Позакласний захід з англійської мови "Міс школи"

Про матеріал

Конкурсно-розважальна програма „Міс Школи”, присвячена Дню Святого Валентина

Мета:сприяти розвитку творчих здібностей, акторської майстерності, формуванню естетичної культури; вихованню поваги до жінки, сім'ї, родини.



Перегляд файлу

Конкурсно-розважальна програма „Міс Школи”,

присвячена Дню Святого Валентина

Для учнів старшої школи

Мета: сприяти розвитку творчих здібностей, акторської майстерності, формуванню естетичної культури; вихованню поваги до жінки, сім’ї, родини. 
Наочне оформлення: плакат «Міс Школи», надувні кульки, кімнатні рослини.
Технічні засоби: музичний центр, мікрофон, музичні диски.
Реквізит: корона «Міс Школи», стрічки з назвами номінацій.

   Хід конкурсної програми
  Звучать фанфари, учениці виконують танець

1-ий ведучий:  Добрий день, дорогі друзі.!

2-ий ведучий:  Від щирого серця ми вітаємо всіх закоханих людей планети з Днем Святого Валентина! А особливо тих. Хто завітав до актової зали нашої школи, щоб у теплій дружній атмосфері відсвяткувати День закоханих!

 1-ий ведучий:  десятки століть закохані всього світу відзначають цей день, віддаючи належну шану своєму заступнику і покровителю – святому валентину. Якщо ви чекаєте на казкового принці чи принцесу, повірте у диво – казка стане реальністю!

 2-ий ведучий:    сміливо йдіть назустріч коханню – і ви зустрінете свою „половинку”. Але не для декого це може статися прямо сьогодні, зараз раптово і несподівано!

 

 1-ий ведучий:  Я  Здогадалася кого ти маєш на увазі! Нарешті ти згадав про героїнь сьогоднішнього свята – учасниць конкурсу краси – „Міс школи”

 

2-ий ведучий:   Я уявляю з яким нетерпінням усі ви, а особливо хлопці, чекаєте на появу наших конкурсанток.

 

  1-ий ведучий:  зустрічаємо оплесками наших красунь!

Звучить музика

  1-ий ведучий:  Учасниця №1 ___________ учениця ______ класу

  2-ий ведучий:  Учасниця під №2 __________ учениця ___ класу

  1-ий ведучий:  Учасниця № 3 _____________ учениця ____ класу

   2-ий ведучий:  Учасниця № 4 ____________ учениця ____ класу

1-ий ведучий:  Давайте побажаємо нашим конкурсанткам успіху, а нам трішки терпіння, хто ж стане переможницею цього конкурсу.

  2-ий ведучий:  Одне можемо сказати з упевненістю – всі учасниці, без винятку гідні цього звання.

  1-ий ведучий:  А зараз дозвольте представити вам наше вимогливе, об”єктивне, чесне та компетентне журі.

 

 

 

 

   1-ий ведучий:   нагадуємо, що при оцінюванні журі буде звертати увагу на регламент часу, цікавість та змістовність виступів, творчі здібності конкурсанток. Максимальна оцінка – 10 балів, підбиття підсумків – шляхом додавання балів.

2-ий ведучий:   Під ваші оплески ми проваджаємо наших чарівних дівчат за куліси. Не знаю як на вас – та на мене вони справили незабутнє враження. Не дочекаюся наступного виходу дівчат.

  1-ий ведучий:  А до речі кажуть, що наші дівчата – найкрасивіші, в світі  (до глядачів) Це правда?

  2-ий ведучий:   Ну звичайно! Хіба ти сумніваєшся? Вони найрозумніші, найпривабливіші, найталановитіші, найчарівніші .. ну справжні принцеси.

  1-ий ведучий:  А  поки наші красуні готуються до першого конкурсу я запрошую на сцену Руденко Олену яка виконає пісню    „ I wanna be loved by you”

Пісня „ I wanna be loved by you”

2-ий ведучий:   І так І конкурс нашої програми – „візитівка”, в якому дівчата мають представити себе якнайкраще, щоб сподобатися всім Вам , а особливо – нашому поважному журі!

  1-ий ведучий:  Зустрічайте оплесками , першу конкурсанку  _______

 (музика)

1-ий ведучий:  Дякуємо першій конкурсантці, зустрічаємо 

 2-ий ведучий:  Ну просто дух захоплює від такої краси. І це тільки початок.

  1-ий ведучий:  Знаєте, після першого конкурсу  я вже розумію, як складно буде  нашому журі.

2-ий ведучий:  Я впевнена, журі справиться з цим складним завданням, а поки що – дамо змогу їм подумати ще трохи над оцінками.

1-ий ведучий:    Зовсім невипадково, що саме сьогодні ми говоримо про кохання. 14 лютого – незвичайний день. Це  всесвітній день закоханих. Кожен народ присвятив чимало легенд і оповідей про походження цього свята. Усі вони мають право на існування, бо закохані люди як відомо романтики.

 2-ий ведучий:    І зараз учниця Коршак Єлизавета дарує нам романтичний танець вітаємо.

Романтичний танець

  1-ий ведучий:   Я Гадаю, журі вже готове виставити оцінки за І конкурс „Візитка”

 2-ий ведучий:  Отже оцінки учасниці №1  (оголошуються оцінки)

1-ий ведучий:   оцінки учасниці №2 ________ ___________

 2-ий ведучий:  оцінки учасниці №3 ________ ____________

__________________

1-ий ведучий: Молодці дівчата. Що ж ви переконалися, що наші конкурсантки – справжні красуні.

 

ІІ конкурс

2-ий ведучий: А зараз другий конкурс „Розминка” або „Міс Конгеніальність” Кожна з учасниць повинна дати вичерпну відповідь на те запитання, яке ви вибрали. Отож починаємо.

1-ий ведучий: Всі вибрали собі запитання. І поки думають над відповіддю   зараз – декілька слів про наше сьогоднішнє свято.

2-ий ведучий: Це – Миле, Домашнє, Забавне і Незвичайне свято – День Святого Валентина, або Свято всіх Закоханих!

 1-ий ведучий: Незвичайне воно тому, що зовсім не слов’янське... Але Європа святкує його з великим задоволенням вже 120 років. Мабуть, це чудово, що до черги жіночо-чоловічих свят приєдналося ще одне – прекрасне свято з надзвичайно сумною і романтичною історією, яку, правда, мало хто з нас знає. Послухайте одну з легенд, пов'язаних з цим святом.

2-ий ведучий: У дні, коли молодий християнин-лікар на ім’я Валентин потрапив до в’язниці (це було в часи гонінь на християн імператора Клавдія, в ІІІ ст. н.е.), римський календар відраховував останні дні року. В Італії починалась весна.

1-ий ведучий: За римським календарем саме в середині лютого святкували Новий рік. Незаміжні дівчата займались приблизно тим, чим займаємось, мабуть, і ми на Різдво – ворожили.

 2-ий ведучий: А Валентин тим часом їв сухий хліб у в’язниці, молився і знав напевно, що справжньої весни вже не побачить. Якщо вірити його зображенню у книгах, він був дуже вродливим. Мабуть, в нього закохувались дівчата. Але навряд чи, сидячи за гратами, він міг припустити, що останньому в його житті коханню судилося статися саме в цих стінах.

 1-ий ведучий: Його наглядач у в’язниці був суворим і ненавидів християн. Про те, що молодий християнин, якого нещодавно привели до нього, ще й лікар, він дізнався, коли спіймав під віконцем його камери декількох хлоп’ят, які кидали туди маленькі записки (можливо, це й були перші “валентинки”). В записочках була всяка всячина: поздоровлення зі святом, привіти і побажання людині, яка була до них доброю і привітною, яка лікувала їх і навчала.

 2-ий ведучий: Наглядач замислився. Його улюблена дочка була сліпою і наодинці просиджувала всі дні вдома: кому потрібна сліпа наречена? Наглядач привів дочку до ув’язненого лікаря, але не міг знати, що горе сліпої дівчини стане горем закоханої. Сталося диво: Валентин повернув їй зір і вона покохала його. Від їх кохання залишилось одне свідоцтво, про яке не забула легенда – невеличкий лист, майже записочка, “валентинка ”, яку склав юнак для неї, сором’язливо підписавши: “Ваш  Валентин ”. І, невідомо, може саме дочка наглядача вперше вигукнула: “Він – Святий!”

1-ий ведучий: Романтично, але до справи.  У нас конкурс „Міс Конгеніальність””

2-ий ведучий: Це конкурс інтелектуальний, можна я тобі також поставлю запитання?

 1-ий ведучий: Але я ведуча, в конкурсі участі не беру.

 2-ий ведучий: Боїшся?

1-ий ведучий: Зовсім ні, я впевнена у своїх розумових здібностях! Запитуй!

2-ий ведучий: Із задоволенням! Сьогодні багато жінок своїми вчинками та способом життя нагадують чоловіків, як ти до цього ставишся?

 1-ий ведучий: Цікаве питання. Я ставлюся до цього з розумінням, бо в сучасному суспільстві жінці треба такі чооловічі якості, як твердість, самовпевненість та рішучість, щоб досягти успіху.

 2-ий ведучий:  А зараз я пропоную повернутися до наших конкурсанток та перевірити їх конгеніальність. Нагадаємо Сьогодні День закоханих той запитання у нас відповідні.

 1-ий ведучий: ПочинаємоУчасниця №1 _____  (читає запитання і дає відповідь). Аплодуємо за чудову відповідь

 2-ий ведучий: Учасниці №2 ______

1-ий ведучий:  Учасниці №3 ______

2-ий ведучий: Дякуємо дівчатам за змістовні та цікаві відповіді

 Шановне журі будь ласка Ваші оцінки учасницям

1-ий ведучий:  Отже оцінки учасниці №1_____  ( оцінки)

2-ий ведучий: Оцінки учасниці №2 ________ ____________________

1-ий ведучий:  Оцінки учасниці №3 ________ __________________

2-ий ведучий:  Оцінки учасниці №4 ________ __________________

1-ий ведучий:  Оплесками проводжаємо  дівчат готуватися до наступного конкурсу.

 

 2-ий ведучий:   Кохання... Ніхто не у змозі пояснити, що ж це таке. Це велика загадка життя...

1-ий ведучий:   Згаси мій зір - я все ж тебе знайду,

Замкни мій слух - я все ж тебе почую,

Я і без ніг до тебе домандрую,

Без уст тобі обітницю складу.

Відломиш руки - я тоді тебе

Впіймаю серцем, наче між долонь,

А спиниш серце - мозок запульсує,

        2-ий ведучий:   Розкажу тобі думку таємну,

       Дивний здогад мене обпік:

       Я залишуся в серці твоєму

       На сьогодні, на завтра, навік.

       І минатиме час, нанизавши

1-ий ведучий: Сотні вражень, імен і країн,

                       На сьогодні, на завтра, назавжди!

                       Ти залишишся в серці моїм.

                       А чому? То чудна теорема,

                      На яку ти мене прирік.

                      То все разом, а ти – окремо

                      І сьогодні, і завтра, й навік.

Пісня та танець учнів 9-х класів

 

 2-ий ведучий:   Скажи мені  будь ласка , що тобі найбільше подобається в дівчатах?

 1-ий ведучий:   Ну по-перше, дівчина повинна бути привабливою

 2-ий ведучий:   А по друге?

  1-ий ведучий:  А по-друге повинна бути розумною, веселою , доброзичливою, милою, мати гарну фігуру, вміти готувати, шити, вишивати, співати, танцювати...

 2-ий ведучий:   Стоп, стоп, стоп! Якщо саме такою повинна бути дівчина твоєї мрії, значить після наступного конкурсу ти зможеш обрати ідеал, тому, що конкурс має назву „Сузір”я талантів””

1-ий ведучий:   Розкрити всі свої таланти я запрошую усіх конкурсанток.

 

2-ий ведучий:  Наше журі оцінить у цьому конкурсі оригінальність номера, артистичність кожної учасниці та майстерність ййого виконання! Отже починаємо.

 

 1-ий ведучий:  Продемонструвати свій талант запрошується учасниця №1 

2-ий ведучий:  Запрошуємо учасницю №2

1-ий ведучий:  Запрошуємо учасницю №3 _________

2-ий ведучий:  Запрошуємо учасницю №_________

 

1-ий ведучий:  Ще раз оплески нашим конкурсанткам. Після таких вражаючих виступів, журі мабуть розгублене так само як і я

   2-ий ведучий:  А ми їм дамо час на роздуми.

 

1-ий ведучий:   Цікаво, що фраза „Я тебе кохаю” перекладається майже на всі мови світу! І звучить вона завжди однаково прекрасно.

 2-ий ведучий:  А ще відомо, що ці слова підкріплюються поцілунком. Кажуть, що поцілунок – це коли дві душі зустрічаються між собою кінчиками губ.

 1-ий ведучий:  Цікава й історія його виникнення. Стверджують, що початок розвитку поцілунку було покладено ще в 3000 р. до н.е., коли люди, поклоняючись богам, слали їм поцілунки.

 2-ий ведучий:  А от у Стародавньому Римі на знак привітання цілували не лише друзів чи членів родини, але й торговців і просто перехожих.

 1-ий ведучий:  А в Єгипті про поцілунки ніхто практично нічого не знав.

2-ий ведучий:  У наш час про солодкий смак поцілунку можуть розповісти всі щасливці, яких пронизала стріла бешкетника-Амура.

 1-ий ведучий:  А він ніколи не схибить!!!

Танець

2-ий ведучий:  Просимо журі оцінити конкурс „Сузір”я талантів”

Секретар  оголошує загальну кількість балів за 3 конкурси

 

1-ий ведучий:  Оплесками проводжаємо  дівчат готуватися до наступного конкурсу.

2-ий ведучий:   Погодьтеся ми взяли хороший старт!

 1-ий ведучий:   Без сумніву, хвилювання тільки зростає. Я хочу ппоцікавитися у членів журі, як на вашу думку, триває конкурс, чого ви від нього чекаєте далі? Я переконаний, уболівальників цікавлять відповіді всіх членів журі, будь ласка вам слово.

  2-ий ведучий:  Дякуємо журі за відвертість.

 

2-ий ведучий:   Переходимо до наступного конкурсу „Реклама”

1-ий ведучий:  У цьому конкурсі кожна учасниця повинна продемонструвати певний предмет за своїм вибором так, щоб всім заходілося його придбати. Оцінюється виконання і оригінальність номеру).

2-ий ведучий:  Для реклами запрошується наша перша учасниця ______.

1-ий ведучий:  Я вважаю, що конкурс реклами пройшов чудово і я захотів усі речі собі придбати.

2-ий ведучий:   А ще кажуть,  що жінки не можуть  обійтися без шопінгу???

1-ий ведучий:   Поки журі виставляє оцінки  ми запрошуємо на сцену учнів 5-А класу які приготували сценку

 

Гумористична сценка

 2-ий ведучий:  Просимо журі оцінити конкурс „Реклама ”

1-ий ведучий:  Молодці дівчата

 

2-ий ведучий:  Яка маленька дівчина не мріє стати принцесою? Але ж це тільки на перший погляд здається, що бути принцесою так легко!

1-ий ведучий:   Зважте самі: численні прийоми…

2-ий ведучий:  Тугі корсети…

1-ий ведучий:  Довгі бали, на яких обов’язково знайдеться заморський принц, який просить вас неодмінно виконати його улюблену пісню або ж потанцювати з ним справжнісіньку королівську кадриль!

2-ий ведучий:  З цього випливає, що в кожної принцеси, яка поважає себе, обов’язково повинен бути свій костюм, яким вона зможе вразити присутніх найвишуканішого балу!

1-ий ведучий:  Так, але зараз криза. Тому ми запропонували нашим принцесам приготувати костюми власними руками

 

2-ий ведучий:  Тому, шановні глядачі, дозвольте оголосити цікавий і захоплюючий конкурс із умовною назвою “Мода в умовах кризи ”!

1-ий ведучий:  За умовами цього конкурсу, кожна конкурсантка повинна продемонструвати свій костюм, зробивши мінімум затрат.

2-ий ведучий:   Запрошуємо на сцену конкурсантку під номером №1.

 

 

1-ий ведучий:  Перш ніж продовжити нашу програму, ми просимо журі оголосити кількість балів, набраних кожною учасницею за конкурс «Мода в умовах кризи»

 

2-ий ведучий:  Послухай, , а ти знаєш, як з’явилася жінка на світ?

1-ий ведучий:   Звичайно. Бог наслав на чоловіка сон, і коли той міцно спав, з ребра Адама зробив Єву.

2-ий ведучий:   А мені відома цілком інша версія. Ось прослухай. Після того як до Бога звернувся чоловік і поскаржився на свою нудьгу, Бог замислився, з чого ж зробити жінку, якщо весь людський матеріал пішов на чоловіка. І тому став створювати жінку з кількох яскравих променів сонця, всіх чарівних фарб зорі, задумливого смутку, краси лебедя, грайливості кошеняти, граційності газелі, притягальної сили магніту.

1-ий ведучий:  Все змішав і додав: в’їдливості мухи, впертості осла, зажерливості акули, ревнощів тигриці, мстивості пантери, кровожерливості п’явки, дурману опіуму та невблаганності стихії.

2-ий ведучий:  Цю жінку Бог вручив чоловікові зі словами: “Бери її такою, якою вона вийшла, і не намагайся її переробити. Зазнавай щастя з нею впродовж життя та терпи муки від неї до самої смерті ”.

1-ий ведучий:  Ця легенда – жарт, але у ній є й доля істини, адже жінка – це одвічний біль і одвічна втіха. Вона може перетворити життя і на рай, і на пекло. А ще вона може з нічого зробити скандал і зварити обід.

 2-ий ведучий:  Бо кожна жінка по своїй суті – справжня господиня. Тому ми і пропонуємо до вашої уваги наступний конкурс «Юна господиня».

 

1-ий ведучий:  Запрошуємо на сцену конкурсантку під номером №1.

2-ий ведучий:  Журі смакує кулінарні витвори юних господинь та  оцінює наших конкурсанток. Конкурсантки готуються до останнього конкурсу.  А ми повертаємось  трішки до Дня Святого Валентина і поговоримо  про символи цього дня.

 1-ий ведучий:  Символами Дня Святого Валентина вважаються предмети, що асоціюються з коханням. Це фігурки із зображення Купідона, всілякі сердечка, у тому числі й шоколадні, квіти й голуби, каблучки. І, звичайно ж, спеціальні листівки-валентинки.

2-ий ведучий:  Під час свята символи використовуються як завгодно: ними прикрашають інтер'єр, розміщують на листівках, подарунковому папері, коробках для кондитерських виробів, одязі. Звичайно, використовують і як подарунки.

1-ий ведучий:   Серце.

Колись люди вірили, що усі почуття (любов, відвага, гнів чи страх) знаходяться в серці; пізніше почали вважати, що серцем відчуваєш тільки кохання. Тому серце в наш час - це символ любові та Дня Святого Валентина.

 

2-ий ведучий:  Із чого тільки їх не роблять! Шоколадні або карамельні серця кладуть у спеціальні коробочки у вигляді сердечок. У такі ж коробочки, тільки маленькі оксамитові, поміщають сердечка-підвіски, сердечка-каблучки, сердечка-сережки. На сердечках-подушках пишуть зізнання у коханні. А ще їх тримають у лапках іграшкові ведмедики, собачки й котики.

 

1-ий ведучий:  Валентинка

Першу валентинку - листівку із зізнанням у коханні - написав сам Валентин, введений пізніше до рангу святих. За легендою, напередодні страти Валентин послав своїй коханій зворушливу прощальну записку, підписану і підписав "Твій Валентин". З того часу валентинки залишаються найпопулярнішим символом закоханих.

2-ий ведучий:  У наше комп'ютеризоване століття на зміну валентинкам приходять електронні любовні послання. Можливо, вони не настільки романтичні, але час диктує свої правила. Втім, отримати паперову валентинку завжди приємно.

 

1-ий ведучий:  

Квіти і ще раз квіти

Красномовним символом кохання є троянда. Букет червоних троянд вважається безсловесним зізнанням, рожева - натяком на почуття.

 

2-ий ведучий:  Голуби та інші пернаті

Птахами кохання називають червонодзьобих барвистих папуг, що мешкають в Африці, свою назву вони отримали тому, що полюбляють сидіти, близько притулившись одне до одного.

 

1-ий ведучий:   Голуби ж вважаються улюбленими птахами Венери. Вони все життя не змінюють пари і разом піклуються про своїх пташенят. Ці птахи символи вірності та любові, а також символи Дня Святого Валентина.

ВЕДУЧИЙ  Лебеді також входять до списку "любовних птахів", але стосують радше подружнього кохання - також через довічну вірність партнеру.

 

  2-ий ведучий:  Обручки

У більшості країн світу закохані під час заручин та весілля обмінюються обручками. Два-три століття тому саме в день святого Валентина було дуже популярно влаштовувати заручини.

 

 1-ий ведучий:   Шоколад

Одним з найпоширеніших подарунків у День Святого Валентина є шоколад. Можливо, цей вибір не випадковий, адже в шоколаді є речовина, що виробляється в організмі закоханої людини.

Тепер ви знаєте який подарунок подаруєте своїй половинці.

 

 

 

 

 2-ий ведучий:  Ми просимо журі оголосити кількість балів,  за конкурс «Юна господиня»

 

1-ий ведучий:   Отже, пані та панове! Дозвольте запросити вас на справжнісінький світський бал!.

(починає звучати музика)

 2-ий ведучий:  Де як не на балу ви зможете побачити стільки справжніх Леді! Вони прекрасні у своїх легких сукнях, вони граціозні і здається, що вони не йдуть, а летять. Вони бездоганні.

1-ий ведучий:   Ми представляємо на ваш суд конкурс під назвою „Дефіле

2-ий ведучий:  У цьому конкурсі журі оцінює граціозність дівчат, легкість і витонченість ходи, а також уміння носити найвишуканіше вбрання – вечірню сукню!

Ведучі разом: Наш світський бал оголошується відкритим.

Звучить музика. Дівчата проходять демонструючи дефіле.

 1-ий ведучий:   Нагадаємо , що Учасниця №1 _________ учениця класу

2-ий ведучий:   Учасниця під №2 __________________ учениця ___ класу

1-ий  ведучий:  Учасниця № 3 ___________________ учениця ____ класу

2-ий ведучий:  Учасниця № 4 ___________________ учениця ____ класу

  1-ий ведучий:  Оплески нашим Леді. Вони прекрасні!

2-ий ведучий:   Без сумніву кожна з цих учасниць достойна стати першою. Але першою є тільки одна, яка сьогодні отримає титул „Міс школи”

 1-ий ведучий:  Дорогі друзі, вже зовсім скоро ми дізнаємося, хто ж з дівчат отримає корону та почесний титул „Міс школи ”

  2-ий ведучий:   Нелегке завдання для журі, тому, що їм також потрібно обрати „Міс Чарівність” , „Міс Талант”, „Міс Граціозність””Міс Романтичність” „Міс Оригінальність”

1-ий ведучий:   Окрім того журі повинно обрати також дівчину, яка отримає приз гдядацьких симпатій і я пропоную їм допомогти. Зараз я буду називати учасницю, а вболівальники повинні бурхливими оплесками підтримати її. Вашіоплески:

   Учасниці №1  _________________________________

 

2-ий ведучий:  Гадаю ми допомогли нашому поважному журі обрати найпопулярнішу дівчину, про результати цього вибору ми дізнаємось трішки пізніше.

 1-ий ведучий:   Я вважаю, що всі дівчата, які наважились взяти участь у конкурсі, вже перемогли тому, що кожна з них довго готувалася та хвилювалася.

2-ий ведучий:   я з тобою цілком згоден. На нашому святі не може бути переможених. Усі дівчата просто супер.

 1-ий ведучий:   Всім Вам у дарунок звучить пісня  „Ты здесь”.

  Бажаємо вам нових злетів і перемог.

Пісня «Ты здесь»

2-ий ведучий:  Шановні пані та панове. Конкурс „Міс школа 2012” підходить до свого логічного завершення, а це означає що вердикт журі уже готовий, і ось уже через декілька хвилин стане відоме ім”я переможниці!

1-ий ведучий:  Даруємо вам ще одну жустріч з неперевершеними конкурсантками. Ваші оплески дівчатам

2-ий ведучий:   Учасниця №1  ____________________

 

 

2-ий ведучий:   Для оголошення результатів нашого конкурсу краси і грації „Міс школи ” та нагородження переможців запрошуємо на сцену голову журі __________________________________________________________

 

Фанфари

1-ий ведучий:   Починаємо нагородження наших чарівних конкурсанток

2-ий ведучий:  Дипломом із титулом  “Міс Граціозність” нагороджується конкурсантка  під номером_______учениця___________________________

1-ий ведучий:  Дипломом із титулом  “Міс Талант” нагороджується конкурсантка під номером_______, учениця___________________________

2-ий ведучий:  Дипломом із титулом  “Міс Чарівність” нагороджується конкурсантка під номером_______, учениця____________________________

1-ий ведучий:  Дипломом із титулом  “Міс глядацьких симпатій” нагороджується конкурсантка під номером_______, учениця______________

2-ий ведучий:  Дипломом із титулом  “Міс Романтичність”” нагороджується конкурсантка під номером_______, учениця____________________________

1-ий ведучий:   А зараз наступає найвідповідальніша і довгоочікувана мить.  Диплом із титулом “ Віце- Міс Школи ” та цінним подарунком нагороджується учасниця під №____________________

 2-ий ведучий:  наближається хвилина, коли ми побачимо переможницю нашого конкурсу. Це учасниця під № ___________ удостоєна найвищого звання і їй вручається Диплом із титулом «Міс Школи” та цінний подарунок.

(оплески переможниці)

1-ий ведучий:   Перш  ніж  попрощатись, ми  бажаємо  всім, щоб  кожен  день вашого  життя   був  сповнений  кохання.  Як  і День Святого   Валентина – найбільш   поетичний, найтаємничіший , найромантичніший   день  року.

2-ий ведучий:  Ми   знаємо, що  кожний  у  цьому  залі   приготував   маленьку  « валентинку»  тому,  до  кого  прихильний.  Подаруйте   ці маленькі  символи  кохання  один  одному, а разом з ними  трішечки  тепла,  любові і  добра.

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Пономаренко Лілія Станіславівна
    Мої вітання автору заходу та обраній міс школи!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Архипова Людмила Дмитрівна
    Уявляю очі обраної міс школи!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
26 лютого 2018
Переглядів
513
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку