? No, he isn’t. Are Chris and Luc reading? Yes, they are. Are Maria and Jane sleeping? No, they aren’t. |
Прослуховує та реагує на прослухані висловлювання |
Повторює за прослуханим Ставить питання та відповідає на них
|
60. |
|
Оповідання «Пастка» Розвиток навичок аудіювання SB p.48-49 |
Розвиток навичок аудіювання
|
Здоров’я і безпека: просити про допомогу у небезпечній ситуації
|
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
trap, shell, different place, get (my arm) out, shark, cage, octopus |
Розрізняє мовлення основних діючих осіб, слідкує за малюнками Читає речення з історії Розуміє короткі і прості вказівки
|
Повторює за прослуханим Ставить питання та відповідає на них
|
61. |
|
Оповідання «Пастка» Розвиток навичок читання SB p.48-49 |
Розвиток навичок читання |
Громадянська відповідальність: уміння співпрацювати з іншими |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
trap, shell, different place, get (my arm) out, shark, cage, octopus |
Розуміє детальну інформацію при аудіюванні Читає короткі повідомлення та розуміє їх значення
|
Інсценовує історію Обмінюється репліками на рівні мікродіалогу |
62. |
|
Біля моря Візерунки і симетрія
SB p.50-51 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Екологічна безпека і сталий розвиток: розуміння законів природи |
Виконання тестових завдань |
pattern, symmetry, stripes, vertical, diagonal, horizontal, spiral, spots, symmetrical, asymmetrical, middle, sides, same |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказує відповідний малюнок Читає короткі повідомлення та розуміє їх значення |
Відмічає правильну відповідь . Розповідає про результати практичної роботи |
63. |
|
Пори року та вибір одягу SB p.92 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Здоров’я і безпека: Розуміння важливості правильно вибрати одяг залежно від погоди та пори року |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читає короткі повідомлення та розуміє їх значення |
Розповідає про улюблену пору року та вибір одягу
|
64. |
|
Біля моря* SB p.101 Unit 5 test By the sea |
Повторення структур, представлених у розділі |
Підприємливість і фінансова грамотність: використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти інформацію, представлену на малюнку, і проговорювати її |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Описує дії людей на малюнку |
Ставить питання та відповідає на них
Виконання тестових завдань |
|
6. Our school. Наша школа |
||||||||
65. |
|
Наша школа Введення нових ЛО SB p.52 |
Розповідає про свою школу |
Громадянська відповідальність: значення школи і навчання в житті людини |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
playground, classroom, music room, toilets, computer room, library, reception, dining hall, gym, do exercise |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховує висловлювання та реагує на нього |
Називає приміщення в школі
|
66. |
|
Наша школа Минулий неозначений час SB p.53 |
Запитує з метою підтвердження або заперечення інформацію, про яку питають |
Громадянська відповідальність: значення школи і навчання в житті людини |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки
|
playground, classroom, music room, toilets, computer room, library, reception, dining hall, gym, do exercise |
I was in the music room at 10 o’clock. I wan’t in the library. You were in the gym at 11 o’clock. You weren’t in the classroom. |
Прослуховує та реагує на прослухані висловлювання |
Говорить про минуле
|
67. |
|
Пісня Описуємо події, які відбувалися вчора SB p.54 |
Розповідає про своє місцезнаходження в певний момент в минулому |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
I was … I wan’t … |
Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні
|
Повторює за прослуханим
|
68. |
|
Діалогічне мовлення. Запитання та відповіді в минулому часі SB p.55 |
Запрошує інформацію про інших людей |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Were you in the park yesterday at 6 o’clock? Yes, I was. Were you at the cinema yesterday afternoon? No, I wasn’t.
|
Прослуховує та відповідно реагує на прослухані висловлювання |
Ставить питання та Відповідає на них, Грає у комунікативну гру з однокласниками |
69. |
|
Оповідання «В класі музики» Розвиток навичок читання SB p.56-57 |
Пошук вказівки |
Здоров’я і безпека: Розуміння важливості правильного харчування та його впливу на життєдіяльність людини |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
break, snack, shall, hot chocolate, cup, Well spotted!, lighthouse, rich, leave, trumpet, baton |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняє мовлення основних діючих осіб, слідкує за малюнками
|
Інсценовує історію |
70. |
|
Оповідання «В класі музики» Розвиток навичок аудіювання SB p.56-57 |
Пошук вказівки |
Здоров’я і безпека: розуміння важливості правильного харчування та його впливу на життєдіяльність людини |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє детальну Інформацію при аудіюванні
|
Інсценовує історію |
71. |
|
Самостійна Робота Школа моєї мрії
Виконання тестових завдань SB p.58-59 |
Виконує тестові завдання . Повторення структур, представлених у розділі |
Підприємливість і фінансова грамотність: використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови
|
Виконання тестових завдань Проектна робота |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків This is my dream school. There are… |
Розуміє детальну Інформацію при аудіюванні |
Обмінюється репліками на рівні мікродіалогу Розповідає про школу своєї мрії |
72. |
|
Свято «Масляна» SB p.93 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Громадянська відповідальність: усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності різних країн |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
pancake, Lent, toss, delicious |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє детальну Інформацію при аудіюванні
|
Обмінюється репліками на рівні мікродіалогу
|
73. |
|
Час вікторини SB p.60 Гра: будинок SB p.61 |
Називає слова, що зображені на Малюнку Повторення структур, представлених у розділі
|
Ініціативність і підприємливість: уміння генерувати нові ідеї, переконувати їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Відповідати на питання
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє питання та відповідає на них Називає слова на малюнках, описує малюнки
|
Обмінюється репліками на рівні мікродіалогу Описує кімнати та дії людей Відповідає на питання |
74. |
|
Наша школа* SB p.102 Unit 6 test Our school |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Ініціативність і підприємливість: уміння генерувати нові ідеї, переконувати їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Виконання тестових завдань Виконання практичних завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Відмічає правильну відповідь |
|
7. In the hospital. У лікарні |
||||||||
75. |
|
У лікарні Введення нових ЛО SB p.62 |
Називає хвороби |
Здоров’я і безпека: Розуміти вплив хвороб на організм людини |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
hospital, doctor, nurse, cold (n), cough, headache, toothache, earache, stomach-ache, ill, get better, quickly, What’s the matter? |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховує висловлювання та реагує на нього Елементи читання – презентація слів |
Розповідає про види хвороб |
76. |
|
У лікарні Правильні дієслова в мин. часі SB p.63 |
Обговорює минулі події
|
Здоров’я і безпека: Розуміти необхідність звертатися до лікаря, якщо захворів |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
jump-jumped shout-shouted land-landed |
Прослуховує та Реагує на прослухані висловлювання
|
Ставить питання та відповідає на них |
77. |
|
Пісня SB p.64 |
Обговорює хатніх тварин |
Громадянська відповідальність: взаємодія з нішими членами колективу під час спільної діяльності
|
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні Читає словосполучення та розуміє їх значення |
Повторює за прослуханим, обмінюється репліками на рівні мікродіалогу
|
78. |
|
Неправильні дієслова в мин. часі SB p.65 |
Обговорює похід до лікаря |
Здоров’я і безпека: Розуміти необхідність дотримуватися порад лікаря |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
wake up – woke up feel – felt have – had go – went give – gave say – said |
Розуміє короткі і прості вказівки
|
Розповідає історію за малюнками
|
79. |
|
«У лікарні» Аудіювання SB p.66-67 |
Обговорює похід до лікаря |
Громадянська відповідальність: проявляти турботу до людей літнього віку |
Стежити за презентованою інформацією |
go right in, I’ll see you later, Are you all right? play a trick, leave us alone, no way, injection, lie down |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняє мовлення основних діючих осіб, слідкує за малюнками Читає історію про себе, Слідкує за малюнками |
Інсценовує історію |
80. |
|
«У лікарні» Читання SB p.66-67 |
Обговорює похід до лікаря |
Громадянська відповідальність: розуміти, що в кожної людини можуть бути різні вподобання |
Розуміння конкретної інформації |
Someone played a trick on us!
|
Mike hiked – he liked it! Kate skated – she hated it! |
Розуміє детальну інформацію |
Говорить про минулі події |
81. |
|
Температура Обговорюємо ознаки хвороби SB p.68 Робота над проектом SB p.69 |
Обговорює ознаки хвороби |
Здоров’я і безпека: Розуміти ознаки хвороби і що робити при цьому |
Виконання тестових завдань Розуміння конкретної інформації |
fever, last, temperature, perfect, virus/viruses, thermometer |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказує відповідне значення відповідно до тексту Виконує проектну роботу |
Описує своє самопочуття Виконує чіткі вказівки |
82. |
|
Погода і природні явища SB p.94 |
Обговорює природні явища |
Екологічна безпека і сталий розвиток: розуміння впливу природних явищ на життєдіяльність людини |
Розуміння Конкретної інформації |
Strong wind, heavy rain, lightning, flood |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє детальну інформацію |
Відповідає на питання про природні явища |
83. |
|
У лікарні * Повторення SB p.103 Unit 7 test In the hospital |
Обговорює ознаки хвороби |
Ініціативність і підприємливість: уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Розуміння конкретної інформації |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє детальну інформацію |
Описує хвороби, Говорить про події в минулому |
|
8. The market. На базарі |
||||||||
84. |
|
На базарі Продукти Харчування Введення нових ЛО SB p.70 |
Описує похід на базар
|
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності купувати здорову їжу |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
fish, bread, eggs, grapes, lemons, watermelons, mangos, beans, tomatoes, potatoes, delicious |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховує висловлювання та реагує на нього Читає окремі слова |
Розповідає про продукти харчування |
85. |
|
Смаки та уподобання SB p.71 |
Говорить про смаки |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності вживати здорову їжу |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
fish, bread, eggs, grapes, lemons, watermelons, mangos, beans, tomatoes, potatoes |
Would you like a tomato? Yes, please. Would you like some bread? No, thank you. I’d like orange, please. |
Прослуховує та реагує на прослухані висловлювання Розуміє короткі і прості вказівки |
Відповідає на питання та ставить запитання про смаки |
86. |
|
Пісня SB p.72 |
Говорить про смаки |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності вживати здорову їжу |
Стежити за презентованою інформацією |
food, would like (for offers) |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторює за прослуханим
|
87. |
|
Запитання з Some/any SB p.73 |
Говорить про смаки |
Громадянська відповідальність: вміння працювати в парі під час спільної діяльності |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Are there any pears in the fridge? Yes, there are. No, there aren’t any. Is there any bread in the basket? Yes, there is. No, there isn’t any.
|
Прослуховує та Реагує на прослухані висловлювання Розуміє короткі і прості вказівки |
Ставить питання та відповідає на них |
88. |
|
«У печері» Аудіювання SB p.74-75 |
Вирішує проблемну ситуацію |
Ініціативність і підприємливість: використовувати дані ресурси масимально з метою досягнення результату |
Правила поведінки: командна робота Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняє мовлення основних діючих осіб, слідкує за малюнками |
Інсценовує історію |
89. |
|
«У печері» Читання SB p.74-75 |
Обговорює історію |
Ініціативність і підприємливість: уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Стежити за презентованою інформацією |
Irene uses her nse to smell limes, cakes and roses. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє короткі і прості вказівки Читає речення, засвоєні в усному мовленні |
Відповідає на запитання щодо історії |
90. |
|
Улюблені продукти харчування моєї сім’ї Тестові завдання SB p.76 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання
|
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказує відповідний малюнок |
Відмічає правильну відповідь |
91. |
|
Приготування улюбленої страви Проект SB p.77 |
Розповідає про улюблену страву |
Громадянська відповідальність: вміння представляти свою роботу |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє короткі і прості вказівки Читає речення, засвоєні в усному мовленні |
Розповідає про свою страву Описує свій малюнок |
92. |
|
Давай приготуємо разом! SB p.95 |
Розповідає про приготування страви |
Громадянська відповідальність: Вміння взаємодіяти з іншими членами суспільства з метою досягнення спільної мети |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
deruny, flour, salt, butter |
Give me potatoes, please. We can give him one. You can ask her. Give it to me, please. I can help you. Let’s give them some, too. She can give us some flour. |
Розуміє детальну інформацію |
Розповідає про свою страву |
93. |
|
Продукти Харчування* Повторення SB p.104 |
Розповідає про продукти харчування |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими учасниками групи
|
Відповідати на питання |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Знаходить предмети на малюнку і називає їх |
Відповідає на питання про вподобання щодо продуктів харчування |
94. |
|
Unit 8 test The market |
|||||||
9. Our Daily tasks. Щоденні обов’язки |
|||||||||
95. |
|
Щоденні обов’язки введення нових ЛО SB p.78 |
Перераховує щоденні обов’язки
|
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими учасниками |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
sweep, do the shopping, tidy up, cook, take the dog for a walk, feed the dog, wash up, dry the dishes, every |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховує висловлювання та реагує на нього Читає окремі слова |
Говорить про щоденні обов’язки
|
96. |
|
Щоденні обов’язки. Годинник SB p.79 |
Перераховує щоденні обов’язки та час їх виконання |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими учасниками у спільній грі |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
sweep, do the shopping, tidy up, cook, take the dog for a walk, feed the dog, wash up, dry the dishes, every |
Eight o’clock. It’s quarter past eight. It’s half past eight. It’s quarter to nine. I sart doing my homework at quarter past for. |
Прослуховує висловлювання та реагує на нього Читає окремі слова |
Говорить про початок та закінчення дії |
97. |
|
Пісня Описуємо заняття погодинно SB p.80 |
Описує щоденні обов’язки
|
Ініціативність і підприємливість: уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись англійською мовою |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструє значення ключових слів у висловлюваннях |
Повторює за прослуханим
|
98. |
|
Щоденні обов’язки Дотримуємось розкладу SB p.81 |
Описує щоденні дії |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими учасниками у спільній грі |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
John always goes swimming at quarter to six. Mary sometimes washes up after dinner at quarter to eight. Laura never goes to bed before half past eight. |
Прослуховує висловлювання та реагує на нього
|
Розповідає про щоденні дії |
99. |
|
«Скарб» Аудіювання SB p.82-83 |
Обговорює як краще вирішити задачу |
Ініціативність і підприємливість: самостійно шукати шляхи вирішення задач |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняє мовлення основних діючих осіб, слідкує за малюнками |
Обговорює історію |
100. |
|
«Скарб» Читання SB p.82-83 |
Обговорює історію |
Ініціативність і підприємливість: уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміння Конкретної інформації |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроківean keeps her teeth really clean. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняє мовлення основних діючих осіб, слідкує за малюнками |
Інсценовує історію |
101. |
|
Я здоровий SB p.84 Я здоровий Проектна робота SB p.85 |
Говорить про здоровий спосіб життя Робить проект-опитування про однокласників |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності вживати здорову їжу ; Ініціативність і підприємливість: ефективно спілкуватися з оточуючими з метою виконання завдання |
Стежити за презентованою інформацією Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
eating fruit going to bed late eating sweets doing sport going to bed early watching a lot of TV
Seven people in our class watch TV for one or two hours a week. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні |
Обговорює здоровий спосіб житя Робить постер про результати дослідження і обговорює їх |
102. |
|
Сімейна вечеря SB p.96 |
Описує сімейну вечерю та обов’язки членів родини |
Ініціативність і підприємливість: зваэмодія всіх членів родини |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
spoon, fork, chop sticks, plate, bowl |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні |
Описує свою сімейну вечерю та обов’язки членів родини |
103. |
|
Повторення вивченого матеріалу SB p.86-87
|
Гра-вікторина Описує щоденні обов’язки та уточенює час їх виконання |
Ініціативність і підприємливість: зваємодія всіх членів родини |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє детальну інформацію |
Описує дії та час і періодичність їх виконання Називає вивчені слова і їх вимову |
104. |
|
Щоденні обов’язки* Повторення SB p.105
Unit 9 test Our daily tasks |
|
|
Виконання тестових завдань
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказує відповідну відповідь
|
Відмічає правильну відповідь
|
105. |
|
Повторення вивченого за ІІ семестр |
За Типовою освітньою програмою НУШ
( розроблена під керівництвом О. Я. Савченко)
Наказ МОН від 12.08.2022 № 743-22 ІІ семестр
Календарно-тематичне планування НМК Quick Minds
© Cambridge University Press PHOTOCOPIABLE