Календарно - тематичне планування за підручником «Я досліджую світ», 2 клас, автори: О. Л. Іщенко, О. М. Ващенко, Л.В. Романенко, К.А. Романеннко, О.М Кліщ. - Київ: Літера ЛТД, 2019.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
1 семестр
( 7 год/тиждень)
Я досліджую світ: підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х частинах): Ч. 1 /О. Л. Іщенко, О. М. Ващенко, Л. В. Романенко, К. А. Романенко, О. М. Кліщ. - Київ: Літера ЛТД, 2019. - 112с.
«Зошит дослідника» (у двох частинах)
І. Тема місяця: «ЗМІНИ» Чому і як змінююсь я та світ навколо мене |
|
|
|
№ |
Тема |
Дата |
Примітка |
|
1 тиждень |
|
|
1 |
Ти як? Повертаємось до школи. |
|
|
2 |
Що таке зміни? Як змінюється жива і нежива природа, люди і рукотворний світ. Я змінююсь (с. 6-8) |
|
|
3 |
Скінчилися канікули. (с. 9) |
|
|
4 |
Як убезпечитися від інфекційних хвороб. (с. 9) |
|
|
5 |
Техніка безпеки у комп’ютерному класі. Поняття про інформацію та інформатику. |
|
|
6 |
Навіщо чистити зуби (с. 10) |
|
|
7 |
Здоров’я і емоції (с.11) |
|
|
8 |
Позитивні і негативні емоції. (с.11) |
|
|
9 |
Емодзі. Робота з природними матеріалами. Абетка емоцій. (с. 13) |
|
|
|
2 тиждень |
|
|
10 |
Як знайти друзів у класі. Добрі манери (. 14) |
|
|
11 |
Небезпечні ситуації в школі. Евакуація (практичне відпрацювання) (.15) |
|
|
12 |
Шкільне минуле і майбутнє (с. 16) |
|
|
13 |
Комп’ютер та його складові |
|
|
14 |
Шкільне минуле і майбутнє (с. 16). Робота з дитячою книгою (с.4-7) |
|
|
15 |
Безпека пішохода. (с. 17) |
|
|
16 |
Безпека пішохода. Дорога до школи (с. 17) |
|
|
17 |
Ми змінились. Аплікація. Колективний проект |
|
|
|
3 тиждень |
|
|
18 |
Пори року: що ми відчуваємо (с. 20) |
|
|
19 |
Чому змінюються пори року? (с. 21) |
|
|
20 |
Чому змінюються пори року? (с. 21) |
|
|
21 |
Передавання інформації |
|
|
22 |
Будова і життєвий цикл рослини (на прикладі соняшника). (с. 22 - 23) Робота з дитячою книжкою (с.8-11) |
|
|
23 |
Як виробляють олію. (с.23) |
|
|
24 |
Вивчаємо властивості олії. Досліджуємо етикетку (с. 15 Зош) |
|
|
25 |
Квітка Сонця. Аплікація |
|
|
|
4 тиждень |
|
|
26 |
Плоди і насіння(с. 24 - 25) |
|
|
27 |
Як тварини пристосовуються до змін пір року (с. 26) |
|
|
28 |
Презентації результатів досліджень «Школа минулого |
|
|
29 |
Базові прийоми редагування тексту. |
|
|
30 |
Осінні зміни в природі. Робота з дитячою книжкою (с.12-17) |
|
|
31 |
Осінні зміни в природі. Робота з природними матеріалами (с. 18 Зош) |
|
|
32 |
Діагностувальна робота. |
|
|
33 |
Грибний король. Робота з папером. Природне і штучне середовище. |
|
|
ІІ. Тема місяця: «ПІЗНАЄМО СЕБЕ І СВІТ» Як ми пізнаємо себе і світ і навіщо це потрібно |
|
|
|
5 тиждень |
|
|
|
34 |
Пізнаємо себе і світ (с.29) |
|
|
35 |
Я у світі. Розв’язування задач на встановлення віку.(с.30- 31) |
|
|
36 |
Дуже коротка історія книжки. (с. 32) |
|
|
37 |
Різновиди комп’ютерів |
|
|
38 |
Дуже коротка історія книжки. (с. 32) Робота з дитячою книжкою (с.17-21) |
|
|
39 |
Навіщо потрібні бібліотеки. (с.33) |
|
|
40 |
Екскурсія до бібліотеки. |
|
|
41 |
Конверт. Графічні зображення. Лінії розмітки |
|
|
|
6 тиждень |
|
|
42 |
Шлях дослідника (с. 36) |
|
|
43 |
Досліджуємо тарілку здорового харчування. Що рекомендують українські лікарі. (с. 38) |
|
|
44 |
Кожному овочу і фрукту – свій час. (с. 39) |
|
|
45 |
Робочий стіл |
|
|
46 |
Про користь сезонних продуктів. Робота з дитячою книжкою (с.21-24)) |
|
|
47 |
Знаки небезпеки.(с. 40) |
|
|
48 |
Небезпечні предмети (с.,41) |
|
|
49 |
Українські традиції. Сувенір «Вареник» (с. 43) |
|
|
|
7 тиждень |
|
|
50 |
Що таке погода і навіщо нам її знати. (с.44-45) |
|
|
51 |
Властивості повітря |
|
|
52 |
Погода: народні прикмети. Природні явища. Властивості води (с.27 Зош) |
|
|
53 |
Файли й папки |
|
|
54 |
Як виміряти погоду. (с. 46). Робота з дитячою книжкою (с.21-24) |
|
|
55 |
Як виміряти погоду. (с. 46) |
|
|
56 |
Спостерігаємо за погодою. Народні прикмети (с. 29 Зош) |
|
|
57 |
Парасолька. Симетрія. Лінії розмітки |
|
|
|
8 тиждень |
|
|
58 |
Ґрунт. (с. 48, 49) |
|
|
59 |
Досліджуємо ґрунт. (с.30 зош.) |
|
|
60 |
Осінні зміни в природі. (с.31,32 зош.) |
|
|
61 |
Копіювання тексту і зображень. Переміщення об'єктів. |
|
|
62 |
Осінні зміни в природі. Робота з дитячою книжкою (с.25-29) |
|
|
63 |
Перевіряємо, що вміємо і знаємо |
|
|
64 |
Діагностувальна робота. |
|
|
65 |
Метеохмаринка. Виготовлення виробу за графічними зображеннями. |
|
|
ІІІ. Тема місяця: «ТЕРИТОРІЯ» Про своє і наше. Що об’єднуєукраїнців |
|
|
|
9 тиждень |
|
|
|
66 |
Межі особистого простору. ( с.52, 53) |
|
|
67 |
Громадський простір. Правила поведінки в громадських місцях.( с.54) |
|
|
68 |
Якщо загубилися у громадському місці. (с. 55) |
|
|
69 |
Вікна та дії з ними. |
|
|
70 |
Якщо загубилися у громадському місці. (с. 55). Робота з дитячою книжкою (с.30-32) |
|
|
71 |
Створюємо модель класу. |
|
|
72 |
Вас запросили у гості. |
|
|
73 |
Українські традиції. Витинанка «Будинок» |
|
|
|
10 тиждень |
|
|
74 |
Зображення території.(с.60) |
|
|
75 |
Мала батьківщина.(с.62) |
|
|
76 |
Наша країна – Україна.(с.63) |
|
|
77 |
«Гарячі» клавіші(с.68) |
|
|
78 |
Області України. Робота з дитячою книжкою (с.32 – 34) |
|
|
79 |
Області України. Про що розповідають герби областей. Моя область на карті України. (с.64) |
|
|
80 |
Природа України. Україна на карті.(с.66) |
|
|
81 |
Українські традиції. Серветка. |
|
|
|
11 тиждень |
|
|
82 |
Така різна вода.(с.70) |
|
|
83 |
Річки і люди.(с.71) |
|
|
84 |
Дуб: усе для життя.(с.72) |
|
|
85 |
Властивості файла |
|
|
86 |
Дуб: усе для життя. Робота з дитячою книжкою (с.34 – 38) |
|
|
87 |
Кого годують кущі. (с.74) |
|
|
88 |
Кого годують кущі. (с.75) |
|
|
89 |
Українські традиції. «Птах» |
|
|
|
12 тиждень |
|
|
90 |
Їх потрібно берегти. (с.760 |
|
|
91 |
Чому тварини потрапляють до Червоної книги? |
|
|
92 |
Завершення осені в рідному краї. (с.48 Зош) |
|
|
93 |
Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. |
|
|
94 |
Презентація результатів досліджень «Водойми нашої місцевості», «Рослини нашої місцевості». Робота з дитячою книжкою (с.43-44) |
|
|
95 |
Діагностувальна робота. |
|
|
96 |
Презентація результатів досліджень «Тварини нашої місцевості». |
|
|
97 |
Кольорові будиночки. Виготовлення кольорових будиночків за зразком. |
|
|
IV. Тема місяця: «СПІЛЬНОТА» Що робить людей спільнотою |
|
|
|
13 тиждень |
|
|
|
98 |
Що таке спільнота(с.80) |
|
|
99 |
Нестор Літописець, батько української історії(с.81) |
|
|
100 |
Кого зображено на українських грошах. |
|
|
101 |
Властивості папки |
|
|
102 |
Хто такі герої. Кирило Кожум’яка. (с.84). Робота з дитячою книжкою (с.45-47) |
|
|
103 |
Хто такі герої. Кирило Кожум’яка. (с.84) |
|
|
104 |
Кого я вважаю героєм. (с.52 зош) |
|
|
105 |
Українська символіка. «Оберіг» |
|
|
|
14 тиждень |
|
|
106 |
Українська народна іграшка. (с.88) |
|
|
107 |
Рідні чужинці. (с.89) |
|
|
108 |
Сімейні традиції. (с.90) |
|
|
109 |
Звукові і відеофайли |
|
|
110 |
Вчимося працювати в групі. (с.55 зош) |
|
|
111 |
Що я роблю, коли злюсь.(с.94) |
|
|
112 |
Як залагодити конфлікт.(с.98) |
|
|
113 |
Аплікація з використання ниток. "Парк" |
|
|
|
15 тиждень |
|
|
114 |
Небезпеки у спільноті. (с.100) |
|
|
115 |
Спільноти тварин. (с.102) |
|
|
116 |
Як класифікують тварин.(с.104) |
|
|
117 |
Друкування файла. Завершення роботи комп’ютера |
|
|
118 |
Діагностувальна робота. |
|
|
119 |
Новорічні звичаї українського народу. Зимові зміни в природі. |
|
|
120 |
Українські традиції. Янгол |
|
|
121
|
Узагальнення та систематизація знань учнів. Підсумковий урок за І семестр. |
|
|