(1 год на тиждень)
На рік – 35 годин
I cеместр-15 годин
№
|
Дата |
Тема |
Адаптована |
Модифікована |
|
Педагогічні технології спрямовані на досягнення мети |
|||
Очікувані результати |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
Очікувані результати |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
||||||
|
|
|
|
|
|||||
1
|
02.09 |
Тема 1. Здрастуй, школо! Мистецтво, образотворче мистецтво, митець, лінія. Зображення чарівної мистецької стежинки. |
Організовує робоче місце
Розрізняє основні геометричні фігури і тіла, види і типи ліній, предмети за формою, розміром, забарвленням.
Використовує прості форми (повторення) |
Створення позитивної мотивації до навчання
Формувати навички в організації робочого місця.
Формувати вміння використовувати різних ліній, плям, форм, кольорів для створення візуальних образів.
Формувати правила охайності та правил техніки безпеки. |
Організовує робоче місце.
Розпізнає кольори: червоний, жовтий, зелений, синій, коричневий, жовтогарячий, фіолетовий, чорний, білий (під контролем вчителя); |
Створення позитивної мотивації до навчання
Допомога в організації робочого місця.
Формувати вміння використовувати різних ліній, плям, форм, кольорів для створення візуальних образів.
|
Ігрові вправи
Мультимедіа. |
||
2 |
09.09 |
Тема 2. Ми – учні чарівниці Гармонії Форма предмета (прямокутник, трикутник, круг), прості форми. Зображення школи чарівниці Гармонії.
|
|||||||
3 |
16.09 |
Тема 3. Мої друзі – іграшки Емоційне сприймання картин. Прості форми (повторення). Зображення улюбленої іграшки-друга.
|
Використовує прості форми (повторення) |
Формувати правила охайності та правил техніки безпеки |
|
||||
4 |
23.09 |
Тема 4. Милуємося довкіллям Довкілля, декор, орнамент. Прикрашання куточка шкільного подвір’я орнаментом з природних матеріалів. |
Розпізнає кольори: червоний, жовтий, зелений, синій, коричневий, жовтогарячий, фіолетовий, чорний, білий.
Орієнтується на площині аркуша.
Має уявлення про правила користування основними художніми та матеріальнотехнічними засобами |
Вчити використуваннюобразотворчої діяльності для поліпшення психоемоційного стану.
Формування вміння сприймати твір мистецтва, добирає із запропонованих слів (малюнків, піктограм) співзвучні (відповідні) особистим емоціям; |
За допомогою вчителя розрізняє основні геометричні фігури і тіла.
За допомогою вчителя орієнтується на площині аркуша.
Має елементарні уявлення про правила користування основними художніми та матеріально-технічними засобами
|
Формувати вміння розрізняти основні геометричні фігури і тіла.
Формування вмінь орієнтуватися на площині аркуша.
Формування вміння сприймати твір мистецтва.
Розвивати елементарні уявлення про правила користування основними художніми та матеріально-технічними засобами
|
Використання алгоритму поетапного виконання роботи.
Сюжетні малюнки, схеми, піктограми.
Релаксаційні вправи.
|
||
5 |
30.09 |
Тема 5. Щедра осінь Скульптура, прості об’ємні форми. Ліплення овочів і фруктів – дарів осені
|
|||||||
6 |
07.10 |
Тема 6. Наша Батьківщина – рідна Україна Основні та похідні кольори, палітра. Зображення осіннього краєвиду за допомогою тільки жовтої, червоної і синьої фарби.
|
|||||||
7 |
14.10 |
Тема 7. Мистецькі професії Художник, скульптор. Створення зображення шляхом домальовування лінії, цифри, літери.
|
|||||||
8 |
21.11 |
Тема 8. Мої захоплення Художник, скульптор (повторення). Зображення рибки з пластиліну на картоні. Створення колективної композиції-«акваріуму». Презентація спільної роботи. |
|||||||
9 |
04.11 |
Тема 9. Завітаємо до театру Театр, сцена, декорації, костюми. Створення маски для одного з персонажів української народної казки «Коза-Дереза»
|
Намагається відтворювати елементарні стилізації форм оздоблювальних елементів різних видів декоративно-прикладного мистецтва (візерунок, орнамент).
Досліджує довкілля, аналізує об’єкти для створення художніх образів.
Визначає послідовність виконання художньо-образотворчих завдань; |
Формувати навички елементарної стилізації форм оздоблювальних елементів різних видів декоративно-прикладного мистецтва (візерунок, орнамент).
Формувати вміння підбирати кольори залежно від змісту зображення. |
За допомогою вчителя намагається відтворювати елементарна стилізації форм оздоблювальних елементів різних видів декоративно-прикладного мистецтва (візерунок, орнамент).
Визначає (за допомогою вчителя) послідовність виконання художньо-образотворчих завдань; |
Формування елементарної навички стилізації форм оздоблювальних елементів різних видів декоративно-прикладного мистецтва (візерунок, орнамент).
Формувати позитивне ставлення до художньо-творчої діяльності, акуратність, в роботі. |
Аудіо казки.
Розвивальні дидактичні ігри
Прості інструкції
Добір із запропонованих слів -характеристик (малюнків, піктограм), що співзвучні (відповідають) особистим емоціям та враженням. |
||
10 |
11.11 |
Тема 10. Ми — актори, ми — костюмери Художник, театральний костюм (повторення). Зображення орнаменту для сорочки-вишиванки персонажа казки «Коза-Дереза».
|
|||||||
11 |
18.11 |
Тема 11. «Лускунчик» на театральній сцені Художник у театрі, декорації (повторення). Зображення новорічної іграшки для декорації до вистави «Лускунчик».
|
|||||||
12 |
25.11 |
Тема 12. Зима-чарівниця Холодні кольори. Зображення засніженого міста або села.
|
|||||||
13 |
02.12 |
Тема 13. Зустрічаємо Новий рік Свято Нового року. Форма, декор (повторення). Зображення казкового годинника. |
|||||||
14 |
09.12 |
Тема 14. Зимові свята Витинанка. Розміщення зображення на аркуші. Зображення зимового лісу за допомогою витинанки.
|
|||||||
15 |
16.12 |
Перевір себе. Урок -узагальнення. Відповіді на запитання і завдання.
|
Прикрашає (за допомогою дорослого) середовище, в якому живе і навчається. |
Формувати позитивне ставлення до художньо-творчої діяльності, акуратність, самостійність в роботі. |
Прикрашає (за допомогою дорослого) середовище, в якому живе і навчається. |
Формувати позитивні емоції на прояви прекрасного в оточуючий дійсності. |
Проведення шкільних мистецьких виставок. |
||
16 |
23.12 |
Перевір себе. Підготовка до різдвяно - новорічних свят.
|
|||||||
1 клас
За пiдручником Калiнченко О. В. , Мистецтво: iнтегрований курс для 1 класу закладiв загальноiї середньоiї освiти.
(Київ. Видавничий дім «Освіта»2018)
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України
(Наказ МОН України від 06.07. 2018)
№ 734)
(1 год на тиждень)
35 год – на рік
15 год – І семестр
№ уроку |
Дата |
Зміст уроків
|
Адаптована |
Модифікована |
|
||
|
|
Тема 1. Здрастуй, школо! |
Очікувані результати |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
Очікувані результати |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
Педагогічні технології спрямовані на досягнення мети |
1. |
07.09 |
Музика; музичні звуки; пісня. СМ: В.-А. Моцарт. «Маленька нічна серенада» (1 ч.); муз. І. Кириліної, сл. П. Воронька «Засмутилось кошеня». ХТД: «Перший дзвоник» сл. і муз. Н. Май – розучування; інструментальне музикування (трикутник). |
Знає, що пісня - музичний твір.
Дотримується правил співу (постава, дихання)
Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Створення позитивної мотивації навчання.
Формувати знання про виникнення музичних звуків. |
Знає, що музичні звуки ми чуємо.
Дотримується правил співу (постава, дихання)
Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Створення позитивної мотивації навчання.
Формувати знання про виникнення музичних звуків |
Музичні ігри. Дидактичні ігри. Сюжетні малюнки. Медіатехнології.
|
|
|
Тема 2. Ми – учні чарівниці Гармонії |
|
|
|
|
|
2. |
14.09 |
Мелодія. СМ: В. Подвала. «Музичні загадки». ХТД: «Перший дзвоник» сл. і муз. Н. Май – виконання з рухами; вокальна імпровізація. М/ф «Маленький Моцарт». |
Називає музичні інструменти. Відтворює рухами характер, темп, ритм музики.
Дотримується правил співу (постава, дихання) Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Формувати поняття про мелодію. |
За малюнками називає музичні інструменти. Намагається відтворювати рухами характер, темп, ритм музики. Дотримується правил співу (постава, дихання) Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Формувати поняття про мелодію |
Музичні ігри. Дидактичні ігри. Сюжетні малюнки. Медіатехнології.
|
|
|
Тема 3. Мої друзі – іграшки |
|
|
|
|
|
3. |
21.09 |
Композитор, виконавець. Будова пісні. Марш. СМ: П. Чайковський «Хвороба ляльки», «Нова лялька», «Марш дерев’яних солдатиків» з «Дитячого альбому» ХТД: «Мушка лапки рахувала» муз. А. Олєйникової сл. Т. Єфімова (укр. текст Л. Ратич) – розучування, виконання з рухами |
Відтворює рухами характер музики. Дотримується правил співу (постава, дихання) Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Ознайомити з творцями музики. |
Намагається відтворювати рухами характер, музики. Дотримується правил співу (постава, дихання) Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Ознайомити з творцями музики. |
Музичні ігри. Дидактичні ігри. Сюжетні малюнки. Медіатехнології.
|
|
|
Тема 4. Милуємося довкіллям |
|
|
|
|
|
4. |
28.09 |
Високі й низькі звуки. СМ: Е. Гріг «Пташка», Д. Шостакович «Ведмідь». ХТД: «Мушка лапки рахувала» муз. А. Олєйникової сл. Т. Єфімова (укр. текст Л. Ратич) - виконання з рухами; імпровізація на ДМІ. М/ф «Ведмедик і той, що живе в річці» |
Знає, що музичні звуки можуть звучати високо і низько. Розрізняє високі і низькі звуки. Дотримується правил співу (постава, дихання). Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Формувати знання про низькі і високі звуки. |
Розрізняє високі і низькі звуки. Дотримується правил співу (постава, дихання). Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Формувати знання про низькі і високі звуки. |
Музичні ігри. Дидактичні ігри. Сюжетні малюнки. Медіатехнології.
|
|
|
Тема 5. Щедра осінь |
|
|
|
|
|
5. |
0.410 |
Гучні й тихі звуки (форте, піано). СМ: М. Парцхаладзе «Осінній дощик», В. Косенко «Пасторальна» ХТД: у.н.п. «Ходить гарбуз по городу» - інсценізація, виконання з рухами; музично-дидактична гра «Луна» (форте – піано). |
Розрізняє гучні і тихі звуки. Дотримується правил співу (постава, дихання) Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Формувати знання про гучні і тихі звуки. |
Розрізняє гучні і тихі звуки. Дотримується правил співу (постава, дихання) Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Формувати знання про гучні і тихі звуки. |
Музичні ігри. Дидактичні ігри. Сюжетні малюнки. Медіатехнології.
|
|
|
Тема 6. Наша Батьківщина – рідна Україна |
|
|
|
|
|
6. |
11.10 |
Ритм; танець; українські народні танці («Козачок», «Гопак») СМ: у.н.т. «Козачок», «Гопак» ХТД: «Ой заграйте, дударики» муз. А. Філіпенка, сл. В. Панченка – розучування. |
Відтворює рухами ритм музики. Дотримується правил співу (постава, дихання) Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Вчити відтворювати ритм. |
Намагається відтворювати ритм музики. Дотримується правил співу (постава, дихання) Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Формувати уміння відтворювати ритм. |
Музичні ігри. Дидактичні ігри. Сюжетні малюнки. Медіатехнології.
|
|
|
Тема 7. Мистецькі професії |
|
|
|
|
|
7. |
18.10 |
Музикант, виконавець. Українські народні музичні інструменти (бандура, сопілка, скрипка); інструментальний супровід. СМ: Награвання українських мелодій на бандурі, сопілці, скрипці тощо (на вибір учителя). М/ф «Бременські музиканти» ХТД: «Ой заграйте, дударики» муз. А.Філіпенка, сл. В.Панченка – виконання з рухами. |
Дотримується правил співу (постава, дихання) Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Формувати знання про українські народні музичні інструменти. |
Дотримується правил співу (постава, дихання) Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Формувати знання про українські народні музичні інструменти. |
Музичні ігри. Дидактичні ігри. Сюжетні малюнки. Медіатехнології.
|
|
|
Тема 8. Мої захоплення |
|
|
|
|
|
8. |
02.11 |
Довгі й короткі звуки. Знайомство з нотним записом; графічне зображення тривалості звуків. СМ: К. Сен-Санс «Акваріум», «Лебідь». ХТД: «Кицю, кицю, де була?» муз. І.Островерхого, сл. М.Пономаренко; проплескування ритму. |
Розрізняє довгі й короткі звуки. Дотримується правил співу (постава, дихання)
Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності;
Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Формувати знання про довжину звуків. |
Намагається розрізняти довгі і короткі звуки. Дотримується правил співу (постава, дихання)
Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності;
Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Формувати знання про довжину звуків. |
Музичні ігри. Дидактичні ігри. Сюжетні малюнки. Медіатехнології.
|
|
|
Тема 9. Завітаємо до театру |
|
|
|
|
|
9. |
09.11 |
Опера; соліст, хор. СМ: М. Лисенко. Пісня Кози, пісня Вовчика з опери «Коза-Дереза». ХТД: М. Лисенко Теми з опери «Коза- Дереза»: пісня Кози, пісня Вовчика – розучування. |
Порівнює прослухану музику. Дотримується правил співу (постава, дихання) Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Формувати знання про оперу. |
Порівнює прослухану музику. Дотримується правил співу (постава, дихання) Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Формувати знання про оперу. |
Музичні ігри. Дидактичні ігри. Сюжетні малюнки. Медіатехнології.
|
|
|
Тема 10. Ми — актори, ми — костюмери |
|
|
|
|
|
10. |
16.11 |
Опера (повторення); актор. СМ: М. Лисенко. Пісня Лисичка, пісня Рака з опери «Коза-Дереза». ХТД: М. Лисенко Теми з опери «Коза- Дереза»: пісня Лисичка, пісня Рака – розучування; пісня Кози, пісня Вовчика – виконання в ролях. |
Дотримується правил співу (постава, дихання) Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Формувати знання про оперу. |
Дотримується правил співу (постава, дихання) Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Формувати знання про оперу |
Музичні ігри. Дидактичні ігри. Сюжетні малюнки. Медіатехнології.
|
|
|
Тема 11. «Лускунчик» на театральній сцені |
|
|
|
|
|
11. |
23.11 |
Балет, балерина, танцівник. СМ: П. Чайковський. «Лускунчик» (фрагменти з балету). ХТД: «Святий Миколай» муз. і сл. Н. Гороховської. Імпровізація танцювальних рухів під музику балету П.Чайковського. |
Імпровізує танцювальні рухи під музику балету. Дотримується правил співу (постава, дихання) Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Формувати знання про балет. |
Імпровізує танцювальні рухи під музику балету. Дотримується правил співу (постава, дихання) Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Формувати знання про балет. |
Музичні ігри. Дидактичні ігри. Сюжетні малюнки. Медіатехнології.
|
|
|
Тема 12. Зима-чарівниця |
|
|
|
|
|
12. |
30.11 |
Темп. П’єса. СМ: Я. Степовий «Сніжинки». ХТД: «Пісня про Новий рік» муз. і сл. Н. Май – розучування; пластична імпровізація. М/ф «Таємна служба Санта-Клауса». |
Знає, що таке темп. Дотримується правил співу (постава, дихання) Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Формувати знання про п`єсу. |
Знає, що музика може бути швидкою, повільною. Дотримується правил співу (постава, дихання) Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Формувати знання про п`єсу. |
Музичні ігри. Дидактичні ігри. Сюжетні малюнки. Медіатехнології.
|
|
|
Тема 13. Зустрічаємо Новий рік |
|
|
|
|
|
13. |
07.12 |
Темп. СМ: Український народний танець «Метелиця»; К. Дебюссі «Сніг танцює». ХТД: «Пісня про Новий рік» муз. і сл. Н. Май (виконання). Українська народна пісня-гра «Іде, іде дід» (виконання з рухами). |
Визначає характер п`єс. Дотримується правил співу (постава, дихання) Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Формувати знання про темп. |
Дотримується правил співу (постава, дихання) Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Формувати знання про темп |
Музичні ігри. Дидактичні ігри. Сюжетні малюнки. Медіатехнології.
|
|
|
Тема 14. Зимові свята |
|
|
|
|
|
14. |
14.12 |
Колядки, щедрівки. СМ: у.н.п. «Коляд, коляд, колядниця», «Щедрик» в обробці М. Леонтовича. ХТД: Українська щедрівка «Щедрівочка щедрувала» – розучування; вокальна імпровізація (пісня-побажання до новорічних свят). К/ф «Один вдома» (фрагмент). |
Дотримується правил співу (постава, дихання) Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Формувати знання про музичні твори – побажання. |
Дотримується правил співу (постава, дихання) Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні
|
Формувати знання про музичні твори – побажання. |
Музичні ігри. Дидактичні ігри. Сюжетні малюнки. Медіатехнології.
|
|
|
Тема 15. Перевір себе |
|
|
|
|
|
15. |
21.12 |
Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання. Урок-концерт: музичні твори на вибір учителя та учнів. |
Дотримується правил співу (постава, дихання)
|
|
Дотримується правил співу (постава, дихання)
|
|
Музичні ігри. Дидактичні ігри. Сюжетні малюнки. Медіатехнології.
|
СМ – сприймання мистецтва
ХТД – художньо-творча діяльність ДМІ – дитячі музичні інструменти ГР – групова