Календарно - тематичне планування, 4 клас, індивідуальне навчання для дітей з легкою розумовою відсталістю

Про матеріал

Календарно - тематичне планування індивідуального навчання для дітей з легкою розумовою відсталістю, 4 клас. Я у світі, трудове навчання, фізична культура, математика, російська мова, основи здоров'я, образотворче мистецтво, музичне мистецтво, природознавство, фізична культура, українська мова.

Перегляд файлу

 Я у світі

17годин (0,5 год. на тиждень)

№ уроку

Тема уроку

Стор.

Дата

Тема 1. Людина. Я та інші. (10   год.)

  • 1

Неповторність кожної людини

 

01.09

  • 2

Життя людини – найвища цінність

 

15.09

  • 3

Людське «Я».

 

29.09

  • 4

Історії досягнень людини в науці, спорті, мистецтві

 

13.10

  • 5

Як досягти успіхів

 

10.11

  • 6

Роль спілкування в житті людини

 

24.11

  • 7

Культура поведінки.

Обговорення різноманітних ситуацій.

 

8.12

  • 8

Правила поведінки в гостях. Уникнення конфліктів з іншими людьми. Людські чесноти.

 

22.12

Тема 2.Людина серед людей.

Людина у світі

 (7 год.)

  • 9

Права та обовязки громадян України

 

 

  • 10

Основні символи держави

 

 

  • 11

Турбота кожного про довкілля, культурну спадщину

 

 

  • 12

Взаємні обов’язки батьків і дітей

 

 

 

  • 13

Основні правопорушення серед дітей і юридична відповідальність за їх скоєння

 

 

  • 14

Земля – спільний дім для всіх людей.

 

 

  • 15

Україна на карті світу. Уявні подорожі в інші країни. Найближчі сусіди України. Підсумок.

 

 

 

 

                                            Основи здоров`я

17 годин на рік ( 0,5 годинна тиждень)

тема

години

дата

 

Людина і здоров’я (7 год)

 

 

1

Здоров`я і хвороби.

 

8.09

2.

Інфекційні захворювання. Шляхи поширення інфекційних захворювань. Правила запобігання інфекційним захворюванням

 

22.09

3.

.Особливо небезпечна хвороба СНІД. Шляхи зараження ВІЛ-інфекцією

 

6.10

4

Здоров`я і харчування.

 

3.11

5

 Рух і здоров`я.

 

17.11

6

Здоров’я у сім’ї.

 

1.12

7

Настрій, поведінка, звички та їх значення для здоров’я

людини.

 

15.12

 

Основи безпеки життєдіяльності (6 год)

 

 

8

Безпечна поведінка в школі.

 

 

9

Безпека пішоходів.

 

 

10

Безпека у населеному пункті.

 

 

11

Безпека пасажирів.

 

 

12

Безпека вдома.

 

 

13

Особиста безпека.

 

 

 

Довкілля ( 4 год)

 

 

14

Природні стихійні лиха.

 

 

15

Аварійні ситуації.

 

 

16

Правила поведінки під час аварії.

 

 

17

Повторення вивченого

 

 

 

 

        Образотворче мистецтво

             (0,5 год. на тиждень)

Тема уроку

Дата

 

 

Основи образотворчогомистецтва (7 год)

 

1

Образотворчі засоби. Точка. штрих. Лінія. Види й типи ліній.  Композиція

13.09

2

Колір. Розрізнення кольорів.

27.09

3

Форма. Побудова предметів та об’єктів, їх пропорції та роміри.

11.09

4

Простір. Просторові відношення. Композиція. Складання орнаменту.

8.11

5

Малювання в квадраті рослинних символів українського орнаменту.

22.11

6

Малювання візерунка в колі. «Прикрасимо посуд».

6.12

7

Малювання візерунка в трикутній формі. «Хустинка для бабусі».

20.12

 

Образотворча діяльність.  Декоративне малювання

 

8

Малювання декоративної композиції «Ходить півник у садку і співає: «Ку ку рі ку».

 

9

Малювання витинанки.

 

10

Малювання декоративної композиції «Українська хата».

 

11

Декоративне оформлення вітальної листівки до 8 Березня

 

12

Малювання візерунка у колі «Настінна таріль» (за зразком).

 

13

Створення святкової композиції до Великодніх свят. Малювання писанок.

 

14

Малювання з натури (    год)

Малювання з натури гілочки з листочками

 

15

Малювання з натури футбольного м’яча.

 

16

Підсумковий урок за рік

 

 

Музичне мистецтво

17 годин(0,5 годин на тиждень)

тема

години

дата

 

1

Тема «Осіння пора». 4 год

«Ранок шкільний, здрастуй!»,муз. Ю. Чичкова, сл. К. Ібряєва;;

 

 

6.09

2

«Ой, котився віночок по полю», укр. нар. обжинкова пісня

 

20.09

3

"Веселий дзвіночок», муз. і сл. С. Турлянського;.

 

4.10

4

«До, ре, мі, фа, соль», муз. А. Островського, сл. Е. Бличіна;.

 

1.12

 

Тема: «Музика про Батьківщину та її героїв» (4 години).

 

 

5

«Чом, чом, земле моя», муз. Д. Січинського, сл. В. Лебедєвої;

 

15.12

6

««Над Дніпровою сагою», муз. народна, сл. Т. Шевченка;

 

 

7

«Гей, ви, стрільці січовії!», укр.нар. пісня.

 

 

8

«Немає України без калини», муз. М. Ведмедері, сл. Г. Клок;.

 

 

 

Тема: «Зимові свята» (3 год)

 

 

9

«Зима», муз. Ц. Кюї, укр. текст О. Пархоменка;

 

 

10

«Сніг пушок», муз. Р. Шумана

 

 

11

«Ой дивна, дивна Вкраїнська родина», укр. колядка,

мел. І. Біликівського.

 

 

 

Тема: «Музика народів світу»(2 години).

 

 

12

«Каде Русель», французька нар. пісня, обр. Ж. Векерлена, укр. текст Д. Луценка;

 

 

13

«Бульба», білоруський нар. танок.

 

 

 

Тема: «Благослови мати, весну закликати!» (4години).

 

 

14

«Благослови, мати, весну закликати», укр. нар. веснянка;

 

 

15

«Вийди, вийди, Іванку!», укр. нар. веснянка;

 

 

16

"Дихання весни» – Б. Неменський;

 

 

17

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 Природознавство

17 годин ( 0,5 годинна тиждень)

тема

години

дата

 

Тема 1. Нежива природа. ( 4  год.)

 

 

1

Рельєф. Форма землі.

 

12.09

2

 Грунт

 

26.09

3

Корисні копалини

 

10.10

4

Вода і повітря

 

7.11

 

Тема 2. Жива природа. 4 год

 

 

5

Життя рослин.

 

21.11

6

Життя тварин

 

5.12

7

Взаємозв’язок у природі: рослинний і тваринний світ

 

19.12

8

Пристосування тварин у природі. Охорона тварин.

 

 

 

Тема 3. Рідний край. ( 8  год.)

 

 

9

Зима. Зимові місяці. Зміни у рослинному і тваринному світі.

 

 

10

Тварини. Свійські і дикі тварини.

 

 

11

Свійські тварини.

 

 

12

Дикі тварини.

 

 

13

Птахи. Зимуючи і перелітні птахи.

 

 

14

Риби. Комахи.

 

 

15

Весна. Рідний край.

 

 

16

Літо. Літні місяці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                              Фізична культура

35 годин (1година на тиждень)

тема

години

дата

 

Тема 1. Гімнастика (12 год.)

 

 

1

Теоретичні відомості. Спортивна форма, її приготування до занять фізичними вправами.

 

01.09

2

Загально розвиваючі і корегуючи вправи із положення сидячі на підлозі, стоячи на колінах, виконання рухів руками у всіх напрямках.

 

08.09

3

Вправи для формування правильної постави.

 

15.09

4

Вправи з рівноваги. Ходьба по гімнастичній лаві. Утримання рівноваги на стійці на одній нозі.

 

22.09

 

Вправи з рівноваги. Ходьба по гімнастичній лаві. Утримання рівноваги на стійці на одній нозі.

 

29.09

5

Вправи в лазінні і перелізанні. Вправи по гімназичній лаві.

 

6.10

6

Перелізання через перешкоди. Лазіння по гімнастичній драбині вгору і в низ.

 

13.10

7

Перелізання через перешкоди. Лазіння по гімнастичній драбині вгору і в низ.

 

3.11

8

Акробатичні вправи. Нахил вперед, «міст» із положення стоячи на колінах. Напівшпагат.

 

10.11

9

Вправи з предметами. Вправи з гімнастичною палицею.

 

17.11

10

Вправи з предметами. Вправи з гімнастичним обручем.

 

24.11

11

Вправи з предметами. Вправи з малим м’ячем.

 

1.12

12

Вправи з предметами. Вправи звеликим м’ячем.

 

8.12

 

Тема 2. Легка атлетика. ( 21 год.)

 

15.12

13

Теоретичні відомості. Правильна постава,правильні рухи під час ходьби і бігу.

 

22.12

14

Ходьба. Ходьба в ногу; зі зміною напрямку; в повільному, середньому та швидкому темпі.

 

 

15

Ходьба. Ходьба в ногу; зі зміною напрямку; в повільному, середньому та швидкому темпі.

 

 

16

Біг. Чергування ходьби та бігу. Біг на швидкість. Біг на витривалість.

 

 

17

Стрибки. Стрибки у довжину з місця поштовхом обох ніг.

 

 

18

Стрибки. Стрибки в глибину (з висоти  до50 см) поштовхом обох ніг.

 

 

19

Метання м’яча в горизонтальне та вертикальну ціль.

 

 

20

Метання м’яча на дальність відскоку від стіни.

 

 

21

Метання м’яча на дальність правою та лівою рукою.

 

 

22

Метання м’яча на дальність правою та лівою рукою.

 

 

23

Ігри. Теоретичні відомості. Сюжет ігор та правила їх проведення.

 

 

24

Рухливі ігри.

 

 

25

Рухливі ігри.

 

 

26

Ігрові дії спортивного напрямку. Біг, стрибки.

 

 

27

Ігрові дії спортивного напрямку. Біг, стрибки.

 

 

28

Ігрові дії спортивного напрямку прорізання та підлізання, сполучення цих дій в спортивних умовах.

 

 

29

Ігрові дії спортивного напрямку прорізання та підлізання, сполучення цих дій в спортивних умовах.

 

 

30

Естафети з основними руховими діями. Біг,стрибки, кидки м’яча в загальних умовах.

 

 

31

 Естафети з основними руховими діями. Біг,стрибки, кидки м’яча в загальних умовах.

 

 

32

Рухливі ігри на свіжому повітрі.

 

 

33

Підсумковий урок. Рухливі ігри на свіжому повітрі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Трудове навчання

 (1 година на тиждень)

Тема

години

дата

 

Тема 1 . Сільськогосподарські роботи. Природні матеріали. Папір і картон. (  14 год.)

 

 

1

Сільськогосподарські роботи в саду (спостереження і посильна участь).

 

01.09

2

Сільськогосподарські роботи в саду (спостереження і посильна участь).

 

08.09

3

Сільськогосподарські роботи в саду (спостереження і посильна участь).

 

15.09

4

Природна матеріали. Павук із шкарлупи горіха, пластиліну.

 

22.09

5

Природні матеріали. Баран із качанів кукурудзи.

 

29.09

6

Аплікація. Тварини.

 

6.10

7

Аплікація птахи.

 

13.10

8

Аплікація овочі і фрукти.

 

3.11

9

Збирання насіння

 

10.11

10

Зберігання насіння

 

24.11

11

Догляд за кімнатними рослинами.

 

1.12

12

Розмічання паперу і картону за шаблонами та за допомогою лінійки

 

8.12

13

Ялинкові прикраси.

 

15.12

14

Ялинкові прикраси.

 

22.12

 

Тема2. Текстильні матеріали. Сільськогосподарські роботи.   ( 18   год.)

 

 

15

Різання по прямих та кривих лініях. Вирізання отворів.

 

 

16

Вирізання витинанок.

 

 

17

Іграшки-сувеніри з картону.

 

 

18

Іграшки-сувеніри з тканини.

 

 

19

Іграшки-сувеніри з ниток.

 

 

20

Виготовлення із металевого конструктора драбинки.

 

 

21

Виготовлення із металевого конструктора стола, стільця.

 

 

22

Виготовлення із коробок стола, ліжка.

 

 

23

Виготовлення із пластикових деталей літака.

 

 

24

Виготовлення із пластикових деталей будинку.

 

 

25

 Зразки навкісних степків на папері.

 

 

26

Зразки навкісних степків на тканині.

 

 

27

 Вирізування деталей м’якої іграшки за шаблоном.

 

 

28

М’які іграшки плоскі та об’ємні.

 

 

29

М’які іграшки плоскі та об’ємні

 

 

30

Сільськогосподарські роботи у квітнику.

 

 

31

Сільськогосподарські роботи у квітнику.

 

 

32

Сільськогосподарські роботи у квітнику.

 

 

 

 

Русский язык

(1,5 год)

п/п

Тема

Дата

Прим.

 

Повторение (2 год)

 

 

1.

Слова, обозначающие названия, действия и признаки предметов. Составление с ними  словосочетаний, предложений.  Объединение предложений в связное высказывание – текст.

Слова, противоположные по значению.

5.09

 

2.

Слова, обозначающие названия, действия и признаки предметов. Составление с ними  словосочетаний, предложений.  Объединение предложений в связное высказывание – текст.

Слова, противоположные по значению.

5.09

 

 

Звуки и буквы (11 год)

 

 

3

Гласные и согласные звуки и буквы.

12.09

 

4

Твердые и мягкие согласные, их различение. Смягчение согласных перед я, и, ю, е.

19.09

 

5

Алфавит. Расположение слов в алфавитном порядке

19.09

 

6

Ударные и безударные гласные.

26.09

 

7

Проверка написания безударных гласных

3.10

 

8

Проверка написания слов с безударными гласными подбором родственных слов

3.10

 

9

Произношение, чтение и письмо слов с разделительным твердым знаком, перенос их из строки в строку.

10.10

 

10

Употребление разделительного твердого  знака в глаголах.

31.10

 

11

РР. Семейные обычаи украинцев.

31.10

 

12

Правильное произношение твердых и мягких согласных в словах.

7.11

 

13

Произношение ударних  слогов в словах

14.11

 

 

Значение слова (10 год)

 

 

14

Антонимы

14.11

 

15

Синонимы

21.11

 

16.

РР. Употребление  синонимом и антонимов в устной  и письменной  речи.

28.11

 

17.

Слова с двойными согласными.

28.11

 

18

Наиболее употребляемые слова с двойными согласными.

5.12

 

19

Перенос слов с двойными согласными

12.12

 

20

Правильное произношение и запись слов с двойными согласными.

12.12

 

21

Родственные слова .Употребление звонких и глухих согласных в средине и в

конце родственных слов.

19.12

 

22

Проверка правильности записи слов, а изменением его формы

26.12

 

23.

Повторение изученого в 1 семестре.

26.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Русское чтение

(1 год)

п/п

Тема

Дата

Прим.

 

 Природа надела осенний наряд (9  год)

 

 

1

 Яков Акимов "В школу"

05.09

 

2

Б.Заходер «Перемена».

12.09

 

3

Е. Трутнева "Улетает лето"

19.09

 

4

П. Грабовский "Осень"

26.09

 

5

Э. Шим "Дни стали ненастные"

3.10

 

6

А. Плецеев "Осенью"

10.10

 

7

Н. Сладков "Осень на пороге"

31.10

 

8

М. Пришвин "Птицы и листья"

7.11

 

9

Урок внеклассного чтения. Произведения Е. И. Чарушина.

14.11

 

 

Здравствуй, зимушка-зима! (9 год)

 

 

10

И. Никитин "Здравствуй, гостья - зима"

21.11

 

11

Г. Скребицкий "Первый снег" ,

28.11

 

12

Г. Скребицкий "На лесной полянке зимой"

5.12

 

13

Е. Благинина "Мороз"

12.12

 

14

А. Барто "Не одна"

19.12

 

15

Украинская народная сказка "Рукавичка"

26.12

 

16

В. Бианки "Синичкин календарь"

 

 

17

Щедровки и колядки.

 

 

18

Урок внеклассного чтения. А. Усачёв «Новогодняя ёлка».

 

 

 

Наша Родина - Украина (5 год)

 

 

19

М. Пляцковский "Родные места"

 

 

20

"Украина", по И. Цюпе

 

 

21

Д. Комилевская "Мы дети казацкого рода"

 

 

22

П. Утевская "Здравствуй, киев"

 

 

23

Л. Украинка "Зеленеет луг веселый!

 

 

 

И вновь весна! Вновь оживает и расцветает родная земля (5 год)

 

 

24

По Д. Красицкому "Детям о Тарасе Шевченко"

 

 

25

Народная песня "Веснянка". И Демьянов "Зазывная"

 

 

26

П. Соловьева "Подснежник", П. Тычина "Идет весна"

 

 

27

Г. Скребицкий "Сказка о весне"

 

 

28

А. Плещеев "Ласточка"

 

 

29

Н. Сынгаевский "Цветет земля"

 

 

 

Лучше лета только лето! (5 год)

 

 

30

М. Ивенсен "Вот и лето подоспело"

 

 

31

Л. Кузьмин "Самое главное"

 

 

32

А. Босев "Солнце"

 

 

33

Внеклассное чтение.  «Про мою подругу и немножко про меня»

 по И. Пивоваровой

 

 

34

Итоговый урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

(2 год))

 

п/п

Тема

Дата

Прим.

 

 Арифметичні дії в межах 100 ( 12 год)

 

 

1

Нумерація в межах 100, всі випадки додавання і віднімання (повторення)

5.09

 

2

Додавання до двоцифрового числа одноцифрового і двоцифрового,

коли в сумі одержуємо круглі десятки, а також віднімання від круглих десятків одноцифрового чи двоцифрового числа: 45+5,75+25, 50–5, 90–25, 100–3,

100–23, 100–93

6.09

 

3

Додавання до двоцифрового числа одноцифрового і двоцифрового,

коли в сумі одержуємо круглі десятки, а також віднімання від круглих десятків одноцифрового чи двоцифрового числа: 45+5,75+25, 50–5, 90–25, 100–3,

100–23, 100–93

12.09

 

4

Додавання на рахівниці. Переставний закон додавання. Додавання і віднімання як взаємно обернені дії. Нуль як компонент додавання і віднімання

13.09

 

5

Додавання на рахівниці. Переставний закон додавання. Додавання і віднімання як взаємно обернені дії. Нуль як компонент додавання і віднімання

19.09

 

6

Прилічування і відлічування по 6 (до 60), по 7 (до 70), по 8 (до 80), по 9 ( до 90)

20.09

 

7

Прилічування і відлічування по 6 (до 60), по 7 (до 70), по 8 (до 80), по 9 ( до 90)

26.09

 

8

Міри довжини. Метр, дециметр, сантиметр, міліметр. Співвіднесення мір довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти. Розв’язання прикладів з іменованими числами

27.09

 

9

Міри ваги. Кілограм, центнер. Порівняння предметів за вагою. Розв’язання

прикладів з іменованими числами. Розв’язання задач на визначення маси.

3.10

 

10

Міри ваги. Кілограм, центнер. Порівняння предметів за вагою. Розв’язання

прикладів з іменованими числами. Розв’язання задач на визначення маси.

4.10

 

11

Ціна, вартість. Розв’язування простих арифметичних задач на залежність між величинами: ціною, кількістю і вартістю.

10.10

 

12

Контрольна робота №1

11.10

 

 

Додавання і віднімання в межах  100 з переходом через розряд. Двоцифрові і одноцифрові числа. Порядок розв’язання прикладів.

Геометричний матеріал( 12 год)

 

 

13

Додавання і віднімання двоцифрового та одноцифрового чисел з переходом через розряд: 38+3, 32+9, 41–3, 41–9. Пояснення розв’язання прикладів

31.10

 

14

Додавання і віднімання двоцифрового та одноцифрового чисел з переходом через розряд: 38+3, 32+9, 41–3, 41–9. Пояснення розв’язання прикладів

1.11

 

15

Додавання і віднімання двоцифрового та одноцифрового чисел з переходом через розряд: 38+3, 32+9, 41–3, 41–9. Пояснення розв’язання прикладів

7.11

 

16

Додавання і віднімання двоцифрового та одноцифрового чисел з переходом через розряд: 38+3, 32+9, 41–3, 41–9. Пояснення розв’язання прикладів

8.11

 

17

Додавання і віднімання двоцифрового та одноцифрового чисел з переходом через розряд: 38+3, 32+9, 41–3, 41–9. Пояснення розв’язання прикладів

14.11

 

18

Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд: 38+24, 54–28

15.11

 

19

Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд: 38+24, 54–28

21.11

 

20

Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд: 38+24, 54–28

22.11

 

21

Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд: 38+24, 54–28

28.11

 

22

Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд: 38+24, 54–28

29.11

 

23

Ламана лінія, як сума відрізків. Побудова ламаної за даними розмірами відрізків.

5.12

 

24

Контрольна робота №2

6.12

 

 

Множення та ділення (8 год)

 

 

25

Назва компонентів множення . Переставний закон множення. Таблиця множення на 3,4,5.

12.12

 

26

Назва компонентів множення . Переставний закон множення. Таблиця множення на 6,7,8,

13.12

 

27

Назва компонентів множення . Переставний закон множення. Таблиця множення на 9.

19.12

 

28

Дія ділення. Назва компонентів ділення . Таблиця ділення на 3,4,5.

20.12

 

29

Дія ділення. Назва компонентів ділення . Таблиця ділення на 6,7,8.

26.12

 

30

Дія ділення. Назва компонентів ділення . Таблиця ділення на 9. Задачі,які розв’язуються множенням і діленням. Аналіз задач. Складання задач за малюнками. Перевірка розв’язання

27.12

 

31

Знаходження половини, четвертої, п’ятої, шостої частин конкретної величини і конкретної кількості. Порядок виконання дій в складених прикладах

 

 

32

Задачі,які розв’язуються множенням і діленням. Аналіз задач. Складання задач за малюнками. Перевірка розв’язання

 

 

 

Арифметичні дії додавання і віднімання в межах 100 (9 год)

 

 

33

Назва компонентів додавання і віднімання. Складання прикладів за назвами компонентів.

 

 

34

Назва компонентів додавання і віднімання. Складання прикладів за назвами компонентів.

 

 

35

Розв’язання складених прикладів на дві–три дії. Пояснення розв’язання

 

 

36

Розв’язання складених прикладів на дві–три дії. Пояснення розв’язання

 

 

37

Розв’язання складених прикладів на дві–три дії. Пояснення розв’язання

 

 

38

Розв’язання складених прикладів на дві–три дії. Пояснення розв’язання

 

 

39

Розв’язання складених прикладів на дві–три дії. Пояснення розв’язання

 

 

40

Розв’язання складених прикладів на дві–три дії. Пояснення розв’язання

 

 

41

Контрольна робота № 3

 

 

 

Знаходження невідомого компонента додавання і віднімання.

Множення і ділення на одиницю або нуль. (   16 год)

 

 

42

Знаходження невідомого компонента додавання.

 

 

43

Знаходження невідомого компонента віднімання.

 

 

44

Множення на одиницю і ділення на одиницю

 

 

45

Множення на одиницю і ділення на одиницю

 

 

46

Множення на одиницю і ділення на одиницю

 

 

47

Прості  арифметичні задачі на знаходження невідомого  доданка.

 

 

48

Прості  арифметичні задачі на знаходження невідомого  доданка.

 

 

49

Прості  арифметичні задачі на знаходження невідомого  доданка.

 

 

50

Складання задач за малюнками, числовими даними

 

 

51

Складання задач за малюнками, числовими даними

 

 

52

Одиниця часу . Визначення часу за годинником. Співвіднесення мір часу.

 

 

53

Чотирикутники: квадрат, прямокутник. Елементи чотирикутника: основа, бокові

сторони, діагоналі. Побудова прямокутника (квадрата) на основі даних довжин сторін

 

 

54

Множення чисел на 0. Неможливість ділення на 0.

 

 

55

Перевірка множення і ділення

 

 

56

Складені задачі. Розв’язування задач на дві–три дії.

 

 

57

Контрольна робота № 4

 

 

 

                                                                   Повторення ( 11 год)

 

 

58

Трикутники: рівнобедрений, рівносторонній, різносторонній (знаходження серед інших фігур).

 

 

59

Взаємне розташування прямої лінії (відрізка), кола, многокутника на площині. Точка перетину. Креслення трикутників

 

 

60

Арифметичні дії додавання і віднімання в межах 100 (всі випадки).

 

 

61

Арифметичні дії додавання і віднімання в межах 100 (всі випадки).

 

 

62

Арифметичні дії додавання і віднімання в межах 100 (всі випадки).

 

 

63

Таблиці множення і ділення. Перевірка  рзв’язання прикладів. Розв'язання задач.

 

 

64

Таблиці множення і ділення. Перевірка  рзв’язання прикладів. Розв'язання задач.

 

 

65

Таблиці множення і ділення. Перевірка  рзв’язання прикладів. Розв'язання задач.

 

 

66

Таблиці множення і ділення. Перевірка  рзв’язання прикладів. Розв'язання задач.

 

 

67

Таблиці множення і ділення. Перевірка  рзв’язання прикладів. Розв'язання задач.

 

 

68

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова

(1 год)

п/п

Тема

Дата

Прим.

 

Повторення (2 год)

 

 

1

Слова, що означають назви, дії, ознаки предметів. Складання з ними словосполучень, речень. Пов’язування речень у зв’язне висловлювання – текст. Слова, протилежні за значенням

06.09

 

2

Слова, що означають назви, дії, ознаки предметів. Складання з ними словосполучень, речень. Пов’язування речень у зв’язне висловлювання – текст. Слова, протилежні за значенням

13.09

 

 

Звуки і букви (13 год)

 

 

3

Голосні і приголосні звуки і букви

20.09

 

4

Приголосні тверді і м’які, їх розрізнення. Пом’якшення приголосних перед я, ю, є, ї.

27.09

 

5

Алфавіт. Ознайомлення з українським алфавітом.

4.10

 

6

Розташування букв і слів у алфавітному порядку з орієнта цією на одну–дві букви.

11.10

 

7

Наголос у словах. Наголошені й ненаголошені голосні.

1.11

 

8

Перевірка написання ненаголошених голосних зміною форми слова (весна2  252 A=8).

8.11

 

9

Перевірка написання слів з ненаголошеними голосними добором споріднених

слів (за зразком).

15.11

 

10

Буквосполучення йо, ьо у словах

22.11

 

11

Запис слів з йо, ьо. Перенос слів з йо, ьо

29.11

 

12

Апостроф.Вживання апострофа після б, п, в, м, ф, у кінці складу після р перед я, ю, є, ї. Запис і перенос слів з апострофом.

6.12

 

13

РМ. «Родинні звичаї українців»

13.12

 

14

Правильна вимова твердих і м’яких приголосних у словах, наголошених складів. Вимова та запис слів з йотованими, з апострофом, з йо, ьо

20.12

 

15

Когтрольна робота

27.12

 

 

Слово. Значення  слова ( 9 год )

 

 

16

Подвоєння приголовних у словах.  Найуживаніші слова з подвоєними приголосними. Перенос слів з подвоєнням. Розрізнення на слух і на письмі слів з подвоєними приголосними.

 

 

17

Споріднені слова.Дзвінкі і глухі приголосні в середині і в кінці слова. Перевірка правильності запису слова зміною форми слова або добором за зразком

споріднених слів

 

 

18

РМ. «Працьовитість українців»

 

 

19

Вживання у мовленні споріднених слів

 

 

20

Спільнокореневі слова. Спостереження за значенням спільнокореневих слів. Спільна частина спільнокореневих слів. Корінь слова.

 

 

21

Спостереження за однаковим написанням коренів у спільнокореневих

словах. Добір спільнокореневих слів з найуживанішими у мовленні

учнів суфіксами. Складання речень зі спільнокореневими словами.

 

 

22

Звертання до дорослих, до дітей в Україні. Інтонація речення зі звертанням

 

 

23

РМ. «Спілкування вдома, у школі, на вулиці, у громадських місцях»

 

 

24

.Аудіювання.Прослуховування тексту, що читає вчитель. Розуміння слів, подібних за значенням: книга Марійки – Марійчина книга

 

 

 

                         Частини мови. Речення (10 год.)

 

 

25

Іменник. Знаходження серед поданих іменників подібних за значенням

 

 

26

Прикметник. Знаходження серед прикметників подібних чи протилежних за

значенням. Пов’язування між собою іменників та прикметників. Добір слів, які відповідають реальним ознакам того чи іншого предмета

 

 

27

Дієслово. Знаходження серед ряду дієслів, подібних чи протилежних за значенням. Написання слів на  ть,  ться.

 

 

28

РМ. "Роль свят у житті людини»

 

 

29

Прийменник. Роль прийменників. Написання прийменників з іншими словами в реченні.

 

 

30

Речення. Види речень за метою висловлювання. Запис речень під диктовку вчителя

 

 

31

РМ. «Весняне пробудження природи»

 

 

32

Звертання. Інтонація речення зі звертанням. Запис самостійно складених речень, підписів під малюнками, ілюстраціями.

 

 

33

Контрольна робота

 

 

34

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Затверджую»

 

 Директор школи_____________ Г.Є.Приходько

 

                                                                    «______»___________________2017року.

 

«______»___________________2018року.

 

 

« Погоджено»     

                                                                                                                                                                                                             Заступник директора з навчально-виховної

                                                                                                                                                                                                            роботи __________________ О.В. Шостака                                                                                                                                                                                                              

 

«______»___________________2017року.

 

«______»___________________2018року.

 

Календарно-тематичне планування

індивідуального навчання

      в 4 класі

2017/2018 н.р.

 

Учитель Головко А.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Затверджую»

 

 Директор школи_____________ Г.Є.Приходько

 

                                                                    «______»___________________2017року.

 

«______»___________________2018року.

 

 

« Погоджено»     

                                                                                                                                                                                                             Заступник директора з навчально-виховної

                                                                                                                                                                                                            роботи __________________ О.В. Шостака                                                                                                                                                                                                              

 

«______»___________________2017року.

 

«______»___________________2018року.

 

Календарно-тематичне планування

(українська мова і література (5Б клас), англійська мова (1,2,3)

2017/2018 н.р.

 

Учитель Головко А.В.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Гаренских Светлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Брозгаль Наталя Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
24291
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку