Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 9 класі
ІІ семестр
№ з\п |
Дата |
Фактично |
Тема уроку |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||
№ з\п |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
|||||||||||||||||||||||||||
Тема 3: What’s your knowledge? (14 уроків) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
27. |
12.01 |
|
|
Винахідники Inventors |
|
Present Passive.
|
Додаткові завдання |
|
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору
|
Ex. 6, p. 121 |
||||||||||||||||||||||
28 |
14.01 |
|
|
Науковці світу. Великі відкриття світу |
|
|
с. 122-123 |
с. 122-123 |
опис науковця |
|||||||||||||||||||||||
29. |
15.01 |
|
|
Великі винахідники Great scientists |
Geology, chemistry, botany, biology, physics, an invention |
Present Passive.
|
Ex. 3 b, p. 125. |
Ex. 2, p. 124. Ex. 3 a, p. 125. Ex. 6, p. 127 |
ex. 7, p. 127 |
|||||||||||||||||||||||
30 |
19.01
|
|
|
Практикування у Present Simple Passive |
|
|
|
Додаткові завдання |
правило 12 речень |
|||||||||||||||||||||||
29 |
21.01 |
|
|
Відомі відкриття |
|
Past Passive |
|
Додаткові завдання |
роботи до виставки |
|||||||||||||||||||||||
30. |
22.01 |
|
|
Добре зроблено! Well done! |
An explorer, exploration, an observer, observation, to explore |
Past Passive. Ex. 4, p. 131 |
Ex. 1 a, p. 128 Ex. 3 a, p. 130 Ex. 5, p. 132 |
Ex. 2, p. 130. Ex. 3 b, p. 131 |
short paragraph about a science museum in Ukraine. |
|||||||||||||||||||||||
31 |
26.01 |
|
|
Практикування Past Simple Passive |
|
|
|
Додаткові завдання |
правило 12 речень |
|||||||||||||||||||||||
32 |
28.01 |
|
|
Якщо читати, книга буде прочитана If i read, the book is read |
An achievement, cell, hu- manity, affordable |
Passive Voice |
Ex. 7 a, p. 134. Ex. 7 b, 135 |
Ex. 6, p. 134. Ex. 8, p. 136 |
ex. 9, p. 136 |
|||||||||||||||||||||||
№ з\п |
Дата |
Фактично |
Тема уроку |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||
№ з\п |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
|||||||||||||||||||||||||||
33 |
29.01 |
|
|
Хто може розповісти про винахідників? |
Purpose, riddle, to depend on, recent |
Present Passive Past Passive |
Ex. 3, p. 138 |
Ex. 4 b, p. 138 |
|
ex. 7, p. 143 |
||||||||||||||||||||||
ЗОШИТИ |
||||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
02.02 |
|
|
Граматичний практикум. Present Passive\ Past Passive |
|
|
|
Додаткові завдання |
|
Додаткові завдання |
||||||||||||||||||||||
35 |
04.02 |
|
|
Мій улюблену вчений, винахідник |
|
|
с. 139-140 |
|
|
поторити ЛО |
||||||||||||||||||||||
36 |
05.02 |
|
|
Поговоримо про майбутнє |
Disease, to apply, curious, overseas, mainly |
Present Passive Past Passive |
Ex. 5 b, p. 141 Ex. 6 b, p. 142 |
Ex. 6 a, p. 142 |
|
ex. 7, p. 143 |
||||||||||||||||||||||
37 |
09.02 |
|
|
Розвиток навичок писемного продукування |
|
Present\Past Passive |
Ex. 1, p. 145 |
Ex. 2 a, p. 145 Ex. 2 b, p. 145. |
|
one of the Ukrainian scientists |
||||||||||||||||||||||
38. |
11.02 |
|
|
Підсумковий урок за темою. Тести. |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
ТЕМАТИЧНА |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 4: Nature (14 уроків) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
12.02 |
|
|
Що для тебе означає природа? |
ЛО теми |
|
Ex.2, p. 146. Ex. 4, p. 147 |
Ex. 1, p. 146 Ex. 3, p. 147. |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів
|
ex. 7 a, p. 150 |
||||||||||||||||||||||
40 |
16.02 |
|
|
В нас немає іншої землі. |
ЛО теми |
Present\Past Passive |
Ex. 7 b, p. 151 Ex. 9 a, p. 151 |
Ex. 6, p. 150 Ex. 8, p. 151. |
presentation |
|||||||||||||||||||||||
41 |
18.02 |
|
|
Що ти можеш зробити, щоб врятувати Землю? |
|
|
Ex.2a,b, p.153. |
Ex. 1, p. 152 Ex. 3 b, p. 154 |
ex. 7a, b, p. 156 |
|||||||||||||||||||||||
42. |
19.02 |
|
|
Що нам треба зробити? |
|
Modal Verbs of: obligation, necessity, ability |
Ex. 1, 2 p. 157. |
Ex. 3, p. 157. Ex. 4, p. 158. |
ex. 5, p. 158 |
|||||||||||||||||||||||
43 |
23.02 |
|
|
Давайте поговоримо про природу навколо нас.
|
|
Modal Verbs |
Ex. 2 a, p. 159 |
Ex. 1, p. 159 Ex. 4, p. 162. |
Ex. 7, p. 164 |
|||||||||||||||||||||||
№ з\п |
Дата |
Фактично |
Тема уроку |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||
№ з\п |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
|||||||||||||||||||||||||||
44 |
25.02 |
|
|
Захист навколишнього середовища в Україні |
|
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
p. 166–167. |
discussion Ex. 1, p. 167. |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів |
ex. 2, p. 167 |
||||||||||||||||||||||
45. |
26.02 |
|
|
Практикування вживання модальних дієслів |
|
|
|
Додаткові завдання |
Додаткові завдання |
|||||||||||||||||||||||
ЗОШИТИ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
46. |
02.03 |
|
|
Вимираючі тварини і рослини України |
|
|
Додаткові завдання |
|
опис тварини чи рослини |
|||||||||||||||||||||||
47 |
04.03 |
|
|
Узагальнюючий урок. Revise your knowledge |
|
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
Ex. 1, p. 168. Ex. 4 c, p. 171. Ex. 5, p. 171 |
Ex. 4 b, p. 170 |
ex. 6, p. 172 |
|||||||||||||||||||||||
48. |
05.03 |
|
|
Граматичний куточок. Revise your knowledge |
|
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
|
Ex.7, p. 172. Discussion. |
Make a project |
|||||||||||||||||||||||
49 |
09.03 |
|
|
Екологічні проблеми та їх вирішення |
|
|
с. 172-174 |
|
опис екол. проблеми |
|||||||||||||||||||||||
50. |
11.03 |
|
|
Захист навколишнього середовища |
|
|
Додаткові завдання |
|
презентація |
|||||||||||||||||||||||
51. |
12.03 |
|
|
Advanced readers. Урок домашнього читання |
Learning diary, p. 178 |
|||||||||||||||||||||||||||
52. |
16.03 |
|
|
Підсумковий урок за темою. Тести. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||
ТЕМАТИЧНА |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 5: Why not take a closer look? (18 уроків) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
53. |
18.03 |
|
|
На карті Великобританії |
|
Prepositions |
Ex. 2 b, p. 182. Ex. 3, p. 184 |
Ex 1, p. 182. |
|
ex. 5 b, p. 186 |
||||||||||||||||||||||
№ з\п |
Дата |
Фактично |
Тема уроку |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||
№ з\п |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
|||||||||||||||||||||||||||
54. |
19.03 |
|
|
Навколо Англії |
|
Prepositions. Articles with proper names |
Ex. 7, p. 186. |
Ex. 6, p. 186. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Великобританії |
a quiz questions about England |
||||||||||||||||||||||
55. |
30.03 |
|
|
Граматичний практикум. Вживання артикля з власними назвами |
|
|
|
Додаткові завдання |
правило |
|||||||||||||||||||||||
ЗОШИТИ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
56. |
01.04 |
|
|
Різноманітність традицій |
ЛО уроку |
|
Ex. 1, p. 188. |
Ex. 2, p. 188. Ex. 3 a, b,p. 189 |
ex. 5 a, p. 191 |
|||||||||||||||||||||||
57 |
02.04 |
|
|
Вчора, позавчора та завтра |
England, Scotland, Wales, Northern Ireland |
Past Tenses revision. Future Tenses revision.
|
Ex. 1, p. 192. |
Text “Sir Isaac Newton”. Ex. 5, p. 194. |
ex. 7, p. 194 |
|||||||||||||||||||||||
58. |
06.04 |
|
|
Сполучене королівство, яким ти його бачиш |
|
Articles with proper names |
Ex. 3 a, b p. 196 Factfile, p. 197 |
Ex. 5 a, p. 198 Ex. 1, p. 194. Ex. 7, p. 200 |
ex. 6 a, p. 199 |
|||||||||||||||||||||||
59. |
08.04 |
|
|
Хто найкращий блогер? |
|
Past Tenses. Future Tenses.
|
|
Ex. 6 b, p. 200. Ex. 4, p. 198. |
ex. 1, p. 200 |
|||||||||||||||||||||||
60 |
09.04 |
|
|
Унікальне місто |
|
|
“The UK” quiz |
a question list |
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
ex. 4 a, b, p. 205 |
||||||||||||||||||||||
61. |
13.04 |
|
|
Лондон. Основні відомості. |
|
|
с.201-202 |
|
презентація |
|||||||||||||||||||||||
62 |
15.04 |
|
|
Навколо Великобританії |
|
Past Tenses. Future Tenses |
Ex. 5 b, p. 205 |
Ex. 5 a, p. 205. Ex. 5 c, p. 206 |
ex. 6, p. 207 Лепбук |
|||||||||||||||||||||||
63. |
16.04 |
|
|
Міста Сполученого Королівства |
|
Past\ Future Tenses. |
Ex. 2 b,c,p.208 |
Ex. 1 a, p. 207. Ex. 2 a, p. 207 |
ex. 3 c, p. 210 |
|||||||||||||||||||||||
№ з\п |
Дата |
Фактично |
Тема уроку |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||
№ з\п |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
|||||||||||||||||||||||||||
64. |
20.04 |
|
|
Міста Великої Британії. Основні відомості. |
|
|
с 210-212 |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
презентація |
||||||||||||||||||||||
65 |
22.04 |
|
|
Що зроблене, те зроблене
|
|
Present\ Past Simple Passive |
|
Ex. 4 (sentences 1–8), p. 212. |
ex. 4 p. 212–213 |
|||||||||||||||||||||||
66 |
23.04 |
|
|
У місті |
|
|
с.213-215 |
|
вивчити ЛО |
|||||||||||||||||||||||
67. |
27.04 |
|
|
Розкажи мені про Сполучене Королівство |
|
Articles with proper names |
|
Додаткові завдання |
ex. 6 b, p. 217 |
|||||||||||||||||||||||
68 |
29.04 |
|
|
Що б ти хотів відвідати? |
|
Articles with common and proper names |
Reading a tourist guide booklet |
Text “British towns” |
ex. 1, p. 217 |
|||||||||||||||||||||||
69. |
30.04 |
|
|
Що можна подивитись в Сполученому Королівстві |
|
Present\Past Simple Passive. |
Ex. 2 a, p. 218. Ex. 3, p. 220 |
Ex. 1, p. 218 |
ex. 5, p. 222 |
|||||||||||||||||||||||
ЗОШИТИ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
70 |
06.05 |
|
|
Що варто відвідати та знати про відомі пам’ятки культури |
|
|
с. 220-222 |
|
відомі пам’ятки презентація |
|||||||||||||||||||||||
ТЕМАТИЧНА |
||||||||||||||||||||||||||||||||
71. |
07.05 |
|
|
Контроль читання |
|
підготовка до КР |
||||||||||||||||||||||||||
72 |
11.05 |
|
|
Контроль аудіювання |
підготовка до КР |
|||||||||||||||||||||||||||
73. |
13.05 |
|
|
Контроль письма |
підготовка до КР |
|||||||||||||||||||||||||||
74. |
14.05 |
|
|
Контроль говоріння |
повторити ЛО |
|||||||||||||||||||||||||||
75 |
18.05 |
|
|
Культурні та історичні пам’ятки. Places to see — places to know |
|
Articles
|
Ex. 6, p. 223. |
Ex. 7 b, p. 224 |
ex. 10, p. 225 |
|||||||||||||||||||||||
№ з\п
|
Дата
|
Фактично |
Тема уроку
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||
№ з\п |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
|||||||||||||||||||||||||||
76 |
20.05 |
|
|
Визначні місця Великобританії |
|
|
с. 225 |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
розповідь Визначні місця Великобританії |
||||||||||||||||||||||
77 |
21.05 |
|
|
Україна - наша Батьківщина |
|
|
Додаткові завдання |
|
a poster about Ukraine |
|||||||||||||||||||||||
78 |
25.05 |
|
|
Повернімося в Україну/ Let’s come back to Ukraine |
Назви міст та пам’яток історії та культури |
|
|
Ex. 1,2 p. 226 |
ex. 5, p. 233 |
|||||||||||||||||||||||
79 |
27.05 |
|
|
Пошук інформації/ Search for more information. |
|
Past\Future Tenses |
|
“Around Ukraine” quiz |
ex. 5, p. 233 |
|||||||||||||||||||||||
80 |
28.05 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
81 |
06.05 |
|
|
Узагальнюючий урок |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
ЗОШИТИ |
||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ СЕМЕСТР |
||||||||||||||||||||||||||||||||
РІЧНА |
||||||||||||||||||||||||||||||||