Календарний план 1 семестр

Про матеріал
Календарне планування з англійської мови для 2 класу 1 семестр за підручником «Англійська мова для загальної середньої освіти . 2клас» (авт. Карпюк О. Д.), ТОВ «Видавництво «Астон», 2019.та.Gray E., Evans V.Smіles 2, Express Publishing.
Перегляд файлу

 

                    Дата

Тема

Мовний інвентар

Рецептивні види мовленнєвої діяльності

Інтеракційні та продуктивні види мовленнєвої діяльності

Інтегровані змістові лінії

Фонетика

Граматика

Лексика

Зорове сприйманняЧитання

Сприймання на слух

Аудіювання

Усна взаємодія

Говоріння

Писемна взаємодія Письмо

 

 

 

1

 

 

 

 

Я, моя сім’я і друзі

 

                                                                                            I семестр

Розуміти вжливість допомоги батькам тт. розповідати про свої  обов язки

Пісня АВС

с.12-13 (О.Карпюк)

Nice to see you again!

Who is he/she?

 

Liz, Ben , Vic, Nick

 

Впр. 1, 2, 3, с. 6-8

((О.Карпюк)

    What’s this? It’s (it is) a/an… ex.3 p.9

 

Впр. 1,3,4 с.6-8

(О.Карпюк)

Літери A-F, написання слів з цими буквами

(ABC book)

2

 

 Звуки [i],[e]

с.14-15

He/She is…

ABC-sing

 Впр. 2, с.9

Впр. 4, с.10-11

(О.Карпюк)

Порахуй та скажи Впр. 1 с. 10-11

((О.Карпюк)

Впр.2 с.10-11

(О.Карпюк)

Літери  G-L , написання слів з цими буквами

3

 

Звуки [æ],[ᴧ] [o] с.11

 My name begins with a letter…

Bag, book, chair, table, pen, pencil case

Впр. 2,4,5 с.12-14

(О.Карпюк)

Впр. 3, с.12-14

(О.Карпюк)

Пісня “I am a pupil” с. 12-14

Літери  M-R     написання слів з цими буквами

4

 

Звуки [i] c.14

Римівка с.18

Інтонація різн. типів речень

Ex.4 p.9

Here’s my family. They are…

 

Red, blue,green,pink

Читання вголос з повним розумінням (Smiles 2) Послухай, покажи, прочитай

Ex.1,2 p.8

Впр. 3, с.15-16(О.Карпюк) Розіграти діалог Ex.1 p.8 (Smiles 2)

Впр. 2 с. 15-16(О.Карпюк) Розуміння діалогічного мовлення з чіткою інтонацією

Літери  S-Z     написання слів з цими буквами

впр. Ex.5 p.9

AB ex.1 p.4 (Smiles 2)

 

 

 

 

Дата

Тема

Мовний інвентар

Рецептивні види мовленнєвої діяльності

Інтеракційні та продуктивні види мовленнєвої діяльності

Інтегровані змістові лінії

Фонетика

Граматика

Лексика

Зорове сприйманняЧитання

Сприймання на слух

Аудіювання

Усна взаємодія

Говоріння

Писемна взаємодія Письмо

5

 

 

Звук [i]. Інтонація окличного речення

Where is your …?

He/she is at work.

 

Mummy, daddy, sister, brother.

 

Впр. 1,2 с.19-21

(О.Карпюк)

Ex.4 p.15 Послухай, обери  малюнок

Описання предметів в класній кімнаті

My classroom

(додаток 1)

Представлення себе та своїх друзів)

Вибудовує товариськи стосунки з оточуючими людьми .

 

6

 

 

Звуки [æ] та [e]

I like books. Do you like…?

Yes, I do.

Dad, cat, mum , fun, dog, fox, six, pig, big, ten, hen.

Впр. 4 с. 22-24

(О.Карпюк)

Впр. 5 с.22-24

(О.Карпюк)

(розуміння основної ідеі тексту)

Повідомлення про оточуючі предмети у класі, з використанням активну граматику уроку с.22-24

Let’s play! Ex.5 p.15

AB ex.4 p.11 

7

 

 

Інтонація спонукального речення

We are …

We/they … together.

We like…

 

At school, at home at work,

Впр. 1 с. 25-28

(О.Карпюк)

Ex.1 p.16

AB ex.1 p.12

Впр. 2 с. 25-28

(О.Карпюк)

Розуміння діалогічного мовлення

Розіграти діалог AB ex.1 p.12

Прописування нових слів та речень з ними с.29-31

8

 

Cтворення проекту Розкажи про свої іграшки Portfolio p.17

 

9

 

 

Звук [о]

He/she likes…

Who is your friend?

 

 

 

 

Впр. 5, 6    с. 32-34

(О.Карпюк)

Римівка Впр. 6 с. 32-34

(О.Карпюк)

розуміння команд с.9

Пісня Впр.6 с.9

Запитання та відповіді про класну кімнату.

Впр. 3 с. 32-34 (Гра)(О.Карпюк)

Прописування слів за темою Впр. 7 с. 32-34

(О.Карпюк)

 

10

 

 

 

 

Звуки [i], [e], [æ], [о], [ʌ]

 

My best friend is …

 

Funny, clever, nice, pretty.

 

Впр. 1 с.35-37

читання про себе з повним розумінням

(О.Карпюк)  My School (додаток 1

Впр. 5 с. 35-37 Розрізнен-ня звуків

Впр. 4 с.37

(О.Карпюк)

Пісня

Запитання з метою отримання більш  детальної інформації про класну кімнату)

Написання питань та відповідей за зразком впр. 6 с. 37

(О.Карпюк)

11

 

Виконання лексико-граматичних вправ на закріплення вивченого матеріалу.

12

 

 

 

   Школа           

Звук [æ] 

Point to the… it’s … o’clock

Door, floor, chair, hair, window Hello! I’m… School, schoolbag, book, pen, pencil, pencil case

Впр.1 с.38

(О.Карпюк)

Впр.1 с.38

(О.Карпюк)

 

Складання речень за прикладом Впр. 4 с.11 ((Smiles 2))

Прописування нових слів

  Використовує модель поведінки , яка не суперечить правилам шкільного життя

13

 

Звук [ei]

Hello! I’m… School, schoolbag, book, pen, pencil, pencil case

Shelf, school, classroom, sky, fly, fish

Впр. 4 с. 38 Впр. 2 с. 39

(О.Карпюк)

Впр. 3 с. 10 (Smiles

Впр. 3 с. 10 (Smiles 2)

Написання нових слів

 

14

 

Інтонація питальн. речення

I’m in … A/an What’s this? It’s (it is) a/an… ex.3 p.9

He/she is in…

We/they are in…

Picture, computer games, ruler

Впр. 2 с. 40

(О.Карпюк)

Впр. 1,2 с. 40 - 41

(О.Карпюк)

Впр. 3,4 с. 40-41  (О.Карпюк)

Закріплення лексики, диктант.

15

 

 

Звук [k]

I’m in …

He/she is in… We/they are in…

Ruler, pencil, book, rubber.Notebook,

sharpener(Smiles 2)

ex.4 p.9(Smiles 2)

 Ex.5 p.9

AB ex.1 p.4(Smiles 2)

Розповідь про вміння

(О.Карпюк))

Впр. 7 с. 42 написання слів за темою

(О.Карпюк)

16

 

 

Римівка Впр.6 с.43

Займенники I,you, he,she, it   is/are

Pupil, table, bin

Впр.6 с.43

(О.Карпюк)

Впр. 6 с.10 (Smiles 2)

Називати шкільні речі

Впр.7 с.43

(О.Карпюк)

17

 

 

Інтонація спонукального речення

 

I’m in …

He/she is in…

We/they are in…

Exercise-book, paper, pen, pencil

 AB ex.2,3,4 pp.4-5 (Smiles 2)

 

Пісня

Впр.1,2 с.44-45

(О.Карпюк)

 Розповідь про вміння друга, брата, сестри

 (О.Карпюк)

Впр.7 с.44-45 прописування слів за темою

(О.Карпюк)

 

18

 

 

Звук [əu]с.46

They are…

These/those are…

 

Schoolbus, again, once more, time to go

Впр.4 с.44

(О.Карпюк)

Впр. 1,2,3 стор. 16

Впр.2 с.46-47

(О.Карпюк

Впр.3 с.46-47скласти речення за зразком

19

 

 

Римівка Впр.5 с.48

Займенники з дієсловом to be

Ukraine, England, Mexico  Ex.4 p.13   AB ex.1 p.9(Smiles 2)

Впр.3с.45 читання з повним розумінням

Впр. 5  с.7 прослухай і розмалюй

This is my… It’s… AB ex.3,4 p.7(Smiles 2)

впр. 7 с.17 Запитання та відповіді

20

 

 

Звуки [æ], [ɑ:]

Прийменники місця in, on, under

Garden, sharpen, number, paper, teacher.

Ex.1 p.10   Послухай та прочитай

Ex.1 p.10    (розуміння тексту, що побудовано на засвоєному матеріалі)

 Розповідь про друга

 Гра What’s in my schoolbag? Smiles 2)

 

21

 

 

Звук [ɑ] с.49

They are…

These/those are…

I’m …It’s …

Множина

Car-cars (Smiles 2)

Ex.2 p10 AB ex.2 p.6 

 

Впр.   с.2 робота в парах

 

Впр. 5,6  c.11

 

22

 

 

Урок-закріплення матеріалу

Виконання лексико-граматичних вправ на закріплення вивченого матеріалу.

Portfolio p11 розкажи та напиши про свої шкільні речі

 

 

23

 

Свята та традиції

 

 

Звук [əu]

 

Структури There is - there are

In the morning, at noon, in the evening, in the dark

Впр.2 с.50

(О.Карпюк)

 AB ex.1 p.10 (Smiles 2

 Надання інформації про кількість предметів

Впр. 5 с. 25написання речень за малюнками

Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету.

24

 

 

Вимова       -s, -z, -th

Безособові речення

It is…

How are you?

Ex.1 p.12 пісня

 Ex.2 p.12         AB ex.1,2 p.8

Ex.3 p.13(Smiles 2)

Впр. 5 с. 50 Складання діалогу за зразком (О.Карпюк)

Project Time ex.5 p.13 AB ex.2 p.9(Smiles 2)

25

 

 

Римівка с.51

Are you thirsty? Yes, I am/No,I’m not.

Toys, tea set, car, bike, rocking horse, ball AB ex.2p.10(Smiles 2)

Впр. 2 с. 51

(О.Карпюк)

(читання вголос  з повним розумінням)

Ex.1, 2 p.14 Послухай,знайди  малюнок, прочи-тай. AB ex.1 p.10(Smiles 2)

 

Опис погоди восени

 Впр. 3 с. 51

(О.Карпюк)

Впр. 6 с.51 прописування нових слів

(О.Карпюк)

26

 

 

Звук [w]  с. 52

Дієслово to be в питальних реченнях Whose is this car? It’s Jake’s.        (Smiles 2)

Schoolbus, again, once more, time to go

(Smiles 2)

 

Впр. 4 стор.52

(О.Карпюк)

 Впр. 2 с. 52

(О.Карпюк)

 

міні-діалоги за темою (Smiles 2)

Розіграти діалог AB ex.1 p.12

 

Складання речень Ex.2 p.12  AB ex.1,2 p.8(Smiles 2)

27

 

 

Звуки [o:] [i]

Is it…?-Yes, It is…No, It isn’t

Закріплення лексики уроку

Впр. 4 с.53

(О.Карпюк)

Ex.4 p.13  

AB ex.1 p.9

Впр.3 с.53 Запитання та відповіді за зраком

Впр. 6 с.53 пропис. слів за темою

(О.Карпюк)

28

 

 

Звук [ʃ] sounds spot ex.3 p.16

They are scared. Look at…

Computer, radio, TV, music box, robot  Ex.2 p.16 

 Ex.1, 2 p.14 Послухай,знайди  малюнок,

 Впр.2 с.52

(О.Карпюк)

Гра “Опиши малюнок» Впр.3 с.53

Прописування нових слів

29

 

 

Тренування звуку [ð] Римівка Вп Вимова множини -s р.5 с.54

Множина

Car-cars

Train, doll   

Ex.1 p.99

Впр. 2 c. 54  (О.Карпюк) (читання вголос тексту з мовним матеріалом уроку)

Let’s play! Ex.5 p.15

AB ex.4 p.11 (Smiles 2)

 

Опис погоди восени

Розіграти діалог AB ex.1 p.12

30

 

 

Звуки [s], [ʃ]

I can’t find my…

Pen, pencilcase, ruler, rubber

 

Ex.4 p.15 Послухай, обери  малюнок

(Smiles 2)

Впр.3 с.55 описування малюнків

(О.Карпюк)

 

31

 

 

Звуки [w], [ə] c. 59

. How many? AB ex.3 p.11

This-these

Закріплення лексики теми

Впр. 4 с.56

Впр. 6,7 с.56

(О.Карпюк)

Let’s play! Ex.5 p.15

AB ex.4 p.11  (Smiles 2)

 Обмін інформацією про погоду взимку

Впр. 5 с.56 Складання речень за зразком

(О.Карпюк)

Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку.

32

 

Виконання лексико-граматичних вправ на закріплення вивченого матеріалу.

33

 

Відпочинок і дозвілля

[ɑː], [ʌ], [ŋ]

Пісня с.62

Множина іменників Train, doll   

Ex.1 p.99

Однина /множина

 

Впр. 4 с.57 Пісня

(О.Карпюк)

Впр.2,3 с.56-57

  (О.Карпюк)

Прописування нових слів

34

 

 

Римівка с.63

Merry christmas!!!

winter month, December, January, February

 

Впр. 2 с.58

(О.Карпюк)

Впр. 3 с.58 Римівка

(О.Карпюк)

Складання зв’язного висловлювання про свої заняття взимку

Повідомлення інформації за зразком How many? AB ex.3 p.11(Smiles 2)

35

 

 

 

Happy New Year!

Computer, radio, TV, music box, robot  Ex.2 p.16  (Smiles 2)

Впр. 5 с.58(О.Карпюк)

Ex.4 p.15 Послухай, обери  малюнок

(Smiles 2)

Опис дозвілля взимку

 

36

 

 

 

 

Повторення звуків, притаманних лексиці уроку

AB ex.2 p.12

(Smiles 2)

Меrry Christmas! Christmas angel,  Christmas toys,  Christmas lights,  Christmas presents

Впр. 2 с. 60 (О.Карпюк)

Ex.2 p.99

AB ex.2 p.14

Складання висловлювання про улюблені види діяльності

 

Project Напиши про/ презентуй свої іграшки

37

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр.8 с.61 Римівка

 

 

 

 

Ex.2 p.99

AB ex.2 p.14

(Smiles 2)

Santa Claus, a letter to Santa, decorate a Christmas tree, write a Christmas  card

 

 Ex.1,2 p.18  

 AB ex.1 p.14(Smiles 2)

 Впр. 6 с. 61

(О.Карпюк)

 

Розповідь про святкування Нового року у гімназії 71

“New Year”

(додаток 2)

 

Впр.8 с.61 списування тексту

(О.Карпк)

38

 

 Time for CLIL. Happy Chat. p.19. AB ex.1 p.15. My Green Passport p.88, AB p.74

39

 

Storytime! The Rainbow. pp.20-21

40

 

Revision. AB Boardgame p.16-17. Extra check 2 AB p.85

41

 

Систематизація отриманих знань

Діагностична робота1 Checkpoint 1 (units 1-2) pp.22-23. 

42

 

Узагальнення отриманих знань протягом семестра

Діагностична робота2 – Teacher’s Resource Pack CD-ROM

 

 

docx
Додав(-ла)
Leonidova Nataly
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
1 березня 2023
Переглядів
5609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку