Конкурсно-розважальна програма „Міс Школи”, присвячена Дню Святого Валентина
Мета:сприяти розвитку творчих здібностей, акторської майстерності, формуванню естетичної культури; вихованню поваги до жінки, сім'ї, родини.
Конкурсно-розважальна програма „Міс Школи”,
присвячена Дню Святого Валентина
Для учнів старшої школи
Мета: сприяти розвитку творчих здібностей, акторської майстерності, формуванню естетичної культури; вихованню поваги до жінки, сім’ї, родини.
Наочне оформлення: плакат «Міс Школи», надувні кульки, кімнатні рослини.
Технічні засоби: музичний центр, мікрофон, музичні диски.
Реквізит: корона «Міс Школи», стрічки з назвами номінацій.
Хід конкурсної програми
Звучать фанфари, учениці виконують танець
1-ий ведучий: Добрий день, дорогі друзі.!
2-ий ведучий: Від щирого серця ми вітаємо всіх закоханих людей планети з Днем Святого Валентина! А особливо тих. Хто завітав до актової зали нашої школи, щоб у теплій дружній атмосфері відсвяткувати День закоханих!
1-ий ведучий: десятки століть закохані всього світу відзначають цей день, віддаючи належну шану своєму заступнику і покровителю – святому валентину. Якщо ви чекаєте на казкового принці чи принцесу, повірте у диво – казка стане реальністю!
2-ий ведучий: сміливо йдіть назустріч коханню – і ви зустрінете свою „половинку”. Але не для декого це може статися прямо сьогодні, зараз раптово і несподівано!
1-ий ведучий: Я Здогадалася кого ти маєш на увазі! Нарешті ти згадав про героїнь сьогоднішнього свята – учасниць конкурсу краси – „Міс школи”
2-ий ведучий: Я уявляю з яким нетерпінням усі ви, а особливо хлопці, чекаєте на появу наших конкурсанток.
1-ий ведучий: зустрічаємо оплесками наших красунь!
Звучить музика
1-ий ведучий: Учасниця №1 ___________ учениця ______ класу
2-ий ведучий: Учасниця під №2 __________ учениця ___ класу
1-ий ведучий: Учасниця № 3 _____________ учениця ____ класу
2-ий ведучий: Учасниця № 4 ____________ учениця ____ класу
1-ий ведучий: Давайте побажаємо нашим конкурсанткам успіху, а нам трішки терпіння, хто ж стане переможницею цього конкурсу.
2-ий ведучий: Одне можемо сказати з упевненістю – всі учасниці, без винятку гідні цього звання.
1-ий ведучий: А зараз дозвольте представити вам наше вимогливе, об”єктивне, чесне та компетентне журі.
1-ий ведучий: нагадуємо, що при оцінюванні журі буде звертати увагу на регламент часу, цікавість та змістовність виступів, творчі здібності конкурсанток. Максимальна оцінка – 10 балів, підбиття підсумків – шляхом додавання балів.
2-ий ведучий: Під ваші оплески ми проваджаємо наших чарівних дівчат за куліси. Не знаю як на вас – та на мене вони справили незабутнє враження. Не дочекаюся наступного виходу дівчат.
1-ий ведучий: А до речі кажуть, що наші дівчата – найкрасивіші, в світі (до глядачів) Це правда?
2-ий ведучий: Ну звичайно! Хіба ти сумніваєшся? Вони найрозумніші, найпривабливіші, найталановитіші, найчарівніші .. ну справжні принцеси.
1-ий ведучий: А поки наші красуні готуються до першого конкурсу я запрошую на сцену Руденко Олену яка виконає пісню „ I wanna be loved by you”
Пісня „ I wanna be loved by you”
2-ий ведучий: І так І конкурс нашої програми – „візитівка”, в якому дівчата мають представити себе якнайкраще, щоб сподобатися всім Вам , а особливо – нашому поважному журі!
1-ий ведучий: Зустрічайте оплесками , першу конкурсанку _______
(музика)
1-ий ведучий: Дякуємо першій конкурсантці, зустрічаємо
2-ий ведучий: Ну просто дух захоплює від такої краси. І це тільки початок.
1-ий ведучий: Знаєте, після першого конкурсу я вже розумію, як складно буде нашому журі.
2-ий ведучий: Я впевнена, журі справиться з цим складним завданням, а поки що – дамо змогу їм подумати ще трохи над оцінками.
1-ий ведучий: Зовсім невипадково, що саме сьогодні ми говоримо про кохання. 14 лютого – незвичайний день. Це всесвітній день закоханих. Кожен народ присвятив чимало легенд і оповідей про походження цього свята. Усі вони мають право на існування, бо закохані люди як відомо романтики.
2-ий ведучий: І зараз учниця Коршак Єлизавета дарує нам романтичний танець вітаємо.
Романтичний танець
1-ий ведучий: Я Гадаю, журі вже готове виставити оцінки за І конкурс „Візитка”
2-ий ведучий: Отже оцінки учасниці №1 (оголошуються оцінки)
1-ий ведучий: оцінки учасниці №2 ________ ___________
2-ий ведучий: оцінки учасниці №3 ________ ____________
__________________
1-ий ведучий: Молодці дівчата. Що ж ви переконалися, що наші конкурсантки – справжні красуні.
ІІ конкурс
2-ий ведучий: А зараз другий конкурс „Розминка” або „Міс Конгеніальність” Кожна з учасниць повинна дати вичерпну відповідь на те запитання, яке ви вибрали. Отож починаємо.
1-ий ведучий: Всі вибрали собі запитання. І поки думають над відповіддю зараз – декілька слів про наше сьогоднішнє свято.
2-ий ведучий: Це – Миле, Домашнє, Забавне і Незвичайне свято – День Святого Валентина, або Свято всіх Закоханих!
1-ий ведучий: Незвичайне воно тому, що зовсім не слов’янське... Але Європа святкує його з великим задоволенням вже 120 років. Мабуть, це чудово, що до черги жіночо-чоловічих свят приєдналося ще одне – прекрасне свято з надзвичайно сумною і романтичною історією, яку, правда, мало хто з нас знає. Послухайте одну з легенд, пов'язаних з цим святом.
2-ий ведучий: У дні, коли молодий християнин-лікар на ім’я Валентин потрапив до в’язниці (це було в часи гонінь на християн імператора Клавдія, в ІІІ ст. н.е.), римський календар відраховував останні дні року. В Італії починалась весна.
1-ий ведучий: За римським календарем саме в середині лютого святкували Новий рік. Незаміжні дівчата займались приблизно тим, чим займаємось, мабуть, і ми на Різдво – ворожили.
2-ий ведучий: А Валентин тим часом їв сухий хліб у в’язниці, молився і знав напевно, що справжньої весни вже не побачить. Якщо вірити його зображенню у книгах, він був дуже вродливим. Мабуть, в нього закохувались дівчата. Але навряд чи, сидячи за гратами, він міг припустити, що останньому в його житті коханню судилося статися саме в цих стінах.
1-ий ведучий: Його наглядач у в’язниці був суворим і ненавидів християн. Про те, що молодий християнин, якого нещодавно привели до нього, ще й лікар, він дізнався, коли спіймав під віконцем його камери декількох хлоп’ят, які кидали туди маленькі записки (можливо, це й були перші “валентинки”). В записочках була всяка всячина: поздоровлення зі святом, привіти і побажання людині, яка була до них доброю і привітною, яка лікувала їх і навчала.
2-ий ведучий: Наглядач замислився. Його улюблена дочка була сліпою і наодинці просиджувала всі дні вдома: кому потрібна сліпа наречена? Наглядач привів дочку до ув’язненого лікаря, але не міг знати, що горе сліпої дівчини стане горем закоханої. Сталося диво: Валентин повернув їй зір і вона покохала його. Від їх кохання залишилось одне свідоцтво, про яке не забула легенда – невеличкий лист, майже записочка, “валентинка ”, яку склав юнак для неї, сором’язливо підписавши: “Ваш Валентин ”. І, невідомо, може саме дочка наглядача вперше вигукнула: “Він – Святий!”
1-ий ведучий: Романтично, але до справи. У нас конкурс „Міс Конгеніальність””
2-ий ведучий: Це конкурс інтелектуальний, можна я тобі також поставлю запитання?
1-ий ведучий: Але я ведуча, в конкурсі участі не беру.
2-ий ведучий: Боїшся?
1-ий ведучий: Зовсім ні, я впевнена у своїх розумових здібностях! Запитуй!
2-ий ведучий: Із задоволенням! Сьогодні багато жінок своїми вчинками та способом життя нагадують чоловіків, як ти до цього ставишся?
1-ий ведучий: Цікаве питання. Я ставлюся до цього з розумінням, бо в сучасному суспільстві жінці треба такі чооловічі якості, як твердість, самовпевненість та рішучість, щоб досягти успіху.
2-ий ведучий: А зараз я пропоную повернутися до наших конкурсанток та перевірити їх конгеніальність. Нагадаємо Сьогодні День закоханих той запитання у нас відповідні.
1-ий ведучий: ПочинаємоУчасниця №1 _____ (читає запитання і дає відповідь). Аплодуємо за чудову відповідь
2-ий ведучий: Учасниці №2 ______
1-ий ведучий: Учасниці №3 ______
2-ий ведучий: Дякуємо дівчатам за змістовні та цікаві відповіді
Шановне журі будь ласка Ваші оцінки учасницям
1-ий ведучий: Отже оцінки учасниці №1_____ ( оцінки)
2-ий ведучий: Оцінки учасниці №2 ________ ____________________
1-ий ведучий: Оцінки учасниці №3 ________ __________________
2-ий ведучий: Оцінки учасниці №4 ________ __________________
1-ий ведучий: Оплесками проводжаємо дівчат готуватися до наступного конкурсу.
2-ий ведучий: Кохання... Ніхто не у змозі пояснити, що ж це таке. Це велика загадка життя...
1-ий ведучий: Згаси мій зір - я все ж тебе знайду,
Замкни мій слух - я все ж тебе почую,
Я і без ніг до тебе домандрую,
Без уст тобі обітницю складу.
Відломиш руки - я тоді тебе
Впіймаю серцем, наче між долонь,
А спиниш серце - мозок запульсує,
2-ий ведучий: Розкажу тобі думку таємну,
Дивний здогад мене обпік:
Я залишуся в серці твоєму
На сьогодні, на завтра, навік.
І минатиме час, нанизавши
1-ий ведучий: Сотні вражень, імен і країн,
На сьогодні, на завтра, назавжди!
Ти залишишся в серці моїм.
А чому? То чудна теорема,
На яку ти мене прирік.
То все разом, а ти – окремо
І сьогодні, і завтра, й навік.
Пісня та танець учнів 9-х класів
2-ий ведучий: Скажи мені будь ласка , що тобі найбільше подобається в дівчатах?
1-ий ведучий: Ну по-перше, дівчина повинна бути привабливою
2-ий ведучий: А по друге?
1-ий ведучий: А по-друге повинна бути розумною, веселою , доброзичливою, милою, мати гарну фігуру, вміти готувати, шити, вишивати, співати, танцювати...
2-ий ведучий: Стоп, стоп, стоп! Якщо саме такою повинна бути дівчина твоєї мрії, значить після наступного конкурсу ти зможеш обрати ідеал, тому, що конкурс має назву „Сузір”я талантів””
1-ий ведучий: Розкрити всі свої таланти я запрошую усіх конкурсанток.
2-ий ведучий: Наше журі оцінить у цьому конкурсі оригінальність номера, артистичність кожної учасниці та майстерність ййого виконання! Отже починаємо.
1-ий ведучий: Продемонструвати свій талант запрошується учасниця №1
2-ий ведучий: Запрошуємо учасницю №2
1-ий ведучий: Запрошуємо учасницю №3 _________
2-ий ведучий: Запрошуємо учасницю №_________
1-ий ведучий: Ще раз оплески нашим конкурсанткам. Після таких вражаючих виступів, журі мабуть розгублене так само як і я
2-ий ведучий: А ми їм дамо час на роздуми.
1-ий ведучий: Цікаво, що фраза „Я тебе кохаю” перекладається майже на всі мови світу! І звучить вона завжди однаково прекрасно.
2-ий ведучий: А ще відомо, що ці слова підкріплюються поцілунком. Кажуть, що поцілунок – це коли дві душі зустрічаються між собою кінчиками губ.
1-ий ведучий: Цікава й історія його виникнення. Стверджують, що початок розвитку поцілунку було покладено ще в 3000 р. до н.е., коли люди, поклоняючись богам, слали їм поцілунки.
2-ий ведучий: А от у Стародавньому Римі на знак привітання цілували не лише друзів чи членів родини, але й торговців і просто перехожих.
1-ий ведучий: А в Єгипті про поцілунки ніхто практично нічого не знав.
2-ий ведучий: У наш час про солодкий смак поцілунку можуть розповісти всі щасливці, яких пронизала стріла бешкетника-Амура.
1-ий ведучий: А він ніколи не схибить!!!
Танець
2-ий ведучий: Просимо журі оцінити конкурс „Сузір”я талантів”
Секретар оголошує загальну кількість балів за 3 конкурси
1-ий ведучий: Оплесками проводжаємо дівчат готуватися до наступного конкурсу.
2-ий ведучий: Погодьтеся ми взяли хороший старт!
1-ий ведучий: Без сумніву, хвилювання тільки зростає. Я хочу ппоцікавитися у членів журі, як на вашу думку, триває конкурс, чого ви від нього чекаєте далі? Я переконаний, уболівальників цікавлять відповіді всіх членів журі, будь ласка вам слово.
2-ий ведучий: Дякуємо журі за відвертість.
2-ий ведучий: Переходимо до наступного конкурсу „Реклама”
1-ий ведучий: У цьому конкурсі кожна учасниця повинна продемонструвати певний предмет за своїм вибором так, щоб всім заходілося його придбати. Оцінюється виконання і оригінальність номеру).
2-ий ведучий: Для реклами запрошується наша перша учасниця ______.
1-ий ведучий: Я вважаю, що конкурс реклами пройшов чудово і я захотів усі речі собі придбати.
2-ий ведучий: А ще кажуть, що жінки не можуть обійтися без шопінгу???
1-ий ведучий: Поки журі виставляє оцінки ми запрошуємо на сцену учнів 5-А класу які приготували сценку
Гумористична сценка
2-ий ведучий: Просимо журі оцінити конкурс „Реклама ”
1-ий ведучий: Молодці дівчата
2-ий ведучий: Яка маленька дівчина не мріє стати принцесою? Але ж це тільки на перший погляд здається, що бути принцесою так легко!
1-ий ведучий: Зважте самі: численні прийоми…
2-ий ведучий: Тугі корсети…
1-ий ведучий: Довгі бали, на яких обов’язково знайдеться заморський принц, який просить вас неодмінно виконати його улюблену пісню або ж потанцювати з ним справжнісіньку королівську кадриль!
2-ий ведучий: З цього випливає, що в кожної принцеси, яка поважає себе, обов’язково повинен бути свій костюм, яким вона зможе вразити присутніх найвишуканішого балу!
1-ий ведучий: Так, але зараз криза. Тому ми запропонували нашим принцесам приготувати костюми власними руками
2-ий ведучий: Тому, шановні глядачі, дозвольте оголосити цікавий і захоплюючий конкурс із умовною назвою “Мода в умовах кризи ”!
1-ий ведучий: За умовами цього конкурсу, кожна конкурсантка повинна продемонструвати свій костюм, зробивши мінімум затрат.
2-ий ведучий: Запрошуємо на сцену конкурсантку під номером №1.
1-ий ведучий: Перш ніж продовжити нашу програму, ми просимо журі оголосити кількість балів, набраних кожною учасницею за конкурс «Мода в умовах кризи»
2-ий ведучий: Послухай, , а ти знаєш, як з’явилася жінка на світ?
1-ий ведучий: Звичайно. Бог наслав на чоловіка сон, і коли той міцно спав, з ребра Адама зробив Єву.
2-ий ведучий: А мені відома цілком інша версія. Ось прослухай. Після того як до Бога звернувся чоловік і поскаржився на свою нудьгу, Бог замислився, з чого ж зробити жінку, якщо весь людський матеріал пішов на чоловіка. І тому став створювати жінку з кількох яскравих променів сонця, всіх чарівних фарб зорі, задумливого смутку, краси лебедя, грайливості кошеняти, граційності газелі, притягальної сили магніту.
1-ий ведучий: Все змішав і додав: в’їдливості мухи, впертості осла, зажерливості акули, ревнощів тигриці, мстивості пантери, кровожерливості п’явки, дурману опіуму та невблаганності стихії.
2-ий ведучий: Цю жінку Бог вручив чоловікові зі словами: “Бери її такою, якою вона вийшла, і не намагайся її переробити. Зазнавай щастя з нею впродовж життя та терпи муки від неї до самої смерті ”.
1-ий ведучий: Ця легенда – жарт, але у ній є й доля істини, адже жінка – це одвічний біль і одвічна втіха. Вона може перетворити життя і на рай, і на пекло. А ще вона може з нічого зробити скандал і зварити обід.
2-ий ведучий: Бо кожна жінка по своїй суті – справжня господиня. Тому ми і пропонуємо до вашої уваги наступний конкурс «Юна господиня».
1-ий ведучий: Запрошуємо на сцену конкурсантку під номером №1.
2-ий ведучий: Журі смакує кулінарні витвори юних господинь та оцінює наших конкурсанток. Конкурсантки готуються до останнього конкурсу. А ми повертаємось трішки до Дня Святого Валентина і поговоримо про символи цього дня.
1-ий ведучий: Символами Дня Святого Валентина вважаються предмети, що асоціюються з коханням. Це фігурки із зображення Купідона, всілякі сердечка, у тому числі й шоколадні, квіти й голуби, каблучки. І, звичайно ж, спеціальні листівки-валентинки.
2-ий ведучий: Під час свята символи використовуються як завгодно: ними прикрашають інтер'єр, розміщують на листівках, подарунковому папері, коробках для кондитерських виробів, одязі. Звичайно, використовують і як подарунки.
1-ий ведучий: Серце.
Колись люди вірили, що усі почуття (любов, відвага, гнів чи страх) знаходяться в серці; пізніше почали вважати, що серцем відчуваєш тільки кохання. Тому серце в наш час - це символ любові та Дня Святого Валентина.
2-ий ведучий: Із чого тільки їх не роблять! Шоколадні або карамельні серця кладуть у спеціальні коробочки у вигляді сердечок. У такі ж коробочки, тільки маленькі оксамитові, поміщають сердечка-підвіски, сердечка-каблучки, сердечка-сережки. На сердечках-подушках пишуть зізнання у коханні. А ще їх тримають у лапках іграшкові ведмедики, собачки й котики.
1-ий ведучий: Валентинка
Першу валентинку - листівку із зізнанням у коханні - написав сам Валентин, введений пізніше до рангу святих. За легендою, напередодні страти Валентин послав своїй коханій зворушливу прощальну записку, підписану і підписав "Твій Валентин". З того часу валентинки залишаються найпопулярнішим символом закоханих.
2-ий ведучий: У наше комп'ютеризоване століття на зміну валентинкам приходять електронні любовні послання. Можливо, вони не настільки романтичні, але час диктує свої правила. Втім, отримати паперову валентинку завжди приємно.
1-ий ведучий:
Квіти і ще раз квіти
Красномовним символом кохання є троянда. Букет червоних троянд вважається безсловесним зізнанням, рожева - натяком на почуття.
2-ий ведучий: Голуби та інші пернаті
Птахами кохання називають червонодзьобих барвистих папуг, що мешкають в Африці, свою назву вони отримали тому, що полюбляють сидіти, близько притулившись одне до одного.
1-ий ведучий: Голуби ж вважаються улюбленими птахами Венери. Вони все життя не змінюють пари і разом піклуються про своїх пташенят. Ці птахи символи вірності та любові, а також символи Дня Святого Валентина.
ВЕДУЧИЙ Лебеді також входять до списку "любовних птахів", але стосують радше подружнього кохання - також через довічну вірність партнеру.
2-ий ведучий: Обручки
У більшості країн світу закохані під час заручин та весілля обмінюються обручками. Два-три століття тому саме в день святого Валентина було дуже популярно влаштовувати заручини.
1-ий ведучий: Шоколад
Одним з найпоширеніших подарунків у День Святого Валентина є шоколад. Можливо, цей вибір не випадковий, адже в шоколаді є речовина, що виробляється в організмі закоханої людини.
Тепер ви знаєте який подарунок подаруєте своїй половинці.
2-ий ведучий: Ми просимо журі оголосити кількість балів, за конкурс «Юна господиня»
1-ий ведучий: Отже, пані та панове! Дозвольте запросити вас на справжнісінький світський бал!.
(починає звучати музика)
2-ий ведучий: Де як не на балу ви зможете побачити стільки справжніх Леді! Вони прекрасні у своїх легких сукнях, вони граціозні і здається, що вони не йдуть, а летять. Вони бездоганні.
1-ий ведучий: Ми представляємо на ваш суд конкурс під назвою „Дефіле”
2-ий ведучий: У цьому конкурсі журі оцінює граціозність дівчат, легкість і витонченість ходи, а також уміння носити найвишуканіше вбрання – вечірню сукню!
Ведучі разом: Наш світський бал оголошується відкритим.
Звучить музика. Дівчата проходять демонструючи дефіле.
1-ий ведучий: Нагадаємо , що Учасниця №1 _________ учениця класу
2-ий ведучий: Учасниця під №2 __________________ учениця ___ класу
1-ий ведучий: Учасниця № 3 ___________________ учениця ____ класу
2-ий ведучий: Учасниця № 4 ___________________ учениця ____ класу
1-ий ведучий: Оплески нашим Леді. Вони прекрасні!
2-ий ведучий: Без сумніву кожна з цих учасниць достойна стати першою. Але першою є тільки одна, яка сьогодні отримає титул „Міс школи”
1-ий ведучий: Дорогі друзі, вже зовсім скоро ми дізнаємося, хто ж з дівчат отримає корону та почесний титул „Міс школи ”
2-ий ведучий: Нелегке завдання для журі, тому, що їм також потрібно обрати „Міс Чарівність” , „Міс Талант”, „Міс Граціозність””Міс Романтичність” „Міс Оригінальність”
1-ий ведучий: Окрім того журі повинно обрати також дівчину, яка отримає приз гдядацьких симпатій і я пропоную їм допомогти. Зараз я буду називати учасницю, а вболівальники повинні бурхливими оплесками підтримати її. Вашіоплески:
Учасниці №1 _________________________________
2-ий ведучий: Гадаю ми допомогли нашому поважному журі обрати найпопулярнішу дівчину, про результати цього вибору ми дізнаємось трішки пізніше.
1-ий ведучий: Я вважаю, що всі дівчата, які наважились взяти участь у конкурсі, вже перемогли тому, що кожна з них довго готувалася та хвилювалася.
2-ий ведучий: я з тобою цілком згоден. На нашому святі не може бути переможених. Усі дівчата просто супер.
1-ий ведучий: Всім Вам у дарунок звучить пісня „Ты здесь”.
Бажаємо вам нових злетів і перемог.
Пісня «Ты здесь»
2-ий ведучий: Шановні пані та панове. Конкурс „Міс школа 2012” підходить до свого логічного завершення, а це означає що вердикт журі уже готовий, і ось уже через декілька хвилин стане відоме ім”я переможниці!
1-ий ведучий: Даруємо вам ще одну жустріч з неперевершеними конкурсантками. Ваші оплески дівчатам
2-ий ведучий: Учасниця №1 ____________________
2-ий ведучий: Для оголошення результатів нашого конкурсу краси і грації „Міс школи ” та нагородження переможців запрошуємо на сцену голову журі __________________________________________________________
Фанфари
1-ий ведучий: Починаємо нагородження наших чарівних конкурсанток
2-ий ведучий: Дипломом із титулом “Міс Граціозність” нагороджується конкурсантка під номером_______учениця___________________________
1-ий ведучий: Дипломом із титулом “Міс Талант” нагороджується конкурсантка під номером_______, учениця___________________________
2-ий ведучий: Дипломом із титулом “Міс Чарівність” нагороджується конкурсантка під номером_______, учениця____________________________
1-ий ведучий: Дипломом із титулом “Міс глядацьких симпатій” нагороджується конкурсантка під номером_______, учениця______________
2-ий ведучий: Дипломом із титулом “Міс Романтичність”” нагороджується конкурсантка під номером_______, учениця____________________________
1-ий ведучий: А зараз наступає найвідповідальніша і довгоочікувана мить. Диплом із титулом “ Віце- Міс Школи ” та цінним подарунком нагороджується учасниця під №____________________
2-ий ведучий: наближається хвилина, коли ми побачимо переможницю нашого конкурсу. Це учасниця під № ___________ удостоєна найвищого звання і їй вручається Диплом із титулом «Міс Школи” та цінний подарунок.
(оплески переможниці)
1-ий ведучий: Перш ніж попрощатись, ми бажаємо всім, щоб кожен день вашого життя був сповнений кохання. Як і День Святого Валентина – найбільш поетичний, найтаємничіший , найромантичніший день року.
2-ий ведучий: Ми знаємо, що кожний у цьому залі приготував маленьку « валентинку» тому, до кого прихильний. Подаруйте ці маленькі символи кохання один одному, а разом з ними трішечки тепла, любові і добра.
1