№ |
Тема |
Мовний інвентар |
Рецептивні види мовленнєвої діяльності |
Інтеракційні та продуктивні види мовленнєвої діяльності |
|||||||||||||||
Фонетика |
Граматика |
Лексика |
Зорове сприйманняЧитання |
Сприймання на слух Аудіювання |
Усна взаємодія Говоріння |
Писемна взаємодія Письмо |
|||||||||||||
1 |
|
Я, моя сім’я і друзі
|
I семестр |
||||||||||||||||
Пісня АВС с.12-13 (О.Карпюк) |
Nice to see you again! Who is he/she?
|
Liz, Ben , Vic, Nick |
|
Впр. 1, 2, 3, с. 6-8 ((О.Карпюк) What’s this? It’s (it is) a/an… ex.3 p.9
|
Впр. 1,3,4 с.6-8 (О.Карпюк) |
Літери A-F, написання слів з цими буквами (ABC book) |
|||||||||||||
2 |
|
Звуки [i],[e] с.14-15 |
He/She is… |
ABC-sing |
Впр. 2, с.9 Впр. 4, с.10-11 (О.Карпюк) |
Порахуй та скажи Впр. 1 с. 10-11 ((О.Карпюк) |
Впр.2 с.10-11 (О.Карпюк) |
Літери G-L , написання слів з цими буквами |
|||||||||||
3 |
|
Звуки [æ],[ᴧ] [o] с.11 |
My name begins with a letter… |
Bag, book, chair, table, pen, pencil case |
Впр. 2,4,5 с.12-14 (О.Карпюк) |
Впр. 3, с.12-14 (О.Карпюк) |
Пісня “I am a pupil” с. 12-14 |
Літери M-R написання слів з цими буквами |
|||||||||||
4 |
|
Звуки [i] c.14 Римівка с.18 Інтонація різн. типів речень Ex.4 p.9 |
Here’s my family. They are…
|
Red, blue,green,pink |
Читання вголос з повним розумінням (Smiles 2) Послухай, покажи, прочитай Ex.1,2 p.8 |
Впр. 3, с.15-16(О.Карпюк) Розіграти діалог Ex.1 p.8 (Smiles 2) |
Впр. 2 с. 15-16(О.Карпюк) Розуміння діалогічного мовлення з чіткою інтонацією |
Літери S-Z написання слів з цими буквами впр. Ex.5 p.9 AB ex.1 p.4 (Smiles 2)
|
|||||||||||
№ |
Тема |
Мовний інвентар |
Рецептивні види мовленнєвої діяльності |
Інтеракційні та продуктивні види мовленнєвої діяльності |
|||||||||||||||
Фонетика |
Граматика |
Лексика |
Зорове сприйманняЧитання |
Сприймання на слух Аудіювання |
Усна взаємодія Говоріння |
Писемна взаємодія Письмо |
|||||||||||||
5 |
|
|
Звук [i]. Інтонація окличного речення |
Where is your …? He/she is at work.
|
Mummy, daddy, sister, brother. |
|
Впр. 1,2 с.19-21 (О.Карпюк) Ex.4 p.15 Послухай, обери малюнок |
Описання предметів в класній кімнаті My classroom (додаток 1) |
Представлення себе та своїх друзів) |
||||||||||
6 |
|
|
Звуки [æ] та [e] |
I like books. Do you like…? Yes, I do. |
Dad, cat, mum , fun, dog, fox, six, pig, big, ten, hen. |
Впр. 4 с. 22-24 (О.Карпюк) |
Впр. 5 с.22-24 (О.Карпюк) (розуміння основної ідеі тексту) |
Повідомлення про оточуючі предмети у класі, з використанням активну граматику уроку с.22-24 |
Let’s play! Ex.5 p.15 AB ex.4 p.11 |
||||||||||
7 |
|
|
Інтонація спонукального речення |
We are … We/they … together. We like…
|
At school, at home at work, |
Впр. 1 с. 25-28 (О.Карпюк) Ex.1 p.16 AB ex.1 p.12 |
Впр. 2 с. 25-28 (О.Карпюк) Розуміння діалогічного мовлення |
Розіграти діалог AB ex.1 p.12 |
Прописування нових слів та речень з ними с.29-31 |
||||||||||
8 |
|
Cтворення проекту Розкажи про свої іграшки Portfolio p.17 |
|
||||||||||||||||
9 |
|
|
Звук [о] |
He/she likes… Who is your friend?
|
|
Впр. 5, 6 с. 32-34 (О.Карпюк) |
Римівка Впр. 6 с. 32-34 (О.Карпюк) розуміння команд с.9 Пісня Впр.6 с.9 |
Запитання та відповіді про класну кімнату. Впр. 3 с. 32-34 (Гра)(О.Карпюк) |
Прописування слів за темою Впр. 7 с. 32-34 (О.Карпюк) |
||||||||||
10
|
|
|
Звуки [i], [e], [æ], [о], [ʌ]
|
My best friend is …
|
Funny, clever, nice, pretty.
|
Впр. 1 с.35-37 читання про себе з повним розумінням (О.Карпюк) My School (додаток 1 |
Впр. 5 с. 35-37 Розрізнен-ня звуків Впр. 4 с.37 (О.Карпюк) Пісня |
Запитання з метою отримання більш детальної інформації про класну кімнату) |
Написання питань та відповідей за зразком впр. 6 с. 37 (О.Карпюк) |
||||||||||
11 |
|
Виконання лексико-граматичних вправ на закріплення вивченого матеріалу. |
|||||||||||||||||
12 |
|
Школа |
Звук [æ] |
Point to the… it’s … o’clock |
Door, floor, chair, hair, window Hello! I’m… School, schoolbag, book, pen, pencil, pencil case |
Впр.1 с.38 (О.Карпюк) |
Впр.1 с.38 (О.Карпюк)
|
Складання речень за прикладом Впр. 4 с.11 ((Smiles 2)) |
Прописування нових слів |
||||||||||
13 |
|
Звук [ei] |
Hello! I’m… School, schoolbag, book, pen, pencil, pencil case |
Shelf, school, classroom, sky, fly, fish |
Впр. 4 с. 38 Впр. 2 с. 39 (О.Карпюк) |
Впр. 3 с. 10 (Smiles |
Впр. 3 с. 10 (Smiles 2) |
Написання нових слів
|
|||||||||||
14 |
|
Інтонація питальн. речення |
I’m in … A/an What’s this? It’s (it is) a/an… ex.3 p.9 He/she is in… We/they are in… |
Picture, computer games, ruler |
Впр. 2 с. 40 (О.Карпюк) |
Впр. 1,2 с. 40 - 41 (О.Карпюк) |
Впр. 3,4 с. 40-41 (О.Карпюк) |
Закріплення лексики, диктант. |
|||||||||||
15 |
|
|
Звук [k] |
I’m in … He/she is in… We/they are in… |
Ruler, pencil, book, rubber.Notebook, sharpener(Smiles 2) |
ex.4 p.9(Smiles 2) |
Ex.5 p.9 AB ex.1 p.4(Smiles 2) |
Розповідь про вміння (О.Карпюк)) |
Впр. 7 с. 42 написання слів за темою (О.Карпюк) |
||||||||||
16 |
|
|
Римівка Впр.6 с.43 |
Займенники I,you, he,she, it is/are |
Pupil, table, bin |
Впр.6 с.43 (О.Карпюк) |
Впр. 6 с.10 (Smiles 2) |
Називати шкільні речі |
Впр.7 с.43 (О.Карпюк) |
||||||||||
17 |
|
|
Інтонація спонукального речення
|
I’m in … He/she is in… We/they are in… |
Exercise-book, paper, pen, pencil |
AB ex.2,3,4 pp.4-5 (Smiles 2)
|
Пісня Впр.1,2 с.44-45 (О.Карпюк) |
Розповідь про вміння друга, брата, сестри (О.Карпюк) |
Впр.7 с.44-45 прописування слів за темою (О.Карпюк) |
||||||||||
18 |
|
|
Звук [əu]с.46 |
They are… These/those are…
|
Schoolbus, again, once more, time to go |
Впр.4 с.44 (О.Карпюк) |
Впр. 1,2,3 стор. 16 |
Впр.2 с.46-47 (О.Карпюк |
Впр.3 с.46-47скласти речення за зразком |
||||||||||
19 |
|
|
Римівка Впр.5 с.48 |
Займенники з дієсловом to be |
Ukraine, England, Mexico Ex.4 p.13 AB ex.1 p.9(Smiles 2) |
Впр.3с.45 читання з повним розумінням |
Впр. 5 с.7 прослухай і розмалюй |
This is my… It’s… AB ex.3,4 p.7(Smiles 2) |
впр. 7 с.17 Запитання та відповіді |
||||||||||
20 |
|
|
Звуки [æ], [ɑ:] |
Прийменники місця in, on, under |
Garden, sharpen, number, paper, teacher. |
Ex.1 p.10 Послухай та прочитай |
Ex.1 p.10 (розуміння тексту, що побудовано на засвоєному матеріалі) |
Розповідь про друга Гра What’s in my schoolbag? Smiles 2) |
|
||||||||||
21 |
|
|
Звук [ɑ] с.49 |
They are… These/those are… I’m …It’s … |
Множина Car-cars (Smiles 2) |
Ex.2 p10 AB ex.2 p.6 |
|
Впр. с.2 робота в парах
|
Впр. 5,6 c.11 |
|
|||||||||
22 |
|
|
Урок-закріплення матеріалу |
Виконання лексико-граматичних вправ на закріплення вивченого матеріалу. Portfolio p11 розкажи та напиши про свої шкільні речі |
|
||||||||||||||
23 |
|
Свята та традиції
|
Звук [əu]
|
Структури There is - there are |
In the morning, at noon, in the evening, in the dark |
Впр.2 с.50 (О.Карпюк) |
AB ex.1 p.10 (Smiles 2 |
Надання інформації про кількість предметів |
Впр. 5 с. 25написання речень за малюнками |
||||||||||
24 |
|
|
Вимова -s, -z, -th |
Безособові речення It is… |
How are you? |
Ex.1 p.12 пісня |
Ex.2 p.12 AB ex.1,2 p.8 Ex.3 p.13(Smiles 2) |
Впр. 5 с. 50 Складання діалогу за зразком (О.Карпюк) |
Project Time ex.5 p.13 AB ex.2 p.9(Smiles 2) |
||||||||||
25 |
|
|
Римівка с.51 |
Are you thirsty? Yes, I am/No,I’m not. |
Toys, tea set, car, bike, rocking horse, ball AB ex.2p.10(Smiles 2) |
Впр. 2 с. 51 (О.Карпюк) (читання вголос з повним розумінням) |
Ex.1, 2 p.14 Послухай,знайди малюнок, прочи-тай. AB ex.1 p.10(Smiles 2)
|
Опис погоди восени Впр. 3 с. 51 (О.Карпюк) |
Впр. 6 с.51 прописування нових слів (О.Карпюк) |
||||||||||
26 |
|
|
Звук [w] с. 52 |
Дієслово to be в питальних реченнях Whose is this car? It’s Jake’s. (Smiles 2) |
Schoolbus, again, once more, time to go (Smiles 2)
|
Впр. 4 стор.52 (О.Карпюк) |
Впр. 2 с. 52 (О.Карпюк)
|
міні-діалоги за темою (Smiles 2) Розіграти діалог AB ex.1 p.12
|
Складання речень Ex.2 p.12 AB ex.1,2 p.8(Smiles 2) |
||||||||||
27 |
|
|
Звуки [o:] [i] |
Is it…?-Yes, It is…No, It isn’t… |
Закріплення лексики уроку |
Впр. 4 с.53 (О.Карпюк) |
Ex.4 p.13 AB ex.1 p.9 |
Впр.3 с.53 Запитання та відповіді за зраком |
Впр. 6 с.53 пропис. слів за темою (О.Карпюк) |
||||||||||
28 |
|
|
Звук [ʃ] sounds spot ex.3 p.16 |
They are scared. Look at… |
Computer, radio, TV, music box, robot Ex.2 p.16 |
Ex.1, 2 p.14 Послухай,знайди малюнок, |
Впр.2 с.52 (О.Карпюк) |
Гра “Опиши малюнок» Впр.3 с.53 |
Прописування нових слів |
||||||||||
29 |
|
|
Тренування звуку [ð] Римівка Вп Вимова множини -s р.5 с.54 |
Множина Car-cars |
Train, doll Ex.1 p.99 |
Впр. 2 c. 54 (О.Карпюк) (читання вголос тексту з мовним матеріалом уроку) |
Let’s play! Ex.5 p.15 AB ex.4 p.11 (Smiles 2)
|
Опис погоди восени |
Розіграти діалог AB ex.1 p.12 |
||||||||||
30 |
|
|
Звуки [s], [ʃ] |
I can’t find my… |
Pen, pencilcase, ruler, rubber |
|
Ex.4 p.15 Послухай, обери малюнок (Smiles 2) |
Впр.3 с.55 описування малюнків (О.Карпюк) |
|
||||||||||
31 |
|
|
Звуки [w], [ə] c. 59 |
. How many? AB ex.3 p.11 This-these |
Закріплення лексики теми |
Впр. 4 с.56 Впр. 6,7 с.56 (О.Карпюк) |
Let’s play! Ex.5 p.15 AB ex.4 p.11 (Smiles 2) |
Обмін інформацією про погоду взимку |
Впр. 5 с.56 Складання речень за зразком (О.Карпюк) |
||||||||||
32 |
|
Виконання лексико-граматичних вправ на закріплення вивченого матеріалу. |
|||||||||||||||||
33 |
|
Відпочинок і дозвілля |
[ɑː], [ʌ], [ŋ] Пісня с.62 |
Множина іменників Train, doll Ex.1 p.99 |
Однина /множина |
|
Впр. 4 с.57 Пісня (О.Карпюк) |
Впр.2,3 с.56-57 (О.Карпюк) |
Прописування нових слів |
||||||||||
34 |
|
|
Римівка с.63 |
Merry christmas!!! |
winter month, December, January, February
|
Впр. 2 с.58 (О.Карпюк) |
Впр. 3 с.58 Римівка (О.Карпюк) |
Складання зв’язного висловлювання про свої заняття взимку |
Повідомлення інформації за зразком How many? AB ex.3 p.11(Smiles 2) |
||||||||||
35 |
|
|
|
Happy New Year! |
Computer, radio, TV, music box, robot Ex.2 p.16 (Smiles 2) |
Впр. 5 с.58(О.Карпюк) |
Ex.4 p.15 Послухай, обери малюнок (Smiles 2) |
Опис дозвілля взимку |
|
||||||||||
36
|
|
|
Повторення звуків, притаманних лексиці уроку |
AB ex.2 p.12 (Smiles 2) |
Меrry Christmas! Christmas angel, Christmas toys, Christmas lights, Christmas presents |
Впр. 2 с. 60 (О.Карпюк) |
Ex.2 p.99 AB ex.2 p.14 |
Складання висловлювання про улюблені види діяльності
|
Project Напиши про/ презентуй свої іграшки |
||||||||||
37
|
|
|
Впр.8 с.61 Римівка
|
Ex.2 p.99 AB ex.2 p.14 (Smiles 2) |
Santa Claus, a letter to Santa, decorate a Christmas tree, write a Christmas card
|
Ex.1,2 p.18 AB ex.1 p.14(Smiles 2) |
Впр. 6 с. 61 (О.Карпюк)
|
Розповідь про святкування Нового року у гімназії 71 “New Year” (додаток 2)
|
Впр.8 с.61 списування тексту (О.Карпк) |
||||||||||
38 |
|
Time for CLIL. Happy Chat. p.19. AB ex.1 p.15. My Green Passport p.88, AB p.74 |
|||||||||||||||||
39 |
|
Storytime! The Rainbow. pp.20-21 |
|||||||||||||||||
40 |
|
Revision. AB Boardgame p.16-17. Extra check 2 AB p.85 |
|||||||||||||||||
41 |
|
Систематизація отриманих знань Діагностична робота1 Checkpoint 1 (units 1-2) pp.22-23. |
|||||||||||||||||
42 |
|
Узагальнення отриманих знань протягом семестра Діагностична робота2 – Teacher’s Resource Pack CD-ROM |
|||||||||||||||||