Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 9-Б класі ІІ семестр
№ з\п |
Дата |
Фактично |
Тема уроку |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||
№ з\п |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
|||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ СЕМЕСТР |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 3: What’s your knowledge? (7 уроків) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27. |
11.01 |
|
|
Винахідники Inventors |
|
Present Passive.
|
Додаткові завдання |
|
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору
|
Ex. 6, p. 121 |
||||||||||||||||||||||||||
28. |
13.01 |
|
|
Великі винахідники Great scientists |
Geology, chemistry, botany, biology, physics, an invention, a theory |
Present Passive.
|
Ex. 3 b, p. 125. |
Ex. 2, p. 124. Ex. 3 a, p. 125. Ex. 6, p. 127 |
ex. 7, p. 127 |
|||||||||||||||||||||||||||
29 |
18.01 |
|
|
Добре зроблено! Well done! |
An explorer, exploration, an observer, observation, to explore |
Past Passive. Ex. 4, p. 131 |
Ex. 1 a, p. 128 Ex. 3 a, p. 130 Ex. 5, p. 132 |
Ex. 2, p. 130. Ex. 3 b, p. 131 |
short paragraph about a science museum in Ukraine. |
|||||||||||||||||||||||||||
30. |
20.01 |
|
|
Якщо читати, книга буде прочитана If i read, the book is read |
An achievement, cell, hu- manity, affordable |
Passive Voice |
Ex. 7 a, p. 134. Ex. 7 b, 135 |
Ex. 6, p. 134. Ex. 8, p. 136 |
ex. 9, p. 136 |
|||||||||||||||||||||||||||
31 |
25.01 |
|
|
Хто може розповісти про винахідників? |
Purpose, riddle, to depend on, recent |
Present Passive Past Passive |
Ex. 3, p. 138 |
Ex. 4 b, p. 138 |
ex. 7, p. 143 |
|||||||||||||||||||||||||||
32 |
27.01 |
|
|
Поговоримо про майбутнє |
Disease, to apply, curious, overseas, mainly |
Present Passive Past Passive |
Ex. 5 b, p. 141 Ex. 6 b, p. 142 |
Ex. 6 a, p. 142 |
ex. 7, p. 143 |
|||||||||||||||||||||||||||
ЗОШИТИ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
01.02 |
|
|
What are you fond of writing? |
|
Present\Past Passive |
Ex. 1, p. 145 |
Ex. 2 a, p. 145 Ex. 2 b, p. 145. |
|
one of the Ukrainian scientists |
||||||||||||||||||||||||||
ТЕМАТИЧНА |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ з\п |
Дата |
Фактично |
Тема уроку |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||
№ з\п |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 4: Nature (9 уроків) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34. |
03.02 |
|
|
Що для тебе означає природа? |
ЛО теми |
|
Ex.2, p. 146. Ex. 4, p. 147 |
Ex. 1, p. 146 Ex. 3, p. 147. |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів
|
ex. 7 a, p. 150 |
||||||||||||||||||||||||||
35 |
08.02 |
|
|
В нас немає іншої землі. |
ЛО теми |
Present\Past Passive |
Ex. 7 b, p. 151 Ex. 9 a, p. 151 |
Ex. 6, p. 150 Ex. 8, p. 151. |
presentation |
|||||||||||||||||||||||||||
36 |
10.02 |
|
|
Що ти можеш зробити, щоб врятувати Землю? |
|
|
Ex.2a,b, p.153. |
Ex. 1, p. 152 Ex. 3 b, p. 154 |
ex. 7a, b, p. 156 |
|||||||||||||||||||||||||||
37 |
15.02 |
|
|
Що нам треба зробити? |
|
Modal Verbs of: obligation, necessity, ability |
Ex. 1, 2 p. 157. |
Ex. 3, p. 157. Ex. 4, p. 158. |
ex. 5, p. 158 |
|||||||||||||||||||||||||||
38. |
17.02 |
|
|
Давайте обсудимо |
|
Modal Verbs |
Ex. 2 a, p. 159 |
Ex. 1, p. 159 Ex. 4, p. 162. |
Ex. 7, p. 164 |
|||||||||||||||||||||||||||
39. |
22.02 |
|
|
Захист навколишнього середовища в Україні |
|
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
p. 166–167. |
discussion Ex. 1, p. 167. |
ex. 2, p. 167 |
|||||||||||||||||||||||||||
40. |
23.02 |
|
|
Узагальнюючий урок. Revise your knowledge |
|
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
Ex. 1, p. 168. Ex. 4 c, p. 171. Ex. 5, p. 171 |
Ex. 4 b, p. 170 |
ex. 6, p. 172 |
|||||||||||||||||||||||||||
ЗОШИТИ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41. |
01.03 |
|
|
Граматичний куточок. Revise your knowledge |
|
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
|
Ex.7, p. 172. Discussion. |
|
Make a project |
||||||||||||||||||||||||||
42. |
03.03 |
|
|
Advanced readers. Урок домашнього читання |
Learning diary, p. 178 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМАТИЧНА |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 5: Why not take a closer look? (12 уроків) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43. |
10.03 |
|
|
На карті Великобританії |
|
Prepositions |
Ex. 2 b, p. 182. Ex. 3, p. 184 |
Ex 1, p. 182. |
|
ex. 5 b, p. 186 |
||||||||||||||||||||||||||
№ з\п |
Дата |
Фактично |
Тема уроку |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||
№ з\п |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
|||||||||||||||||||||||||||||||
44. |
15.03 |
|
|
Навколо Англії |
|
Prepositions. Articles with proper names |
Ex. 7, p. 186. |
Ex. 6, p. 186. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Великобританії
|
a quiz questions about England |
||||||||||||||||||||||||||
45. |
17.03 |
|
|
Різноманітність традицій |
Total population, national symbol |
|
Ex. 1, p. 188. |
Ex. 2, p. 188. Ex. 3 a, b,p. 189 |
ex. 5 a, p. 191 |
|||||||||||||||||||||||||||
46. |
29.03 |
|
|
Вчора, позавчора та завтра |
England, Scotland, Wales, Northern Ireland |
Past Tenses revision. Future Tenses revision. Articles with proper names |
Ex. 1, p. 192. |
Text “Sir Isaac Newton”. Ex. 5, p. 194. |
ex. 7, p. 194 |
|||||||||||||||||||||||||||
47. |
31.03 |
|
|
Сполучене королівство, яким ти його бачиш |
|
Articles with proper names |
Ex. 3 a, p. 196 Ex. 3 b, p. 197. Factfile, p. 197 |
Ex. 5 a, p. 198 Ex. 1, p. 194. Ex. 7, p. 200 |
ex. 6 a, p. 199 |
|||||||||||||||||||||||||||
ЗОШИТИ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
48. |
05.04 |
|
|
Хто найкращий блогер? |
|
Past Tenses. Future Tenses.
|
|
Ex. 6 b, p. 200. Ex. 4, p. 198. |
ex. 1, p. 200 |
|||||||||||||||||||||||||||
49. |
07.04 |
|
|
Унікальне місто |
|
|
“The UK” quiz |
Making a question list |
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
ex. 4 a, b, p. 205 |
||||||||||||||||||||||||||
50. |
12.04 |
|
|
Навколо Великобританії |
|
Past Tenses. Future Tenses |
Ex. 5 b, p. 205 |
Ex. 5 a, p. 205. Ex. 5 c, p. 206 |
ex. 6, p. 207 Лепбук |
|||||||||||||||||||||||||||
51. |
14.04 |
|
|
Міста Сполученого Королівства |
|
Past\ Future Tenses. |
Ex. 2 b,c,p.208 |
Ex. 1 a, p. 207. Ex. 2 a, p. 207 |
|
ex. 3 c, p. 210 |
||||||||||||||||||||||||||
52. |
19.04 |
|
|
Що зроблене, те зроблене
|
|
Present\ Past Simple Passive |
|
Ex. 4 (sentences 1–8), p. 212. |
|
ex. 4 p. 212–213 |
||||||||||||||||||||||||||
№ з\п |
Дата |
Фактично |
Тема уроку |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||
№ з\п |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
|||||||||||||||||||||||||||||||
53. |
21.04 |
|
|
Розкажи мені про Сполучене Королівство |
|
Articles with proper names |
|
Додаткові завдання |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
ex. 6 b, p. 217 |
||||||||||||||||||||||||||
54. |
26.04 |
|
|
Що б ти хотів відвідати? |
|
Articles with common and proper names |
Reading a tourist guide booklet |
Text “British towns” |
ex. 1, p. 217 |
|||||||||||||||||||||||||||
55 |
28.04 |
|
|
Що можна подивитись в Сполученому Королівстві |
|
Present\Past Simple Passive. |
Ex. 2 a, p. 218. Ex. 3, p. 220 |
Ex. 1, p. 218 |
ex. 5, p. 222 |
|||||||||||||||||||||||||||
ЗОШИТИ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМАТИЧНА |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56. |
05.05 |
|
|
Контроль читання |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
57. |
12.05 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
58. |
17.05 |
|
|
Контроль письма |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
59. |
19.05 |
|
|
Контроль говоріння |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
60. |
24.05 |
|
|
Places to see — places to know |
|
Articles
|
Ex. 6, p. 223. |
Ex. 7 b, p. 224 |
|
ex. 10, p. 225 |
||||||||||||||||||||||||||
61. |
26.05 |
|
|
Let’s come back to Ukraine |
Назви міст та пам’яток історії та культури |
|
|
Ex. 1,2 p. 226 |
ex. 5, p. 233 |
|||||||||||||||||||||||||||
62. |
31.05 |
|
|
Search for more information. Повторення вивченого матеріалу |
|
Past\Future Tenses |
|
“Around Ukraine” quiz |
|
ex. 5, p. 233 |
||||||||||||||||||||||||||
ЗОШИТИ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ СЕМЕСТР |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
РІЧНА |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||