№ Дата |
Розділ НМК |
Тема уроку |
Очікуваний результат. На кінець уроку учні |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Домашнє завдання |
||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Писемна/усна взаємодія/ продукування |
Module 7 Feeling good
Здоров’я і безпека: дотримується здорового способу життя
33 |
7 a |
What’s wrong with you? |
Розуміють слова з теми, проявляють обізнаність про способи лікування болю в минулому і зараз |
Burn, cough, earache, headache, medicine, pain, sore throat, flu Впр.1 с.34 |
|
Впр.2 с.34 |
Читання тексту “A Right Pain in the Ear!”с.34 |
Вивчити слова с.68 (7а) Виконати впр. A,B с.92 |
34 |
7 a |
What’s wrong with you? |
Пропонують варіанти вирішення проблем з здоров’ям |
|
Вживання дієслова should Впр.4 с.35 |
Аудіювання Впр.4 с.35 |
Робота в парах. Діалоги Впр.5 с.35 |
Виконати впр. C,D,E с.92,93 |
35 |
7 b |
At the gym |
Продукують короткі фрази згоди, незгоди |
Be fit, exercise, go jogging, work out, do karate Впр.3 с.37 |
|
Впр.1,2 с.36 |
Читання діалогу – впр.2с.36 |
Вивчити слова с.69 (7b) Виконати впр. A, E с.94,95 |
36 |
7 b |
At the gym |
Висловлюють своє ставлення до занять спортом |
|
Question tags Впр.4 с.37 |
|
Робота в парах. Діалоги |
Виконати впр. B,C,D с.94,95 |
37 |
7 c |
A friend for life |
Розповідають про користь спілкування з домашніми улюбленцями |
Therapy, lonely,responsible, cheer up, sociable Впр.2 с.39 |
|
Впр.1 с.36 “Pet therapy” |
Читання тексту “Pet therapy” с.36 |
Вивчити слова с.69 (7c) Виконати впр. A, D с.96,97 |
38 |
7 c |
A friend for life |
Описують свого домашнього улюбленця |
|
Full/bare infinitive Впр.3 с.39 |
|
Впр.5 с.39 “My Pet”
|
Виконати впр. B, C с.96,97 |
39 |
7 d |
Eating right |
Демонструють розуміння збалансованого харчування |
Beef, beans, cereal, grapes, nuts, spinach Впр.1 с.40
|
|
Впр.1,2 с.40
|
Читання тексту “The food pyramid” c.40 |
Вивчити слова с.69 (7d) Виконати впр. A,B,с.98 |
40 |
7 d |
Eating right |
Пишуть про свої звички харчування |
|
-ing form Впр.3 с.41
|
Впр.4 с.41
|
Впр.5 с.41 “My eating habits” |
Виконати впр. C с.98 |
41 |
Culture page |
National dishes |
Розрізняють особливості національної кухні англомовних країн |
Leeks, recipe, pie, competition, throw |
Повторення спеціальних питань |
|
Читання тексту “National Dishes” c.57 |
Виконати проект |
42 |
7 Top Skills |
I need some advice |
Наводять приклади проблем підлітків і варіанти їх рішень |
Get bullied, perhaps, go on a diet, lose weight
|
|
Впр.1 с.42
|
Читання тексту “Teenprobs” |
Вивчити слова с.69 (7TS) Виконати впр. A,с.99 |
43 |
7 Top Skills |
I need some advice |
Пояснюють свою проблему і запитує поради |
|
|
Впр.2 с.43
|
Впр.4 (A) с.43
|
Виконати впр. B,с.99, 4(B) с.43 |
44 |
7 Top Skills |
Problem solving |
Здійснюють спілкування з приводу вирішення проблем |
Повторення вивченої лексики |
|
|
Робота в парах. Ситуативні діалоги с.60 |
Скласти діалог з опорою на зразок |
45 |
7 Revision |
|
|
Впр. A,B с.44 |
Впр. C,D,E .44 |
|
Впр. F,G с.44 |
|
46 |
Рефлексія |
набутих навичок |
і вмінь |
|
|
|
|
|
Module 8 Entertainment
Громадянська відповідальність: формує готовність до співпраці, ініціативу члена громади
47 |
8 a |
What’s on? |
Називають і розрізняє різні типи телепрограм |
Cartoon, quiz show, soap opera, reality show, channel Впр.1 с.46 |
|
Впр.1 с.46
|
Читання тексту “TV Guide” с.46
|
Вивчити слова с.69 (8a) Виконати впр. A,B с.102-103 |
48 |
8 a |
What’s on? |
Пишуть повідомлення про улюблені телепрограми |
|
Вживання all, both, neither, none Впр.53 с.47 |
Аудіювання тексту Впр.4 с.47 |
Впр.5 с.47
|
Виконати впр. C,D с.103 |
49 |
8 b |
End-of-school play |
Запитують і пояснюють своє бажання грати у шкільній п’єсі |
Audience, audition, acting, lines, performance Впр.2 с.49
|
|
Впр.1 с.48
|
Читання діалогу “End-of-school play auditions” с.48 |
Вивчити слова с.69 (8b) Виконати впр. A,D с.104-105 |
50 |
8 b |
End-of-school play |
Реагують на репліки інших, вживаючи структури So/Neither do I. |
|
Вживання структур So do I. Neither can I. Впр.3 с.49 |
|
Робота в малих групах Впр.4 с.49
|
Виконати впр. B,C с.104 |
51 |
8 c |
You can be a star |
Аналізують кроки до успіху і слави музичної групи |
Band, fame, musician, record, producer, fan Впр.1,3 с.50-51
|
|
Впр.1,2 с.50
|
Читання тексту “5 steps to pop star fame” с.50 |
Вивчити слова с.69 (8c) Виконати впр. A,D с.106-107 |
52 |
8 c |
You can be a star |
Вживають прості речення в пасивному стані (Present Simple Passive) |
|
Вживання Present Simple Passive Впр.4 с.51 |
Впр.5 с.51
|
|
Виконати впр. B,C с.106-107 |
53 |
Culture time 4 |
Ukrainian Show Business Celebrities |
Роблять повідомлення про українських зірок в шоу бізнесі |
|
|
|
Читання тексту “Ukrainian Show Business Celebrities” с.118-119 |
Переказувати текст Виконати проект |
54 |
8 d |
Fun at a theme park |
|
Excitement, roller coaster, loop, ride, coal mine Впр.1 с.52 |
|
Впр.1,2 с.52
|
Читання тексту “The Roller coaster” |
Вивчити слова с.69 (8d) Виконати впр. A с.108 |
55 |
8 d |
Fun at a theme park |
Вживають прості речення в пасивному стані (Past Simple Passive) |
|
Вживання Past Simple Passive Впр.4 с.53
|
|
|
Виконати впр. B,C с.108 |
56 |
8 Top Skills |
Let’s watch a film |
Роблять огляд фільму, вживаючи стандартні структури |
Action, create, character, costume, plot |
|
Впр.1,2 с.54
|
Читання тексту “Batman Begins” с.54 |
Вивчити слова с.69 (8TS) Виконати впр. A с.109,впр.3 с.55 |
57 |
8 Top Skills |
Let’s watch a film |
Пишуть огляд фільму за зразком |
Повторення вивченої лексики |
|
|
Впр.4 с.55
|
Написати огляд фільму |
58 |
8 Revision |
Revision |
Вживають вивчені лексичні і граматичні структури в усному мовленні |
Повторення вивченої лексики Впр. А, B с.56 |
Повторення вивчених граматичних структур Впр. C,D, D с.56 |
|
Впр. F с.56 |
|
59 |
|
Рефлексія |
набутих навичок |
і вмінь |
|
|
|
|
60 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
61 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
62 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
63 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
64 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|