Календарно - тематичне планування 11 клас (Карпюк, 2год/тиж)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови у 11 класі (за підручником Карпюк О.Д.) (2 години навчання)
Перегляд файлу

11 клас

Календарно – тематичне планування складено згідно з «Навчальними програмами з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов, 10-11 класи»

(Програми затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 р. №826)

з/п

Дата

Очікуваний результат

Тематика

спілкування

Інтегровані змістові лінії

Мовний інвентар

Д/з

 

Приміт-ки

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

Здоров’я і безпека

Громадська відповідальність

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

 

І семестр       

Вступ

 

1.

 

Учень вміє: демонструвати базові знання з англійської мови; висловлює власну думку з теми; пояснює значення слів.

Англійська мова як мова міжнародного спілкування

 

 

Усвідомлює роль англійської мови у сучасному світі та свого місця в мультилінгвальному середовищі

 

Впр.2а, с.7

Basic knowledge in English

Впр.5. с.9-10

 

2.

 

Вивчення англійської мови

 

 

 

 

Linking / introductory words

 

Впр.4 (b), 4 (с), с.15-16

 

 

Тема:  Бути студентом

 

 

3.

 

Учень вміє:  запитувати та надавати інформацію про навчання у одинадцятому класі;розповідати про самостійне вивчення англійської мови; зробити опис словників; висловити власне ставлення до навчання

Учнівська автономія у вивченні іноземних мов

Аналізує власні потреби та бажання у контексті вибору майбутньої професії

 

Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети 

Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання

A resource, a strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely, to get exposure, to take responsibility for

Умовні речення 1 типу

Впр.4, с.21

ЛО с.23

 

4.

 

Ознайомлення з новими ЛО. Розвиток граматичних навичок

 

 

 

 

To take/pass the exam

Study or learn?

Learn or find out

Умовні речення 1 типу

Вивчитиправилос.25

Впр.4, с.24-25

Впр.5, с.25

 

5.

 

Підготовка до іспитів

 

 

 

 

Assessment, distraction, superstition, to boost, to cheat, to reckon, to pace, average, exhausted, to steer clear (of)

Умовні речення 1 типу

 

НаписатипорадищодоскладанняіспитіввикористовуючиConditionals

 

6.

 

Складання іспитів

 

Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження

 

 

Get on, to succeed

Conditional 1. Modals “may”, “might”, “can”, “could” in conditionals

Написати твір про підготовку до екзаменів

 

7.

 

Іноземна мова – мова для життя

 

 

 

 

General idea, topic sentence, key facts, logical way

 

Впр.5, с.32

 

 

8.

 

Написання нотаток

 

 

 

 

 

 

Впр.3, с.34-35

 

9.

 

Повторення й узагальнення з теми: «Будучи студентом»

 

 

 

 

Повторити лексичний матеріал

Повторити граматичний матеріал

Повторитививченийлексичний та граматичнийматеріал

 

 

 

Тема: Прийми правильне рішення

 

 

10.

 

Учень вміє: запитувати і надавати інформацію про професії; розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; характеризувати якості особистості, необхідні для різних професій; описувати професії, висловлювати власне ставлення до різних професій; висловлювати своє враження , почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію

Професійні уміння і здібності людини

 

 

Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети 

Оцінює фінансові можливості сучасних професій

Confidence, an employer, a fee, a founder, persis-tense, a volunteer, to mature, to trust, extended

Perfect Continuous Aspect

ЛО с.43

Впр.2, с.42 Вибрати одну з тем та висловити свою думку

 

11.

 

Вимоги працедавців. Ознайомлення з новими ЛО.

Аналізує власні потреби та бажання у контексті вибору майбутньої професії

 

Усвідомлює важливість розумних цілей, які є конкретними, вимірюваними, досяжними, доречними і визначеними у часі

 

Work or job? Possibility, occasion or opportunity? Carreer, amployment

Continuous vs Perfect Continuous (Present, Past, Future) Perfect Simple vs Perfect Continuous (Present, Past, Future)

Впр.3, с.48-49

 

12.

 

Розвиток граматичних навичок.

 

Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії

 

Обговорює матеріальні критерії та мотиви для вибору професії

 

Continuous vs Perfect Continuous

Впр.6, с.54

Впр.7, с.55

Вивчити правила с.49-54

 

13.

 

Навчання після школи за кордоном

 

 

 

 

Diversity, freedom, it graduate, liberty, appealing, renowned, foundation, course, publicly,

 

 

 

Написати про переваги та труднощі навчання за кордоном

 

14.

 

Працевлаштування. Служби працевлаштування

Аналізує власні потреби та бажання у контексті вибору майбутньої професії

 

Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети 

 

 

 

Впр.4, с.62

 

 

15.

 

Написання формального листа

 

 

 

 

 

Direct and Reported Speech, Changing in tenses, time expressions and pronouns

Впр.6, с.66

 

16.

 

Повторення й узагальнення з теми: «Прийми правильне рішення»

 

 

 

 

Повторити лексичний матеріал

Повторити граматичний матеріал

Повторитививченийлексичний та граматичнийматеріал

 

 

Тема: Сімейні стосунки

 

 

17.

 

Учень вміє:описувати зовнішність і характеризувати членів сім’ї, друзів;  описувати людей, характеризувати якості особистості, вчинки людей, стосунки між людьми; запитувати та надавати інформацію про риси характеру людини; запитувати та надавати інформацію про події, факти; розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей.

Сім’я. Стосунки з батьками

Дискутує щодо якості та цінності життя

 

Обговорює систему цінностей сучасної родини

 

ЛО с.75

 

Впр.6, с.76

ЛО с.75

 

18.

 

Ознайомлення з новими ЛО.  Розвиток граматичних навичок.

 

Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфліктних ситуаціях

Демонструє розуміння прав та обов’язків молоді

 

Describing adjectives with suffixes and prefixes

Conditionals, The 3rd Conditional. “Grammar links” box, c.78

Впр.2b, с.77

Впр.5, с.80

 

 

 

19.

 

Підтримка в родині

 

 

 

 

Впр.2 a,b, с.81

“Words for you” box, c.82

 

Впр.4,с. 83

 

 

20.

 

Лист до редактора

 

Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфліктних ситуаціях

Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до погля переконань з урахуванням інтересів і потреб інших

 

An approach, an intention, a judgement, a negotiation, to annoy, to assume, irritating, to bring up

 

Впр.5, с.87

 

21.

 

Підтримка в родині

 

Аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я

 

Аналізує та оцінює доброчинності з власного досвіду

Впр.1, с.88

Conditionals, The 3rd Conditional.

Впр.8, с.91

 

22.

 

Повторення й узагальнення з теми: «Сімейні стосунки»

 

 

 

 

Повторити лексичний матеріал

Повторити граматичний матеріал

Повторитививченийлексичний та граматичнийматеріал

 

 

Тема:  Харчування

 

23.

 

Учень вміє:  порівнювати їжу українців та британців, розказує про її особливості;  розповідати рецепти улюблених страв;  висловлювати власні судженя щодо продуктів харчування;  висловлювати власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини

Харчування в Києві

Оцінює переваги органічних продуктів

Висловлює власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини

 

 

A fixed price, a quality, abundant, customary, distinctive, garnished, inferior, interior, minced, relatively, rapidly

It has been developing rapidly … is at your service.

 Описати свої звички в харчуванні

ЛО с.97

 

24.

 

Система громадського харчування.  Розвиток граматичних навичок.

 

 

 

Обгрунтовує користь раціонального харчування

“Vocabulary links” box, p.100

 

Впр.5,3, с.102

 

25.

 

Типи закладів харчування

 

 

 

 

“Words for you” box, p.104,106

Reportedspeech

Впр.4, с.107

 

26.

 

Написання звіту

 

Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для нормального розвитку і збереження здоров’я

 

 

A bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie

 

Впр.4 , с.111

 

27.

 

Ресторани світу

Аналізує та складає харчовий раціон відповідно до енергетичних затрат власного організму

 

 

 

A customer, nutritions, a passion, canned, enthusiastic, beforehand

 

Впр.6, с.114

 

28.

 

Повторення й узагальнення з теми: «Харчування за межами дому»

 

 

 

 

 

Повторити лексичний матеріал

Повторити граматичний матеріал

Повторитививченийлексичний та граматичнийматеріал.

Підготуватися до контролю аудіювання

 

29.

 

Контроль   аудіювання

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю письма

 

30.

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю читання

 

31.

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю говоріння

 

32.

 

Контроль    говоріння

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріли за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

Дата

Очікуваний результат

Тематика

спілкування

Інтегровані змістові лінії

Мовний інвентар

Д/з

 

Примітки

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

Здоров’я і безпека

Громадська відповідальність

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

 

ІІ семестр

Тема: Наука і технічний прогрес

 

33.

 

Учень вміє:  знаходити необхідну інформацію в тексті; доповнює текст реченнями, яких бракує, розуміючи його структуру; розуміє основну та другорядну інформацію у тексті; розуміє лексико-граматичний контекст; вміє визначити головну думку тексту; знає правила оформлення ессе.

Історія виникнення мобільного телефону

Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для розв’язання екологічних проблем.

 

 

Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин.

ЛО с.122

 

Написати коротке есе

 

34.

 

Вплив науково-технічного прогресу на життя людини

 

Оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини.

Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій на здоров’я людини.

 

Natural sciences, social sciences

 

Написати коротке рев’ю

 

35.

 

Розвиток граматичних навичок

 

 

 

 

 

Adverb clauses with time

Впр.5, с.128

 

 

36.

 

Небезпека використання інтернету

Аналізує вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля

 

 

 

 

 

Впр.5, с.131

 

37.

 

Винаходи та відкриття

 

Оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини.

 

 

 

 

Впр.5, с.134

 

38.

 

Технічний прогрес

 

 

 

 

 

 

Впр.4, с.136

 

39.

 

Повторення й узагальнення з теми: «Наука і технічний прогрес»

 

 

 

 

Повторити лексичний матеріал

Повторити граматичний матеріал

Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріли

 

 

Тема: Природа і довкілля

 

 

40.

 

Учень вміє:  розуміє лексико-граматичний контекст; вміє обирати правильне слово відповідно до контексту; розуміє ключову інформацію в тексті; вміє визначити головну думку тексту; встановлює відповідність між заголовками та окремими частинами тексту; наводить приклади для обґрунтування власної думки; знає правила оформлення твору-роздуму.

Національні парки та заповідники України

 

 

 

 

“Warm up” c.145

“Words for you” box, c.147

 

Впр.4, с.149

 

41.

 

Ознайомлення з новими ЛО. Розвиток граматичних навичок.

 

 

 

 

“Vocabulary links” box, c.150

 

Defining and non-defining relative clauses. “Grammar links” box, c.152

Впр.3, с.151

Впр.8, с.155-156

 

42.

 

Проблеми екології

Усвідомлює причинно-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи.

Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини.

 

 

Впр.1, с.153

Впр.3, с.154

 

Впр.4, с.160

 

43.

 

Твоя особиста думка щодо проблем довкілля. Види есе

 

 

 

 

Впр.1,с.156

 

Впр.5b,с.163

 

44.

 

Шляхи вирішення екологічних проблем

Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля.

Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини.

 

 

 

Relative clause c.164

Впр.5-2, с. 166

 

45.

 

Повторення й узагальнення з теми: «Природа і довкілля»

 

 

 

 

Повторити лексичний матеріал

Повторити граматичний матеріал

Впр.4, с.170 Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріли

 

 

Тема: Поговоримо про мистецтво

 

 

46.

 

Учень вміє:   

обговорювати види мистецтва; порівнювати живопис в різних країнах; робити власні висновки щодо жанрів живопису; висловлювати власну думку щодо відвідування музеїв та виставок; робити власні висновки щодо творчості художників; визначає головну думку тексту та знаходить в тексті необхідну інформацію; знає правила оформлення та структурування рецензії

Види мистецтва

 

 

 

 

“Wordsforyou” box, c. 175

 

Впр.7(b), с.176

 

47.

 

Ознайомлення з новими ЛО. Розвиток граматичних навичок.

Презентує та обґрунтовує мистецькі проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.

 

 

 

Art, work of art

С.177

Дієприкметник

С.179

 

Впр.5, с.179

Впр.5,7, с. 182

 

48.

 

Мистецтво в житті людини

Презентує та обґрунтовує мистецькі проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.

 

Висловлює власні почуття та емоції, викликані творами мистецтва

 

“Words for you” box, c.183

 

Впр.3, с.189

 

49.

 

Театральні програми та афіші

 

 

 

 

 

Дієприкметник

 

Впр.4, с.193

 

50.

 

Улюблений фільм

 

Дискутує щодо впливу мистецтва на емоційний стан людини

 

 

Впр.1, с.194

 

Впр.4, с. 198

 

51.

 

Повторення й узагальнення з теми: «Поговоримо про мистецтво»

 

 

 

 

Повторити лексичний матеріал

Повторити граматичний матеріал

Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріли

 

 

Тема:  Молодь в центрі уваги

 

 

52.

 

Учень вміє: знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку; розповідає про суспільство; розуміє ключову інформацію в аудіотексті; вміє визначити головну думку тексту; розповідає про емоції; знає правила оформлення твору; розповідає про події повсякденного життя, коментує їх та обґрунтовує свою думку

Молодь та суспільство

 

 

Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети

 

ЛО с.207

 

ЛО теми

Впр.5, с.207

 

53.

 

Ознайомлення з новими ЛО.

 

 

 

 

Self-confident/selfassured

 

Впр.4(b), с.209

 

54.

 

Проблеми молоді. Емоції. Розвиток граматичних навичок

 

 

 

 

 

Інфінитив та Герундій

Впр.5, с.212

 

55.

 

Уміння керувати емоціями

 

Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії

 

 

An anxiety, an envy, a handicap, an intelligence, an illiteracy, a rage etc

Інфінитив та Герундій

Впр.2,с.216

 

56.

 

Проблеми молоді

 

Аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я.

Демонструє розуміння прав та обов’язків молоді

 

Anabuse, bullying, adisease, a disorder, a suicide, to embarrass, to expose

Інфінитив та Герундій

Впр.4, с.218

 

57.

 

Психологічна допомога молоді

 

 

 

 

      Впр.1, с.219

Впр.2, с.220

Впр.6, с.222

 

58.

 

Повторення й узагальнення з теми «Молодь в центрі уваги»

 

 

 

 

Повторити лексичний матеріал

Повторити граматичний матеріал

Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріли

 

 

Тема:  Людина та суспільство

 

 

59.

 

Учень вміє: розповісти про становлення незалежної України, розповісти про політичний кстрій Великої Британії, розповісти про політичний устрій США; розповісти про міжнародні організації; розповісти про особливості політичної системи України; знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку; розуміє лексико-граматичний контекст

 

 

Україна – від минулого до майбутнього

 

 

Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях

 

ЛО с.239

 

Написати твір: «Україна майбутнього»

 

60.

 

Політична система в Британії та США

 

 

 

 

“Vocabulary links” box, c.232

Policy, politics, join, unite

Неособисті форми дієслова

Впр.3, с.234

 

61.

 

Міжнародні організації: ЄС

 

 

 

Демонструє розуміння важливості благодійної діяльності.

 

 

Впр. 2b, с.237

 

62.

 

Людина та суспільство. Написання статті

 

 

Висловлює власну громадську позицію щодо соціальних викликів

 

Anaffair, aguideline, headquarters, an integration, jurisdiction, justice, etc

Неособисті форми дієслова

Впр.3, с.240

 

63.

 

Україна та демократія

 

 

 

 

“Useful tips’ box, c.246

Впр.2, с.242

Впр.6, с.246

 

64.

 

Повторення й узагальнення з теми «Людина та суспільство»

 

 

 

 

Повторити лексичний матеріал

Повторити граматичний матеріал

Підготуватися до контролю аудіювання

 

65.

 

Контроль   аудіювання

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю письма

 

66.

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю читання

 

67.

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю говоріння

 

68.

 

Контрольписьма

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

69.

 

Повторення й узагальнення за ІІ-й семестр

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріли за ІІ семестр

 

70.

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

Повторитививченийматеріал

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Конатар Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Богун Марина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Заграй Валентина Станіславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
23 лютого 2022
Переглядів
12042
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку