Календарно - тематичне планування в початкових класах (інклюзія)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків з мистецтва. Календарно-тематичне планування укладено згідно чинних документів: Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році МОН № 1/10258-22 Типова освітня програма, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 26.07.2018 № 816 Типова освітня програма НУШ , розроблена під керівництвом Шияна Р.Б. відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 03.06. 2022 р. № 521
Перегляд файлу

(1 год на тиждень)

                                                                                                         На рік – 35 годин

I cеместр-15 годин

 

 

Дата

Тема

Адаптована

Модифікована

 

 

Педагогічні технології спрямовані на досягнення мети

Очікувані результати

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

Очікувані результати

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

 

 

 

 

 

 

1

 

 

02.09

Тема 1. Здрастуй, школо!

Мистецтво, образотворче мистецтво, митець, лінія.

Зображення чарівної мистецької стежинки.

Організовує робоче місце

 

 

Розрізняє основні геометричні фігури і тіла, види і типи ліній, предмети за формою, розміром, забарвленням.

 

 

 

 

 

 

 

 

Використовує прості форми (повторення)

Створення позитивної мотивації до навчання

 

Формувати навички в

організації робочого місця.

 

Формувати вміння використовувати різних ліній, плям, форм, кольорів для створення візуальних образів.

 

 

Формувати правила охайності та правил техніки безпеки.

Організовує робоче місце.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розпізнає кольори: червоний, жовтий, зелений, синій, коричневий, жовтогарячий, фіолетовий, чорний, білий (під контролем вчителя);

Створення позитивної мотивації до навчання

 

Допомога в

організації робочого місця.

 

Формувати вміння використовувати різних ліній, плям, форм, кольорів для створення візуальних образів.

 

 

 

 

 

 

Ігрові вправи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мультимедіа.

2

09.09

Тема 2. Ми – учні чарівниці Гармонії

Форма предмета (прямокутник, трикутник, круг), прості форми.  Зображення школи чарівниці Гармонії.

 

3

16.09

Тема 3. Мої друзі – іграшки

Емоційне сприймання картин. Прості форми (повторення).

 Зображення улюбленої іграшки-друга.

 

Використовує прості форми (повторення)

Формувати правила охайності та правил техніки безпеки

 

4

23.09

Тема 4. Милуємося довкіллям

Довкілля, декор, орнамент.

Прикрашання куточка шкільного подвір’я орнаментом з природних матеріалів.

Розпізнає кольори: червоний, жовтий, зелений, синій, коричневий, жовтогарячий, фіолетовий, чорний, білий.

 

Орієнтується на площині аркуша.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Має уявлення про правила користування основними художніми та матеріальнотехнічними засобами

 

 

Вчити використуваннюобразотворчої діяльності для поліпшення психоемоційного стану.

 

 

 

 

 

 

 

 

Формування вміння сприймати твір мистецтва,

добирає із запропонованих слів (малюнків, піктограм) співзвучні (відповідні) особистим емоціям;

 

 

 

 

За допомогою вчителя розрізняє основні геометричні фігури і тіла.

 

За допомогою вчителя орієнтується на площині аркуша.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Має елементарні уявлення про правила користування основними художніми та матеріально-технічними засобами

 

 

 

 

Формувати вміння розрізняти основні геометричні фігури і тіла.

 

 

Формування вмінь орієнтуватися на площині аркуша.

 

 

 

 

Формування вміння сприймати твір мистецтва.

 

 

 

 

 

Розвивати елементарні уявлення про правила користування основними художніми та матеріально-технічними засобами

 

 

Використання алгоритму поетапного виконання роботи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сюжетні малюнки,

схеми, піктограми.

 

 

 

Релаксаційні вправи.

 

5

30.09

Тема 5. Щедра осінь

Скульптура, прості об’ємні форми.

 Ліплення овочів і фруктів – дарів осені

 

6

07.10

Тема 6. Наша Батьківщина – рідна Україна

Основні та похідні кольори, палітра.

Зображення осіннього краєвиду за допомогою тільки жовтої, червоної і синьої фарби.

 

7

14.10

Тема 7. Мистецькі професії

Художник, скульптор.

Створення зображення шляхом домальовування лінії, цифри, літери.

 

8

21.11

Тема 8. Мої захоплення

Художник, скульптор (повторення).

Зображення рибки з пластиліну на картоні.

 Створення колективної композиції-«акваріуму».

Презентація спільної роботи.

9

04.11

Тема 9. Завітаємо до театру

Театр, сцена, декорації, костюми.  Створення маски для одного з персонажів української народної казки «Коза-Дереза»

 

Намагається відтворювати елементарні стилізації форм оздоблювальних елементів різних видів декоративно-прикладного мистецтва (візерунок, орнамент).

 

 

Досліджує довкілля, аналізує об’єкти для створення художніх образів.

 

 

Визначає послідовність виконання художньо-образотворчих завдань;

Формувати навички елементарної стилізації форм оздоблювальних елементів різних видів декоративно-прикладного мистецтва (візерунок, орнамент).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формувати вміння підбирати кольори залежно від змісту зображення.

За допомогою вчителя намагається відтворювати елементарна стилізації форм оздоблювальних елементів різних видів декоративно-прикладного мистецтва (візерунок, орнамент).

 

 

 

 

 

 

 

Визначає (за допомогою вчителя) послідовність виконання художньо-образотворчих завдань;

Формування елементарної навички стилізації форм оздоблювальних елементів різних видів декоративно-прикладного мистецтва (візерунок, орнамент).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формувати позитивне ставлення до художньо-творчої діяльності, акуратність, в роботі.

 

 

Аудіо казки.

 

 

 

 

 

Розвивальні дидактичні ігри

 

 

 

 

 

Прості інструкції

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добір із запропонованих слів -характеристик (малюнків, піктограм), що співзвучні (відповідають) особистим емоціям та враженням.

10

11.11

Тема 10. Ми — актори, ми — костюмери

Художник, театральний костюм (повторення).

 Зображення орнаменту для сорочки-вишиванки персонажа казки «Коза-Дереза».

 

11

18.11

Тема 11. «Лускунчик» на театральній сцені

Художник у театрі, декорації (повторення). Зображення новорічної

іграшки для декорації до вистави

«Лускунчик».

 

12

25.11

Тема 12. Зима-чарівниця

Холодні кольори.

 Зображення засніженого міста або села.

 

13

02.12

Тема 13. Зустрічаємо Новий рік

Свято Нового року. Форма, декор (повторення).

Зображення казкового годинника.

14

09.12

Тема 14. Зимові свята

Витинанка. Розміщення зображення на аркуші.

Зображення зимового лісу за допомогою витинанки.

 

15

16.12

Перевір себе.

Урок -узагальнення. Відповіді на запитання і завдання.

 

Прикрашає (за допомогою дорослого) середовище, в якому живе і навчається.

Формувати позитивне ставлення до художньо-творчої діяльності, акуратність, самостійність в роботі.

Прикрашає (за допомогою дорослого) середовище, в якому живе і навчається.

Формувати позитивні емоції на прояви прекрасного в оточуючий дійсності.

Проведення шкільних мистецьких виставок.

16

23.12

Перевір себе. Підготовка до різдвяно - новорічних свят.

 

1 клас

За пiдручником Калiнченко О. В. ,  Мистецтво:  iнтегрований  курс для 1 класу закладiв загальноiї середньоiї  освiти.

(Київ. Видавничий дім «Освіта»2018)

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

(Наказ МОН України від 06.07. 2018)

№ 734)

 

(1 год на тиждень)

35 год – на рік

15 год – І семестр

уроку

Дата

Зміст уроків

 

Адаптована

Модифікована

 

 

 

Тема 1. Здрастуй, школо!

Очікувані результати

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

Очікувані результати

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

Педагогічні технології спрямовані на досягнення мети

1.

07.09

Музика; музичні звуки; пісня.

СМ: В.-А. Моцарт. «Маленька нічна серенада» (1 ч.); муз. І. Кириліної,

сл. П. Воронька «Засмутилось кошеня». ХТД: «Перший дзвоник» сл. і муз.

Н. Май – розучування; інструментальне музикування (трикутник).

Знає, що пісня - музичний твір.

 

 

Дотримується правил співу (постава, дихання)

 

Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

 

 

Створення позитивної мотивації навчання.

 

Формувати знання про виникнення музичних звуків.

Знає, що музичні звуки ми чуємо.

 

 

 

Дотримується правил співу (постава, дихання)

 

Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

Створення позитивної мотивації навчання.

 

Формувати знання про виникнення музичних звуків

Музичні ігри.

Дидактичні ігри.

Сюжетні малюнки.

Медіатехнології.

 

 

 

 

Тема 2. Ми – учні чарівниці Гармонії

 

 

 

 

 

2.

14.09

Мелодія.

СМ: В. Подвала. «Музичні загадки». ХТД: «Перший дзвоник» сл. і муз.

Н. Май – виконання з рухами; вокальна імпровізація.

М/ф «Маленький Моцарт».

Називає музичні інструменти.

Відтворює

рухами характер, темп, ритм музики.

 

Дотримується правил співу (постава, дихання)

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності;

Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

 

Формувати поняття про мелодію.

За малюнками називає музичні інструменти.

Намагається відтворювати

рухами характер, темп, ритм музики.

Дотримується правил співу (постава, дихання)

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності;

Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

 

Формувати поняття про мелодію

Музичні ігри.

Дидактичні ігри.

Сюжетні малюнки.

Медіатехнології.

 

 

 

Тема 3. Мої друзі – іграшки

 

 

 

 

 

3.

21.09

Композитор, виконавець. Будова пісні. Марш.

СМ: П. Чайковський «Хвороба ляльки»,

«Нова лялька», «Марш дерев’яних солдатиків» з «Дитячого альбому» ХТД: «Мушка лапки рахувала»

муз. А. Олєйникової сл. Т. Єфімова (укр. текст Л. Ратич) – розучування, виконання з рухами

Відтворює

рухами характер музики.

Дотримується правил співу (постава, дихання)

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності;

Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

 

Ознайомити з творцями музики.

Намагається відтворювати

рухами характер,  музики.

Дотримується правил співу (постава, дихання)

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності;

Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

Ознайомити з творцями музики.

Музичні ігри.

Дидактичні ігри.

Сюжетні малюнки.

Медіатехнології.

 

 

 

Тема 4. Милуємося довкіллям

 

 

 

 

 

4.

28.09

Високі й низькі звуки.

СМ: Е. Гріг «Пташка», Д. Шостакович

«Ведмідь».

ХТД: «Мушка лапки рахувала» муз. А. Олєйникової сл. Т. Єфімова (укр. текст Л. Ратич) - виконання з рухами; імпровізація на ДМІ.

М/ф «Ведмедик і той, що живе в річці»

Знає, що музичні звуки можуть звучати високо і низько.

Розрізняє високі і низькі звуки.

Дотримується правил співу (постава, дихання).

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності;

Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

 

Формувати знання про низькі і високі звуки.

Розрізняє високі і низькі звуки.

Дотримується правил співу (постава, дихання).

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності;

Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

Формувати знання про низькі і високі звуки.

Музичні ігри.

Дидактичні ігри.

Сюжетні малюнки.

Медіатехнології.

 

 

 

Тема 5. Щедра осінь

 

 

 

 

 

5.

0.410

Гучні й тихі звуки (форте, піано).

СМ: М. Парцхаладзе «Осінній дощик», В. Косенко «Пасторальна»

ХТД: у.н.п. «Ходить гарбуз по городу» - інсценізація, виконання з рухами; музично-дидактична гра «Луна» (форте – піано).

Розрізняє гучні і тихі звуки.

Дотримується правил співу (постава, дихання)

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності;

Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

Формувати знання про гучні і тихі звуки.

Розрізняє гучні і тихі звуки.

Дотримується правил співу (постава, дихання)

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності;

Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

Формувати знання про гучні і тихі звуки.

Музичні ігри.

Дидактичні ігри.

Сюжетні малюнки.

Медіатехнології.

 

 

 

Тема 6. Наша Батьківщина – рідна Україна

 

 

 

 

 

6.

11.10

Ритм; танець; українські народні танці («Козачок», «Гопак»)

СМ: у.н.т. «Козачок», «Гопак» ХТД: «Ой заграйте, дударики» муз. А. Філіпенка, сл. В. Панченка – розучування.

Відтворює рухами ритм музики.

Дотримується правил співу (постава, дихання)

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

Вчити відтворювати ритм.

Намагається відтворювати ритм музики.

Дотримується правил співу (постава, дихання)

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності;

Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

Формувати уміння відтворювати ритм.

Музичні ігри.

Дидактичні ігри.

Сюжетні малюнки.

Медіатехнології.

 

 

 

Тема 7. Мистецькі професії

 

 

 

 

 

7.

18.10

Музикант, виконавець. Українські народні музичні інструменти (бандура, сопілка, скрипка); інструментальний супровід.

СМ: Награвання українських мелодій на бандурі, сопілці, скрипці тощо (на вибір учителя).

М/ф «Бременські музиканти»

ХТД: «Ой заграйте, дударики» муз. А.Філіпенка, сл. В.Панченка – виконання з рухами.

Дотримується правил співу (постава, дихання)

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності;

Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

Формувати знання про українські народні музичні інструменти.

Дотримується правил співу (постава, дихання)

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності;

Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

Формувати знання про українські народні музичні інструменти.

Музичні ігри.

Дидактичні ігри.

Сюжетні малюнки.

Медіатехнології.

 

 

 

Тема 8. Мої захоплення

 

 

 

 

 

8.

02.11

Довгі й короткі звуки. Знайомство з нотним записом; графічне зображення тривалості звуків.

СМ: К. Сен-Санс «Акваріум», «Лебідь». ХТД: «Кицю, кицю, де була?»

муз. І.Островерхого, сл. М.Пономаренко; проплескування ритму.

Розрізняє довгі й короткі звуки.

Дотримується правил співу (постава, дихання)

 

 Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності;

 

Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

 

 

 

Формувати знання про довжину звуків.

Намагається розрізняти довгі і короткі звуки.

Дотримується правил співу (постава, дихання)

 

 

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності;

 

Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

Формувати знання про довжину звуків.

Музичні ігри.

Дидактичні ігри.

Сюжетні малюнки.

Медіатехнології.

 

 

 

Тема 9. Завітаємо до театру

 

 

 

 

 

9.

09.11

Опера; соліст, хор.

СМ: М. Лисенко. Пісня Кози, пісня Вовчика з опери «Коза-Дереза».

ХТД: М. Лисенко Теми з опери «Коза- Дереза»: пісня Кози, пісня Вовчика – розучування.

Порівнює прослухану музику. Дотримується правил співу (постава, дихання)

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності;

Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

Формувати знання про оперу.

Порівнює прослухану музику. Дотримується правил співу (постава, дихання)

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

Формувати знання про оперу.

Музичні ігри.

Дидактичні ігри.

Сюжетні малюнки.

Медіатехнології.

 

 

 

Тема 10. Ми — актори, ми — костюмери

 

 

 

 

 

10.

16.11

Опера (повторення); актор.

СМ: М. Лисенко. Пісня Лисичка, пісня Рака з опери «Коза-Дереза».

ХТД: М. Лисенко Теми з опери «Коза- Дереза»: пісня Лисичка, пісня Рака – розучування; пісня Кози, пісня Вовчика – виконання в ролях.

Дотримується правил співу (постава, дихання)

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності;

Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

Формувати знання про оперу.

Дотримується правил співу (постава, дихання)

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності;

Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

Формувати знання про оперу

Музичні ігри.

Дидактичні ігри.

Сюжетні малюнки.

Медіатехнології.

 

 

 

Тема 11. «Лускунчик» на театральній сцені

 

 

 

 

 

11.

23.11

Балет, балерина, танцівник.

СМ: П. Чайковський. «Лускунчик» (фрагменти з балету).

ХТД: «Святий Миколай» муз. і сл. Н. Гороховської. Імпровізація танцювальних рухів під музику балету П.Чайковського.

Імпровізує танцювальні рухи під музику балету. Дотримується правил співу (постава, дихання)

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

Формувати знання про балет.

Імпровізує танцювальні рухи під музику балету. Дотримується правил співу (постава, дихання)

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

Формувати знання про балет.

Музичні ігри.

Дидактичні ігри.

Сюжетні малюнки.

Медіатехнології.

 

 

 

Тема 12. Зима-чарівниця

 

 

 

 

 

12.

30.11

Темп. П’єса.

СМ: Я. Степовий «Сніжинки».

ХТД: «Пісня про Новий рік» муз. і сл.

Н. Май – розучування; пластична імпровізація.

М/ф «Таємна служба Санта-Клауса».

Знає, що таке темп. Дотримується правил співу (постава, дихання)

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

Формувати знання про п`єсу.

Знає, що музика може бути швидкою, повільною. Дотримується правил співу (постава, дихання)

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

Формувати знання про п`єсу.

Музичні ігри.

Дидактичні ігри.

Сюжетні малюнки.

Медіатехнології.

 

 

 

Тема 13. Зустрічаємо Новий рік

 

 

 

 

 

13.

07.12

Темп.

СМ: Український народний танець

«Метелиця»; К. Дебюссі «Сніг танцює». ХТД: «Пісня про Новий рік» муз. і сл. Н.

Май (виконання). Українська народна пісня-гра «Іде, іде дід» (виконання з рухами).

Визначає характер п`єс. Дотримується правил співу (постава, дихання)

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

Формувати знання про темп.

Дотримується правил співу (постава, дихання)

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

Формувати знання про темп

Музичні ігри.

Дидактичні ігри.

Сюжетні малюнки.

Медіатехнології.

 

 

 

Тема 14. Зимові свята

 

 

 

 

 

14.

14.12

Колядки, щедрівки.

СМ: у.н.п. «Коляд, коляд, колядниця»,

«Щедрик» в обробці М. Леонтовича. ХТД: Українська щедрівка «Щедрівочка щедрувала» – розучування; вокальна

імпровізація (пісня-побажання до новорічних свят).

К/ф «Один вдома» (фрагмент).

Дотримується правил співу (постава, дихання)

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

Формувати знання про музичні твори – побажання.

Дотримується правил співу (постава, дихання)

Намагається відтворювати прості ритмічні послідовності; Намагається співати вокальні вправи, дитячі пісні

 

Формувати знання про музичні твори – побажання.

Музичні ігри.

Дидактичні ігри.

Сюжетні малюнки.

Медіатехнології.

 

 

 

Тема 15. Перевір себе

 

 

 

 

 

15.

21.12

Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання.

Урок-концерт: музичні твори на вибір учителя та учнів.

Дотримується правил співу (постава, дихання)

 

 

Дотримується правил співу (постава, дихання)

 

 

Музичні ігри.

Дидактичні ігри.

Сюжетні малюнки.

Медіатехнології.

 

СМ – сприймання мистецтва

ХТД – художньо-творча діяльність ДМІ – дитячі музичні інструменти ГР – групова

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Інші матеріали
Інкл
Додано
21 вересня 2022
Переглядів
763
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку