Календарний план "на 2020-2021 навчальний рік"

Про матеріал
Орієнтовне календарно-тематичне планування з компетентностями та наскрізнгими лініями
Перегляд файлу

Інформатика

5 клас (1 год. на тиждень – 35 уроків)

 

Складено згідно навчальної програми з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.

 

 

№ уроку

Зміст навчального матеріалу

К-ть годин

Дата

Очікуванні результати

Опрацювання текстових даних (продовження)

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовами. Уміння: створювати інформаційні продукти та грамотно і безпечно комунікувати з використанням сучасних технологій державною мовою. Ставлення: надавання переваги використанню програмних засобів та ресурсів з інтерфейсом державною мовами

Інформаційно-цифрова компетентність. Розкривається у змісті предмета

Ініціативність і підприємливість. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Екологічна грамотність і здорове життя. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Наскрізні лінії:

Здоров'я і безпека: Уміння захищати себе і комп’ютерні пристрої від ІТ-загроз. Навчання методам захисту власних інформаційних продуктів, наприклад через використання сеансів користувача, надійних паролів тощо

Підприємливість та фінансова грамотність: Здатність генерувати та реалізовувати ідеї з використанням ІТ. Знання основ підприємництва в ІТ-сфері. Розуміння ролі інтернет-технологій як засобу маркетингу та підприємницької діяльності. Використання електронних таблиць для фінансових розрахунків

 

1.

Однорівневі списки.

 

1

20.01.21

Учень/учениця Знаннєва складова

Пояснює поняття об’єкта та властивостей об’єкта.

Називає основні об'єкти текстового документа.

Називає властивості символів, абзаців, сторінок, зображень і таблиць.

Налаштовує параметри сторінки (розмір, орієнтацію, поля).

Готує документ до друку

2.

Сторінки документа та їх форматування.

 

1

27.01

3.

Підготовка документа до друку. Друк документа.

1

03.02

Тема 4. Алгоритми і програми. (12 год)

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовами. Ставлення: уникнення невнормованих іншомовних запозичень у спілкуванні на ІТ-тематику; надавання переваги використанню програмних засобів та ресурсів з інтерфейсом державною мовами

Математична компетентність. Уміння: розуміти, використовувати та створювати математичні моделі об’єктів та процесів для розв’язування задач із різних предметних галузей засобами інформаційних технологій. Ставлення: усвідомлення ролі математики як однієї з основ ІТ

Інформаційно-цифрова компетентність. Розкривається у змісті предмета

Соціальна та громадянська компетентності. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Екологічна грамотність і здорове життя. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Наскрізні лінії:

Екологічна безпека та сталий розвиток: Проведення досліджень та розв’язання проектних задач на тему охорони довкілля з використанням засобів обробки текстової, табличної та графічної інформації.

Підприємливість та фінансова грамотність: Використання інструментів планування та спільної роботи, робота в команді. Розвиток уміння визначати всі можливі варіанти розв’язання проблеми та перевіряти результати.

4.

 Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.

1

10.02

Учень/учениця

Знаннєва складова

Пояснює поняття алгоритму та програми.

Наводить приклади виконавців та команд, які вони виконують.

Пояснює сутність алгоритмічних структур.

Діяльнісна складова

Складає прості алгоритми.

Розрізняє алгоритмічні структури.

Використовує середовище для опису та виконання алгоритмів.

Обирає алгоритмічні структури для розв'язування поставленої задачі.

За необхідності коригує алгоритми.

Виконує алгоритми, подані у формальному вигляді

 

 

Ціннісна складова

Усвідомлює значущість алгоритмів у житті.

Робить висновки про відповідність результату виконання алгоритму поставленій задачі

  1.  

Способи опису алгоритму.

1

17.02

6.

Програма. Середовище опису й виконання алгоритмів.

1

24.02

7.

Типи алгоритмів.

1

03.03

8.

Лінійні алгоритми.

1

10.03

9.

Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Практична робота 6.

1

17.03

10.

 Алгоритми з повтореннями.

1

31.03

11.

Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч.

1

07.04

12.

Цикли з лічильником.

1

14.04

13.

 Цикли з умовою.

1

21.04

14.

 Складання програм з повтореннями у середовищі Скретч. Практична робота 7.

1

28.04

15.

 Алгоритми з розгалуженнями.

1

05.05

16.

Реалізація алгоритмів з розгалуженнями у середовищі Скретч.

1

12.05

17.

 Реалізація алгоритмів з розгалуженнями та повтореннями у середовищі Скретч. Практична робота 8.

1

19.05

18.

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

1

26.05

 

doc
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Додано
12 лютого 2021
Переглядів
1606
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку