Календарно –тематичне планування уроків образотворчого мистецтва у 2 класі
2019 / 2020 н. р.
Програма: Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти. 1-2 класи, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко – К.: ТД «Освіта – Центр+»,2018-240с. |
Підручник: Мистецтво: підруч. інтегрованого курсу для 2 класу закладів загальної середньої освіти / Т. Є. Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. 102с.:іл. Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 28.03.2019 №407) |
ІІ семестр
(1 година на тиждень)
№ |
Тема |
Дата |
Корекція |
Погодж. |
Примітки |
|
|||||
15 |
Снігові розваги. Динамічна та статична композиції. Малюнок зимові ігри й розваги (с. 56-57) |
|
|
|
|
16 |
Зимова казка. Робота в групах: персонажі із казки «Рукавичка» (пластилін) (с. 61) |
|
|
|
|
17 |
Навколосвітня подорож. Малюнок подорожей із рідними та друзями, виставка робіт «Мандрівка навколо світу» (акварель) (с. 64.) |
|
|
|
|
18 |
Птахи на крилах весну несуть. Витинанка (кольоровий та білий папір). (с. 65, 67) |
|
|
|
|
19 |
Підводні мандри. Фантазійна композиція «Медузи» або «Восьми-ніжки» (аркуш блакитного паперу, фломастери/маркери) |
|
|
|
|
20 |
Створюємо красиві обереги. Колективне або індивідуальне створення оберегу. (с. 72.) |
|
|
|
|
21 |
У родинному колі. Симетрія обличчя. Створення «родинного портрету» (с. 74) |
|
|
|
|
22 |
Великодня радість. Створення великодньої писанки. (с.78) |
|
|
|
|
23 |
Весна крокує по землі. Створити натюрморт «Великодній кошик» (фломастери або кольорові олівці) (с. 80) |
|
|
|
|
24 |
Весняні штрихи. Нюанс. Картина (пластилін) «Підсніжники». (с. 81-82) |
|
|
|
|
25 |
Чарівні перетворення. Весняна картина «Котики вербові» (акварель). (с. 85) |
|
|
|
|
26 |
Космічні пригоди. Мозаїка. Створення фантазійної композиції «Зоряна мандрівка» (кольоровий папір). (с. 87-88) |
|
|
|
|
27 |
Мандрівка рідним краєм. Створення картини «На Карпатських полонинах» (фломастери або кольорові олівці). (с. 91) |
|
|
|
|
28 |
Просто казка. Ілюстрацію акварельними фарбами до казки «Пан Коцький». (с. 93) |
|
|
|
|
29 |
У світі мультфільмів. Колективна робота «Свято улюблених мульт-персонажів» (пластилін). (с. 96) |
|
|
|
|
30 |
Театральна атмосфера. Бутафорія. Корони для принца й принцеси із кольорового паперу й картону. (с.98) |
|
|
|
|
31 |
Фантастичний кіносвіт. Роботи трансформери із пластиліну. (с. 99-100) |
|
|
|
|
32 |
Весняне різнобарв’я. Картина «Квітковий весняний розмай» (фло-мастери або кольорові олівці). |
|
|
|
|
33 |
Підсумковий урок «Вернісаж мистецтв». Налаштування на літо. |
|
|
|
|