Календарно - тематичне планування.

Про матеріал
Синхронізовані календарно-тематичні плани з історії за оновленими програмами, 7 клас Історія України (35 годин ) Всесвітня історія (35 годин) Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 6 – 11 КЛАСИ» ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. 7–9 класи ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. 7–9 класи (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698)
Перегляд файлу

                                      Синхронізовані календарно-тематичні плани з історії за оновленими програмами,  7 клас

                        Історія України (35 годин )                                                                                                                            Всесвітня історія  (35 годин)

Навчальна програма  для закладів загальної середньої освіти «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 6 – 11 КЛАСИ»

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. 7–9 класи

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. 7–9 класи

(наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698)

                                                                                                                     Підручники :

7 клас. Всесвітня історія. О.Пометун, Ю.Малієнко, Київ Видавничий дім «Освіта»,2020

7 клас. Історія України. О.Дудар, О.Гук за редакцією О.Пометун , Київ Видавничий дім «Освіта»,2020

                                                                        

№ з/п

Дата

Зміст навчально-пізнавальної діяльності

Історія України

№ з/п

Дата

Зміст навчально-пізнавальної діяльності

Всесвітня історія

 

 

 

1

 

 

 

Повторення. Велике переселення народів. Розселення слов’ян.

 

 

 

2

 

 

 

Вступ: Середньовіччя як період розвитку людства. Періодизація.

 

 

 

 

 

 

 

Ключові компетентності:

Компетентності в галузі природничих наукових

Інформаційно- комунікативна

Культурна компетентність

 

 

 

Розділ 1. Перші середньовічні держави

 

 

 

3

         

Утворення варварських королівств. Франкська держава. Хлодвіг

 

 

 

4

         

Завоювання Карла Великого. Імперія франків. Розподіл франків

 

 

 

5

 

Візантійська імперія доби Юстиніана. Розквіт Візантії за Македонської династії та династії Комнінів. Культура Візантії

 

 

 

6

 

Природно-географічні умови Аравії. Виникнення ісламу. Мухаммад.  Арабські завоювання та халіфати. Розвиток арабо-мусульманської культури

 

 

 

7

 

Практичне заняття.

 Спільні риси ранньосередньовічних монархій

 

 

 

8

 

Узагальнення. Тематичний контроль

 

 

 

 

 

Ключові компетентності:

Громадянська та соціальна компетентність

Культурна компетентність

Навчання впродовж життя

Інформаційно-комунікативна компетеність

Компетентність в галузі природничих наук

 

Розділ 1.    Виникнення  Русі – України

 

 

 

1

 

Розселення літописних слов’янських племен на території сучасної України. Суспільство та господарство східних слов’ян

 

 

 

2

 

Сусіди східних слов’ян

 

 

 

3

 

Заснування міста Київ. Діяльність військово- торгових груп норманів -русі у Східній Європі. Виникнення Русі.

 

 

 

4-5

 

Руські князі/княгині середини ІХ- Х ст.;між легендами та історією

 

 

 

6

 

Практична робота №1

 Історичний портрет.

«Князь Святослав та його походи»

 

 

 

7

 

Тематичний контроль№1

 

 

 

 

 

Ключові компетентності:

Навчання впродовж життя

Компетентність в природничих науках та технологіях

Громадянські та соціальні компетентності

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 2.  Середньовічний світ Західної Європи

 

 

 

9

 

Зв'язок людини і природи. Рух населення. Внутрішня і воєнна колонізація

 

 

 

10

 

Три стани середньовічного суспільства. Феодалізм

 

 

 

11

 

Організація християнської церкви

 

 

 

12

 

Практична робота №2

«Життя і традиції рицарів»

 

 

 

13

 

Узагальнення. Тематичний контроль№2

 

 

 

 

 

Ключові компетентності:

Культурна компетентність

Громадянська та соціальна компетентність

Навчання впродовж життя

Компетентність в галузі природничих наук

Інформаційно-комунікативна компетентність

 

 

 

 

Розділ 3. Європейське суспільство і держави в X – XV століттях

 

 

 

14

 

Скандинавія в  Середньовіччі.

 

 

 

15

 

«Хрестові походи». Держави хрестоносців. Духовно – рицарські ордени

 

 

 

16

 

Середньовічні держави: від роздробленості до станово- представницьких монархій

 

 

 

17

 

Франція в XI – XV століттях. Столітня війна. Консолідація влади в руках французьких королів

 

 

 

18

 

Англія  в XI – XV століттях. “ Велика хартія вольностей”. Війна троянд

 

 

 

19

 

Реконкіста. Утворення королівства Іспанія

 

 

 

20

 

Священна Римська імперія: устрій та боротьба за політичний провід між світськими і духовними володарями.

 

 

 

21

 

Практична робота №3

«Встановити (на основі витягів з тексту документа) цінність «Великої хартії вольностей» для сучасних європейців, її значення для становлення європейської правової культури.»

 

 

 

22

 

Узагальнення. Тематичний контроль №3

 

 

 

 

 

Ключові компетентності:

Культурна компетентність

Громадянська та соціальна компетентність

Навчання впродовж життя

Інформаційно-комунікативна компетентність

Компетентність в галузі природничих наук

Розділ 2. Русь – Україна наприкінці X -  у першій половині  XI ст.

 

 

 

8

 

Правління руських князів наприкінці Х-у першій половині ХІ ст.. Володимир Великий, Ярослав Мудрий

 

 

 

 9.

 

Впровадження християнства.»«Руська правда»

 

 

 

 10

 

Влада. Суспільний устрій. Господарство

 

 

 

 

 

Повсякдення. Села.Міста. Ремесла. Торгівля.

 

 

 

11

 

Культура та релігійне життя

 

 

 

12

 

Практичне робота №2

«Уявна подорож Києвом часів Володимира Великого / Ярослава Мудрого.»

 

 

 

13

 

Тематичний контроль №2

 

 

 

 

 

Ключові компетентності:

Навчання впродовж життя

Громадянські та соціальні компетентності

Загальнокультурна грамотність

 

 

 

 

Розділ 3.   Русь – Україна у другій половині XI – першій половині XIII століть

 

 

 

14

 

Поліцентричність руської державності в другій половині ХІ-першій половині ХІІІ ст.. Вишгородський, Любецький з’їзди князів та їхні рішення

 

 

 

15

 

Правління Володимира Мономаха та його сина Мстислава.

 

 

 

16

 

Київське, Переяславське та Чернігівське князівства в середині ХІІ – першій половині ХІІІ ст. : політичне і соціально-економічне життя.  (оглядово).

 

 

 

17

 

Кочові народи степів України X – XIII ст. Крим у складі Візантійської імперії (оглядово)

 

 

 

18

 

Культура Русі – України в другій половині XI – першій половині XIII століть

 

 

 

19

 

Практична робота №3

«Повчання дітям» Володимира Мономаха – кодекс настанов князівської родини»

 

 

 

20

 

Тематичний контроль №3

 

 

 

 

 

Ключові компетентності:

Навчання впродовж життя

Громадянські та соціальні компетентності

Загальнокультурна грамотність

 

 

 

 

Розділ 4. Галицько - Волинське князівство («держава Романовичів» кінця ХІІ – середини ХІІІст. Королівство Руське середини ХІІІ- ХІVст.

 

 

 

21

 

Галицьке і Волинське князівство в ХІІст. Утворення  Галицько – Волинського князівства ( «держави Романовичів»)

 

 

 

22

 

Походи монголів на Русь. Особливості підпорядкування Галицько- Волинського князівства  ( «держави Романовичів») та інших князівств Русі-України Монгольській імперії (Золотій Орді)

 

 

 

23

 

Відновлення влади Романовичів на Волині та в Галичині. Коронування Данила Романовича. Королівство Руське за наступників короля Данила.

 

 

 

24

 

« Вигасання» династії Романовичів та боротьба претендентів на її спадщину.

 

 

 

25

 

Релігійне життя. Культура Галицько – Волинського князівства ( «держави Романовичів»)королівства Руського XIII – першої половини XIV ст.

 

 

 

26

 

Практична робота №4

«Данило Романович – будівничий Галицько-Волинської держави»

 

 

 

27

 

Узагальнення. Тематичний контроль №4

 

 

 

 

 

Ключові компетентності:

Навчання впродовж життя

Громадянські та соціальні компетентності

Компетентність в природничих науках та технологіях

Загальнокультурна грамотність

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 5. Країни Центральної та Східної Європи в X – XV ст.

 

 

 

23-24

 

Чернечі лицарські ордени ( Тевтонський, Лівонський, орден Мечоносців) та християнізація Східної Європи. Велике князівство Литовське за правління Ольгерда ( Дмитра) Гедиміновича. Польське королівства за Казимира ІІІ. Угорське князівство за Іштвана І. Гуситські війни у Чехії.

 

 

 

25

 

Монгольське панування. Новгородська боярська республіка. Устрій та територіальні загарбання Великого князівства Московського в ХІV – на початку ХVІ ст.

 

 

 

26

 

Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ. Культура Османської імперії

 

 

 

27

 

Практичне робота №4

«Виявити в пам’ятках культури народів Центрально-Східної Європи прояви візантійської, руської та західноєвропейської (католицької) культурних традицій.»

 

 

 

28

 

Узагальнення. Тематичний контроль №4

 

 

 

 

 

Ключові компетентності:

Культурна компетентність

Громадянська та соціальна компетентність

Навчання впродовж життя

 

Розділ 5. Руські землі  у складі сусідніх держав.(середина ХІV- початок ХVІст.  Кримське ханство

 

 

 

28

 

Інкорпорація руських земель доскладу Великого князівства Литовського, Руського та Жемайтійського, Польського королівства та інших держав

 

 

 

29

 

Кревська унія 1385 р., Городельська унії  та їх вплив на руську політичну еліту. Русь як окремий регіон у Польському королівстві. Руські землі в суперництві Польщі та Литви. Київське князівство та його ліквідація.

 

 

 

30

 

Особливості державних устроїв Великого князівства Литовського, Руського і Жемайтійського, Польського королівства. Формування шляхетського стану. Привілеї для шляхти в Польському королівстві та привілеї великого князя Казимира ІV. Суспільні відносини на теренах сучасної України в 14-15 ст..

 

 

 

31

 

Держава Феодоро в Криму ( оглядово) Утворення Кримського ханства. Суспільний устрій та культура ханства.

 

 

 

32

 

Релігійне життя. Культура населення русько-українських земель як система цінностей. Пам’ятки культури

 

 

 

33

 

Практична робота № 5

«Етнічний склад населення України. Повсякденне життя (ХІV—ХV ст.)»

 

 

 

34

 

Тематичний контроль №5

 

 

 

 

 

Ключові компетентності:

Навчання впродовж життя

Громадянські та соціальні компетентності

 Компетентність в природничих науках та технологіях

Загальнокультурна грамотність

 

 

 

 

 

 

Розділ 4. Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя

 

 

 

29

 

Церковний розкол 1054р. Католицька церква в ХІ – ХVст. Середньовічні єресі й боротьба з ними.

 

 

 

30

 

Середньовічні школи та університети. Наукові й технічні досягнення. Книгодрукування

 

 

 

31

 

Архітектура і мистецтво. Раннє Відродження. Гуманізм

 

 

 

32

 

Практична робота №5

«Опис (на основі доступних джерел) повсякденнего життя середньовічного студента/учня»

 

 

 

 

33

 

Тематичний контроль №5

 

 

 

 

 

Ключові компетентності:

Культурна компетентність

Громадянська та соціальна компетентність

Навчання впродовж життя

Інформаційно-комунікативна компетентність

Компетентність в галузі природничих наук, техніки 1 технологій

 

 

 

 

Розділ 6.    Середньовічний Схід ( оглядово)

 

 

 

34

 

Держава і суспільство в середньовічному Китаї. Індія, Японія в середні віки (оглядово)

 

 

 

35

 

Культурні досягнення середньовічного Сходу, які мали вплив на формування європейського культурного простору.

Узагальнення

 

 

 

 

 

Ключові компетентності:

Культурна компетентність

Громадянська та соціальна компетентність

Навчання впродовж життя

Узагальнення до курсу. Історія Русі-України  в контексті середніх віків

 

 

 

35

 

Здобутки середньовічного русько-українського суспільства.  Особливості суспільного життя Русі-України.

Внесок Русі – України у формування європейської цивілізації

 

 

 

 

 

 

Ключові компетентності:

Навчання впродовж життя

Загальнокультурна грамотність

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 жовтня 2023
Переглядів
147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку