Календарний план швейна справа 7 клас ІІ семестр 2020-2021

Про матеріал
Календарний план, швейна справа 7 клас, ІІ семестр 2020-2021 навчального року для дітей з порушенням інтелектуального розвитку.
Перегляд файлу

1

 

 

з/п

                

                           Зміст навчального матеріалу

Кіль-

кість

годин

Дата

прове-дення

Навчальні досягнен-

          ня учнів

Спрямованість

корекційно-розви-

вальної роботи

При-мітка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

111

 

 

 

 

 

 

112

 

113

 

114

 

115

 

116

 

117

 

118

 

119

 

120

 

121

 

122

 

123

 

124

 

125

 

126

 

127

 

128

 

129

 

130

 

 

 

 

131

 

 

 

 

132

 

133

 

134

 

 

 

135

 

 

136

 

 

137

 

 

138

 

139

 

 

140

 

 

 

141

 

 

142

 

143

 

144

 

145

146

 

147

 

148

 

149

 

150

 

151

 

152

 

153

 

 

154

 

 

155

 

 

156

 

157

 

158

 

159

 

160

 

 

 

161

 

162

 

163

 

164

 

165

 

166

 

167

 

168

 

169

 

170

 

171

 

172

 

173

 

174

 

175

 

176

 

 

177

 

178

 

179

 

180

 

181

 

182

 

183

 

184

 

185

 

186

 

 

 

 

 

 

187

 

 

 

 

188

 

 

 

 

 

189

 

 

 

 

 

190

 

191

 

192

 

193

 

194

 

195

 

196

 

197

 

198

 

199

 

200

 

201

 

202

 

203

 

204

 

205

 

206

 

 

 

 

207

 

 

208

 

 

209

 

210

 

211

 

 

 

212

 

 

 

213

 

214

 

 

 

 

 

215

 

216

 

 

217

 

218

 

219

 

220

 

221

 

222

 

223

 

224

 

225

 

226

 

227

 

228

 

229

 

230

 

 

231

 

232

 

233

 

234

 

 

 

 

235

 

236

 

 

237

 

238

 

239

 

240

 

241

 

242

 

 

243

 

244

 

245

 

246

 

247

 

248

 

249

 

250

 

251

 

252

 

253

 

254

 

255

 

256

 

257

 

258

 

259

 

260

 

261

 

262

 

263

 

264

ІІ семестр 7-А клас

 

 

Тема. Обробка різних форм вирізу в швейних виробах підкрійною обшивкою   

Об’єкти роботи.  Зразки обробки підкрійною обшивкою різних форм вирізу (овальні, круглі, прямокутні, трикутні, фігурні).

 

Прямі, гострі і тупі кути у швейних виробах. Різні форми вирізу  у швейних виробах: овальні, прямокутні, фігурні. Підкрійна обшивка. Обшивки з основної та оздоблювальної тканини.

Надсічки. Послідовність обробки різних форм вирізу підкрійною обшивкою

П/р.  Виготовлення обшивки за кроєм виробу та за лекалом

 

П/р.  Виготовлення обшивки за кроєм виробу та за лекалом

 

П/р.  Обробка обшивкою вирізів на лицьовий бік деталі.      

 

П/р.  Обробка обшивкою вирізів на лицьовий бік деталі.  

     

П/р.  Обробка обшивкою вирізів на лицьовий бік деталі.      

 

П/р.  Обробка обшивкою вирізів на лицьовий бік деталі.      

 

П/р.  Обробка обшивкою вирізів на виворітний бік деталі      

 

П/р.  Обробка обшивкою вирізів на виворітний бік деталі  

   

П/р.  Обробка обшивкою вирізів на виворітний бік деталі  

   

П/р.  Обробка обшивкою вирізів на виворітний бік деталі      

 

П/р.  Обробка овального вирізу обшивкою

 

П/р.  Обробка овального вирізу обшивкою

 

П/р.  Обробка овального вирізу обшивкою

 

П/р.  Обробка овального вирізу обшивкою

 

П/р.  Обробка прямокутного вирізу обшивкою

 

П/р.  Обробка прямокутного вирізу обшивкою

 

П/р.  Обробка фігурного вирізу обшивкою

 

П/р.  Обробка фігурного вирізу обшивкою

 

П/р.  Обробка фігурного вирізу обшивкою

 

П/р.  Обробка фігурного вирізу обшивкою

 

Тема. Креслення жіночих і дитячих виробів без плечового шва

Вироби. Нічна сорочка без плечового шва, сарафан.

Вироби жіночі і дитячі без плечового шва (нічна сорочка, сарафан) з прямокутним, овальним і фігурним вирізом по лінії горловини. Тканина для виготовлення виробу. Способи обробки зрізів та з’єднання деталей

 

Мірки для побудови креслення виробів.

П/р. Зняття мірок для побудови креслення

П/р. Зняття мірок для побудови креслення

 

Назви деталей та зрізів. Назви контурних ліній на кресленні.

П/р. Аналіз готового креслення. Знаходження контурних ліній деталі на кресленні.

 

П/р. Вирізування деталі з готового креслення (креслення у масштабі)

 

П/р. Вирізування деталі з готового креслення (креслення у масштабі)

 

П/р. Складання тканини для викроювання деталей виробів без плечового шва. Вирізування викрійки

 

П/р. Викроювання деталі з припуском на шви

 

Види оздоблень виробів.

П/р. Вирізування обшивок

 

Види оздоблень виробів.

П/р. Вирізування обшивок

 

Тема. Технологія виготовлення виробів без плечового шва

Послідовність пошиття виробу.

П/р. Обробка вирізу горловини підкрійною обшивкою

 

П/р. Обробка вирізу горловини підкрійною обшивкою

 

П/р. Обробка зрізів

 

П/р. Обробка зрізів

 

П/р. Обробка зрізів

П/р. Обробка зрізів

 

П/р. З’єднання бічних зрізів

 

 П/р. З’єднання бічних зрізів

 

П/р. З’єднання бічних зрізів

 

П/р. З’єднання бічних зрізів

 

П/р. Обробка нижнього зрізу швом упідгин із закритим зрізом

 

 П/р. Обробка нижнього зрізу швом упідгин із закритим зрізом

 

П/р. Оздоблення оборкою (за вибором). Пришивання оздоблювальних деталей

 

 П/р. Оздоблення оборкою (за вибором). Пришивання оздоблювальних деталей

 

П/р. Оздоблення оборкою (за вибором). Пришивання оздоблювальних деталей

 

П/р. Пришивання оздоблювальних деталей

 

П/р. Пришивання оздоблювальних деталей

 

П/р. Пришивання оздоблювальних деталей

 

П/р. Пришивання оздоблювальних деталей

 

П/р. Прасування готового виробу

 

 

Тема. Практичне повторення

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

Варіативний модуль   

Тема. Технологія виготовлення вишитих виробів

Об’єкти роботи: на готовій закладці, рушничку, носовій хустинці, комірці, сумці

 

 Українська вишивка – традиційний вид оздоблення виробів. Види виробів, оздоблених вишивкою. Знайомство з українським одягом. Тканина для вишивання (бавовняна, лляна).  Види художніх швів

 

Традиційні художні образи місцевих вишивок. Графічне зображення швів. Особливості перенесення малюнка для вишивання на різні види тканин.

П/р. Графічне зображення швів в зошиті. Перенесення малюнка для вишивання на різні види тканин

 

Технологія виконання ручних з’єднувальних та оздоблювальних швів (штапівки, стебловий і тамбурний шви, косий хрестик, козлик, проста гладь).  Правила безпечної праці з інструментами, санітарно-гігієнічні вимоги та організація робочого місця

 

П/р. Виконання шва штапівки

 

П/р. Виконання шва штапівки

 

П/р. Виконання шва стебловий

 

П/р. Виконання шва стебловий

 

П/р. Виконання тамбурного шва

 

П/р. Виконання тамбурного шва

 

П/р. Виконання шва косий хрестик

 

П/р. Виконання шва косий хрестик

 

П/р. Виконання шва козлик

 

П/р. Виконання шва козлик

 

П/р. Виконання шва проста гладь

 

П/р. Виконання шва проста гладь

 

П/р. Виконання шва проста гладь

 

П/р. Виконання шва проста гладь

 

П/р. Виконання шва проста гладь

 

П/р. Виконання шва проста гладь

 

П/р. Виконання шва проста гладь

 

Тема. Брюки дівочі. Брюки піжамні  (за вибором учителя)

Вироби. Брюки дівочі. Брюки піжамні. Креслення. Викрійка.

 

Фасони брюк дівочих. Тканини для пошиття брюк

П/р. Підбір тканини для брюк

 

Назви деталей та їх зрізів. Мірки для побудови креслення.

П/р. Знімання мірок для побудови креслення

 

П/р. Побудова креслення брюк

 

П/р. Побудова креслення брюк

 

Назви контурних ліній на кресленні, зрізів на деталі. Парні деталі

П/р. Вирізування викрійки брюк 

 

Підготовка викрійки до розкроювання тканини. Вимоги до розкрою парних деталей.

П/р. Розкладка викрійки на тканині

 

П/р. Викроювання деталей

 

П/р. Викроювання деталей

 

 

Тема. Технологія пошиття брюк дівочих

Вироби. Брюки дівочі.   Піжамні брюки.

 

Послідовність виготовлення брюк. Шви для пошиття брюк

 

Способи з'єднання деталей.

П/р. Обробка зрізів деталей брюк

 

П/р. Обробка зрізів деталей брюк

 

П/р. Обробка зрізів деталей брюк

 

П/р. Обробка зрізів деталей брюк

 

П/р. Обробка зрізів деталей брюк

 

П/р. Обробка зрізів деталей брюк

 

П/р. Зшивання деталей брюк

 

П/р. Зшивання деталей брюк

 

П/р. Зшивання деталей брюк

 

П/р. Зшивання деталей брюк

 

П/р. З'єднання шагових та середнього  зрізів

 

П/р. З'єднання шагових та середнього  зрізів

 

П/р. З'єднання шагових та середнього  зрізів

 

П/р. З'єднання шагових та середнього  зрізів

 

П/р. Обробка верхнього швом упідгин із закритим зрізом. Втягування резинки

 

П/р. Обробка нижніх зрізів швом упідгин із закритим зрізом

 

П/р. Обробка нижніх зрізів швом упідгин із закритим зрізом

 

П/р. Прасування та складання готового виробу

 

П/р. Прасування та складання готового виробу

 

Тема. Ремонт одягу

Об’єкти роботи. Зразки штопання, латки.

 

Способи штопання. Вибір ниток для штопання

 

П/р. Визначення виду ремонту. Вибір ниток і тканини. Викроювання латки

 

П/р. Пристрочування латки накладним швом

 

П/р. Пристрочування латки накладним швом

 

П/р. Виконання штопання

 

П/р. Виконання штопання

 

П/р. Виконання штопання

 

П/р. Виконання штопання

 

Тема. Практичне повторення.

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

П/р. Практичне повторення

 

154

20

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

10

 

 

1

 

 

 

 

1

 

1

 

1

 

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

1

 

 

1

 

 

20

1

 

 

1

 

1

 

1

 

1

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

 

26

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

20

 

 

 

 

1

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

8

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

1

 

1

 

 

 

1

 

 

 

1

 

1

 

 

20

 

 

1

 

1

 

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

 

1

 

1

 

1

 

1

 

8

 

 

1

 

1

 

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

24

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.01.2021

 

 

 

 

 

 

11.01.2021

 

13.01.2021

 

13.01.2021

 

14.01.2021

 

14.01.2021

 

15.01.2021

 

15.01.2021

 

18.01.2021

 

18.01.2021

 

20.01.2021

 

20.01.2021

 

21.01.2021

 

21.01.2021

 

22.01.2021

 

22.01.2021

 

25.01.2021

 

25.01.2021

 

27.01.2021

 

27.01.2021

 

 

 

 

28.01.2021

 

 

 

 

28.01.2021

 

29.01.2021

 

29.01.2021

 

 

 

01.02.2021

 

 

01.02.2021

 

 

03.02.2021

 

 

03.02.2021

 

04.02.2021

 

 

04.02.2021

 

 

 

05.02.2021

 

 

05.02.2021

 

08.02.2021

 

08.02.2021

 

10.02.2021

10.02.2021

 

11.02.2021

 

11.02.2021

 

12.02.2021

 

12.02.2021

 

15.02.2021

 

15.02.2021

 

17.02.2021

 

 

17.02.2021

 

 

18.02.2021

 

 

18.02.2021

 

19.02.2021

 

19.02.2021

 

22.02.2021

 

22.02.2021

 

 

 

24.02.2021

 

24.02.2021

 

25.02.2021

 

25.02.2021

 

26.02.2021

 

26.02.2021

 

01.03.2021

 

01.03.2021

 

03.03.2021

 

03.03.2021

 

04.03.2021

 

04.03.2021

 

05.03.2021

 

05.03.2021

 

10.03.2021

 

10.03.2021

 

 

11.03.2021

 

11.03.2021

 

12.03.2021

 

12.03.2021

 

15.03.2021

 

15.03.2021

 

17.03.2021

 

17.03.2021

 

18.03.2021

 

18.03.2021

 

 

 

 

 

 

19.03.2021

 

 

 

 

19.03.2021

 

 

 

 

 

22.03.2021

 

 

 

 

 

22.03.2021

 

24.03.2021

 

24.03.2021

 

25.03.2021

 

25.03.2021

 

26.03.2021

 

26.03.2021

 

05.04.2021

 

05.04.2021

 

07.04.2021

 

07.04.2021

 

08.04.2021

 

08.04.2021

 

09.04.2021

 

09.04.2021

 

12.04.2021

 

12.04.2021

 

 

 

 

14.04.2021

 

 

14.04.2021

 

 

15.04.2021

 

15.04.2021

 

16.04.2021

 

 

 

16.04.2021

 

 

 

19.04.2021

 

19.04.2021

 

 

 

 

 

21.04.2021

 

21.04.2021

 

 

22.04.2021

 

22.04.2021

 

23.04.2021

 

23.04.2021

 

26.04.2021

 

26.04.2021

 

28.04.2021

 

28.04.2021

 

29.04.2021

 

29.04.2021

 

30.04.2021

 

30.04.2021

 

05.05.2021

 

05.05.2021

 

 

06.05.2021

 

06.05.2021

 

07.05.2021

 

07.05.2021

 

 

 

 

12.05.2021

 

12.05.2021

 

 

13.05.2021

 

13.05.2021

 

14.05.2021

 

14.05.2021

 

17.05.2021

 

17.05.2021

 

 

19.05.2021

 

19.05.2021

 

20.05.2021

 

20.05.2021

 

21.05.2021

 

21.05.2021

 

24.05.2021

 

24.05.2021

 

26.05.2021

 

26.05.2021

 

27.05.2021

 

27.05.2021

 

28.05.2021

 

28.05.2021

 

31.05.2021

 

31.05.2021

 

02.06.2021

 

02.06.2021

 

03.06.2021

 

03.06.2021

 

04.06.2021

 

04.06.2021

 

 

 

Учні: називають різні форми вирізу у швейних виробах (овальні, прямокутні, фігурні) на зразках, малюнках; знають послідовність обробки різних форм вирізу підкрійною обшивкою.

Учні: уміють вирізувати обшивки за кроєм виробу та лекалом, обробляти обшивкою вирізи за інструкційною картою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні: називають дитячі та жіночі вироби за малюнками, форми вирізів по лінії горловини. способи обробки зрізів та з'єднання деталей; знають назви контур-них ліній на креслен-ні, види оздоблень.

Учні: уміють знімати мірки для побудови креслення нічної сорочки, знаходять контурні лінії деталі на кресленні; уміють вирізати деталі з готового креслення, побудувати креслення за інструкційною картою, вирізати викрійку з креслення, викроїти деталі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні: знають послі-довність виготовле-ння виробу ( назива-ють за інструкційною картою у малюнках); знають назви деталей, зрізів, операцій.

Учні: уміють виготовляти швейний виріб за зразками та інструкційною картою, за планом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень:має уявлення про українську вишивка, як традицій-ний вид оздоблення виробів;

визначає види виро-бів, оздоблених вишивкою;

знайомий з українс-ьким одягом;

визначає тканину для вишивання;

має поняття про ткацьке переплетен-ня;характеризує інструменти, матеріа-ли та пристосування для вишивання;

виконує шви  «вперед голку»  «через край», «назад голку», там-бурний, петельний;

розрізняє види худож-ніх швів, традиційні художні образи місцевих вишивок;

зображує шви графічно;

орієнтується в особ-ливостях перенесення малюнка для виши-вання на різні види тканин;

виконує шви штапів-ки, стебловий і тамбурний шви, косий хрестик, козлик, просту гладь;

має поняття про монохромну вишив-ку, особливості вишивки;  читає схеми вишивки;

виконує  вишивку косим хрестиком на канві за схемою;

організовує робоче місце;

дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні: називають фасони  брюк для дівчат за малюнками; знають назви деталей та їх зрізів; називають  мірки для побудови креслення, контурні лінії та зрізи за малюнками.

Учні: уміють знімати мірки для побудови  креслення; уміють будувати креслення, вирізувати викрійки за інструкційною картою.

Учні: уміють розкладати викрійки на тканині, вирізувати деталі, виготовляти брюки за інструкційною картою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні: знають  види ремонту одягу, називають види ремонту за малюнками.

Учні: уміють визначати вид ремонту, підбирати нитки для штопання, накладати латки, штопати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Збагачення уявлень учнів про різні фор-ми вирізу на швей-них виробах (горло-вини, пройми, отвір на підодіяльнику, тощо).

Формування вмінь самостійно викону-вати практичні завдання, на основі використання інструкційної картки, зразків, малюнків та плану послідовності виконання технолог-гічних операцій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток просторо-вих уявлень на основі  виділення(обведення) контурних ліній деталей швейних виробів  на креслен-ні, вирізування викрійки деталі з креслення.

Розвиток діяльності та мислення на осно-ві виконання прак-тичних завдань за планом, інструкцій-ною картою.

Розвиток умінь давати словесний звіт про послідовність виконання практик-ного завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток умінь застосовувати знання на практиці.

Формування умінь самостійно викону-вати практичні завдання за зразками, інструкційною картою, за планом послідовності трудових дій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пізнавальний розви-ток:формування уявлень про  роботу з текстильними мате-ріалами,  формування мислення на основі розвитку вмінь порівнювати види стібків за зовнішнім виглядом, за споро-бом виконання, розширення уявлень про професії, розви-ток загально трудо-вих умінь, удоскона-лення пізнавальної активності й самос-тійності шляхом поступового скоро-чення педагогічної допомоги.

Мовленнєвий розвиток: розвиток мовлення на основі збагачення словника назвами стібків, розвиток зв’язного мовлення на основі формування  вмінь описувати зображені об’єкти діяльності

Сенсомоторний розвиток: розвиток почуття ритму, гармонії через засто-сування попередньої переробки реальних форм на декоративні, розвиток кольорочут-ливості ока, просто-рових уявлень, здатності до розпіз-навання колірних станів середовища, емоційного сприй-мання навколиш-нього світу кольорів,  розвиток дрібної моторики в процесі виконання трудових операцій ручним способом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Збагачення уявлень про жіночій та дівочий одяг      (піжама, брюки дівочі) .

 Формування  діяльності та мислення на основі розвитку умінь підбирати  тканину для дівочих брюк, знімати мірки, будувати креслення, вирізувати викрійки та деталі  брюк.

Збагачення словникового запасу професійними термінами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток спостереж-ливості та мислення на основі визначення виду ремонту одягу, та вибір ниток і тканини для латок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Технології, 7 клас, Планування
Інкл
Додано
27 квітня 2021
Переглядів
4265
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку