1
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Кіль- кість годин |
Дата прове-дення |
Навчальні досягнен- ня учнів |
Спрямованість корекційно-розви- вальної роботи |
При-мітка |
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145 146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
235
236
237
238
239
240
241
242
243
244
245
246
247
248
249
250
251
252
253
254
255
256
257
258
259
260
261
262
263
264 |
ІІ семестр 7-А клас
Тема. Обробка різних форм вирізу в швейних виробах підкрійною обшивкою Об’єкти роботи. Зразки обробки підкрійною обшивкою різних форм вирізу (овальні, круглі, прямокутні, трикутні, фігурні).
Прямі, гострі і тупі кути у швейних виробах. Різні форми вирізу у швейних виробах: овальні, прямокутні, фігурні. Підкрійна обшивка. Обшивки з основної та оздоблювальної тканини. Надсічки. Послідовність обробки різних форм вирізу підкрійною обшивкою П/р. Виготовлення обшивки за кроєм виробу та за лекалом
П/р. Виготовлення обшивки за кроєм виробу та за лекалом
П/р. Обробка обшивкою вирізів на лицьовий бік деталі.
П/р. Обробка обшивкою вирізів на лицьовий бік деталі.
П/р. Обробка обшивкою вирізів на лицьовий бік деталі.
П/р. Обробка обшивкою вирізів на лицьовий бік деталі.
П/р. Обробка обшивкою вирізів на виворітний бік деталі
П/р. Обробка обшивкою вирізів на виворітний бік деталі
П/р. Обробка обшивкою вирізів на виворітний бік деталі
П/р. Обробка обшивкою вирізів на виворітний бік деталі
П/р. Обробка овального вирізу обшивкою
П/р. Обробка овального вирізу обшивкою
П/р. Обробка овального вирізу обшивкою
П/р. Обробка овального вирізу обшивкою
П/р. Обробка прямокутного вирізу обшивкою
П/р. Обробка прямокутного вирізу обшивкою
П/р. Обробка фігурного вирізу обшивкою
П/р. Обробка фігурного вирізу обшивкою
П/р. Обробка фігурного вирізу обшивкою
П/р. Обробка фігурного вирізу обшивкою
Тема. Креслення жіночих і дитячих виробів без плечового шва Вироби. Нічна сорочка без плечового шва, сарафан. Вироби жіночі і дитячі без плечового шва (нічна сорочка, сарафан) з прямокутним, овальним і фігурним вирізом по лінії горловини. Тканина для виготовлення виробу. Способи обробки зрізів та з’єднання деталей
Мірки для побудови креслення виробів. П/р. Зняття мірок для побудови креслення П/р. Зняття мірок для побудови креслення
Назви деталей та зрізів. Назви контурних ліній на кресленні. П/р. Аналіз готового креслення. Знаходження контурних ліній деталі на кресленні.
П/р. Вирізування деталі з готового креслення (креслення у масштабі)
П/р. Вирізування деталі з готового креслення (креслення у масштабі)
П/р. Складання тканини для викроювання деталей виробів без плечового шва. Вирізування викрійки
П/р. Викроювання деталі з припуском на шви
Види оздоблень виробів. П/р. Вирізування обшивок
Види оздоблень виробів. П/р. Вирізування обшивок
Тема. Технологія виготовлення виробів без плечового шва Послідовність пошиття виробу. П/р. Обробка вирізу горловини підкрійною обшивкою
П/р. Обробка вирізу горловини підкрійною обшивкою
П/р. Обробка зрізів
П/р. Обробка зрізів
П/р. Обробка зрізів П/р. Обробка зрізів
П/р. З’єднання бічних зрізів
П/р. З’єднання бічних зрізів
П/р. З’єднання бічних зрізів
П/р. З’єднання бічних зрізів
П/р. Обробка нижнього зрізу швом упідгин із закритим зрізом
П/р. Обробка нижнього зрізу швом упідгин із закритим зрізом
П/р. Оздоблення оборкою (за вибором). Пришивання оздоблювальних деталей
П/р. Оздоблення оборкою (за вибором). Пришивання оздоблювальних деталей
П/р. Оздоблення оборкою (за вибором). Пришивання оздоблювальних деталей
П/р. Пришивання оздоблювальних деталей
П/р. Пришивання оздоблювальних деталей
П/р. Пришивання оздоблювальних деталей
П/р. Пришивання оздоблювальних деталей
П/р. Прасування готового виробу
Тема. Практичне повторення П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
Варіативний модуль Тема. Технологія виготовлення вишитих виробів Об’єкти роботи: на готовій закладці, рушничку, носовій хустинці, комірці, сумці
Українська вишивка – традиційний вид оздоблення виробів. Види виробів, оздоблених вишивкою. Знайомство з українським одягом. Тканина для вишивання (бавовняна, лляна). Види художніх швів
Традиційні художні образи місцевих вишивок. Графічне зображення швів. Особливості перенесення малюнка для вишивання на різні види тканин. П/р. Графічне зображення швів в зошиті. Перенесення малюнка для вишивання на різні види тканин
Технологія виконання ручних з’єднувальних та оздоблювальних швів (штапівки, стебловий і тамбурний шви, косий хрестик, козлик, проста гладь). Правила безпечної праці з інструментами, санітарно-гігієнічні вимоги та організація робочого місця
П/р. Виконання шва штапівки
П/р. Виконання шва штапівки
П/р. Виконання шва стебловий
П/р. Виконання шва стебловий
П/р. Виконання тамбурного шва
П/р. Виконання тамбурного шва
П/р. Виконання шва косий хрестик
П/р. Виконання шва косий хрестик
П/р. Виконання шва козлик
П/р. Виконання шва козлик
П/р. Виконання шва проста гладь
П/р. Виконання шва проста гладь
П/р. Виконання шва проста гладь
П/р. Виконання шва проста гладь
П/р. Виконання шва проста гладь
П/р. Виконання шва проста гладь
П/р. Виконання шва проста гладь
Тема. Брюки дівочі. Брюки піжамні (за вибором учителя) Вироби. Брюки дівочі. Брюки піжамні. Креслення. Викрійка.
Фасони брюк дівочих. Тканини для пошиття брюк П/р. Підбір тканини для брюк
Назви деталей та їх зрізів. Мірки для побудови креслення. П/р. Знімання мірок для побудови креслення
П/р. Побудова креслення брюк
П/р. Побудова креслення брюк
Назви контурних ліній на кресленні, зрізів на деталі. Парні деталі П/р. Вирізування викрійки брюк
Підготовка викрійки до розкроювання тканини. Вимоги до розкрою парних деталей. П/р. Розкладка викрійки на тканині
П/р. Викроювання деталей
П/р. Викроювання деталей
Тема. Технологія пошиття брюк дівочих Вироби. Брюки дівочі. Піжамні брюки.
Послідовність виготовлення брюк. Шви для пошиття брюк
Способи з'єднання деталей. П/р. Обробка зрізів деталей брюк
П/р. Обробка зрізів деталей брюк
П/р. Обробка зрізів деталей брюк
П/р. Обробка зрізів деталей брюк
П/р. Обробка зрізів деталей брюк
П/р. Обробка зрізів деталей брюк
П/р. Зшивання деталей брюк
П/р. Зшивання деталей брюк
П/р. Зшивання деталей брюк
П/р. Зшивання деталей брюк
П/р. З'єднання шагових та середнього зрізів
П/р. З'єднання шагових та середнього зрізів
П/р. З'єднання шагових та середнього зрізів
П/р. З'єднання шагових та середнього зрізів
П/р. Обробка верхнього швом упідгин із закритим зрізом. Втягування резинки
П/р. Обробка нижніх зрізів швом упідгин із закритим зрізом
П/р. Обробка нижніх зрізів швом упідгин із закритим зрізом
П/р. Прасування та складання готового виробу
П/р. Прасування та складання готового виробу
Тема. Ремонт одягу Об’єкти роботи. Зразки штопання, латки.
Способи штопання. Вибір ниток для штопання
П/р. Визначення виду ремонту. Вибір ниток і тканини. Викроювання латки
П/р. Пристрочування латки накладним швом
П/р. Пристрочування латки накладним швом
П/р. Виконання штопання
П/р. Виконання штопання
П/р. Виконання штопання
П/р. Виконання штопання
Тема. Практичне повторення. П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
П/р. Практичне повторення
|
154 20
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
10
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
20 1
1
1
1
1 1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
26 1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
20
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
8
1
1
1
1
1
1
1
1
20
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
8
1
1
1
1
1
1
1
1
24 1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
|
11.01.2021
11.01.2021
13.01.2021
13.01.2021
14.01.2021
14.01.2021
15.01.2021
15.01.2021
18.01.2021
18.01.2021
20.01.2021
20.01.2021
21.01.2021
21.01.2021
22.01.2021
22.01.2021
25.01.2021
25.01.2021
27.01.2021
27.01.2021
28.01.2021
28.01.2021
29.01.2021
29.01.2021
01.02.2021
01.02.2021
03.02.2021
03.02.2021
04.02.2021
04.02.2021
05.02.2021
05.02.2021
08.02.2021
08.02.2021
10.02.2021 10.02.2021
11.02.2021
11.02.2021
12.02.2021
12.02.2021
15.02.2021
15.02.2021
17.02.2021
17.02.2021
18.02.2021
18.02.2021
19.02.2021
19.02.2021
22.02.2021
22.02.2021
24.02.2021
24.02.2021
25.02.2021
25.02.2021
26.02.2021
26.02.2021
01.03.2021
01.03.2021
03.03.2021
03.03.2021
04.03.2021
04.03.2021
05.03.2021
05.03.2021
10.03.2021
10.03.2021
11.03.2021
11.03.2021
12.03.2021
12.03.2021
15.03.2021
15.03.2021
17.03.2021
17.03.2021
18.03.2021
18.03.2021
19.03.2021
19.03.2021
22.03.2021
22.03.2021
24.03.2021
24.03.2021
25.03.2021
25.03.2021
26.03.2021
26.03.2021
05.04.2021
05.04.2021
07.04.2021
07.04.2021
08.04.2021
08.04.2021
09.04.2021
09.04.2021
12.04.2021
12.04.2021
14.04.2021
14.04.2021
15.04.2021
15.04.2021
16.04.2021
16.04.2021
19.04.2021
19.04.2021
21.04.2021
21.04.2021
22.04.2021
22.04.2021
23.04.2021
23.04.2021
26.04.2021
26.04.2021
28.04.2021
28.04.2021
29.04.2021
29.04.2021
30.04.2021
30.04.2021
05.05.2021
05.05.2021
06.05.2021
06.05.2021
07.05.2021
07.05.2021
12.05.2021
12.05.2021
13.05.2021
13.05.2021
14.05.2021
14.05.2021
17.05.2021
17.05.2021
19.05.2021
19.05.2021
20.05.2021
20.05.2021
21.05.2021
21.05.2021
24.05.2021
24.05.2021
26.05.2021
26.05.2021
27.05.2021
27.05.2021
28.05.2021
28.05.2021
31.05.2021
31.05.2021
02.06.2021
02.06.2021
03.06.2021
03.06.2021
04.06.2021
04.06.2021 |
Учні: називають різні форми вирізу у швейних виробах (овальні, прямокутні, фігурні) на зразках, малюнках; знають послідовність обробки різних форм вирізу підкрійною обшивкою. Учні: уміють вирізувати обшивки за кроєм виробу та лекалом, обробляти обшивкою вирізи за інструкційною картою
Учні: називають дитячі та жіночі вироби за малюнками, форми вирізів по лінії горловини. способи обробки зрізів та з'єднання деталей; знають назви контур-них ліній на креслен-ні, види оздоблень. Учні: уміють знімати мірки для побудови креслення нічної сорочки, знаходять контурні лінії деталі на кресленні; уміють вирізати деталі з готового креслення, побудувати креслення за інструкційною картою, вирізати викрійку з креслення, викроїти деталі
Учні: знають послі-довність виготовле-ння виробу ( назива-ють за інструкційною картою у малюнках); знають назви деталей, зрізів, операцій. Учні: уміють виготовляти швейний виріб за зразками та інструкційною картою, за планом
Учень:має уявлення про українську вишивка, як традицій-ний вид оздоблення виробів; визначає види виро-бів, оздоблених вишивкою; знайомий з українс-ьким одягом; визначає тканину для вишивання; має поняття про ткацьке переплетен-ня;характеризує інструменти, матеріа-ли та пристосування для вишивання; виконує шви «вперед голку» «через край», «назад голку», там-бурний, петельний; розрізняє види худож-ніх швів, традиційні художні образи місцевих вишивок; зображує шви графічно; орієнтується в особ-ливостях перенесення малюнка для виши-вання на різні види тканин; виконує шви штапів-ки, стебловий і тамбурний шви, косий хрестик, козлик, просту гладь; має поняття про монохромну вишив-ку, особливості вишивки; читає схеми вишивки; виконує вишивку косим хрестиком на канві за схемою; організовує робоче місце; дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог
Учні: називають фасони брюк для дівчат за малюнками; знають назви деталей та їх зрізів; називають мірки для побудови креслення, контурні лінії та зрізи за малюнками. Учні: уміють знімати мірки для побудови креслення; уміють будувати креслення, вирізувати викрійки за інструкційною картою. Учні: уміють розкладати викрійки на тканині, вирізувати деталі, виготовляти брюки за інструкційною картою.
Учні: знають види ремонту одягу, називають види ремонту за малюнками. Учні: уміють визначати вид ремонту, підбирати нитки для штопання, накладати латки, штопати
|
Збагачення уявлень учнів про різні фор-ми вирізу на швей-них виробах (горло-вини, пройми, отвір на підодіяльнику, тощо). Формування вмінь самостійно викону-вати практичні завдання, на основі використання інструкційної картки, зразків, малюнків та плану послідовності виконання технолог-гічних операцій
Розвиток просторо-вих уявлень на основі виділення(обведення) контурних ліній деталей швейних виробів на креслен-ні, вирізування викрійки деталі з креслення. Розвиток діяльності та мислення на осно-ві виконання прак-тичних завдань за планом, інструкцій-ною картою. Розвиток умінь давати словесний звіт про послідовність виконання практик-ного завдання
Розвиток умінь застосовувати знання на практиці. Формування умінь самостійно викону-вати практичні завдання за зразками, інструкційною картою, за планом послідовності трудових дій
Пізнавальний розви-ток:формування уявлень про роботу з текстильними мате-ріалами, формування мислення на основі розвитку вмінь порівнювати види стібків за зовнішнім виглядом, за споро-бом виконання, розширення уявлень про професії, розви-ток загально трудо-вих умінь, удоскона-лення пізнавальної активності й самос-тійності шляхом поступового скоро-чення педагогічної допомоги. Мовленнєвий розвиток: розвиток мовлення на основі збагачення словника назвами стібків, розвиток зв’язного мовлення на основі формування вмінь описувати зображені об’єкти діяльності Сенсомоторний розвиток: розвиток почуття ритму, гармонії через засто-сування попередньої переробки реальних форм на декоративні, розвиток кольорочут-ливості ока, просто-рових уявлень, здатності до розпіз-навання колірних станів середовища, емоційного сприй-мання навколиш-нього світу кольорів, розвиток дрібної моторики в процесі виконання трудових операцій ручним способом
Збагачення уявлень про жіночій та дівочий одяг (піжама, брюки дівочі) . Формування діяльності та мислення на основі розвитку умінь підбирати тканину для дівочих брюк, знімати мірки, будувати креслення, вирізувати викрійки та деталі брюк. Збагачення словникового запасу професійними термінами.
Розвиток спостереж-ливості та мислення на основі визначення виду ремонту одягу, та вибір ниток і тканини для латок
|
|