Урок "Пальчиковий театр "Колобок""

Про матеріал
Ознайомитись з історією пальчикового театру; Вивчити та застосувати на практиці технологію в'язання гачком пальчикових персонажів до казки "Колобок"; Виготовити пальчиковий театр за мотивом української народної казки.
Перегляд файлу

 

 

 

 

План уроку

Предмет: Трудове навчання

 

Проєкт

 на тему: «Пальчиковий театр»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконали:

учні 7-го класу

Керівник:

вчитель трудового навчання Остраниця К.А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСТУП

У наш час серед основних завдань освіти на передній план виступає розвиток індивідуального самовираження, критичного мислення, творчого підходу до виконання завдань. Особистість повин­на опанувати способи набуття знань і відповідних навичок, уміти логічно мислити, перевіряти й за­своювати інформацію, а також учитись викорис­товувати власний природний творчий потенціал, бо кожна людина здатна на нетрадиційне, ори­гінальне мислення.

Особливо в дитинстві, коли малюк ще не нажив штампів і стандартів у мис­ленні. Велику роль у цьому відіграє школа, яка на уро­ках трудового навчання сприяє розвитку здібностей кожної дитини.

Ми живемо в технологічному столітті, тому школа має формувати в першу чергу громадяни­на й майбутнього працівника, допомагати учням гармонійно розвиватися та відчувати себе впев­нено. У сучасному діловому світі дуже цінується можливість людини мислити творчо, створюва­ти оригінальні проекти, які можуть стосуватися найрізноманітніших сфер людської діяльності: від космічної до організації та проведення ток - шоу.

Дуже вдалим для таких занять є метод про­ектів. Він передбачає самостійну творчу роботу учнів, що виконують під керівництвом учителя. Важливо, щоб проекти були реальними й доступ­ними для реалізації. Практичне втілення проек­тів включає обов'язкове складання обґрунтованого плану дій кожного з учнів і обговорення найбільш оптимального шляху реалізації. Завдання вчите­ля при цьому - добитися більшої самостійності учнів на всіх етапах виконання проекту - від ідеї до втілення.

Колективне проектування привчає дітей до співробітництва, коли вони висловлюють свою особисту думку на загал, учаться правильно сприймати критичні зауваження, слухати один одного, будувати дискусію. У ході таких диску­сій народжуються оригінальні ідеї, що є найцін­нішими в методі проектів.

Актуальність теми: казкова історія має неоціненне значення для дитини. Як забавно спостерігати за малям, коли воно захоплене ляльковою виставою!

Одягнена на руку дорослого лялька в розумінні дитини - самостійна жива істота, хоч вона й говорить голосом мами або тата. Він сміється, шкодує, переживає разом з лялькою-рукавичкою або пальчиковою лялькою.

І це не тільки гра: усі ляльки ще й чудові логопедичні іграшки. Вони сприяють розвитку мовлення дитини (мова стає образніше, виразніше), збагачується словниковий запас.

А коли дитина підросте, вона зможе самостійно влаштовувати для улюблених іграшок домашній ляльковий театр. І хоча змусити ляльку правдоподібно рухатися й поводитися відповідно до сюжету казки складно, зате це дуже цікаво й корисно! Адже крім розвитку мовлення, у такій грі дитина вчиться словами й жестами виражати різні емоції й настрої, робота з ляльками вимагає точності рухів, гнучкості пальців, концентрації уваги, залишаючи при цьому простір для самостійного фантазування.

Задана тема є досить цікавою так, як дає можливість самостійно створити героїв театру, з якими можна зіграти улюблену казку і порадувати маля.

За допомогою цих персонажів можна зіграти кілька казок і тим самим порадувати маля.

У наш час на прилавках магазинів можна побачити багато гарних іграшок, пальчикових театрів, вони дорогі й не для всіх доступні,  а зробивши своїми руками кілька  різних наборів лялькового театру, можна істотно збільшити репертуар.

Мета проєкту: навчитися виготовляти пальчикових персонажів,    показати можливість використання таких виробів для розваг та подарунків, розвивати інтерес до теми проекту серед ровесників.

Завдання проєкту:

  • Ознайомитись з історією виникнення лялькових театрів;
  • Вивчити та застосувати на практиці технологію виготовлення пальчикових персонажів;
  • Виготовити пальчиковий театр за мотивом української народної казки.

Прогнозовані  результати:

  • Отримання технологічних навиків при виготовленні пальчикових казкових персонажів;
  • Створення методичних матеріалів з технології виготовлення пальчикових казкових персонажів (ескізи, інструкційні карти).
  • Виготовлення пальчикових героїв до казки «Колобок».

 

 

 

 

 


  1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП

 

  1.        Обґрунтування вибору теми.

Вивчення теми дозволить з’ясувати історію виникнення театральних лялькових героїв, технологію їхнього виготовлення та використати сценічних персонажів в домашньому театрі.

  1.        Історична довідка

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/11/Fingerpuppe.jpg/300px-Fingerpuppe.jpgЛяльковий театр — це театральне видовище, в якому діють ляльки (можуть варіюватися за розмірами і формами, напр., бути об'ємними або пласкими), що рухаються за допомогою акторів. Здебільшого актори, які керують ляльками, сховані або замасковані від глядача, однак останнім часом набув поширення театр ляльок «вживу» — коли глядачі здатні побачити, як відбувається процес керування ляльками.

Основною ідеєю лялькового театру, в незалежності від його виду і форми, є здатність за допомогою ляльок створити виставу, що може бути розвагою (майже завжди), культурною подією з дидактичним, інформаційним або іншим акцентом (функціональна сторона лялькового театру, театру і взагалі мистецтва). За допомогою ляльок актори лялькового театру (називаються лялькарі) здатні створити яскраві образи, передати характерні риси людського характеру і форми поведінки, актори вкладають в «уста» ляльок (а подеколи і без слів, а лише грою) повчальний зміст, важливу інформацію або навіть соціальні маніфести.

Крім гри ляльок у ляльковій виставі, зазвичай, існує голосовий супровід — це найчастіше «озвучування» ляльок (їхні ролі, які, знову ж таки, найчастіше читають лялькарі, подеколи інші особи або одна особа), також у ляльковій виставі може бути оповідання (роль оповідача), що може бути як на виду глядачів, так і поза їх очима. Дуже часто, особливо в національних лялькових театрах, вистави відбуваються під акомпанемент музичних інструментів, з використанням інших видів традиційного мистецтва тощо.

1.3 М’яка іграшка у сучасному декоративно-ужитковому мистецтві

Сьогодні у нас є ляльки, які ходять, балакають, кричать, сплять, п'ють - вони максимально наближені до живих істот. Але уявіть собі бідну дівчинку, якій батьки не можуть купити ляльку. Вона візьме шматок поліна, нарядить в одяг і скаже, що це її лялька.

І це буде лялька!

Треба тільки, щоб дитина вважала її лялькою.

З цієї причини ми не можемо визначити, коли виникли ляльки. Мабуть, з доісторичних часів, тому що коли були діти, були й ляльки. Індіанські діти користувалися для цього шматком дерева з потовщенням замість голови. Діти персів грали ляльками, згорненими з тканини та намальованим на ній обличчям. У дитячих могилах доісторичних часів по всьому світу були найдені ляльки, зроблені з глини або кістки.

Деякі авторитетні люди кажуть, що вперше лялька була використана у релігійних культах. Дітям було дозволено тримати ляльку, як ідол, образ, але було заборонено грати з нею. Інші стверджують, що діти, грали в ляльки у доісторичні часи.

Серед найдавніших ляльок, що дійшли до нас, були ляльки давніх єгиптян. Взагалі здається, що єгиптяни були дуже небайдужі до ляльок. Вони робили їх з дерева й прикрашали намистами. Знайденим єгипетським лялькам - понад 3000 років.

У давніх греків також були цікаві ляльки. У них були добре оформлені голови, а руки й ноги рухалися за допомогою вірьовок. І в наш час у різних частинах світу діти грають в ляльки, абсолютно не схожі на наші, і яким вони віддадуть перевагу над нашими. Маленька ескімоска грає з лялькою, вирізаною зі слонової кістки. Дівчинка з Мексики - з лялькою, зробленою з обпаленої глини, і їй здається, що наші ляльки дуже бліді.

Відповідь на це питання дуже проста: скрізь. Лялька – один з найперших супутників людини. Її можна виявити як у первісних, так і у цивілізованих народів. Відомо, що ляльки були у древніх цивілізаціях Єгипту, Греції та Риму.

Цілком можливо, що перші ляльки були придумані не дорослими, а дітьми і зроблені з природних речей, таких, як камені і палиці. Але для більшості людей ляльки були більш ніж просто іграшками.

Наприклад, серед американських індіанців дитяча лялька була образом божества, ідола. Вона робилася з дерева і була як би частиною релігійного виховання дітей.

У Японії примітивна дитяча лялька виготовлялася, наприклад, з обтесаної  вербової гілки, на яку надягала паперова одяг. Малася також лялька, яку ми назвали б «козлом відпущення». Її «годували», одягали, зверталися з нею як з живою і давали матерям, щоб відвернути диявола від їхніх дітей. Але, крім таких «магічних» ляльок, у японських дівчаток були і звичайні, для гри.

Іслам забороняє зображати людину. Але, незважаючи на це, красиво вбрані ляльки нерідко даруються дівчині, яка виходить заміж, так як наречена в країнах ісламу часто буває зовсім юною. Матері зазвичай неохоче дають ляльок своїм маленьким дочкам, оскільки бояться, що дух диявола, що знаходиться в ляльці, може заподіяти шкоду дитині. Але багато дівчатка самі роблять собі ляльок зі шматочків дерева.

Ляльки поширені в Африці, але іноді вони використовуються в ритуальних, магічних цілях, а не як іграшки. У Європі також в ранні часи ляльки часто зв’язувалися з релігійними обрядами, образами святих, а деякі – зі святом Різдва.

У протестантських країнах Європи задовго до католицьких ляльки стали просто іграшками.

       Іграшка з давніх-давен була пов'язана з іграми – діяльністю, в якій формується дитина – її розум,  фізичні та моральні якості.

       Перші спогади про іграшки можна зустріти і в книгах стародавнього світу. Зображення іграшок можна було зустріти на глечиках та фресках.

       Найдавнішій іграшці – ляльці - 4 тис. років. Археологи знайшли її в одній з єгипетських гробниць. Під час реставрації вчені з'ясували сумну історію її власниці.

       Іграшка належала дівчинці із знатного роду. За традиціями вона з дитинства була засватана за якимось Філетом і повинна була вийти за нього заміж. Але дівчинка померла, не доживши до весілля, а лялька попала в гробницю як найдорожче, що було у її власниці під час життя.

      

 

                

 

         В Давній Греції, в Давньому Римі новонародженим діткам дарували брязкальця та трещітки.

          Вважалося, що такі іграшки відлякують злих духів.

          Матері та няньки під час укладання дітей спати стукали брязкальцями по краю колиски.

История возникновения игрушкиИстория возникновения игрушки

 

Сучасні ляльки зроблені з воску, тканин, пап'є-маше й інших матеріалів. Голови найкоштовніших ляльок створюються кращими художниками. Але ви чудово розумієте, що улюбленою іграшкою дитини може виявитися й не найкоштовніша, а виготовлена з любов’ю рідними руками.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.            Вироби-аналоги

 

http://images.vsi-mebli.ua/files/photos_large/36945.jpg  http://im4-tub-ua.yandex.net/i?id=91669065-33-72&n=21 http://im4-tub-ua.yandex.net/i?id=91669065-33-72&n=21 http://im4-tub-ua.yandex.net/i?id=91669065-33-72&n=21http://vesnyshki.ru/_fr/4/6185013.jpg

 

http://stranamasterov.ru/files/imagecache/orig_with_logo/i/teatr.JPG             

 

 

     

 

Рис.1

 

 

 

 

 

 

  1. Конструкторський етап

2.1 Варіанти виконання конструкції.

Проводимо пошук різноманітних конструкцій лялькових героїв для пальчикового театру в мережі Internet, періодичній літературі в магазинах сувенірів, виставках.

Варіант

Зображення

Варіант

Зображення

1

http://images.vsi-mebli.ua/files/photos_large/36945.jpg

2

http://im7-tub-ua.yandex.net/i?id=412336758-16-72&n=17

3

4

 

 

 

 

 

2.2 Вибір конструкції

п/п

Вимоги

Конструкція №1

Конструкція №2

Конструкція №3

Конструкція №4

1

Мати оригінальну конструкцію

+

+

+

+

2

Мала кількість деталей

+

+

+

+

3

Бути ергономічним

-

+

-

+

4

Бути надійним та довговічним

-

+

-

+

5

Мати просте декорування

+

+

-

+

6

Бути безпечним

-

+

-

+

7

Мати певний стиль та дизайн-форму

+

+

+

+

8

Бути стійким

-

+

-

+

9

Дешеві конструкційні матеріали

-

+

-

+

 

Сума переваг

4

9

3

9

 

Отже, найбільшу кількість позитивних оцінок вимог отримав зразок №2 та №4.

Для виготовлення героїв пальчикового театру за основу оберемо другий варіант(а саме в’язані гачком), але удосконалимо деякі елементи декором в український народних традиціях.

Для зберігання героїв виготовимо підставку.

   

  1. Технологічний етап

 

Технологічний етап передбачає процес виготовлення пальчикового театру. Це один із найбільш трудоємних процесів, який передбачає великі затрати часу, використання вмінь і навичок.

Цей етап проектно-технологічної діяльності включає такі стадії:

  1. виконання технологічних операцій, передбачених технологічним процесом;
  2. самоконтроль своєї діяльності;
  3. дотримання технологічної, трудової дисципліни, культури праці;
  4. оцінка якості варіантів конструкцій;

При створенні пальчикових героїв у нагоді нам стануть розроблені на конструкторському етапі схеми казкових персонажів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.        Технологічна карта виготовлення пальчикової ляльки

№ п/п

Послідовність виконання

Графічне зображення

  1.  

ЗАЙЧИК

Для голови і тулуба білою ниткою білого кольору зв'язати ланцюжок з 3 пов. п. і зімкнути її 1 з'єдн. ст. в кільце Далі в'язати ст. б / н по спіралі. 1-й р: 1 пов. п. підйому, 5 ст. б/н. 2-й р.: Подвоїти кожну петлю -12 ст. б / н. Третій р.: Подвоїти кожну 3-ю п. = 16 ст. б / н. 4-й-9-й р.: 16 ст. б/н. 10-й р.: Пров’язати по 2 ст. б / н разом = 8 ст. б/н. 11-й р.: 8 ст. б / н. 12-й р.; Подвоїти кожну петлю = 16 ст. б / н. 14-21-й р.: 16 ст. б/н. Для мордочки білою ниткою зв'язати ланцюжок з 3 пов. п. і зімкнути її 1 з'єдн. ст. в кільце. Далі в'язати ст. б/н по спіралі. 1-й р,: 1 з'єдн. п. підйому, 5 ст. б/н. 2-й р.: Подвоїти кожну 3-ю п. = 8 ст. б/н. Для хвоста білою ниткою зв'язати ланцюжок з 3 пов. п., стулити її 1 . з'єдн ст. в кільце, потім зв'язати 10 ст. з/н і 1 з'єдн. ст. в 1-й ст. з/н. Для вуха білою ниткою зв'язати ланцюжок з 3 пов. п. і зімкнути її 1 з'єдн. ст. в кільце, потім зв'язати 6 р.. ст. б / н по спіралі, виконавши в 1-му р. 7 ст. б / н. Для лапи (2 шт.) Білою ниткою зв'язати ланцюжок з 3 пов. п. і зімкнути її 1 соед. ст в кільце, потім зв'язати 6 р.. ст. б / н по спіралі, виконаний у 1-му р 6 ст. б/н. Пришити всі деталі до тулуба Вишити очі, рот, ніс.

 

 

 

 

http://www.stranamam.ru/data/cache/2012jul/19/57/5116595_19588-700x700.jpg

 

  1.  

ЛИСИЧКА

Для голови і тулуба помаранчевої ниткою зв'язати ланцюжок з 3 пов. п і зімкнути її 1 з'єдн. ст. в кільце. Далі в'язати ст б/н по спіралі 1-й р.: 1 пов. п. підйому, 5 ст. б / н. 2-й р.: Подвоїти кожну петлю = 12 ст. б / н. Третій р.: Подвоїти кожну 3-ю л. = 16 ст. б / н. 4-10-й р.: 16 ст. б/н. 11-й р.: Пров'язати по 2 ст. б/н разом = 8 ст. б/н. 12-й р.: 8 ст. б/н. Тринадцятого р: подвоїти кожну петлю = 16 ст. б / н. 14-23-й р.: 16 ст. б / н. Для мордочки помаранчевої ниткою зв'язати ланцюжок з 3 пов. п. і зімкнути її 1 з'єдн . ст. в кільце. Далі в'язати ст б / н по спіралі. 1-й р.: 1 пов. п підйому, 4 ст. б/н. 2-й р.: 5 ст. б/н 3-й р.: подвоїти кожну 2-гу п. = 7 ст. б / н. 4-й р.: Подвоїти кожну 3-ю п. = 10 ст. б / н. Для хвоста зв'язати ланцюжок з 3 пов. п. і зімкнути її 1 з'єдн . ст. в кільце. Далі в'язати ст. б / н по спіралі. 1-й р: 1 пов. п підйому. 4 ст. б / н. 2-й р: подвоїти кожну петлю = 10 ст б / н. 3-4-й р..: 10 ст. б / н. 5-7-й р.: Збавити 1 ст. б / н, для цього на початку ряду пров'язати 2 ст. б / н разом. 8-й р.; 7 ст. б / н. Для вуха [2 шт.) Помаранчевою ниткою зв'язати ланцюжок з 3 пов. п. + 2 пов. п підйому і зв'язати 3 ст. з / н. Для лапи 12 шт. | Помаранчевої ниткою зв'язати ланцюжок з 3 пов. п. і зімкнути її 1 з'єдн ст в кільце, потім зв'язати 6 р.. ст. б / н по спіралі, виконавши в 1-му р. 7 ст. б / н. Для манишки білою ниткою зв'язати 1 возд п. + 2 пов. п. підйому 1-й р.: 3 ст с / н. 2-3-й р.,: 2 пов. п. підйому. 3 ст. з / н Пришити всі деталі до тулуба. Вишити очі, рот, ніс.

 

 

 

 

 

 

http://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=474930252-23-72&n=21

  1.  

ВОВК

 Тулуб зв'язати сірої ниткою, як для лисиці, але виконати на 1 р більше 12-й ряд: 16 ст. б/н. Лапи і мордочку зв'язати сірої ниткою, як для лисиці. Для хвоста сірої ниткою зв'язати ланцюжок з 3 пов. п. і зімкнути її 1 з'єдн . ст. в кільце. Далі в'язати ст б / н по спіралі. 1-й р.: 1 пов. п підйому. 5 ст. б / н. 2-й р.: Подвоїти кожну 2-гу п = 8 ст. б / н. 3-7-й р.: 8 ст. б / н. Пришити всі деталі до тулуба. Вишити очі, рот, ніс.

Пальчиковый театр "Колобок".

  1.  

ВЕДМІДЬ

Для голови і тулуба коричневою ниткою зв'язати ланцюжок з 3 пов. п. і зімкнути її 1 з'єдн. ст. в кільце. Далі в'язати ст. б / н по спіралі. 1-й р.: 1 . пов. п. підйому, 6 ст б / н. 2-й р: подвоїти кожну петлю = 14 ст б / н 3-й р..: Подвоїти кожну 3-ю п. = 18 ст. б / н 4-9-й р..: 18 ст. б / н 10-й р.: пров’язати по 2 ст. б / н разом = 9 ст б / н. 11-й р.: 9 ст. б / н. 12-й р.: Подвоїти кожну петлю = 18 ст. б / н. Тринадцятого р.: Подвоїти кожну 7-ю п. = 20 ст. б / н. 14-23-й р.: 20 ст. б / н. 24-й р.: Пров’язати кожен 3-й і 4-й ст. б / н разом = 16 ст. б / н. 25-й р.: 16 ст. б / н. Для мордочки коричневою ниткою зв'язати ланцюжок з 3 пов. п. і зімкнути її 1 зєдн. ст. в кільце. Далі в'язати ст. б / н по спіралі 1-й р.: 1 пов. . п. підйому, 5 ст. б / н. 2-й р.: Подвоїти кожну петлю = 12 ст. б / н. 3-5-й р..: 12 ст. б / н Для хвоста коричневою ниткою зв'язати ланцюжок з 3 пов. п. стулити її 1 з'єдн . ст. в кільце. Далі в'язати ст. б / н по спіралі. 1-й p.: I возд. п. підйому, 4 ст. б / н. 2-й р.: Подвоїти кожну петлю = 10 ст.б / н. Для вуха (2 шт. ) Коричневою ниткою зв'язати ланцюжок з 3 пов. п і зімкнути її 1 з'єдн ст в кільце, потім зв'язати 2 возд п. підйому, 8 ст с / н. При цьому не замикати роботу в кільце, щоб вийшов півколо Для лапи 12 шт.) коричневою ниткою зв'язати ланцюжок з 3 пов. п. і зімкнути її 1 з'єдн ст в кільце, потім зв'язати 7 р. ст. б / н по спіралі, виконавши в 1-му р. 7 ст б / н. Для животика жовтою ниткою зв'язати ланцюжок з 3 пов. п. і зімкнути її 1 з'єдн. ст. в кільце. Далі в'язати ст. б / н по спіралі. 1-й р.: 1 пов. . л. підйому, 6 ст. б / н. 2-й р: подвоїти кожну петлю = 14 ст. б / н. Третій р.: Подвоїти кожну 2-гу п. = 21 ст. б / н. 4-й р: подвоїти кожну 3-ю п. = 28 ст. б/н. Пришити всі деталі до тулуба. Вишити очі, рот, ніс.

 

 

http://ladystation.net/images/image_1355.jpg

 

http://ljplus.ru/img4/l/a/la_pulja/09.jpg

 

 

http://im7-tub-ua.yandex.net/i?id=470678350-22-72&n=21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Економічне обґрунтування

Розрахунок собівартості виробу.

 

Назва матеріалу

Міра витрати

Ціна, грн.

Кількість

Вартість, грн.

1.

Нитки сірого, коричневого, жовтого, білого та ін.. кольорів

м

залишки

-

-

2.

Тканина канва біла

м

залишки

-

-

3.

Бісер(червоного кольору)

20шт.

залишки

-

-

4.

Разом

 

 

 

0 грн.

       3.3  Оплата праці, за умови, що мінімальна заробітна плата становить 6000грн. міс.:

О. пр. = 1*37,5 =37,5 грн./год.;

На виготовлення кожної іграшки затрачено 3 години часу

3*37,5=112,5грн. – вартість однієї іграшки

  1.                   Оскільки персонажі театру виготовлялися у шкільній майстерні під час проведення гурткових занять, плата за оренду приміщення, амортизаційні відрахування на інструменти та обладнання не нараховується.
  2.     Загальна собівартість

 

С = Вмат.пр.  = 0+7*112,5=787,5грн.

Отже, собівартість пальчикового театру становить 787 грн. 50 коп. (На його ціну найбільше вплинула  оплата праці: адже у виробі переважає ручна робота).


3.4 Маркетингове дослідження

  1. Вивчення ринку;
  2. Вивчення потенційного покупця;
  3. Інформування покупця та стимулювання попиту;

Виконання маркетингової програми

  1. Вивчення ринку.

На цьому етапі необхідно:

а) проаналізувати асортимент аналогічної продукції на ринку (магазин).

б) вивчити і дослідити ціни на аналогічні вироби;

Проаналізувавши зібрану інформацію, ми підбили підсумки й визначили, що подібна продукція є товаром, який реалізується переважно у відділах іграшкової продукції, художніх салонах, на вернісажі. На вартість її впливає вид затрачених матеріалів, якість та обсяг робіт, вид оздоблення.

Дослідивши різновиди подібної продукції ми виявили, що ціна комплекту в який входить не менше як сім іграшок даного виду коливається від 1000 - 1450 грн. Отже, враховуючи, що наш виріб виготовлений у більшій частині ручним способом, він є оригінальним, тому орієнтовна ціна пальчикового театру 600 - 800грн.

  1.               Виявлення потенційного покупця та потенційного попиту.

Потенційних покупців можна умовно поділити на дві групи:

  1.               ті, хто купує для себе;
  2.               ті, хто виявляє попит на таку продукцію для виробничих потреб, або як подарунок.

Враховуючи це, можна передбачити, ще наш пальчиковий театр буде доречним і як іграшка, і згодиться для навчальних закладів і не тільки.

  1.               Інформування покупця та стимулювання попиту.

Цієї мети можна досягти організувавши виставку-презентацію, або створивши рекламну листівку виготовленого пальчикового театру.

Дієвим способом реклами є проведення публічних захистів учнівських проєктів із демонструванням виробів.

 

  1. Заключний етап

 

Виконання проєкту дозволило нам оволодіти знаннями про театральні ляльки, їх види, технологію виготовлення. Викладена технологія виготовлення є достатньо зрозумілою і доступна для кожного початківця.             

У результаті розроблення і виконання проєкту, ми ще раз пригадали деякі види технологічних операцій, а також дотримувались технологічної  послідовності.

Готуючи проєкт, ми визначили витрати матеріалів та часу на виготовлення виробу.

Спроектований виріб відповідає наступним вимогам:

  • естетичним, економічним, функціональним,конструкторським;
  • надійним і привабливим;
  • приємним на дотик;
  • безпечний у використанні та екологічно чистий.

Вироби, виготовлені власноруч розкривають творчий потенціал, стимулюють  пізнавати  все більше і більше, всесторонньо розвиватись.

На мою думку робота виконана добре, відповідає нашому задумові, отже  мети досягнуто.

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

Герої до української народної казки «Колобок»

Казковий пальчиковий театр

 

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\DSCF1148.JPG

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\DSCF1149.JPG

 

 

Рекомендована література:

1.Українська народна казка «Колобок»

2.Безвершук В.О. Культурологія, Навчальний посібник

3. Історія світової культури : навч. посіб. / кер. авт. кол. T. Левчук. — К., 1994.

4. Феномен української культури. — К., 1997.

5. http://pedlib.ru

6. О.В. Узорова, О.О. Нефтадова Пальчикова гімнастика. Київ. 2003.

7. “Чарівна” рукавичка. Палітра педагога 2003 № 2 с. 20-21.

8. Журнали «Трудове навчання»

9.Веб-ресурси.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 червня 2021
Переглядів
1269
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку