Календарно - тематичне планування індивідуального навчання для дітей з легкою розумовою відсталістю, 4 клас. Я у світі, трудове навчання, фізична культура, математика, російська мова, основи здоров'я, образотворче мистецтво, музичне мистецтво, природознавство, фізична культура, українська мова.
Я у світі
17годин (0,5 год. на тиждень)
№ уроку |
Тема уроку |
Стор. |
Дата |
Тема 1. Людина. Я та інші. (10 год.) |
|||
|
Неповторність кожної людини |
|
01.09 |
|
Життя людини – найвища цінність |
|
15.09 |
|
Людське «Я». |
|
29.09 |
|
Історії досягнень людини в науці, спорті, мистецтві |
|
13.10 |
|
Як досягти успіхів |
|
10.11 |
|
Роль спілкування в житті людини |
|
24.11 |
|
Культура поведінки. Обговорення різноманітних ситуацій. |
|
8.12 |
|
Правила поведінки в гостях. Уникнення конфліктів з іншими людьми. Людські чесноти. |
|
22.12 |
Тема 2.Людина серед людей. Людина у світі (7 год.) |
|||
|
Права та обовязки громадян України |
|
|
|
Основні символи держави |
|
|
|
Турбота кожного про довкілля, культурну спадщину |
|
|
|
Взаємні обов’язки батьків і дітей
|
|
|
|
Основні правопорушення серед дітей і юридична відповідальність за їх скоєння |
|
|
|
Земля – спільний дім для всіх людей. |
|
|
|
Україна на карті світу. Уявні подорожі в інші країни. Найближчі сусіди України. Підсумок. |
|
|
Основи здоров`я
17 годин на рік ( 0,5 годинна тиждень)
№ |
тема |
години |
дата |
|
|
Людина і здоров’я (7 год) |
|
|
|
1 |
Здоров`я і хвороби. |
|
8.09 |
|
2. |
Інфекційні захворювання. Шляхи поширення інфекційних захворювань. Правила запобігання інфекційним захворюванням |
|
22.09 |
|
3. |
.Особливо небезпечна хвороба СНІД. Шляхи зараження ВІЛ-інфекцією |
|
6.10 |
|
4 |
Здоров`я і харчування. |
|
3.11 |
|
5 |
Рух і здоров`я. |
|
17.11 |
|
6 |
Здоров’я у сім’ї. |
|
1.12 |
|
7 |
Настрій, поведінка, звички та їх значення для здоров’я людини. |
|
15.12 |
|
|
Основи безпеки життєдіяльності (6 год) |
|
|
|
8 |
Безпечна поведінка в школі. |
|
|
|
9 |
Безпека пішоходів. |
|
|
|
10 |
Безпека у населеному пункті. |
|
|
|
11 |
Безпека пасажирів. |
|
|
|
12 |
Безпека вдома. |
|
|
|
13 |
Особиста безпека. |
|
|
|
|
Довкілля ( 4 год) |
|
|
|
14 |
Природні стихійні лиха. |
|
|
|
15 |
Аварійні ситуації. |
|
|
|
16 |
Правила поведінки під час аварії. |
|
|
|
17 |
Повторення вивченого |
|
|
|
Образотворче мистецтво
(0,5 год. на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
|
|||
|
Основи образотворчогомистецтва (7 год) |
|
|
1 |
Образотворчі засоби. Точка. штрих. Лінія. Види й типи ліній. Композиція |
13.09 |
|
2 |
Колір. Розрізнення кольорів. |
27.09 |
|
3 |
Форма. Побудова предметів та об’єктів, їх пропорції та роміри. |
11.09 |
|
4 |
Простір. Просторові відношення. Композиція. Складання орнаменту. |
8.11 |
|
5 |
Малювання в квадраті рослинних символів українського орнаменту. |
22.11 |
|
6 |
Малювання візерунка в колі. «Прикрасимо посуд». |
6.12 |
|
7 |
Малювання візерунка в трикутній формі. «Хустинка для бабусі». |
20.12 |
|
|
Образотворча діяльність. Декоративне малювання |
|
|
8 |
Малювання декоративної композиції «Ходить півник у садку і співає: «Ку ку рі ку». |
|
|
9 |
Малювання витинанки. |
|
|
10 |
Малювання декоративної композиції «Українська хата». |
|
|
11 |
Декоративне оформлення вітальної листівки до 8 Березня |
|
|
12 |
Малювання візерунка у колі «Настінна таріль» (за зразком). |
|
|
13 |
Створення святкової композиції до Великодніх свят. Малювання писанок. |
|
|
14 |
Малювання з натури ( год) Малювання з натури гілочки з листочками |
|
|
15 |
Малювання з натури футбольного м’яча. |
|
|
16 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
Музичне мистецтво
17 годин(0,5 годин на тиждень)
№ |
тема |
години |
дата |
1 |
Тема «Осіння пора». 4 год «Ранок шкільний, здрастуй!»,муз. Ю. Чичкова, сл. К. Ібряєва;;
|
|
6.09 |
2 |
«Ой, котився віночок по полю», укр. нар. обжинкова пісня |
|
20.09 |
3 |
"Веселий дзвіночок», муз. і сл. С. Турлянського;. |
|
4.10 |
4 |
«До, ре, мі, фа, соль», муз. А. Островського, сл. Е. Бличіна;. |
|
1.12 |
|
Тема: «Музика про Батьківщину та її героїв» (4 години). |
|
|
5 |
«Чом, чом, земле моя», муз. Д. Січинського, сл. В. Лебедєвої; |
|
15.12 |
6 |
««Над Дніпровою сагою», муз. народна, сл. Т. Шевченка; |
|
|
7 |
«Гей, ви, стрільці січовії!», укр.нар. пісня. |
|
|
8 |
«Немає України без калини», муз. М. Ведмедері, сл. Г. Клок;. |
|
|
|
Тема: «Зимові свята» (3 год) |
|
|
9 |
«Зима», муз. Ц. Кюї, укр. текст О. Пархоменка; |
|
|
10 |
«Сніг пушок», муз. Р. Шумана |
|
|
11 |
«Ой дивна, дивна Вкраїнська родина», укр. колядка, мел. І. Біликівського. |
|
|
|
Тема: «Музика народів світу»(2 години). |
|
|
12 |
«Каде Русель», французька нар. пісня, обр. Ж. Векерлена, укр. текст Д. Луценка; |
|
|
13 |
«Бульба», білоруський нар. танок. |
|
|
|
Тема: «Благослови мати, весну закликати!» (4години). |
|
|
14 |
«Благослови, мати, весну закликати», укр. нар. веснянка; |
|
|
15 |
«Вийди, вийди, Іванку!», укр. нар. веснянка; |
|
|
16 |
"Дихання весни» – Б. Неменський; |
|
|
17 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
Природознавство
17 годин ( 0,5 годинна тиждень)
№ |
тема |
години |
дата |
|
Тема 1. Нежива природа. ( 4 год.) |
|
|
1 |
Рельєф. Форма землі. |
|
12.09 |
2 |
Грунт |
|
26.09 |
3 |
Корисні копалини |
|
10.10 |
4 |
Вода і повітря |
|
7.11 |
|
Тема 2. Жива природа. 4 год |
|
|
5 |
Життя рослин. |
|
21.11 |
6 |
Життя тварин |
|
5.12 |
7 |
Взаємозв’язок у природі: рослинний і тваринний світ |
|
19.12 |
8 |
Пристосування тварин у природі. Охорона тварин. |
|
|
|
Тема 3. Рідний край. ( 8 год.) |
|
|
9 |
Зима. Зимові місяці. Зміни у рослинному і тваринному світі. |
|
|
10 |
Тварини. Свійські і дикі тварини. |
|
|
11 |
Свійські тварини. |
|
|
12 |
Дикі тварини. |
|
|
13 |
Птахи. Зимуючи і перелітні птахи. |
|
|
14 |
Риби. Комахи. |
|
|
15 |
Весна. Рідний край. |
|
|
16 |
Літо. Літні місяці. |
|
|
Фізична культура
35 годин (1година на тиждень)
№ |
тема |
години |
дата |
|
Тема 1. Гімнастика (12 год.) |
|
|
1 |
Теоретичні відомості. Спортивна форма, її приготування до занять фізичними вправами. |
|
01.09 |
2 |
Загально розвиваючі і корегуючи вправи із положення сидячі на підлозі, стоячи на колінах, виконання рухів руками у всіх напрямках. |
|
08.09 |
3 |
Вправи для формування правильної постави. |
|
15.09 |
4 |
Вправи з рівноваги. Ходьба по гімнастичній лаві. Утримання рівноваги на стійці на одній нозі. |
|
22.09 |
|
Вправи з рівноваги. Ходьба по гімнастичній лаві. Утримання рівноваги на стійці на одній нозі. |
|
29.09 |
5 |
Вправи в лазінні і перелізанні. Вправи по гімназичній лаві. |
|
6.10 |
6 |
Перелізання через перешкоди. Лазіння по гімнастичній драбині вгору і в низ. |
|
13.10 |
7 |
Перелізання через перешкоди. Лазіння по гімнастичній драбині вгору і в низ. |
|
3.11 |
8 |
Акробатичні вправи. Нахил вперед, «міст» із положення стоячи на колінах. Напівшпагат. |
|
10.11 |
9 |
Вправи з предметами. Вправи з гімнастичною палицею. |
|
17.11 |
10 |
Вправи з предметами. Вправи з гімнастичним обручем. |
|
24.11 |
11 |
Вправи з предметами. Вправи з малим м’ячем. |
|
1.12 |
12 |
Вправи з предметами. Вправи звеликим м’ячем. |
|
8.12 |
|
Тема 2. Легка атлетика. ( 21 год.) |
|
15.12 |
13 |
Теоретичні відомості. Правильна постава,правильні рухи під час ходьби і бігу. |
|
22.12 |
14 |
Ходьба. Ходьба в ногу; зі зміною напрямку; в повільному, середньому та швидкому темпі. |
|
|
15 |
Ходьба. Ходьба в ногу; зі зміною напрямку; в повільному, середньому та швидкому темпі. |
|
|
16 |
Біг. Чергування ходьби та бігу. Біг на швидкість. Біг на витривалість. |
|
|
17 |
Стрибки. Стрибки у довжину з місця поштовхом обох ніг. |
|
|
18 |
Стрибки. Стрибки в глибину (з висоти до50 см) поштовхом обох ніг. |
|
|
19 |
Метання м’яча в горизонтальне та вертикальну ціль. |
|
|
20 |
Метання м’яча на дальність відскоку від стіни. |
|
|
21 |
Метання м’яча на дальність правою та лівою рукою. |
|
|
22 |
Метання м’яча на дальність правою та лівою рукою. |
|
|
23 |
Ігри. Теоретичні відомості. Сюжет ігор та правила їх проведення. |
|
|
24 |
Рухливі ігри. |
|
|
25 |
Рухливі ігри. |
|
|
26 |
Ігрові дії спортивного напрямку. Біг, стрибки. |
|
|
27 |
Ігрові дії спортивного напрямку. Біг, стрибки. |
|
|
28 |
Ігрові дії спортивного напрямку прорізання та підлізання, сполучення цих дій в спортивних умовах. |
|
|
29 |
Ігрові дії спортивного напрямку прорізання та підлізання, сполучення цих дій в спортивних умовах. |
|
|
30 |
Естафети з основними руховими діями. Біг,стрибки, кидки м’яча в загальних умовах. |
|
|
31 |
Естафети з основними руховими діями. Біг,стрибки, кидки м’яча в загальних умовах. |
|
|
32 |
Рухливі ігри на свіжому повітрі. |
|
|
33 |
Підсумковий урок. Рухливі ігри на свіжому повітрі. |
|
|
Трудове навчання
(1 година на тиждень)
№ |
Тема |
години |
дата |
|
Тема 1 . Сільськогосподарські роботи. Природні матеріали. Папір і картон. ( 14 год.) |
|
|
1 |
Сільськогосподарські роботи в саду (спостереження і посильна участь). |
|
01.09 |
2 |
Сільськогосподарські роботи в саду (спостереження і посильна участь). |
|
08.09 |
3 |
Сільськогосподарські роботи в саду (спостереження і посильна участь). |
|
15.09 |
4 |
Природна матеріали. Павук із шкарлупи горіха, пластиліну. |
|
22.09 |
5 |
Природні матеріали. Баран із качанів кукурудзи. |
|
29.09 |
6 |
Аплікація. Тварини. |
|
6.10 |
7 |
Аплікація птахи. |
|
13.10 |
8 |
Аплікація овочі і фрукти. |
|
3.11 |
9 |
Збирання насіння |
|
10.11 |
10 |
Зберігання насіння |
|
24.11 |
11 |
Догляд за кімнатними рослинами. |
|
1.12 |
12 |
Розмічання паперу і картону за шаблонами та за допомогою лінійки |
|
8.12 |
13 |
Ялинкові прикраси. |
|
15.12 |
14 |
Ялинкові прикраси. |
|
22.12 |
|
Тема2. Текстильні матеріали. Сільськогосподарські роботи. ( 18 год.) |
|
|
15 |
Різання по прямих та кривих лініях. Вирізання отворів. |
|
|
16 |
Вирізання витинанок. |
|
|
17 |
Іграшки-сувеніри з картону. |
|
|
18 |
Іграшки-сувеніри з тканини. |
|
|
19 |
Іграшки-сувеніри з ниток. |
|
|
20 |
Виготовлення із металевого конструктора драбинки. |
|
|
21 |
Виготовлення із металевого конструктора стола, стільця. |
|
|
22 |
Виготовлення із коробок стола, ліжка. |
|
|
23 |
Виготовлення із пластикових деталей літака. |
|
|
24 |
Виготовлення із пластикових деталей будинку. |
|
|
25 |
Зразки навкісних степків на папері. |
|
|
26 |
Зразки навкісних степків на тканині. |
|
|
27 |
Вирізування деталей м’якої іграшки за шаблоном. |
|
|
28 |
М’які іграшки плоскі та об’ємні. |
|
|
29 |
М’які іграшки плоскі та об’ємні |
|
|
30 |
Сільськогосподарські роботи у квітнику. |
|
|
31 |
Сільськогосподарські роботи у квітнику. |
|
|
32 |
Сільськогосподарські роботи у квітнику. |
|
|
Русский язык
(1,5 год)
№ п/п |
Тема |
Дата |
Прим. |
|
Повторение (2 год) |
|
|
1. |
Слова, обозначающие названия, действия и признаки предметов. Составление с ними словосочетаний, предложений. Объединение предложений в связное высказывание – текст. Слова, противоположные по значению. |
5.09 |
|
2. |
Слова, обозначающие названия, действия и признаки предметов. Составление с ними словосочетаний, предложений. Объединение предложений в связное высказывание – текст. Слова, противоположные по значению. |
5.09 |
|
|
Звуки и буквы (11 год) |
|
|
3 |
Гласные и согласные звуки и буквы. |
12.09 |
|
4 |
Твердые и мягкие согласные, их различение. Смягчение согласных перед я, и, ю, е. |
19.09 |
|
5 |
Алфавит. Расположение слов в алфавитном порядке |
19.09 |
|
6 |
Ударные и безударные гласные. |
26.09 |
|
7 |
Проверка написания безударных гласных |
3.10 |
|
8 |
Проверка написания слов с безударными гласными подбором родственных слов |
3.10 |
|
9 |
Произношение, чтение и письмо слов с разделительным твердым знаком, перенос их из строки в строку. |
10.10 |
|
10 |
Употребление разделительного твердого знака в глаголах. |
31.10 |
|
11 |
РР. Семейные обычаи украинцев. |
31.10 |
|
12 |
Правильное произношение твердых и мягких согласных в словах. |
7.11 |
|
13 |
Произношение ударних слогов в словах |
14.11 |
|
|
Значение слова (10 год) |
|
|
14 |
Антонимы |
14.11 |
|
15 |
Синонимы |
21.11 |
|
16. |
РР. Употребление синонимом и антонимов в устной и письменной речи. |
28.11 |
|
17. |
Слова с двойными согласными. |
28.11 |
|
18 |
Наиболее употребляемые слова с двойными согласными. |
5.12 |
|
19 |
Перенос слов с двойными согласными |
12.12 |
|
20 |
Правильное произношение и запись слов с двойными согласными. |
12.12 |
|
21 |
Родственные слова .Употребление звонких и глухих согласных в средине и в конце родственных слов. |
19.12 |
|
22 |
Проверка правильности записи слов, а изменением его формы |
26.12 |
|
23. |
Повторение изученого в 1 семестре. |
26.12 |
|
Русское чтение
(1 год)
№ п/п |
Тема |
Дата |
Прим. |
|
Природа надела осенний наряд (9 год) |
|
|
1 |
Яков Акимов "В школу" |
05.09 |
|
2 |
Б.Заходер «Перемена». |
12.09 |
|
3 |
Е. Трутнева "Улетает лето" |
19.09 |
|
4 |
П. Грабовский "Осень" |
26.09 |
|
5 |
Э. Шим "Дни стали ненастные" |
3.10 |
|
6 |
А. Плецеев "Осенью" |
10.10 |
|
7 |
Н. Сладков "Осень на пороге" |
31.10 |
|
8 |
М. Пришвин "Птицы и листья" |
7.11 |
|
9 |
Урок внеклассного чтения. Произведения Е. И. Чарушина. |
14.11 |
|
|
Здравствуй, зимушка-зима! (9 год) |
|
|
10 |
И. Никитин "Здравствуй, гостья - зима" |
21.11 |
|
11 |
Г. Скребицкий "Первый снег" , |
28.11 |
|
12 |
Г. Скребицкий "На лесной полянке зимой" |
5.12 |
|
13 |
Е. Благинина "Мороз" |
12.12 |
|
14 |
А. Барто "Не одна" |
19.12 |
|
15 |
Украинская народная сказка "Рукавичка" |
26.12 |
|
16 |
В. Бианки "Синичкин календарь" |
|
|
17 |
Щедровки и колядки. |
|
|
18 |
Урок внеклассного чтения. А. Усачёв «Новогодняя ёлка». |
|
|
|
Наша Родина - Украина (5 год) |
|
|
19 |
М. Пляцковский "Родные места" |
|
|
20 |
"Украина", по И. Цюпе |
|
|
21 |
Д. Комилевская "Мы дети казацкого рода" |
|
|
22 |
П. Утевская "Здравствуй, киев" |
|
|
23 |
Л. Украинка "Зеленеет луг веселый! |
|
|
|
И вновь весна! Вновь оживает и расцветает родная земля (5 год) |
|
|
24 |
По Д. Красицкому "Детям о Тарасе Шевченко" |
|
|
25 |
Народная песня "Веснянка". И Демьянов "Зазывная" |
|
|
26 |
П. Соловьева "Подснежник", П. Тычина "Идет весна" |
|
|
27 |
Г. Скребицкий "Сказка о весне" |
|
|
28 |
А. Плещеев "Ласточка" |
|
|
29 |
Н. Сынгаевский "Цветет земля" |
|
|
|
Лучше лета только лето! (5 год) |
|
|
30 |
М. Ивенсен "Вот и лето подоспело" |
|
|
31 |
Л. Кузьмин "Самое главное" |
|
|
32 |
А. Босев "Солнце" |
|
|
33 |
Внеклассное чтение. «Про мою подругу и немножко про меня» по И. Пивоваровой |
|
|
34 |
Итоговый урок. |
|
|
Математика
(2 год))
№ п/п |
Тема |
Дата |
Прим. |
|
Арифметичні дії в межах 100 ( 12 год) |
|
|
1 |
Нумерація в межах 100, всі випадки додавання і віднімання (повторення) |
5.09 |
|
2 |
Додавання до двоцифрового числа одноцифрового і двоцифрового, коли в сумі одержуємо круглі десятки, а також віднімання від круглих десятків одноцифрового чи двоцифрового числа: 45+5,75+25, 50–5, 90–25, 100–3, 100–23, 100–93 |
6.09 |
|
3 |
Додавання до двоцифрового числа одноцифрового і двоцифрового, коли в сумі одержуємо круглі десятки, а також віднімання від круглих десятків одноцифрового чи двоцифрового числа: 45+5,75+25, 50–5, 90–25, 100–3, 100–23, 100–93 |
12.09 |
|
4 |
Додавання на рахівниці. Переставний закон додавання. Додавання і віднімання як взаємно обернені дії. Нуль як компонент додавання і віднімання |
13.09 |
|
5 |
Додавання на рахівниці. Переставний закон додавання. Додавання і віднімання як взаємно обернені дії. Нуль як компонент додавання і віднімання |
19.09 |
|
6 |
Прилічування і відлічування по 6 (до 60), по 7 (до 70), по 8 (до 80), по 9 ( до 90) |
20.09 |
|
7 |
Прилічування і відлічування по 6 (до 60), по 7 (до 70), по 8 (до 80), по 9 ( до 90) |
26.09 |
|
8 |
Міри довжини. Метр, дециметр, сантиметр, міліметр. Співвіднесення мір довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти. Розв’язання прикладів з іменованими числами |
27.09 |
|
9 |
Міри ваги. Кілограм, центнер. Порівняння предметів за вагою. Розв’язання прикладів з іменованими числами. Розв’язання задач на визначення маси. |
3.10 |
|
10 |
Міри ваги. Кілограм, центнер. Порівняння предметів за вагою. Розв’язання прикладів з іменованими числами. Розв’язання задач на визначення маси. |
4.10 |
|
11 |
Ціна, вартість. Розв’язування простих арифметичних задач на залежність між величинами: ціною, кількістю і вартістю. |
10.10 |
|
12 |
Контрольна робота №1 |
11.10 |
|
|
Додавання і віднімання в межах 100 з переходом через розряд. Двоцифрові і одноцифрові числа. Порядок розв’язання прикладів. Геометричний матеріал( 12 год) |
|
|
13 |
Додавання і віднімання двоцифрового та одноцифрового чисел з переходом через розряд: 38+3, 32+9, 41–3, 41–9. Пояснення розв’язання прикладів |
31.10 |
|
14 |
Додавання і віднімання двоцифрового та одноцифрового чисел з переходом через розряд: 38+3, 32+9, 41–3, 41–9. Пояснення розв’язання прикладів |
1.11 |
|
15 |
Додавання і віднімання двоцифрового та одноцифрового чисел з переходом через розряд: 38+3, 32+9, 41–3, 41–9. Пояснення розв’язання прикладів |
7.11 |
|
16 |
Додавання і віднімання двоцифрового та одноцифрового чисел з переходом через розряд: 38+3, 32+9, 41–3, 41–9. Пояснення розв’язання прикладів |
8.11 |
|
17 |
Додавання і віднімання двоцифрового та одноцифрового чисел з переходом через розряд: 38+3, 32+9, 41–3, 41–9. Пояснення розв’язання прикладів |
14.11 |
|
18 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд: 38+24, 54–28 |
15.11 |
|
19 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд: 38+24, 54–28 |
21.11 |
|
20 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд: 38+24, 54–28 |
22.11 |
|
21 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд: 38+24, 54–28 |
28.11 |
|
22 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд: 38+24, 54–28 |
29.11 |
|
23 |
Ламана лінія, як сума відрізків. Побудова ламаної за даними розмірами відрізків. |
5.12 |
|
24 |
Контрольна робота №2 |
6.12 |
|
|
Множення та ділення (8 год) |
|
|
25 |
Назва компонентів множення . Переставний закон множення. Таблиця множення на 3,4,5. |
12.12 |
|
26 |
Назва компонентів множення . Переставний закон множення. Таблиця множення на 6,7,8, |
13.12 |
|
27 |
Назва компонентів множення . Переставний закон множення. Таблиця множення на 9. |
19.12 |
|
28 |
Дія ділення. Назва компонентів ділення . Таблиця ділення на 3,4,5. |
20.12 |
|
29 |
Дія ділення. Назва компонентів ділення . Таблиця ділення на 6,7,8. |
26.12 |
|
30 |
Дія ділення. Назва компонентів ділення . Таблиця ділення на 9. Задачі,які розв’язуються множенням і діленням. Аналіз задач. Складання задач за малюнками. Перевірка розв’язання |
27.12 |
|
31 |
Знаходження половини, четвертої, п’ятої, шостої частин конкретної величини і конкретної кількості. Порядок виконання дій в складених прикладах |
|
|
32 |
Задачі,які розв’язуються множенням і діленням. Аналіз задач. Складання задач за малюнками. Перевірка розв’язання |
|
|
|
Арифметичні дії додавання і віднімання в межах 100 (9 год) |
|
|
33 |
Назва компонентів додавання і віднімання. Складання прикладів за назвами компонентів. |
|
|
34 |
Назва компонентів додавання і віднімання. Складання прикладів за назвами компонентів. |
|
|
35 |
Розв’язання складених прикладів на дві–три дії. Пояснення розв’язання |
|
|
36 |
Розв’язання складених прикладів на дві–три дії. Пояснення розв’язання |
|
|
37 |
Розв’язання складених прикладів на дві–три дії. Пояснення розв’язання |
|
|
38 |
Розв’язання складених прикладів на дві–три дії. Пояснення розв’язання |
|
|
39 |
Розв’язання складених прикладів на дві–три дії. Пояснення розв’язання |
|
|
40 |
Розв’язання складених прикладів на дві–три дії. Пояснення розв’язання |
|
|
41 |
Контрольна робота № 3 |
|
|
|
Знаходження невідомого компонента додавання і віднімання. Множення і ділення на одиницю або нуль. ( 16 год) |
|
|
42 |
Знаходження невідомого компонента додавання. |
|
|
43 |
Знаходження невідомого компонента віднімання. |
|
|
44 |
Множення на одиницю і ділення на одиницю |
|
|
45 |
Множення на одиницю і ділення на одиницю |
|
|
46 |
Множення на одиницю і ділення на одиницю |
|
|
47 |
Прості арифметичні задачі на знаходження невідомого доданка. |
|
|
48 |
Прості арифметичні задачі на знаходження невідомого доданка. |
|
|
49 |
Прості арифметичні задачі на знаходження невідомого доданка. |
|
|
50 |
Складання задач за малюнками, числовими даними |
|
|
51 |
Складання задач за малюнками, числовими даними |
|
|
52 |
Одиниця часу . Визначення часу за годинником. Співвіднесення мір часу. |
|
|
53 |
Чотирикутники: квадрат, прямокутник. Елементи чотирикутника: основа, бокові сторони, діагоналі. Побудова прямокутника (квадрата) на основі даних довжин сторін |
|
|
54 |
Множення чисел на 0. Неможливість ділення на 0. |
|
|
55 |
Перевірка множення і ділення |
|
|
56 |
Складені задачі. Розв’язування задач на дві–три дії. |
|
|
57 |
Контрольна робота № 4 |
|
|
|
Повторення ( 11 год) |
|
|
58 |
Трикутники: рівнобедрений, рівносторонній, різносторонній (знаходження серед інших фігур). |
|
|
59 |
Взаємне розташування прямої лінії (відрізка), кола, многокутника на площині. Точка перетину. Креслення трикутників |
|
|
60 |
Арифметичні дії додавання і віднімання в межах 100 (всі випадки). |
|
|
61 |
Арифметичні дії додавання і віднімання в межах 100 (всі випадки). |
|
|
62 |
Арифметичні дії додавання і віднімання в межах 100 (всі випадки). |
|
|
63 |
Таблиці множення і ділення. Перевірка рзв’язання прикладів. Розв'язання задач. |
|
|
64 |
Таблиці множення і ділення. Перевірка рзв’язання прикладів. Розв'язання задач. |
|
|
65 |
Таблиці множення і ділення. Перевірка рзв’язання прикладів. Розв'язання задач. |
|
|
66 |
Таблиці множення і ділення. Перевірка рзв’язання прикладів. Розв'язання задач. |
|
|
67 |
Таблиці множення і ділення. Перевірка рзв’язання прикладів. Розв'язання задач. |
|
|
68 |
Підсумковий урок |
|
|
Українська мова
(1 год)
№ п/п |
Тема |
Дата |
Прим. |
|
Повторення (2 год) |
|
|
1 |
Слова, що означають назви, дії, ознаки предметів. Складання з ними словосполучень, речень. Пов’язування речень у зв’язне висловлювання – текст. Слова, протилежні за значенням |
06.09 |
|
2 |
Слова, що означають назви, дії, ознаки предметів. Складання з ними словосполучень, речень. Пов’язування речень у зв’язне висловлювання – текст. Слова, протилежні за значенням |
13.09 |
|
|
Звуки і букви (13 год) |
|
|
3 |
Голосні і приголосні звуки і букви |
20.09 |
|
4 |
Приголосні тверді і м’які, їх розрізнення. Пом’якшення приголосних перед я, ю, є, ї. |
27.09 |
|
5 |
Алфавіт. Ознайомлення з українським алфавітом. |
4.10 |
|
6 |
Розташування букв і слів у алфавітному порядку з орієнта цією на одну–дві букви. |
11.10 |
|
7 |
Наголос у словах. Наголошені й ненаголошені голосні. |
1.11 |
|
8 |
Перевірка написання ненаголошених голосних зміною форми слова (весна2 252 A=8). |
8.11 |
|
9 |
Перевірка написання слів з ненаголошеними голосними добором споріднених слів (за зразком). |
15.11 |
|
10 |
Буквосполучення йо, ьо у словах |
22.11 |
|
11 |
Запис слів з йо, ьо. Перенос слів з йо, ьо |
29.11 |
|
12 |
Апостроф.Вживання апострофа після б, п, в, м, ф, у кінці складу після р перед я, ю, є, ї. Запис і перенос слів з апострофом. |
6.12 |
|
13 |
РМ. «Родинні звичаї українців» |
13.12 |
|
14 |
Правильна вимова твердих і м’яких приголосних у словах, наголошених складів. Вимова та запис слів з йотованими, з апострофом, з йо, ьо |
20.12 |
|
15 |
Когтрольна робота |
27.12 |
|
|
Слово. Значення слова ( 9 год ) |
|
|
16 |
Подвоєння приголовних у словах. Найуживаніші слова з подвоєними приголосними. Перенос слів з подвоєнням. Розрізнення на слух і на письмі слів з подвоєними приголосними. |
|
|
17 |
Споріднені слова.Дзвінкі і глухі приголосні в середині і в кінці слова. Перевірка правильності запису слова зміною форми слова або добором за зразком споріднених слів |
|
|
18 |
РМ. «Працьовитість українців» |
|
|
19 |
Вживання у мовленні споріднених слів |
|
|
20 |
Спільнокореневі слова. Спостереження за значенням спільнокореневих слів. Спільна частина спільнокореневих слів. Корінь слова. |
|
|
21 |
Спостереження за однаковим написанням коренів у спільнокореневих словах. Добір спільнокореневих слів з найуживанішими у мовленні учнів суфіксами. Складання речень зі спільнокореневими словами. |
|
|
22 |
Звертання до дорослих, до дітей в Україні. Інтонація речення зі звертанням |
|
|
23 |
РМ. «Спілкування вдома, у школі, на вулиці, у громадських місцях» |
|
|
24 |
.Аудіювання.Прослуховування тексту, що читає вчитель. Розуміння слів, подібних за значенням: книга Марійки – Марійчина книга |
|
|
|
Частини мови. Речення (10 год.) |
|
|
25 |
Іменник. Знаходження серед поданих іменників подібних за значенням |
|
|
26 |
Прикметник. Знаходження серед прикметників подібних чи протилежних за значенням. Пов’язування між собою іменників та прикметників. Добір слів, які відповідають реальним ознакам того чи іншого предмета |
|
|
27 |
Дієслово. Знаходження серед ряду дієслів, подібних чи протилежних за значенням. Написання слів на ть, ться. |
|
|
28 |
РМ. "Роль свят у житті людини» |
|
|
29 |
Прийменник. Роль прийменників. Написання прийменників з іншими словами в реченні. |
|
|
30 |
Речення. Види речень за метою висловлювання. Запис речень під диктовку вчителя |
|
|
31 |
РМ. «Весняне пробудження природи» |
|
|
32 |
Звертання. Інтонація речення зі звертанням. Запис самостійно складених речень, підписів під малюнками, ілюстраціями. |
|
|
33 |
Контрольна робота |
|
|
34 |
Підсумковий урок |
|
|
«Затверджую»
Директор школи_____________ Г.Є.Приходько
«______»___________________2017року.
«______»___________________2018року.
« Погоджено»
Заступник директора з навчально-виховної
роботи __________________ О.В. Шостака
«______»___________________2017року.
«______»___________________2018року.
Календарно-тематичне планування
індивідуального навчання
в 4 класі
2017/2018 н.р.
Учитель Головко А.В.
«Затверджую»
Директор школи_____________ Г.Є.Приходько
«______»___________________2017року.
«______»___________________2018року.
« Погоджено»
Заступник директора з навчально-виховної
роботи __________________ О.В. Шостака
«______»___________________2017року.
«______»___________________2018року.
Календарно-тематичне планування
(українська мова і література (5Б клас), англійська мова (1,2,3)
2017/2018 н.р.
Учитель Головко А.В.