Календарний план з англійської мови 6 клас перший семестр до підручника О. Карпюк. в плані наявніі чотири змістові лінії відповідно до оновленої програми
6 Form (1 семестр) “English” О.Карпюк
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема і підтема ситуативного спілкування |
Урок в НМК |
Очікуваний результат |
Мовленнєві зразки |
Фонети ка
|
Граматика |
Лексика |
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Писемне продукування |
Дом. завд. |
||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14
|
15 |
|||||||||||||||||||||||||
І семестр Unit 1. Family and Friends. Я, МОЯ СІМ’Я, МОЇ ДРУЗІ
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Family and Friends Знову до школи |
|
Описувати класну кімнату.
характеризувати поведінку людини;
розповідати та запитувати про види діяльності;
|
There is/are (a) chair(s). Is there a printer? |
[ ɔ ]
|
|
Повторення лексики з теми «Класна кімната» |
ex.3a-p.4 |
ex.1,3b,c 5,6-pp.4-6 |
ex.2,-p.4, ex.7-p.6 |
ex.4-p.5 WB ex.1, 2,3,4-pp.4-5 |
громадянська відповідальність |
ex.8-p.6 |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Наші друзі |
|
Надавати інформацію про уподобання друга |
Don’t put your homework off. Get enough sleep. It will help to learn better. |
[ ɔ: ]
|
|
save time, get ready, put smth off, do ahead of time |
ex.1,2-p.7 |
|
ex.3,5-pp.8-9 |
WB ex.5, 6-pp.6-7 |
здоровя та безпека |
ex.4-p.8 |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Наші друзі |
|
Передавати інформацію про події, що відбуваються під час процесу мовлення |
In this photo I’m having time in … |
[ æ ] [ ei ] |
Present Continuous & Future Simple Tenses |
Oxford Team 1 Song “I’m searching” p.67 |
WB ex.7a – p.7 |
|
|
ex.1,3-pp.9-10 WBex.7b – p.8 |
громадянська відповідальність |
ex.2-p.10 |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Зовнішність наших друзів |
|
Розрізняти загальну інформацію у почутому тексті та говорити про риси характеру людини |
My surname is… I have got … My best friend is … I am good at … |
[ e ] [ i: ] |
‘to be’, have got / has got GB ex.1,2-pp.4-5 |
activity, relative, cuddly, similar, be a pain in the neck |
ex.1,3-pp.12-13 |
|
ex.2,4,5-pp.13-14 |
WB ex.1,2,4,5,6 -pp.9-11
|
громадянська відповідальність |
WB ex.3-p.10 |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Мої уподобання |
|
Ставати та відповідати на питання в парах. |
I like reading. My favourite book … I am crazy about … He is interested in …
|
[ ʃ] [ tʃ ] |
Present Simple Tense GB 5,6,7-pp.8-10 |
Nickname Oxford Team 1 Ex.1-4 p61 |
ex.2-pp.14-15 |
ex.1-p.14, ex. 4-p.16 |
ex.3-p.16 |
WB ex.5,6,7a-pp.11-12 |
громадянська відповідальність |
WB ex.7b-p.12 GB ex.8,9-pp.11-12 |
|||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14
|
15 |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Мій друг |
|
Передавати інформацію про події, що відбуваються регулярно. |
Jill sometimes cleans the kitchen once a week. |
[ ð ] [ Ɵ ] |
Present Simple VS Present Continuous Питальні слова |
Oxford Team 1 Ex.1-4 p62 |
ex.2-p.18 |
|
ex.1-pp.17-18 |
ex.3,4,5,6,7-pp.19-20 GB ex.10,11,12-pp.12 -15 |
громадянська відповідальність |
WB ex.8-p.13 GB ex.13-p.16 |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Характер мого друга |
|
Запитувати про те, що відбувається у теперішньому часі |
My best friend… My aunt and uncle are from America |
[ au] [ai] |
Yes/No and Wh-questions
Граматика |
|
ex.4-p.22 |
|
ex.1,2,3,5,6 pp.21-22 |
GBex.1415,16-pp.17-18 |
громадянська відповідальність |
WB ex.9-pp.13-14
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Моя сім’я |
|
Надавати інформацію про характер членів родини |
He is selfish and serious. |
|
|
beard, earring, ponytail, plump, selfish serious, shy |
ex.1,3,4,5-pp.24-26
|
ex.1,2,3-pp.26-28 ‘Remem-ber!’p.28 |
ex.4-p.28 |
ex.2-p.24 WBex.1-p.15;ex.3-pp.17-18 |
громадянська відповідальність |
WB ex.2-p.16 |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Зовнішність та риси характеру членів родини |
|
Описувати зовнішність людини.
|
What does he look like? What is she like? |
[ t ] [ dʒ ]
|
Adverb
Degrees of Comparison |
braid, moustache, brave, hard-working, naughty, rude, skinny, slim, weak
|
Remember-pp.28-29 |
|
ex.1,2,4,5,6-pp.28-31 |
ex.3-p.30 WB ex.4,5-pp.18-19 |
громадянська відповідальність |
WB ex.6-p.19 |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Розповідь про сім’ю |
|
порівнювати членів сімї . |
She speaks English well. They speak very quickly. |
[ w ]
|
Adverb
Degrees of Comparison |
Oxford Team 1 Ex.1-3 p22 |
p.31,32,33 ‘Remember!’ |
|
|
ex.1,2,3,4,5,6-pp.32-34
|
громадянська відповідальність |
ex.1p 34
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Зовнішність членів твоєї родини |
|
. Описувати зовнішність людини.
|
Ann is a new girl in the class. She looks .. she is .. and not very tall. |
[ r] |
|
Oxford Team 1 Ex.4 p22 |
ex.4,6-pp.36-37 |
ex.10-p.39 |
ex.5-p.37 ex.11-p.39 |
ex.8,9-p.38 |
громадянська відповідальність |
ex.12-p.40 |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Про себе |
|
Розповідати про свою сімю |
|
[ju: ] [ Λ] |
Adverbs of Order |
evil, jealous, mean,ugly |
ex.1-pp.41-42 ex.4,5-p43 |
|
ex.2,6-pp.42-43 |
ex.3-p.43 |
громадянська відповідальність |
pp.44-46 |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу теми з метою корекції у подальшій роботі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14
|
15 |
|||||||||||||||||||||||||
Unit 2. School is Cool! My Sports. ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ.СПОРТ |
|
|
Узагальнення матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
|
Revise p. 12-27 |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Шкільне життя |
|
Називати шкільні предмети та обмінюватися інформацією про цікаві факти про них |
My favourite subject is.. |
[ t ] [ dʒ ]
|
|
creature, culture, globe, literature, fascinating, divide, multiply, subtract |
ex.2,3,4,5-pp.48-50 WB ex.2-p.23 |
|
|
ex.1-p.48 ex.6-p.51 WB ex.1,3-pp.23-24 |
громадянська відповідальність |
WB ex.4-p.25 GB ex.1,2, 3-pp.26-27 |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Шкільні предмети
|
|
Обговорювати шкільні вподобання |
In Science you learn about our planet, stars. |
[ w ]
|
Модальні дієслова can, could, should, may, must, might, have to |
allow, composition, conversation |
Remember-p.51 |
ex.7-p.54 |
ex.1,3,4,5,6-pp.52-54 |
ex.2-p.52 GB ex.4,5,6-pp.28-29; ex.5,6,7,8,9,10,11-pp.30-34 |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
здоровя та безпека
громадянська відповідальність |
GB ex.12,13,14-pp.34-36 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мої улюблені шкільні предмети |
|
розповідати про шкільні правила |
You should … You may… He must… |
[u: ]
|
|
|
Do You Know?-p.56, ex.3,4-pp.57-59 |
ex.1b-p.55; ex.6a-p.60 WBex.6-pp.25-26 |
ex.1a, 2-pp.55-57 ex.5-p.59 |
ex.6b-p.60 WBex.5-p.25, ex.8-p.27 |
громадянська відповідальність |
WB ex.7-p.26 |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Розклад уроків |
|
Обговорювати переваги та недоліки певних предметів |
… is useful for my future profession. … helps me in… |
[ ɔ ] [ɔu ] |
|
connect, correct, international, improve, language, prefer, pronunciation, skill, opinion |
ex.1,4a,5a-pp.61-63 |
|
ex.2,3,4b 5b,5c,6-pp.61-64 |
WB ex.9-pp.28-29
ex.1,2-p.65 |
громадянська відповідальність |
WB ex.10-p.29 |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Lesson 2. My Sports Різні види спорту |
|
називати різні види спорту |
I go swimming She plays football He does athletics |
[I ] [i:]
|
WH-questions
|
field/track events, athletics, goal, goalkeeper, match, net, race, to kick, to roll, to win a game, to lose a match |
Remember-p.66 ex.1,2,3-pp.67-68 |
Oxford Team 1 Ex.12 p32 |
Oxford Team 1 Ex.1,2 p31 |
ex.1,2,3-pp.66-67 WB ex.1,2,3,4-pp.30-33 |
здоровя та безпека
громадянська відповідальність |
ex.4-p.69 |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Спортивні ігри |
|
Розуміти деталі у почутому та описувати різні види спорту |
… is a dangerous sport. … a team sport. |
[ iə ] [eə ]
|
Питальні слова |
dangerous, soccer, rugby, cricket, bat, helmet, oar |
ex.2-p.70 ex.5-pp.72-73 |
ex.1-p.69 ex.3,4-p.71, ex.6-p.73 WB ex.7-p.34 |
|
WB ex.5-p.34 |
здоровя та безпека
громадянська відповідальність |
WB ex.6-p.34 |
|||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14
|
15 |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Популярні види спорту |
|
запитувати про улюблений вид спорту та інвентар
|
Who plays football on Saturdays? How often do you play football? |
[ iə ] [eə ]
|
WH-questions
|
Oxford Team 1 Ex.1-3 p30 |
ex.1,5-pp.74-75 GB ex.19-pp.40-41 |
|
ex.4,7-pp.75-76 |
ex.2,3-pp.74-75, ex.6-p.76 |
здоровя та безпека
|
GB ex.20-p.42 |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Мій улюблений вид спорту |
|
розмовляти про улюблені види спорту
|
My favourite sport is… I became interested in… |
[ ʃ ]
|
Питальні слова |
athlete, coach, field, stadium, famous |
|
|
ex.1,2,3,4-pp.76-78 |
WB ex.8-p.35 |
громадянська відповідальність |
WB ex.9-p.35 |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Мій улюблений вид спорту
|
|
описувати улюблений вид спорту |
|
[au ] [ ou]
Фоне Тика
[ æ ]
[ w ]
|
повторення та активізація вивченого матеріалу |
|
ex.1-p.80 |
ex.9-p.84 |
ex.3,5-pp.81-82 |
|
WB ex.10-p.36
|
||||||||||||||||||||||||||
My favourite sport programme is … My favourite team is … |
громадянська відповідальність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль аудіювання |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Види спорту ЛЕСИКО-ГРАМАТИЧНИЙ ТЕСТ |
|
Оцінювати власні навчальні досягнення
|
I like riding my bicycle. I’m fond of playing chess. |
[ w ]
[ ei ] [ ai ]
[ r ]
|
GB Progress Test pp.42-45 |
|
|
ex.4-p.81 |
ex.7p.83 |
|
громадянська відповідальність |
ex.10-p.85 |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль читання |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мій улюблений вид спорту
|
|
В парах обговорювати улюблений вид спорту |
|
[ r ] |
|
|
|
|
ex.8-pp.84 |
ex.6-p.83 |
громадянська відповідальність |
project |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль усного мовлення |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Урок домашнього читання
|
|
Розуміти детальну інформацію у прочитаному |
This story is about… The main characters are… |
[u: ]
|
|
a fable, a character |
ex.1,2,4-pp.86-87 |
|
|
ex.3-p.87 |
громадянська відповідальність |
ex.2-pp.80-81 |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль письма |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу теми з метою корекції у подальшій роботі |
|
|
|
|
|
|
Ex 1,2,3, p. 74
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Підсумковий урок |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||