Календарний планз мистецтва
на 1 семестр 2021-2022 н.р.
4 клас
за підручником Т.Є.Рубля,І.Л.Мед,Т.Л.Щеглова
1 частина
( 2 год/ тиждень)
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати навчально- пізнавальної діяльности учнів |
1. |
Мистецтво українського народу. Урочисте виконання гімну України П. Чубинський, М. Вербицький; слухання і аналізування. Вивчення нової пісні «Добрий день, матусю-Україна М. Ведмедері. |
Експериментує,вик ористовує відомі техніки художньотворчої діяльності,зі звуками,ритмами,лі ніями,кольорами,по єднує елементи для втілення ідеї в художньому образі;Вміє добирати і способи для творення художнього образу. |
2. |
Мистецтво українського народу. Створення малюнку «День знань» |
|
3. |
Український героїчний епос Фрагмент «Думи про козака Голоту» Укр. нар. пісня «Їхав козак на війноньку» виконання під муз. супровід. Поспівка «До, ре, мі». Робота над піснею «Добрий день, матусю-Україна М. Ведмедері. |
|
4. |
Український героїчний літопис. Перегляд відео фестивалів сучасної бандури у Львові. Виготовлення шаблону бандури та прикраса за мотивами петриківського розпису. Малюнок за уявною композицією «Співає кобзар про минувшину». |
|
5. |
Український героїчний епос Слухання та аналізування пісні «Ой кряче ворон» з опери М. Лисенка, укр. нар. пісня «Козака несуть» в обр. М. Леонтовича. Ритмічна вправа. Поспівка «До, ре, мі». Виразне виконання пісні «Добрий день, матусю-Україна М. Ведмедері. |
|
6. |
Народні обряди та свята. Виготовлення родинного солом’яного оберегу «Павучок» або дівочого оберегу «Віночок». Створення виставки «Сувенір на щастя». |
|
7. |
Народні обряди та свята Укр. нар. пісня «Прилетіли янголята». Слухання та аналізування муз. творів – веснянка «Вийди, вийди, Іванку», купальська пісня «Зозуленька», жнив. пісня «Вийшли в поле косарі». Вивчення укр. нар. |
|
пісні «Чи не той то Омелько». Муз. гра « Запитання-відповідь» |
|
8. |
Краса народного танцю. Відео перегляд українського народного танцю «Гопак». Малюнки: «У веселому вихорі танцю», «Музичні інструменти розповідають». |
|
9. |
Краса українського танцю Слухання та аналізування укр. нар. танцю «Козачок» симфонія невідомого автора. Вивчення укр. нар. пісні «По дорозі жук, жук». Ритм. гра «Луна» |
|
10. |
Краса українського танцю Слухання та аналізування укр. танцю «Метелиця». Вивчення укр. нар. пісні «По дорозі жук, жук». Ритм. гра «Луна» |
|
11. |
Душа українського народу. Перегляд мультсеріалу «Як козаки…». Малюнок «Пригоди козаків». |
|
12. |
Душа українського народу Вивчення укр. нар. пісні «Ой під вишнею, під черешнею». Слухання та аналізування фрагм. української симфонії М. Калачевського. |
|
13. |
Душа українського народу. Перегляд відео про веселих і жартівливих іграшок. Ліплення із пластиліну жартівливого персонажа за мотивами української дрібної пластики. |
|
14. |
Душа українського народу Укр. нар. пісня «Ой під вишнею, під черешнею». Фрагменти м/ф «Як козаки…» |
|
15. |
Україна — багатонаціональна родина Ритм. поспівка. Вивчення пісні Н. Май «Колискова України». Слухання та аналізування уривку з Симфонії №2 (Українська). |
|
16. |
Україна – багатонаціональна родина.
Перегляду у мережі Інтернет зразків творів мистецтва різних народів. Виконання панно в техніці аплікації «Україна – наш спільний дім». |
|
17. |
Палітра мистецтва Криму Слухання та аналізування пісень та танцю кримськотатарського народу. Виразне виконання пісні Н. Май «Колискова України». «А я живу на рідній Україні» Н. Май |
|
18. |
Палітра мистецтва Криму. |
|
Перегляд відео у мережі Інтернет «Кримське народне мистецтво». Малюнок натюрморту «Квітуче народне мистецтво» |
|
19. |
Віночок дружби Слухання та аналізування молд. нар. пісні «Івонне» рум. нар. пісні «Назад Сейт», Н. Май «Колискова України». «А я живу на рідній Україні» Н. Май. Муз. гра «Запитання-відповідь» |
|
20. |
Віночок дружби. Перегляд відео в мережі Інтернет «Розмаїття румунських килимів». Виконання ескізів декоративної композиції за мотивами румунського килима «Дерево життя». |
|
21. |
Віночок дружби Слухання та аналізування молд. нар. танцю «Молдовеняска». Ритмічна поспівка. «А я живу на рідній Україні» Н. Май.
|
|
22. |
Віночок дружби. Створення румунського килима (колективна робота) |
|
23. |
Веселковий водограй Слухання та аналізування болгарських народних пісень «Грає флейта», «Родопська». Танці «Хоро», «Риченіца» Вивчення пісні «Веселкова пісня» О. Янушкевич. |
|
24. |
Веселковий водограй. Перегляд відео «Декоративно – прикладне мистецтво болгарського народу». Розроблення рельєфно декоративної композиції з квітково – рослинних мотивів. |
|
25. |
Веселковий водограй. Виконання рельєфної композиції «Квіткове розмаїття» |
|
26. |
Мистецька мозаїка Слухання та аналізування угор. нар. танцю «Чардаш», укр. нар. пісню «Заспіваймо пісню веселеньку», Ф. Лист «Угорська рапсодія №2». Ритм. супровід на танець «Чардаш». Виконання по групам «Веселкова пісня» О. Янушкевич. |
|
27. |
Мистецька мозаїка. Перегляд відео «Твори угорських майстринь». Виконання декоративної композиції за мотивами угорської вишивки. |
|
28. |
Ознайомлення з мистецькими традиціями рідного краю |
|
29. |
Мистецтво рідного краю |
|
30. |
Узагальнення знань Слухові тести; впізнай мелодію, виконання вивчених пісень. |
|
31. |
Систематизації мистецьких знань. Виставка творчих робіт учнів. |
|
32. |
Підсумковий урок за І семестр Урок-концерт |