Календарний план 2 клас Карпюк із змістовии лініями

Про матеріал

Календарний план з англійської мови 2 клас до підручника Карпюк. в плані наявніі чотири змістові лінії відповідно до програми нової української школи

Перегляд файлу

2 Form (1 семестр/ 2 години)

“English” О.Карпюк

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

 

 

 

 

 

 

Змістові лінії

 

 

Дата

Тема і підтема ситуативного спілкування

Урок в НМК

Очікуваний результат

Мовленнєві зразки

Фонети

ка

 

Лексика

 

Граматика

Сприймання на слух

Усна взаємодія

Зорове сприймання

 

Писемне продукування

Дом. завд.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

Unit 1:  Meet New Friends

 

 

Повторення п/т Знайомство.Привітання

1

Повторити форми привітання, прощання

Hello, hi,goodmorning,goodbye

[h][ȵ]

Букви, звуки

Hello, hi,goodmorning,goodbye

 

Bпp. 1 (c. 4)

Bnp. 1, 2 (c. 6). Гра

Bnp. 2 (c. 5)

НО

Bnp. 3(с. 5).ГраBnp. 3(с. 7)

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 1 (с. 4)

РЗ, УР 2 (с.  5)

 

 

 

Давай знайомитись

2

Вести діалог- розпитування (знайомство)

What is...?

 

Букви, звуки

Повторен вивч ЛО

What is...?

 

Bnp. 1 (c. 8), 3 (c. 9) Bnp. 1 (c. 10), 3 (c. 11).

Bnp. 2 (с. 9) Bnp. 2 (c. 11)

НО

Bnp. 4(с. 9).Гра Bnp. 4(с. 11)

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 1 (с. 6)РЗ, УР 2 (с. 7)

 

 

На яку букву твоє ім’я?

3

Розпитати як справи

Howareyou?-Iamfine.Thankyou

Букви, звуки

Повторен вивч ЛО

 

 

Bnp. 1 (c. 12)

Bnp. 2 (c. 13).Гра

Bnp. 3 (с. 13).Гра

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 3 (с. 8)

 

 

Це мій друг

4

Представити друга

She is …

He is…

[m], [n], [р],

 [g] [i]  Літера Іі

He she

Займенники   he/ she

Bnp. 1 (c. 14), 3 (c. 15)

Bnp. 2 (c. 14)

Bnp. 4 (c. 15)

Bnp. 5(с. 15).Гра

Громадянська відповідальність

РЗ,УР4 (с.9)

 

 

Як справи?

5

Дізнатися ім’я друга

Is he/she...? Yes, he/she is./No, he/ she is not.

Літера Аа. [æ], [k], [s], [і]

Повторен вивч ЛО

Is he/she...? Yes, he/she is./No, he/ she is not.

Bnp. 4 (c. 17)

Bnp. 1—3 (c. 16)

Bnp. 5 (c. 17)

Bnp. 6(с. 17)

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 5 (с. 10)

 

 

Разом з друзями

6

Рахувати до 10

 

[b], [d], [æ], [ks]. Літери Оо, Хх

One- ten

Числівники 1—10

Bnp. 1 ,(c. 18). Гра

Bnp. 2 (c. 19)

Bnp. 3 (c. 19).Гра

Bnp. 4 (с. 19 Blue skies 2 Ex 6p 17

Громадянська відповідальність

РЗ,УР6(с.11)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу  

7

 

 

[b], [d], [ks],[æ], [і]

 

Are you..?, Is he/ she...? Yes, I am/No, I am not. Yes, he/she is. No, he/she is not.

Bnp. 2 (c. 20)

Bnp. 1 (c. 20), 3, 5 (c. 21).Гра

Bnp. 4 (c. 21)

Тест 1

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 7 (с. 12)

повтор

Unit 2:  Meet My Family

 

 

 

 

п/ т Це моя сім’я

1

Розповідати про сімю

Meet my..

This is my

 

 

Буквосполу- чення   th

 

Mummy daddy me

This is...

Bnp. 1, 2 (c. 22)

Bnp. 3 (c. 23). Гра

Bnp. 4 (c. 23)

Bnp. 5(с. 23)

 

Громадянська відповідальність

РЗ,УР1  (с.13)

 

 

Я люблю свою сім’ю

 

 

2

Запитувати про членів родини

 Is this your…? Yes, sht is

[t], [d], [г],[ɒ], [е]. Літера Е

love

is this...? — Yes, she/he is. No, she/ he is not.

 

Впр. 1 (с. 24), 4 (с. 25)

 

Впр. 2, 3 (с. 24)

 

Впр. 5 (c. 25).Гра

 

Впр. 6 (с. 25)

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР  2(с. 14)

 

 

Мої дідусь та бабуся

 

 

3

Розпитувати про членів родини

Who is this?

[ đ],   Літера Uu

 

 

Uncle aunt Baby-brother

Who is this?

 

 

Впр. 1, 2 (с. 26), 4 (с. 27)

 

Впр. 3 (с. 26). Гра

 

Впр. 5 (с. 27)

 

 

Впр. 6 (с. 27). Гра

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ,УР3(с.15)

 

 

Як справи утвоїх рід­них?

 

 

 

4

Розпитувати як справи у рідних

How is your...?

 He/She is fine, thank you.

[m], [đ], [^],[h], [е], [к].    Сk

 

 

 

How is your...?

He/She is fine, thank you.

 

 

Впр. 1 (с. 28), 3 (с. 29)

 

 

 

Впр. 2 (с. 28). Гра

 

 

 

Впр. 4 (с. 29)

 

 

 

 

Впр. о (с. 29). Гра

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ,УР4(с.16)

 

 

 Скільки тобі років?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 5

 

 

 

 

 

 Запитати про вік

 

 

 

 

 

 How old are you?  I am... .

 

 

 

 

 

 [l], [i:], [h],

 

 

 

 

 

[р]

 

 How old are you?  I am....За­йменникиhe/she

 

 

 Впр. 1 (с. ЗО), 2 (с. 31)

 

 

 

 

 

 

 

 Впр. 3 (с. 31). Гра

 

 

 

Впр. 4 (с.'ЗІ)

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ,УР5(с.17)

 

 

3 днем народження!

 

 

 6

 

 

 Запитати про вік товариша

 

 

 

 

How old is he/she?

[m], [đ] [^], [Ь], [е]

 

 

 

How old is he/she? He/She is... .Числівники 1—10

 

Впр. 3 (с. 33)

 

 

Впр. 1, 2 (с. 32). Гра

Впр. 4 (с. 33). Гра

 

 

Впр. 5 (с. 33). Гра

 

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 6 (с. 18)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу  

 

7

 Повторити про сімю

 

 

 

 

Впр. 1, 2 (с. 34), 4—6 (с. 35). Гра

 

Впр. 3 (с. 34). Гра

 

 

Тест 2

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 7 (с. 19)

 

Unit 3  This Is My School

 

 

Ми — учні

1

Вести розповідь про себе

I am

Буква Аа. [æ], [ei]

Pupil classroom

I am your... Множина іменни­ків

 

 

Впр. 1, 3 (с. 36)

 

Впр. 2 (с. 36), 4 (с. 37)

 

Впр. 5 (с. 37). Гра

 

Впр. 6 (с. 37)

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР1 (с. 20)

 

 

На уроці

 

 

2

Виконувати інструкції

Read write speak sing count

 [æ]. Букви Іі,Yy

 

 

 

 

Read write speak sing count

Is it...? — Yes,it is./No, it is not.

 

 

Впр. 1, 2 (с. 38). Гра

 

 

Впр. 3 (с. 39). Гра

 

 

Впр. 4 (с. 39)

 

 

Впр. 5 (с. 39)

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 2 (с. 21)

 

 

Моя класна кімната

 

 

3

Запитувати про предмети

What is this? This is a...

Буквосполу- чення оо.[и], [и:]

 

 

Blackboard computer bookcase desk CD player CD

What is this?івідповідьThis is a...

 

 

Впр. 1 (с. 40)

 

 

 

Впр. 2 (с. 40), 3 (с. 41). Гра

 

 

Впр. 4 (с. 41). Гра

 

 

 

Впр. 5 (с. 41)

 

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 3 (с. 22)

 

 

Мої шкільні речі

 

 

4

Розпитувати що це\то

What is this\ that?

Буква Uu. Буквосполу- чення ег. [ə], [ju:]

 

 

Rubber ruler copybook sharpener bookshelf

Вказівні займен­ники this/that

 

 

Впр. 1—3 (с. 42). Гра

 

 

Впр. 4 (с. 43)

 

 

Впр. 5 (c. 43).Гра

 

 

Впр. 6 (с. 43

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 4 (с. 23)

 

 

Олівець у пеналі

 

 

5

Розповідати про розміщення предметів

In on under

Буква Оо. Вуквосполу- чення sh.

 

In on under

Прийменники місцяin, on, under.Гра

 

Впр. 1, 2 (с. 44)

 

 

Впр. 3 (с. 44), 4 (с.45). Гра

 

Впр. 5 (с. 45). Гра

 

 

Впр. 6 (с. 45)

 

 

 

РЗ, УР 5 (с. 24)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

 

 

Де мої речі?

 

 

 

6

 

 

[w].  Букво- сполучення wh

 

 

 

Прийменники міс­ця in, on, under. Whereis...?  It is...

 

Впр. 1 (с. 46), 3 (с. 47). Гра

 

 

Впр. 2 (с. 46), 3 (с. 47)

 

 

Впр. 5 (с. 47)

 

 

 

Впр. 6 (с. 47)

 

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 5 (с. 24)

 

 

Шкільні справи

 

 

7

Виконувати інструкції

Open close take look

[tj].  БуквосполученняCh

 

Open close take look

Числівники 11—20. Наказо­вий спосіб

 

 

Впр. 1 (с. 48), 3 (с. 49). Гра

 

 

Впр. 2 (с. 48). Гра

 

 

Впр. 4 (с. 49)

 

 

Впр. 5 (с. 49). Гра

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 7 (с. 26)

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу  

 

8

 

 

 

 

 

Впр. 3 (с. 50). Гра

 

Впр. 1, 2 (с. 50), 4, 5 (с. 51). Гра

 

Гра

 

Тест 3

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 8 (с. 27)

 

Unit 4 Merry Christmas!

 

 

Зустрічаймо зиму!

 

1

Описувати довкілля

Is   are

[а:], [əи]. Буквосполу- чення ar, ow

 

 

Park snow  tree

Однина та множи­на іменників. Однина та множи­на дієслова  tо Ье  теперішній  час

 

Впр. 1, 2(С.52), 4 (с. 53). Гра

 

 

 

 

Впр. 3 (с. 52). Гра

 

 

 

 

Впр. 5 (с. 53)

 

 

 

 

Впр. 6 (с. 53)

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 1 (с. 28)

 

 

 Ми — щас­ливі!

 

 

 

 

 

 

 2

 

 

 

 Розповідати про свій настрій

 

 

 

 

 

 We\they are

 

 

 

 

 

[і]. Буква Yy

 

 

 

 

 

 

 

 Old new happy sad snowman funny clown

 

 

 

 

 Займенники we they.

 

 

 

 

 

 

 

 Впр. 1, 2 (с. 54). Гра

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 3 (с. 55)

 

 

 

 

 

 

 Впр. 4 (с. 55)

 

 

 

 

 

 

 Впр. 5 (с. 55)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

 РЗ, УР 2 (с. 29)

 

 

 

 

 

 

 

Готуємось  до Різдва

 

 

 

 

3

Описувати свято

They are

[і:].  Букво- сполучення ее, еа

 

 

Santa Clauis Christmas decoration Christmas ball   bell decorate

Особові займенни­ки .Однина та множина дієслова  tо Ье  теперішній  час

 

 

Впр. 1,2 (с. 56)

 

 

 

 

 

Впр. 3 (с. 57). Гра

 

 

 

 

Впр. 4 (с. 57)

 

 

 

 

Впр. 5 (с. 57). Гра

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 3 (с. 30)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

 

 

Мій улюб­лений колір

 

4

Називати свій улюблений колір

My favourite colour is

 

Кольориповт

 

Впр. 1, 2 (c. 58)

Впр. 3, 4 (c. 59)

 

Впр. 5 (c. 59)

 

Ex 7p 9

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 4 (с.  31)

 

 

Різдвяні подарунки

 

 

 

 

5

Вести розмову про подарунки

Where is...?     it is 

[з:]. Букво- сполучення  or

 

 

Stocking Christmas card picture

What is this?, Where is...?

Впр. 1, 2 (c. 60)

Впр. 3 (c. 60), 4 (c. 61)

Вир. 5 (с. 61)

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 5 (с. 32)

 

 

Щасливого  Різдва!

 

6

Привітати зі святом у письмовій формі

Merry Christmas

[j]. Буква Yy

 

 

Merry Christmas

Where is...? При­йменники місця

Впр. 1 (c. 6'2), 3 (c. 63)

Впр. 2 (c. 62).Гра

Впр. 4 . (с. 63)

Впр. 5 (c. 63)

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 6 (с.  33)

 

 

Давайте розважатись

 

7

 

 

[ȵ]. Букво- сполучення

ng

 

Let us...

Впр. 1, 2 (c.64).Гра«Bingo!»

Впр. 3 (c. 64

Впр. 4 (с. 65).

Впр. 5 (c. 65)

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 7 (с.  34)

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу 

 

8

 

 

 

 

 

 

Впр. 1, 2 (c. 66), 3, 5 (c. 67). Гра

 

Впр. 4 (c. 67)Тест4

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 8 (с. 35)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу та підведення підсумків за І семестр                                                                                                                                                                                                         

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                      мат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 Form (1 семестр/ 2 години)

English” О.Карпюк

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

 

 

 

 

 

 

Змістові лінії

 

 

Дата

Тема і підтема ситуативного спілкування

Урок в НМК

Очікуваний результат

Мовленнєві зразки

Фонети

ка

 

Лексика

 

Граматика

Сприймання на слух

Усна взаємодія

Зорове сприймання

 

Писемне продукування

Дом. завд.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

Unit 1:  Meet New Friends

 

 

Повторення п/т Знайомство.Привітання

 

Повторити форми привітання, прощання

Hello, hi,goodmorning,goodbye

[h][ȵ]

Букви, звуки

Hello, hi,goodmorning,goodbye

 

Bпp. 1 (c. 4)

Bnp. 1, 2 (c. 6). Гра

Bnp. 2 (c. 5)

НО

Bnp. 3(с. 5).ГраBnp. 3(с. 7)

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 1 (с. 4)

РЗ, УР 2 (с.  5)

 

 

Давай знайомитись

 

 

 

 

Вести діалог- розпитування (знайомство)

What is...?

 

Букви, звуки

Повторен вивч ЛО

What is...?

 

Bnp. 1 (c. 8), 3 (c. 9) Bnp. 1 (c. 10), 3 (c. 11).

Bnp. 2 (с. 9) Bnp. 2 (c. 11)

НО

Bnp. 4(с. 9).Гра Bnp. 4(с. 11)

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 1 (с. 6)РЗ, УР 2 (с. 7)

 

 

На яку букву твоє ім’я?

 

Розпитати як справи

Howareyou?-Iamfine.Thankyou

Букви, звуки

Повторен вивч ЛО

 

 

Bnp. 1 (c. 12)

 

Bnp. 2 (c. 13).Гра

 

Bnp. 3 (с. 13).Гра

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 3 (с. 8)

 

 

Це мій друг

 

 

 

Представити друга

She is …

He is…

[m], [n], [р],

 [g] [i]  Літера Іі

He she

Займенники   he/ she

Bnp. 1 (c. 14), 3 (c. 15)

Bnp. 2 (c. 14)

Bnp. 4 (c. 15)

Bnp. 5(с. 15).Гра

Громадянська відповідальність

РЗ,УР4 (с.9)

 

 

Як справи?

 

Дізнатися ім’я друга

Is he/she...? Yes, he/she is./No, he/ she is not.

Літера Аа. [æ], [k], [s], [і]

Повторен вивч ЛО

Is he/she...? Yes, he/she is./No, he/ she is not.

Bnp. 4 (c. 17)

Bnp. 1—3 (c. 16)

Bnp. 5 (c. 17)

Bnp. 6(с. 17)

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 5 (с. 10)

 

 

Разом з друзями

 

Рахувати до 10

 

[b], [d], [æ], [ks]. Літери Оо, Хх

One- ten

Числівники 1—10

Bnp. 1 ,(c. 18). Гра

Bnp. 2 (c. 19)

Bnp. 3 (c. 19).Гра

Bnp. 4 (с. 19

 

Громадянська відповідальність

РЗ,УР6(с.11)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу  

 

 

 

[b], [d], [ks],[æ], [і]

 

Are you..?, Is he/ she...? Yes, I am/No, I am not. Yes, he/she is. No, he/she is not.

Bnp. 2 (c. 20)

Bnp. 1 (c. 20), 3, 5 (c. 21).Гра

Bnp. 4 (c. 21)

Тест 1

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 7 (с. 12)

повтор

Unit 2:  Meet My Family

 

 

 

 

п/ т Це моя сім’я

1

Розповідати про сімю

Meet my..

This is my

 

 

Буквосполу- чення   th

 

Mummy daddy me

This is...

Bnp. 1, 2 (c. 22)

Bnp. 3 (c. 23). Гра

Bnp. 4 (c. 23)

Bnp. 5(с. 23)

 

Громадянська відповідальність

РЗ,УР1  (с.13)

 

 

Я люблю свою сім’ю

 

 

 

Запитувати про членів родини

 Is this your…? Yes, sht is

[t], [d], [г],[ɒ], [е]. Літера Е

love

is this...? — Yes, she/he is. No, she/ he is not.

 

Впр. 1 (с. 24), 4 (с. 25)

 

Впр. 2, 3 (с. 24)

 

Впр. 5 (c. 25).Гра

 

Впр. 6 (с. 25)

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР  2(с. 14)

 

 

Мої дідусь та бабуся

 

 

 

Розпитувати про членів родини

Who is this?

[ đ],   Літера Uu

 

 

Uncle aunt Baby-brother

Who is this?

 

 

Впр. 1, 2 (с. 26), 4 (с. 27)

 

Впр. 3 (с. 26). Гра

 

Впр. 5 (с. 27)

 

 

Впр. 6 (с. 27). Гра

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ,УР3(с.15)

 

 

Як справи утвоїх рід­них?

 

 

 

 

Розпитувати як справи у рідних

How is your...?

 He/She is fine, thank you.

[m], [đ], [^],[h], [е], [к].    Сk

 

 

 

How is your...?

He/She is fine, thank you.

 

 

Впр. 1 (с. 28), 3 (с. 29)

 

 

 

Впр. 2 (с. 28). Гра

 

 

 

Впр. 4 (с. 29)

 

 

 

 

Впр. о (с. 29). Гра

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ,УР4(с.16)

 

 

 Скільки тобі років?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Запитати про вік

 

 

 

 

 

 How old are you?  I am... .

 

 

 

 

 

 [l], [i:], [h],

 

 

 

 

 

[р]

 

 How old are you?  I am....За­йменникиhe/she

 

 

 Впр. 1 (с. ЗО), 2 (с. 31)

 

 

 

 

 

 

 

 Впр. 3 (с. 31). Гра

 

 

 

Впр. 4 (с.'ЗІ)

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ,УР5(с.17)

 

 

3 днем народження!

 

 

 

 Запитати про вік товариша

 

 

 

 

How old is he/she?

[m], [đ] [^], [Ь], [е]

 

 

 

How old is he/she? He/She is... .Числівники 1—10

 

Впр. 3 (с. 33)

 

 

Впр. 1, 2 (с. 32). Гра

Впр. 4 (с. 33). Гра

 

 

Впр. 5 (с. 33). Гра

 

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 6 (с. 18)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу  

 

 

 Повторити про сімю

 

 

 

 

Впр. 1, 2 (с. 34), 4—6 (с. 35). Гра

 

Впр. 3 (с. 34). Гра

 

 

Тест 2

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 7 (с. 19)

 

Unit 3  This Is My School

 

 

Ми — учні

 

Вести розповідь про себе

I am

Буква Аа. [æ], [ei]

Pupil classroom

I am your... Множина іменни­ків

 

 

Впр. 1, 3 (с. 36)

 

Впр. 2 (с. 36), 4 (с. 37)

 

Впр. 5 (с. 37). Гра

 

Впр. 6 (с. 37)

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР1 (с. 20)

 

 

На уроці

 

 

 

Виконувати інструкції

Read write speak sing count

 [æ]. Букви Іі,Yy

 

 

 

 

Read write speak sing count

Is it...? — Yes,it is./No, it is not.

 

 

Впр. 1, 2 (с. 38). Гра

 

 

Впр. 3 (с. 39). Гра

 

 

Впр. 4 (с. 39)

 

 

Впр. 5 (с. 39)

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 2 (с. 21)

 

 

Моя класна кімната

 

 

 

Запитувати про предмети

What is this? This is a...

Буквосполу- чення оо.[и], [и:]

 

 

Blackboard computer bookcase desk CD player CD

What is this?івідповідьThis is a...

 

 

Впр. 1 (с. 40)

 

 

 

Впр. 2 (с. 40), 3 (с. 41). Гра

 

 

Впр. 4 (с. 41). Гра

 

 

 

Впр. 5 (с. 41)

 

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 3 (с. 22)

 

 

Мої шкільні речі

 

 

 

Розпитувати що це\то

What is this\ that?

Буква Uu. Буквосполу- чення ег. [ə], [ju:]

 

 

Rubber ruler copybook sharpener bookshelf

Вказівні займен­ники this/that

 

 

Впр. 1—3 (с. 42). Гра

 

 

Впр. 4 (с. 43)

 

 

Впр. 5 (c. 43).Гра

 

 

Впр. 6 (с. 43

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 4 (с. 23)

 

 

Олівець у пеналі

 

 

 

Розповідати про розміщення предметів

In on under

Буква Оо. Вуквосполу- чення sh.

 

In on under

Прийменники місцяin, on, under.Гра

 

Впр. 1, 2 (с. 44)

 

 

Впр. 3 (с. 44), 4 (с.45). Гра

 

Впр. 5 (с. 45). Гра

 

 

Впр. 6 (с. 45)

 

 

 

РЗ, УР 5 (с. 24)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

 

 

Де мої речі?

 

 

 

 

 

 

[w].  Букво- сполучення wh

 

 

 

Прийменники міс­ця in, on, under. Whereis...?  It is...

 

Впр. 1 (с. 46), 3 (с. 47). Гра

 

 

Впр. 2 (с. 46), 3 (с. 47)

 

 

Впр. 5 (с. 47)

 

 

 

Впр. 6 (с. 47)

 

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 5 (с. 24)

 

 

Шкільні справи

 

 

 

Виконувати інструкції

Open close take look

[tj].  БуквосполученняCh

 

Open close take look

Числівники 11—20. Наказо­вий спосіб

 

 

Впр. 1 (с. 48), 3 (с. 49). Гра

 

 

Впр. 2 (с. 48). Гра

 

 

Впр. 4 (с. 49)

 

 

Впр. 5 (с. 49). Гра

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 7 (с. 26)

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу  

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 3 (с. 50). Гра

 

Впр. 1, 2 (с. 50), 4, 5 (с. 51). Гра

 

Гра

 

Тест 3

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 8 (с. 27)

 

Unit 4 Merry Christmas!

 

 

Зустрічаймо зиму!

 

 

Описувати довкілля

Is   are

[а:], [əи]. Буквосполу- чення ar, ow

 

 

Park snow  tree

Однина та множи­на іменників. Однина та множи­на дієслова  tо Ье  теперішній  час

 

Впр. 1, 2(С.52), 4 (с. 53). Гра

 

 

 

 

Впр. 3 (с. 52). Гра

 

 

 

 

Впр. 5 (с. 53)

 

 

 

 

Впр. 6 (с. 53)

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 1 (с. 28)

 

 

 Ми — щас­ливі!

 

 

 

 

 

 

 

 Розповідати про свій настрій

 

 

 

 

 

 We\they are

 

 

 

 

 

[і]. Буква Yy

 

 

 

 

 

 

 

 Old new happy sad snowman funny clown

 

 

 

 

 Займенники we they.

 

 

 

 

 

 

 

 Впр. 1, 2 (с. 54). Гра

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 3 (с. 55)

 

 

 

 

 

 

 Впр. 4 (с. 55)

 

 

 

 

 

 

 Впр. 5 (с. 55)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

 РЗ, УР 2 (с. 29)

 

 

 

 

 

 

 

Готуємось  до Різдва

 

 

 

 

 

Описувати свято

They are

[і:].  Букво- сполучення ее, еа

 

 

Santa Clauis Christmas decoration Christmas ball   bell decorate

Особові займенни­ки .Однина та множина дієслова  tо Ье  теперішній  час

 

 

Впр. 1,2 (с. 56)

 

 

 

 

 

Впр. 3 (с. 57). Гра

 

 

 

 

Впр. 4 (с. 57)

 

 

 

 

Впр. 5 (с. 57). Гра

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 3 (с. 30)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

 

 

Мій улюб­лений колір

 

 

Називати свій улюблений колір

My favourite colour is

 

Кольориповт

 

Впр. 1, 2 (c. 58)

Впр. 3, 4 (c. 59)

 

Впр. 5 (c. 59)

 

Ex 7p 9

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 4 (с.  31)

 

 

Різдвяні подарунки

 

 

 

 

 

Вести розмову про подарунки

Where is...?     it is 

[з:]. Букво- сполучення  or

 

 

Stocking Christmas card picture

What is this?, Where is...?

Впр. 1, 2 (c. 60)

Впр. 3 (c. 60), 4 (c. 61)

Вир. 5 (с. 61)

 

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 5 (с. 32)

 

 

Щасливого  Різдва!

 

 

Привітати зі святом у письмовій формі

Merry Christmas

[j]. Буква Yy

 

 

Merry Christmas

Where is...? При­йменники місця

Впр. 1 (c. 6'2), 3 (c. 63)

Впр. 2 (c. 62).Гра

Впр. 4 . (с. 63)

Впр. 5 (c. 63)

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 6 (с.  33)

 

 

Давайте розважатись

 

 

 

 

[ȵ]. Букво- сполучення

ng

 

Let us...

Впр. 1, 2 (c.64).Гра«Bingo!»

Впр. 3 (c. 64

Впр. 4 (с. 65).

Впр. 5 (c. 65)

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 7 (с.  34)

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 1, 2 (c. 66), 3, 5 (c. 67). Гра

 

Впр. 4 (c. 67)Тест4

Громадянська відповідальність

РЗ, УР 8 (с. 35)

 

 

Повторення вивченого матеріалу та підведення підсумків за І семестр                                                                                                                                                                                                         

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                      мат

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Нагірна Аліна Олегівна
    Календарне чудове, але двічі повторено теми І семестру. Тому кому потрібен ІІ семестр це календарне не допоможе. Проте дякую! І семестр спраді прекрасний, аж шкода, що я не зустріла Ваше календарне на початку року)))
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    3.0
  2. Ткаченко Надежда
    Все підходить до програми
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
28 серпня 2018
Переглядів
12498
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку