Урок англійської мови для 6 класу "Історія моєї родини"

Про матеріал

Урок англійської мови для 6 класу за темою "Історія моєї родини" скадений до підручника А. Несвіт і відповідає навчальній програмі. Містить лексикичні та граматичні завдання. Матеріал допоможе вчителю провести цікавий урок з даної теми.

Перегляд файлу

Lesson 5

Тема. Історія моєї родини

Мета:

– навчальна: активізувати ЛО з теми; продовжувати навчати розповідати про своїх членів родини, їх уподобання, навчати розуміти гілки сімейного дерева

– розвивальна: практикувати учнів у діалогічному мовленні; продовжувати формувати навички аудіювання;

– виховна: виховувати інтерес до історії своєї родини

Обладнання: підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах, для індивідуальної роботи, сюжетні малюнки, схеми

Тип уроку: урок, спрямований на закріплення мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Привітання.

T: Hello! How are you today?

Ps: We are fine, thank you!

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we’ll go on discussing family matters, and we’ll particularly speak about what it is like to be the oldest/youngest child in the family. Besides, you’ll practice using different types of adjectives to compare people/events/things.

3. Введення в іншомовну атмосферу. Warming up.

1) Бесіда в режимі T-P1-P2-P3

T: How many people are there in your family?

Are you the youngest person?

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Аудіювання.

1) Подання тексту для аудіювання.

Учитель читає текст, а учні заповнюють пропуски на картках.

Amy: «Being the eldest brother or sister in your family can be pretty difficult – I know, because I’m the eldest. I have a brother who’s three years younger than me and a sister who is seven years younger than me. And sometimes, I kind of wish I was the youngest.

Your parents blame you for everything, simply because you are the eldest.

Being the eldest can be really great – you can boss them around – but it also comes with a lot of responsibility».

2) Виконання роботи на картках

Listen to Amy talking about how it is to be the eldest sister. Then complete the text on your cards.

Amy: «Being the __________ brother or sister in your family can be pretty difficult – I know, because I’m the eldest. I have a brother who’s three years __________ than me and a sister who is seven years younger than me. And sometimes, I kind of wish I was the _____________.

Your _________ blame you for everything, simply because you are the eldest.

Being the eldest can be really _________ – you can boss them around – but it also comes with a lot of responsibility».

3) Бесіда

T: What do you think of Amy’s opinion about being the eldest child in the family? Do you agree? Why (not)? Have you ever dreamt about being the eldest/youngest? Why?

2. Відпрацювання граматичного матеріалу.

1) Ex. 5 p. 15

2) Граматична гра

Учні працюють з таблицею з прикметниками у звичайному ступені порівняння. Один з учнів утворює речення з цим прикметником, другий – з його вищим ступенем порівняння, а третій – з найвищим ступенем.

Young

Old

Funny

Kind

Strong

Clever

Noisy

Lazy

 

3. Робота над діалогом.

Ex. 6 p. 15

ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Homework

Ex. 7 p. 16

2. Summary

What topic did we discuss at the lesson today? What family words have you remembered? What interesting facts have you found out about your classmate’s families?

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Несвіт А.М.)
Додано
30 серпня 2018
Переглядів
2100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку