Календарно - тематичне планування англійська мова 11 клас
(Л.В. Калініна., І.В. Самойлюкевич. Англійська мова. Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів.( 10-й рік навчання) АКАДЕМІЧНИЙ РІВЕНЬ – Київ: Наш час – 2011
Календарно - тематичне планування англійська мова 11 клас 3 год. І семестр
(Л.В. Калініна., І.В. Самойлюкевич. Англійська мова. Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів.
( 10-й рік навчання) АКАДЕМІЧНИЙ РІВЕНЬ – Київ: Наш час – 2011).
№ та |
Дата уроку |
Тема уроку |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
|
Домашнє |
|||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||
Тематика спілкування «Повторення. Літні канікули» |
||||||||||||
1. |
|
Літні канікули
|
Disco-parties. Cyber cafe. TV talk show. Sports. Electronic newspaper. British must-sees |
Relative clauses with who, that, which, when, where |
|
Впр.3, с. 11 |
Впр. 1, с. 9 |
Впр. 3, с. 11 |
Повторити граматичні правила Relative clauses with who, that, which, when, -where |
|||
2. |
|
Літні канікули |
|
Relative clauses with who, that, which, when, where |
Текст |
Впр. 3, с. 12 |
Впр. 2, с. 10 |
Впр. 3, с. 12 |
Скласти роз- повідь про літні канікули |
|||
3. |
|
Підбиваємо підсумки літніх канікул |
|
Modal verbs |
|
Впр. 3, с. 13 |
|
Впр.З, с. 13 |
Впр. 3, с. 11-13 |
|||
4. |
|
Враження від моїх літніх канікул |
|
Questions for more information |
|
Впр. 3, с.11-13 |
С. 14-15 |
с. 15 |
Написати електронний лист другові про літні канікули |
|||
5. |
|
Ми — одинадцяти- класники |
Medicine Teaching Computing Journalism Culture |
Will, be going to, c. 17 |
Діалог |
Впр. 3, с. 18-19 |
Впр. 1, с. 16 |
Впр. 3, с. 18-19 |
Повторити граматичні правила, с.17 |
|||
6. |
|
Школа чекає нас |
|
The Past Simple, the Past Continuous, the Past Perfect Active |
|
Впр. 3, с.18-19 |
Впр. 2, є. 16 |
Впр. 3, с. 18-19 |
Розповідати про майбутні професійні плани |
|||
7. |
|
Професійні плани оди- надцятикласників |
|
Gerunds |
|
С. 19-21 |
|
С. 21 |
Написати лист про заклад, у який плануєте вступати |
|||
8. |
|
«Повторення. Літні канікули» |
|
|
|
|
|
|
Повторити с. 9-21 |
|||
Тематика спілкування «Дозвілля» |
||||||||||||
9. |
|
Мій вільний час |
С. 23 |
The First Conditional с. 25 |
Текст
|
Bnp.l, с. 24 |
Впр. 1, с. 24 |
Впр. 3, с. 26 |
Повторити та вивчити грамат. правила, ст.25-26;305-308 (домашнє читання) |
|||
10. |
|
Вільний час моїх друзів |
С. 23 |
The Second Conditional c. 25 |
|
Впр. 2, с. 24 |
Впр. 2, с. 24 |
Впр. 3, с. 27 |
Впр. 3, с. 28-29 |
|||
11. |
|
Дозвілля моїх англійських однолітків |
С. 23, с. 31-32 |
The Second Conditional c. 25 |
Впр. 5, c. 35-36. |
Впр. 4(а), с. 29-31 |
Впр. 4(е), с. 34-35 |
Впр. 3, с. 17 |
Впр. 5(с), с. 36 |
|||
12. |
|
Дозвілля сучасної молоді |
С. 23 |
The Second Conditional c. 25 |
|
Впр. 4(d), с. 33-34 |
Впр. 7, с. 37 |
Впр. 6 с. 36-37 |
Написати рек- ламу одного з занять, с. 37 |
|||
13. |
|
Захоплення підлітків |
С. 38 |
The First Conditional |
|
Впр. 2, с. 39 |
Впр. 1, с. 38 |
Впр.3(а) с. 40 |
Вивчити лексику, с. 38 |
|||
14. |
|
Улюблені розваги молоді в Україні |
С. 38 |
The Second Conditional |
Текст |
Впр. 3(а) с. 40 |
Впр. 3(Ь), с. 40 |
Впр. 3(Ь), с. 40 |
Скласти розповідь про дозвілля однокласників |
|||
15. |
|
Улюблені розваги англомовної молоді |
С. 38, с. 45 |
The Second Conditional |
|
Впр. 4(а), с. 41-45 |
Впр. 3(Ь), с. 41 |
Впр. 3(а), с. 40 |
с. 41(проект) |
|||
16. |
|
Моє улюблене дозвілля |
С. 38 |
The Second Conditional |
|
Впр. 4(b, d), с. 46 |
Впр. 6, с. 48 |
Впр. 5, с. 47 |
Написати рекламу одного з улюблених занять вашого дозвілля, с. 48 |
|||
17. |
|
Повторення « Дозвілля» |
|
|
|
|
|
|
Повторити с. 23-48 |
|||
Тематика спілкування «Молодіжні субкультури» |
||||||||||||
18. |
|
Молодіжні субкультури |
С. 49 |
Zero Condi- tional c. 50 |
|
Впр. 1, с. 49 |
Впр. 2, є. 49-50 |
Впр. 3, с. 52 |
Повторити та вивчити грамат. правила, с. 50-51 |
|||
19. |
|
Молодіжні субкультури та організації |
С. 49 |
First Conditional (phrases, linking words and expressions) c. 50-51 |
Текст |
Впр. 4, с. 51 |
Впр. 4, с. 56 |
Впр. 3, с. 52-53 |
Написати твір «Моє ставлення до молодіжних організацій і субкультур»,с. 56 |
|||
20. |
|
Українські молодіжні організації. Пласт |
С. 49, с. 62-63 |
First Conditional (phrases, linking words and expressions), c.50-51 |
|
Впр. 5, c.58-59 |
Впр. 5, c. 63-64 |
Впр. 6, c. 65 |
Вивчити розповідь «Сучас- ні молодіжні субкультури та організації»,с.60-62
|
|||
21. |
|
Англомовні молодіжні організації та субкультури |
С. 49, с. 62-63 |
First Conditional (phrases, linking words and expressions), c.50-51 |
|
Впр. 5, c. 57-58, 60-62 |
Впр. 7, c. 66 |
Впр. 6, c. 65 |
Написати рекламу моло-діжної органі- зації вашого міста, с. 66 |
|||
22. |
|
Моє хобі |
С. 66 |
|
|
Впр. 1, c. 66 |
Впр. 3, 6, c. 33 |
|
Вивчити лексику, с. 66 |
|||
23. |
|
Хобі підлітків |
С. 66 |
|
|
Впр. 2, c. 66-67 |
Впр. 4(6), c. 36 |
Впр.1(6)c. 34 |
Написати лист про хобі підлітків |
|||
24. |
|
Хобі моїх друзів |
С. 66 |
|
Впр. 5, c. 70. Діалог |
Впр. З, c. 67 |
Впр. 3(d), c. 68-69 |
Впр. 4, c. 69 |
Впр. 4, с. 69 (письмово) |
|||
25. |
|
Хобі англомовних підлітків |
С. 66 |
First Conditional (phrases, linking words and expressions) |
|
Впр. 3(с), c. 68-69 |
Впр. 7, . c. 71 |
Впр. 6, c. 70-71 |
Знайти матеріал в Інтернеті, с. 71 |
|||
26. |
|
Повторення за темою «Молодіжні субкультури» |
|
|
|
|
|
|
с. 72-74 |
|||
Тематика спілкування «Моє місце у світі» |
||||||||||||
27. |
|
Здоровий спосіб життя в родині |
С. 76-77 |
I wish, if only |
|
Впр. 2, c. 77, c. 78-79 |
Впр. 1, c. 77 |
|
Повторити та граматичні пра- вила, с. 78-79; с. 308-311(дом.чит. |
|||
28. |
|
Здоровий спосіб життя в родині |
С.76-77 |
І wish, if only |
Впр. 5, с. 87. Діалог, с. 325-326 |
|
|
Впр. 3, с.80-81 |
Написати твір «Здоровий спосіб життя моєї родини», с. 81 |
|||
29. |
|
Пропаганда здорового способу життя |
С. 76-77, с. 85 |
The Third Conditional |
|
Впр. 4(а), с. 82-84 |
|
Впр. 4(в е), с. 85 |
Впр. 4(f), с. 85 |
|||
30. |
|
Пропаганда здорового способу життя |
С.76-77 |
The Third Conditional |
|
|
Впр. 7, с. 89 |
Впр. 6, с. 87 |
Написати есе, с. 89 |
|||
31. |
|
Взаємовідносини в сім'ї |
С. 90 |
The Third Conditional |
|
Впр. 3, с. 91 |
Впр. 1, с. 90 |
Впр. 3, с. 91-92 |
Впр. 3(с), с. 93 |
|||
32. |
|
Сімейні традиції на Сході |
С. 90, с. 95 |
The Third Conditional |
|
Впр. 4, с. 93-95 |
|
Впр. 4(f), с. 96 |
Вивчити лексику, с. 90 |
|||
33. |
|
Сімейні традиції на Заході |
С. 90 |
I wish, if only |
|
|
Впр. 6, с. 99 |
|
Вивчити розповідь |
|||
34. |
|
Захист прав дитини |
С. 90 |
I wish, if only |
|
Впр.5, с. 97-98 |
|
Впр. 5, с. 97-98 |
Написати ессе "Spare the rod, spoil the child?", c. 99 |
|||
35. |
|
Моє місце у світі |
|
|
|
|
|
|
C. 76-98 |
|||
36. |
|
Тендерні стосунки в суспільстві |
С. 99 |
Word Order |
|
Впр. 2, с.100-101 |
Впр. 1, с. 100 |
|
Вивчити лексику, c. 99 |
|||
37. |
|
Тендерні стосунки в сім'ї |
С. 99 |
Mixed Conditionals |
Текст |
Впр. 4 с. 106 |
Впр. 4, с. 108 |
|
Написати твір c. 108 |
|||
38. |
|
Еволюція тендерних стосунків за останні роки |
С. 99, с. 112 |
Mixed Conditionals |
|
Впр. 5, с. 108 |
|
Впр. 5(в) с. 113 |
Впр. 5(d), c. 114 |
|||
39. |
|
Переваги та недоліки тендерних стосунків в освіті |
С. 99 |
Mixed Conditionals |
|
|
Впр. 7, с. 116 |
Впр. 6 с. 114-116 |
Написати есе, c. 116 |
|||
40. |
|
Родинні традиції |
С. 116 |
Mixed Conditionals |
|
Впр. 2, с. 118 |
Впр. 1, с. 117 |
|
Вивчити лексику, c. 116 |
|||
41. |
|
Родинні традиції в Україні |
С. 116 |
Mixed Conditionals |
Впр. 5, с. 121. Діалог, с. 326-327 |
|
|
Впр. 3, с. 119 |
Вивчити діалоги, с.119-121 |
|||
42. |
|
Родинні традиції в англомовному світі |
С. 116 |
Mixed Conditionals |
|
Впр. 3, с. 119 |
Впр. 4, с. 121 |
|
Впр. 4, с. 121 |
|||
43. |
|
Мої родинні традиції |
С. 116 |
Mixed Conditionals |
|
|
Впр. 7, с. 123 |
Впр. 6, с. 122 |
Знайти матеріал в Інтернеті, с. 124 |
|||
44. |
|
Підсумковий урок за темою «Моє місце у світі» |
|
|
|
|
|
|
С. 124-125 |
|||
45. |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
Повторити граматику |
|||
46. |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
Повторити теми |
|||
47. |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
|||
48. |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
Проект |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Календарно - тематичне планування англійська мова 11 клас 3 год. ІІ семестр
(Л.В. Калініна., І.В. Самойлюкевич. Англійська мова. Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів.
( 10-й рік навчання) АКАДЕМІЧНИЙ РІВЕНЬ – Київ: Наш час – 2011).
№ та |
Дата уроку |
Тема уроку |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||
Тематика спілкування «Сучасний англомовний світ. Шкільне життя» |
|||||||||
1. |
|
Географічне положення Канади |
С. 128 |
Modal verbs |
|
Впр. 2, с. 129. Впр. 3, с. 130 |
Впр. 1, с. 129 |
|
Вивчити лексику, с. 128 |
2. |
|
Світова культурна спадщина Канади |
С. 128 |
Verbs and Expressions with Similar Meanings to Modal Verbs |
Впр. 5, с. 142. Діалог, с.329-330 |
Впр. 3, с. 131 |
Впр. 1, с. 129 |
Впр. 3, с.132-133 |
Написати твір, с. 133 |
3. |
|
Світова культурна спадщина Канади |
С. 128, 136 |
Verbs and Expressions with Similar Meanings to Modal Verbs |
|
Впр. 4(а), с. 138 |
|
Впр. 4 (Ь), с. 139 |
Впр. 4(d-g), с. 139 |
4. |
|
3 історії Канади. Українська діаспора |
С. 128 |
Verbs and Expressions with Similar Meanings to Modal Verbs |
|
|
Впр. 7, с. 144 |
Впр. 6, с. 143 |
Написати доповідь, с. 142 |
5. |
|
Австралія сьогодні |
С. 144 |
Verbs and Expressions with Similar Meanings to Modal Verbs |
|
Впр. 3, с. 147 |
Впр. 1, с. 145 |
Впр. 3, с. 146 |
Вивчити лексику, с. 144 |
6. |
|
Освітня система Австралії |
С. 144 |
Verbs and Expressions with Similar Meanings to Modal Verbs |
|
Впр. 2, с. 145 |
Впр. 3(Ь), с.148-149 |
|
Впр. 3(с), с. 149 |
7. |
|
Освіта Австралії |
С. 144, 154-156 |
Verbs and Expressions with Similar Meanings to Modal Verbs |
Текст |
Впр. 4 (І), с. 149-152 |
Впр. 6, с. 161 |
Впр. 5, с.158-161 |
Зробити дослідження "Student Exchange Opportunities for Ukrainians", c. 162 |
8. |
|
Австралійська система обміну студентами |
С. 144 |
Verbs and Expressions with Similar Meanings to Modal Verbs |
|
Впр. 4 (II), с.152-154 |
Bnp.4(d), с. 157 |
Впр. 4(Ь), с. 157 |
Впр. 4(е), c. 157 |
9. |
|
Сучасний англомовний світ |
|
|
|
|
|
|
С. 128-162 |
10. |
|
Географічне положення Нової Зеландії |
С. 162 |
Articles: People |
|
Впр. 2, с. 163 |
Впр. 1, с. 163 |
|
Вивчити лексику, с. 162, с.311-314 (домашнє читання) |
11. |
|
3 історії Нової Зеландії |
С. 162 |
The Definite Article: People |
|
Впр. 3, с. 165 |
|
Впр. 3 (а-Ь), с. 165-166 |
Вивчити розповідь, с. 167 |
12. |
|
Культурна спадщина Нової Зеландії |
С. 162 |
The Definite Article: People |
|
Впр. 4(а), с.167-170 |
Впр.4(Ь), с. 170 |
Впр. 6, с. 177-179 |
Зробити проект "Unusual places in New Zealand", c. 170 |
13. |
|
Культурна спадщина Нової Зеландії |
С. 162, 174-176 |
The Definite Article: People |
|
Впр. 5, с. 170 |
Впр. 7, с. 179 |
Впр. 5(Ь), с. 176 |
Написати доповідь, c. 179 |
14. |
|
Англомовні університети |
С. 180 |
The Definite Article: People |
|
Впр. 1, с. 181 |
|
|
Вивчити лексику, c. 180 |
15. |
|
Міжнародне навчання |
С. 180 |
The Definite Article: People |
|
Впр. 2, с. 182 |
Впр. 2, с. 182 |
|
Написати твір «Я — студент програми обміну» |
16. |
|
Міжнародні програми обміну студентами |
С. 180 |
The Definite Article: People |
|
Впр. 3, с.182-185 |
Впр. 4, с. 185 |
Впр. 3, с.182-185 |
Впр. 3, с.182-184 (вивчити) |
17. |
|
Переваги та недоліки міжнародного навчання |
С. 180 |
The Definite Article: People |
Впр.5, с. 186. Діалог, с.331-332 |
|
Впр. 7, с. 188 |
Впр. 6, с. 187 |
Знайти матеріал в Інтернет- • джерелах, с. 188 |
18. |
|
Повторення «Сучасний англомовний світ» |
|
|
|
|
|
|
С.188-190 |
Тематика спілкування «Мистецтво» |
|||||||||
19. |
|
Стилі живопису |
С. 192 |
Indirect Speech |
|
Впр. 2, с. 193. Впр. 3, с.194-195 |
Впр. 1, с. 163 |
|
Вивчити лексику, с. 192 |
20. |
|
Видатні світові митці |
С. 192 |
Reporting Words |
Впр. 5, с. 206-207. Текст "Greater Reality", с.334-335 |
|
|
Впр. 3, с. 196-198 |
Впр. 3(Ь), с. 199 |
21. |
|
Видатні світові митці |
С. 192 |
Reporting Words |
|
Впр. 4(а), с. 200-203 |
Впр. 4(d-f), c. 205 |
Впр. 4(Ь), с. 204 |
Впр. 4(е), с. 205 |
22. |
|
Стилі українського мистецтва. Петриків-ський стиль |
С. 192 |
Reporting Words |
|
|
Впр. 7, с. 208 |
Впр. 6, с. 207 |
Написати огляд, с. 208 |
23. |
|
Мій улюблений жанр живопису |
С. 209 |
Reporting Words |
|
Впр. 2, с. 210 |
Впр. 1, с. 209 |
Впр. 3, с. 211 |
Вивчити лексику с. 209, с.314-316 (домашнє читання) |
24. |
|
Мої враження від картини |
С. 209 |
Reporting Words |
Текст |
Впр. 3(Ь), с. 214 |
|
Впр. 3 (а), с.212-213 |
Написати твір «Мої враження від картини» |
25. |
|
Англійський живопис |
С.209,216 |
Reporting Words |
|
Впр. 3(с), с.214-215 |
Впр. 6, с. 221 |
|
Проект «Англійський живопис» |
26. |
|
Мій улюблений художник |
С. 209 |
Reporting Words |
|
Впр. 4(а), с. 215 |
Впр. 4(Ь-с), с. 218 |
Впр. 5, с. 219 |
Написати інтерв'ю, с. 221 |
27. |
|
Повторення. Мистецтво
|
|
|
|
|
|
|
С.192-221 |
28. |
|
Мистецькі музеї та галереї світу |
С. 221 |
Articles |
|
Впр. 2, с. 223 |
Впр. 1, с. 222 |
Впр. 3, с. 223 |
Вивчити лексику, с. 223 |
29. |
|
Національна галерея Лондона |
С. 221 |
Reporting Verbs |
Текст |
Впр. 3, с.224-225 |
|
Впр. 3, с. 225- 227 |
Вивчити розповідь |
30. |
|
Враження від візиту до Національної галереї Лондона |
С. 221, 233-234 |
Reporting Verbs |
|
Впр. 4(а), с. 227-228 |
Впр. 4(Ь), с. 228 |
Впр. 4 (c-d), с. 228-230 |
Проект «Національна галерея Лондона та її шедеври» |
31. |
|
Мистецькі музеї, виставки та галереї України |
С. 221 |
Reporting Verbs |
|
Впр. 5(а), с. 230-233 |
Впр. 5(Ь), с. 235 |
Впр. 6, с. 236 |
Написати запрошення до мистецької виставки, с. 237 |
32. |
|
Мої враження від картини |
С. 237 |
Reporting Verbs |
|
Впр. 2, с. 238 |
Впр. 1, с. 238 |
|
Вивчити лексику, с. 237 |
33. |
|
Мої враження від картини |
С. 237 |
Reporting Verbs |
Впр. 5, с. 241. "A talk on Arts", с. 335-336 |
Впр. 3(а), с. 238 |
|
|
Написати твір, с. 241 |
34. |
|
Мистецький світ підлітків |
С. 237 |
Reporting Verbs |
|
Впр.З(Ь-с), с. 240 |
Впр. 4, с. 241 |
|
Впр. 5, с. 242 |
35. |
|
Мистецький світ підлітків |
С. 237 |
Reporting Verbs |
|
|
Впр. 6, с. 242 |
Впр. 7, с. 242-243 |
Знайти матеріал в Інтернет-джерелах, с. 243 |
36. |
|
Підсумковий урок за темою «Мистецтво» |
|
|
|
|
|
|
С.243-245 |
Тематика спілкування «Наука й технічний прогрес» |
|||||||||
37. |
|
Роль винаходів у нашому житті |
С. 247 |
The Passive Voice |
|
Впр. 2, с. 248, с. 249 |
Впр. 1, с. 248 |
|
с.317-321 (домашнє читання) |
38. |
|
Винаходи та винахідники |
С. 247 |
The Gerundi-al Construction |
Впр. 5, с.260-261. |
|
Впр. 3(а), с. 251 |
Впр. 3(Ь), с. 252 |
Впр. З(а-с), с. 253-254 |
39. |
|
Сучасні винаходи в повсякденному житті |
С. 247 |
The Gerundi-al Construction |
|
Впр. 4(а— Ь), с. 255 |
Впр.4 (с-d), с. 259-260 |
|
Впр.4(е), с. 260 |
40. |
|
Відкриття. За і проти |
С. 247 |
The Gerundi-al Construction |
|
|
Впр. 7, с. 263 |
Впр. 6, с. 261 |
Написати промову, с. 263 |
41. |
|
Видатні науковці |
С. 263 |
The Gerundi-al Construction |
|
Впр.1-2, с. 264-265 |
Впр. 1-2, с. 264-265 |
Впр. 3(а), с. 265 |
Вивчити лексику, с. 263 |
42. |
|
Видатні науковці |
С. 263 |
The Gerundi-al Construction |
|
|
Впр. 3(с), с. 268 |
Впр. 3(Ь), с. 265 |
Розповідати про видатних науковців, с. 269 |
43. |
|
Наукові відкриття і досягнення |
С. 263 |
The Gerundi-al Construction |
|
Впр. 3(а), с. 269 |
Впр. 3(Ь), с. 273. Впр. 5, с. 277 |
|
Проект «Жінки — Нобелівські лауреати» |
44. |
|
Нобелівська премія
|
С. 263, 274 |
The Gerundi-al Construction |
|
Впр. 3(d), с. 275 |
Впр. 4(с), с. 274 |
Впр. 4, с. 276 |
Написати доповідь, с. 278 |
45. |
|
Наука й технічний прогрес |
|
|
|
|
|
|
С. 263-274 |
46. |
|
Техногенні катастрофи |
С. 278 |
The Passive Voice |
|
Впр. 2, с. 279, 280 |
Впр. 1, с. 278 |
|
Вивчити лексику, с. 278 |
47. |
|
Причини техногенних катастроф |
С. 278 |
A Gerund or an Infinitive |
|
Впр. 3, с. 281 |
|
Впр. 4(а), с. 284 |
Написати твір, с. 285 |
48. |
|
Найбільші техногенні катастрофи ХХ-ХХІ століть |
С. 278 |
A Gerund or an Infinitive |
|
Впр. 5(а), с. 285 |
Впр. 5(с-d), с. 285 |
Впр. 5(Ь), с. 285 |
Впр. 5 (є), с. 285 |
49. |
|
Найбільші техногенні катастрофи ХХ-ХХІ століть |
С. 278, 289 |
A Gerund or an Infinitive |
|
Впр. 5(а), с. 285 |
Впр. 7, с. 294 |
Впр. 6, с. 293 |
Написати доповідь, с. 294 |
50. |
|
Науковий пошук і фантастика |
С. 294 |
A Gerund or an Infinitive |
|
Впр. 2, с. 295. Впр. 3, с. 296 |
Впр. 1, с. 295 |
Впр.4, с. 299 |
Написати твір, с. 299 |
51. |
|
Науковий пошук і фантастика |
С. 294 |
A Gerund or an Infinitive |
Впр. 5, с. 299. Діалог, с. 339 |
|
Впр. 7, с.301 |
Впр. 6, с. 300 |
Знайти матеріал в Інтернет-джерелах, с. 301 |
52. |
|
Підсумковий урок. «Наука й технічний прогрес» |
|
|
|
|
|
|
С.301-304 |
53. |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
54. |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
Повторити граматику |
55. |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Повторити теми |
56. |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|